|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 15:02
 nevypadají vcelku dobře možná ta jedna ale za 100 K4 bych je bral. Kupoval jsme si úplně nový bošák a stál mě 230 K4. Předtím jsem si kupoval také na bazaru a byly to vyhozený peníze protože ten plíšek co spíná kontakty byl celý divně daný a ty kontakty které jsou napružené už nepsínaly když když se zasunul klíček takže vyhozené prachy. Ale tohle je docela zajímavé.
Datum: 04. ledna 2010 15:02
 zdar žkoušel jste dát někdo základ-plnič-krycí barvu-linky a přestříkat to bezbarvým lakem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2010 21:30
 Jo dík hodně jsi mi pomohl.
Datum: 05. ledna 2010 21:30
 Tak pokud to nikde není pomačkané tak je to dobré nemusíš aspon nic klepat a používatstěrkový tmel. Takže kde je to rezavé použiješ obyč šmirgl nebo cokoliv čím to nejlépe zbavíš rzi potom dáš odrezovač ten jak uschne tak to očistíš od prachu co po něm zbyl a střikneš základem nejlepe bílým. Základ schne 24hod. teda uschlý je za dvě hodky ale učinkuje déle halvně pokud je to základ přímo na rez. Potom stříkneš plničem podle toho jak to bude vypadat tak podle toho určíš počet vrstev pak to kdyžtak přebrousíš ono to ani broušení není spíš leštění vodním šmirglem 1000 ale fakt jen z lehka jenom prostě leštíš a máš pod sebou kybl s vodou. Až vše uschne hlavně netapat už rukama at to není mastné přijde barva první vrstvu poprášíš a dáš si záležet spíše na rohy a kraje protože pak už se to hůře dělá. Další vrstvu musíš dát ani ne vrzo ani ne pozdě to záleží na okolní teplotě a taky na vlhkosti. Lak musí trochu zabrat. Vrstvy dávej malé a počet vrstev podle toho jak chceš aby se ti to lesklo třeba na tuning auta se dává např 25 vrstev jinak se snaž aby byla všude stejná vrstva. Pokud chceš aby se ti to ještě více lesklo tak použít autoleštičku ale to až jak je lak uplně vytvrdlý tj několik dnů ne-li týdnů. Linky jsem nedělal já spíš do aut nebo motorky jednou barvou takže nevím jestli bude lepší leštit a pak dát linky nebo ještě před leštěním. No a pak to celé zakončíš bezbarvým LESKLÝM lakem.
Datum: 05. ledna 2010 16:27
 Zdar jedná se o renovaci 250 a místama to je nškde rezavé ale jinak je to zdravý plech.Ja sem už lakoval jawa 20 jenom základ-plnič-a krcí barvu a ona se mi ta bnarva nějak nechce lesknout.Je nějaký způsob zak tu barvu naleštit?Jo a jakou barvu bi jsi mi doporučil chci ji do oryginálu takče asi čsn8850 ale jestly sintetiku nebo akryl.dík
Datum: 05. ledna 2010 15:49
 Jinak napiš tvůj konkretní případ budu se snažit poradit
Datum: 04. ledna 2010 23:09
 Klasický postup pokud vše vyjde bez problému. Kdyby bylo něco trošku pomačkané tak ještě stěrkový tmel. Pokud by by se lak neleskl tak přeleštit a po bezbarvém laku se to ještě zlepší. Jinak pokud by byl plech třeba jen trochu rezavý tak pro jistotu zneutralizovat odrezovačem
Datum: 04. ledna 2010 23:07
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 kolik najedete km za rok?? na fichtlu! ja 4000 km a vypadato ze letos najedu nejspis vic
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 21:36
 Za tento rok sem najel na Mustafovi 5000km - ale mohlo to být víc pač čtvrt sezóny sloužil už spíš jen jako záložní moto
Datum: 04. ledna 2010 21:36
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Sice nemam fichtla,ale na simsonu sem za rok 2009 ujel skoro 6000Km a na jawě 250 necelích 2000Km.
Datum: 04. ledna 2010 3:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 papíry jsem dostal v červenci a najezdil jsem na pionýru kolem 2 000
Datum: 03. ledna 2010 22:11
 ja 3500
Datum: 03. ledna 2010 20:48
Jméno: BBB
IP: uživatel7934
 draci kde se da sehnat novej 3 krouzkovy pist seso ty ho tady nebudes mit???,
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 20:37
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 taky jsem ho chtel ale myslim ze lepsi je 2. krouzky dobre zajety ten prvni zadrzi temer vsechno ale musito bejt fakt dobre zajety a dobrej olej ten druhej krouzek je obcas na ozdobu a ten treti je k hov.. ten akorat zvetsi treni, se 3. krouzkama se to dobre zajizdi a mozna tahne malinko lip v malejch otackach. Ja mam tetka 2 kr. suprove zajety sedly az po 1500 km a tahne tosuprove i v malejch otackach jak ten 3. kr.
Datum: 03. ledna 2010 20:37
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 22:33
Jméno: Horst
IP: uživatel6910
 SaGy souhlas, max 2-3 tis. Ato ježdění nebude žádný zázrak!!!
Datum: 03. ledna 2010 22:33
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 Kua jen na to kouknu a hned jak vidim ten vejfuk  A od nikoho dalsiho zadna reakce na to... no proste me to neda xD Jen vyohybana trubka a koncovka jak u 4T xD Si to asi nekdo splet xD Vzdyt to nemuze schopne jezdit... a 20 za to? Max. 2 - 3 tis!!
Datum: 03. ledna 2010 21:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 fakt dobrá cena  ... ja snad jednou pojedu domu ze školy o hoďku dýl a dojdu se na tom zázraku za dvacet tisíc jako potenciální zájemce svejst  ... jenom aby za předvedení nechtěl pětikilčo...
Datum: 03. ledna 2010 20:43
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 3000Kč bych dal za 4000 už je i 250
Datum: 03. ledna 2010 20:00
Jméno: čičik
IP: uživatel8392
Datum: 03. ledna 2010 19:32
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ale od tebe frikuline bych si toho fika za 20000 kč koupil.... Jen je mít a potřebovat závodní speciál. Má to i SPZ a TP?
Datum: 03. ledna 2010 18:35
 jediny co je na tom dobry je ten ram  a ani ten nemzue bejt tak drahej. aby vyhoupl tak vysooko cenu... to si radsi koupim normal krosku za 20... sice starou ale pojede to lip nez tohle
Datum: 03. ledna 2010 18:29
 Tak tohle cenu 20 000 Kč nemá.....20 tis bych se bál říct si za svýho fichtla....!
Datum: 03. ledna 2010 18:16
Jméno: hhh
IP: uživatel5084
 já bych za to dal max 200
Datum: 03. ledna 2010 18:08
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ani náhodou investoval do motoru cca 5000 kč, ve předu vidle ze simála tak 500 kč a zadní pružiny? obyč fichtlařský. Hele nemá nai hvězdicovou hlavu, nemá navařená žebra, nepíše jestli to má 3 kanal, vejfuk taky nic moc. Hele to má tak cenu cca maximálně 6000 kč.
Datum: 03. ledna 2010 17:51
Jméno: paul
IP: uživatel8388
 No myslím že cenu 20000 nemá určitě ... upravený je celkem pěkně ale za tyto peníze možeš mět nějakého staršího japonca nebo nějaké 600 kilčo ...ten fichtl nemá ani nějaké převratné úpravy na motoru skoro všechno originál ... toho fichtla bych vzal možná tak za 5000 kč ...toť můj názor
Datum: 03. ledna 2010 17:51
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 22:43
Jméno: standa
IP: uživatel6888
 jo,je to nádherná 05 z 63 roku,prvni model a má vyfuk z modelu 65....nic vic.....neresil bych to.......
Datum: 03. ledna 2010 22:43
 aha..no ja mam 05 standart po dedovi a taky tam mam bez objimky a vim na 100 % ze to neni predelavany..tak nevim
Datum: 03. ledna 2010 19:32
 pac 05 ho mela stejny jako na 20,,jen 05 mela vyuk na objimkach jak na koleni,,tak vzdau
Datum: 03. ledna 2010 19:28
 aha  no podstatny je to, ze se na nulapetky daval tenhle. seso-proc myslis ze je z 20tky?
Datum: 03. ledna 2010 19:01
 tak to mas blbe zajic. 20 mely doutnik tak samo jako 05. prvni 21 mely taky doutniky ten "usekly" se montoval az na mustanga
Datum: 03. ledna 2010 18:57
 Podle mě rejou do toho, že není připevněný plechovou objímkou
Datum: 03. ledna 2010 18:54
 jakto ze je to vyfuk z 20?ta mela ten useklej ne?ja mam teda na 05tce taky tenhle..
Datum: 03. ledna 2010 18:18
 a revmaplechy ma jako z 555 de luxe !
Datum: 03. ledna 2010 18:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a jaký výfuk byl u těhlech 05? já mám taky tu samou..a taky jsem si říkal že ten blatník je nějakej jinej
Datum: 03. ledna 2010 17:32
 sesa mi bere myšlenky
Datum: 03. ledna 2010 17:17
 je super,, skoda ze nama doklady,,, jinak vyfuk ma uz z 20
Datum: 03. ledna 2010 17:12
 zdravím,chtěl bych se zeptat jestli někdo neví jak funguje elektronický otáčkoměr na simsonovy a ke by se dal nový koupit
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 17:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/366760-50-20.html Dobrý vtip
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 17:10
 tak tohle bych nekoupil i kdybych to byl poslední fichtl na světě. Když už tak bych ho koupil levnějic ale je zas dobré že má doklady.
Datum: 03. ledna 2010 17:10
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ale tak alespoň ty mtoorky hsou po kompletní GO, ale tenhle šmejd ne.
Datum: 03. ledna 2010 17:05
Jméno: pinda
IP: uživatel7770
 Lidi jsou divní ,tady máte 8000kč za 1 kus-http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/jawa/jawa-50-23-mustang/jawa-50-23-mustang-161601.html
Datum: 03. ledna 2010 16:55
 dal bych za to maximálně a to maximálně bych si to eště rozmyslel 1500,víc ani ránu
Datum: 03. ledna 2010 16:19
 Zdar draci,chci se zeptat na tu Stejskyho cestovní úpravu,jak to jede?JE to hodně znát?Viděl sem ty fotky a graf výkonu a zalíbilo se mi to,za 2000,-Kč to je supr cena tak se informuju,díky moc předem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 22:54
Jméno: standa
IP: uživatel6888
 kazdopadne napred zgeneralkuj motor!!! a kartery at jsou párové!! ne kazdy jiny! nebo budes resit ho*na jako já
Datum: 03. ledna 2010 22:54
 Super sada ....na silnici jede jak drak ale v terénu mi tam chybý asi 500ot/min niž posunout výkon..ale asi to vyřeším tak že seženu věčí karbec a upravým výfuk jinak super
Datum: 03. ledna 2010 17:41
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Ok a až budu mít ty 2000,-  tak jak mám postupovat?Kontaktovat ho asi teda,a co mu všechno poslat a napsat?Díky
Datum: 03. ledna 2010 16:47
 Jede to parádně i se seriovejma komponentama......sám ho mám na svoji 21 GT  moc sem se na tom ale nepovozil  .......kvuli nadmernym vibracim a prisavajicimu oleji z klikovky sem motor musel znova rozebrat a bude ve vývoji nový spodek motoru s párovými kartery... pak to bude teprve řežba  ja z toho tech 6.3 koní dostanu i kdyby čert na koze jezdil !!! Jinak doporucuju tu sadu!!! Sada je perfektní,jen muj spodek motoru stojí za ho*no 
Datum: 03. ledna 2010 16:36
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 20:37
 to je svd dragunov VIETKONSKA ODSTŘELOVAČKA VE HŘE VIETCONG
Datum: 03. ledna 2010 20:37
Datum: 03. ledna 2010 18:00
 ti vol zo me ani nenapadlo,,,ja dnes premyslel ze to zmenim na DSV ale tato to necah
Datum: 03. ledna 2010 17:06
 Je to napsane v liště nahoře mezi pravidly a Co je sesa-shop? ......jinak ja si myslim ze ta skratka znamena Sesuv Vyrobce Dílů
Datum: 03. ledna 2010 16:08
 Ahoj Seso,chtěl jsem se jen zeptat,zda plánuješ i prodej nějakých dílů na PAV 40,41 A NA VELOREX 560.DĚKUJI.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 11:26
 draku to asi ne,,, uz by toho bylo fakt na me hodne
Datum: 03. ledna 2010 11:26
 Konečně sem našel nějakej super obchod kde seženu věci na mího pařízka  fakt super obchod.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 12:17
 to jo, ja mam taky pareza a dilu je tu plno. akorat mi tu chybi repliky prevodovych kolecek...  treba to SVD chysta, kdo vi, ale jinak supr.
Datum: 03. ledna 2010 12:17
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel8358
 Jůů, ta brašna NA pIONÝRA JE PĚKNÁ!
TADY V KRÁMKU
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 21:35
 cau, prosim o radu kdyz si chci koupit ozubene kolecka do prevodovky na jawa 05. muzu to vzit a bude to pasovat kdyz je to napsane na 20,21,23?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 12:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 u 20-23 je ta hřídel asi o 1cm delší...hemerkaluk@seznam.cz
Datum: 03. ledna 2010 12:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no prostě potřebuješ tu hřídel ...jsou tam 2 hřídele..jedna je hlavní a jedna je předlohy..tak my jí vyfot a já se mrknu doma protože možná nějakou mám..budto mi to pošli na email nebo na icq 463310564
Datum: 03. ledna 2010 12:35
 tak to by zas tak nevadilo akorat ze ja nepotrebuju primo kolecka alo nevim jak to rict takovou tu tycku s tim jednim koleckem co je na pevno a na to se davaji ty kolecka. chapes? no a mi chybi zuby na tom kolecku co je na pevno a proto to potrebuju cele a jeste potrebuju to kolecko taky je tam na pevno a je trochu vetsi. vis? no jinka to nedovedu popsat.
Datum: 03. ledna 2010 11:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak jsem to zkoušel a přišel jsem na to že kolečka z 05 jsou trošku užší ale celkem to fungovalo akorát byl problém s neutrálem mezi 2-3(nebyl by neutrál ale hned 3) protože ty 21 kolečka mají delší kolíčky ale možná že by se dali nějak přibrousit...ještě se na to mrknu
Datum: 03. ledna 2010 10:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když počkáš do zítra tak to vyzkouším,zrovna mám rozebraný motory z 05 a 21 tak to zkusím ale myslím že to bude pasovat..
Datum: 02. ledna 2010 23:02
Jméno: BBB
IP: uživatel7934
 cus draci kdyz tam dam ten jednikrouzkovej pist na fichtla pojede to lip?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2010 17:32
 já ho mám naštěstí doma
Datum: 03. ledna 2010 17:32
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 a kde ma sehnat ten 3 krouzkac kdyz uz se neviraby ja uz sem ho zhanel a nenasel
Datum: 03. ledna 2010 10:56
 Na origo motor dej 3krouzak
Datum: 02. ledna 2010 22:28
 pojede to o dost hůř,stratíš dobrou kompresi,tah,sílu.Nejlepší je asi 2 kroužkáč,ale já osobně podporuju 3kroužkáč
Datum: 02. ledna 2010 21:18
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nepojede musis mit patricny upravy
Datum: 02. ledna 2010 19:48
Jméno: BBB
IP: uživatel7934
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 18:33
 super seso si borec
Datum: 02. ledna 2010 18:33
 jj sem strašně rád,hned jsem objednal fíjha věcí
Datum: 02. ledna 2010 17:47
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Juchůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů otevřenoooooooooooooooooooooo
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 17:13
 Pište prosím veškeré své zkušenosti s čezetou 150 kývačkou. Co se rádo s**e(krom zapalování). Ideální by bylo i kdyby se mi ozval na meil někdo, kdo ji má, abych mohl porovnat....
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 22:50
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 víceméně trvanlivý stroje, vzhledem k tomu co maj najeto tak jich hodně trpí na vypadávání dvojky, praská pružina našlapování, spojka je s dobrým olejem vpohodě, půlbuben moc zázračně nebrzdí a je to jen debilní tříkvalt
Datum: 02. ledna 2010 22:50
 čau draci potřeboval bych poradit jak se chová na motorce email poliuretanový dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 16:37
 polyuretanova barva vydrzi vsechno,ma vysoky lesk,chemicky odolna...akorat dlouho schne a hure se s ni pracuje,ja ji mam na cize na ramu
Datum: 02. ledna 2010 16:37
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 18:10
 me se to zase libi...libej se mi takovyhle chopry a customy,co si kazdej vytvori podle sebe  nejhezci je na tom ten kastlik pod sedlem z mustanga  aspon tomu nechal trochu jawáckýho ducha
Datum: 02. ledna 2010 18:10
 Strasne..jak kdybych to svarel ja
Datum: 02. ledna 2010 17:45
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 No tak to se mi moc nelíbí, ale každého věc co udělá se svojí motorkou....
Datum: 02. ledna 2010 14:57
 Nemůžu říct ,že se mi to nelíbí ,protože ja fandím každému kdo něco takového sestrojí ,jen ta světlá výška X-)by mohla být větší ,protože ty naše cesty  však víme
Datum: 02. ledna 2010 14:53
 ten rám je určite robený doma
Datum: 02. ledna 2010 14:41
 to je fakt prace to dalo asi dost ale vypada to divne moc se mi to neliby
a mysite že ten ram je s časti samorobo nebo to je z nejaky jiny masiny
Datum: 02. ledna 2010 14:36
 mne sa to aj páči celkom ujde ale tie vyfuky sa mi nezdajú ten kto to staval asi o vyplachovoní 2T asi nič nevie
Datum: 02. ledna 2010 14:03
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 No na muj vkus je to hnusne jak prdel ale tak dal si s tím asi hodne práce takze je to podle jeho vkusu ale rikam me se to nelibi
Datum: 02. ledna 2010 13:56
Jméno: brisk
IP: uživatel5566
 hustej pření blatník
Datum: 02. ledna 2010 13:54
|



|