|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Jak se presne serizuje predstih za chodu motoru ? nastartuju a otacim stator a zkousim otacky nebo jak ? kdyztak mi to vysvetle nekdo co nejpodrobneji  dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2010 20:41
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 jak ze poznam idelani ?
Datum: 08. března 2010 20:41
 já jsem ho neseřizoval za chodu. Jen podle oka pootočil a zkusil nastartovat projet se a zase....
Datum: 08. března 2010 17:51
Jméno: standa
IP: uživatel3610
Datum: 07. března 2010 23:57
 Mam stejnou zkušenost jako fichtlař, studej motor reaguje na změnu předstihu jinak než teplej, pokud jde na xx předstih studenej motor do otáček tak na teplym to bude kuckat, dělam to na kolečku cca 2 km, nastavim předstih utáhnu jdu project, pomocí měrek ani tý origo jsem nikdy neseřídil na 100% hold je každej motor jinej.
Datum: 07. března 2010 21:39
 Asi tak. Neni nad žárovku. Jednou jsem se pokoušel seřizovat zapalování při chodu. Až to šlo krásně za plynem jak motorovka tak jsem to jel projet a bylo to líné,špatně to tahlo... Nejlepší je to seřídit jak píše manuál...
Datum: 07. března 2010 20:23
Jméno: fichtlar
IP: uživatel1506
 jednou jsem se oto pokousel nejdeto poradne otocit za chodu a skrtnul jsem si o magneto sroubovakem to zarachotilo az jsem se lek. Lepsi je tam neco nastavit a pak vyzkouset jak to pojede nejlepsi, aby to tahlo do kopce je tak ze studenej motor nejde moc vytocit a ohratej pak pali jak by mel a tahne suprove, pokud studenej pujde do otacek tak je to naprd bude sice tocit o neco vic ale vlete se to hnedka prehrejva a netahneto, Pokud bys chtel merit merkama tak to je naprd jak jsem zjistil nejlepsi to je elektrycky treba prez zarovku vezmes baterku jeden konec das na kostru a druhej na zarovku a tu zarovku na kladivko. kdyz je kladivko zvedli tak to nesviti jak se dotyka tak sviti hnedka jak zarovka zhasne tak vtu chvili to da jiskru
Datum: 07. března 2010 20:16
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 a jak to poznam ze tu dobu kdy mam utahnout zapalovani ? ten nejelpsi predstich
Datum: 07. března 2010 20:14
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 v žádném případě se to hned nežené do plných toček napřed se dá stator úplně do leva pak se to nakopne a až pak se točí statorem a přidává se plyn přidá se potočí se zase přidá a zase potočí až to bude ono
Datum: 07. března 2010 20:01
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 sezizuje ale je to o prsty musis pohybovat statorem pomoci sroubovaku a steluje se to tak kdy ma motor nejlepsi prubek tzn kdy jde ochotne za plynem do vysokych otacek aniz by se dusil .... jsou borci co proste daj plny plyn a pak steluji kdy to toci nejvice
Datum: 07. března 2010 19:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 podle mě se to za chodu neseřizuje
Datum: 07. března 2010 19:37
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 nevíte kde bych sehnal Spárové měrky 0,05 – 1 mm??jestli v železářství?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 20:27
 Já jsem to koupil v železářství
Datum: 07. března 2010 20:27
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, neporadíte mi někdo?o víkendu sem dělal na čz 175/450 předstih, návod sem si stáhnul z internetu a pustil sem se do toho,dříve mi startovala dobře a 4krát sem předstih znova nastavoval a doteĎ mi vůbec nechytá,ze začátku mi to střílelo plamen do výfuku a teď ani to, dvakrát to škytne a konec...poraĎte budu vám vděčný..díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 19:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mustangisto ty jsi znalej...  hele jony dej předstih tak 3,5 a odtrh normál 0,4 a musí to jít...a nebo zkus dát menší nebo větší odtrh...
