česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  116  117  118  119  120  121  122  123  124  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Cau draci.. sorry že se ptám, ale tady se dovím aspoň pravdu :-) Mám feldu 1.3MPI a chystám si koupit fabii 1.9 SDI :-) myslíte že si polepším? Myslím motorově? díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2012 6:50
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13627    
Pokud ti ta Felda jezdí a není přehnilá na dvě půlky, tak si raději nech, Fabie se celkově jako auto nepovedla a většina jich je po bazarech ve fakt špatnym stavu a dily jsou v porovnání s Felicií někde jinde (v podstatě cenová hladina dílů na Octavii nebo jakýkoliv VW), když už bych šel do něčeho úspornýho tak si spíš sežeň Octavii nebo Golfa4 v TDi a neprohloupíš, a toho strašení s turbama se neboj, je pravda, že některý měly problém s naklápěním lopatek, ale není to z daleka tak hrozný jak o tom všichni melou (zpravidla ti co takový auto nikdynemněli, je to prostě nafouknutá bublina, vzhledem k tomu že mi jich prošlo rukama několik desítek tak vím o čem mluvím), ale i kdyby tak vyčištění stojí v servisu 3000kč a když budeš šikovný zvladneš to i sám a kompletní repase se dnes dělají mezi 6-8 tisíci korun zcela běžně a běhají bez problémů dál dalších 150000. Prostě pokud ti felda jezdí nech si jí a pokud si chceš polepšit tak rozhodně ne Fabii
 
 
Datum: 03. července 2012 6:50
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel14063    
vysvětlení je jednoduché , porovnání je asi jako mám kalkulačku a můžu koupit počítač co bude lepší? jsem majitelem Felidcie 1.9 D a jezdím s Fabií ale 1.6,i tak je rozdíl znát. Oba tyto vozy jsou spolehlivé a poskytnou dostatek pohodlí.1.9 má ale o dost dražší zákoné ručení
 
 
Datum: 02. července 2012 22:56
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10882    
Jestli auto v benzinu tak nějaký Mitsubishi..Máme galanta ve dvou litru..Jediné co na něm trochu sere je ta spotřeba.Má najeto kolem 250 a pořád si táhne krásně....jediná údržba je výměna oleje:-)Sme s nim moc spokojeni...:-)
 
 
Datum: 30. března 2011 15:40
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
taky sem byl vetšinou benzínovej, ale nyní dráždim ,,kamna power,, a je to oproti 4,0 sakra znát ve šrajtofli.... ale nejlepší bylo stejnak piáno 200D to byl peklostroj
 
 
Datum: 29. března 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
Jak říkám nafta x benzín kolem toho jsou diskuze jak mezi vyznavači i talských 2-válců a japonských 4-válců, příznivce garických karet ATI/AMD x nVidia apod. Každej nedá dopustit na to svý a bude mít kousek pravdy. Jí po zkušenostech s 1.9TDi oktávkou, ségry 1.4HDi 207-kou, 1.9 SDi Cordobou a Meganem 1.9DTi už diesel nechci. Jako dělňase na tahání přívěsů a při velkým nájezdu budiž, ale ten charakter motoru, kde to zatáhne a umře mi nic neříká. Najezdím ročně autem do 15000km, každý den 20 km do práce a příves táhnu jendou do měsíce, takže pro mě je volba jasná. Ale diesely nehaním, chápu jejich příznivce a proti gustu žádný dišputát. Osobně, kdybych měl jít do dieselu, tak beru 1.9TDi oktávku... Hovno to žere, nějak to i jede, dílů je na to na každém vrakáči dost . Ale má to hnusný zvuk a jdou tomu saze z výfuku, ale to většina chrochtáků (musel jsem si rýpnout :-D:-D ).
 
 
Datum: 29. března 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Naftová fábije trpí na předek.... proc? jednoduše, ten motor je na to auto moc težkej jinak dneska je naprosto úplně jedno co koupíš za auto... všechno je spolehlive jak benzín tak nafta tak plyn... POD PODMÍNKOU že NEBUDEŠ KUPOVAT AUTO ZA PÁR ŠLUPEK ALE PŘIPLATÍŠ SI ZA DOBRÝ STAV! a nenech se zlákat jen vzhledem...protože to často bývá z venku huj uvnitř fuj.
 
