Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Zdravím chlapáci,mám takový dotaz,ohledně předstihu mojí 20tky.Dám píst do HU,našteluji odtrh na 0,4mm.Vrátím píst o 1,7mm a odtrh by měl být cca 0,05mm,což nemám.Zkoušel jsem povolovat celý stator a hýbat doleva i do prava,ale mezera na kladívku zůstává nezměněná.Vše mám nové i vačku.V čem tkví problém?Že by ve mně
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2011 19:39
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Tak jsem to dnes rozdělal a změřil kliku.Ojnice je o 2.5mm utopená.Spodní ojniční čep,je posunut o tuto hodnotu blíže ke středu setrváků.Pošlu ji zpět,tak jsem zvědav na reakci dodavatele.Ta klika je dobrá tak max do vytríny
Datum: 02. května 2011 19:39
 tak je dost možný že tam bude ojnice na babetu, ta by mohla bejt kratší, ale nejsem znalec takže....
Datum: 01. května 2011 20:06
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Tak jsem sundal válec a změřil píst,je stejný jak starý,takže je problém v té klice.Zkusím ji vyreklamovat,tak jsem zvědav,jak se vyjádří.Mám to i nafocené.
Datum: 01. května 2011 18:41
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Neodlepil,vše je ok.Musím to rozdělat a zkusím změřit píst.Ale ser....mě to.vždy když se člověk na něco těší,se něco po.....
Datum: 01. května 2011 17:00
 takovej blbej dotaz, neodlepil jse ti válec od katerů ? a máš pero na kuželu zapalování "
Datum: 01. května 2011 16:09
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 To je děsně moc, zkus s poměřit ten píst s pístem starým.
Datum: 01. května 2011 16:05
Jméno: Zoli
IP: uživatel11333
 Zkoušel jsem to,ale pořád to není ono.Asi bude problém někde jinde.Dělal jsem komplet generálku.Koupil jsem novou kliku,výbrus atd.Když jsem dnes sundal hlavu a chtěl s pístem do horní úvrati,tak mi šel píst 2,5mm před okraj válce a zpět.To se mi zdá docela dost.Na té staré klice šel skoro nakonec.Buď bude problém na ojnici,nebo by mohl být špatný píst,ale to si nemyslím.Asi budu opět půlit
Datum: 01. května 2011 13:28
 vrat píst o tech 1,7 a pak nastav odtrh na 0,05 dojed do horní U a zkontroluj odtrh, když to nebude sedet teprve ted otáčej celým zápalkem. Takhle jsem stejný problém řešil já.
Datum: 01. května 2011 10:18
 Zdravíčko,obracím se na Vás s dotazem.Dávám pro přítelkyni dohromady dvacítku,válec je v pohodě (z fichtla co jezdil krásně) gufera,ložiska OK,karbec čistej a seštelovanej,ale fichtl netahne..na jedničku jakž takž jo,v půlce otáček se probere a v úplně vysokejch zas nejede..a dvojka se rozjede jen z mírného kopce,po rovině skoro ne.Nejspíš to bude předstihem,ale nevím,jestli malým nebo velkým?Svíčka má ale správnou cihlovou barvu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 20:05
 časování je,kdy se směs nasaje a ''vyfoukne kouř'' a předstih je ředstih  já si s tím hrál asi hodinku,a vyladil sem to tak,že to jede aspoň takhle..A než bych to zase rozladil,radši jsem se zeptal,protože si už nepamatuju jaký znaky má malej a velkej předstih
Datum: 28. dubna 2011 20:05
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Tak si s tím pohraj a uvidíš. Ale asi to bude špatný časování, takže předstih
Datum: 28. dubna 2011 19:12
 podle mě je to malým předstihem.. zkus ho dát větší.. když to už vůbec nepojede tak je to velkým předstihem a zmenši ho ale já dávám tak 80% malýmu předstihu..
Datum: 28. dubna 2011 7:08
 zdarec draci víte někdo kolik je předstih na pařezu 555 ?? díky moc a Větru zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 16:26
Jméno: Michal
IP: uživatel11608
 3,2mm když se rozvíraj kladívka?
Datum: 25. dubna 2011 16:26
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 3,2mm před h.ů. ..
Datum: 24. dubna 2011 12:38
Jméno: fichtlar 4
IP: uživatel9832
 čaau draci po pul roce sem vytáhl 05 fichtla a při kopnutí to má takovou nažloutlou jiskru a jak to tlačím tak to jenom střílí ale nejede a navíc musím mít uvolněnou trysku aby se tam dostal benzin jinak trisky čista kde je eror dík moc  \\\\r\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2011 22:39
Jméno: rade
IP: uživatel10858
 usazenej olej
Datum: 23. dubna 2011 22:39
Jméno: mirek
IP: uživatel6804
 cus kdys udelam predstich 1.6mm-1.8mm tak to jede na prd ale kdys dam brutalnich 2.3mm tak to jede lip poradte co stim dik.ahoj...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2011 0:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 a nemáš náhodou motor z 05?
Datum: 23. dubna 2011 0:01
Jméno: mirek
IP: uživatel6804
 ten motor ma dobrej tach na 2.3mm na 1.6 atd je to hruza
Datum: 22. dubna 2011 22:12
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 maximálně 2mm před horní úvratí!
Datum: 22. dubna 2011 22:02
Jméno: m
IP: uživatel2942
 s těma 2,3 dej pozor na přehřívání motoru
Datum: 22. dubna 2011 21:00
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 našteluj to tak jak ti to jede nejlíp a neřeš to
Datum: 22. dubna 2011 19:44
Jméno: Fox
IP: uživatel11578
 Zdarec chlapi, mam dotaz kamos koupil 250 s tim ze prodejce uvadel ze je potreba sestelovat predstih a pojede. Tak sme se na to vrhli a seridili predstih a odtrh nastartovalo to teda az na roztlaceni ale nesla do otacek a dusila cim to muze byt? Ja si myslim ze by to chtelo jeste dostelovat predstih odtrh dokonaleji nebo mohl by to byt treba karburator? a jeste dotaz na kterem zarezu ma byt jehla ? diky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 18:47
Jméno: ja
IP: uživatel924
 mrkni nekde na net a stáhni si příručku k typu mota tam najdeš všechny odpovědi na tvy otazky.
Datum: 19. dubna 2011 18:47
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 já bych pořádně seřidl předstih, odtrh, karburátor, bohatost směsi (jehla má být ve 2. zářezu z hora) pak bych ještě dal novou svíčku vše pořádně zatěsnil a vyčistil výfuk a vzduchový filtr. A musí jet
Datum: 19. dubna 2011 16:48
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Cau lidi potrebuji pomoct je mi 13 roku mam jawu 50/20 a potrebuji udelat predstih aby by byl pro me co nejjednodusi diky moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2016 22:38
Jméno: david
IP: uživatel18636
 postni sem pls ten návod, video není dostupné
Datum: 11. dubna 2016 22:38
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Jo staci uz to startuje dobre diky
Datum: 21. dubna 2011 14:35
Jméno: jawa 50
IP: uživatel10693
Datum: 20. dubna 2011 17:06
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 A jako jak musi pist vyjet to mam oddelat hlavua divat se jestli vyjel 1,6-1,9mm
Datum: 19. dubna 2011 15:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jediný co ti můžu poradit je aby sis nastavil odtrh ( mezeru mezi kladívkama přibližně na 0,4mm) a pak toč s motorem po směru hod. ručiček a až se ti začnou kladívka otevírat tak píst musí vyjet 1,6 - 1,9 mm a pak už s vrací dolů...a jestli to bude jinak tak různě natáčej stator s cívkama dokud nedosáhneš těchto hodnot..jestli nejsi jelito tak na to přijdeš sám
Datum: 18. dubna 2011 21:16
 Zdar draci, mam cezetu 175 jednovýfuk, a mam dve palice jednu na kratsi zavit a druhou na dlouhej (závit na svíčce), která je lepší? No o to by ani tak nešlo spíš když nakopovám tak mi dou šlehy jak prase pořád ze sitiče, předstih můžete štelovat jak chcete ale je z toho ho*no, moc dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 22:14
 jo a co stým sitičem když mě to střílí ze sitiče a né z výfuku a předstih mužu štelovat jak chci?
Datum: 17. dubna 2011 22:14
Jméno: sharker
IP: uživatel10371
 ohledne hlavy, neni nic snazsiho, nez to zkusit. Zavit svicky musi odpovidat zavitu hlavy, svicka nesmi precuhovat ani nesmi bejt videt zavit hlavy.
Datum: 17. dubna 2011 19:42
Jméno: martin
IP: uživatel11190
 čau mám problém nastavit předstih na 350 na pravým válci ho nastavím v pohodě ale když ho nastavuju na levým tak ať kroutím tou destičkou zapalování jak chci tak se nechce kladívko rozpojit musel sem trochu propilovat otvory pro šrouby aby to šlo trochu nastavit ale neni to ono myslel sem že je sjetej pertinax na kladívku tak jsem koupil nový ale stejně to nejde pořádně nastavit nevíte čim by to mohlo bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 20:35
Jméno: martin
IP: uživatel11190
 měnil sem obě kladívko i ten druhej kontakt....no asi to pokroucený bude když sem nastavil předstih a dotah sem 1 šroub tak se to spojilo a když sem dotah druhej tak se to zas rozpojilo....
Datum: 17. dubna 2011 20:35
 Neni křivě usazená ta otočná destička s kladívkama na statoru? dělalo mi to přesně to samé.. Bylo to křivě usazený a pokroucený od toho jak do teho někdo mlel kladivem..
Datum: 17. dubna 2011 19:07
Jméno: luba
IP: uživatel11559
 Ahoj. Jestli jsi vyměnil jenom 1 kladívko tak je to špatně. Dej obě nové.
Datum: 17. dubna 2011 17:17
Jméno: jawas
IP: uživatel9121
 Zdravím, mám takový problém na jawě 20: vždycky nastavím přesně předstih a odtrh a nastartuju tak napoprvé nebo napodruhé, ale když zdechnu a chcu to zkusit znovu, tak už to nejde - vždycky se hned rozhasí odtrh, zdá se mně, že ty kladívka jsou nějak vypáčené, nevíte co by se stím dalo dělat nebo jestli musím vymněnit celé zapalování. Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2011 22:51
 Buďto se ti hejbe tyčka na kterej je jedna část kladívek přidělana, bo máš vytlućený loźiska ...
Datum: 08. dubna 2011 22:51
 čus draci když mám Jawu 05 stím novějším zápalkem mám nastavit předstih 1,6 – 1,9 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2011 13:29
 honza: to by bylo tak na 175  na cokoliv mezi 1,5 - 2mm by to mělo chytnout..
Datum: 08. dubna 2011 13:29
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Podle mě s novým 2,3-2,6 a se starým 2,7-3,0
Datum: 07. dubna 2011 21:44
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Jj
Datum: 07. dubna 2011 21:04
Jméno: velocipéd
IP: uživatel9121
 zdravím, chtěl bych se zeptat jestli když mám 13. výbrus tak jestli můsím dát nějak větší předstih, zkoužel jsm už od 1:4 až po 3 a furt to neni ono nikdy nechytne na první kop. Už nevím co mám dělat nejde mi to prostě dokonale seštelovat dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2011 22:53
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Určitě bych taky volil větší trysku a možná i 40 volnobežnou
Datum: 06. dubna 2011 22:53
Jméno: velocipéd
IP: uživatel9121
 trisku mám 68, karburátor čistý, zeštelovaný, výfuk taky
Datum: 06. dubna 2011 22:23
 pokud máš 13stý vůbrus, změnil bych trysku na větší, podle mého už ti tam jde málo benzínu, ale to je jiná, ted k tématu, předstih dej 1,6 mm před horní úvratí, 1,4 je málo a 3 je moc to je pro větší stroje, pokud nastavíš správně předstih, a odth, máš dobré kladívka atd, podívej se na kurburátor, jestli jsou všechny komůrku průchozí a čístý, pokud ne tak je prošisti například drátkem z ocelového kartáče, karburátor osad tryskou větší, no tak skusil bych na tento výbrus 76 to musíš vyzkoušet, karburátor seřid, mrkni jestli není zacpaný výfuk.. potom ti to musí jet, že máš čistý sání, nádrž.. to předpokládám předem.. a musí jet, já taky momentálně na seriovém stroji jezdím 1,6 přdstih a hned na první kop, i studenej, ale i teplej motor.. není problem..
Datum: 06. dubna 2011 21:53
Jméno: velocipéd
IP: uživatel9121
 nezamýšlejte se nad výbrusem a prosím poradte jak mám ufělat aby to pěkně chytalo dík
Datum: 06. dubna 2011 21:03
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 safra, když je výbrus 0,25mm, tak do vrtání 40,00 je 8 výbrusů. No to si teda nedovedu předrtavit co se tam dál honuje.
Datum: 06. dubna 2011 20:28
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 proc by to nebylo na pio , na pio se dá udělat az 16 výbrusů , mel sem to nabízeno v mototechne
Datum: 06. dubna 2011 18:38
Jméno: velosipéd
IP: uživatel9121
 jej omlouvám se že jsem to zapomněl napsat jedná se o jawa 50/20 díky za rady
Datum: 06. dubna 2011 18:24
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Napiš co máš za stroj... pionýr to asi nebude, že...
Datum: 06. dubna 2011 18:11
Jméno: Pioner21
IP: uživatel11309
 zdarec jak se dělá ze staré svičky měřič předstihu dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 11:37
 Vymlátí se porcelán a zbyde ti jen kus závitu s šestihranem. Do něj se udělá redukce tak abys tam mohl zasadit úchylkoměr (hodinky).
Celkově je takový měřák předstihu zbytečnost a zdtráta času. Protože pionýr má svíčku šikmo a posunutí pístu neodpovídá tomu co se naměří na takovémto měřáku. Předstih nastav posuvkou
šuplérou) na cca 1,7mm a jeď to někam odladit. Magneto vždy o kousek natoč a najdi si polohu kde to pojede nejlíp.
Veškeré měření předstihu měřidlem je jen orientační. Vždycky se to pak musí doladitna silnici, protože každý motor je jiný a má jinak zeštelovaný karburátor.
Datum: 07. dubna 2011 11:37
Jméno: syneda
IP: uživatel9144
 vyndas celej vnitrek, nechas tam jen ten kov, a udelas si z nejakyho plastu takovej krouze by jis ho tam strcil a vnitrni prumer byl treba na supleru nebo uchylkomer
Datum: 05. dubna 2011 20:01
Jméno: Jakub.Z
IP: uživatel9464
 Ahoj všem. Prosím o radu. Mustang mi kašle ve středních otáčkách. Problém je ale v tom, že seřídím předstih a je po problému. Jezdím tak 30-50km a zase to začne dělat. Neví, prosím, někdo, co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 21:52
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 tak si skus sestelovat bohatost smesi jestli to nedela svicka
Datum: 31. března 2011 21:52
Jméno: Jakub.Z
IP: uživatel9464
 Problém je v tom, že tohle všechno udělám, fichtl potom jede jak víno, ale tak po 50 kilometrech to začne znova. Přičemž bordel v benzínu to neni, karbec je čistej.
Datum: 31. března 2011 21:14
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 skus seridit predstih a vycistit karbec
Datum: 31. března 2011 21:10
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 Cau hele prosim vas jak by sel udelat nejaky normalni tlumic na cz 175 typ 450 mam ten motor v trakturku a je tam pridelany koleno a ten zbytek je celi deravy tak se chci zeptat jestli by sel nejak udelat nakej tlumic uz v tom sou dratenky atd.. ale porat to rve popripade jestli by jste nemeli doma to vyfukove koleno za co nejmensi cenu nevyplati se me kupovat novej a na inzeratech mi nikdo neodpovedel
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 21:43
Jméno: nwm
IP: uživatel11396
 Cau draci,dneska sem serizoval zapalko na Čz 175/477,kdyz dam pist do HU nastavim 0,45 mm vratim to o 3 mm nastavim 0.05 mm a pak kdyz uz to mam a chci to zkontrolovat tak kdyz zase dam pist do HU tak jsou prerusovace uplne u sebe neni tam zadna mezera,newite cim by to mohlo byt ? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 21:50
Jméno: nwm
IP: uživatel11396
 Zdar,tak dneska jsem to zkousel a bylo to vackou,byla tam dana z poinyra,ale uz je tam nova..mimochodem nemam tam baterku takze to s tou zarovkou asi fungovat nebude..ale i tak se stim zapalovanim nejak nemuzu domluvit..na roztlaceni to nekope kdyz dam prst do fajky..vcera sem natahoval celou novou elektriku a porad nic,kladivko,kontakt nove..ale zkusim jeste vymenit uhliky a tu desticku pac je ohla a je obrousena a ma malou vuli mezi tema trema drzakama tak se to spatne steluje..snad to pujde
Datum: 30. března 2011 21:50
 doporučuju to samý co Test, jen bych ho doplnil, že při nastavování předstihu se neotáčí celým statorem, jako je tomu třeba u pionýra, nýbrž jen tou plechovou destičkou s kondenzátorem a kladívky..
Datum: 30. března 2011 16:46
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Udělej si kontrolní žárovičku 6V v objímce se dvěma vodiči. Dáš píst do HÚ a nastavíš odtrh. Potom dej jeden vodič žárovky
na pohyblivé kladívko a druhý na hmotu dynama. Zapni klíček zapalování a otáčej rotorem proti směru hodinových ručiček.
Jakmile žárovka zhasne ,měl by píst sestoupit na hodnotu předstihu. Když tomu tak není ,musí se pootočit statorem budˇ
vpravo a nebo vlevo.
Datum: 30. března 2011 13:35
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 delas to blbe, V horni uvrati das tech 0,4-0,45 na prerusovaci dale zmeris treba suplerou vzdalenost pistu dale vezmi cigaretovej papir vloz mezi kontakty a otacek klikou az papirek pujde lechce vytahnout tak zmeris suplerou znovu vzdalenost pistu a tim zjistis jakej je prectih
Datum: 29. března 2011 22:38
Jméno: Vena
IP: uživatel590
 Možna se vam to zdá blby dotaz ale jak se děla předstih pomoci šuplery? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 13:32
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Takže vybereš nějakou starou svíčku s dobrým zavitem kterou už nepotřebuješ a upneš jí do svěráku kladívkem vytřískáš co nejvíc té bílé izolace a pak zbytek vydrtíš až ti zůstane jenom ten prázdný železný obal ten pak v tom svěráku zmáčkneš tak aby ti konec šuplery vlezl dovnitř toho železa a pak to jednoduše našrubuješ dáš šupleru a stlačíš jezdec dolů vemeš klíč a na zápaku jak máš šroub tak to dáš do horní uvrati jezdec na šupleře se ti hýbe tak jak jezdíš pístem podíváš se kerá čárka se ti zhoduje a od té se vrátíš protismněru h ručiček na předstih jaký chceš dát povolíš kladívko zmáčkneš kontakty přitlačíš na vačku dotáhneš kladívko. v případě že máš digitální šupleru tak ji v horní ůvrati vynuluješ a vrátíš se na svůj požadovaný předstih je to přesnější
Datum: 26. března 2011 13:32
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11382
 Prosím o pomoc, mám Čz 250 sport (r.v.1937) po renovaci, a nikde nemůžu najít jakej tam má bejt předstih. Díky všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 11:31
Jméno: standa
IP: uživatel11386
 hele tyhle starý motory neměli moc kompresi,šílenej zdvih a těžkej setrvák,takže bych se nebál tam dát 4-4.5mm....3.5mm předstihu je tak na novější panelku s velkou kompresí......
Datum: 24. března 2011 11:31
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Fakt nevím jaký tam má být ale myslím že stejný jako na všech 250 a to od 3,5 výš  norma tam nastav 3,5mm před Hů a je
Datum: 23. března 2011 21:14
Jméno: peTTR
IP: uživatel8888
 Zdarec mám dotaz na čz150 jaký je na tom zapalování (magneto)??? a jak se nastavuje a vše okolo tohoto motoru uvítám
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2011 23:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zapalování podobný jako u stadiona , odtrh se dává 0,4 a předstih tak 3-4mm
Datum: 21. března 2011 23:06
 ahoj drace chci se zeptat jak seřídit předstich a odtrh na jawu 350/638 a jak dobře nastavit karburátor nejde mo to naštelovat a potřebuju to vyřřešit dusí se mi to když pridam plyn zasíraj se svíčky jako prase.kolikrát se i stalo že sem to nastartoval vylítnuly otáčky do 5000-7000 a potom se to zadusilo prskal vejfuk a nejde mi to nastavit tak kdyby ste mi s tim poradily díky moc=oDD
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2011 10:32
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 to sa nedá len tak vysvetlit , ten kdo nema rozum to nikdy nenastavi.
Datum: 20. března 2011 10:32
|



|