Datum: 07. března 2010 19:25
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Ahoj zkus odtrh jak na fichtlovi a předstih na destičce zhruba tak jak ma pincek nastaveny stator když to nepomůže tak dej ještě víc tu destičku doleva mělo by ti to chmatnout
Datum: 07. března 2010 19:11
 Ahoj hoši nasel sem na internetu ze predstih na jawu 555 je 2,8-3,1 muze mi to nekdo pls potvrdit? sem to tam dneska dal a jede to csice ale kdyz pridam plyn tak se to dusi jakdyby to melo malo vzduchu a obcas to zdechne i s plnym plynem muze mi nekdo poradit? nejsem na to moc expert tak se nedivte  diky moc hosani
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 13:55
Jméno: Flajtr
IP: uživatel2466
 Zdar, být tebou tak se daných předstihů držím jen jako vodítka, protože každý stroj ho má jinde a kařdý majitel si ho musí najít ! Ty origo míry ber jako přiblinou hodnotu a i nepatrný pohyb dělá hodně, toť moje zkušenost, a pokud fík jede tak je lepší do toho nevrtat, protože to člověk většinou zprasí a pak to hledá těžko zpátky
Datum: 07. března 2010 13:55
Jméno: djdcn
IP: uživatel8839
 Zdar hele já to podle originálních mír nenastavuju, ty motory jsou většinou oježdění, tak že chytá každej jinak. třeba já mam předstih na 05 2.65 ale musel jsem předělat celej motor prve to chytalo i na 3.1
Datum: 06. března 2010 21:26
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 zdar predstih na jawě 555 má být 2,3-2,5
Datum: 06. března 2010 21:00
Jméno: jony
IP: uživatel8904
 čau,chci se zeptat jestli se nastavuje předstih tak, že vyjedu s pístem do h.ú a v té poloze mají být kladívka otevřená cca kolem 0,44mm a pak sjedu s pístem zpět o nějakejch x milimetrů podle typu a v tom momentu mají být kladívka od sebe nějakejch 0,05mm (pomocí cigaretového papírku)....jestli to píšu dobře.prosím potvrďte...jestli ne tak mě prosím nějak zřetelně opravte..díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 11:04
 dobre ale zalezi na vacke takze na predstihu abi sa dvihal presne jak sa má nezalezi ze v hornej uvrati je dobry odtrh,tak jeto dobre.
Datum: 06. března 2010 11:04
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,chci se zeptat jestli se nastavuje předstih tak, že vyjedu s pístem do h.ú a v té poloze mají být kladívka otevřená cca kolem 0,44mm a pak sjedu s pístem zpět o nějakejch x milimetrů podle typu a v tom momentu mají být kladívka od sebe nějakejch 0,05mm (pomocí cigaretového papírku)....jestli to píšu dobře.prosím potvrďte...jestli ne tak mě prosím nějak zřetelně opravte..díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2010 19:25
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 To Franky: Tak to napiš sem,jak to děláš ty,chytrolíne,ať se ostatní taky pobaví!!!
Datum: 05. března 2010 18:58
 s papírkem je to nahovno...lepší je žárovková zkoušečka nebo pípák. v dané hodnotě před HÚ ti prostě musí žárovka zhasnout.
Datum: 05. března 2010 17:26
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 tak poraĎ ty když seš tak chytrej
Datum: 05. března 2010 16:48
Jméno: mazec
IP: uživatel8897
 jony dakujem..  konecne som pochopil ako sa to ma nastavovat... doteraz som to nastavoval od oka a frci dobre.. ale aj tak dik..
Datum: 05. března 2010 11:35
 je to takhle: dáš píst do horní úvrati tam nadstavíš odrh na kladívkách 0.4mm. Pak sjedeš pístem kousek zpět tak 1.6mm a dáš mezi kladívka cigaretový papírek. Pak šteluješ statorem dokud papírek nejde srešku stuha ven ale musí být bez poškození.
Datum: 05. března 2010 10:01
Jméno: jony
IP: uživatel8239
 a nemá to být náhodou,že v horní úvrati sjedu dolu o cca 3mm a v tom místě mají být kladívka otevřená na 0,45mm nepo na 0,05mm
Datum: 05. března 2010 9:43
 jo je to dobře
Datum: 05. března 2010 9:23
 ČAU panové , potřebuju poradit nevíte čím to je že mi magneto hazí jen když točím kolem dozadu a dopředu skoro nic ? brousil sem kontakty kladivka cistil sem to .. a porad skoro nic prosím o radu DÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 20:25
Jméno: Martin M
IP: uživatel8880
 Vačka je zapadla jak ma být..
Datum: 03. března 2010 20:25
Jméno: Martin M
IP: uživatel8880
 Vačka je zapadla jak ma být..
Datum: 03. března 2010 20:17
Jméno: samton
IP: uživatel5349
 zkontroluj si jestly se ti neprotáčí vačka , jak máš nej nalazenej uplně obráceně předstih
Datum: 03. března 2010 19:32
Jméno: Martin M
IP: uživatel8880
 Ja vim co chci .. napsal sem to normalne ... Nehazi mi to dopředu .. proste kdyz otočím doprava tak mi to nehodi a když otočím ..doleva tak to hazi . Kondenzator sem menil , kontakty kladivka sem piloval , cistil sem to vsechno a nic.. takový mam problem . tak potřebuju poradit co stim .. od toho tahle diskuse je ne ?
Datum: 03. března 2010 19:04
 sak ket si sprosti take otazki to davas co sam nevis co chces
Datum: 03. března 2010 18:53
Jméno: Martin M
IP: uživatel8880
 Pokud vim tak sem to tu napsal normalne .. a jestli neumíš psat cesky tak nepis prosím .. DIk
Datum: 03. března 2010 18:39
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
Datum: 03. března 2010 18:11
Jméno: peto
IP: uživatel8696
 Zdravim, draci, uz som tu parkrat pisal moj problem ze mi pincel nejde do otacok mozno mam riesenie  . Mam tam tyristor z babetty a napadlo ma ze iskra z neho je moc kratka teda zmes nestihne dobre vybuchnut a tak motor nejde do otacok. Na pincli origo sa predca zapalovanie otvara na isku a ostane tak ovela dlksie sak les sa to kladivko zavre to je piest skoro pri vyfuk. Tak ze by som si dal vecsi magnet na impulz, teda pod impulzovou cievkou pojde magnet dlksie kedze bude vecsi a zapalovanie bude potom hadzat aj dlksiu iskru nie? Napiste co si o tom myslite  No a aby sme sa rozumeli este ten impulzovy magnet ja to tam mam trochu inac ako baba originalne zapalko mam naopak impulz cievkou hore ta vytrca nad rotor a na rotory je pliecok s magnetom
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2010 20:49
Posl.aktualizace: 22. února 2010 20:24
 Třeba to, že z té písně vyzní, že ten kdo jezdí na fichtlu je king
Datum: 22. února 2010 20:24
 teda hoši,já vím každý má svuj styl a vkus,ale nechapu co se vám na tom líbí
Datum: 22. února 2010 20:21
 Ahoj ja bych taky poprosil o tu písen. Muj email fichtlar50@seznam.cz. Dík
Datum: 22. února 2010 20:12
 Šak upni niekde a daj tu odkaz
Datum: 22. února 2010 20:09
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 jje posli mi ji taky na horejs3@seznam.cz diky moc
Datum: 22. února 2010 20:03
 no vidím že sklízíš uspěch
Datum: 22. února 2010 19:54
 Jawaman: Sice mám radši tu tvrdší hudbu, ale neposlal bys mi jí na mejl?  je to parádní song, vybiral.ondrej@seznam.cz dík
Datum: 22. února 2010 19:51
 newm , mne ji poslal kámoš
Datum: 22. února 2010 19:33
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 nevíte někdo kdo bych ji mohl stahnout ?
Datum: 22. února 2010 19:31
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 pěkná píšnička
Datum: 22. února 2010 19:27
Jméno: peto
IP: uživatel8696
Posl.aktualizace: 21. února 2010 19:37
 S tim předstihem bych byl opatrnej. Páč záleží na kvalitě benzínu, a na druhu samotnym. Jinak až tak přesně s těma milimetrama bych to neviděl. Pionýr s origoš kladívkama jede na nejvěčí, i nejmenší co de na pionýru nastavit, ale jak to už je druhá věc. Každopádně velkej předstih (třeba 3mm) se bude motor hřát, páč směs nestačí válec pořádně ochladit, a výkon taky mizernej. S maly, předstihem (třeba 0mm) motor pojede špatně, hřát se asi nebude, a nejspíš pude špatně točit.
Jinak u babeťáckýho zapalování odhaduju že bude pálit, v době magnetu pod snímačem (na rotoru zapalka)
Datum: 21. února 2010 19:37
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 pokiaľ daš predstih veľký >1,8 tak to bude strieľať do karbeca ak bude predstih menší ako <1,6 tak to bede strieľať do výfuku ani v jednom prípade to nepôjde dobre takže si to nastav asi tak na 1,7 mm pred HU
Datum: 21. února 2010 19:18
 ahoj draci potreboval bych poradit mam mustafu. kdyz nasadim vzduchovej filt tak se mu vubec nechce jet, trva dlouho nez se rozjede a bez fitru jede jako zavad. nevite kde je chyba? predstich mam na 1.7 pred horni uvrati. diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 15:48
 filtr je novej.zkousel jsem to i bez horniho vicka a nic moc. jezdim se silonkou  karburator poradne vycistim. diky za rady
Datum: 21. února 2010 15:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 předpokládam, že filtr si měnil(je 100% čistej)?! jak vypadá svíčka??? Dlouho jsem měl podobnej problém na 175... filtr byl novej, karbec jsem čistil snad 5x, šteloval jsem se se směsí a pořád to jelo nahovno, nakonec jsem musel přetěsnit komplet klikovou skříň, dělal to vyběhanej labyrint...
Datum: 20. února 2010 18:08
Jméno: king2
IP: uživatel8801
 nebo tam misto filtru fej molitan nebo houbu na nacini ja tak taky jezdil!
Datum: 20. února 2010 10:04
 tak tohle je jasné,ten filtr je dost zanesený,zkus ho profouknout kompresorem,a nebo kup nový,a nebo třeba máš ve víčku airboxu moc přiškrcené dírky na vzduch.
Datum: 20. února 2010 9:29
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 Zdar draci mam dylema ohledně svíček brisk N15C a N15YC.......někde sem četl že ta YC u jawi ničí písty nebo co a já mam simsona S51.....tak jaké s tím máte skušenosti ?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 20:27
 Je to tak N15C kratky jiskřište je to takova pojistka YC by opravdu mohla propálit píst už sem to viděl a s těma teplotama 17 je teplejší takže na studený starty a do studenějšího počasí. Normálně se dává N15C.
Datum: 18. února 2010 20:27
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 Dam tam N15C ta je neutrál
Datum: 16. února 2010 21:51
 tak tak, 17 je teplejsi svicka nez 15
Datum: 16. února 2010 20:15
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel7983
 Presne naopak, 17ka je tepla svicka, takze se pouziva napr. na zimu nebo pro lepsi studeny starty...
Datum: 16. února 2010 20:15
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 propaluje jenom kdyz je chuda smes nebo mas velkej odtrch na svicce. Lepsi je projistotu dat N15C coz ma kratky jiskriste hlavne u simaka. Pokud jezdis jen vlete doporucuju N17C
Datum: 16. února 2010 19:56
Jméno: wajda
IP: uživatel8735
 zdar draci jakej má bejt předstih u s11
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2010 17:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 2,5-3,2
Datum: 16. února 2010 17:48
Posl.aktualizace: 10. února 2010 19:55
Datum: 10. února 2010 19:55
 Ahoj,
mám takovej menší problém, sice není tak hroznej, ale vadí mi to. Mám Jawu 90 a vždycky když jedu na plnej plyn a potom chytnu spojku a začnu brzdit tak to prostě má tendenci chcípat, jako kdyby to odmítalo dávat jiskru, a tak v 80% chcípne, (A i když pustim spojku a využívam rychlosti k nastartování, tak se to dusí, prostě jako kdyby to bylo bez elektriky). Poté co to chcípne, vyřadim, vezmu za start páku, naskočí ihned a jede se dál, čim to může bejt? Je možný že mi tam skáče blbě předstih, nebo že mi se mi to uchlastá díky tomu šoupátku? Ale běhala Nějakej 200 km úžasně a začla to dělat teď z ničeho nic, zlepšilo se to výměnou za laděný výfuk. Zdá se mi že to dělá více při studeném motoru.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 12:09
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 Seženeš bez problémů, mám doma 3 nové. Nikdy nepoužité. Jestli chceš napiš, sagosek@seznam.cz
Datum: 10. února 2010 12:09
 Tak kontroloval bych předstih a odtrh. Dále bych se podíval na jiskru na konci kabelu. Zkotroluj svíčku a vzdálenost elektrod. Možností také je to, že máš vůli v kostičce mezi čepem kliky a hřídelkou vačky. Po určité době se tam udělá vůle a pak lze trochu hýbat vačkou i když klika stojí. To znaemá, že se mění odtrh a to je špatně. Bohužel, tato závada se nedá opravit jinak, než sehnat novou kostičku. A tu seženeš stěží.
Datum: 09. února 2010 21:39
Jméno: fg
IP: uživatel5150
 bud to bude delat předstih , nebo cívka
Datum: 09. února 2010 21:32
Jméno: fg
IP: uživatel5150
 bud to bude delat předstih , nebo cívka
Datum: 09. února 2010 21:32
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,vzdálenost mezi kladívky u panelky mají bát cca 0,45mm nebo 0,045mm, já bych spíš řekl 0,45mm a říkají že se to dá také změřit i cigaretovým papírkem a ten má něco mezi 0,03 - 0,04 mm tak nevím,poraďte pls,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2010 21:44
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 mezera kontaktu kladivek U 2T-> 0,40mm (pro zajimavost u 4T-> 0,35) to je vezera pri maximalnim otevreni kladivek tudis nejvetsim
zdvihu vacky pri horni uvrati motoru to stim papirkem ten je 0,04mm ten scvaknes mezi kladivka pri dolni uvrati do horni a pomalu otacis
motorem (do prava) v tu chvili kdy ti vsuvne pujde vytahnout papirek hazi svicka jiskru
Datum: 08. února 2010 21:44
 nastavíš vzdálenost kladívek při max zdvihu vačky na těch 0,4-0,45 mm.Tj odtrh .otáčením vačky sevřeš mezi kladívka cigaretový papírek aby šel suvně a odměříš vzdálenost pístu od hu.tj předstih
Datum: 08. února 2010 20:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 0,4 a je to snad u všeho co má kladívka
Datum: 08. února 2010 20:41
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 čau je někde navod na předstih ja ho potřebuju na jawu 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 14:50
Datum: 07. února 2010 14:50
 mustangista ti poradí. připrav si matoni
Datum: 07. února 2010 11:39
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 podívej se na FAQ
Datum: 07. února 2010 11:10
Jméno: stepkaM
IP: uživatel1859
 zdar, dnes jsem koupil Mustoše, trvá mu dlouho něž se roztočí na dvojku, nevíte jak to udělat aby byla silná 2 i 3 ?? možná seřídit předstih??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 19:46
 mě třeba dlouho trvalo než se mi to vytočí na trojku. Seřídil jsem předstih podle oka a hned to bylo dobré.
Datum: 06. února 2010 19:46
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 taky to na to může mít vliv,pokud je ten motor ok,ale jsetli ne tak vliv na to nebude mít nic a sončíš u go,vždyť je to tak na 2 až 3 hoďky
Datum: 06. února 2010 16:08
Jméno: stepkaM
IP: uživatel1859
 ted jsem na to koukal a utíká mi kouř( hodně ) z mezery mezi kolenem a tlumičem,, takže zadělat,,, myslíte, že to má vliv
Datum: 06. února 2010 14:22
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 nejlepsi by bylo udelat go celyho motoru pak to pojede , jestli se chces vyhnout go coz nedoporucuju dej si mensi retezovy kolecko
Datum: 06. února 2010 14:14
 cau lidi poradte prosím jakou nejlepší svíčku na letný parné měsíce chci spíše cestovat .... prosím co nejlepší svíčku a také nejakou ůpravu svíčky ohledně chlazení lepší jiskry atd dík ....................
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 17:45
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 v léťě jsem vždycky jezdil N14C, Y-vysunutý jistřiště s kombinací s chudou směsí hrozí propálení pístu, ale to že líp chytá můžu subjektivně potvrdit taky.
Datum: 06. února 2010 17:45
 Brisk Yrritium N15YC s vysazeným jiskřištěm lépe chytá,jízda čistá bez vynechávání už za studena , motor si brumlal jak čmelák v tulipánu doporučuji!
Datum: 06. února 2010 13:06
 brisk n15 jezdila mi vždy,nikdy sem ji nemusel čistit.Upravy no tak sklepej na ní odtrh na 0.4.když ji koupíš má 0.7,po sklepání by mohla mít větší iskru
Datum: 06. února 2010 13:01
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zdar hoši poradte me cim to moze byt ze me porad strila fechtl do vyfuka a jede to tak na pul plynu jak pustim ten plyn a zas pridam tak to prestane strilat nachvilku a zase zacne zkusal sem potacat statorem a ale velice nic sa nedelo a potacal sem pomali tim statorem velice pomali ale nepomaha to jaksi porad to strila prosimvas poradte dik za kazdu radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2010 0:18
 postul-presne to sem chtel napsat  sam nevi,hlavne ze si pise pi*oviny na svuj web a kopiruje od ostatnich..ja jenom cekam az se na tvejch strankach,mustangisto,objevi neco zkopirovanyho z mejch stranek..
Datum: 05. února 2010 0:18
 máš seřízený předstih a odtrh podle svého návodu
Datum: 04. února 2010 22:57
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 hladinu si pošteluješ tak,že vyndáš ten plíšek a pootočíš tím šroubem
Datum: 04. února 2010 20:15
Jméno: jawák
IP: uživatel6086
 stejně nejdřív si napust plovákovku bez cupování pak odšroubuj víčko a potom nějakym šroubovákem plovák a hladina musí lícovat s nejvyšim bodem plováku
Datum: 04. února 2010 20:12
Jméno: jawák
IP: uživatel6086
 no plíškem ale to ti neporadim  tohle já moc jistě nevim  to ti musí napsat někdo jinej
Datum: 04. února 2010 20:08
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 A jak tu hladinu mam nastavit tim pliskem ze? ale jak ho mam prihnut? navrch nabo dole?
Datum: 04. února 2010 20:05
Jméno: jawák
IP: uživatel6086
 velká hladina v plovákovce
Datum: 04. února 2010 19:55
|



|