|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cus kluci kolik mam nastavit predstih pred horní uvrati na jawa 555, aby to jelo nejlepe. Dal jsem tam podle manual 2,28-3,1 a byla to hruza. Ubral jsem na 1,5 a je to mnohem lepsi, ale stale to jde spatne do otacek. Motor je komletne po GO vcetne lozisek. Jeste jaky davat olej do benzinu, kdyz to je v zabehu. Dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2009 21:09
 já osobně jezdím na 555ce 3až 3,5 při menším předstihu to nemá špičku a jestli maš po go tak se nedivim že to nejede mě se rozjel až po cca 1500km
Datum: 18. září 2009 21:09
 Čus mám problém když us výho pincka sešteluju předstih tak musím dát velký odtrh jinač když se mě začnou otevírat kladívka tak píst už je dole uplně tak ho musím mít velkej a taky když chvíli jezdím tak po 2 dnech se mě pokaždý odtrh zmenší nevím čím by to mohlo byt ten šroubek dotahuju na krev.....Tak čím to je že když dám malej odtrh že psít už leye dolů ?...a taky proč se mě zmenšuje fůrt odrth-..?Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2009 16:17
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 ohledně toho pístu dole a otevřenýmy kladívky zřejmě měš špatně zasazenou vačku a jak se ti to šoupe tak namaž vačku
Datum: 18. září 2009 16:17
 tak když ti se začnou kladívka otevírat a píst už je úplně dole tak musíš otočit s košem zapalování
Datum: 18. září 2009 13:52
Jméno: thomas77
IP: uživatel1723
 Čau draci poradte prosím pincek mě háže jiskru modrou a jiskříto i meyi kladívky a nechce je t předstih je tak necelý 2 mm a otrh je tak necelej 1 mm a kdzž dám třeba půl mm tak to střílí do výfuku předtím to jelo ale cukaloto jak na nízký i na vysoký taky a netáhne to .........
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2009 15:11
 Podívej se na kondík a pak vyčisti kontakty na kladívku.
Datum: 17. září 2009 15:11
Jméno: rarach
IP: uživatel6505
 Jestli jiskří mezi kladívky,tak to je kondenzátor.
Datum: 16. září 2009 23:26
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 skus vicistik kontakty na kladivku,alebo potom kondezator al. inducka
Datum: 16. září 2009 7:51
Jméno: david
IP: uživatel7154
 zdar mám takovej trapnej dotaz čím se šteluje předtrh a odstih?Nikdy sem to nedělal.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2009 19:49
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
Datum: 15. září 2009 19:49
 zdarec... kdyz se ulije svíčka tak se stane toto? dává slabou jiskru někde bokem mimo jiskřiště protože ji vodivé palivo stáhne jinam a proud jde cestou nejmenšího odporu ...... a proto se má potom vypálit??? mě ty svičky posledni dobou nějak zlobí
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2009 23:09
Jméno: Hannys
IP: uživatel7569
 nechapu co jsi tím chtěl říct palivo maá pořad stejnou vodivost.zkus silnejší svíčku.
Datum: 05. října 2009 23:09
 čau seso, mam dotaz.. budeš mít někdy to výkonější zápalko na fichtla? predevcirem jsem jel a tmy a bál jsem se.. ono to moc nesvítí.. a jeste kdyz uz by bylo, tak u 555 by se asi musela sundat tlumivka ze?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 18:22
 radši 4 tisice než mit rozmlacenyho fichtla a jeste být na lužku...
Datum: 13. září 2009 18:22
 tak bych zaskocil k nekomu na leseni a koupil ho... jen jestli teda bude no
Datum: 13. září 2009 18:22
 draku to ne,,, jedine ten bezkontak o co slybuji ve 12v ALE TO JE PREZ 4 TIS
Datum: 13. září 2009 14:37
Jméno: petr
IP: uživatel5574
 ahoj draci jsem bezmocnej nemuzu naladit predstih.zkousel jsem to od 1,3 do 1,9 od horni uvrate. bouchalo z vyfuku. nejoptimalnrji nastaveni bylo 1,7 chytlo to a po cvilce vyplo. po vyndani a vysuseni svicky to zas na 5 vterin slo a pak zase nic. slo to jen ve vysokych otackach jinak ani tuk.muze s tim mit neco spolecnyho elektrika? odtrh je 0,4mm.dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2009 20:38
 čau hele tohlecto uplně samý mě dělá 05 tak zvětši odtrh o trošku a pak mě to chytalo na našlápnutí..........
Datum: 09. září 2009 20:38
 dal jsem nejdriv horni uvrad a pak vratil o 1,7mm. svicku mam novou
Datum: 08. září 2009 15:57
 a daval si to pred horni uvrati nebo za? bere se to ve smeru otaceni motoru. nez pist dojde do horni uvrate tak musi preskocit jiskra.
Datum: 05. září 2009 16:35
 zlá sviecka,slabá iskra...
Datum: 05. září 2009 16:19
 cau draci pls nevite jak seridit predstih u simsona?? diky nejlepsi by bylo nejakej navod podrobnej treba z obrazkama dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 18:03
Datum: 30. září 2009 18:03
 ahoj draci mam dotaz. kdyz osadim novej vzduchovej filtr tak ho nastartuju ale nerozjedu se. nejede to. ted jezdim se silonkou na karbeci a jede pekne. nevite cim by to mohlo byt? predstih mam na 1,7 od horni uvrate. nemuze to byt predstihem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2009 23:44
Jméno: Ibike
IP: uživatel7334
 Cauko.
Ak ti to vstko nepomohlo skus vymenit gufera na klukovke.Totiz zvikne tahat falosni vzduch a to pri volnobehu poznat.
Datum: 09. září 2009 23:44
Jméno: petr
IP: uživatel5574
 smes jsem zkousel. rozjede se to ale dlouho to trva. predstihem to byt nemuze? jak poznam bohatou smes? segrovka najvis nebo nejniz na jehle v karbeci.dekuji
Datum: 04. září 2009 19:34
Jméno: xx
IP: uživatel6603
 je to jasný ten filt ti propouští málo vzduchu do válce pak se dusí je to tak? silonka propouští dostatek tak ti to jede...
Datum: 03. září 2009 20:47
 Taky bych se podíval na směs, asi máš bohatou jak píše kolega.
Datum: 03. září 2009 17:20
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 mozna ze kdyz tam das ten fitr tak tam jde min vzduchu nez se silonkou a tim padem mas moc bohatou smes. nehuli ti to mic s tim filtrem?
Datum: 03. září 2009 16:59
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 Čus draci chci se zeptat jestli nějak ubližuju mojí 21 když tam mám svíčku BRISK N17C
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 19:46
 No neubliuješ tomu je to normálně svíčka kerá se tam dává.No spíš N15C to se tak říct nedá protože každej motor jezdí líp s jinou svíčkou.Někerýmu vyhovuje N17C někerýmu N15C a někerýmu N14C .. od BRISK to poznáš na kerou ti to pojede nejlíp a hlavně na kerou ti to bude nejlíp startovat
Datum: 03. září 2009 19:46
 Všecky brisky nejso shity ale na pal to nema to je jasny ale spis bych tam dal N15c
Datum: 03. září 2009 19:40
 neubližuješ.. jen ti řeknu moji skusenost... novy brisky stojej zapi.u! vcera sem daval novou a dnes mi to zacalo vynechavat! proste brisk FUJ
Datum: 03. září 2009 16:20
 zdarec...kolik ma vlastne bejt predstih na mustangovi???sem tady cet ze ma nekdo 2,5 nebo 2,7...ja tam dal 2,0 a jede nadherne,kdyz dam treba 2,5 tak to ani nenastartuju a strili z vejfuku...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 14:36
Jméno: standa
IP: uživatel7236
 ja jezdim na special 91 a 8.výbrus,vse serizene,predstih 1.8mm pred HU....na male predstihy mi to tak dobre nejede.......natural nepouzivam,me to na nej proste jezdi blbe.....
Datum: 02. září 2009 14:36
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Já jezdím na natural a když jsem dal předstih na 1,5 tak to jelo špatně (jako tah to mělo pěknej, ale moc to nejelo), tak jsem musel dát 1,7 a teď je to ono, má pěknej zátah a rychlost je taky pěkná, takže na natural musí být asi opravdu větší předstih
Datum: 01. září 2009 23:47
 Fikus má pravdu, taky jsem musel zvednout předstih když jsem přešel na natural, na docela o dost větší, ale nevím kolik přeně. Používám osvědčenou metodu pokus-omyl, přidám trochu víc, jedu to projet, pak s tím zase pomelu a zkusím. Až dosáhneš optima sice nemáš tušení kolik je předstih přesně nastavenej, ale víš že je to akorát  Sice je to nadlouho ale nic lepšího stejně nevymyslíš...
Datum: 01. září 2009 20:18
 Fikus má pravdu, taky jsem musel zvednout předstih když jsem přešel na natural, na docela o dost větší, ale nevím kolik přeně. Používám osvědčenou metodu pokus-omyl, přidám trochu víc, jedu to projet, pak s tím zase pomelu a zkusím. Až dosáhneš optima sice nemáš tušení kolik je předstih přesně nastavenej, ale víš že je to akorát  Sice je to nadlouho ale nic lepšího stejně nevymyslíš...
Datum: 01. září 2009 20:15
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 pokud jezdis na special tak dej to co pisu nize, pokud na natural tak mozna nepatrne vetsi protoze natural pomalejc hori!!!!!!!!!!!! a netvrdde laskave nekdo opak je to tak sam to mam oskouseny motorovka na natural jde spatne moc netoci a ty kkt chtej zrusit special to je smrt pro jawu
Datum: 01. září 2009 20:03
Jméno: fbk,
IP: uživatel5546
Datum: 01. září 2009 19:53
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 davej 1,4-1,6 svetsim je to liny do kopce a hreje se motor vic
Datum: 01. září 2009 19:53
 Zdar draci. Zítra jedu na tehchnikou a dnes jsem to chtěl ještě ozkoušet jestli to brzdí, svítí apod. No a jedu na 2 a při nízkých otáčkách to kucká a něco jak dusí se. A když zrychluji tak vynechává. Jsou tam nějaké mezery při zrychlování, ale jen když jedu. Když to mám na volnoběh tak ne a přidám. No tak mě napadlo bo tam mám z 555 zapalko jestli nevynechává kondik. Bo ono je totiž jde poznat že je úplně jiné než ostatní zapalka, ale dobré. Světla utáhne. Anebo svíčku jinou. Tak se chci zeptat čím to je že mi to při zrychlování a při nízkých otáčkách vynechává ? Děkuji za pomoc PS: držte mi zítra palce na technickou, PS 2: 10 minut co jsem dojezdil přijeli policajti okouknout firmu která sídlí vzadu. Takže jsem měl z pekla štěstí bo nemám technickou a řidičák. Díky. Sorry za chyby
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 20:47
 no dnes na tehcnické jsem to chtěl před technikem nastartovat a asi až na 10 pokus. Když jsme přijeli domů a chtěl jsem to nakopnout tak vůbec. Vyměním svíčku za PAL N7Y a v poho. n14 to nejde a přitom jiskra velká a zdá se že už to neškube jen torjka je slabá.
Datum: 31. srpna 2009 20:47
 Typickej problem parezackyho zapalovani.....vypada to na blby kladivko a nebo jen malej odtrh kladivka......pak to takle cuka.....koukni na kladivka,jestli nejiskri.....
Datum: 30. srpna 2009 19:15
 jj soráč je to pionýr
Datum: 30. srpna 2009 19:05
Jméno: Lama
IP: uživatel7184
 Chtělo by napsat co máš za motorku  předpokládám pionýra, takže já bych to viděl na vadnou indukční cívku..je dost možný, že to vynechávání co popisuješ dělá ona
Datum: 30. srpna 2009 18:57
 karbec apod. je čístý. A svíčka vypalená PAL N14C
Datum: 30. srpna 2009 17:46
Jméno: deny
IP: uživatel5626
 zdarec,chci se zeptat mam kyvacku 250 a je tam motor z peraka,uzz se mi dvakrat stalo ze kdyz sem to startoval tak motorka kopla a motor se roztocil naopak.Cim to muze byt?nepotreboval bych mensi predstih?mam 5 mm.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2009 23:46
Jméno: Ibike
IP: uživatel7334
 Skus prestelovat karburato,pomoze to.
Datum: 09. září 2009 23:46
Jméno: deny
IP: uživatel5626
 tak dik zkusim to a knedliku jim dost neboj
Datum: 29. srpna 2009 20:51
Jméno: standa
IP: uživatel7214
 predstih dej tak 4mm a jez víc knedliků......
Datum: 29. srpna 2009 20:42
 čus draci potřeboval bych poradit mám dtadiona ujedu 10km nechce táhnou nejede to a koleno na výfuk je celí červení svítí víc než přední světlo nevíte co stím muže být
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 16:13
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
 tam lejes stooktan ne???  )))
Datum: 29. srpna 2009 16:13
 Nejlepe udelas kdyz vymontuje tlumic z vysuku a hodis ho do ohne... pak ho staci oklepat a je to..... Kdysi se to delalo tak ze se vyvil komplet cely vyfuk naftou a nechalo vyhoret - slezla z toho barva, chrom proste vsechno a pak se to na cerno davalo chromovat do chromovny
Datum: 29. srpna 2009 15:09
Jméno: Pavlajs
IP: uživatel6262
 Jo přesně vyčisti celej vyfuk a utěsniho ...................................... a jestli ujedeš 10 km tak je to docella dost zahřaty a straci to na vykonu.
Datum: 26. srpna 2009 23:24
 nemas ucpanej vejfuck? mohly by se ti tam hromadit horky plyny
Datum: 26. srpna 2009 21:48
Jméno: thomas77
IP: uživatel1723
 Čus draci mám pincka 21 v originálu a jezdím an svíčku NGK a kdzÿž jí nakopnu tak za studene moc netáhne prostě na 1 dá tak 20 a víc nic a pak dám skoro 30 když ujedu kilák...pak už jede dobře ale když je už zase moc válec rozpálenej tak to taky ztrácí výkon trochu tak se ptám co kdybych tam dal NGK B8hs nebo je třeba i b9hs?Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 14:47
 tohle není vůbec svíčkou já tam mám taky NGK b8hs a nedělá mi to to je karbec- moc bohatá směs
Datum: 14. září 2009 14:47
 Čus draci na jaký svíčky jezdíte ?????????..Já jezdím na NKG B6HS je to 14 možná až moc studená .......za studene to nejede tak dobře ......než to zahřeju ale to je dobrý ptorože kdyby to bylo naopak tak to by bylo na ho***
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 17:23
Jméno: havex
IP: uživatel1058
 ja jezdim svíčku BOSCH SUPER,má nejširší elektrodu,jede to pěkně a chytá napoprvé.Skoušel sem i Champion,ale ta nic moc
Datum: 26. srpna 2009 17:23
 Já jezdím na PAL N7Y ) již zmíněná ) . Chytá napoprvé jak za tepla tak za studena. No prostě bomba
Datum: 26. srpna 2009 11:23
Jméno: bertone46
IP: uživatel7178
 Doporučuji, co se týče tepelné hodnoty Brisk N15C, není tak studená a jede mi to na ni nejlíp.
Datum: 25. srpna 2009 15:13
 Já sem se právě díval do převodních tabulek a bylo tam NGKB6HS je jako N17 a ne N14. Tak nevím. Jinak já na ní taky jezdím a taky zatím nejlepší.
Datum: 25. srpna 2009 10:41
Jméno: lal
IP: uživatel2324
 PAL N7Y
Datum: 25. srpna 2009 9:42
 Tak hlavně 6 v NGK nerovná se 14 u Brisk..... 8 je 15, 7 je 17,9 je 14, atd.....pořiď si Tu samou ale s indexem 8 nebo 9 a seš ok....
Datum: 25. srpna 2009 8:49
 mam tu samou co ty a zadnej problem s ni nemam....hele,pridu po tejdnu,pustim benzin,jednou slapnu a jede  ja sem s ni spokojenej.....zatim nej svicka co sem mel
Datum: 25. srpna 2009 8:33
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 čau hoši kolik mm by jste dali opředstih k čz 175? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2009 17:00
 na 175/477 je predstoih tusim 2.9mm pred HÚ
Datum: 22. srpna 2009 17:00
 4mm
Datum: 22. srpna 2009 15:46
 čau, nevíte proč se mi po pár ujetých kilometrech rozšteluje předstih ? všechny šroubky mam dotažené tak fakt nevim čim to je...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2009 21:05
 vem za vačku a zjistíš čím to je, zda vačka nebo ložiska.
Datum: 22. srpna 2009 21:05
 podivej se, jestli máš vačku na drážce.. může se ti pootáčet! ložisko uvodlněny je malá pravděpodobnost.. a jeste se ti mohou zbrusovat kladivka
Datum: 22. srpna 2009 11:26
 díky mrknu na to
Datum: 22. srpna 2009 10:11
Jméno: sedlo
IP: uživatel7149
 hele mohli by to být uvolněný ložisko a pak by klikovka lítala doprava a doleva a hejbe to se celým zapalováním...
Datum: 22. srpna 2009 9:57
 AHOJ DRACI,MAM JAWU 21. POTREBUJU PORADIT.PRI NASTARTOVANI MOTOR PEKNE SLAPAL,PO CHVILCE MI VYSLEHLA OHNIVA RANA Z VYFUKU. PRI DALSIM SNAZENI TO SAMY,JEN RANY A ZADNY CHOD MOTORU. NEVITE CO S TIM? DEKUJI ZA KAZDOU RADU. PREDSTIH MAM 1,6 OD HORNI UVRATE.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 11:26
 a zkus ještě svíčku jinou zkusit
Datum: 26. srpna 2009 11:26
 2.1 ?????? hmmmm. 1.6-1.9
Datum: 26. srpna 2009 11:25
 predstih 2,1 neni to hodne? nema byt mezi 1,6-1,9?
Datum: 25. srpna 2009 14:24
Jméno: Hannys
IP: uživatel7176
 maš malí předstih.dej 2.1 a mnelo by to bít v cajku
Datum: 24. srpna 2009 21:24
 sviečku mas dobru mne to robila sviecka
Datum: 22. srpna 2009 16:36
 zkusim to udelat znovu,predstih a odtrh. diky za radu
Datum: 22. srpna 2009 13:28
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 odtr,předstih,vačka..
Datum: 22. srpna 2009 12:45
 nazval sem to blbě směs nebouchá ale zapálí se
Datum: 22. srpna 2009 11:46
 řekl bych že to zapálí směs když vychází z válce a bouchne když je výfukový kanál otevřen ..Proto taková rána....Já osobně bych řekl že je to předstihem ale když říkáš že ho máš dobře nastavenej tak nevim
Datum: 22. srpna 2009 11:45
 Čau, když jedu na svý ČZ 175 tak mi to ve vyšších otáčkách střílí z výfuku a v málých otáčkách to skoro netáhne, nevíte čím to může být? Mě napadl jedině předstih. Předem dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2009 3:05
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Nebo to muže být moc bohatá směs
Datum: 20. srpna 2009 3:05
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 když tě napadl, tak si ho snad taky určitě zkontroloval ne?předstih/odtrh
Datum: 19. srpna 2009 21:52
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 ano předstih
Datum: 19. srpna 2009 21:49
|



|