Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cau draci.. sorry že se ptám, ale tady se dovím aspoň pravdu  Mám feldu 1.3MPI a chystám si koupit fabii 1.9 SDI  myslíte že si polepším? Myslím motorově? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2012 6:50
Jméno: Marquee
IP: uživatel13627
 Pokud ti ta Felda jezdí a není přehnilá na dvě půlky, tak si raději nech, Fabie se celkově jako auto nepovedla a většina jich je po bazarech ve fakt špatnym stavu a dily jsou v porovnání s Felicií někde jinde (v podstatě cenová hladina dílů na Octavii nebo jakýkoliv VW), když už bych šel do něčeho úspornýho tak si spíš sežeň Octavii nebo Golfa4 v TDi a neprohloupíš, a toho strašení s turbama se neboj, je pravda, že některý měly problém s naklápěním lopatek, ale není to z daleka tak hrozný jak o tom všichni melou (zpravidla ti co takový auto nikdynemněli, je to prostě nafouknutá bublina, vzhledem k tomu že mi jich prošlo rukama několik desítek tak vím o čem mluvím), ale i kdyby tak vyčištění stojí v servisu 3000kč a když budeš šikovný zvladneš to i sám a kompletní repase se dnes dělají mezi 6-8 tisíci korun zcela běžně a běhají bez problémů dál dalších 150000. Prostě pokud ti felda jezdí nech si jí a pokud si chceš polepšit tak rozhodně ne Fabii
Datum: 03. července 2012 6:50
 vysvětlení je jednoduché , porovnání je asi jako mám kalkulačku a můžu koupit počítač co bude lepší? jsem majitelem Felidcie 1.9 D a jezdím s Fabií ale 1.6,i tak je rozdíl
znát. Oba tyto vozy jsou spolehlivé a poskytnou dostatek pohodlí.1.9 má ale o dost dražší zákoné ručení
Datum: 02. července 2012 22:56
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Jestli auto v benzinu tak nějaký Mitsubishi..Máme galanta ve dvou litru..Jediné co na něm trochu sere je ta spotřeba.Má najeto kolem 250 a pořád si táhne krásně....jediná údržba je výměna oleje  Sme s nim moc spokojeni...
Datum: 30. března 2011 15:40
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 taky sem byl vetšinou benzínovej, ale nyní dráždim ,,kamna power,, a je to oproti 4,0 sakra znát ve šrajtofli.... ale nejlepší bylo stejnak piáno 200D to byl peklostroj
Datum: 29. března 2011 21:32
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Jak říkám nafta x benzín kolem toho jsou diskuze jak mezi vyznavači i talských 2-válců a japonských 4-válců, příznivce garických karet ATI/AMD x nVidia apod. Každej nedá dopustit na to svý a bude mít kousek pravdy. Jí po zkušenostech s 1.9TDi oktávkou, ségry 1.4HDi 207-kou, 1.9 SDi Cordobou a Meganem 1.9DTi už diesel nechci. Jako dělňase na tahání přívěsů a při velkým nájezdu budiž, ale ten charakter motoru, kde to zatáhne a umře mi nic neříká. Najezdím ročně autem do 15000km, každý den 20 km do práce a příves táhnu jendou do měsíce, takže pro mě je volba jasná. Ale diesely nehaním, chápu jejich příznivce a proti gustu žádný dišputát. Osobně, kdybych měl jít do dieselu, tak beru 1.9TDi oktávku... Hovno to žere, nějak to i jede, dílů je na to na každém vrakáči dost . Ale má to hnusný zvuk a jdou tomu saze z výfuku, ale to většina chrochtáků (musel jsem si rýpnout   ).
Datum: 29. března 2011 21:17
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Naftová fábije trpí na předek.... proc? jednoduše, ten motor je na to auto moc težkej jinak dneska je naprosto úplně jedno co koupíš za auto...
všechno je spolehlive jak benzín tak nafta tak plyn... POD PODMÍNKOU že NEBUDEŠ KUPOVAT AUTO ZA PÁR ŠLUPEK ALE PŘIPLATÍŠ SI ZA DOBRÝ
STAV! a nenech se zlákat jen vzhledem...protože to často bývá z venku huj uvnitř fuj.
Datum: 29. března 2011 19:10
Jméno: standa
IP: uživatel11415
 Taky si sypu popel na hlavu,pumpe düse....ale tak to je už fakt nějak jedno.....k tomu že každej má vyhraněnej jinej druh motoru je pravda....třeba u nás v rodině jedeme skoro všechno už jen zásadně v naftě,všechno co sme měli bezínový se furt v jednom kuse sralo...viz dále...děda měl poměrně nový clio 1.2i,jelo tejden a měsíc bylo v servisu,pak jelo zase tejden a zase v servisu....brácha má starší Audi A6 1.8i po strejdovi....po silnici se to mele,furt je tam něco vylágrovanýho,motor že by na svejch skoro 100kW nějak jel se říct nedá a jediný co to umí tak to žere....co měl muj táta renaulta 11 tak opět totál katastrofa,nejenom že se sral motor,ale občas odpadávali z auta důležité věci jako přední kola nebo zadní náprava,rychle s tim pryč,strejda Opel Calibra-opět krypl věčně vylágrovanej,rychle to jelo,rychle s tim pryč...teta první Fabie htp-motor 120 tisíc najeto a po smrti(nejen motor,ale celý auto je po smrti),děda Fiat Fiorino 1.4ie najeto 130 tisíc,motor skoro po smrti,eletrika po smrti(počítač) bez života,ve 150 tisících KO-klika,ojnice,ventily,počítač KO...vše co kdo měl bylo servisovaný...jediný co nám z benzínu dobre sloužilo byl trabant,žigulik,škodovka a favorit(karburátorovej)....holt u nás benzín nesmí do rodiny...    nevydrží něco tahat,vozit náklad a podobně....ale naopak auta naftový: Fiat Fiorino 1.7D najeto cca půl mega,pouze se do toho po 10 tisících leje novej olej,auto který odvozilo stovky tun nákladu jak pro zednické práce tak pro zásobování maloobchodu,jinak náklady žádný,jede dobře dodnes! muj citroen AX 1.4D taktéž pouze výměny olejů a filtrů,občas zavařit výfuk,vyměnit čepy,vyměnit prasklou žárovku-to auto dostává neskutečnej kotel a stále v perfektní kondici(až na kasli  ),Fiat Scudo 1.9D převzal práci po stařičkém fiatu fiorino,perfektní auto,natočeno asi 400 tisíc,ale už to mělo klimatizaci a občas se srala,odsloužilo si dva roky a na podzim to roztrhl kamion hadraulickou rukou,takže šlo na vrakáč,posádka přežila,niní Citroen Jumpy 2.0HDi-taktéž perfektní pracant,zatím slouží od podzimu,čas ukáže co je v něm,další auto které vystřídalo řadu dědových neúspěšných benzínů a to BMW 525 TDS,natočeno hrozně moc,nikdo neví kolik,na tacho 700 tisíc,auto které nebezpečně jede,perfektní spotřeba,provádí se pouze výměna olejů,náplní a filtrů a preventivní kontroly všeho,ovšem auto na svůj věk v perfektní kondici,další výborný kup a to strejdovo WV transporter T4 Multivan,opět auto o kterém nevíte a v nemecku už mělo za sebou 350 tisíc km....u nás prostě benzín nesmí do domu....bratr má sice krásnou luxusní A6,která byla poslední roky draze servisovaná,aby vůbec fungovala tak jak dodnes funguje,ale půjde do ní plyn.....takže já jsem natolik ovlivněnej tím vším,že opět můžu jít jedině do rozumnýho auta v naftě.... hodně lidí nedá na benzínový auta dopustit a svádí vše na nedostatečnou údržbu a že sou lidi prasata a jak se k tomu chovaj,tak to jede a bla bla bla.....já tomu nevěřim....prostě benzín ja na vození dvou prdelí a nesmí se tomu moc dávat...radši za tim nic netahat a radši ani nevozit nic těžkýho.....na práci sou naftaci......takže dopředu říkam,že pokud za tim autem hodláš tahat vozejk s materiálem na stavbu baráku,kup si diesla....holýho a nebo TDi a radši s velkym motorem(motory bez tech písmenek CDI,DCI,TDCI,TDDi,dTi na to taky vlídnej kus slova neznam  ) a pokud možno minimálně 4 válce  naprosto neobjektivní názor....nemám objektivní názory.....i současný trend na trhu nahrává naftovým motorům....porozhlídněte se po bazarech a inzercích.....válej se tam krásný mladý benzínový auta za úplně minimální ceny a nikdo to nechce.....každej kouká aby při dnešní situaci měl auto co pojede ještě hodně dlouho a s minimálníma nákladama.....
Datum: 29. března 2011 16:36
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
  já už jsem to jednou rysknul a megana jsme koupili mladej  Je to 97r.v 1.6i benzin  a zatím musísm říct že drží  Co jsem četl recenze tak ty megani nafty DCi nejsou moc dobrou volbou  ale newim jak je na tom prave ta 1.9D 50kw  no uvídíme jeste projedu par desitek bazaru...
Datum: 29. března 2011 12:13
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Adas: máš pravdu, sypus i popel na hlavu.
Datum: 29. března 2011 8:46
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 osobně bych si fóbii nikdy nekoupil, když sem s tim jezdily do práce, musel sem potom jít na léčení z klaustrofobie  filcka je proti tomu auto gigantických vnitřních rozměrů
Datum: 28. března 2011 23:19
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jako pracovní auto bych si nechal tu filcku,minimální náklady, jednoduché rychlé opravy, všude spousty levných dílů. Diesel se ti vyplatí tehdy, jestliže najezdíš za rok hodně kilometrů. Jinak z francouzských dieslů byly dobré starší Peugeoty a Citroeny.
Datum: 28. března 2011 23:06
 mishelnike: Proboha jen francouze ne
Datum: 28. března 2011 23:04
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Tak se vás tedy ptám co by ste mi doporučili?  Ve stejné cennové kategorii a motorizaci?  Jeěště jsem koukal na Renaul megane 1.9 D.  DCi prej stáli za houby  A mě by ta suchá nafta v klidku stačila
Datum: 28. března 2011 22:48
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Fabii raději nekupuj, nestačíš potom do toho vrážet, tyto vozy jsou velmi poruchové a opravy nákladné, nemám na mysli motor 1.9 SDI, ale vše ostatní. Stačí se třeba podívat na škoda home
Datum: 28. března 2011 22:24
Jméno: Mischelnike¨
IP: uživatel8793
 Já od toho auta neočekávám žádnou formuli  spíš nějákýho tahouna! co by tahalo vozejk a byl to prostě dříč!  plus ta slušná spotřeba a spolehlivost
Datum: 28. března 2011 22:17
Jméno: adas
IP: uživatel10480
 podle mě spíš Pumpe-Düse, ale je to jedno stejně to není odpověď k tématu
Datum: 28. března 2011 21:28
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Pro upřesněni PD není PUmpe Diesel ale Pumpe Diese, systém vstřikování čerpadlo-tryska. Diskuzí nafta x benzín je na netu tolik, že to nemá cenu a každý má svým způsobem pravdu. Za mě benzín. motor většího objemu a v plynu. Já s dieslem prostě jezdit neumím. Ale ty SDi jsou opravdu nesmrtelný, sežere to všechno, táhne to jako traktor a nic to nežere.
Datum: 28. března 2011 21:14
 SDi maj v autoškole a několikrát jsem se přistihl, jak jsem měl nohu až na podlaze... nic nic nic, pak to kopne a pak zas nic nic a musíš dát další kvalt...
Datum: 28. března 2011 21:07
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 SDI jsou nesmrtelný motory- jsou jednoduchý.
Datum: 28. března 2011 20:36
Jméno: standa
IP: uživatel6496
 když už jsi nakousnul to sraní turba u starších aut......ano serou se skoro na všem co má červeny íčko  Klasický první 1.9TDi motory s 66kW běžně natočí půl mega než se začnou srát....ovšem motory 81kW s naklápenýma lopatkama turba většinou na turbo trpí a ve většině případů se turbo nechává repasovat za velkej peníz po cca 150 tisících km.....s PD a podobnejma motorama s 74-77kW nemám zkušenost a nic o nich nevím...napřed bylo Pumpe Diesel hroznej Boom,každej to musel mít,pak každej plakal,jak ono se to na tu stáčenou naftu z awií a kamionů sere a dnes zase slýchám hlasy,že je blbost se furt odvracet od novejch konečně vychytanejch motorů s vysokotlakym vstřikem a "nízkym" kompresnim stupněm ke "starejm traktorovitejm TDi s 66kW"......asi tak....sám se v tom plácam co zvolit....ale u mě vítězí pověst 66kW motorů....
Datum: 28. března 2011 20:15
Jméno: petan
IP: uživatel10220
 s sdi pujdeš vykonově oproti te felicii dolu
Datum: 28. března 2011 19:47
 Tim SDi určitě nic nezkazíš, ale přecijen já bych šel do TDi, ale do 1,9...ty 1,4 a podobný nízkoobsahový podvody nebrat
Datum: 28. března 2011 19:44
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Díky za odpovědi  mám doma i feldu 1.9D a kdyz se trosku honí tak jede taky slusně  Ale fabie už je trosku jiny autíčko nez felda  ale jel jsem ve fabce 1,9TDI 74Kw jako spolujezdec  a byl jsem velice překvapenej  mám strach si kupovat ojeté auto s turbem  ty turbíčka něco stojí  a to SDI by mohlo vydrzet a hlavne ta spotreba je pekna  no tak snad nebudu zklamanej
Datum: 28. března 2011 19:37
Jméno: standa
IP: uživatel6496
 Asi takle....fabie je celkově kultivovanější a komfortnější auto a vzhledem k tomu,že tyhle SDi se nechávaj točit stejně jak tvoje MPi(což je až skoro divný protože nafta bez turba byla vždycky líná a absolutně traktorovitá) tak žerou do 5 litrů....spíš 4.5litru....tejden sem s tim jezdil jako s náhradním vozidlem a vcelku mi to auto na svůj výkon (47kW) překvapovalo....nebyl problém po dálnici i do mírného stoupání 150km/h při okamžité spotřebě cca 5.5 .....ale abych to jen nevychvaloval....pokud si doted jezdil v benzínu,tak ti to prostě přijde úplně líný....pro mě to zase bylo úplně naopak....byl sem zvyklej jezdit starym nafťákem tim stylem,že jak se zvedly otáčky nad cca 1500 tak už jsem tam pral další kvalt.... ale prostě mam takovej traktor,že když dam v 60 pětku proti mírnýmu kopci tak to na ni pojede a eště to bude zrychlovat   ....celkově je pro mě nezvyk točit naftový auto nad 2500 ot.....ale u toho SDíčka je úplně normální jev točit kvalty do 3 a půl tisíc....klidně 4 tisíce.....a řikam....i tak to žere do 5 litrů....spíš 4.5......v současný době se taky poohlížim po nějaký rozumný Fabii kombi v naftě....už jsem málem šel do 4 roky starý 1.4TDi,ale známej co má bazar mi od tech motorů včas odradil.....1.9 SDi vim že je dobrý a pro běžnej provoz úsporný,ale taky vim,že když toho kombika naložim(což je u mě častý) tak prostě ten výkon na váhu naloženýho auta je prostě málo a pojede to jak stará škodovka...takže spíše hledám rozumný rok v 1.9TDi....neber to jako odrazování....jen prostě konstatuju,že pro mě je to málo....ale zároven rikam ze pro bezny jezdeni je to ideální nesmrtelný auto s minimálníma nákladama na provoz.....
Datum: 28. března 2011 19:31
 Podle mě si polepšíš určitě, akorát dneska už bych šel spíš do TDi než do SDi...
Datum: 28. března 2011 19:18
 Ahoj právě jsem převzal od spolužáka vyleštěný víko primárního převodu na Jawu 50, vypadá úžasně skoro jako chrom, ale řekl mi, ať to nechám stříknout bezbarvým lakem, že jinak to zase za dva týdny zmatní a bude to stejný jako před tím, víte o tom někdo něco, on to dělal ve firmě u táty tak asi taky něco ví. Jinak stálo mě to 50,-  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 23:07
 No linky to se ještě bude muset nějak vymyslet  .
Datum: 29. března 2011 23:07
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 ještě by mě zajimalo, jakým způsobem se chystáš udělat linky... já vo tom furt přemejšlim a nenapadá mě nic abych co byl schopnej zrealizovat sám.. už kvůli tomu dva měsíce nemůžu spát.
a někam to vozit a za 1500 to nechat namatlat se mě nechce, už z toho důvodu, že si to chci udělat celý sám o A do Z. nějaký nápady a návody už sem probádal, ale furt nevim. asi řeknu ufonům.
Datum: 29. března 2011 1:02
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 já ti to nijak nevyvracim.. naopak, osobně to taky tak nějak naleštim, ale spíš jen aby to z počátku vypadalo hezky kvůli fotkám. jestli to pak ztmavne do stavu šedosti mě zlé sny nepřivodí. proto se divim, že to takhle, na můj vkus, prožíváš... ale fandim ti, je to tvůj fichtl.... jen za sebe uvádím že slovo renovace z pohledu mýho fichtla, ode mě neuslyšíš. a budu také rád, když se po dokončení podělíš o fotky, tak jak to plánuji i já.
Datum: 28. března 2011 23:34
 Takhle, já se snažím udělat kvalitní renovaci, lak chystám se všema linkama, a něco je v chromu, ale taky chci aby to dobře vypadalo, takže si mylím, že ten motor bude pěknej, není to úplně jako zrcadlo, ale je to pěkný. A co se týče konzervace, tak to vím, právě se mi do toho nechce.
Datum: 28. března 2011 23:11
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 určitě to nebylo leštěný jak psí kulky a zakonzervovaný čímsi, po čem se poptáváš
Datum: 28. března 2011 22:57
 Co tím myslíš dweine, přeci když rnovuju tak to dám do původního stavu ne? Já teda nevim, ono to bylo matné?
Datum: 28. března 2011 22:55
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 hlavně nechápu proč to chceš leštit, když děláš renovaci?
Datum: 28. března 2011 21:59
 To se musí odmastit a pak nějakým bezbarvým, no ale kterým, nitrocelulózou nebo akralátovým ze spreje, stačil by?
Datum: 28. března 2011 21:41
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 nechrání tolik, je to otázka chvíle. nalakuj to
Datum: 28. března 2011 21:09
 Četl jsem to, jen mě spíše tak napadá, tenkrát když to leštili tak na to snad nic nedávali ne? Co spíše nějaký ochraný prostředek, píšou to na každym silichromu, že chrání povrch ...
Datum: 28. března 2011 20:59
Datum: 28. března 2011 20:14
 Čau draci musim koupit novou duši na stadiona s11 na pneu se přečet rozměr 23 x 2,00 a chtěl bych se zeptat jakej rozměr má mýt duše děkuju za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 0:11
 hh
Datum: 28. března 2011 0:11
 duše rozhodně žádnej rozměr nemyje, ale má mít rozměr 19" a šířku těch 2,00-2,25...
Datum: 27. března 2011 22:33
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 nazdar  prosím o radu ak by som chcel isť na pionieru o dvoch tak je lepší 11 zub?? alebo nechať 12 zub ide o to že ma čakajú aj riadne kopce:/
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 22:23
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 sefcik.jan no povedal si to presne  šak toho sa bojím
Datum: 28. března 2011 22:23
 No ale co když máte v tandemu holku a pak to nejede do kopečka
Datum: 28. března 2011 21:00
 Souhlasim s Jawistou21, měl jsem čest jak s 11zubem, tak i s 12zubem a 12 se mi zdála dokonalá, ta 11 je už si myslím moc.
Datum: 27. března 2011 23:15
 tak ja ti řeknu jestli chces hodne do kopcu tak dej 11 vic tahne ale 12 taky staci
Datum: 27. března 2011 21:02
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 čau draci,tak se chci zeptat,je normální když benzín chčije do motoru?respektive co jsem zkusil a nezkusil:z motorky mi neustále kapal olej,ze servisu mi řek že než si to sedne tak to chcát bude,dneska ale čirou náhodou sem zjistil,že když dám benzín pod karbec jakoby na "karter",nechám ho tam volně natýct,uplně v klidu proteče přes motor a vyteče uplně dole z karteru...nevim zda sem to napsal dost srozumitelně  kdyžtak upřesnim...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 17:28
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 se stane
Datum: 27. března 2011 17:28
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
Datum: 27. března 2011 16:36
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
Datum: 27. března 2011 15:42
 Zvu vás všechny na motosraz do Bítova je to 17.9 Bítov se nacházi kousek od Ostravy Okres Nový Jičín 
http://www.veselebitovskevrany.estranky.cz/
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 23:57
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar tak sem už zjistil čim to je to vynechávání na moji 250tce když jezdím tak se mi časem zanese karbonem svíška a začne to brobijet někde vedle a pak to nedává přesnou jiskru ale nejde mi do hlavy proč se mi zanáší předstih mám 5mm píše se 4,5 - 5 mm př.h.ú. Mažu 1 : 35 a bohatost směsi mám bych řekl i troch chudou jehlu mám na 3tím zářezu ze spodu ale furt mám svíčku černou jen když tomu dám plnej tak je pak cihlová. Poradte mi co mám dělat aby se mě furt nezanášela karbonem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 20:05
Jméno: standa
IP: uživatel6496
 Já mam na 250 péráku karb z kejvačky(ten origo se prostě sral) a musím mít jehlu na prvním zářezu aby byla svíčka hezky cihlová,na druhý zářez to už mám hnědé....ale jinak luxus...naprostá spokojenost....i pod dekl se mi vešel a neni vidět....
Datum: 28. března 2011 20:05
 Jehlu dej na druhej zářez, když je na třetím - bohatá směs. Já to mám na druhém zářezu + povol šroub bohatosti směsi asi o otáčku, pojeď to tak 20km, zdechni to a vymontuj svíci - když bude černá pořád - tak ještě povol ten šroubek, když bélá svíce - cudá směs. Sakra už to seřiď a neptej se tu pořád na to! Standa má pravdu, dej na jeho radu!!!! Zařadíš tam vůbec čtyřku?
Datum: 28. března 2011 15:51
Jméno: standa
IP: uživatel11404
Datum: 27. března 2011 18:03
 povol šroub na bohatost směsi..
Datum: 26. března 2011 22:57
 Zdravím, měl bych dotaz na SESU  (mimochodem gratuluju k dcerce, to je úžasná zpráva!)  a to ohledně tohoto koše na čezetu 175: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spojkovy_kos_spoustec.html .To by měla být ještě původní výroba že? Ale zajímalo by mě jaký spouštěč to má - ozubené kolečko - kolik zubů. Z hranaté zetky má totiž méně zubů jak z kulaté, takže koš je použitelný jak pro 450,453,470,475,455,473 , tak pro 476,477,487,488, ale spouštěč je rozdílný a já nevím, jaký tam teda je, to by mě zajímalo - kolik zubů? Ikdyž u své ČZ 175 450 jsem se přesvědčil, že i ten koš z hranaté není zcela shodný s kulatým - hranatá má méně naohýbané zobáčky v tom vylisovaném plechu, do kterého zapadá spouštěcí kolečko než u kulaté, tudíž mě to kolečko přeskakuje při startování někdy, a proto to budu muset vylisovat z původního a dát to na ten lepší z 487, nanýtovat nové nýty, které nevím, kde sehnat - asi je budu muset nechat vyrobit.. Další možnost je koupě nového koše, a proto mě tedy zajímá kolik zubů má ten spouštěč u něj? Děkuji moc SESO a promiň za obtěžování a románek.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 23:52
 draku sorac,, mam ted holt povinosti coby kocarkovej kral,,tolik km sem uz dlouho nenabehal,,di kza gratulace,,, kos je delany na 477/488 ma 27 zubu na str spousteci,, staci sundat pojistku a zamenit kolecko,, prenejtovani je uplna blbost,,
Datum: 26. března 2011 23:52
Jméno: Matrosh
IP: uživatel11397
 Jo takhle, budu si to vždycky muset přečíst celý  No ale stejně bych to viděl na jinej koš, nebo to kolečko, to nejtování je pakárna a hlavně aby ti pak neházel. To by se ti mašina klepala jak vosyka.
Datum: 26. března 2011 17:37
Datum: 26. března 2011 11:01
Jméno: Matrosh
IP: uživatel11397
 Aleši podle mě tam taky pujde kolečko z 175 javky, mam ten samej problem na 475 a mam na to asi tři koše ale ještě sem to tam nemontoval. To kolečko tam drží jenom takový perko v drážce, jde to docela snadno vymontovat, ať nemusíš měnit celej koš.\\r\\nSesovi též gratulace  moje dcerka má už 7 měsíců
Datum: 26. března 2011 8:04
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec chlapy je možný že když mám svíčku černou tak se mě časem zanese a začne ta 250tka vynechávat musím tu svíčku vyčistit a mužu jet dál. mažu 1:35 olejem DENICOL
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 10:53
Jméno: standa
IP: uživatel11398
 nechci se tě dotknout,ale tvuj problém s černou/zaolejovanou svíčkou už tu čtu přes půl roku.....dělal jsi s tim už něco? párkrát tu byl dotaz,jestli ti nefouká gufero pod primárem....vyměnil jsi ho už?? ....sám mam 250 péráka a vim co to dělalo když to bylo bohatý a mělo to rozeštelovaný zapalování....a rozhodně jsem svíčku neměl ani mokrou ani zaolejovanou....byla normálně tmavě hnědá,vypálená....jezdilo to naprosto normálně,jen to bylo líný....mazal jsem vždy 1:30.... tak s pravdou ven!
Datum: 26. března 2011 10:53
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Já ju mám jenom cihlovou pokud tomu dám chvilku plnej tak pak je cihlová a jinak směs mám normálně řekl bych že je i trošku chudší.
Datum: 25. března 2011 23:59
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Spíš ti to špatně pálí nebo máš bohatou směs... I když mažu 1:25, tak svíčka není černá.
Datum: 25. března 2011 23:55
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
Posl.aktualizace: 24. března 2011 23:51
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec borci  mám tokovou záhadu ve svíčkách. Dal sem do 250tky svíčku ta co tam má origo být třeba brisk N 15 C.když s nou jezdím je furt černá aji když dám chudou směs je furt černá ale když tam dám brisk N 15 YC ta co má to vysunutý jiskřiště tak jezdím a je krásně cihlová jak je to možný ??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2011 14:57
Jméno: vs sDG S
IP: uživatel6546
 skus tam dat svíčku champion
Datum: 25. března 2011 14:57
Jméno: standa
IP: uživatel11386
 svicky s vysunutym jiskristem se davali,kdyz mel motor uz malou kompresi....mozna to uz mas ochozeny....
Datum: 24. března 2011 22:39
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 treba to lip zapali protoze je bliz k pistu tzn posunuty a lip to prohoriva
Datum: 24. března 2011 21:58
Posl.aktualizace: 25. března 2011 19:22
 UltraMotorkar ® ty jsi asi necetl moje romany  tady se moc na hrubky nehraje ,,fichtlar s tim holt dorustaji k dokonalosti,,,
Datum: 25. března 2011 19:22
 Skvělý cestopis a navíc psaný bez hrubek, které mě vždycky ve všech takových textech rozčilují. Palec nahoru za odvahu. Taky bych chtěl v budoucnu něco takového zkusit  třeba na Slovensko bych se podíval
Datum: 25. března 2011 13:24
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 borci, jen tech poruch je na pionyra moc ne?? Taky bych rad sebral odvahu a jel nekam dal. Mam tyka jednoho pionyra v cajku na kterym bych jel, ale ne sam musim nekoho sehnat s pionyrem
Datum: 24. března 2011 20:12
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar vím že sem furt píšu  ale prostě potřebuju radu na jakým zářezu po zajetí má být ten plíšek na jehle na kolikátým zářezu zhora to má být???? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 23:00
 Na třetí od hora.,, a válec zajeď tak 700 km
Datum: 23. března 2011 23:00
Jméno: DrakstrJawak
IP: uživatel11264
 Zdar pri zajízdeni se jehla dává na trojku a leje se víc oleje do benzinu zhruba po zajeti 1500 km se jehla da na dvojku ale je se normalni pomer paliva
Datum: 23. března 2011 21:23
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 cus draci tak uz mam pridelanou karu za pionyra a tahal jsem tatu po poli a jede jako blazen zejtra s tim vezu drivi takze super jenom kdyby to chtel nekdo tak vi ze to de
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 14:49
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 bomba ... az zjistis, ze to ma prd silu tak si poridis riksu ....  aspon tak jsem to resil ja
Datum: 24. března 2011 14:49
Jméno: standa
IP: uživatel11386
Datum: 24. března 2011 11:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já bych chtěl bejt tak o 2 měsíce starší
Datum: 23. března 2011 21:47
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
Datum: 23. března 2011 20:50
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 super no
Datum: 23. března 2011 20:44
Posl.aktualizace: 28. března 2011 15:00
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ted mam krapet problem pochopit cos napsal
Datum: 28. března 2011 15:00
Jméno: mates
IP: uživatel11410
 zdarec ja vlastním jawu 20 jsem 3majtel z rodiny ma najeto necelejch 8 000km je na nem skoro všechno origo tak muzu rict ze na timhle inzeratu co si sem daval je uplne zrepasovanej fichtl uz jenom proto ze nema original chromový rávky a za druhý má vyměněny všechny bovdeny a ty chromový doplnky by na sobě měly mít trochu rezu a ne takhle zařit cena toho stroje je tak max 8000Kč
Datum: 28. března 2011 0:14
Datum: 24. března 2011 18:15
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 já sem jí volal: dobrý den, ta cena je 30 tis nebo 3 tis? ona: jo 30tisíc, ale už sem slevila na 15 ... tak sem se pousmál a zavěsil..
Datum: 24. března 2011 18:03
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Mejl od ty baby co to prodava: Když myslíte, že to nemá takovou cenu... Už zájemce mám. A původní stav to je, jsme první majitelé, tak asi víme.......
Datum: 24. března 2011 16:58
Jméno: standa
IP: uživatel11386
 Jako originální je to až na ty řidítka.....ale beztak....nejakej lak raz dva tři a nevypadá moc extra....kola stříbřenkou.....pokud má dobrej motor a živej TP(coz asi má) tak jako 3000-3500,- ale i to je přemrštěný.....30 hadrů bych nedostal ani za toho svýho žlutýho,to možná kdybych k němu přidal tu 550 a 555  ......bud se prepsal o nulu a nebo to zkousi.....lidi sou blby.....
Datum: 24. března 2011 11:16
 to možná jo ale ty řiditka ne i na 220ce byl klacek...
Datum: 23. března 2011 20:55
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 tohle mustang světlo se na ty poslední kusy opravdu dávalo...
Datum: 23. března 2011 20:53
 tlumiče jsou správně, rafky ve střibřence řiditka z hrazdou světlo z mustanga a lak neni podle me original, nema puvodni nalepky ktere by se u stroje v takovem stavu určitě dochovaly...
Datum: 23. března 2011 20:48
 když se podíváte na zadní tlumiče tak vidíte že jsou od půlky oranžové a z originálu se to dělao celé bílé takže to svědší otom že to neni origo ještě ráfky jen stříbrný sprej a ještě posekané stejně to neprodá tak max za 10000kč to by mohl být rád
Datum: 23. března 2011 20:30
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Hele a od kdy jsou původní široký řídítka hrazdou na 20cítce? Sice pěkný, ale řekl bych že se o jednu nulu sekl.
Datum: 23. března 2011 20:30
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Možná , že se pouze spletl o jednu nulu .
Datum: 23. března 2011 20:29
Jméno: dwein a dibly
IP: uživatel10032
 já sem spad na zem...
Datum: 23. března 2011 20:12
 Sorry, že jsem to neřekl hned, já si nevšiml cenovky, to má tak 1/3 hodnotu!!! 30000 dám za Jawu 555 i s renovací, tomu bych se nedivil, ale tohle za tu cenu nikdo nikdy nekoupí. Já koupil Pionýra za 4500,- a nebyl teda původní ani z pětiny, ale jezdil, teď po renovaci bude mnohem lepší než ten z inzerátu a nikdy bych ho neprodal ani za 20 000.
Datum: 23. března 2011 20:00
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Ráfky natřený stříbřenkou a vůbec za 30 litrů -no když mu to někdo dá...
Datum: 23. března 2011 19:57
 Upřímně řečeno, ani sem nezkoumal, jestli je to originál... Ta cena mě prostě dostala
Datum: 23. března 2011 19:43
 Se asi zblaznil ten nekdo no- jinak puvodní to fakt asi není
Datum: 23. března 2011 19:40
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Fuj, a jeste za to chce 30hadru.
Datum: 23. března 2011 19:37
 Hrozně předražený, jestli je to mustangácký světlo vepředu a ten chrom na přednim kole je 100% původní a možná by se toho našlo víc, tak pokud to je původní, potom já sem Fantomas
Datum: 23. března 2011 19:37
 Vypadá velmi pěkně, nicméně jako veterán to asi nemá význam ten novější typ, to si ještě pár let počká.
Datum: 23. března 2011 19:34
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec mám problém a vůbec to nechápu normálně jezdím vše je Ok a pak to chcípnu.Nechám to tak 5 minut a pak zase jedu a najednou to začne jaksi vynechávat a cukat a najednou to zdechne skusím to roztlačit a zase to samí něco podobného jako když se ucpe triska prostě to skáče podivám se na svíčku a na svíčce je jakoby nějaká kapka prostě je to tekutý.jde o jawu 250
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 20:59
Jméno: ztepilyorangutan
IP: uživatel11384
 kamos mel neco podobnyho a bylo to symeringem nebo jak se to pise. proste ta guma co ma zabranit tomu aby se pres loziska dostal olej. kdyz budes mit stesti tak to neni ani na puleni motoru a moc drahy to neni. doporucuju se na ne podivam v jakym jsou stavu. na strane kde je zapalko ho musis sundat a na strane kde prevodovka musis vypustit olej,sundat kryt a pak sundat to ozubeny kolecko vedle spojkovyho kose.
Datum: 23. března 2011 20:59
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 kup novou svíčku, koukni se na bohatost směsi a sešteluj karbec..
Datum: 23. března 2011 19:50
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 CAU DRACI! Nechávali ste si někdo ELOXOVAT valec na fíka? Kolik to tak muže stát? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 16:39
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Má to tu výhodu, že černá barva usnadnuje přestup tepla do okolí.
Datum: 23. března 2011 16:39
 jakou to má výhodu to eloxování???
Datum: 23. března 2011 16:34
Datum: 23. března 2011 10:48
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 No já se optám zitra co to stoji u nejakej ty firmy  ale jen jsem se chtel zeptat  prolejzam net a tak jsem na to narazil, tka jestli to uz nekdo zkousel  ale jinak dik
Datum: 23. března 2011 0:41
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 To chces davat do nejaky firmy? ja bych se asi spolehnul na zlaty cesky rucicky a udelal to doma, navodu je po netu hafec a kdyz se ti nechtej ty chemikalie schanet tak bych zapatral nekde na foru ohledne zbrani, verim ze se da hotovej roztok sehnat i v nejakym shopu
Datum: 23. března 2011 0:32
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 čau prosimvás o kolik otáček má být povolena triska bohatosti na jawě 250/353
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 20:07
Jméno: mp3
IP: uživatel10027
 Konečně se taky odkryla dobrá rada! Mě to naučil děda před sedmy lety a do dnes to tak šteluju a to co je napsaný v příručkách neberu v potaz
Datum: 23. března 2011 20:07
 trochu nechápu čemu se divíte, tohle je docela známej postup seřizování volnoběhu..
Datum: 23. března 2011 19:58
Jméno: standa
IP: uživatel11381
 hlmut: to si děláš prdel ne   já to na péráku šteluju stejně  tak že nastavim volnoběh,kdy to sotva vrčí a točim přídavnym vzduchem.....jak začne jít na vyšší otáčky,vidim že to bylo bohatý,uberu na volnoběhu a zkoušim dál až je výsledek ideální ...pak párkrát protočim na volnoběh abych zkontroloval jestli nepadá z otáček moc dlouho a pak to projedu.....jinak timhle šroubkem se dá docílit,že to bude na volnoběh pálit 10x za minutu  a bude se to převalovat na stojánku dopředu a dozadu......což je v pořádku.....   tak se pozná zdravej motor....
Datum: 23. března 2011 12:14
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Jinak na to je figl: Nastav si vetsi volnobeh a pomalu otacej tim sroubkem na stelovani volnobezny smesi, az bude volnobeh nejvyssi, to je ta idealni hodnota.
Datum: 23. března 2011 7:12
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 3/4-1,5 podle poslechu otacek na teplem motoru
Datum: 22. března 2011 22:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ANKETA : kdo z vás má 350/634? jakou má spotřebu ?? jaký jsou jízdní vlastnosti? jak je poruchová?díky za ospovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 23:37
 Zdar, mám takovou slátaninu 632ku s motorem z bizona, ten je konstrukčně stejný s 634, spotřebu mám okolo 5l/100km s tím že jezdím mimo obce okolo těch 90-95 docela dost využívám akcelerace a poměrně dost zato tahám, se spolehlivostí je to asi jako se vším když se o to staráš tak není problém, nejhorší je asi zapalování je to dost náchylný oba válce to chce nastavit přesně stejný předstih a občas to překontrolovat, jízdní vlastnosti 634ky jsou o něco horší než u novějších modelů díky jiné přední vidlici. Jestli se ti ta motorka líbí tak si jí kup, ale doporučuju ti spíše novější typy s hliníkovými válci hlavně 639 a 640 s kotoučovou brzdou, už to má i alternátor 210W takže není problém se svícením, novější 640ky měli i bezkontakt vape nebo ducati, kdybys měl nějaký konkrétní dotaz tak mi napiš na mail 350ky jsou moje vášeň
Datum: 23. března 2011 23:37
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 sefcik.jan...máš tam mail kvůli těm šroubům..Marek
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 16:06
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 No jo
Datum: 23. března 2011 16:06
|



|