česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  65  66  67  68  69  70  71  72  73  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel1438    
Poradí mi někdo jestli se nějak zasere motor, když tam liju special 93 a ne natural 95 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2009 8:29
 
 
 
 
Jméno: Tomino      IP: uživatel6343    
a oktanový číslo u benzínu ti udává kvalitu benzínu čili odolnost vůči neřízeným samozápalům =) takže ti to bude pálit podle toho jak máš seřízený předstih a ne podle toho jak si to zrovna řekne :-D
 
 
Datum: 09. června 2009 8:29
 
 
 
 
Jméno: Tomino      IP: uživatel6343    
No já mám čz 175 typ 487 jezdil jsem na speciál ( oktanové číslo 90 ne 93 ) a přešel jsem na Natural 95 ( oktanové číslo 95 ) a nemůžu si stěžovat. Motor má lepší akceleraci i kroutící moment . Ale nevýhoda je ta , že Natural hůř maže protože je dělaný do čtyrtaktních motorů . Kdežto Special je dělaný pro dvoudobé motory . Ale když si koupíš lepší olej nebo ho tam dás krapet víc tak se motoru nemůže nic stát . =)
 
 
Datum: 09. června 2009 8:27
 
 
 
 
Jméno: ZdeKy      E-mail:      IP: uživatel3904    
JS: presne tak Volfebin vaze vodu Libor: Aditivum nahrazujici tetraolovo v benzinu je latka na bazi draslíku Přesněji : 50-80% odsířená benzinova frakce (jako rozpoustedlo) 5-15% draselná sůl kyseliny uhličité (jako aktivni latka) 1-10% Primarni petrolej (jako korekce vlastnosti) 0,1-2% 1,2,4-Trimethylbenzen (jako cast po vyrobe) bod varu 183°C, bod vzplanuti : 66°C, hustota 0,857 g/cm3, ředí se to 1 : 1000 s benzinem takze az budes mit zase chut machrovat tak si o problematice paliv neco nastuduj (nejlepe prislusne normy a bezpecnostni listy) Jinak oktanove cislo paliva vyjadruje (mimo jine) nachylnost paliva na samo vzniceni a rychlost jeho horeni pri zvýšeném tlaku (kompresni tlak) pokud tedy zmenim oktanove cislo (91 a 95 zase neni takovej rozdil), tak musim zmenit bud predstih, nebo kompresni pomer (vyssi kompresni pomer = vyssi termodynamicka ucinnost, ale potreba vyssiho oktanoveho cisla) Z
 
 
Datum: 26. srpna 2008 1:25
 
 
 
 
Jméno: ZdeKy      E-mail:      IP: uživatel3904    
JS: presne tak Volfebin vaze vodu Libor: Aditivum nahrazujici tetraolovo v benzinu je latka na bazi draslíku Přesněji : 50-80% odsířená benzinova frakce (jako rozpoustedlo) 5-15% draselná sůl kyseliny uhličité (jako aktivni latka) 1-10% Primarni petrolej (jako korekce vlastnosti) 0,1-2% 1,2,4-Trimethylbenzen (jako cast po vyrobe) bod varu 183°C, bod vzplanuti : 66°C, hustota 0,857 g/cm3, ředí se to 1 : 1000 s benzinem takze az budes mit zase chut machrovat tak si o problematice paliv neco nastuduj (nejlepe prislusne normy a bezpecnostni listy) Jinak oktanove cislo paliva vyjadruje (mimo jine) nachylnost paliva na samo vzniceni a rychlost jeho horeni pri zvýšeném tlaku (kompresni tlak) pokud tedy zmenim oktanove cislo (91 a 95 zase neni takovej rozdil), tak musim zmenit bud predstih, nebo kompresni pomer (vyssi kompresni pomer = vyssi termodynamicka ucinnost, ale potreba vyssiho oktanoveho cisla) Z
 
 
Datum: 26. srpna 2008 1:25
 
 
 
 
Jméno: ZdeKy      E-mail:      IP: uživatel3904    
JS: presne tak Volfebin vaze vodu Libor: Aditivum nahrazujici tetraolovo v benzinu je latka na bazi draslíku Přesněji : 50-80% odsířená benzinova frakce (jako rozpoustedlo) 5-15% draselná sůl kyseliny uhličité (jako aktivni latka) 1-10% Primarni petrolej (jako korekce vlastnosti) 0,1-2% 1,2,4-Trimethylbenzen (jako cast po vyrobe) bod varu 183°C, bod vzplanuti : 66°C, hustota 0,857 g/cm3, ředí se to 1 : 1000 s benzinem takze az budes mit zase chut machrovat tak si o problematice paliv neco nastuduj (nejlepe prislusne normy a bezpecnostni listy) Jinak oktanove cislo paliva vyjadruje (mimo jine) nachylnost paliva na samo vzniceni a rychlost jeho horeni pri zvýšeném tlaku (kompresni tlak) pokud tedy zmenim oktanove cislo (91 a 95 zase neni takovej rozdil), tak musim zmenit bud predstih, nebo kompresni pomer (vyssi kompresni pomer = vyssi termodynamicka ucinnost, ale potreba vyssiho oktanoveho cisla) Z
 
 
Datum: 26. srpna 2008 1:24
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Libor: Volfebin je líh s trochou aceton a do nádrže se leje, když je v benzínu voda.
 
 
Datum: 09. srpna 2008 19:34
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
informace od cerpacich stanic OMV...:-)
 
 
Datum: 09. srpna 2008 17:31
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Automobilový benzin BA 91 Special je bezolovnatý aditivovaný benzin pro osobní automobily se zážehovými motory s nižším kompresním poměrem. Je dodáván podle normy ČSN EN 228 ... jeste neco?? :-)
 
 
Datum: 09. srpna 2008 17:31
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nehadej se...olovo neni v zadnym benzinu ;-)
 
 
Datum: 09. srpna 2008 17:28
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel3671    
NiCK_Da_DiCK olovo tam je proto se tenhle tip benzinu ruši a přecházi se na natural proto majitele škodovek maji čimdál miň možnosti ho tankovat a lijou do naturalu velfobin a evropská unie akorát snížila emisní limity proto tenhle benzin se na čerpačkách ruši aby lidi přestali jezdit starejma autama ktery nesplňují emisní limity protože spři spalovámi speciálu jsou vyšší emise než u naturalu a když podle tebe se tam olovo nedává 6 let a dávaji se tam aditiva tak mi prosim napiš co ty aditiva obsahují pak se budemmoct bavit dál...
 
 
Datum: 08. srpna 2008 23:08
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Libor: a kde si vzal ty zase olovo?? to uz je totiz v benzinu davno zakazany...olovo se davalo do benzinu naposled tak pred 6ti lety...a ty aditiva ve speciálu ho nahrazují víš....v tom je ten fór...hádat se nechci ale je to tak...kdyby jsme totiz pouzivali olovnaty benzin tak by nas ani nevzali do EU...protoze to nesplnuje normy ;-)
 
 
Datum: 08. srpna 2008 9:16
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel1438    
Ve speciálu není olovo ...
 
 
Datum: 08. srpna 2008 9:15
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel3671    
re: MRdablC zapomněl si napsat BEZ OLEJE pak by to dávalo smysl...
 
 
Datum: 08. srpna 2008 0:29
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel3671    
re: NICK_DA_DICK : jaky aditiva??? special nemá aditiva olovo neni aditivum ale slouží pouze k přimazání protože se nespálí všechny aditiva se spalujía vždycky se spálí lip natural protože ubide nespálené olovo a kdo ti řek že se hodi do dvoutaktu vic special??? je to uplně fuk jakej tam leješ benzin klidně si tam nalej třeba super nebo metilalkohol)tecnickej líh) glycerol technickej benzin natural ředěnej naftou natohle jede fichtl vždy záleži jen natom kolik oleje tam dáš a jakej měj se krásně ;-)
 
 
Datum: 08. srpna 2008 0:28
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel3671    
takže speciál je benzin kde je vic olova ten je určen pouze starým vozům jko škoda 100 1000 120 apod. a to ztoho duvodu že kdyby se tam nalil natural tak mužu podpálit ventilovy sedla a podobny prkotiny proto se do naturalu lije velfobin tjn. přidává se olovo které v naturalu chybí (dřiv byl pro škodovky normal) a natural je bezolovnatý musí se používat do aut ktery sou ktomu určeny to jsou ty s katalizátorem a pokud to liješ do dvoutaktu tak stejně tam přidáváš olej ten ti zajisti mazáni ale čistě teoreticky by ti mněl motor vic zasrat special ale prakticky záleži jen na tom kolik tam frkneš oleje (takže takovi duchodci ti se řidijou heslem šak ty taky nežereš suché chleba) a při správnym namicháni oleje ti pojede lip natural
 
 
Datum: 08. srpna 2008 0:14
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
special ma lepsi aditiva a vic se hodi do dvoutaktu ostatne nac pridavat penize za natural kdyz zmena nejde skoro poznat ;-)...jo vic oktanu? a co treba srovnani Special 91 a Natural 91 ja jiny cislo nevidim ;-)
 
 
Datum: 07. srpna 2008 21:07
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
motor se tě zasere hlavně od oleje, od benzínu tolik ne, je jedno jestli tam naleješ natural nebo speciál, ale natural má víc oktanů
 
 
Datum: 07. srpna 2008 18:06
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel1071    
klidne muzes
 
 
Datum: 07. srpna 2008 17:57
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel1438    
MR dabic proč tam nemám lít natural?
 
 
Datum: 07. srpna 2008 17:43
 
 
 
 
Jméno: MRdablC      IP: uživatel2757    
NIGDY TAM NELIJ NATURAL !
 
 
Datum: 07. srpna 2008 17:03
 
 
 
 
Jméno: kuba476      IP: uživatel1525    
Motor od jakživa jezdí na special 91,ale lejt do toho můžeš cokoliv. Je to dvoutakt,ten to sežere
 
 
Datum: 07. srpna 2008 16:46
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Je to fuk.Zasere se vždycky.
 
 
Datum: 07. srpna 2008 16:28
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel1438    
Svatá pravda ale Natural je lepší ne?
 
 
Datum: 07. srpna 2008 16:05
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
dycky se zasere to si nepomůžeš
 
 
Datum: 07. srpna 2008 16:02
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel3677    
co mam robit ked mi tecie olej zpod nakopavacky ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 18:04
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tam žádný gufero není. Neměj v převodovce moc oleje a dálto neřeš. POkud to chceš přeci jen řešit tak pod nakopávačkou je železnej šroubek a podním o-kroužek. Ten železnej kroužek se mi nepovedlo vypáčit a tak jsem to nechal.
 
 
Datum: 07. srpna 2008 18:04
 
 
 
 
Jméno: fichtl 555      IP: uživatel1409    
asi maš špatny gufero asi by to chtělo generalku
 
 
Datum: 06. srpna 2008 9:45
 
 
 
 
Jméno: fojta      IP: uživatel3555    
muzu do fika do benzinu pridavat 10W40? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 18:06
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pokud je to 2t olej, ještě jsem takový nevyděl, tak bez problému. Jestli 4t tak ho tam nedávej.
 
 
Datum: 07. srpna 2008 18:06
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
nelej to tam akorat budes mit zasrany motor
 
 
Datum: 03. srpna 2008 22:06
 
 
 
 
Jméno: ladybird ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
10w40 je polosynteticky olej do 4taktnich motoru. Zaklad oleje pro 4taktni nebo 2taktni motory je stejny ,ale jsou jina adetiva (prisady) ty do dvoutaktu maji slozku pro lepsi schoreni oleje a pro mensi karbonizaci. Tak si obrazek udelej sam.
 
 
Datum: 03. srpna 2008 20:50
 
 
 
 
Jméno: dachlar      IP: uživatel720    
10W40 se leje do aut, takze do fika ho dat muzes, ale rozhodne ne porad, nebo si ho zkurvis, ale pokud nemas nic jineho tak ho tam dej, ale radsi vic nez min, ale lepsi je treba VALVOLIVE BURABLEND 2T, nebo TRYSK RAPID 2T, lepsi je proste kvalitnesi olej, poznas to i na vykonu, ja tam leju jenom lepsi oleje, tak to s tim 10w40 moc neriskuj, zdary
 
 
Datum: 03. srpna 2008 19:44
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
já teda nevim ale 10W40 neni do benzínu,jestli se pletu tak sry ale já bych ho tam nedával
 
 
Datum: 03. srpna 2008 19:28
 
 
 
 
Jméno: martinn      IP: uživatel1411    
va zadnym pripade
 
 
Datum: 03. srpna 2008 19:23
 
 
 
 
Jméno: MuStAnG      IP: uživatel1412    
po jaký době se mají měnit náplně u 4taktu jezdím něm každej den do školi je to sporka(jawa) jezdím normálně né jak debil odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2008 22:21
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
a jeste neco kdyz jezdis kazdy den kdyz jezdis kratke rasy do skoly do 10km doporucuje se menit olej casteji jestli jezdis delsi trasy muzes menit po delscih intervalech a podle kńihy motoyckl a jeho obsluha castejsi vymena motoru neskodí ba naopak muze se prodlouzit zivotnost motoru az 4 násobne
 
 
Datum: 03. srpna 2008 22:21
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
snad ti vyrobce udaáva za jak dlouho mas vymenit olej ale 2 roky to je uz moc na autech se doporucuje po 1 roce
 
 
Datum: 03. srpna 2008 22:08
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
brzdová kapalina- max 2 roky, motorovej olej taky 2 roky (před jízdou kontrolovat), kontrolovat kapalinu v baterce, voda do chladiče každej rok, jinak už nevim jaký naplně by tam byly
 
 
Datum: 03. srpna 2008 21:16
 
 
 
 
Jméno: mr.cerny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak po roce to vymen to staci ale nalej tam motociklovej polosyntetickej olej treba motul 10w-40
 
 
Datum: 03. srpna 2008 18:36
 
 
 
 
Jméno: blazenn      E-mail:      IP: uživatel3666    
sak to ti musis vjedet ci us neco nefunguje jak ket bila motorka nova alebo jaksis ju kupil
 
 
Datum: 03. srpna 2008 18:28
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus lidi, co je lepší do fíka do benzínu za olej? Castrol nebo M2t? A jak je to tak přibližně cenově rozdílný tuty oleje?Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2009 11:23
 
 
 
 
Jméno: Radek Doubek      E-mail:      IP: uživatel4984    
Naprosto souhlasím s Myšákem 949,nechápu co se tady pořád řeší a pomlouvá se olej m2t.Do motoru 50let staré koncepce je opravdu i m2t luxus.Většina náctiletích si dnes myslí čím lepší a barevnější obal tak tím lépe.Já dávám do jawa 550,555,23,350-360 zásadně m2t to neznamená že ho používám všude,do mot.pily a klukovi do minicroski dávám stihl olej pro vysokootáčkové motory a motor s pionýra do této kategorie nepatří.To samé platí také u aut,výměnou s 15w-40 na 0w-30 tento starší motor odděláte,protože i olej má těsnící schopnost
 
 
Datum: 14. ledna 2009 11:23
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Není M2t jako M2t. M2t vyrábí hodně výrobců.
 
 
Datum: 07. srpna 2008 18:09
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3676    
dnesni M2T neni stejne M2T jako za socialismu. dnesni M2T je obycejnej sajrajt...
 
 
Datum: 03. srpna 2008 23:45
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
takze doporucuji si precist tribotechnicke myty tsf je podle norem velmi dobry kdyz byl skousen na dnesnich motrech honda coz udava jaso fc a ty tocí tech 12000otacek a ten olej pracuje bez zadreni nebo nejake zhorsene spalitelnosti a dnesni oleje se odsiruji to je asi pro nekoho neznamy pojem.Jestlize olej splnuje nejprisnejsi normy a nekdo rekne o tomhle oleji ze je to vazelina tak mu asi kape na karbid
 
 
Datum: 03. srpna 2008 22:14
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Motory Jawa 50 byly původně konstruované na olej M6A, což je klasický motorový olej pro čtyřtaktní automobilové motory. M2T je navržen přímo pro dvoutaktní motory, dobře se spaluje a dobře maže. V podstatě i když do pionýra dáváte nejlevnější olej - M2T, tak mu dopřáváte lepší olej, než na který byl stavěný. Nevýhodou oleje M2T jsou ale usazeniny, které vznikají při ne úplně dokonalém spálení. Tyto usazeniny (karbon) musíte po pár tisících km odstraňovat
 
 
Datum: 03. srpna 2008 21:39
 
 
 
 
 
 
Jméno: ladybird ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
M2T je mazadlo na retez. A pokud to lejes do motorovy pily ,tak je mi ji lito. Jinak si chlapci prectete neco o olejich. nez zacnete hazet rozumy.Tsf neni uz tak hrozny jako M2T,ale porad je to lepsi vazelina. Dela se totiz z rusky ropy, tzn. ze obsahuje strasne siry oproti arabsky rope,kterou pouzivaji lepsi vyrobci oleju. A to nemluve o adetivach(prisadach do oleju) ty maji treba valvoline agip shell motul atd. daleko lepsi nez ty nase oleje do fritaku. Jak rikam prectete si neco o olejich.
 
 
Datum: 03. srpna 2008 21:07
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
nechápu co maj všichni proti M2T!!!dyt je to dobrej olej a do fíka nebo do motorovky bohatě stačí!
 
 
Datum: 03. srpna 2008 19:02
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
neblázněte s castrolem vzdyt to je drahy olej jak prase a normy co splnuje sou uplne stejny jak M2T a ten olej stoji myslim 140-160Kč nevyplatí se koupit např: ted v léte mogul ts který splnuje nejprisnejsi normy a stoji myslim 1L 80kc nebo v v nizsiich teplotach tsf ktere stojí 140kc. Neco k tomu castrolu splnuje normu api tb coz znamena ze ma snizenou kourivost a zlepsenou mazivost za to mogul má api tc a jaso fc coz sou nejpřísnější normy tod vse
 
 
Datum: 03. srpna 2008 16:41
 
 
 
 
Jméno: kmnsios,§ů      E-mail:      IP: uživatel1584    
ja tam leji s benzínem vyjety olej a jede krasne akorat trochu čmoudí mne to newa!
 
 
Datum: 03. srpna 2008 16:14
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
castrol se redi 1:50 !!!!! takze vychazi cenove nastejno a jeho 1 l.
 
 
Datum: 03. srpna 2008 15:54
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
zas nechci tvrdit co je lepsi ja to skusil nedavno a s castrolem to slo dobre do otacek a dobre to tahlo a cenove to vychazi skoro nastejno vsude maj jiny ceny a castrol je prevazne dobrej domotoru peknejch treba povybrusu do staryho ojetyho valce to nema smysl moc vtom us pak neni rozdil moc
 
 
Datum: 03. srpna 2008 15:52
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3672    
za 130.- sezenes slusnou polosyntetiku na starsi dvoutakty, M2T je prevazne sajrajt!!! (zalezi na vyrobci)
 
 
Datum: 03. srpna 2008 15:35
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
samozrejmne ze castrol ae M2T upe staci...na co takl draho
 
 
Datum: 03. srpna 2008 14:56
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel3671    
Nazdar zajimalo by mně jakej mužu lit do babetty 210 olej do benzinu M2t je peknej shit z vyfuku tece nespalenej čudito a vyfuk je rychle ucpanej sem schopnej dat za ten olej tak 200kč. Slyšel sem že ne všechny oleje sou vhodny pro starši dvoutakty čim se mám při koupi oleje řidit??? a po kolika kilometrech se má měnit olej v převodovce a s jakým označením převodový olej tam patří??? předem děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2008 16:53
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel3671    
hmmm ten muže byt dobrej a jmá i pěknou cenu tomu bych věříl
 
 
Datum: 03. srpna 2008 16:53
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
do babči bych doporucil olej specialne robeny pro male obsahy 2 taktnich motocyklu od firmy elf cene je velmi dobra 200kc ten olej se jmenuje ELF MOTO 2 HP ECO SAE 30 http://www.webareal.cz/auto-oleje/eshop/16/0/5/79
 
 
Datum: 03. srpna 2008 16:45
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel3671    
a jak je to s olejem když neni benzin speciál na benzince ho zrušili a tak musim kupovat od kamoša ktery ho kupuje ve městě mužu vubec nalit naturál 95 do babetty??? a s jakym poměrem oleje???
 
 
Datum: 03. srpna 2008 16:06
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3672    
nevim ted vyrobce ale jednou sem nekdo daval link na polosyntetiku,stala 130,- za litr coz je velmi dobre...M2T je sajrajt,nekteri vyrobci maji M2T udajne dobre,ale ve vetsine pripadu je M2T katastrofa a sajrajt co nema s 2T olejem nic spolecneho...vice se doctete na jawamanii...
 
 
Datum: 03. srpna 2008 15:38
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nekdo ti rekne ze m2t je shit nekdo na nej nedá dopustit....já mazu m2t odjakziva M2T + speciál 91 a jezdí mi fík i 70....davam tam pomer 1:40....a nekouri to zase nejak extra;-) olej v prevodovce je lepsi menit kazdou sezonu...patri tam PP80 nebo PP90 to je jedno celkem ;-) at ti to jezdí
 
 
Datum: 03. srpna 2008 14:35
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tak pekne mi fichtl jezdil:-( 80 porovine jak prd a tetka dopadnu takhle budu rad kdys mi to pojede 65 budu muset zajizdet brzo novej valec tak snad to bude jezdit zase jako driv jo jestli chcete aby vam to jezdilo lip tak doporucuju davat olej castrol co se micha 1:50 nebo taky stihl cenove to vychazi nastejno mozna levnejc hlavne to jezdi lip obycejny M2T lepi moc valec je mozna drassi a dava seho 1:33 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2008 21:38
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
castrol je smejd karbonizuje davam plnou syntetiku a mam ve vyfuku tolik oleje a krbonu ze sem to jeste nevidel nejlepsi olej do malych motorek ktrere maji zhorsene spalovaní je ELF MOTO 2 HP ECO SAE 30
 
 
Datum: 01. srpna 2008 21:38
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
CASTROL je levnější než MT2?
 
 
Datum: 01. srpna 2008 20:27
 
 
 
 
Jméno: Josef      E-mail:      IP: uživatel1584    
dobry vecer kolik tak žere 250 kyvačka předem děkuji ........ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2008 18:15
 
 
 
 
Jméno: Frajtr      IP: uživatel2370    
100 na 100
 
 
Datum: 01. srpna 2008 18:15
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Děda jezdil na pérakovi 250 za 3l/100km a nejstarší kývačky meli stejnej mototr.
 
 
Datum: 01. srpna 2008 18:15
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
+- 4 litry na sto, záleží kdo na tom jede a jak jede......
 
 
Datum: 01. srpna 2008 13:39
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel3649    
ja ti povim takto ja sem mnel Čz 175 vojensku a letal sem na ni a za 2 dni 15 litru benzinu to zalezi od teho jak jezdis
 
 
Datum: 01. srpna 2008 11:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3642    
kyvacka nevim presne,mela by snad brat 3 az 4 litry. ja mam 250 peraka coz jsou skoro totozne motory a bere si tech 5,5 litru na normalni jezdeni a mel by zrat 3 az 4 litry...zalezi na prevodovem pomeru rozet. Na mensi sekundarni kolecko jezdil kamarad za 7 na 100km...
 
 
Datum: 31. července 2008 22:41
 
 
 
 
Jméno: Cechy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Heele co se stane kdybych nalil olej do automatický převodovky do karteru u babety apak jezdil?vadilo by to moc? díkes za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2008 11:21
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Jednoduche pravidlo: kdys nalijes olej urceny do lepsiho, horsimu to jen prispeje...
 
 
Datum: 01. srpna 2008 11:21
 
 
 
 
Jméno: Jirkahavlicek      IP: uživatel3645    
Nalij ho tam z klidem je jen řidčí a bude mít menší odpor a budfe lépe mazat vůbec se toho neboj
 
 
Datum: 01. srpna 2008 8:16
 
 
 
 
Jméno: thompson      IP: uživatel1829    
ja bych ho tam nalil prevodovka jako prevodovka u auta na tom asi zalezi protoze ten olej v automatu ma i jinou funkci nez jen mazaci ale myslim ze babetce neuskodi lepsi nez nic
 
 
Datum: 31. července 2008 23:28
 
 
 
 
Jméno: Ciza175477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no snat v prevodovce musi bejt olej ja nevim ja sem jel na babete jednou za zivot
 
 
Datum: 31. července 2008 22:22
 
 
 
 
Jméno: Cechy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já myslel olej do automatických převodovek nalít do převodovky do motoru pakny musím čistit furt dělám to čističem brzd
 
 
Datum: 31. července 2008 20:08
 
 
 
 
Jméno: ludas      IP: uživatel3640    
pokud naleješ k paknám tak jezdit nebudeš, budeš jen nádavat:-). a pokud myslíš do převodovky tak to bude asi dobrej nápad nápad tam trošku oleje dát
 
 
Datum: 31. července 2008 19:37
 
 
 
 
Jméno: Kwjety ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Počkej ty jako do Babetty neliješ olej???
 
 
Datum: 31. července 2008 19:25
 
 
 
 
Jméno: bandaska      IP: uživatel3429    
čus hele kde to mam utáhnout když se mi vyklaj horní brejle (nezávisle na řidítkách)? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2008 23:28
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3607    
nosak ale to bude scet podlamja nove loziska ne?
 
 
Datum: 30. července 2008 23:28
 
 
 
 
Jméno: Ciza175477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jestli na fikovy tak jak mas horni brejle tak musis utahnout to co je pod riditkama a nebo uchiceni na vidlice na brejlich
 
 
Datum: 30. července 2008 20:55
 
 
 
 
Jméno: bandaska      IP: uživatel3429    
teda viklaj :-D ....... díky
 
 
Datum: 30. července 2008 14:54
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau kolik oleje mam dat na 1 litr benzínu?pls..díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2008 20:37
 
 
 
 
Jméno: NottoRick      E-mail:      IP: uživatel3664    
Zdarec davam 1 malyho panaka do 2 litru benzinu a je to akorat pac pak to bud huli jako svina a kdyz je malo tak to zase picu jede
 
 
Datum: 02. srpna 2008 20:37
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
1 litr benzínu je 1000 ml benzínu, klasicky to nařeď 1:33, to je 1000 ml vyděl 33 a vyjde ti počet ml oleje, do litru, to je přibližne 30 ml oleje
 
 
Datum: 29. července 2008 17:59
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jestli ředíš 1:33 tak 30ml/l a jestli 1:50 tak 20 ml/l
 
 
Datum: 29. července 2008 16:06
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
Na tý lahvičce u M2T je stupnice, tak to tam lejte podle ní ne? nebo si to můžete propočítat když na 1 litr oleje přijde (v poměru 1:40) 40 litrů benzínu. mě to vychází tak, že na 1 litr benzínu ve zmíněnym poměru nalejete 25ml oleje M2T. jestli se mýlim tak mě někdo pls opravte.
 
 
Datum: 29. července 2008 12:17
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
přesně tohle by mě zajímalo mam taky m2 t a kolik do 1 litru?
 
 
Datum: 29. července 2008 11:56
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel3353    
Co když mám olej M2T tak kolik ho mám nalít do 1 L benzínu....
 
 
Datum: 29. července 2008 11:49
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
zalezi co mas za olej pokut obycejnej tam se dava vetsinou 1:33 vtomhle pripade 33 mm ja to merim inekcni strikackou
 
 
Datum: 29. července 2008 10:38
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3607    
dva apulku stamprlik
 
 
Datum: 29. července 2008 10:23
 
 
 
 
Jméno: jawa5      E-mail:      IP: uživatel3237    
cau .ale ja mam olej nedimovi ! huzgvarny ale som dal trochu viac lebo to je este v zabehu a huli dost a sviecku musim cistit aspon 2 krat denee a za stiri dni mi odide!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2008 13:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3623    
na pohled bez montaze tezko,ale vypada to na praskle gufero pod primarni rozetou na klice nebo spatne utesnene kartery,ale pokud to kouri strasne jak popisujes tak typuju na to gufero. Reseni....sundas levy dekl,sundas spojku,stahovakem vyndas rozetku na klice,sroubovakem vydloubnes stare gufero a natlacis tam nove a vse zas zadelas..
 
 
Datum: 29. července 2008 13:23
 
 
 
 
Jméno: jawa5      E-mail:      IP: uživatel3237    
neviem ale asi ano ako to zistim??
 
 
Datum: 29. července 2008 11:34
 
 
 
 
Jméno: jawa5      E-mail:      IP: uživatel3237    
smes som namiesal 1ku50!!a bohatu smes nemam uz som ju steloval!!a na ktorom zareze ma bit ihla?
 
 
Datum: 29. července 2008 11:34
 
 
 
 
Jméno: jawa5      E-mail:      IP: uživatel3237    
neviem ale asi ano ako to zistim??
 
 
Datum: 29. července 2008 11:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
mno tje divny,v jakym pomeru si namichal smes?nemas moc bohatou smes?a nezere ti to prevodak?to by vysvetlovalo ten kour a vodchazejici svicku
 
 
Datum: 29. července 2008 10:04
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel3620    
nevite nekdo jake oznaceni ma vojenska farba odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2008 12:50
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
COLORLAK má vojenskou pod číslem 5225
 
 
Datum: 29. července 2008 12:50
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
to bude khaki cislo neznam se zeptej v barvach a lacich
 
 
Datum: 29. července 2008 9:02
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3429    
Čus. Jakej olej a v jakym poměru byste mi doporučili do pionýra na běžný ježdění, nějakej levnej (M2T asi nebude nejlepší). Dík draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2008 22:35
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
Tak a ted musim jednoh manika zdupat coze drive se jezdilo na m2t s oilmasterem to je blbost drive se jezdilo na m2t s nizzsi vyskozitou 30 sare mas to v prirucce 40sae a cerpadlo odejde 30 je ridsi a ta se leje do masiny s oilmasterem mogul dokonce robi m2t sae 30
 
 
Datum: 30. července 2008 22:35
 
 
 
 
Jméno: standa250      IP: uživatel3614    
patriku nevim proc se tak horlive zastavas M2T ??? jsou to sracky a s M2T co bylo driv to nema vubec nic spolecnyho,jedina vyhoda je ze je levnej a maj ho vsude na pumpe...maz si cim chces,to je tvoje vec,ale u vetsiny oddelenych mazani se doporucuje pouzivat plnou syntetiku nebo alespon polosyntetiku...
 
 
Datum: 28. července 2008 16:28
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3614    
skusenost ze zivota
 
 
Datum: 28. července 2008 16:25
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel3419    
proc by mel zadrit? vzdyt posilube je ze sedmdesatych let a tenkrat vsichni jezdili na M2tcko,,,
 
 
Datum: 28. července 2008 13:22
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
za 170,- koupis dost slusnou polosyntetiku kterou muzes redit 1:40 a budes mit klid....dost dobrej je shell,motul a motorex ....Pro patrika: M2T se do oddelenych mazani nedava aby se to nezalepilo a neprestalo mazat !!! je dost huste a v tom pomeru v jakem posilube primazava na M2T brzo zadres pri nejmensim klec na klice!!!!
 
 
Datum: 28. července 2008 11:05
 
 
 
 
Jméno: vlkot ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mne by sracil na shell 2t presne newim jak se menuje ale je cervenej a mineralni olej
 
 
Datum: 28. července 2008 10:42
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel3429    
no ja jezdim na m2t, ale slyšel sem pár názorů, že už je to dávno přežitej olej...tak proto se ptám :-)
 
 
Datum: 28. července 2008 10:20
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel3419    
jinak na to bezny jezdeni opravdu staci to M2Tcko.. .tak hold jednou za pul roku dekarbonizujes no a....
 
 
Datum: 28. července 2008 9:56
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel3419    
sry ze to tak musim rict, ale mogul tsf je pekna sracka, kamos na nej zadrel simsona a jinej kamos motorovku. kdyz uz tak mogul TS ale nejlepsi olej s pomerem cena/vykon je Motul 510 2T Antismoke... polosyntentetika
 
 
Datum: 28. července 2008 9:55
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
nejlepsi je mogul TSF modrej volej
 
 
Datum: 28. července 2008 9:35
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel3133    
fíku já zrovna mám čz 125/476 parádní a živý stroj, jo a maže mi posilube takže litr oleje mám na cca 800 km.
 
 
Datum: 28. července 2008 9:35
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Přesně tak,já s ním taky mažu od tý doby co jezdim na fichtlovy a taky si nemůžu stěžovat.Jo,vlastně můžu,na to jak ho furt zdražujou svině jedny.Už stojí 65Kč,ktomu benál za 200Kč a sem na 300Kč.A kanistr benálu kupuju jednou za tejden,olej pak jednou za dva tejdny.Se to ježdění pěkně prodraží,ale nehodlám přestat,spíš bych přesedlal na nějakou 125,nejspíš asi čz
 
 
Datum: 28. července 2008 9:32
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel3133    
M2T je dobrý olej, nevim proč by měl být špatný, já s ním mažu od jakživa a nemůžu si stěžovat.
 
 
Datum: 28. července 2008 9:26
 
 
 
 
Jméno: smajdi      E-mail:      IP: uživatel3379    
zdar je možne že muže fichtl jet na naftu s olejem?diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2008 21:40
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel934    
Já jsem do pincka omilem nalil jednou naftu a nejelo to naopak to ješte brzdilo.
 
 
Datum: 28. července 2008 21:40
 
 
 
 
Jméno: smajdi      E-mail:      IP: uživatel3379    
omylem sem vlil a jeloto a divil sem se.
 
 
Datum: 27. července 2008 20:41
 
 
 
 
Jméno: pařez      IP: uživatel8    
Naftu nezapálíš pomalu ani sirkou, natož jiskrou svíčky. A pochybuji že máš takovou kompresy u fichtla, aby došlo ke vznícení tlakem
 
 
Datum: 27. července 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kdybys tam nalil naftu, tak bys tam teoreticky nemusel ani dávat olej, protože nafta je taková mastná, ale zase má jiný vlastnosti, u nafty nejde o oktany, ale o cetany, při výrobě z ropy je nafta pod benzínem, po ní jsou už jenom oleje a mazut, takže vlastně nafta je horší než benzín
 
 
Datum: 27. července 2008 14:54
 
 
 
 
Jméno: mireček      E-mail:      IP: uživatel3605    
Skus to určitě Ti to pojede super
 
 
Datum: 27. července 2008 13:44
 
 
 
 
Jméno: zeli ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
taky nechapu.. kord kdyz je benzin levnejsi nez nafta
 
 
Datum: 27. července 2008 12:55
 
 
 
 
Jméno: Georg ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Proč tam chceš lít naftu ? Nechápu.
 
 
Datum: 27. července 2008 11:01
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel3419    
kamos chvili jezdil na benzin smichanej s naftou. hulilo a smrdelo to jako krava, vubec to netahlo (kopec kterej ja vyjednu da dvojku on musel bezet vedle toho ) a kdyz jsme ten motor rozdelavali tak jsme se nestacili divit. takze jezdit sice muze ale rozhodne to nedoporucuju
 
 
Datum: 27. července 2008 9:27
 
 
 
 
Jméno: musa      IP: uživatel3585    
cuzzz prosímvás co se stane když smíchám do fíka natural 95 a super 100 dík a doufám že to pojede odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2008 13:45
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
jo můžu potvrdit že to jede i na slivovicu, to sů aspoň prdy:-)
 
 
Datum: 25. července 2008 13:45
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
na toluen to jezdi fakt pekelne
 
 
Datum: 25. července 2008 11:41
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
co by to nejelo kdyz to smichas 1:1 tak mas 98 oktanu
 
 
Datum: 25. července 2008 9:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3588    
fichtl jede na vsechno co hori...jezdili sme na petrolej,kerosin,naftu,diavu,francovku,lih,toulen,redidlo,aceton....nekdo tvrdi ze to jede i na slivovici,ale to potvrdit nemuzu....obcas je potreba trochu pricpat sani,ale fakt to jede na vsechno co hori....hlavne se to musi mazat!!!!
 
 
Datum: 24. července 2008 23:49
 
 
 
 
Jméno: V3A      IP: uživatel111    
proč by to jako nejelo ? mě to jede aj na naftu když je nouze....:-(....
 
 
Datum: 24. července 2008 23:36
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
nic. pojede to
 
 
Datum: 24. července 2008 22:09
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2952    
ahoj chlapi,potrebuju poradit,mám čz 180,celou dobu to jezdilo krasne a ze dne na den to prestalo tahat teda kdyz sem jel ve dvou,...ale kdyz sem jel sam tak to jelo pekne i presto sem ale jezdil a ted uz to nechce jet ani semnou samotným,proste se to nak dusí nebo neco,... uz sem se to pokousel vycistit ale zmena se nedostavila,tak kdybys te mi mohli poradit co s tím díkec:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2008 13:25
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2952    
tak díky chlapi:-)
 
 
Datum: 23. července 2008 13:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
ne,to ze ti to strily do vejfuku je nejspis zpusobeny malym predstihem,nebo se ti obrousil pertinax na kladivku(to spis),na desticce zapalovani je nanejtovana takova molitanova houbicka,ta ma bejt napustena olejem a ma mazat vacku aby se ten pertinax neodiral,takze nejlepsi bude kdyz to skontrolujes,jestli neni sucha,kdyby byla sucha,tak ji namaz,kdyby byl obrousenej ten pertinax,tak je lepsi koupit novy kladivko,skontroluj predstih,odtrh,a taky by bylo dobry vycistit ten vejfuk
 
 
Datum: 23. července 2008 12:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3567    
s touhle moto nemam skusenosti,ale kdyz neco strili,tak to vetsinou znamena spatnou bahatost smesi nebo spatnej predstih,obcas ubrousenej pertinax na kladivku a spadli kladivko s minimalnim odtrhem nebo svicka. Kdyz mi nedobijel Perak tak taky po pridani plynu strilel protoze ve vysokejch nesla jiskra. Nesmis se toho bat a trochu se v tom postourej,je to jenom dvoutaktni jednobuch,tam neni co skazit.....nekde ne netu bych si pro sichr stahnul prirucku a pak bych se do toho pustil,bude to nejakej nesmysl.....
 
 
Datum: 23. července 2008 12:40
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2952    
ten sem necistil,ale ted mi doslo ze ten vejfuk strili,nema to nejakou souvislost?
 
 
Datum: 23. července 2008 11:42
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
a co vejfuk čistil si
 
 
Datum: 23. července 2008 11:25
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2952    
ten vzduchovej filtr sem vyndaval,... a zmena se taky nedostavila,...:-(,... takze mam spís pocitat s tema krouzkama?
 
 
Datum: 23. července 2008 11:24
 
 
 
 
Jméno: MT      IP: uživatel3495    
nebo sou v p....li krouzky.
 
 
Datum: 23. července 2008 10:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
kdybysi vozil pod sedackou hadr tak je mozny ze ucpal vzduchovej filtr,jednou se mi neco podobnyho stalo,napis jakou barvu ma svicka a pak ti muzu rict vic
 
 
Datum: 23. července 2008 9:55
 
 
 
 
Jméno: losina      IP: uživatel2012    
cus kdyz budu davat na mustanga tesneni mezi karburator a kolinko ,mezi kolinko a valec a valec a vyfukovy koleno tak krom potreni volejem se ty tesnení maj lepit treba silikonem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2008 15:54
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3561    
muzes je nechat klidne suchy. Kdyz to chce nekdo udelat jooooo poctive,tak se to nenamaci do oleje!!! ale da se tam hermetik
 
 
Datum: 22. července 2008 15:54
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
nelepit nic, zbytečnost
 
 
Datum: 22. července 2008 15:47
 
 
 
 
Jméno: bostonn      E-mail:      IP: uživatel3523    
Čau borci, jakou máte zkušenost s palivem Natural a přidávat olej do sekačky? Někdo tvrdí, že to jezdí líp i se motor tak nezasírá... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2008 12:43
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
bylo to brano s polokulovitou spalovaci komorou
 
 
Datum: 19. července 2008 12:43
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pavko, jakej benzín je potřeba nezáleží jen na kompresi, ale i na tvaru spalovací komory.
 
 
Datum: 18. července 2008 16:08
 
 
 
 
Jméno: pavko      E-mail:      IP: uživatel430    
takpar veci na kompresi 9,2 se dneska doporucije benzin ba 95 coz je natural v knizce z roku 50 sem taky nasel takove doporucení olej do sekacky mno nevim sekacky sou dneska 4takty tak v zadnem pripade popr. jestli mas dvoutakt je to mozne ale stejne se jedna o olej normalni kvality nic svetoborneho v nem není radsi tam lej mogul tsf nebo ted v lete mogul ts motoru neuskodis jen mu pomuzes kdybys neco nevedel tak se ozvi viz email jo proc ted pouzivat Mogul TS je to jednoduche ma lepsi viskozitu takze vetsi olejovy film.
 
 
Datum: 18. července 2008 14:24
 
 
 
 
Jméno: Chosé      IP: uživatel3524    
Natural jo ale olej do sekačky je trochu silikono... a to uvolnuje karbon takže ucpeš vejfuk - nejdřív ho vyčisti
 
 
Datum: 18. července 2008 10:04
 
 
 
 
Jméno: smajdi      E-mail:      IP: uživatel3379    
zdar chtel bych se zeptat jak nejlépe nastříkat fichtla bílou barvou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2008 17:24
 
 
 
 
Jméno: zar      IP: uživatel265    
ja už jsem par 10m ctverecnych nastřikal a řeknu ti neni to žadna srand adělat to sladit hustotu barvy nastavit pistoli a tlak z kompresoru sprejem bych do toho taky nesel snad plnič základ a přebrousit ale lak nee ale vyděl jsem pěkně nastříkání i sprejem ale tam záleží na barvě kvalitě a trysce
 
 
Datum: 17. července 2008 17:24
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jedině lakovna...pokud to chceš mít super...sice doma nastříkáme i auto...ale pokud to nemáš v ruce...mě čz skůtr (najdi si co to je krávu...) stál 5500kč...ale to se ještě stříkalo akrylem...ten už je teď problém...vše už se stříká vodou ředitelnejma barvama...je to dražší...ale ne o tolik...! Sprejem bych si a fichtlu nenastříkal ani rám je to hnus...to když už tam nitro barvu a štětku....! A uděláš to líp....
 
 
Datum: 17. července 2008 11:08
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já mám černou barvu, dělám to sprejem a pohoda
 
 
Datum: 17. července 2008 10:28
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sprejem to bude hrůza,stříkací pistolí na kompresor
 
 
Datum: 17. července 2008 10:19
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
sprejem:-)
 
 
Datum: 17. července 2008 10:02
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
nechat si to nastrikat!! ¨v lakovne!! a nebo sam a nejlepsi je mit AKRILATOVOU BARVU TA SE POUZIVA AJI NA AUTA:-)
 
 
Datum: 16. července 2008 21:39
 
<  65  66  67  68  69  70  71  72  73  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 7:21:02 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu