|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Genatek
IP: uživatel8648
Posl.aktualizace: 04. února 2010 19:50
 když tam píšou tohle , jenže pak nám neházela jiskra, ale nakonec si s tím mechanici poradili, nevypadaj že by byli nějaký velký odborníci
Datum: 04. února 2010 19:50
 no jo, jenže z toho co tak píšou, jak opravovaly, tak z toho vyplívá že jim slovo předstih neříká vůbec nic.
Datum: 04. února 2010 13:11
Jméno: viktor009
IP: uživatel8662
 souhlasim s pavelc
Datum: 04. února 2010 9:36
Jméno: pavelc
IP: uživatel8173
 ba naopak si myslím ze je to hodne dobry,co muze byt z tebe? soustruzník? ja nevím typuju pac takovych podobnych lidi si myslím je tu nejvíc,ale tyhle kluci se snazi nnco rozjet a kdyby to klaplo tak sou v uvozovkach za vodou,a takovych lidi je malo co tohle dela sou kraje jak tu dost lidi pise kde nic takovyho nemaj a porad se neco schani a pokud sou jejich sluzby kvalitni tak proc ne???
Datum: 04. února 2010 8:12
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
Datum: 04. února 2010 6:58
Jméno: Honza
IP: uživatel6945
 Čau, potřebuji radu. Mám motor z pionýra, nove po go a predstih jsem na stavin na 1,6mm a odtrh na 0,45mm. Benzin jde do karburatoru dobře, z karburátoru jsou trisky nové takze by mel jit také dobře.Pionýr chytne, a v nizkých otáčkách je v pohode, ale jak mile jde motor do vysich otaček motor zhasne(dusi se). Jak mám nastavit prestih a odtrh tak aby vse bylo vpořádku.Předem dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2010 16:09
Jméno: caffe
IP: uživatel8657
 dej předstih 3 mm, odtrh 0,4 a podívej se, jestli ti včas otvírá jehlový ventil, sundej filtr a podívej se jestli ti při akceleraci nelítá benzín ze vzducové trysky, pokud ano, jde tam moc benzínu a máš nejspíše potopený plovák, pokud ne jde tam málo benzínu a vzduhu moc, mrkni na plovák a jehlový ventil, něvo tam bude, pak se podívej ještě na jakém zářezu máš jehlu, když to nepomůže, tak vyčisti celý karburátor..
Datum: 03. února 2010 16:09
 Ide ti tam málo vzduchu, pýta si viac, skús dať preč filter, a nastav hladinu
Datum: 03. února 2010 10:49
Jméno: standa
IP: uživatel7194
 zvedni hladinu v plovákovce.......
Datum: 02. února 2010 10:56
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 piš na email phozman@seznam.cz
Datum: 01. února 2010 21:14
Jméno: Honza
IP: uživatel6945
 Pajo dej mi na tebe icq prosim.
Datum: 01. února 2010 21:01
Jméno: Honza
IP: uživatel6945
 Normálně nastartuju motor a dam tak do pulky plyn max....pak to najednou jakoby chcipne...a jakmile to zase spadne na nizke otacky tak to jakoby zas chytne...nevim jak lepe to popsat. Prijde mi jak kdyby se to ve vysokejch tazkach ta svicka zalila benzinem
Datum: 01. února 2010 20:41
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 honza: on při vižšších otáčkách vynechává nebo se souvisle bez škytnutí dusí?než spadně na nižší a tam se zas chytne? zkus to nějak vysvětlit
Datum: 01. února 2010 20:32
Jméno: Honza
IP: uživatel6945
 moony:jj hned to zas hytne ale benzinu je tam dost zkousel sem drzet cupovák
dachl21: to teda abych mel pevný nervy co?  ...ok diky za radu
paja: to už jsem zkousel a nic 
Diky za rady...zkusim jeste odtrh na 0,3mm a když to nepomuže dám na radu dachla21
Datum: 01. února 2010 20:26
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 zkoušel jsi jet a držet " cupovák"? ja bych tipoval na nízkou hladinu v plovákovce
Datum: 01. února 2010 19:56
 to musíš zajed,tak 250 kilaku fakt pomaličku po rovinkách po těch 500 už jezdi trochu víc s plynem a po 900 už jezdi na plno...
Datum: 01. února 2010 19:51
 dusí se, to jako, když ho dáš do otáček, tak chcípá a po ubrání plynu se zase chytne? Mi to spíš příjde přece jenom na něco od benzínu.
Datum: 01. února 2010 19:49
Jméno: Honza
IP: uživatel6945
 kondenzátor je nový a výbrus je tak taky nově ( C ). A jak dlouho to tak potrvá to dušení?
Datum: 01. února 2010 19:43
 mas novej kondenzator ?
Datum: 01. února 2010 19:39
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud to je kompletní GO i s výbrusem tak je to jasné. Pokud výbrus není, tak nevím. To samé mě dělá teďka babetta. Jenomže přidám je trochu plyn a hned chcípne. To už výbrusem nebude.
Datum: 01. února 2010 19:34
 nemate nekdo zkusenosti s timto pitem x-moto xb 37 nevite za jak dlouho se zjebe?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 11:12
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Kámoš má CHAMPS a já jsem koupil levnou čínu s motorem LIFAN, oba máme 125 a jezdíme bez vážních závad. Dal jsem si na to měřák motohodin a pravidelně měním olej
a koukám na ventyli. Jak říká denzileck, když odstraníš čínské vady a budeš se o to trochu starat, ne jenom jezdit tak ti to musí vydržet.
Datum: 31. ledna 2010 11:12
 omlouvam se je pravda ze na tom moc nejezdim  a ne bojim
Datum: 31. ledna 2010 9:30
 sice nemam pita, ale mam taky cinsky delo  atv 200, jako mám to od roku prosinec 2007 a jsem naprosto spokojeny,ano ty svary to je o hubu asi to varej deti,jako je pravda ze na tom moc nebojim protoze se bojim kdyz se neco vysere v motoru uz se to neda dohromady, svezeni na tom je pekne, jidiny problem mam z retezem a rozetou, furt se mi povoluje rozeta jsou tam 3 srouby 6tky, tak se to povoluje  ten prodejce rikal hned to privarte, ale me to furt drzi, kdyz jedu tak si sebou vemu 10 klic dojedu nekam dotahnu to a dojedu domu, drzi to zatim no, na nic sem nemusel sahnout, cepy na predku trcohu volnejsi , ale kdyz se to maze tak to musi vydrzet  tak ja z moji zkusenosti koncim  zdarec
Datum: 31. ledna 2010 9:29
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tohle si prectete:http://www.offmoto.com/8_pitbike_AGB_29_140ccm_zkusenosti.php Z toho vyplyva ze kdyz date pryc par cinskejch vad tak to bude jeste dlouho slouzit
Datum: 31. ledna 2010 8:57
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 jeden kámoš má pitbajka 125 když si ho koupil tak jezdil a po chvíle se mu zasekl řetaz a urval mu kousek krytu od zapalování
i s napínákem a asi tak po třech měsících mu začaly vypadávat kvalty,ale to se pak spravilo,no a tedka mu to stojí ve stodole a nejezdí na tom.
a druhej kámoš ten si koupil už ojetého,když si ho spravil tak jezdil a za chvíly pulil motor a motor pulil aspon 3x za týden pak jel skočil a nějak se mu vyrvali
kartery se spodu no tak šel a koupil si novej motor,a zatím jezdí.ale jak dlouho  . ale já si myslím že když se oto stará tak to taky něco vydrži
Datum: 31. ledna 2010 8:03
 a co to je za pit?
Datum: 31. ledna 2010 0:47
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Já mám pita půl roku a zatim jezdí bez jakékoli závady a kamarád ho má od jara, má najeto přes 70 mth.
Datum: 31. ledna 2010 0:21
 tak to si mam ratsi renovovat jawa 250 na kterou vsak nebudou v budoucnu dily poradte potrebuju motorku ktera vydrzi aspon 5let
Datum: 31. ledna 2010 0:15
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Možná by mohla, ale ložiska v kolech,řetěz a pouzdra v kyvce a tlumičích určitě ne (v terénu to dostává dost nažrat). Je to pěkný svezení při malé spotřebě,\r\nale musí se často měnit olej (okolo 200 za litr).
Datum: 31. ledna 2010 0:14
 No v létě jsem si koupil pitbike a hned se mi posrala převodovka a za další týden jsem tlačil zase protože se mi ohnul sací ventil což teda netuším jak se mohlo stát. Po tomhle jsem k tomu ztratil důvěru a jestli ti vydrží pět let bez nějákejch větších poruch tak budeš fakt kolík
Datum: 31. ledna 2010 0:13
 to jako ze i taka cina by mi mohla vydrzet i 5 roku?
Datum: 30. ledna 2010 23:40
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Když se o něj budeš starat, tak ti vydrží, jen ta údržba je složitější a nákladnější než u pincka, ale zase se svezeš a nesmíš zapomenout že je to
stavěný do lehkého terénu.
Datum: 30. ledna 2010 23:30
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zdar hoši mam dotaz jaktoze me nejede fechtl na predepsane hodnoty odtrh0,4 predstih 1,6? jak dam tyto hodnoty tak to nechce jet strila to do karbecu.Vzdycky musim dat velky predstih a odtrh tak asi 1mm.Cim to muze byt??? prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2010 10:52
 pozri či ti nechýba kolík na kľukovke čo drží rotor aby sa nepretočil
Datum: 03. února 2010 10:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 ten odtrh odhduju ale potom to chyta hned
Datum: 02. února 2010 18:11
Jméno: standa
IP: uživatel8620
 za tohle muzu za prvé ojetá vačka,nebo loziska na klice po smrti,nebo šmajdající klika.....nejcastejsi sou loziska KO...pak tam klika lítá a jede to blbe,prska to atd......
Datum: 31. ledna 2010 16:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo klika může být ohnutá a pak líta rotor nahoru a dolů...setakli jsme se s tím u 05 ale podle mě ti to budou dělat kladívka..kup nový
Datum: 31. ledna 2010 12:41
 Mno to teda nechápu jak na předstih může mít vliv klika? A odtrh leda mě napadá že by byla špatně slisovaná, a špatně nabíhal magnet.. Jinak důvod velkýho odtrhu snad neni, ikdyž u pionýra je možný všechno
Datum: 30. ledna 2010 22:08
 Mn otohle mě to dělalo u 05.Klika byla nějaká divná a to dělá hodně taky sem msuel mít velký předstich a odtrh
Datum: 30. ledna 2010 21:46
 A ten odtrh odhaduješ, nebo ho máš změřeněj.. Hlavní důvod proč by mohl bejt tak velkej mě napadá akorád že špatně nabíhá cívka (na rotoru), jednou se mi to taky stalo, a samo od sebe..
Datum: 30. ledna 2010 20:46
 tak dej prědstih asi 25 mm a odtrh nech 0,4mm
Datum: 30. ledna 2010 15:56
Jméno: pepa
IP: uživatel5566
 ahoj,hele ja vim že je to blba otázka,ale nevysvětlily by jste mi nekdo jak sa nastavuje předstih ??např. pomocí šuplery ,díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 15:31
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zdar predstih na pionýru sa nastavuje od oka veznes si treba dlouhy hrebík nebo šroubovák a dáš si píst do horní uvrati a nastavíš odtrh na kladívku zhruba 0,3 a potom sa vrátíš zpátky o kůsek s pístem no a potom potocíš statorem až sa kladivko otevře a bude met 0,3 když bude nejvíc otevřené
Datum: 29. ledna 2010 15:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 29. ledna 2010 12:28
Jméno: Macek27
IP: uživatel8411
 čus draci psal jsem sem už mam jawa 250/559 udelanej motor a udelal jsem ten karbec jak jste napsaly ale motorka jede uplne nadherne ale asi tak po 5-8 km zdechne stření z vejfuku a vipne se cela elektrika a za 1 hodinu už jde proud a chytne na šlapnutí čím to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 21:04
 zkusil bych vyměnit relé jinak nevím, mám taky 559 předělanou , kdyžtak mi pošli fotky  díky ICQ: 434234624
Datum: 19. ledna 2010 21:04
Jméno: macek27
IP: uživatel8411
 svíčku mam i original co tam byla a koupil jsem novovu a dela to samí a zapalování dobijí 6,8 volt a mam novej kondík i s kladívkem a zapalko nastaveni 4mm předstih a 0.5 mm odtrh ale ze zapalovanim sem už skusil snad všechni možní polohy a furt to samí a už jedine to rele ale jestli to je v elektrice tak tam dam zapalko s fichtla stejne s tí 250tky mam krosku a světlo mi utahne i cívka
Datum: 19. ledna 2010 16:03
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 to můžeš mít něco se zapalováním neco nějaký kontakt na slabo daný
Datum: 18. ledna 2010 19:37
Jméno: standa
IP: uživatel8487
 tohle mi delalo spatny rele.......chciplo to a vystrelilo.....po zhruba 10 minutách uz zase jela......
Datum: 18. ledna 2010 11:07
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Jakou svíčku používáš ? Co třeba změnit tepelnou hodnotu svíčky ?
Datum: 18. ledna 2010 9:12
Jméno: macek
IP: uživatel8411
 zdravim draci mam problem mam jawa 250/559 a udelal jsem celej motor protože předtim jezdil ale špatne udelaní jsou ložiska,gufera,klika,výbrus, a ten motor dela to samí nejde za plynem a dusí se ale zapalko je ok muže to delat karbec ale je vičištenej a svíčka nova ale jednou si pamatuju že sem mnel fichtla a ten mi skoro vubec netach tak sem koupil noví tryska a stejne to samí a potom sem sehnal jinej karbec a fichtl jel jako drak
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 9:14
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Seřidˇ karburátor .Jikov 2926 SD-11b pro záběh : jehla 3.z ,přídavný vzduch 1/2 ot. Po záběhu : jehla 2.z,přídavný vzduch 1ot. Jikov 2926 SDb-2769 pro
záběh : jehla 2.z přídavný vzduch 1/4 ot. Po záběhu : jehla 1.z,přídavný vzduch 1/2 ot.
Datum: 17. ledna 2010 9:14
 jestli ze si delal vybrus,zajel si to?nebo teprv zajizdis?jestli zajizdis tak je to tim
Datum: 16. ledna 2010 23:58
Jméno: vena
IP: uživatel7956
 chci se zeptat jestli ste nekdo nedpředelaval zapalko z babety do fichtla nebo do čízi nebo jawy.je to bezkontakt tak by to mohla bejt výhoda,nevíte kolik to zvladne toček?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 16:45
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 Do fichtla bez úprav nejde, musí se minimálně stočit rotor, co si pomatuju, a prej snad točí jenom 8tis/min , takže na fichtláckejch údajnejch 9 je to málo..
Datum: 16. ledna 2010 16:45
 zdar tak jakej mám nastavit předstih a odtrh na jawa čz 175 když tam mam zapalko z fichtla 21?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 18:55
Jméno: Kofola
IP: uživatel8469
 nic ti neslibuju ale já na všech motorkách dávám předstih 3,5 a odtrh podle cigaretového papírku a ješte se mi nestalo že by mi nějaká motorka nechytla a jestli ti nechytne tak na svíčce
trochu sklepni
Datum: 20. ledna 2010 18:55
 Franky: pžřestaň laskavě dělat velké ramena, s to že máš první misto za pionýra na srazu z tebe žádného borce nedělá... a ty mustangisto neraď capiny, ano?! předstih se dává takový, jaký je pro ten motor urřený, nezávisle na zapalku...jeslti že mám na motorce slétaný bezkontakt s dílů z auta, tak mám dát předstih jako na to autě? mysly trochu..
Datum: 18. ledna 2010 21:35
 franky-sice napsal kravinu ale nemusis hned takhle nadavat
Datum: 18. ledna 2010 21:33
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 když tam máš zapalko z fichtla tak to šteluj jak na fichtlovi predstih 1,6 odtrh 0,4-0,5 nebo si to nakopni a šteluj při chodu motoru
Datum: 18. ledna 2010 19:56
 takže sem zistil že tam je zapalování z 550ky pincka a ta kroska chytala na prvni bup maximalně na podruhy to bylo paradně seštelovany jenže ta kroska asi 250let stála a já sem vyměnil gufera a tim padem sem musel odělat zapalko a nepoznačil si jak to bylo takže to nějak musí jít seštelovat já už se k tomu trochu blížím chytá to tak na popáty
Datum: 16. ledna 2010 13:31
Jméno: standa
IP: uživatel8480
 to je naprosto normalni ze jawy spatne chytaji na zapalko z fichtla...... to nevyresis zadnym predstihem ani odtrhem......to jde vyresit jedine zdrojem silnejsi jiskry pri nulových otáčkách.....fichtl zapalko prave dava pri startovacich otackach malej výboj......dalo by se to vyresit vhodnym transformatorem a tyristorovym zapalovanim.....taky sme meli 175 hranatou jednovyfuk se zapalovanim z pareza a moc to nechytalo nakopavackou.....
Datum: 16. ledna 2010 12:53
Datum: 16. ledna 2010 11:05
 jo franky jenže když sem to tak udělal tak to chytlo jen na roztlačení a to já nechci tak sem skuil dát předstih 3.9 a odtrh 0.4 a chtá to tak na popátý a musim to ještě vyladit aby to chytalo na drb
Datum: 16. ledna 2010 9:19
Jméno: Horst
IP: uživatel8419
 Předstih na jawa čz 175 je 3,8-4,0mm,odtrh je 0,4mm...
Datum: 16. ledna 2010 2:39
 dej tam normalni jako kdyby si tam mel puvodni zapalko  mam to tak u cizy 175,jenom je mozny ze budes mit spatny starty..
Datum: 15. ledna 2010 22:14
 Caw ted sem dodelal podtlakovou regulaci predstihu ze Š 100 na 487, je to zatim jenom prototip. sice to funguje, ale zajimalo by me, jestli to taky nekdo nezkousel a nevyresil nejak pohyblivy ulozeni ty desticky ? koumal sem nad tim hodne hlouho a nic sem nevyresil. jediny co me napadlo bylo udelat tam nejaky kolejnicky, ale na to je desticka moc mala a kdyz sou ty sroubky jenom povoleny tak desticka desne skace a po chvili se stejne vysroubujou. co vy na to ? dik a at to jezdi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 22:15
Jméno: standa
IP: uživatel8448
 hele myslenka dobrá....taky sem nad tim uvazoval,ale proste u tehle prskoletů to nejde spravne nainstalovat a vzdycky to bude padat ke spodu a bude se to klepat....tudiz se tam bude menit odtrh,bude to prskat atd........uz sem to mel na papiru taky.....jinak pro cezetaka.......máš castecne pravdu,ale u 2T je vhodne zvetsovat az do jiste meze,kde motor dosahne max krouticiho momentu....pak uz to neplatí.....ale seriový motor funguje parádně i bez toho......rizenej predstih je dle me treba az u motorů co točí nad 10 000 otacek......a verim ze ten motor pobezi dobre pri 10 000 RPM i bez toho.....
Datum: 11. ledna 2010 22:15
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
Datum: 11. ledna 2010 20:22
 kolečko: blbost... u 2T i u 4T se předstih s roztoucíma otáčkama zvětšuje.
Datum: 11. ledna 2010 20:03
 nemeni se hodnota predstihu u skodovky opacne nez u dvoutaktni cezety?nekde jsem neco takovej cetl
Datum: 11. ledna 2010 19:55
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 jak mam nastavit predstih u babety 207
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 13:18
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Vyšroubuj svíču. Otáčej setrvačníkem dokud píst nevyjede úplně dopředu.Teď musíš změřit vzdálenost pístu od otvoru pro svíčku.Nyní otoč setrvačníkem
proti směru otáčení motoru. Když píst sestoupí o 1 - 1.5 mm, měly by se rysky na rotoru i statoru nacházet v jedné rovině. Když tomu tak není, pvol
stator a otoč ho tak, aby se rysky dostaly do roviny. Potom stator dotáhni.
Datum: 10. ledna 2010 13:18
 Čus draci mam dotaz mam jawa 250/559 koupil jsem ji a zezačatku jezdila docela dobře ale jak sem to začal točit tak šla jen tak 3/4 plynu a konec a potom zdechla taksem vičistil karbec novou svíčku udelal zapalovaní ale jako u fichtla nevím kolik ma mit original ale de o to že proste se na zapalovaní neda najít poloha aby jel normalne střílí mi to s vejfuku ale i dosání rostřelilo mi to i filtr nevíte co to muže bejt muže to delat i ložisko na klice nebo ja už nevím jinak baterka ok cívka ok nevim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2010 2:15
Jméno: Horst
IP: uživatel8419
 Jenco souhlas-presne tak....
Datum: 07. ledna 2010 2:15
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Zkus ložisko,jestli nemá vůli na výšku.To se pak nedá seřídit, a pálí si to ,jak chce.Zkontroluj taky vačku,jestli není odřená hrana,to se taky blbě seřizuje.
Datum: 05. ledna 2010 22:54
 panelka má byt predstich 4mm ked si to nastavil podla fika takze 1,5-2mm tak to je zleee lebo má podpal
Datum: 05. ledna 2010 17:32
Jméno: jarda
IP: uživatel1835
 čus hoši mám jawu 90 nevíte jak mám nastelovat předstich
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 13:27
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 1:43
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Tobě taky a všem ostatním příznivcům českých a československých strojů....
Datum: 01. ledna 2010 1:43
Jméno: jawa 20
IP: uživatel8097
 čau mám jeden divný problém, Když chci seštelovat předstih, tak vžycky prví hodnota je ještě menší než když se kladívka rovírají. A´t to jakkoliv potočím statorem nikdy nejde naštelovat děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2010 19:35
Jméno: King
IP: uživatel8418
 Čao kamarade musis si s tim pohrat ja mel podobny opletecky ted nedavno vyprdni se na neaky blbustky s cigaretovyma papirkama atd.normalne povol cely zapalovani-sou tam dva sroubky s takovym udelatkem na hore a dole pozor at si nepovolis zadnou civku omylem inak to pokazis proste ho povol ale napred si sesteluj kladivko at se dobre rozchazi 0-2mm a toc tym sroubem uprostred zapalka a pohraj si s tim tak,promin zapomel jsem rict ze kdyz to povolis tak tim mechanismem muzes otacet tak ho povol a otacej s nim a pohrej si s tim tak ze kdyz bude pist na vrchu-(to zjistis tak ze sundas hlavu 4 matickama)- tak uz musis met otevreny kladivko a musi byt stale otevreny i kdyz se bude vracet pist zpatky proste s i stim musis pohrat.
Datum: 06. ledna 2010 19:35
 Jak je možné ,že jediný předstih a odrh 1.6 a O,4 nejede?? Na všechny ostatní hodnoty to jede...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 14:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej trošku větší odtrh a neřeš to...a nebo nový kladívka
Datum: 27. prosince 2009 14:48
 nejsem kokot... Navic mi ro serizoval chlapik co se tim zivi...
Datum: 27. prosince 2009 12:08
 OMG
Datum: 27. prosince 2009 11:30
 a dával si to na milimetry, nebo centimetry?
Datum: 27. prosince 2009 11:03
 zdar draci je tady někdo v okolí Přelouče,kdo by poradil s předstihem u pincka jsem vkoncích.díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2010 19:39
Jméno: King
IP: uživatel8418
 Čao kamarade musis si s tim pohrat ja mel podobny opletecky ted nedavno vyprdni se na neaky blbustky s cigaretovyma papirkama atd.normalne povol cely zapalovani-sou tam dva sroubky s takovym udelatkem na hore a dole pozor at si nepovolis zadnou civku omylem inak to pokazis proste ho povol ale napred si sesteluj kladivko at se dobre rozchazi 0-2mm a toc tym sroubem uprostred zapalka a pohraj si s tim tak,promin zapomel jsem rict ze kdyz to povolis tak tim mechanismem muzes otacet tak ho povol a otacej s nim a pohrej si s tim tak ze kdyz bude pist na vrchu-(to zjistis tak ze sundas hlavu 4 matickama)- tak uz musis met otevreny kladivko a musi byt stale otevreny i kdyz se bude vracet pist zpatky proste s i stim musis pohrat.
Datum: 06. ledna 2010 19:39
Jméno: manas78
IP: uživatel6334
 Vím kde jsou licomělice napiš na tebe nějaký kontakt,díky
Datum: 27. prosince 2009 18:27
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6950
 Já sem z Licomělic jestli víš kde to je
Datum: 27. prosince 2009 11:47
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 hele na predstihu neni nic tezkeho. ja sem to ze zacatku taky nechapal ale musis prolizt net a vsechno si to dukladne precist
Datum: 27. prosince 2009 11:09
 zdarec prominte ale dneska mě něco zarazilo na internetu jsem našel stránku o pionýrech a píší tam že předstih má být 2.8 - 3.1 mm před horní uvrati ale já ho šteluju už kolik let podle staré původní příručky k pionýru tam je psáno 1.5 - 1.9 mm před horní uvrati tak mi napište jak to teda má být????????????????????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 21:23
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 no na moji 555 davam 3,0mm a na mustangu 1,3 takže tahle hodnota je pro motory 550/555.. cim mensi komprese tim vetsi predstih
Datum: 18. prosince 2009 21:23
 nejlepsi je seridit predstih jen tak nahrubo cca aby to neskocilo a doladit podle chodu motoru. X let uz to tak ladim a funguje to. jinak tryhle motory jezdej skoro na kazdej predstih
Datum: 18. prosince 2009 19:57
 2.8 - 3.1 předstih je na pincka teda ku*evsky moc,maximálně by se eště dalo snýst 2,1,u pincka má být 1,5 až 1,8 myslim
Datum: 18. prosince 2009 19:54
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel7552
 2.8 - 3.1 mm tento předstih ma byt u 550 a 555 mam za to.
Datum: 18. prosince 2009 19:46
Jméno: fík
IP: uživatel8097
 čau draci mám jeden problém nemůže mi nastartovat fichtl kdaž ho roztláčím tak to jen tak zastřílý kousek jede a hned scípne benzím mě tam teče dobře nevíte čím to je poraďte prosím děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 19:03
Jméno: Kofola
IP: uživatel8469
 mně to delal předstih nebo ohrkaná vačka nebo skus dotáhnout hlavu
Datum: 20. ledna 2010 19:03
Jméno: Macek27
IP: uživatel8411
 bud předstih nebo ložisko na klice to muže taky delat delal mi to fichtl i 250 ka
Datum: 07. ledna 2010 23:23
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 máš velký předstih,když to střílí tak to většinou háže pozdě jiskru,v době kdy jde už píst z horní ůvrati dolů a proto to střelí pozdě zapálenou směs do výfuku,chapeš?
Datum: 19. prosince 2009 10:23
Jméno: fík
IP: uživatel8097
 Karbec jsem vyčistil
Datum: 14. prosince 2009 19:13
Jméno: filip
IP: uživatel924
 kdyz to strily tak to je predstih.. to mi taky delalo... dokonce kdyz sem to nastartoval a drzel sem plnej plyn tak mi z karbce litaly modry plameny
Datum: 13. prosince 2009 21:42
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 podle mě by měl byt předstih v pohodě ale skus no uvidiš
Datum: 13. prosince 2009 21:14
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 vyčisti karbec a skus předstih
Datum: 13. prosince 2009 19:54
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 trysky
Datum: 13. prosince 2009 19:46
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Cau, možná, že to bude ode mě znít hloupě, ale jaký je rozdíl mezi odtrhem a předstihem??? Já to vždy nařídím tak nějak aby to jelo. Na jawa-50.cz ty návody mě nejdou otevřít. Prosím řekněte mi rozdíl a přesný postup jak to nastavit! Díky moc! piště to polopatikcy!
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 19:45
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8201
 Jestli doma nemáš měrky tak jsi je kup,jsou to takové plíšky,označené dle rozměrů,používají se na štelovani vůle ventilu,atd a podle nich to nastavis,nebo si sežeň plech 0,4mm
Datum: 12. prosince 2009 19:45
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ale jak nastavit 0,4mm přesně??
Datum: 12. prosince 2009 19:19
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 odtrh je vzdalenost mezi kladivkama davam 0,4mm a předstih je doba přeskočení jiskry před horní úvratí(otevření kladívek)a má být 1,2až1,5mm(píst před horní úvratí)
Datum: 12. prosince 2009 18:13
|



|