Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec draci, newíte někdo kde se dají koupit nové kartery na pionýra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 21:48
 Nevyrábí, ale čas od času jsou na inzerci.
Datum: 05. dubna 2011 21:48
 ješte se virabi měl sem je doma.\r\n
Datum: 05. dubna 2011 21:19
 Dají se koupit od soukromníků na inzerci.
Datum: 05. dubna 2011 17:09
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 nové težko nevyrabeji se. Ale daj se sehnat pouzity ktery jsou dost zachovaly.
Datum: 05. dubna 2011 16:28
 Zdar draci, chci se zeptat, jestli někdo víte o nějakých fichtl srazech v jižních čechách, nemyslim žádný crossový závody, prostě nějakej sjezd, výjezd po okolí atd. Jestli víte, napište, díky moc a přeji hodně šťastných kilometrů.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 17:07
 Z blízkosti Třeboně.
Datum: 05. dubna 2011 17:07
 fanda: odkud jsi?
Datum: 04. dubna 2011 22:46
 Ahoj hele vim ze to je vedle ale dá se do trabanta nalejt něco jjinýho než special?? nebo co se do něj lilo?? chtěl bych si ho koupit ale special zrušili
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2011 21:16
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
 pepi> vylučuji pouze petrolej
Datum: 15. dubna 2011 21:16
Jméno: pepi
IP: uživatel5683
 Speciál má olovo které je potřeba na mazání 4taktů a toto olovo naturál nemá. Ale protože 2taktní motory nemají ventili nevadí jim ani special ani natural. Takže odpověď je tedy, že tam můžeš nalít téměř cokoli (natural, special, technický benzín, toluen, líh, petrolej, ředidlo...)
Datum: 07. dubna 2011 14:28
Jméno: kuba
IP: uživatel10896
 njn... přece jenom rozumím o hodně víc fichtlům
Datum: 04. dubna 2011 22:17
 Ve speciálu taky neni olovo...
Datum: 04. dubna 2011 22:11
 vzdyt to nevadi, je to zweitakt, tam olovo neni potreba
Datum: 04. dubna 2011 22:07
Jméno: kuba
IP: uživatel10896
 njn ale ten je bezolovnatej ne???
Datum: 04. dubna 2011 22:05
 Třeba natural
Datum: 04. dubna 2011 21:52
 Zdar draci nevíte někdo rozměr kola v mm na mustangovy ?? díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 18:18
Jméno: notorik na fichtlovi
IP: uživatel10887
 jaký rozměr tě konkrétně zajimá? jde li o obvod kola je to cca 1750mm, jde li o průměr je to 550mm.. bráno samozřejmě i s pneumatikou.. jiné neznám
Datum: 04. dubna 2011 18:18
Jméno: pavel
IP: uživatel10535
 Zdarec je lepší dát do kol a do rozety to zakrytovaný ložisko nebo je lepší obyčejný
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 12:58
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 zakrytované simerinkem
Datum: 04. dubna 2011 12:58
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Řidič wartburgu nedal přednost, motorkář byl na místě mrtvý!!!!! NÁZORY? je to ku*va smutný! Ale kde byla chyba?!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 21:59
 Zdravím pánové, ve většině názorů tady s vámi souhlasím ale nevidím důvod proč by řidič starší např. 65 let nemohl řídit automobil. Pokud vidí, slyší a zná předpisy, tak není problém i starší auto. Např. můj děda je bývalý řidič z povolání a dodnes jezdí výborně a bezpečně a je mu 68 let. Pokud je v bezvadném tech. stavu staré auto, tak není důvod ho nepoužívat. Řidiči těchto vozidel se také zpravidla nepouštějí do větších akcí např. na dálnících a jezdí si v klidu po městě. Nakonec ty naše fichtly nejsou právě nejmladší a také zdržují provoz. Spíš bych zaměřil pozornost na mladší řidiče. Můj spolužák v 19 letech způsobil nehodu, při které smetl autem chodce a u další nehody narazil z boku do auta na hlavní, když mu nedal přednost a převrátil ho na střechu. Přes obec nejezdil méně než 90 a mimo město radši nechci vědět... Jak může takový člověk vůbec dostat papíry?
Datum: 04. dubna 2011 21:59
Jméno: standa
IP: uživatel11464
 Nad 65(?) let se chodí na posudek k doktorovi s flaškou tvrdýho Bourbonu a s litrem v obálce...to si pamatujte.....sám mám dědu kterýmu je 68,ovšem je to jedna z mála vyjímek,bystrej,zdravej,rychlý reflexy,pětkovej bavorák,žadná šáde a vajíčka za zadnim oknem,zachovalej pan podnikatel čerstvě v "důchodu",po celý život aktivní řidič,tady nevidim důvod odebírat řidičské oprávnění.....ovšem proto všechno je po šedesátce potřeba aby doktor objektivně posoudil,zda má člověk ještě schopnosti bezpečně jezdit v dnešním silničním provozu,akorát že tohle síto nefunguje!! Pak je dále celá řada čepičářů který už nesměj a nebo by neměli,ale měli dobrou tlačenku,takže stejně jezděj.....ovšem to je jen procento všech problémů z kterých vznikají ony jatka....bohužel stále větší polovinu dnešních jatek způsobují agresivní řidiči.....bohužel velkou roli hraje i stáří našeho vozovýho parku...dobře někdo řekne,že předpisy se musej dodržovat,ale představ si,že letíš 180 po dálnici,na připojovacim pruhu najede do pravýho pomalej blbec se starou 1.4D jako já,protože mu to trvá dlouho než se to rozhoupe,auta který ho dojíždí rychlostí 130-140 přejedou do levýho pruhu v zrcátku nic nevidí, smete je borec dvoustovkou v namakaný káře v levym pruhu co byl před vteřinou ve stoupání a nebyl přes horizont vidět....klasickej scénář...nechci obhajovat lidi co jezděj jako prasata,ale neni možný v dnešnim brutálnim provozu provozovat starý líný mrchy...a nejenom starý...prostě takový ty klasický pomalý mrchy....pak Avie....Liazky(vozy tohohle typu vůbec nevim co dělaj na dálnicích když jedou 60 po rovině)....a pozor na autobusáky! To jsou prasata!Proč není předjíždění autobusem ošetřeno ve vyhlášce??..to co předváděj na linkách z Prahy je krajně nebezpečné! řidiči kamionů jsou jim v patách,ale počtem nehod je předhánějí.....rušej se silnice typu "stará karlovarka"....ale co je nahrazuje?....když se přiznam....já se na dálnici už bojim citonem i fáčkem i felinou....sám uznávam že je čas na změnu vozidel....sou to jatka.....a je to všude....nedržíš tempo tak pojdi....
Datum: 04. dubna 2011 17:05
Jméno: čert
IP: uživatel11463
 jednou se tu napsalo že starší pán zavinil udajně nehodu, ale kolik mladých debilku co má papíry 14 dní aj s cestu zaviní nehod?\\r\\n\\r\\ntito mladí trotli su daleko nebezpečnější
Datum: 04. dubna 2011 13:57
 Franky rozhodně to nejsou nějaké teorie, je to prostě jen souhrn názorů, mě je to asi taky jasný, že když mu je skoro 80 a auto je taky starej krám, tak to je katastrofa, ale mímu dědovi je taky 79 a řídí perfektně, jen občas teda trefí sloup v parkovacim domě, ale to už je něco jinyho. Jinak s těma jatkama s tebou úplně souhlasím.
Datum: 04. dubna 2011 9:15
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Ale to není jenom o tom ze je to starej dedek! Ja rád jezdím na kole denne do prace cca 30km! A jezdim vecne s rukama na brzdách! Jelikoz ridici v autech mě dost casto prehlizeji!! Clovek jede po kraji, ridic kterej na vedlejsi cumi... auto nevidí tak jede vesele daaal!! a mě si proste nevsimne! Prece jenom auto sviti a je dost velky na to aby si ho zaregistroval.... ale takova motorka ci kolo.... spline s okolim jak nic! A ten kdo má auto a jezdi.... tak určitě potvrdí že ho kolikrát i cyklista překvapil... kde se vzal tu se vzal! Stojí to hold za hovno!!!
Datum: 04. dubna 2011 0:24
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 sevciku nech si sve keci a teorie na pout... proste 80letej dedek nema reflexy, ostreni, odhad nema proste uz vubec nic ! tak jak ho nekdo pusti za volant ?? dedkovi bych vysadil leky na prostatu a doktora kterej mu podepsal papir bych zavrel ... dedek nemuze za to ze nevidi - on nechtel zabijet .. kazdej bude starej blbej a vypatlanej slepej kozel... ale od toho tu mame PANY DOKTORY kteri tedka maj o 15 koliku vic tak ty musej dat to STOP razitko ... a dale to ze se boura TO UZ NENI SMUTNY - TO UZ JE STATISTIKA !!! NA NASICH SILNICICH NEJSOU NEHODY TO JSOU JATKA !!! proc ? protoze protoze ma ridicak kazdej debil ! proc ? protoze doktor je debil a podepisu mu papir o zpusobilosti ! a jestlize 18letej borec dostane papiry a jede 160km/h a smete matku s kocarkem tak kdo tomu moh zabranit ??? samodrejme ridic kterej je curak ale tak i doktor kterej mel poznat ze to borec nema v hlave OK - ze mu fouka pod tasky ... jako nerikam ze jsem nikdy nejel a vic - ale vzdycky tak ABYCH NEOHROZIL SEBE A NEZABIL OSTATNI ...
Datum: 04. dubna 2011 0:04
 Wartburg je kraksna, nicméně nemusí, když se o něj někdo stará. Ale rád bych se k tomu vyjádřil, je to skutečně problém, jsou dvě rádoby verze, ten pán za volantem je zkušený řidič a nebo je to stařec a neměl by řídit. Stejně tak jsou dvě verze pro motorkáře, buď jel jako prase, nebo ho ten Wartburg smetl, ale jak se to stalo? Každopádně na našich silnicích umře hromada lidí každý den, říkat že je to smutné, je naprosté podcenění, každý si to musí uvědomovat každou vteřinu kdy jede. Je to hrůza, ale co s tím dělat, prakticky to nejde zvrátit, jen minimalizovat, jenže to není jen na nás. Jediné co k tomu můžu říct, že toho chlapa je mi líto.
Datum: 03. dubna 2011 23:46
 Prostě starý auto ze starým řidičem-vražedná kombinace...
Datum: 03. dubna 2011 23:42
 Takovýdle starý kraksny nemaj co dělat v provozu...Beztak že to z ničeho nic nebrzdilo...
Datum: 03. dubna 2011 23:17
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Stačí vidět dědka v klobouku ve starý šáde za volantem, za zadním sklem karton vajec a člověk má jasno, jak to asi skončí.... nad 60 let povinně zostřené testy na řidičské oprávnění!! A říkejte co chcete...
Datum: 03. dubna 2011 23:16
Jméno: jawaman
IP: uživatel11442
 to misto je od nasi vesnice zhruba 50 km , takze te to zamrazi , kamos se tam chtel jet dnes taky projet na YBR
Datum: 03. dubna 2011 23:10
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 jawaman: Je to tak bohužel,každej jak vidí že boural motorkář,automaticky jel rychle a "dobře mu tak",ale to je blbost,sice neobhajuju ty který jezděj 200+,taky jich pár bude,ale takovýhle nevinný a mladý,těch je fakt škoda,a ještě starej dědek nějakej,ale může to bejt i mlaďas
Datum: 03. dubna 2011 23:00
Jméno: jawaman
IP: uživatel11442
 nejhorsi je ze se skoro nikde neuvádí kolik nehod způsobili auta ale mluví se jen o motorkářoch.
Datum: 03. dubna 2011 22:58
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 franky: Plně souhlasim a už to čtu i na m.cz,nějakej kluk tam píše že jeho děda v 70 odevzdal papíry a bylo to,a to je prej ještě v pohodě...
Datum: 03. dubna 2011 22:56
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 AT SI KAZDEJ RIKA CO CHCE !!! ale takovydle vypiceny dedkove nemaj za volantem VUBEC CO DELAT !
Datum: 03. dubna 2011 22:53
 Tak v takovymhle případě těžko říct,děda může tvrdit že ten na motorce jel jak prase a že nestih nic udělat,no a nebo se prostě pořádně nepodival a už to bylo,je to smutný no
Datum: 03. dubna 2011 22:09
 Zdar draci,mám dotaz,jak přesně a dobře nastavit karbec u Jawy 350/640?Žere mi totiž nějakejch 6-7 litrů/100 km,spíš 7  ,díky moc předem.Jinak trysky všecky v cajku,ale jde mi hlavně o směs,o kolik otáček povolit ten šroub ideálně
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 10:44
Datum: 04. dubna 2011 10:44
 jestli myslis dvoukomoraky tak ty zvysej spotrebu prej asi o 0,5 litru, ale to nemuzu potrvrdit ani vyvratit - nezkousel jsem.
Datum: 03. dubna 2011 23:38
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 sou tam klasický jak se daj koupit  neupravovaný
Datum: 03. dubna 2011 22:29
Jméno: martin
IP: uživatel987
 jo je. ale nevím o kolik. a podle toho jak laděný,ešli fleksou ne bo jak : )
Datum: 03. dubna 2011 22:27
 A ještě se zeptám,je spotřeba ovlivněna tím,že tam mám laděný vejfuky?tak už sem to teda koupil  díky
Datum: 03. dubna 2011 22:20
 martin: Jo díky moc
Datum: 03. dubna 2011 22:19
Jméno: martin
IP: uživatel987
 čus, jehla 1. zářez z hora. hladina 11 mm od vrchu pl. komory, a 1 a 1/4 otačky. mam to tak na moji 640 a v poho.
Datum: 03. dubna 2011 22:16
 čau draci, mám doma jeden motor(21) a přemýšlím jestli na něm neudělat GO kromě klikovky a poté ho prodat, za kolik by se dal prodat a kolik asi stojí všechny ty ,,vnitřnosti,, dohromady do toho, dělal bych to já. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 13:32
 a za kolik asi když jede suprově vše je OK není zasranej atd....
Datum: 03. dubna 2011 13:32
 GO provedenou odborníkem místního významu( to jako tebou) bych jistě nebyl ochotnej platit. prodej to jak to je.
Datum: 03. dubna 2011 12:56
Jméno: Lori
IP: uživatel11444
 Radsi to nedelej a prodej tak jak je, kdovi jak bys ho domrdal
Datum: 03. dubna 2011 12:21
 Zdar draci, poradíte kde bych moh nabídnou k prodeji svoje dva Stadiony? Aukra se trošku bojim, vim že jsem se ke Stadionu nechoval nejlíp, ale rozhodně nechci, aby to dostal někdo, kdo ho bude prasit tak jako já. Potřeboval bych tip, kde se najdou jen kupci s vážným zájmem a o Stadiony budou pečovat opravdu jako o veterány.
Stadion S11 (1958) mi byl zhodnocen zběžným pohledem na 15000Kč (v lese od bláta), údajně je všechno originální (dokonce i šlapadla), na válci není zub, takže zřejmě asi i po výbrusu (možná nultý :-o ), jedná se o nejstarší S11 (dva úchyty na rámu) s monoblokovým karburátorem, cívka je uvnitř motoru. Jedinou nectností je zřejmě opotřebovaná převodovka (na jedničku při vyšších jak středních otáčkách sebou škube) a stržený závit u vypouštění oleje, jinak vypadá neporušeně. Na válci občas chybí žebro, ale i tak se motor nehřeje (při směsi 1:20, při 1:25 se hřeje víc). Vzhledem k strženému závitu jezdil nějakou dobu bez oleje v převodovce (na to, že byl koupen jako nepojízdný ale jede slušně).
Stadion S22 (1962) je "v krabicích", motor funguje a točí jak kdyby to ani nebyl Stadion (po výměně jehly v karburátoru reaguje na plyn rychleji jak fichtl s rychlopalem).
Přidal bych hromadu náhradních dílů do motoru (snad všechno by mělo být dvakrát), leccos i nově koupeno tady z fichtlkrámku (nová jehla, lanka, řetěz. kolo a tak podobně).
Zatím nic neprodávám, jen se ptám na místo, kde nabídnout lidem, kteří si mopedu budou opravdu vážit  Jakou mimochodem myslíte že bych měl nasadit cenovku? Prodával bych všechno najednou.
Díky všem a mopedům zdar!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 13:10
Jméno: Jarda
IP: uživatel11460
Datum: 04. dubna 2011 13:10
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 Na Aukru za toto víc jak 8000 ti nikdo nedá...za 15 000 leda kopletně zrenovovanýho.
Datum: 03. dubna 2011 14:00
 fascinuje mě jak nekdo kdo zrasuje stoj v lese a bez oleje ho chce prodat někomu kdo se k tomu bude chovat slušně, a ještě si troufá za to říct bimbalion peněz.jdi za roh a dej si tam facku....
Datum: 03. dubna 2011 13:02
Jméno: Lori
IP: uživatel11444
 za ty prachy je to realny tak na tom aukru, za tohle ti nikdo moc neda. A pokud hledat nekoho kdo tomu rozumi a asi by se tomu venoval tak bych zkusil jawamanii
Datum: 03. dubna 2011 0:05
 Když mě někdo potká na vyjížďce s kámošema, věkově vypadá na člověka co Stadiony možná i sestavoval, zná je do posledního detailu a nabídne mi patnáct na ruku,.... http://www.fichtlpokec.cz/zobrazobr.html?cesta=obr2-img2-10051549068556 já myslim že nevypadá zase tak špatně (zadní světlo je dočasně, mám originální, jen vyměnit). Kdybych Stadiona renovoval, tak ho možná ani neprodám za ty peníze, kolik bych do něj vrazil. Chci to pro někoho, kdo si na veterány dokáze sehnat díly, má známosti a ví co a jak, já ho měl vždycky jen jako přibližovadlo a nemám nervy na to, abych objížděl republiku a žebral díly...
Datum: 02. dubna 2011 21:06
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 A kolik měl ten znalec promile , když to hodnotil v lese od bláta ? Osobně si myslím , že to nikde neprodáš líp , než na AUKRU , protože tam jsou někteří kupující dát neskutečné ceny , jen aby určitou věc získali . A těch 15 000 Kč ber podle popisu stroje jako fantasmagorii . Ty možná dostaneš až Stadiona zrenovuješ .
Datum: 02. dubna 2011 20:54
Jméno: mju
IP: uživatel10027
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 13:23
 Tak to neber,to je moc.
Datum: 02. dubna 2011 13:23
Jméno: mju
IP: uživatel10027
 Už sem mu volal, chce za to 1800.
Datum: 02. dubna 2011 11:42
 Takovýdleho fichtla sem před tejnem dotáhl z krápiště za 1000 + byl pojízdnej a nezasranej od oleje
Datum: 02. dubna 2011 10:40
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 Kdybys to naleštil tak možná i 1700
Datum: 02. dubna 2011 9:26
Jméno: go.pajak
IP: uživatel9920
 max 1500 Kč víc mu nikdo nedá
Datum: 02. dubna 2011 0:08
 čau jen taková pitomost- bavili jsme se s kámošem - že by na akceleraci honda 125 cbr dala takovou normální 635 - používaná tak nejako normalně - ani po GO -nic. Jen jestli nema nekdo zkusenosti.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 11:35
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Boha MUŽETE MI NĚKDO VYSVĚTLIT jak otevřte 4t 125 ?!?(nějak si nevzpomínám že by 4t 125 měla už v základu [krom výroby v německu na omezenejch 80]
jako 2t jmenovci už z výroby restrikce sání, podložky pod šoupátkem, přídavné přepážky ve výfuku, omezenou EŘJ co hází ve vysokejch ob jednu otáčku
jiskru, zakolíkovanou převodovku aby měla jen 5 q i když tam je 6.. a podobné pitominy) to jsou zase slinty...   jinak obě se držej stejně, cbr do kopce
strácí.... a propo NEPOROVNÁVEJTE NEPOROVNATELNÉ!!! 125 a 350 to mluví o všem... Co takle zkusit porovnat hatapku a 4L naftového patrola: KTERÉ AUTO VÍCE UTÁHNE?
Datum: 02. dubna 2011 11:35
Jméno: standa
IP: uživatel11437
 Jezdil jsem jak na 634 tak na maximálně "hustokrutě  "otevřeném 125 CBR.....a mužu říct jen jedno.....jawa 350 na zrychlení vyhraje,protože bude mít zařazenou trojku dřív než to CBR roztočí jedničku na doraz aby konečně jelo  Ale je pravda,že ve výsledku to CBR jede o cca 15km/h víc.....ale to aby ste jeli závod z prahy do brna aby se to CBR dostalo na vmax  ....pokud budem uvažovat běžně vykloktanou 350 a běžný lehce otevřený lehce vykloktaný CBR,tak jawa jasně vede! Bez diskuzí! o dvě třídy!
Datum: 01. dubna 2011 16:10
 Jezdil jsem na obojim a to CBR teda nic moc  když jezdíme na projížďky tak CBR se vlečou do kopce jak smrad...na rozjezdy si to neškrtá, ale na maximálku mi ujedou...
Datum: 01. dubna 2011 15:55
 Já vím jak jezdí ta cbrka 125 já jak na to sednul se svojima 190 centimetrama jsem vypadal jak vosa na bomboně projel jsem to moc to netahalo čekal jsem od toho víc z kopce se to rozjelo ke 120 víc ani tuk pak jak jsem sednul na mito nebo nsr tak to je hukot ale ne to cbrko
Datum: 01. dubna 2011 15:17
 Možná bych si to pojistil zmenšeným sekundárním kolečkem, kdyby jsi na té jawě závodil....Záleží na délce tratě.
Datum: 01. dubna 2011 15:12
 Gsx-r to mi jako chceš nakecat že čtyřtaktní 125 která sotva dýchá do kopce předjede nějakou jawa 350/639 ses asi posral v kině já mám to devítku a kámoš má mito a nedává vůbec tak se prosím tě vzpamatuj
Datum: 01. dubna 2011 15:06
Jméno: Gsx-r
IP: uživatel4675
 Samej odbornik tady,nikdy jste nejeli ani na jednom tak nemelte ho.na . Mozna tak z doslechu od vasim hustokrutejch kamosu Jel jsem na CBR (125) a myslim si ze by to vydechlou triapůůlu dalo. Zaleži taky na jezdci a na rozjezdu ale za me CBR
Datum: 01. dubna 2011 14:33
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 sak jawa 250 ju klidne predjede na pul plynu a ne to este 350  na 3ku jak nic
Datum: 01. dubna 2011 12:10
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Nesmysl, CBR je lina 4-taktni mrcha. .) CBR da kloudna 477 CZ.
Datum: 31. března 2011 23:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 leda ve snu
Datum: 31. března 2011 22:50
 pardon - myslim jawu 350 / 634
Datum: 31. března 2011 22:41
Jméno: venca
IP: uživatel10860
 Zdarec Draci! Nevíte náhodou kdy a kde budou nějaké motoburzy? Nejlíp ve Zlínském kraji a okolí. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 18:41
 Jsem z Liptála kousek od Vsetína
Datum: 02. dubna 2011 18:41
Jméno: jawaman
IP: uživatel11442
 hoši nekdy by sme mohli dat sraz ne ? ja bydlim ve Vysokém Poli , to je kousek od zlína
Datum: 01. dubna 2011 22:52
 já z Mladcové to je nad Jižníma Svahama.
Datum: 01. dubna 2011 8:42
 jawamistral: odkud jsi?
Datum: 31. března 2011 23:02
 14.5. jestli se nemýlím
Datum: 31. března 2011 22:07
 březolupy
Datum: 31. března 2011 21:43
 Čágo orci. Neměřili jste někdo vnitřní průměr novýho výfukovýho kolena na J21 a J23 co má sesa nově v nabídce?? Dík,mějte se...Standa
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 9:19
 když se rozhlídnu kolem sebe a vydim jak je kařdý druhý koleno placatý tak mám dojem že to novodobý co má o 1-1,5mm mín nebude zas tolik vadit  )) ale je fakt že by se nic nestalo kdyby to ohybali ze správný trubky.
Datum: 02. dubna 2011 9:19
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Jj taky mám origo 26mm vnitřek, stěna 1mm
Datum: 01. dubna 2011 23:35
Jméno: standa
IP: uživatel11437
 mám doma to "plechový" bez falce i to silně chromované s falcem....to mam zmereny.....ale ted sesa mustil do prodeje koleno na 21 ktery je malinko jinak tvarovany a tak mi proste jen informativne zajímá,jestli to konečně neni koleno o průměru origo kolena.....jinak vim,že ty náhražky se pohybují v průměru od 24 do 25mm.....origo koleno má cca 26...alespon teda to moje 40 let starý....
Datum: 01. dubna 2011 16:16
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 čus stando.. mám tu to koleno bez falce, který má 24mm.. a když sem měřil origo tak mělo +- stejně těch 24 - 25.. to nové má silnější stěnu.. předpokládám že u toho s falcem to bude stejný
Datum: 31. března 2011 22:47
Jméno: Radek
IP: uživatel7934
 cus draci jak se prihazuje na aukru? je tam treba napsano prihodte minimalne 5400 kc takze se min prihodit nemuze?nez tech 5400 kc?muzu prihodit treba 1 kč? a jak je tam to policko jak napisu kolik tak tam mam napsat treba 1 kc nebo treba 5401 kc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 21:50
 neviděl..lebo snad doma ani motorku nemá
Datum: 30. března 2011 21:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 moje řeč.. normální moto dotaz jsem od něj snad ještě neviděl
Datum: 30. března 2011 21:46
 Zajímavý-tohle je fichtl pokec a většina,né-li všechny tvý dotazy sou úplně off-topic-výběr rádoby noteboku,tedka zase aukro...Zabanovat...
Datum: 30. března 2011 21:44
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nevíš co znamená slovo minimálně? nebo fakt nevim co na tom nechápeš?!! Když je tam minimálně 5400tak asi těžko budeš přihazovat menší částku snad ne? Buď už se ta cena vyšplhala na 5400Kč nebo je to počáteční cena pod tu se prostě nedostaneš ani když budeš brečet
Datum: 30. března 2011 21:41
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Napsal ti to jasne, Minimalni castka ktera je v nabidce. Hod sem odkaz mozna se dovis vic
Datum: 30. března 2011 21:40
 Omg...Kolik ti je? 7,8 nebo snad 9 ?
Datum: 30. března 2011 21:39
Jméno: Radek
IP: uživatel7934
 takze tam musim napsat jak je tam nabidnete minimalne 5400kc?
Datum: 30. března 2011 21:25
Jméno: Ruda
IP: uživatel10879
 Musíš tam napsat tu minimální částku co je v nabídce, po koruně to nejde, do toho políčka napiš celou cifru ! Hodně zdaru.
Datum: 30. března 2011 21:23
 Čau draci,tak sem se dneska z nudy pustil do tvorby webu  je to můj úplně první,takže prosím hned nehodnoťte záporně  určitě běhěm dneška pár věcí dodám a dodělám.Jen bych chtěl vědět názor na ten vzhled atd,zda to může být,díky http://vseojawach.ic.cz/index.htm
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 8:25
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 no sice je to v editoru,ale jak sem psal  je to můj první web a HTML i PHP mě teprv čeká  takže tak,proto sem zvlil editor.
zdenda: jo je to taky moje...ale to už sem nechal
Datum: 31. března 2011 8:25
Jméno: Zdenda
IP: uživatel4089
Datum: 31. března 2011 0:32
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 Sharker487: hm, pěkný... dobře ty
Datum: 30. března 2011 23:43
 kdybys to aspoň psal ručně a ne v nějakym blbym WYSIWYG editoru, pak by to k něčemu bylo, ale tohle moc nemá smysl.. i web psanej v kódem v poznámkovym bloku může vypadat k světu.. http://www.cezeta487.ic.cz aspoň doufám
Datum: 30. března 2011 23:32
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 dachtl: jo jo pravda,vykašlat se na weby,radši ladit a jezdit  teda spíš jezdit...
Datum: 30. března 2011 21:58
 kdysi sem dělal taky weby..nebyli sice o moto ale o PC..návštěvnost byla dost slušná..vzhledy mi dělal známej grafik, a po roce sem se na ten web vybodl..fakt nebude tě to bavit..a teďkon se zabavíš jinak
Datum: 30. března 2011 21:53
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 lk: asi máš pravdu  tak nenudim se,je krásně tak jezdim to jo,jenže sám a jen tady po okolí,chtělo by to nějakej nápad kam na víkend
Datum: 30. března 2011 21:51
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 předem ti řikam, že je to naprostá ztráta času... z vlastní zkušenosti vim, že je tisíc užitečnějších věcí než se s*át s nějakym webem, na kterej budeš nakonec stejně chodit sám... v tomhle počasí se snad nemužeš nudit ne?
Datum: 30. března 2011 21:44
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 no jasný,vim že je spousty webů,nicméně to mám spiš abych měl co dělat  a hlavně se potřebuju učit  jinak díky
Datum: 30. března 2011 21:32
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Asi tak jako řekl kolega níže, ale když už tak na tom nejdřív zapracuj, ať se tam člověk něco dozví a né se hned chlubit.Jinak Ti nechci odrazovat,ale jsou takovejch webů stovky a za pár dní si na ně nikdo ani nevzpomene...
Datum: 30. března 2011 20:42
 Asi takhle..viděl sem i horší
Datum: 30. března 2011 20:29
 Ahoj draci,po další již druhé mozkové mrtvici jsem opět schopen něco napsat,život,alespon ten můj stojí ůplně za hovno,a to ještš to hovno urážím,jak se jinak máte,jak to jezdí,už se udělalo pěkně,určitě hodně z vás už vyhání pavouky z výfuku.Já píšu ze špitálu a jsem z to všeho na nic.Preji Vám všem hodně dobrých kilometrů,bez defektů.bez policajtů.poruch a hodně švarných stopařek.Já ůplně končím s dračí jízdou,na půlku jsem ochrnutý.Tak zatím ahoj DRACI. REY
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 22:57
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Smutné , přeji ti aby ses s toho dostal..hodně štěstí
Datum: 30. března 2011 22:57
 Tak to je hodně smutný, ale co dá dělat, takový je život, každopádně ti přeju ať se z toho co nejlíp a nejrychleji dostaneš, hlavně to chce teď hodně cvičit a nemyslet na chmurný věci!!! Takže ještě jednou ti přeju hodně hodně zdraví a nezapoměň tu na nás
Datum: 30. března 2011 12:34
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Tak se taky připojím,HODNĚ ZDRAVÍ! Jinak to že nebudeš jezdit je smutný
Datum: 30. března 2011 10:29
 Ty vol draku,, tak to je ukrotne smutne, takovej vzornej vele drak,,, doufam ze takoveho fichtlare to nezlomi a nebude rikat celej zivot ze to stoji za hovno,,, to je holt zivotl, to muze postihnout kohokoliv a co koliv,,sorac za uprimnost  Hlavne je potreba se zamestnat aspon mysl a tak doufam ze budes stale pravidelnym nastevnikem pokecu  a hlavne to potrebuje dobre pripojeni k netu,, je to dobej spolecnik,, drzim palce aby ses s toho vseho dostal,,
Datum: 30. března 2011 0:10
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
  tohle mě vždycky posadí do kolen... Jen to zdraví draku, jen to zdraví !!
Datum: 29. března 2011 23:19
 Smutný, ale dík za přání.
Datum: 29. března 2011 22:57
 ahoj, tak to je mi líto.. jinak díky..
Datum: 29. března 2011 22:37
 Nazdar už dlhšiu dobu zvažujem nad jednou ČZ 175/487 http://motocykle.bazos.sk/inzerat/7401823/Predam-alebo-vymenim-CZ-175487.php no teraz ma hlavne ma trápy že za tu podobnú cenu zoženiem aj 350 ale ide o to že čo by ste skôr brali nepotrebujem nejaký extra výkon na moje pomery 9Kw stačí ale ide o to čo má lepšiu spotrebu ??? niekto na čízu uvádza že žerie 3L niekto 4L a kamarát čo ma 350/638 hovori že pri rozumnej jazde zožerie ta 350 3,5 - 4L už neviem čomu veriť
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 19:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no mne sa ta číza páči ale ta cena za ňu  to je moc a zase 350 no okrem 634 všetky ostatne nejak pre mňa výhľadovo niesu zaujímave a hlavne ak ich mali už nejaký kutili :/
Datum: 29. března 2011 19:46
 mě vychází dlouhodobá spotřeba s čízou na 3,5 litru, a to jezdim normálně, nešetřim ji a nejezdim na spotřebu.. taky záleží jak a kam s ní budeš jezdit, jednoválce jsou ohledně spotřeby hrozně náchylný na styl jízdy, takže pokud s ní holdáš jezdit denně třeba 90km/h po nějaký silnici I. třídy, pak si klidně vezme i 6l, zas při klidný jízdě se to dá stáhnout i na 3l...
Datum: 29. března 2011 18:52
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Teť jsem koupil Trampa a původnï majitel jezdil do 5 L vždycky
Datum: 29. března 2011 18:15
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 blazenn kdes přišel nato, že čz zežere víc jak 10l/100km? Ty asi nejsi normální... Yuri mně to žere kolem těch 4 litrů, záleží na stylu jízdy. Když jedu normálně, tak +- 3,5l.
Datum: 29. března 2011 17:26
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ja bych se spis priklanel k 175 pokud ti vykonove staci, nebudou s ni takovy problemy jako s dvouvalcem
Datum: 29. března 2011 16:25
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 hmm tak si kup babettu.,a abich nezapomjel dobra ale ze ozaj dobra 350ka zezere aj 10l,a ta cz este vic.
Datum: 29. března 2011 14:40
 blazenn sorry kámo ale ja zatiaľ ešte nerobim na prachy ta pre mňa má každa kvapka benálu hlavne dnes ked sú tie ceny tak premrštené!!!!!!!
Datum: 29. března 2011 9:39
 ale vzhľadom pomer výkonu čz 9KW a jawa 634-8 16-17Kw a spotreby jawa vedie
Datum: 29. března 2011 9:37
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 jaj boze boze,nechapem vas co vam ide o spotrebu toje uplne jedno ci to zere 3 alebo 6 litru ,ja nevim cotoje svama vy ste zeny a ne motorkary.
Datum: 29. března 2011 9:33
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ze sa aj vubec ptas toje jasne ze 350 je lepsi nez naka 175,urcite to neber.
Datum: 29. března 2011 9:32
 no teraz čítam na čízu že dobra spotreba ale pri 638 spotrebu nespomínajú nechcem vyzerať ako držkroš ale ide mi hlavne o rozumnú spotrebu
Datum: 29. března 2011 9:31
 teraz pozerám že podľa motorkari.cz 175/487 Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 3.67 l/100 km. a 350/638 4,14l/100Km no neviem poradte vy
Datum: 29. března 2011 9:26
Posl.aktualizace: 28. března 2011 22:25
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-23-mustang-informace-a-vyvoj-prototypy-export.html sjeď si kousek dolů, tam to je vyfocený
Datum: 28. března 2011 22:25
 čus četl sem že se to dokonce na mustangy i vyrábělo bezkontaktní zápalko z babet přesně na mustanga ale jinak nevím..
Datum: 28. března 2011 22:24
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 čau hele jak poznám že mám dobře seštelovanou spojku na jawě 250/353 je pravda že když mám spojku vyplou tak tam mám tak 3 mm tokovýho prázdnýho chodu že jak to zmáčknu tak ten začátek vůbec nereaguje
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 22:16
 poznáš to tak, že když při natočenym motoru dáš bez mačkání páčky spojky jedničku, tak nechcípne...a zároveň při jízdě neklouže
Datum: 28. března 2011 22:16
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cau draci.. sorry že se ptám, ale tady se dovím aspoň pravdu  Mám feldu 1.3MPI a chystám si koupit fabii 1.9 SDI  myslíte že si polepším? Myslím motorově? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2012 6:50
Jméno: Marquee
IP: uživatel13627
 Pokud ti ta Felda jezdí a není přehnilá na dvě půlky, tak si raději nech, Fabie se celkově jako auto nepovedla a většina jich je po bazarech ve fakt špatnym stavu a dily jsou v porovnání s Felicií někde jinde (v podstatě cenová hladina dílů na Octavii nebo jakýkoliv VW), když už bych šel do něčeho úspornýho tak si spíš sežeň Octavii nebo Golfa4 v TDi a neprohloupíš, a toho strašení s turbama se neboj, je pravda, že některý měly problém s naklápěním lopatek, ale není to z daleka tak hrozný jak o tom všichni melou (zpravidla ti co takový auto nikdynemněli, je to prostě nafouknutá bublina, vzhledem k tomu že mi jich prošlo rukama několik desítek tak vím o čem mluvím), ale i kdyby tak vyčištění stojí v servisu 3000kč a když budeš šikovný zvladneš to i sám a kompletní repase se dnes dělají mezi 6-8 tisíci korun zcela běžně a běhají bez problémů dál dalších 150000. Prostě pokud ti felda jezdí nech si jí a pokud si chceš polepšit tak rozhodně ne Fabii
Datum: 03. července 2012 6:50
 vysvětlení je jednoduché , porovnání je asi jako mám kalkulačku a můžu koupit počítač co bude lepší? jsem majitelem Felidcie 1.9 D a jezdím s Fabií ale 1.6,i tak je rozdíl
znát. Oba tyto vozy jsou spolehlivé a poskytnou dostatek pohodlí.1.9 má ale o dost dražší zákoné ručení
Datum: 02. července 2012 22:56
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Jestli auto v benzinu tak nějaký Mitsubishi..Máme galanta ve dvou litru..Jediné co na něm trochu sere je ta spotřeba.Má najeto kolem 250 a pořád si táhne krásně....jediná údržba je výměna oleje  Sme s nim moc spokojeni...
Datum: 30. března 2011 15:40
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 taky sem byl vetšinou benzínovej, ale nyní dráždim ,,kamna power,, a je to oproti 4,0 sakra znát ve šrajtofli.... ale nejlepší bylo stejnak piáno 200D to byl peklostroj
Datum: 29. března 2011 21:32
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Jak říkám nafta x benzín kolem toho jsou diskuze jak mezi vyznavači i talských 2-válců a japonských 4-válců, příznivce garických karet ATI/AMD x nVidia apod. Každej nedá dopustit na to svý a bude mít kousek pravdy. Jí po zkušenostech s 1.9TDi oktávkou, ségry 1.4HDi 207-kou, 1.9 SDi Cordobou a Meganem 1.9DTi už diesel nechci. Jako dělňase na tahání přívěsů a při velkým nájezdu budiž, ale ten charakter motoru, kde to zatáhne a umře mi nic neříká. Najezdím ročně autem do 15000km, každý den 20 km do práce a příves táhnu jendou do měsíce, takže pro mě je volba jasná. Ale diesely nehaním, chápu jejich příznivce a proti gustu žádný dišputát. Osobně, kdybych měl jít do dieselu, tak beru 1.9TDi oktávku... Hovno to žere, nějak to i jede, dílů je na to na každém vrakáči dost . Ale má to hnusný zvuk a jdou tomu saze z výfuku, ale to většina chrochtáků (musel jsem si rýpnout   ).
Datum: 29. března 2011 21:17
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Naftová fábije trpí na předek.... proc? jednoduše, ten motor je na to auto moc težkej jinak dneska je naprosto úplně jedno co koupíš za auto...
všechno je spolehlive jak benzín tak nafta tak plyn... POD PODMÍNKOU že NEBUDEŠ KUPOVAT AUTO ZA PÁR ŠLUPEK ALE PŘIPLATÍŠ SI ZA DOBRÝ
STAV! a nenech se zlákat jen vzhledem...protože to často bývá z venku huj uvnitř fuj.
Datum: 29. března 2011 19:10
Jméno: standa
IP: uživatel11415
 Taky si sypu popel na hlavu,pumpe düse....ale tak to je už fakt nějak jedno.....k tomu že každej má vyhraněnej jinej druh motoru je pravda....třeba u nás v rodině jedeme skoro všechno už jen zásadně v naftě,všechno co sme měli bezínový se furt v jednom kuse sralo...viz dále...děda měl poměrně nový clio 1.2i,jelo tejden a měsíc bylo v servisu,pak jelo zase tejden a zase v servisu....brácha má starší Audi A6 1.8i po strejdovi....po silnici se to mele,furt je tam něco vylágrovanýho,motor že by na svejch skoro 100kW nějak jel se říct nedá a jediný co to umí tak to žere....co měl muj táta renaulta 11 tak opět totál katastrofa,nejenom že se sral motor,ale občas odpadávali z auta důležité věci jako přední kola nebo zadní náprava,rychle s tim pryč,strejda Opel Calibra-opět krypl věčně vylágrovanej,rychle to jelo,rychle s tim pryč...teta první Fabie htp-motor 120 tisíc najeto a po smrti(nejen motor,ale celý auto je po smrti),děda Fiat Fiorino 1.4ie najeto 130 tisíc,motor skoro po smrti,eletrika po smrti(počítač) bez života,ve 150 tisících KO-klika,ojnice,ventily,počítač KO...vše co kdo měl bylo servisovaný...jediný co nám z benzínu dobre sloužilo byl trabant,žigulik,škodovka a favorit(karburátorovej)....holt u nás benzín nesmí do rodiny...    nevydrží něco tahat,vozit náklad a podobně....ale naopak auta naftový: Fiat Fiorino 1.7D najeto cca půl mega,pouze se do toho po 10 tisících leje novej olej,auto který odvozilo stovky tun nákladu jak pro zednické práce tak pro zásobování maloobchodu,jinak náklady žádný,jede dobře dodnes! muj citroen AX 1.4D taktéž pouze výměny olejů a filtrů,občas zavařit výfuk,vyměnit čepy,vyměnit prasklou žárovku-to auto dostává neskutečnej kotel a stále v perfektní kondici(až na kasli  ),Fiat Scudo 1.9D převzal práci po stařičkém fiatu fiorino,perfektní auto,natočeno asi 400 tisíc,ale už to mělo klimatizaci a občas se srala,odsloužilo si dva roky a na podzim to roztrhl kamion hadraulickou rukou,takže šlo na vrakáč,posádka přežila,niní Citroen Jumpy 2.0HDi-taktéž perfektní pracant,zatím slouží od podzimu,čas ukáže co je v něm,další auto které vystřídalo řadu dědových neúspěšných benzínů a to BMW 525 TDS,natočeno hrozně moc,nikdo neví kolik,na tacho 700 tisíc,auto které nebezpečně jede,perfektní spotřeba,provádí se pouze výměna olejů,náplní a filtrů a preventivní kontroly všeho,ovšem auto na svůj věk v perfektní kondici,další výborný kup a to strejdovo WV transporter T4 Multivan,opět auto o kterém nevíte a v nemecku už mělo za sebou 350 tisíc km....u nás prostě benzín nesmí do domu....bratr má sice krásnou luxusní A6,která byla poslední roky draze servisovaná,aby vůbec fungovala tak jak dodnes funguje,ale půjde do ní plyn.....takže já jsem natolik ovlivněnej tím vším,že opět můžu jít jedině do rozumnýho auta v naftě.... hodně lidí nedá na benzínový auta dopustit a svádí vše na nedostatečnou údržbu a že sou lidi prasata a jak se k tomu chovaj,tak to jede a bla bla bla.....já tomu nevěřim....prostě benzín ja na vození dvou prdelí a nesmí se tomu moc dávat...radši za tim nic netahat a radši ani nevozit nic těžkýho.....na práci sou naftaci......takže dopředu říkam,že pokud za tim autem hodláš tahat vozejk s materiálem na stavbu baráku,kup si diesla....holýho a nebo TDi a radši s velkym motorem(motory bez tech písmenek CDI,DCI,TDCI,TDDi,dTi na to taky vlídnej kus slova neznam  ) a pokud možno minimálně 4 válce  naprosto neobjektivní názor....nemám objektivní názory.....i současný trend na trhu nahrává naftovým motorům....porozhlídněte se po bazarech a inzercích.....válej se tam krásný mladý benzínový auta za úplně minimální ceny a nikdo to nechce.....každej kouká aby při dnešní situaci měl auto co pojede ještě hodně dlouho a s minimálníma nákladama.....
Datum: 29. března 2011 16:36
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
  já už jsem to jednou rysknul a megana jsme koupili mladej  Je to 97r.v 1.6i benzin  a zatím musísm říct že drží  Co jsem četl recenze tak ty megani nafty DCi nejsou moc dobrou volbou  ale newim jak je na tom prave ta 1.9D 50kw  no uvídíme jeste projedu par desitek bazaru...
Datum: 29. března 2011 12:13
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Adas: máš pravdu, sypus i popel na hlavu.
Datum: 29. března 2011 8:46
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 osobně bych si fóbii nikdy nekoupil, když sem s tim jezdily do práce, musel sem potom jít na léčení z klaustrofobie  filcka je proti tomu auto gigantických vnitřních rozměrů
Datum: 28. března 2011 23:19
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jako pracovní auto bych si nechal tu filcku,minimální náklady, jednoduché rychlé opravy, všude spousty levných dílů. Diesel se ti vyplatí tehdy, jestliže najezdíš za rok hodně kilometrů. Jinak z francouzských dieslů byly dobré starší Peugeoty a Citroeny.
Datum: 28. března 2011 23:06
 mishelnike: Proboha jen francouze ne
Datum: 28. března 2011 23:04
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Tak se vás tedy ptám co by ste mi doporučili?  Ve stejné cennové kategorii a motorizaci?  Jeěště jsem koukal na Renaul megane 1.9 D.  DCi prej stáli za houby  A mě by ta suchá nafta v klidku stačila
Datum: 28. března 2011 22:48
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Fabii raději nekupuj, nestačíš potom do toho vrážet, tyto vozy jsou velmi poruchové a opravy nákladné, nemám na mysli motor 1.9 SDI, ale vše ostatní. Stačí se třeba podívat na škoda home
Datum: 28. března 2011 22:24
Jméno: Mischelnike¨
IP: uživatel8793
 Já od toho auta neočekávám žádnou formuli  spíš nějákýho tahouna! co by tahalo vozejk a byl to prostě dříč!  plus ta slušná spotřeba a spolehlivost
Datum: 28. března 2011 22:17
Jméno: adas
IP: uživatel10480
 podle mě spíš Pumpe-Düse, ale je to jedno stejně to není odpověď k tématu
Datum: 28. března 2011 21:28
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Pro upřesněni PD není PUmpe Diesel ale Pumpe Diese, systém vstřikování čerpadlo-tryska. Diskuzí nafta x benzín je na netu tolik, že to nemá cenu a každý má svým způsobem pravdu. Za mě benzín. motor většího objemu a v plynu. Já s dieslem prostě jezdit neumím. Ale ty SDi jsou opravdu nesmrtelný, sežere to všechno, táhne to jako traktor a nic to nežere.
Datum: 28. března 2011 21:14
 SDi maj v autoškole a několikrát jsem se přistihl, jak jsem měl nohu až na podlaze... nic nic nic, pak to kopne a pak zas nic nic a musíš dát další kvalt...
Datum: 28. března 2011 21:07
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 SDI jsou nesmrtelný motory- jsou jednoduchý.
Datum: 28. března 2011 20:36
Jméno: standa
IP: uživatel6496
 když už jsi nakousnul to sraní turba u starších aut......ano serou se skoro na všem co má červeny íčko  Klasický první 1.9TDi motory s 66kW běžně natočí půl mega než se začnou srát....ovšem motory 81kW s naklápenýma lopatkama turba většinou na turbo trpí a ve většině případů se turbo nechává repasovat za velkej peníz po cca 150 tisících km.....s PD a podobnejma motorama s 74-77kW nemám zkušenost a nic o nich nevím...napřed bylo Pumpe Diesel hroznej Boom,každej to musel mít,pak každej plakal,jak ono se to na tu stáčenou naftu z awií a kamionů sere a dnes zase slýchám hlasy,že je blbost se furt odvracet od novejch konečně vychytanejch motorů s vysokotlakym vstřikem a "nízkym" kompresnim stupněm ke "starejm traktorovitejm TDi s 66kW"......asi tak....sám se v tom plácam co zvolit....ale u mě vítězí pověst 66kW motorů....
Datum: 28. března 2011 20:15
Jméno: petan
IP: uživatel10220
 s sdi pujdeš vykonově oproti te felicii dolu
Datum: 28. března 2011 19:47
 Tim SDi určitě nic nezkazíš, ale přecijen já bych šel do TDi, ale do 1,9...ty 1,4 a podobný nízkoobsahový podvody nebrat
Datum: 28. března 2011 19:44
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Díky za odpovědi  mám doma i feldu 1.9D a kdyz se trosku honí tak jede taky slusně  Ale fabie už je trosku jiny autíčko nez felda  ale jel jsem ve fabce 1,9TDI 74Kw jako spolujezdec  a byl jsem velice překvapenej  mám strach si kupovat ojeté auto s turbem  ty turbíčka něco stojí  a to SDI by mohlo vydrzet a hlavne ta spotreba je pekna  no tak snad nebudu zklamanej
Datum: 28. března 2011 19:37
Jméno: standa
IP: uživatel6496
 Asi takle....fabie je celkově kultivovanější a komfortnější auto a vzhledem k tomu,že tyhle SDi se nechávaj točit stejně jak tvoje MPi(což je až skoro divný protože nafta bez turba byla vždycky líná a absolutně traktorovitá) tak žerou do 5 litrů....spíš 4.5litru....tejden sem s tim jezdil jako s náhradním vozidlem a vcelku mi to auto na svůj výkon (47kW) překvapovalo....nebyl problém po dálnici i do mírného stoupání 150km/h při okamžité spotřebě cca 5.5 .....ale abych to jen nevychvaloval....pokud si doted jezdil v benzínu,tak ti to prostě přijde úplně líný....pro mě to zase bylo úplně naopak....byl sem zvyklej jezdit starym nafťákem tim stylem,že jak se zvedly otáčky nad cca 1500 tak už jsem tam pral další kvalt.... ale prostě mam takovej traktor,že když dam v 60 pětku proti mírnýmu kopci tak to na ni pojede a eště to bude zrychlovat   ....celkově je pro mě nezvyk točit naftový auto nad 2500 ot.....ale u toho SDíčka je úplně normální jev točit kvalty do 3 a půl tisíc....klidně 4 tisíce.....a řikam....i tak to žere do 5 litrů....spíš 4.5......v současný době se taky poohlížim po nějaký rozumný Fabii kombi v naftě....už jsem málem šel do 4 roky starý 1.4TDi,ale známej co má bazar mi od tech motorů včas odradil.....1.9 SDi vim že je dobrý a pro běžnej provoz úsporný,ale taky vim,že když toho kombika naložim(což je u mě častý) tak prostě ten výkon na váhu naloženýho auta je prostě málo a pojede to jak stará škodovka...takže spíše hledám rozumný rok v 1.9TDi....neber to jako odrazování....jen prostě konstatuju,že pro mě je to málo....ale zároven rikam ze pro bezny jezdeni je to ideální nesmrtelný auto s minimálníma nákladama na provoz.....
Datum: 28. března 2011 19:31
 Podle mě si polepšíš určitě, akorát dneska už bych šel spíš do TDi než do SDi...
Datum: 28. března 2011 19:18
|



|