 
Datum: 29. března 2011 19:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11415    
Taky si sypu popel na hlavu,pumpe düse....ale tak to je už fakt nějak jedno.....k tomu že každej má vyhraněnej jinej druh motoru je pravda....třeba u nás v rodině jedeme skoro všechno už jen zásadně v naftě,všechno co sme měli bezínový se furt v jednom kuse sralo...viz dále...děda měl poměrně nový clio 1.2i,jelo tejden a měsíc bylo v servisu,pak jelo zase tejden a zase v servisu....brácha má starší Audi A6 1.8i po strejdovi....po silnici se to mele,furt je tam něco vylágrovanýho,motor že by na svejch skoro 100kW nějak jel se říct nedá a jediný co to umí tak to žere....co měl muj táta renaulta 11 tak opět totál katastrofa,nejenom že se sral motor,ale občas odpadávali z auta důležité věci jako přední kola nebo zadní náprava,rychle s tim pryč,strejda Opel Calibra-opět krypl věčně vylágrovanej,rychle to jelo,rychle s tim pryč...teta první Fabie htp-motor 120 tisíc najeto a po smrti(nejen motor,ale celý auto je po smrti),děda Fiat Fiorino 1.4ie najeto 130 tisíc,motor skoro po smrti,eletrika po smrti(počítač) bez života,ve 150 tisících KO-klika,ojnice,ventily,počítač KO...vše co kdo měl bylo servisovaný...jediný co nám z benzínu dobre sloužilo byl trabant,žigulik,škodovka a favorit(karburátorovej)....holt u nás benzín nesmí do rodiny...:-D:-D:-D nevydrží něco tahat,vozit náklad a podobně....ale naopak auta naftový: Fiat Fiorino 1.7D najeto cca půl mega,pouze se do toho po 10 tisících leje novej olej,auto který odvozilo stovky tun nákladu jak pro zednické práce tak pro zásobování maloobchodu,jinak náklady žádný,jede dobře dodnes! muj citroen AX 1.4D taktéž pouze výměny olejů a filtrů,občas zavařit výfuk,vyměnit čepy,vyměnit prasklou žárovku-to auto dostává neskutečnej kotel a stále v perfektní kondici(až na kasli :-( ),Fiat Scudo 1.9D převzal práci po stařičkém fiatu fiorino,perfektní auto,natočeno asi 400 tisíc,ale už to mělo klimatizaci a občas se srala,odsloužilo si dva roky a na podzim to roztrhl kamion hadraulickou rukou,takže šlo na vrakáč,posádka přežila,niní Citroen Jumpy 2.0HDi-taktéž perfektní pracant,zatím slouží od podzimu,čas ukáže co je v něm,další auto které vystřídalo řadu dědových neúspěšných benzínů a to BMW 525 TDS,natočeno hrozně moc,nikdo neví kolik,na tacho 700 tisíc,auto které nebezpečně jede,perfektní spotřeba,provádí se pouze výměna olejů,náplní a filtrů a preventivní kontroly všeho,ovšem auto na svůj věk v perfektní kondici,další výborný kup a to strejdovo WV transporter T4 Multivan,opět auto o kterém nevíte a v nemecku už mělo za sebou 350 tisíc km....u nás prostě benzín nesmí do domu....bratr má sice krásnou luxusní A6,která byla poslední roky draze servisovaná,aby vůbec fungovala tak jak dodnes funguje,ale půjde do ní plyn.....takže já jsem natolik ovlivněnej tím vším,že opět můžu jít jedině do rozumnýho auta v naftě.... hodně lidí nedá na benzínový auta dopustit a svádí vše na nedostatečnou údržbu a že sou lidi prasata a jak se k tomu chovaj,tak to jede a bla bla bla.....já tomu nevěřim....prostě benzín ja na vození dvou prdelí a nesmí se tomu moc dávat...radši za tim nic netahat a radši ani nevozit nic těžkýho.....na práci sou naftaci......takže dopředu říkam,že pokud za tim autem hodláš tahat vozejk s materiálem na stavbu baráku,kup si diesla....holýho a nebo TDi a radši s velkym motorem(motory bez tech písmenek CDI,DCI,TDCI,TDDi,dTi na to taky vlídnej kus slova neznam:-D) a pokud možno minimálně 4 válce ;-) naprosto neobjektivní názor....nemám objektivní názory.....i současný trend na trhu nahrává naftovým motorům....porozhlídněte se po bazarech a inzercích.....válej se tam krásný mladý benzínový auta za úplně minimální ceny a nikdo to nechce.....každej kouká aby při dnešní situaci měl auto co pojede ještě hodně dlouho a s minimálníma nákladama.....
 
 
Datum: 29. března 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
:-D já už jsem to jednou rysknul a megana jsme koupili mladej :-) Je to 97r.v 1.6i benzin :-) a zatím musísm říct že drží :-D Co jsem četl recenze tak ty megani nafty DCi nejsou moc dobrou volbou :-) ale newim jak je na tom prave ta 1.9D 50kw :-) no uvídíme jeste projedu par desitek bazaru... :-D
 
 
Datum: 29. března 2011 12:13
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Adas: máš pravdu, sypus i popel na hlavu.
 
 
Datum: 29. března 2011 8:46
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
osobně bych si fóbii nikdy nekoupil, když sem s tim jezdily do práce, musel sem potom jít na léčení z klaustrofobie :-) filcka je proti tomu auto gigantických vnitřních rozměrů :-)
 
 
Datum: 28. března 2011 23:19
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jako pracovní auto bych si nechal tu filcku,minimální náklady, jednoduché rychlé opravy, všude spousty levných dílů. Diesel se ti vyplatí tehdy, jestliže najezdíš za rok hodně kilometrů. Jinak z francouzských dieslů byly dobré starší Peugeoty a Citroeny.
 
 
Datum: 28. března 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mishelnike: Proboha jen francouze ne :-D
 
 
Datum: 28. března 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Tak se vás tedy ptám co by ste mi doporučili? :-) Ve stejné cennové kategorii a motorizaci? :-) Jeěště jsem koukal na Renaul megane 1.9 D. :-) DCi prej stáli za houby :-) A mě by ta suchá nafta v klidku stačila :-)
 
 
Datum: 28. března 2011 22:48
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Fabii raději nekupuj, nestačíš potom do toho vrážet, tyto vozy jsou velmi poruchové a opravy nákladné, nemám na mysli motor 1.9 SDI, ale vše ostatní. Stačí se třeba podívat na škoda home
 
 
Datum: 28. března 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike¨      IP: uživatel8793    
Já od toho auta neočekávám žádnou formuli :-) spíš nějákýho tahouna! co by tahalo vozejk a byl to prostě dříč! :-) plus ta slušná spotřeba a spolehlivost :-)
 
 
Datum: 28. března 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel10480    
podle mě spíš Pumpe-Düse, ale je to jedno stejně to není odpověď k tématu
 
 
Datum: 28. března 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
Pro upřesněni PD není PUmpe Diesel ale Pumpe Diese, systém vstřikování čerpadlo-tryska. Diskuzí nafta x benzín je na netu tolik, že to nemá cenu a každý má svým způsobem pravdu. Za mě benzín. motor většího objemu a v plynu. Já s dieslem prostě jezdit neumím. Ale ty SDi jsou opravdu nesmrtelný, sežere to všechno, táhne to jako traktor a nic to nežere.
 
 
Datum: 28. března 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SDi maj v autoškole a několikrát jsem se přistihl, jak jsem měl nohu až na podlaze... nic nic nic, pak to kopne a pak zas nic nic a musíš dát další kvalt...
 
 
Datum: 28. března 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
SDI jsou nesmrtelný motory- jsou jednoduchý.
 
 
Datum: 28. března 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6496    
když už jsi nakousnul to sraní turba u starších aut......ano serou se skoro na všem co má červeny íčko;-) Klasický první 1.9TDi motory s 66kW běžně natočí půl mega než se začnou srát....ovšem motory 81kW s naklápenýma lopatkama turba většinou na turbo trpí a ve většině případů se turbo nechává repasovat za velkej peníz po cca 150 tisících km.....s PD a podobnejma motorama s 74-77kW nemám zkušenost a nic o nich nevím...napřed bylo Pumpe Diesel hroznej Boom,každej to musel mít,pak každej plakal,jak ono se to na tu stáčenou naftu z awií a kamionů sere a dnes zase slýchám hlasy,že je blbost se furt odvracet od novejch konečně vychytanejch motorů s vysokotlakym vstřikem a "nízkym" kompresnim stupněm ke "starejm traktorovitejm TDi s 66kW"......asi tak....sám se v tom plácam co zvolit....ale u mě vítězí pověst 66kW motorů....
 
 
Datum: 28. března 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: petan      IP: uživatel10220    
s sdi pujdeš vykonově oproti te felicii dolu :-)
 
 
Datum: 28. března 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tim SDi určitě nic nezkazíš, ale přecijen já bych šel do TDi, ale do 1,9...ty 1,4 a podobný nízkoobsahový podvody nebrat :-)
 
 
Datum: 28. března 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Díky za odpovědi :-) mám doma i feldu 1.9D a kdyz se trosku honí tak jede taky slusně :-) Ale fabie už je trosku jiny autíčko nez felda :-) ale jel jsem ve fabce 1,9TDI 74Kw jako spolujezdec :-) a byl jsem velice překvapenej :-) mám strach si kupovat ojeté auto s turbem :-) ty turbíčka něco stojí :-) a to SDI by mohlo vydrzet a hlavne ta spotreba je pekna :-) no tak snad nebudu zklamanej :-)
 
 
Datum: 28. března 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6496    
Asi takle....fabie je celkově kultivovanější a komfortnější auto a vzhledem k tomu,že tyhle SDi se nechávaj točit stejně jak tvoje MPi(což je až skoro divný protože nafta bez turba byla vždycky líná a absolutně traktorovitá) tak žerou do 5 litrů....spíš 4.5litru....tejden sem s tim jezdil jako s náhradním vozidlem a vcelku mi to auto na svůj výkon (47kW) překvapovalo....nebyl problém po dálnici i do mírného stoupání 150km/h při okamžité spotřebě cca 5.5 .....ale abych to jen nevychvaloval....pokud si doted jezdil v benzínu,tak ti to prostě přijde úplně líný....pro mě to zase bylo úplně naopak....byl sem zvyklej jezdit starym nafťákem tim stylem,že jak se zvedly otáčky nad cca 1500 tak už jsem tam pral další kvalt.... ale prostě mam takovej traktor,že když dam v 60 pětku proti mírnýmu kopci tak to na ni pojede a eště to bude zrychlovat:-D:-D....celkově je pro mě nezvyk točit naftový auto nad 2500 ot.....ale u toho SDíčka je úplně normální jev točit kvalty do 3 a půl tisíc....klidně 4 tisíce.....a řikam....i tak to žere do 5 litrů....spíš 4.5......v současný době se taky poohlížim po nějaký rozumný Fabii kombi v naftě....už jsem málem šel do 4 roky starý 1.4TDi,ale známej co má bazar mi od tech motorů včas odradil.....1.9 SDi vim že je dobrý a pro běžnej provoz úsporný,ale taky vim,že když toho kombika naložim(což je u mě častý) tak prostě ten výkon na váhu naloženýho auta je prostě málo a pojede to jak stará škodovka...takže spíše hledám rozumný rok v 1.9TDi....neber to jako odrazování....jen prostě konstatuju,že pro mě je to málo....ale zároven rikam ze pro bezny jezdeni je to ideální nesmrtelný auto s minimálníma nákladama na provoz.....
 
 
Datum: 28. března 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě si polepšíš určitě, akorát dneska už bych šel spíš do TDi než do SDi...
 
 
Datum: 28. března 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj právě jsem převzal od spolužáka vyleštěný víko primárního převodu na Jawu 50, vypadá úžasně skoro jako chrom, ale řekl mi, ať to nechám stříknout bezbarvým lakem, že jinak to zase za dva týdny zmatní a bude to stejný jako před tím, víte o tom někdo něco, on to dělal ve firmě u táty tak asi taky něco ví. Jinak stálo mě to 50,- :-). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No linky to se ještě bude muset nějak vymyslet :-).
 
 
Datum: 29. března 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
ještě by mě zajimalo, jakým způsobem se chystáš udělat linky... já vo tom furt přemejšlim a nenapadá mě nic abych co byl schopnej zrealizovat sám.. už kvůli tomu dva měsíce nemůžu spát. a někam to vozit a za 1500 to nechat namatlat se mě nechce, už z toho důvodu, že si to chci udělat celý sám o A do Z. nějaký nápady a návody už sem probádal, ale furt nevim. asi řeknu ufonům.
 
 
Datum: 29. března 2011 1:02
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
já ti to nijak nevyvracim.. naopak, osobně to taky tak nějak naleštim, ale spíš jen aby to z počátku vypadalo hezky kvůli fotkám. jestli to pak ztmavne do stavu šedosti mě zlé sny nepřivodí. proto se divim, že to takhle, na můj vkus, prožíváš... ale fandim ti, je to tvůj fichtl.... jen za sebe uvádím že slovo renovace z pohledu mýho fichtla, ode mě neuslyšíš. a budu také rád, když se po dokončení podělíš o fotky, tak jak to plánuji i já.
 
 
Datum: 28. března 2011 23:34
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takhle, já se snažím udělat kvalitní renovaci, lak chystám se všema linkama, a něco je v chromu, ale taky chci aby to dobře vypadalo, takže si mylím, že ten motor bude pěknej, není to úplně jako zrcadlo, ale je to pěkný. A co se týče konzervace, tak to vím, právě se mi do toho nechce.
 
 
Datum: 28. března 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
určitě to nebylo leštěný jak psí kulky a zakonzervovaný čímsi, po čem se poptáváš
 
 
Datum: 28. března 2011 22:57
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co tím myslíš dweine, přeci když rnovuju tak to dám do původního stavu ne? Já teda nevim, ono to bylo matné?
 
 
Datum: 28. března 2011 22:55
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
hlavně nechápu proč to chceš leštit, když děláš renovaci?
 
 
Datum: 28. března 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To se musí odmastit a pak nějakým bezbarvým, no ale kterým, nitrocelulózou nebo akralátovým ze spreje, stačil by?
 
 
Datum: 28. března 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
nechrání tolik, je to otázka chvíle. nalakuj to
 
 
Datum: 28. března 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Četl jsem to, jen mě spíše tak napadá, tenkrát když to leštili tak na to snad nic nedávali ne? Co spíše nějaký ochraný prostředek, píšou to na každym silichromu, že chrání povrch ...
 
 
Datum: 28. března 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 28. března 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: karelhhh      E-mail:      IP: uživatel11407    
Čau draci musim koupit novou duši na stadiona s11 na pneu se přečet rozměr 23 x 2,00 a chtěl bych se zeptat jakej rozměr má mýt duše děkuju za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 0:11
 
 
 
 
Jméno: babetaking      E-mail:      IP: uživatel11363    
hh :-)
 
 
Datum: 28. března 2011 0:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
duše rozhodně žádnej rozměr nemyje, ale má mít rozměr 19" a šířku těch 2,00-2,25...
 
 
Datum: 27. března 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
nazdar :-) prosím o radu ak by som chcel isť na pionieru o dvoch tak je lepší 11 zub?? alebo nechať 12 zub ide o to že ma čakajú aj riadne kopce:/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
sefcik.jan no povedal si to presne :-D šak toho sa bojím
 
 
Datum: 28. března 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No ale co když máte v tandemu holku a pak to nejede do kopečka :-)
 
 
Datum: 28. března 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Souhlasim s Jawistou21, měl jsem čest jak s 11zubem, tak i s 12zubem a 12 se mi zdála dokonalá, ta 11 je už si myslím moc.
 
 
Datum: 27. března 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ja ti řeknu jestli chces hodne do kopcu tak dej 11 vic tahne ale 12 taky staci
 
 
Datum: 27. března 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
čau draci,tak se chci zeptat,je normální když benzín chčije do motoru?respektive co jsem zkusil a nezkusil:z motorky mi neustále kapal olej,ze servisu mi řek že než si to sedne tak to chcát bude,dneska ale čirou náhodou sem zjistil,že když dám benzín pod karbec jakoby na "karter",nechám ho tam volně natýct,uplně v klidu proteče přes motor a vyteče uplně dole z karteru...nevim zda sem to napsal dost srozumitelně :-D kdyžtak upřesnim... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2011 17:28
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
se stane :-D
 
 
Datum: 27. března 2011 17:28
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
:-D
 
 
Datum: 27. března 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
:-D :-D dobry tak to tece tim co ma,dirou pro odtok benzinu,na tu stranu sem se nepodival, :-D
 
 
Datum: 27. března 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zvu vás všechny na motosraz do Bítova je to 17.9 Bítov se nacházi kousek od Ostravy Okres Nový Jičín :-) http://www.veselebitovskevrany.estranky.cz/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2011 23:57
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Zdar tak sem už zjistil čim to je to vynechávání na moji 250tce když jezdím tak se mi časem zanese karbonem svíška a začne to brobijet někde vedle a pak to nedává přesnou jiskru ale nejde mi do hlavy proč se mi zanáší předstih mám 5mm píše se 4,5 - 5 mm př.h.ú. Mažu 1 : 35 a bohatost směsi mám bych řekl i troch chudou jehlu mám na 3tím zářezu ze spodu ale furt mám svíčku černou jen když tomu dám plnej tak je pak cihlová. Poradte mi co mám dělat aby se mě furt nezanášela karbonem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6496    
Já mam na 250 péráku karb z kejvačky(ten origo se prostě sral) a musím mít jehlu na prvním zářezu aby byla svíčka hezky cihlová,na druhý zářez to už mám hnědé....ale jinak luxus...naprostá spokojenost....i pod dekl se mi vešel a neni vidět....
 
 
Datum: 28. března 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jehlu dej na druhej zářez, když je na třetím - bohatá směs. Já to mám na druhém zářezu + povol šroub bohatosti směsi asi o otáčku, pojeď to tak 20km, zdechni to a vymontuj svíci - když bude černá pořád - tak ještě povol ten šroubek, když bélá svíce - cudá směs. Sakra už to seřiď a neptej se tu pořád na to! Standa má pravdu, dej na jeho radu!!!! Zařadíš tam vůbec čtyřku?
 
 
Datum: 28. března 2011 15:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11404    
ty vole to je snad už po dvěstěpadesátý:-D:-D:-D karle seřid to už konečně:-D tady od počítače to za tebe nikdo neudělá.......
 
 
Datum: 27. března 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
povol šroub na bohatost směsi..
 
 
Datum: 26. března 2011 22:57
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím, měl bych dotaz na SESU :-) (mimochodem gratuluju k dcerce, to je úžasná zpráva!) :-) a to ohledně tohoto koše na čezetu 175: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spojkovy_kos_spoustec.html .To by měla být ještě původní výroba že? Ale zajímalo by mě jaký spouštěč to má - ozubené kolečko - kolik zubů. Z hranaté zetky má totiž méně zubů jak z kulaté, takže koš je použitelný jak pro 450,453,470,475,455,473 , tak pro 476,477,487,488, ale spouštěč je rozdílný a já nevím, jaký tam teda je, to by mě zajímalo - kolik zubů? Ikdyž u své ČZ 175 450 jsem se přesvědčil, že i ten koš z hranaté není zcela shodný s kulatým - hranatá má méně naohýbané zobáčky v tom vylisovaném plechu, do kterého zapadá spouštěcí kolečko než u kulaté, tudíž mě to kolečko přeskakuje při startování někdy, a proto to budu muset vylisovat z původního a dát to na ten lepší z 487, nanýtovat nové nýty, které nevím, kde sehnat - asi je budu muset nechat vyrobit.. Další možnost je koupě nového koše, a proto mě tedy zajímá kolik zubů má ten spouštěč u něj? Děkuji moc SESO a promiň za obtěžování a románek. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2011 23:52
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku sorac,, mam ted holt povinosti coby kocarkovej kral,,tolik km sem uz dlouho nenabehal,,di kza gratulace,,, kos je delany na 477/488 ma 27 zubu na str spousteci,, staci sundat pojistku a zamenit kolecko,, prenejtovani je uplna blbost,,
 
 
Datum: 26. března 2011 23:52
 
 
 
 
Jméno: Matrosh      IP: uživatel11397    
Jo takhle, budu si to vždycky muset přečíst celý :-D No ale stejně bych to viděl na jinej koš, nebo to kolečko, to nejtování je pakárna a hlavně aby ti pak neházel. To by se ti mašina klepala jak vosyka.
 
 
Datum: 26. března 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
MAtrosh: Ahoj, myslím, že pro lepší vysvětlení tě odkážu na stránky jawamanie: http://www.jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=42825 :-) Pak napiš ještě :-)
 
 
Datum: 26. března 2011 11:01
 
 
 
 
Jméno: Matrosh      IP: uživatel11397    
Aleši podle mě tam taky pujde kolečko z 175 javky, mam ten samej problem na 475 a mam na to asi tři koše ale ještě sem to tam nemontoval. To kolečko tam drží jenom takový perko v drážce, jde to docela snadno vymontovat, ať nemusíš měnit celej koš.\\r\\nSesovi též gratulace :-D moje dcerka má už 7 měsíců :-D
 
 
Datum: 26. března 2011 8:04
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Zdarec chlapy je možný že když mám svíčku černou tak se mě časem zanese a začne ta 250tka vynechávat musím tu svíčku vyčistit a mužu jet dál. mažu 1:35 olejem DENICOL odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2011 10:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11398    
nechci se tě dotknout,ale tvuj problém s černou/zaolejovanou svíčkou už tu čtu přes půl roku.....dělal jsi s tim už něco? párkrát tu byl dotaz,jestli ti nefouká gufero pod primárem....vyměnil jsi ho už?? ....sám mam 250 péráka a vim co to dělalo když to bylo bohatý a mělo to rozeštelovaný zapalování....a rozhodně jsem svíčku neměl ani mokrou ani zaolejovanou....byla normálně tmavě hnědá,vypálená....jezdilo to naprosto normálně,jen to bylo líný....mazal jsem vždy 1:30.... tak s pravdou ven!
 
 
Datum: 26. března 2011 10:53
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Já ju mám jenom cihlovou pokud tomu dám chvilku plnej tak pak je cihlová a jinak směs mám normálně řekl bych že je i trošku chudší.
 
 
Datum: 25. března 2011 23:59
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Spíš ti to špatně pálí nebo máš bohatou směs... I když mažu 1:25, tak svíčka není černá.
 
 
Datum: 25. března 2011 23:55
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
ahojte mrknete na to švedák 250 s lyžinama v zimně super :-) http://www.youtube.com/watch?v=bRMpE2qQPsM odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2011 23:51
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Zdarec borci :-D mám tokovou záhadu ve svíčkách. Dal sem do 250tky svíčku ta co tam má origo být třeba brisk N 15 C.když s nou jezdím je furt černá aji když dám chudou směs je furt černá ale když tam dám brisk N 15 YC ta co má to vysunutý jiskřiště tak jezdím a je krásně cihlová jak je to možný ?????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2011 14:57
 
 
 
 
Jméno: vs sDG S      IP: uživatel6546    
skus tam dat svíčku champion
 
 
Datum: 25. března 2011 14:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11386    
svicky s vysunutym jiskristem se davali,kdyz mel motor uz malou kompresi....mozna to uz mas ochozeny....
 
 
Datum: 24. března 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
treba to lip zapali protoze je bliz k pistu tzn posunuty a lip to prohoriva
 
 
Datum: 24. března 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taktu mame dasli cestu na fichtlech kolem čr,,,,, http://www.box.net/shared/uat7vui8j4 fakt super cestopis :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
UltraMotorkar ® ty jsi asi necetl moje romany :-) tady se moc na hrubky nehraje ,,fichtlar s tim holt dorustaji k dokonalosti,,, :-)
 
 
Datum: 25. března 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skvělý cestopis a navíc psaný bez hrubek, které mě vždycky ve všech takových textech rozčilují. Palec nahoru za odvahu. Taky bych chtěl v budoucnu něco takového zkusit :-) třeba na Slovensko bych se podíval
 
 
Datum: 25. března 2011 13:24
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
borci, jen tech poruch je na pionyra moc ne?? Taky bych rad sebral odvahu a jel nekam dal. Mam tyka jednoho pionyra v cajku na kterym bych jel, ale ne sam musim nekoho sehnat s pionyrem
 
 
Datum: 24. března 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Zdar vím že sem furt píšu :-D ale prostě potřebuju radu na jakým zářezu po zajetí má být ten plíšek na jehle na kolikátým zářezu zhora to má být???? diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2011 23:00
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na třetí od hora.,, a válec zajeď tak 700 km
 
 
Datum: 23. března 2011 23:00
 
 
 
 
Jméno: DrakstrJawak      IP: uživatel11264    
Zdar pri zajízdeni se jehla dává na trojku a leje se víc oleje do benzinu zhruba po zajeti 1500 km se jehla da na dvojku ale je se normalni pomer paliva
 
 
Datum: 23. března 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: vlasta      IP: uživatel7934    
cus draci tak uz mam pridelanou karu za pionyra a tahal jsem tatu po poli a jede jako blazen zejtra s tim vezu drivi takze super jenom kdyby to chtel nekdo tak vi ze to de odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2011 14:49
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
bomba ... az zjistis, ze to ma prd silu tak si poridis riksu ....:-D aspon tak jsem to resil ja
 
 
Datum: 24. března 2011 14:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11386    
Já bych taky chtěl bejt zase malej......aspon na tejden:-D:-D:-D ty kraviny co sme delali.....legrace byla.....zadny starosti......
 
 
Datum: 24. března 2011 11:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já bych chtěl bejt tak o 2 měsíce starší
 
 
Datum: 23. března 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
já bych chtěl bejt zase mladej.... :-) :-)
 
 
Datum: 23. března 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
super no
 
 
Datum: 23. března 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2011 15:00
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Ted mam krapet problem pochopit cos napsal
 
 
Datum: 28. března 2011 15:00
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel11410    
zdarec ja vlastním jawu 20 jsem 3majtel z rodiny ma najeto necelejch 8 000km je na nem skoro všechno origo tak muzu rict ze na timhle inzeratu co si sem daval je uplne zrepasovanej fichtl uz jenom proto ze nema original chromový rávky a za druhý má vyměněny všechny bovdeny a ty chromový doplnky by na sobě měly mít trochu rezu a ne takhle zařit cena toho stroje je tak max 8000Kč :-)
 
 
Datum: 28. března 2011 0:14
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) :-) Za 15000,- se dá koupit zachovalá Jawa 555, ale i tam je cena většinou tak 10000,- takže když to ta paní sleví ještě tak dvakrát tak to možná i prodá :-) :-)
 
 
Datum: 24. března 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
já sem jí volal: dobrý den, ta cena je 30 tis nebo 3 tis? ona: jo 30tisíc, ale už sem slevila na 15 ... tak sem se pousmál a zavěsil..
 
 
Datum: 24. března 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Mejl od ty baby co to prodava: Když myslíte, že to nemá takovou cenu... Už zájemce mám. A původní stav to je, jsme první majitelé, tak asi víme.......
 
 
Datum: 24. března 2011 16:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11386    
Jako originální je to až na ty řidítka.....ale beztak....nejakej lak raz dva tři a nevypadá moc extra....kola stříbřenkou.....pokud má dobrej motor a živej TP(coz asi má) tak jako 3000-3500,- ale i to je přemrštěný.....30 hadrů bych nedostal ani za toho svýho žlutýho,to možná kdybych k němu přidal tu 550 a 555:-D ......bud se prepsal o nulu a nebo to zkousi.....lidi sou blby.....
 
 
Datum: 24. března 2011 11:16
 
 
 
 
Jméno: petan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to možná jo ale ty řiditka ne i na 220ce byl klacek...
 
 
Datum: 23. března 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
tohle mustang světlo se na ty poslední kusy opravdu dávalo...
 
 
Datum: 23. března 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: petan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tlumiče jsou správně, rafky ve střibřence řiditka z hrazdou světlo z mustanga a lak neni podle me original, nema puvodni nalepky ktere by se u stroje v takovem stavu určitě dochovaly...
 
 
Datum: 23. března 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když se podíváte na zadní tlumiče tak vidíte že jsou od půlky oranžové a z originálu se to dělao celé bílé takže to svědší otom že to neni origo ještě ráfky jen stříbrný sprej a ještě posekané stejně to neprodá tak max za 10000kč to by mohl být rád
 
 
Datum: 23. března 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Hele a od kdy jsou původní široký řídítka hrazdou na 20cítce? Sice pěkný, ale řekl bych že se o jednu nulu sekl.
 
 
Datum: 23. března 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel7527    
Možná , že se pouze spletl o jednu nulu .
 
 
Datum: 23. března 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: dwein a dibly      IP: uživatel10032    
já sem spad na zem...
 
 
Datum: 23. března 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sorry, že jsem to neřekl hned, já si nevšiml cenovky, to má tak 1/3 hodnotu!!! 30000 dám za Jawu 555 i s renovací, tomu bych se nedivil, ale tohle za tu cenu nikdo nikdy nekoupí. Já koupil Pionýra za 4500,- a nebyl teda původní ani z pětiny, ale jezdil, teď po renovaci bude mnohem lepší než ten z inzerátu a nikdy bych ho neprodal ani za 20 000.
 
 
Datum: 23. března 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
Ráfky natřený stříbřenkou a vůbec za 30 litrů -no když mu to někdo dá...
 
 
Datum: 23. března 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Upřímně řečeno, ani sem nezkoumal, jestli je to originál... Ta cena mě prostě dostala :-D
 
 
Datum: 23. března 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Se asi zblaznil ten nekdo no- jinak puvodní to fakt asi není :-D
 
 
Datum: 23. března 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Fuj, a jeste za to chce 30hadru.
 
 
Datum: 23. března 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hrozně předražený, jestli je to mustangácký světlo vepředu a ten chrom na přednim kole je 100% původní a možná by se toho našlo víc, tak pokud to je původní, potom já sem Fantomas :-D
 
 
Datum: 23. března 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vypadá velmi pěkně, nicméně jako veterán to asi nemá význam ten novější typ, to si ještě pár let počká.
 
 
Datum: 23. března 2011 19:34
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Zdarec mám problém a vůbec to nechápu normálně jezdím vše je Ok a pak to chcípnu.Nechám to tak 5 minut a pak zase jedu a najednou to začne jaksi vynechávat a cukat a najednou to zdechne skusím to roztlačit a zase to samí něco podobného jako když se ucpe triska prostě to skáče podivám se na svíčku a na svíčce je jakoby nějaká kapka prostě je to tekutý.jde o jawu 250 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: ztepilyorangutan      IP: uživatel11384    
kamos mel neco podobnyho a bylo to symeringem nebo jak se to pise. proste ta guma co ma zabranit tomu aby se pres loziska dostal olej. kdyz budes mit stesti tak to neni ani na puleni motoru a moc drahy to neni. doporucuju se na ne podivam v jakym jsou stavu. na strane kde je zapalko ho musis sundat a na strane kde prevodovka musis vypustit olej,sundat kryt a pak sundat to ozubeny kolecko vedle spojkovyho kose.
 
 
Datum: 23. března 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
kup novou svíčku, koukni se na bohatost směsi a sešteluj karbec..
 
 
Datum: 23. března 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
CAU DRACI! Nechávali ste si někdo ELOXOVAT valec na fíka? Kolik to tak muže stát? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2011 16:39
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Má to tu výhodu, že černá barva usnadnuje přestup tepla do okolí.
 
 
Datum: 23. března 2011 16:39
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakou to má výhodu to eloxování???
 
 
Datum: 23. března 2011 16:34
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děláno u příbuzného ve firmě, výsledek uspokojivý http://ondragam.rajce.idnes.cz/JAWA_typ23_mustang/#P1020735.JPG ...
 
 
Datum: 23. března 2011 10:48
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
No já se optám zitra co to stoji u nejakej ty firmy :-) ale jen jsem se chtel zeptat :-) prolejzam net a tak jsem na to narazil, tka jestli to uz nekdo zkousel :-) ale jinak dik :-)
 
 
Datum: 23. března 2011 0:41
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
To chces davat do nejaky firmy? ja bych se asi spolehnul na zlaty cesky rucicky a udelal to doma, navodu je po netu hafec a kdyz se ti nechtej ty chemikalie schanet tak bych zapatral nekde na foru ohledne zbrani, verim ze se da hotovej roztok sehnat i v nejakym shopu
 
 
Datum: 23. března 2011 0:32
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
čau prosimvás o kolik otáček má být povolena triska bohatosti na jawě 250/353 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: mp3      IP: uživatel10027    
Konečně se taky odkryla dobrá rada! Mě to naučil děda před sedmy lety a do dnes to tak šteluju a to co je napsaný v příručkách neberu v potaz :-D
 
 
Datum: 23. března 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trochu nechápu čemu se divíte, tohle je docela známej postup seřizování volnoběhu..
 
 
Datum: 23. března 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11381    
hlmut: to si děláš prdel ne:-D:-D já to na péráku šteluju stejně:-D tak že nastavim volnoběh,kdy to sotva vrčí a točim přídavnym vzduchem.....jak začne jít na vyšší otáčky,vidim že to bylo bohatý,uberu na volnoběhu a zkoušim dál až je výsledek ideální ...pak párkrát protočim na volnoběh abych zkontroloval jestli nepadá z otáček moc dlouho a pak to projedu.....jinak timhle šroubkem se dá docílit,že to bude na volnoběh pálit 10x za minutu:-D a bude se to převalovat na stojánku dopředu a dozadu......což je v pořádku.....:-D:-D tak se pozná zdravej motor....
 
 
Datum: 23. března 2011 12:14
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11021    
Jinak na to je figl: Nastav si vetsi volnobeh a pomalu otacej tim sroubkem na stelovani volnobezny smesi, az bude volnobeh nejvyssi, to je ta idealni hodnota.
 
 
Datum: 23. března 2011 7:12
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
3/4-1,5 podle poslechu otacek na teplem motoru
 
 
Datum: 22. března 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ANKETA : kdo z vás má 350/634? jakou má spotřebu ?? jaký jsou jízdní vlastnosti? jak je poruchová?díky za ospovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2011 23:37
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar, mám takovou slátaninu 632ku s motorem z bizona, ten je konstrukčně stejný s 634, spotřebu mám okolo 5l/100km s tím že jezdím mimo obce okolo těch 90-95 docela dost využívám akcelerace a poměrně dost zato tahám, se spolehlivostí je to asi jako se vším když se o to staráš tak není problém, nejhorší je asi zapalování je to dost náchylný oba válce to chce nastavit přesně stejný předstih a občas to překontrolovat, jízdní vlastnosti 634ky jsou o něco horší než u novějších modelů díky jiné přední vidlici. Jestli se ti ta motorka líbí tak si jí kup, ale doporučuju ti spíše novější typy s hliníkovými válci hlavně 639 a 640 s kotoučovou brzdou, už to má i alternátor 210W takže není problém se svícením, novější 640ky měli i bezkontakt vape nebo ducati, kdybys měl nějaký konkrétní dotaz tak mi napiš na mail 350ky jsou moje vášeň
 
 
Datum: 23. března 2011 23:37
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10882    
sefcik.jan...máš tam mail kvůli těm šroubům..Marek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2011 16:06
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel9313    
No jo :-)
 
 
Datum: 23. března 2011 16:06
 
<  116  117  118  119  120  121  122  123  124  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 20.06.2025 1:08:53 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu