slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  24  25  26  27  28  29  30  31  32  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak se presne serizuje predstih za chodu motoru ? nastartuju a otacim stator a zkousim otacky nebo jak ? kdyztak mi to vysvetle nekdo co nejpodrobneji :-) dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel6617    
jak ze poznam idelani ?
 
 
Datum: 08. března 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem ho neseřizoval za chodu. Jen podle oka pootočil a zkusil nastartovat projet se a zase....
 
 
Datum: 08. března 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3610    
nikdy sem nepochopil co mate s tema predstihama serizenejma na setiny.......sakra tak udelam novej motor a nevim na jaky nastaveni pojede nejlip!! pojede nejlip na neco pod 2mm predstihu,to je daný......ale presnej predstih....to uz je individualni....nekomu jede nejlip 1.8 jinýmu 1.4 ,nekdo jezdi ortodoxně 1.6 protoze to cislo videl na nejakejch stránkách ale treba by mu to jelo víc na 1.7-1.8 ale neví to protoze to neskusil........pokud to neserizujes na brzde tak furt pocit z vykonu motoru je jen subjektivní.....joooo potom kdyz vim ze pri dany konfiguraci motoru to jede nejlip na 1.600023446789mm pred HU tak to tam dam presne podle nejakyho indikatoru,ale prvotni zjistovani optimalniho predstihu je spis pokus omyl jak kluci popisujou..........me treba 8.vybrus jezdil nejlíp na 1.8mm,obyc starej valec jezdil nejlip na trosku mensi predstih.......ja osobne nepouzivam ani merky ani zadny šuplery nic....jen oko-ucho-sroubovak-plyn....to sem jen parkrat informativne premeroval na kolik vlastne jezdim tak sem vzal šupleru:-D:-D
 
 
Datum: 07. března 2010 23:57
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mam stejnou zkušenost jako fichtlař, studej motor reaguje na změnu předstihu jinak než teplej, pokud jde na xx předstih studenej motor do otáček tak na teplym to bude kuckat, dělam to na kolečku cca 2 km, nastavim předstih utáhnu jdu project, pomocí měrek ani tý origo jsem nikdy neseřídil na 100% hold je každej motor jinej.
 
 
Datum: 07. března 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi tak. Neni nad žárovku. Jednou jsem se pokoušel seřizovat zapalování při chodu. Až to šlo krásně za plynem jak motorovka tak jsem to jel projet a bylo to líné,špatně to tahlo... Nejlepší je to seřídit jak píše manuál...
 
 
Datum: 07. března 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel1506    
jednou jsem se oto pokousel nejdeto poradne otocit za chodu a skrtnul jsem si o magneto sroubovakem to zarachotilo az jsem se lek. Lepsi je tam neco nastavit a pak vyzkouset jak to pojede nejlepsi, aby to tahlo do kopce je tak ze studenej motor nejde moc vytocit a ohratej pak pali jak by mel a tahne suprove, pokud studenej pujde do otacek tak je to naprd bude sice tocit o neco vic ale vlete se to hnedka prehrejva a netahneto, Pokud bys chtel merit merkama tak to je naprd jak jsem zjistil nejlepsi to je elektrycky treba prez zarovku vezmes baterku jeden konec das na kostru a druhej na zarovku a tu zarovku na kladivko. kdyz je kladivko zvedli tak to nesviti jak se dotyka tak sviti hnedka jak zarovka zhasne tak vtu chvili to da jiskru
 
 
Datum: 07. března 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel6617    
a jak to poznam ze tu dobu kdy mam utahnout zapalovani ? ten nejelpsi predstich
 
 
Datum: 07. března 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
v žádném případě se to hned nežené do plných toček napřed se dá stator úplně do leva pak se to nakopne a až pak se točí statorem a přidává se plyn přidá se potočí se zase přidá a zase potočí až to bude ono
 
 
Datum: 07. března 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
sezizuje ale je to o prsty musis pohybovat statorem pomoci sroubovaku a steluje se to tak kdy ma motor nejlepsi prubek tzn kdy jde ochotne za plynem do vysokych otacek aniz by se dusil .... jsou borci co proste daj plny plyn a pak steluji kdy to toci nejvice
 
 
Datum: 07. března 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
podle mě se to za chodu neseřizuje
 
 
Datum: 07. března 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
nevíte kde bych sehnal Spárové měrky 0,05 &#8211; 1 mm??jestli v železářství? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem to koupil v železářství
 
 
Datum: 07. března 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, neporadíte mi někdo?o víkendu sem dělal na čz 175/450 předstih, návod sem si stáhnul z internetu a pustil sem se do toho,dříve mi startovala dobře a 4krát sem předstih znova nastavoval a doteĎ mi vůbec nechytá,ze začátku mi to střílelo plamen do výfuku a teď ani to, dvakrát to škytne a konec...poraĎte budu vám vděčný..díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
mustangisto ty jsi znalej...:-D hele jony dej předstih tak 3,5 a odtrh normál 0,4 a musí to jít...a nebo zkus dát menší nebo větší odtrh...
 
 
Datum: 07. března 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Ahoj zkus odtrh jak na fichtlovi a předstih na destičce zhruba tak jak ma pincek nastaveny stator když to nepomůže tak dej ještě víc tu destičku doleva mělo by ti to chmatnout
 
 
Datum: 07. března 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel7851    
Ahoj hoši nasel sem na internetu ze predstih na jawu 555 je 2,8-3,1 muze mi to nekdo pls potvrdit? sem to tam dneska dal a jede to csice ale kdyz pridam plyn tak se to dusi jakdyby to melo malo vzduchu a obcas to zdechne i s plnym plynem muze mi nekdo poradit? nejsem na to moc expert tak se nedivte:-D diky moc hosani odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2010 13:55
 
 
 
 
Jméno: Flajtr      IP: uživatel2466    
Zdar, být tebou tak se daných předstihů držím jen jako vodítka, protože každý stroj ho má jinde a kařdý majitel si ho musí najít ! Ty origo míry ber jako přiblinou hodnotu a i nepatrný pohyb dělá hodně, toť moje zkušenost, a pokud fík jede tak je lepší do toho nevrtat, protože to člověk většinou zprasí a pak to hledá těžko zpátky :-P
 
 
Datum: 07. března 2010 13:55
 
 
 
 
Jméno: djdcn      IP: uživatel8839    
Zdar hele já to podle originálních mír nenastavuju, ty motory jsou většinou oježdění, tak že chytá každej jinak. třeba já mam předstih na 05 2.65 ale musel jsem předělat celej motor prve to chytalo i na 3.1
 
 
Datum: 06. března 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
zdar predstih na jawě 555 má být 2,3-2,5
 
 
Datum: 06. března 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8904    
čau,chci se zeptat jestli se nastavuje předstih tak, že vyjedu s pístem do h.ú a v té poloze mají být kladívka otevřená cca kolem 0,44mm a pak sjedu s pístem zpět o nějakejch x milimetrů podle typu a v tom momentu mají být kladívka od sebe nějakejch 0,05mm (pomocí cigaretového papírku)....jestli to píšu dobře.prosím potvrďte...jestli ne tak mě prosím nějak zřetelně opravte..díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2010 11:04
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobre ale zalezi na vacke takze na predstihu abi sa dvihal presne jak sa má nezalezi ze v hornej uvrati je dobry odtrh,tak jeto dobre.
 
 
Datum: 06. března 2010 11:04
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,chci se zeptat jestli se nastavuje předstih tak, že vyjedu s pístem do h.ú a v té poloze mají být kladívka otevřená cca kolem 0,44mm a pak sjedu s pístem zpět o nějakejch x milimetrů podle typu a v tom momentu mají být kladívka od sebe nějakejch 0,05mm (pomocí cigaretového papírku)....jestli to píšu dobře.prosím potvrďte...jestli ne tak mě prosím nějak zřetelně opravte..díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
To Franky: Tak to napiš sem,jak to děláš ty,chytrolíne,ať se ostatní taky pobaví!!!
 
 
Datum: 05. března 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s papírkem je to nahovno...lepší je žárovková zkoušečka nebo pípák. v dané hodnotě před HÚ ti prostě musí žárovka zhasnout.
 
 
Datum: 05. března 2010 17:26
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
tak poraĎ ty když seš tak chytrej
 
 
Datum: 05. března 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: mazec      IP: uživatel8897    
jony dakujem.. :-D konecne som pochopil ako sa to ma nastavovat... doteraz som to nastavoval od oka a frci dobre.. ale aj tak dik.. :-D
 
 
Datum: 05. března 2010 11:35
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to takhle: dáš píst do horní úvrati tam nadstavíš odrh na kladívkách 0.4mm. Pak sjedeš pístem kousek zpět tak 1.6mm a dáš mezi kladívka cigaretový papírek. Pak šteluješ statorem dokud papírek nejde srešku stuha ven ale musí být bez poškození.
 
 
Datum: 05. března 2010 10:01
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8239    
a nemá to být náhodou,že v horní úvrati sjedu dolu o cca 3mm a v tom místě mají být kladívka otevřená na 0,45mm nepo na 0,05mm
 
 
Datum: 05. března 2010 9:43
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo je to dobře
 
 
Datum: 05. března 2010 9:23
 
 
 
 
Jméno: Martin M      E-mail:      IP: uživatel8880    
ČAU panové , potřebuju poradit nevíte čím to je že mi magneto hazí jen když točím kolem dozadu a dopředu skoro nic ? brousil sem kontakty kladivka cistil sem to .. a porad skoro nic prosím o radu DÍK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: Martin M      IP: uživatel8880    
Vačka je zapadla jak ma být.. :-(
 
 
Datum: 03. března 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: Martin M      IP: uživatel8880    
Vačka je zapadla jak ma být.. :-(
 
 
Datum: 03. března 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: samton      IP: uživatel5349    
zkontroluj si jestly se ti neprotáčí vačka , jak máš nej nalazenej uplně obráceně předstih
 
 
Datum: 03. března 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: Martin M      IP: uživatel8880    
Ja vim co chci .. napsal sem to normalne ... Nehazi mi to dopředu .. proste kdyz otočím doprava tak mi to nehodi a když otočím ..doleva tak to hazi . Kondenzator sem menil , kontakty kladivka sem piloval , cistil sem to vsechno a nic.. takový mam problem . tak potřebuju poradit co stim .. od toho tahle diskuse je ne ?
 
 
Datum: 03. března 2010 19:04
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sak ket si sprosti take otazki to davas co sam nevis co chces
 
 
Datum: 03. března 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: Martin M      IP: uživatel8880    
Pokud vim tak sem to tu napsal normalne .. a jestli neumíš psat cesky tak nepis prosím .. DIk ;-)
 
 
Datum: 03. března 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
sak potom ti mas napicu nastaveni odtrh alepo predzapal sak tisi jelen ani pisat nevis dovi cotemu mas moselbichto vidzet siwas teda :-D:-D
 
 
Datum: 03. března 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel8696    
Zdravim, draci, uz som tu parkrat pisal moj problem ze mi pincel nejde do otacok mozno mam riesenie :-) . Mam tam tyristor z babetty a napadlo ma ze iskra z neho je moc kratka teda zmes nestihne dobre vybuchnut a tak motor nejde do otacok. Na pincli origo sa predca zapalovanie otvara na isku a ostane tak ovela dlksie sak les sa to kladivko zavre to je piest skoro pri vyfuk. Tak ze by som si dal vecsi magnet na impulz, teda pod impulzovou cievkou pojde magnet dlksie kedze bude vecsi a zapalovanie bude potom hadzat aj dlksiu iskru nie? Napiste co si o tom myslite :-) No a aby sme sa rozumeli este ten impulzovy magnet ja to tam mam trochu inac ako baba originalne zapalko mam naopak impulz cievkou hore ta vytrca nad rotor a na rotory je pliecok s magnetom :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: jawaman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.youtube.com/watch?v=xbNLuH1UTYE dnes mne bracha tocil jak jezdim na pinckovi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba to, že z té písně vyzní, že ten kdo jezdí na fichtlu je king :-D
 
 
Datum: 22. února 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teda hoši,já vím každý má svuj styl a vkus,ale nechapu co se vám na tom líbí :-D
 
 
Datum: 22. února 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj ja bych taky poprosil o tu písen. Muj email fichtlar50@seznam.cz. Dík
 
 
Datum: 22. února 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šak upni niekde a daj tu odkaz
 
 
Datum: 22. února 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
jje posli mi ji taky na horejs3@seznam.cz diky moc
 
 
Datum: 22. února 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no vidím že sklízíš uspěch:-D
 
 
Datum: 22. února 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jawaman: Sice mám radši tu tvrdší hudbu, ale neposlal bys mi jí na mejl?:-D je to parádní song, vybiral.ondrej@seznam.cz dík
 
 
Datum: 22. února 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: jawaman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
newm , mne ji poslal kámoš
 
 
Datum: 22. února 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: 551 sport      IP: uživatel2073    
nevíte někdo kdo bych ji mohl stahnout ?:-)
 
 
Datum: 22. února 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
pěkná píšnička :-)
 
 
Datum: 22. února 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel8696    
ahojte, mam problem z babettou. Dal som si tam motor s pincla a na ten motor zase tyristorove zapalko z babetty. Iskru hadze ako dive ale neviem nastavyt predstih. Podla zapalka je to priam nemozne lebo tam neviem kedy to presne hadze iskru. No tak by som chcel vediet ako sa chova motor s velkym/malym predstihom. Skusal som to uz nastavyt ale bud to neslo vobec a vybuchovalo to tam iba ked som to tlacil a ani same to nechcelo ist na jednotke ked som vedla toho utekal alebo to islo aj ked som tam sedel ale ledva ma to viezlo asi na 1/2 otacok a prdkalo to do karburatora. PROSIM POMOZTE :-( :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: Franta_fbn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S tim předstihem bych byl opatrnej. Páč záleží na kvalitě benzínu, a na druhu samotnym. Jinak až tak přesně s těma milimetrama bych to neviděl. Pionýr s origoš kladívkama jede na nejvěčí, i nejmenší co de na pionýru nastavit, ale jak to už je druhá věc. Každopádně velkej předstih (třeba 3mm) se bude motor hřát, páč směs nestačí válec pořádně ochladit, a výkon taky mizernej. S maly, předstihem (třeba 0mm) motor pojede špatně, hřát se asi nebude, a nejspíš pude špatně točit. Jinak u babeťáckýho zapalování odhaduju že bude pálit, v době magnetu pod snímačem (na rotoru zapalka)
 
 
Datum: 21. února 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
pokiaľ daš predstih veľký >1,8 tak to bude strieľať do karbeca ak bude predstih menší ako <1,6 tak to bede strieľať do výfuku ani v jednom prípade to nepôjde dobre takže si to nastav asi tak na 1,7 mm pred HU
 
 
Datum: 21. února 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: shrecek2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci potreboval bych poradit mam mustafu. kdyz nasadim vzduchovej filt tak se mu vubec nechce jet, trva dlouho nez se rozjede a bez fitru jede jako zavad. nevite kde je chyba? predstich mam na 1.7 pred horni uvrati. diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2010 15:48
 
 
 
 
Jméno: shrecek2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
filtr je novej.zkousel jsem to i bez horniho vicka a nic moc. jezdim se silonkou:-) karburator poradne vycistim. diky za rady
 
 
Datum: 21. února 2010 15:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
předpokládam, že filtr si měnil(je 100% čistej)?! jak vypadá svíčka??? Dlouho jsem měl podobnej problém na 175... filtr byl novej, karbec jsem čistil snad 5x, šteloval jsem se se směsí a pořád to jelo nahovno, nakonec jsem musel přetěsnit komplet klikovou skříň, dělal to vyběhanej labyrint...
 
 
Datum: 20. února 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: king2      IP: uživatel8801    
nebo tam misto filtru fej molitan nebo houbu na nacini ja tak taky jezdil!
 
 
Datum: 20. února 2010 10:04
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tohle je jasné,ten filtr je dost zanesený,zkus ho profouknout kompresorem,a nebo kup nový,a nebo třeba máš ve víčku airboxu moc přiškrcené dírky na vzduch.
 
 
Datum: 20. února 2010 9:29
 
 
 
 
Jméno: otas      IP: uživatel2115    
Zdar draci mam dylema ohledně svíček brisk N15C a N15YC.......někde sem četl že ta YC u jawi ničí písty nebo co a já mam simsona S51.....tak jaké s tím máte skušenosti ?? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to tak N15C kratky jiskřište je to takova pojistka YC by opravdu mohla propálit píst už sem to viděl a s těma teplotama 17 je teplejší takže na studený starty a do studenějšího počasí. Normálně se dává N15C.
 
 
Datum: 18. února 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: otas      IP: uživatel2115    
Dam tam N15C ta je neutrál :-)
 
 
Datum: 16. února 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tak, 17 je teplejsi svicka nez 15
 
 
Datum: 16. února 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel7983    
Presne naopak, 17ka je tepla svicka, takze se pouziva napr. na zimu nebo pro lepsi studeny starty...
 
 
Datum: 16. února 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
propaluje jenom kdyz je chuda smes nebo mas velkej odtrch na svicce. Lepsi je projistotu dat N15C coz ma kratky jiskriste hlavne u simaka. Pokud jezdis jen vlete doporucuju N17C
 
 
Datum: 16. února 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: wajda      IP: uživatel8735    
zdar draci jakej má bejt předstih u s11 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2010 17:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
2,5-3,2
 
 
Datum: 16. února 2010 17:48
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar slo by tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2929.html na čz 125/453 mezi koleno a vyfuk? sesa tam má napsaný že to je k válci a je to stejný pude mě to tam? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sry blbej odkaz sry dal sem blbej odkaz http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1366.html
 
 
Datum: 10. února 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: Jupi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mám takovej menší problém, sice není tak hroznej, ale vadí mi to. Mám Jawu 90 a vždycky když jedu na plnej plyn a potom chytnu spojku a začnu brzdit tak to prostě má tendenci chcípat, jako kdyby to odmítalo dávat jiskru, a tak v 80% chcípne, (A i když pustim spojku a využívam rychlosti k nastartování, tak se to dusí, prostě jako kdyby to bylo bez elektriky). Poté co to chcípne, vyřadim, vezmu za start páku, naskočí ihned a jede se dál, čim to může bejt? Je možný že mi tam skáče blbě předstih, nebo že mi se mi to uchlastá díky tomu šoupátku? Ale běhala Nějakej 200 km úžasně a začla to dělat teď z ničeho nic, zlepšilo se to výměnou za laděný výfuk. Zdá se mi že to dělá více při studeném motoru. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2010 12:09
 
 
 
 
Jméno: SaGy      IP: uživatel5570    
Seženeš bez problémů, mám doma 3 nové. Nikdy nepoužité. Jestli chceš napiš, sagosek@seznam.cz
 
 
Datum: 10. února 2010 12:09
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak kontroloval bych předstih a odtrh. Dále bych se podíval na jiskru na konci kabelu. Zkotroluj svíčku a vzdálenost elektrod. Možností také je to, že máš vůli v kostičce mezi čepem kliky a hřídelkou vačky. Po určité době se tam udělá vůle a pak lze trochu hýbat vačkou i když klika stojí. To znaemá, že se mění odtrh a to je špatně. Bohužel, tato závada se nedá opravit jinak, než sehnat novou kostičku. A tu seženeš stěží.
 
 
Datum: 09. února 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: fg      IP: uživatel5150    
bud to bude delat předstih , nebo cívka
 
 
Datum: 09. února 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: fg      IP: uživatel5150    
bud to bude delat předstih , nebo cívka
 
 
Datum: 09. února 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,vzdálenost mezi kladívky u panelky mají bát cca 0,45mm nebo 0,045mm, já bych spíš řekl 0,45mm a říkají že se to dá také změřit i cigaretovým papírkem a ten má něco mezi 0,03 - 0,04 mm tak nevím,poraďte pls,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
mezera kontaktu kladivek U 2T-> 0,40mm (pro zajimavost u 4T-> 0,35) to je vezera pri maximalnim otevreni kladivek tudis nejvetsim zdvihu vacky pri horni uvrati motoru to stim papirkem ten je 0,04mm ten scvaknes mezi kladivka pri dolni uvrati do horni a pomalu otacis motorem (do prava) v tu chvili kdy ti vsuvne pujde vytahnout papirek hazi svicka jiskru
 
 
Datum: 08. února 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nastavíš vzdálenost kladívek při max zdvihu vačky na těch 0,4-0,45 mm.Tj odtrh .otáčením vačky sevřeš mezi kladívka cigaretový papírek aby šel suvně a odměříš vzdálenost pístu od hu.tj předstih
 
 
Datum: 08. února 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
0,4 a je to snad u všeho co má kladívka
 
 
Datum: 08. února 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: Mara32      IP: uživatel5056    
čau je někde navod na předstih ja ho potřebuju na jawu 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul- :-D:-D jj koukni na stranky mustangisty,tam najdes vsechno... napriklad jak sedet na motorce,jak drzet riditka.. :-D:-D
 
 
Datum: 07. února 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustangista ti poradí. připrav si matoni
 
 
Datum: 07. února 2010 11:39
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
podívej se na FAQ
 
 
Datum: 07. února 2010 11:10
 
 
 
 
Jméno: stepkaM      IP: uživatel1859    
zdar, dnes jsem koupil Mustoše, trvá mu dlouho něž se roztočí na dvojku, nevíte jak to udělat aby byla silná 2 i 3 ?? možná seřídit předstih?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě třeba dlouho trvalo než se mi to vytočí na trojku. Seřídil jsem předstih podle oka a hned to bylo dobré.
 
 
Datum: 06. února 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: Jiřik      IP: uživatel8166    
taky to na to může mít vliv,pokud je ten motor ok,ale jsetli ne tak vliv na to nebude mít nic a sončíš u go,vždyť je to tak na 2 až 3 hoďky
 
 
Datum: 06. února 2010 16:08
 
 
 
 
Jméno: stepkaM      IP: uživatel1859    
ted jsem na to koukal a utíká mi kouř( hodně ) z mezery mezi kolenem a tlumičem,, takže zadělat,,, myslíte, že to má vliv
 
 
Datum: 06. února 2010 14:22
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
nejlepsi by bylo udelat go celyho motoru pak to pojede , jestli se chces vyhnout go coz nedoporucuju dej si mensi retezovy kolecko
 
 
Datum: 06. února 2010 14:14
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel8684    
cau lidi poradte prosím jakou nejlepší svíčku na letný parné měsíce chci spíše cestovat .... prosím co nejlepší svíčku a také nejakou ůpravu svíčky ohledně chlazení lepší jiskry atd dík ....................:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel7868    
v léťě jsem vždycky jezdil N14C, Y-vysunutý jistřiště s kombinací s chudou směsí hrozí propálení pístu, ale to že líp chytá můžu subjektivně potvrdit taky.
 
 
Datum: 06. února 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Brisk Yrritium N15YC s vysazeným jiskřištěm lépe chytá,jízda čistá bez vynechávání už za studena , motor si brumlal jak čmelák v tulipánu doporučuji!
 
 
Datum: 06. února 2010 13:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
brisk n15 jezdila mi vždy,nikdy sem ji nemusel čistit.Upravy no tak sklepej na ní odtrh na 0.4.když ji koupíš má 0.7,po sklepání by mohla mít větší iskru
 
 
Datum: 06. února 2010 13:01
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Zdar hoši poradte me cim to moze byt ze me porad strila fechtl do vyfuka a jede to tak na pul plynu jak pustim ten plyn a zas pridam tak to prestane strilat nachvilku a zase zacne zkusal sem potacat statorem a ale velice nic sa nedelo a potacal sem pomali tim statorem velice pomali ale nepomaha to jaksi porad to strila prosimvas poradte dik za kazdu radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2010 0:18
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul-presne to sem chtel napsat :-D sam nevi,hlavne ze si pise pi*oviny na svuj web a kopiruje od ostatnich..ja jenom cekam az se na tvejch strankach,mustangisto,objevi neco zkopirovanyho z mejch stranek..
 
 
Datum: 05. února 2010 0:18
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš seřízený předstih a odtrh podle svého návodu
 
 
Datum: 04. února 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
hladinu si pošteluješ tak,že vyndáš ten plíšek a pootočíš tím šroubem
 
 
Datum: 04. února 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: jawák      IP: uživatel6086    
stejně nejdřív si napust plovákovku bez cupování pak odšroubuj víčko a potom nějakym šroubovákem plovák a hladina musí lícovat s nejvyšim bodem plováku:-)
 
 
Datum: 04. února 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: jawák      IP: uživatel6086    
no plíškem ale to ti neporadim:-D tohle já moc jistě nevim:-D to ti musí napsat někdo jinej:-)
 
 
Datum: 04. února 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
A jak tu hladinu mam nastavit tim pliskem ze? ale jak ho mam prihnut? navrch nabo dole?
 
 
Datum: 04. února 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: jawák      IP: uživatel6086    
velká hladina v plovákovce
 
 
Datum: 04. února 2010 19:55
 
<  24  25  26  27  28  29  30  31  32  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 21:18:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu