česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  12  13  14  15  16  17  18  19  20  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Zoli      IP: uživatel11333    
Zdravím chlapáci,mám takový dotaz,ohledně předstihu mojí 20tky.Dám píst do HU,našteluji odtrh na 0,4mm.Vrátím píst o 1,7mm a odtrh by měl být cca 0,05mm,což nemám.Zkoušel jsem povolovat celý stator a hýbat doleva i do prava,ale mezera na kladívku zůstává nezměněná.Vše mám nové i vačku.V čem tkví problém?Že by ve mně:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: Zoli      IP: uživatel11333    
Tak jsem to dnes rozdělal a změřil kliku.Ojnice je o 2.5mm utopená.Spodní ojniční čep,je posunut o tuto hodnotu blíže ke středu setrváků.Pošlu ji zpět,tak jsem zvědav na reakci dodavatele.Ta klika je dobrá tak max do vytríny
 
 
Datum: 02. května 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak je dost možný že tam bude ojnice na babetu, ta by mohla bejt kratší, ale nejsem znalec takže....
 
 
Datum: 01. května 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: Zoli      IP: uživatel11333    
Tak jsem sundal válec a změřil píst,je stejný jak starý,takže je problém v té klice.Zkusím ji vyreklamovat,tak jsem zvědav,jak se vyjádří.Mám to i nafocené.
 
 
Datum: 01. května 2011 18:41
 
 
 
 
Jméno: Zoli      IP: uživatel11333    
Neodlepil,vše je ok.Musím to rozdělat a zkusím změřit píst.Ale ser....mě to.vždy když se člověk na něco těší,se něco po.....
 
 
Datum: 01. května 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takovej blbej dotaz, neodlepil jse ti válec od katerů ? a máš pero na kuželu zapalování "
 
 
Datum: 01. května 2011 16:09
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
To je děsně moc, zkus s poměřit ten píst s pístem starým.
 
 
Datum: 01. května 2011 16:05
 
 
 
 
Jméno: Zoli      IP: uživatel11333    
Zkoušel jsem to,ale pořád to není ono.Asi bude problém někde jinde.Dělal jsem komplet generálku.Koupil jsem novou kliku,výbrus atd.Když jsem dnes sundal hlavu a chtěl s pístem do horní úvrati,tak mi šel píst 2,5mm před okraj válce a zpět.To se mi zdá docela dost.Na té staré klice šel skoro nakonec.Buď bude problém na ojnici,nebo by mohl být špatný píst,ale to si nemyslím.Asi budu opět půlit:-(
 
 
Datum: 01. května 2011 13:28
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vrat píst o tech 1,7 a pak nastav odtrh na 0,05 dojed do horní U a zkontroluj odtrh, když to nebude sedet teprve ted otáčej celým zápalkem. Takhle jsem stejný problém řešil já.
 
 
Datum: 01. května 2011 10:18
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravíčko,obracím se na Vás s dotazem.Dávám pro přítelkyni dohromady dvacítku,válec je v pohodě (z fichtla co jezdil krásně) gufera,ložiska OK,karbec čistej a seštelovanej,ale fichtl netahne..na jedničku jakž takž jo,v půlce otáček se probere a v úplně vysokejch zas nejede..a dvojka se rozjede jen z mírného kopce,po rovině skoro ne.Nejspíš to bude předstihem,ale nevím,jestli malým nebo velkým?Svíčka má ale správnou cihlovou barvu.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
časování je,kdy se směs nasaje a ''vyfoukne kouř'' a předstih je ředstih ;-) já si s tím hrál asi hodinku,a vyladil sem to tak,že to jede aspoň takhle..A než bych to zase rozladil,radši jsem se zeptal,protože si už nepamatuju jaký znaky má malej a velkej předstih
 
 
Datum: 28. dubna 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Tak si s tím pohraj a uvidíš. Ale asi to bude špatný časování, takže předstih
 
 
Datum: 28. dubna 2011 19:12
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
podle mě je to malým předstihem.. zkus ho dát větší.. když to už vůbec nepojede tak je to velkým předstihem a zmenši ho ale já dávám tak 80% malýmu předstihu..
 
 
Datum: 28. dubna 2011 7:08
 
 
 
 
Jméno: Martin Jagerský      E-mail:      IP: uživatel7456    
zdarec draci víte někdo kolik je předstih na pařezu 555 ?? díky moc a Větru zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel11608    
3,2mm když se rozvíraj kladívka?
 
 
Datum: 25. dubna 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
3,2mm před h.ů. ..
 
 
Datum: 24. dubna 2011 12:38
 
 
 
 
Jméno: fichtlar 4      IP: uživatel9832    
čaau draci po pul roce sem vytáhl 05 fichtla a při kopnutí to má takovou nažloutlou jiskru a jak to tlačím tak to jenom střílí ale nejede a navíc musím mít uvolněnou trysku aby se tam dostal benzin jinak trisky čista kde je eror dík moc :-)\\\\r\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel10858    
usazenej olej
 
 
Datum: 23. dubna 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel6804    
cus kdys udelam predstich 1.6mm-1.8mm tak to jede na prd ale kdys dam brutalnich 2.3mm tak to jede lip poradte co stim dik.ahoj... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2011 0:01
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
a nemáš náhodou motor z 05?
 
 
Datum: 23. dubna 2011 0:01
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel6804    
ten motor ma dobrej tach na 2.3mm na 1.6 atd je to hruza
 
 
Datum: 22. dubna 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
maximálně 2mm před horní úvratí!
 
 
Datum: 22. dubna 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: m      IP: uživatel2942    
s těma 2,3 dej pozor na přehřívání motoru
 
 
Datum: 22. dubna 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
našteluj to tak jak ti to jede nejlíp a neřeš to
 
 
Datum: 22. dubna 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: Fox      IP: uživatel11578    
Zdarec chlapi, mam dotaz kamos koupil 250 s tim ze prodejce uvadel ze je potreba sestelovat predstih a pojede. Tak sme se na to vrhli a seridili predstih a odtrh nastartovalo to teda az na roztlaceni ale nesla do otacek a dusila cim to muze byt? Ja si myslim ze by to chtelo jeste dostelovat predstih odtrh dokonaleji nebo mohl by to byt treba karburator? a jeste dotaz na kterem zarezu ma byt jehla ? diky moc za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel924    
mrkni nekde na net a stáhni si příručku k typu mota tam najdeš všechny odpovědi na tvy otazky.
 
 
Datum: 19. dubna 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
já bych pořádně seřidl předstih, odtrh, karburátor, bohatost směsi (jehla má být ve 2. zářezu z hora) pak bych ještě dal novou svíčku vše pořádně zatěsnil a vyčistil výfuk a vzduchový filtr. A musí jet
 
 
Datum: 19. dubna 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9704    
Cau lidi potrebuji pomoct je mi 13 roku mam jawu 50/20 a potrebuji udelat predstih aby by byl pro me co nejjednodusi diky moc za odpovedi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2016 22:38
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel18636    
postni sem pls ten návod, video není dostupné
 
 
Datum: 11. dubna 2016 22:38
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9704    
Jo staci uz to startuje dobre diky
 
 
Datum: 21. dubna 2011 14:35
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel10693    
 
 
Datum: 20. dubna 2011 17:06
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9704    
A jako jak musi pist vyjet to mam oddelat hlavua divat se jestli vyjel 1,6-1,9mm
 
 
Datum: 19. dubna 2011 15:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jediný co ti můžu poradit je aby sis nastavil odtrh ( mezeru mezi kladívkama přibližně na 0,4mm) a pak toč s motorem po směru hod. ručiček a až se ti začnou kladívka otevírat tak píst musí vyjet 1,6 - 1,9 mm a pak už s vrací dolů...a jestli to bude jinak tak různě natáčej stator s cívkama dokud nedosáhneš těchto hodnot..jestli nejsi jelito tak na to přijdeš sám
 
 
Datum: 18. dubna 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel11560    
Zdar draci, mam cezetu 175 jednovýfuk, a mam dve palice jednu na kratsi zavit a druhou na dlouhej (závit na svíčce), která je lepší? No o to by ani tak nešlo spíš když nakopovám tak mi dou šlehy jak prase pořád ze sitiče, předstih můžete štelovat jak chcete ale je z toho ho*no, moc dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel11560    
jo a co stým sitičem když mě to střílí ze sitiče a né z výfuku a předstih mužu štelovat jak chci?
 
 
Datum: 17. dubna 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: sharker      IP: uživatel10371    
ohledne hlavy, neni nic snazsiho, nez to zkusit. Zavit svicky musi odpovidat zavitu hlavy, svicka nesmi precuhovat ani nesmi bejt videt zavit hlavy.
 
 
Datum: 17. dubna 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11190    
čau mám problém nastavit předstih na 350 na pravým válci ho nastavím v pohodě ale když ho nastavuju na levým tak ať kroutím tou destičkou zapalování jak chci tak se nechce kladívko rozpojit musel sem trochu propilovat otvory pro šrouby aby to šlo trochu nastavit ale neni to ono myslel sem že je sjetej pertinax na kladívku tak jsem koupil nový ale stejně to nejde pořádně nastavit nevíte čim by to mohlo bejt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11190    
měnil sem obě kladívko i ten druhej kontakt....no asi to pokroucený bude když sem nastavil předstih a dotah sem 1 šroub tak se to spojilo a když sem dotah druhej tak se to zas rozpojilo....
 
 
Datum: 17. dubna 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neni křivě usazená ta otočná destička s kladívkama na statoru? dělalo mi to přesně to samé.. Bylo to křivě usazený a pokroucený od toho jak do teho někdo mlel kladivem..
 
 
Datum: 17. dubna 2011 19:07
 
 
 
 
Jméno: luba      IP: uživatel11559    
Ahoj. Jestli jsi vyměnil jenom 1 kladívko tak je to špatně. Dej obě nové.
 
 
Datum: 17. dubna 2011 17:17
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel9121    
Zdravím, mám takový problém na jawě 20: vždycky nastavím přesně předstih a odtrh a nastartuju tak napoprvé nebo napodruhé, ale když zdechnu a chcu to zkusit znovu, tak už to nejde - vždycky se hned rozhasí odtrh, zdá se mně, že ty kladívka jsou nějak vypáčené, nevíte co by se stím dalo dělat nebo jestli musím vymněnit celé zapalování. Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2011 22:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Buďto se ti hejbe tyčka na kterej je jedna část kladívek přidělana, bo máš vytlućený loźiska ...
 
 
Datum: 08. dubna 2011 22:51
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci když mám Jawu 05 stím novějším zápalkem mám nastavit předstih 1,6 &#8211; 1,9 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2011 13:29
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
honza: to by bylo tak na 175 :-D na cokoliv mezi 1,5 - 2mm by to mělo chytnout..
 
 
Datum: 08. dubna 2011 13:29
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Podle mě s novým 2,3-2,6 a se starým 2,7-3,0
 
 
Datum: 07. dubna 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Jj
 
 
Datum: 07. dubna 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: velocipéd      IP: uživatel9121    
zdravím, chtěl bych se zeptat jestli když mám 13. výbrus tak jestli můsím dát nějak větší předstih, zkoužel jsm už od 1:4 až po 3 a furt to neni ono nikdy nechytne na první kop. Už nevím co mám dělat nejde mi to prostě dokonale seštelovat dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2011 22:53
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Určitě bych taky volil větší trysku a možná i 40 volnobežnou
 
 
Datum: 06. dubna 2011 22:53
 
 
 
 
Jméno: velocipéd      IP: uživatel9121    
trisku mám 68, karburátor čistý, zeštelovaný, výfuk taky
 
 
Datum: 06. dubna 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud máš 13stý vůbrus, změnil bych trysku na větší, podle mého už ti tam jde málo benzínu, ale to je jiná, ted k tématu, předstih dej 1,6 mm před horní úvratí, 1,4 je málo a 3 je moc to je pro větší stroje, pokud nastavíš správně předstih, a odth, máš dobré kladívka atd, podívej se na kurburátor, jestli jsou všechny komůrku průchozí a čístý, pokud ne tak je prošisti například drátkem z ocelového kartáče, karburátor osad tryskou větší, no tak skusil bych na tento výbrus 76 to musíš vyzkoušet, karburátor seřid, mrkni jestli není zacpaný výfuk.. potom ti to musí jet, že máš čistý sání, nádrž.. to předpokládám předem.. a musí jet, já taky momentálně na seriovém stroji jezdím 1,6 přdstih a hned na první kop, i studenej, ale i teplej motor.. není problem..
 
 
Datum: 06. dubna 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: velocipéd      IP: uživatel9121    
nezamýšlejte se nad výbrusem a prosím poradte jak mám ufělat aby to pěkně chytalo dík
 
 
Datum: 06. dubna 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
safra, když je výbrus 0,25mm, tak do vrtání 40,00 je 8 výbrusů. No to si teda nedovedu předrtavit co se tam dál honuje. :-D
 
 
Datum: 06. dubna 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
proc by to nebylo na pio , na pio se dá udělat az 16 výbrusů , mel sem to nabízeno v mototechne
 
 
Datum: 06. dubna 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: velosipéd      IP: uživatel9121    
jej omlouvám se že jsem to zapomněl napsat jedná se o jawa 50/20 díky za rady
 
 
Datum: 06. dubna 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Napiš co máš za stroj... pionýr to asi nebude, že...
 
 
Datum: 06. dubna 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: Pioner21      IP: uživatel11309    
zdarec jak se dělá ze staré svičky měřič předstihu dík moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 11:37
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vymlátí se porcelán a zbyde ti jen kus závitu s šestihranem. Do něj se udělá redukce tak abys tam mohl zasadit úchylkoměr (hodinky). Celkově je takový měřák předstihu zbytečnost a zdtráta času. Protože pionýr má svíčku šikmo a posunutí pístu neodpovídá tomu co se naměří na takovémto měřáku. Předstih nastav posuvkou šuplérou) na cca 1,7mm a jeď to někam odladit. Magneto vždy o kousek natoč a najdi si polohu kde to pojede nejlíp. Veškeré měření předstihu měřidlem je jen orientační. Vždycky se to pak musí doladitna silnici, protože každý motor je jiný a má jinak zeštelovaný karburátor.
 
 
Datum: 07. dubna 2011 11:37
 
 
 
 
Jméno: syneda      IP: uživatel9144    
vyndas celej vnitrek, nechas tam jen ten kov, a udelas si z nejakyho plastu takovej krouze by jis ho tam strcil a vnitrni prumer byl treba na supleru nebo uchylkomer
 
 
Datum: 05. dubna 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: Jakub.Z      IP: uživatel9464    
Ahoj všem. Prosím o radu. Mustang mi kašle ve středních otáčkách. Problém je ale v tom, že seřídím předstih a je po problému. Jezdím tak 30-50km a zase to začne dělat. Neví, prosím, někdo, co s tím? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
tak si skus sestelovat bohatost smesi jestli to nedela svicka
 
 
Datum: 31. března 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: Jakub.Z      IP: uživatel9464    
Problém je v tom, že tohle všechno udělám, fichtl potom jede jak víno, ale tak po 50 kilometrech to začne znova. Přičemž bordel v benzínu to neni, karbec je čistej.
 
 
Datum: 31. března 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
skus seridit predstih a vycistit karbec
 
 
Datum: 31. března 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
Cau hele prosim vas jak by sel udelat nejaky normalni tlumic na cz 175 typ 450 mam ten motor v trakturku a je tam pridelany koleno a ten zbytek je celi deravy tak se chci zeptat jestli by sel nejak udelat nakej tlumic uz v tom sou dratenky atd.. ale porat to rve popripade jestli by jste nemeli doma to vyfukove koleno za co nejmensi cenu nevyplati se me kupovat novej a na inzeratech mi nikdo neodpovedel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: nwm      IP: uživatel11396    
Cau draci,dneska sem serizoval zapalko na Čz 175/477,kdyz dam pist do HU nastavim 0,45 mm vratim to o 3 mm nastavim 0.05 mm a pak kdyz uz to mam a chci to zkontrolovat tak kdyz zase dam pist do HU tak jsou prerusovace uplne u sebe neni tam zadna mezera,newite cim by to mohlo byt ? dikes :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: nwm      IP: uživatel11396    
Zdar,tak dneska jsem to zkousel a bylo to vackou,byla tam dana z poinyra,ale uz je tam nova..mimochodem nemam tam baterku takze to s tou zarovkou asi fungovat nebude..ale i tak se stim zapalovanim nejak nemuzu domluvit..na roztlaceni to nekope kdyz dam prst do fajky..vcera sem natahoval celou novou elektriku a porad nic,kladivko,kontakt nove..ale zkusim jeste vymenit uhliky a tu desticku pac je ohla a je obrousena a ma malou vuli mezi tema trema drzakama tak se to spatne steluje..snad to pujde :-)
 
 
Datum: 30. března 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doporučuju to samý co Test, jen bych ho doplnil, že při nastavování předstihu se neotáčí celým statorem, jako je tomu třeba u pionýra, nýbrž jen tou plechovou destičkou s kondenzátorem a kladívky..
 
 
Datum: 30. března 2011 16:46
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Udělej si kontrolní žárovičku 6V v objímce se dvěma vodiči. Dáš píst do HÚ a nastavíš odtrh. Potom dej jeden vodič žárovky na pohyblivé kladívko a druhý na hmotu dynama. Zapni klíček zapalování a otáčej rotorem proti směru hodinových ručiček. Jakmile žárovka zhasne ,měl by píst sestoupit na hodnotu předstihu. Když tomu tak není ,musí se pootočit statorem budˇ vpravo a nebo vlevo.
 
 
Datum: 30. března 2011 13:35
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
delas to blbe, V horni uvrati das tech 0,4-0,45 na prerusovaci dale zmeris treba suplerou vzdalenost pistu dale vezmi cigaretovej papir vloz mezi kontakty a otacek klikou az papirek pujde lechce vytahnout tak zmeris suplerou znovu vzdalenost pistu a tim zjistis jakej je prectih
 
 
Datum: 29. března 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: Vena      IP: uživatel590    
Možna se vam to zdá blby dotaz ale jak se děla předstih pomoci šuplery? diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2011 13:32
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
Takže vybereš nějakou starou svíčku s dobrým zavitem kterou už nepotřebuješ a upneš jí do svěráku kladívkem vytřískáš co nejvíc té bílé izolace a pak zbytek vydrtíš až ti zůstane jenom ten prázdný železný obal ten pak v tom svěráku zmáčkneš tak aby ti konec šuplery vlezl dovnitř toho železa a pak to jednoduše našrubuješ dáš šupleru a stlačíš jezdec dolů vemeš klíč a na zápaku jak máš šroub tak to dáš do horní uvrati jezdec na šupleře se ti hýbe tak jak jezdíš pístem podíváš se kerá čárka se ti zhoduje a od té se vrátíš protismněru h ručiček na předstih jaký chceš dát povolíš kladívko zmáčkneš kontakty přitlačíš na vačku dotáhneš kladívko. v případě že máš digitální šupleru tak ji v horní ůvrati vynuluješ a vrátíš se na svůj požadovaný předstih je to přesnější
 
 
Datum: 26. března 2011 13:32
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel11382    
Prosím o pomoc, mám Čz 250 sport (r.v.1937) po renovaci, a nikde nemůžu najít jakej tam má bejt předstih. Díky všem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2011 11:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11386    
hele tyhle starý motory neměli moc kompresi,šílenej zdvih a těžkej setrvák,takže bych se nebál tam dát 4-4.5mm....3.5mm předstihu je tak na novější panelku s velkou kompresí......
 
 
Datum: 24. března 2011 11:31
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
Fakt nevím jaký tam má být ale myslím že stejný jako na všech 250 a to od 3,5 výš :-) norma tam nastav 3,5mm před Hů a je
 
 
Datum: 23. března 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: peTTR      IP: uživatel8888    
Zdarec mám dotaz na čz150 jaký je na tom zapalování (magneto)??? a jak se nastavuje a vše okolo tohoto motoru uvítám :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zapalování podobný jako u stadiona , odtrh se dává 0,4 a předstih tak 3-4mm
 
 
Datum: 21. března 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel11362    
ahoj drace chci se zeptat jak seřídit předstich a odtrh na jawu 350/638 a jak dobře nastavit karburátor nejde mo to naštelovat a potřebuju to vyřřešit dusí se mi to když pridam plyn zasíraj se svíčky jako prase.kolikrát se i stalo že sem to nastartoval vylítnuly otáčky do 5000-7000 a potom se to zadusilo prskal vejfuk a nejde mi to nastavit tak kdyby ste mi s tim poradily díky moc=oDD odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2011 10:32
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
to sa nedá len tak vysvetlit , ten kdo nema rozum to nikdy nenastavi.
 
 
Datum: 20. března 2011 10:32
 
<  12  13  14  15  16  17  18  19  20  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 06.07.2025 16:43:45 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu