slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  25  26  27  28  29  30  31  32  33  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Genatek      IP: uživatel8648    
Potřebujete poradit s veteránem, mrkněte na http://www.genatek-servis.webnode.cz a můžete napsat, pokusíme se pomoci jak jen to půjde. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když tam píšou tohle , jenže pak nám neházela jiskra, ale nakonec si s tím mechanici poradili, nevypadaj že by byli nějaký velký odborníci
 
 
Datum: 04. února 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jo, jenže z toho co tak píšou, jak opravovaly, tak z toho vyplívá že jim slovo předstih neříká vůbec nic.
 
 
Datum: 04. února 2010 13:11
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel8662    
souhlasim s pavelc
 
 
Datum: 04. února 2010 9:36
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel8173    
ba naopak si myslím ze je to hodne dobry,co muze byt z tebe? soustruzník? ja nevím typuju pac takovych podobnych lidi si myslím je tu nejvíc,ale tyhle kluci se snazi nnco rozjet a kdyby to klaplo tak sou v uvozovkach za vodou,a takovych lidi je malo co tohle dela sou kraje jak tu dost lidi pise kde nic takovyho nemaj a porad se neco schani a pokud sou jejich sluzby kvalitni tak proc ne???
 
 
Datum: 04. února 2010 8:12
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Vy ste tak trapný až mi z vás bolí hlava:-D:-D:-D
 
 
Datum: 04. února 2010 6:58
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel6945    
Čau, potřebuji radu. Mám motor z pionýra, nove po go a predstih jsem na stavin na 1,6mm a odtrh na 0,45mm. Benzin jde do karburatoru dobře, z karburátoru jsou trisky nové takze by mel jit také dobře.Pionýr chytne, a v nizkých otáčkách je v pohode, ale jak mile jde motor do vysich otaček motor zhasne(dusi se). Jak mám nastavit prestih a odtrh tak aby vse bylo vpořádku.Předem dekuju:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: caffe      IP: uživatel8657    
dej předstih 3 mm, odtrh 0,4 a podívej se, jestli ti včas otvírá jehlový ventil, sundej filtr a podívej se jestli ti při akceleraci nelítá benzín ze vzducové trysky, pokud ano, jde tam moc benzínu a máš nejspíše potopený plovák, pokud ne jde tam málo benzínu a vzduhu moc, mrkni na plovák a jehlový ventil, něvo tam bude, pak se podívej ještě na jakém zářezu máš jehlu, když to nepomůže, tak vyčisti celý karburátor..
 
 
Datum: 03. února 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ide ti tam málo vzduchu, pýta si viac, skús dať preč filter, a nastav hladinu
 
 
Datum: 03. února 2010 10:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7194    
zvedni hladinu v plovákovce.......
 
 
Datum: 02. února 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
piš na email phozman@seznam.cz
 
 
Datum: 01. února 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel6945    
Pajo dej mi na tebe icq prosim.
 
 
Datum: 01. února 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel6945    
Normálně nastartuju motor a dam tak do pulky plyn max....pak to najednou jakoby chcipne...a jakmile to zase spadne na nizke otacky tak to jakoby zas chytne...nevim jak lepe to popsat. Prijde mi jak kdyby se to ve vysokejch tazkach ta svicka zalila benzinem:-)
 
 
Datum: 01. února 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
honza: on při vižšších otáčkách vynechává nebo se souvisle bez škytnutí dusí?než spadně na nižší a tam se zas chytne? zkus to nějak vysvětlit
 
 
Datum: 01. února 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel6945    
moony:jj hned to zas hytne ale benzinu je tam dost zkousel sem drzet cupovák dachl21: to teda abych mel pevný nervy co?:-)...ok diky za radu paja: to už jsem zkousel a nic:-) Diky za rady...zkusim jeste odtrh na 0,3mm a když to nepomuže dám na radu dachla21:-P
 
 
Datum: 01. února 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
zkoušel jsi jet a držet " cupovák"? ja bych tipoval na nízkou hladinu v plovákovce
 
 
Datum: 01. února 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to musíš zajed,tak 250 kilaku fakt pomaličku po rovinkách po těch 500 už jezdi trochu víc s plynem a po 900 už jezdi na plno...
 
 
Datum: 01. února 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dusí se, to jako, když ho dáš do otáček, tak chcípá a po ubrání plynu se zase chytne? Mi to spíš příjde přece jenom na něco od benzínu.
 
 
Datum: 01. února 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel6945    
kondenzátor je nový a výbrus je tak taky nově ( C ). A jak dlouho to tak potrvá to dušení?:-)
 
 
Datum: 01. února 2010 19:43
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mas novej kondenzator ?
 
 
Datum: 01. února 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Pokud to je kompletní GO i s výbrusem tak je to jasné. Pokud výbrus není, tak nevím. To samé mě dělá teďka babetta. Jenomže přidám je trochu plyn a hned chcípne. To už výbrusem nebude.
 
 
Datum: 01. února 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: James12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemate nekdo zkusenosti s timto pitem x-moto xb 37 nevite za jak dlouho se zjebe? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2010 11:12
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel7035    
Kámoš má CHAMPS a já jsem koupil levnou čínu s motorem LIFAN, oba máme 125 a jezdíme bez vážních závad. Dal jsem si na to měřák motohodin a pravidelně měním olej a koukám na ventyli. Jak říká denzileck, když odstraníš čínské vady a budeš se o to trochu starat, ne jenom jezdit tak ti to musí vydržet.
 
 
Datum: 31. ledna 2010 11:12
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omlouvam se je pravda ze na tom moc nejezdim :-D a ne bojim
 
 
Datum: 31. ledna 2010 9:30
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sice nemam pita, ale mam taky cinsky delo :-D atv 200, jako mám to od roku prosinec 2007 a jsem naprosto spokojeny,ano ty svary to je o hubu asi to varej deti,jako je pravda ze na tom moc nebojim protoze se bojim kdyz se neco vysere v motoru uz se to neda dohromady, svezeni na tom je pekne, jidiny problem mam z retezem a rozetou, furt se mi povoluje rozeta jsou tam 3 srouby 6tky, tak se to povoluje :-) ten prodejce rikal hned to privarte, ale me to furt drzi, kdyz jedu tak si sebou vemu 10 klic dojedu nekam dotahnu to a dojedu domu, drzi to zatim no, na nic sem nemusel sahnout, cepy na predku trcohu volnejsi , ale kdyz se to maze tak to musi vydrzet :-) tak ja z moji zkusenosti koncim :-) zdarec
 
 
Datum: 31. ledna 2010 9:29
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Tohle si prectete:http://www.offmoto.com/8_pitbike_AGB_29_140ccm_zkusenosti.php Z toho vyplyva ze kdyz date pryc par cinskejch vad tak to bude jeste dlouho slouzit
 
 
Datum: 31. ledna 2010 8:57
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
jeden kámoš má pitbajka 125 když si ho koupil tak jezdil a po chvíle se mu zasekl řetaz a urval mu kousek krytu od zapalování i s napínákem a asi tak po třech měsících mu začaly vypadávat kvalty,ale to se pak spravilo,no a tedka mu to stojí ve stodole a nejezdí na tom. a druhej kámoš ten si koupil už ojetého,když si ho spravil tak jezdil a za chvíly pulil motor a motor pulil aspon 3x za týden pak jel skočil a nějak se mu vyrvali kartery se spodu no tak šel a koupil si novej motor,a zatím jezdí.ale jak dlouho :-D. ale já si myslím že když se oto stará tak to taky něco vydrži
 
 
Datum: 31. ledna 2010 8:03
 
 
 
 
Jméno: James12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co to je za pit?
 
 
Datum: 31. ledna 2010 0:47
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel7035    
Já mám pita půl roku a zatim jezdí bez jakékoli závady a kamarád ho má od jara, má najeto přes 70 mth.
 
 
Datum: 31. ledna 2010 0:21
 
 
 
 
Jméno: James12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to si mam ratsi renovovat jawa 250 na kterou vsak nebudou v budoucnu dily poradte potrebuju motorku ktera vydrzi aspon 5let
 
 
Datum: 31. ledna 2010 0:15
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel7035    
Možná by mohla, ale ložiska v kolech,řetěz a pouzdra v kyvce a tlumičích určitě ne (v terénu to dostává dost nažrat). Je to pěkný svezení při malé spotřebě,\r\nale musí se často měnit olej (okolo 200 za litr).
 
 
Datum: 31. ledna 2010 0:14
 
 
 
 
Jméno: nooon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No v létě jsem si koupil pitbike a hned se mi posrala převodovka a za další týden jsem tlačil zase protože se mi ohnul sací ventil což teda netuším jak se mohlo stát. Po tomhle jsem k tomu ztratil důvěru a jestli ti vydrží pět let bez nějákejch větších poruch tak budeš fakt kolík :-)
 
 
Datum: 31. ledna 2010 0:13
 
 
 
 
Jméno: James12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jako ze i taka cina by mi mohla vydrzet i 5 roku?
 
 
Datum: 30. ledna 2010 23:40
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel7035    
Když se o něj budeš starat, tak ti vydrží, jen ta údržba je složitější a nákladnější než u pincka, ale zase se svezeš a nesmíš zapomenout že je to stavěný do lehkého terénu.
 
 
Datum: 30. ledna 2010 23:30
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Zdar hoši mam dotaz jaktoze me nejede fechtl na predepsane hodnoty odtrh0,4 predstih 1,6? jak dam tyto hodnoty tak to nechce jet strila to do karbecu.Vzdycky musim dat velky predstih a odtrh tak asi 1mm.Cim to muze byt??? prosim poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2010 10:52
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pozri či ti nechýba kolík na kľukovke čo drží rotor aby sa nepretočil
 
 
Datum: 03. února 2010 10:52
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
ten odtrh odhduju ale potom to chyta hned
 
 
Datum: 02. února 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8620    
za tohle muzu za prvé ojetá vačka,nebo loziska na klice po smrti,nebo šmajdající klika.....nejcastejsi sou loziska KO...pak tam klika lítá a jede to blbe,prska to atd......
 
 
Datum: 31. ledna 2010 16:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo klika může být ohnutá a pak líta rotor nahoru a dolů...setakli jsme se s tím u 05 ale podle mě ti to budou dělat kladívka..kup nový
 
 
Datum: 31. ledna 2010 12:41
 
 
 
 
Jméno: Franta_FBN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mno to teda nechápu jak na předstih může mít vliv klika? A odtrh leda mě napadá že by byla špatně slisovaná, a špatně nabíhal magnet.. Jinak důvod velkýho odtrhu snad neni, ikdyž u pionýra je možný všechno :-D
 
 
Datum: 30. ledna 2010 22:08
 
 
 
 
Jméno: Thomas05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mn otohle mě to dělalo u 05.Klika byla nějaká divná a to dělá hodně taky sem msuel mít velký předstich a odtrh
 
 
Datum: 30. ledna 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: Franta_FBN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ten odtrh odhaduješ, nebo ho máš změřeněj.. Hlavní důvod proč by mohl bejt tak velkej mě napadá akorád že špatně nabíhá cívka (na rotoru), jednou se mi to taky stalo, a samo od sebe.. :-)
 
 
Datum: 30. ledna 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: Ďoubi      E-mail:      IP: uživatel8605    
tak dej prědstih asi 25 mm a odtrh nech 0,4mm
 
 
Datum: 30. ledna 2010 15:56
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel5566    
ahoj,hele ja vim že je to blba otázka,ale nevysvětlily by jste mi nekdo jak sa nastavuje předstih ??např. pomocí šuplery ,díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
Zdar predstih na pionýru sa nastavuje od oka veznes si treba dlouhy hrebík nebo šroubovák a dáš si píst do horní uvrati a nastavíš odtrh na kladívku zhruba 0,3 a potom sa vrátíš zpátky o kůsek s pístem no a potom potocíš statorem až sa kladivko otevře a bude met 0,3 když bude nejvíc otevřené
 
 
Datum: 29. ledna 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
http://www.fichtlkramek.cz/faq/id5.html a dalších tisíc návodů je na netu...
 
 
Datum: 29. ledna 2010 12:28
 
 
 
 
Jméno: Macek27      IP: uživatel8411    
čus draci psal jsem sem už mam jawa 250/559 udelanej motor a udelal jsem ten karbec jak jste napsaly ale motorka jede uplne nadherne ale asi tak po 5-8 km zdechne stření z vejfuku a vipne se cela elektrika a za 1 hodinu už jde proud a chytne na šlapnutí čím to je odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkusil bych vyměnit relé jinak nevím, mám taky 559 předělanou , kdyžtak mi pošli fotky:-) díky ICQ: 434234624
 
 
Datum: 19. ledna 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: macek27      IP: uživatel8411    
svíčku mam i original co tam byla a koupil jsem novovu a dela to samí a zapalování dobijí 6,8 volt a mam novej kondík i s kladívkem a zapalko nastaveni 4mm předstih a 0.5 mm odtrh ale ze zapalovanim sem už skusil snad všechni možní polohy a furt to samí a už jedine to rele ale jestli to je v elektrice tak tam dam zapalko s fichtla stejne s tí 250tky mam krosku a světlo mi utahne i cívka
 
 
Datum: 19. ledna 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
to můžeš mít něco se zapalováním neco nějaký kontakt na slabo daný
 
 
Datum: 18. ledna 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8487    
tohle mi delalo spatny rele.......chciplo to a vystrelilo.....po zhruba 10 minutách uz zase jela......
 
 
Datum: 18. ledna 2010 11:07
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Jakou svíčku používáš ? Co třeba změnit tepelnou hodnotu svíčky ?
 
 
Datum: 18. ledna 2010 9:12
 
 
 
 
Jméno: macek      IP: uživatel8411    
zdravim draci mam problem mam jawa 250/559 a udelal jsem celej motor protože předtim jezdil ale špatne udelaní jsou ložiska,gufera,klika,výbrus, a ten motor dela to samí nejde za plynem a dusí se ale zapalko je ok muže to delat karbec ale je vičištenej a svíčka nova ale jednou si pamatuju že sem mnel fichtla a ten mi skoro vubec netach tak sem koupil noví tryska a stejne to samí a potom sem sehnal jinej karbec a fichtl jel jako drak odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 9:14
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Seřidˇ karburátor .Jikov 2926 SD-11b pro záběh : jehla 3.z ,přídavný vzduch 1/2 ot. Po záběhu : jehla 2.z,přídavný vzduch 1ot. Jikov 2926 SDb-2769 pro záběh : jehla 2.z přídavný vzduch 1/4 ot. Po záběhu : jehla 1.z,přídavný vzduch 1/2 ot.
 
 
Datum: 17. ledna 2010 9:14
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ze si delal vybrus,zajel si to?nebo teprv zajizdis?jestli zajizdis tak je to tim
 
 
Datum: 16. ledna 2010 23:58
 
 
 
 
Jméno: vena      IP: uživatel7956    
chci se zeptat jestli ste nekdo nedpředelaval zapalko z babety do fichtla nebo do čízi nebo jawy.je to bezkontakt tak by to mohla bejt výhoda,nevíte kolik to zvladne toček? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: Franta FBN      IP: uživatel8402    
Do fichtla bez úprav nejde, musí se minimálně stočit rotor, co si pomatuju, a prej snad točí jenom 8tis/min , takže na fichtláckejch údajnejch 9 je to málo..
 
 
Datum: 16. ledna 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar tak jakej mám nastavit předstih a odtrh na jawa čz 175 když tam mam zapalko z fichtla 21????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: Kofola      IP: uživatel8469    
nic ti neslibuju ale já na všech motorkách dávám předstih 3,5 a odtrh podle cigaretového papírku a ješte se mi nestalo že by mi nějaká motorka nechytla a jestli ti nechytne tak na svíčce trochu sklepni
 
 
Datum: 20. ledna 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky: pžřestaň laskavě dělat velké ramena, s to že máš první misto za pionýra na srazu z tebe žádného borce nedělá... a ty mustangisto neraď capiny, ano?! předstih se dává takový, jaký je pro ten motor urřený, nezávisle na zapalku...jeslti že mám na motorce slétaný bezkontakt s dílů z auta, tak mám dát předstih jako na to autě? mysly trochu..
 
 
Datum: 18. ledna 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
franky-sice napsal kravinu ale nemusis hned takhle nadavat
 
 
Datum: 18. ledna 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel6855    
když tam máš zapalko z fichtla tak to šteluj jak na fichtlovi predstih 1,6 odtrh 0,4-0,5 nebo si to nakopni a šteluj při chodu motoru
 
 
Datum: 18. ledna 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
takže sem zistil že tam je zapalování z 550ky pincka a ta kroska chytala na prvni bup maximalně na podruhy to bylo paradně seštelovany jenže ta kroska asi 250let stála a já sem vyměnil gufera a tim padem sem musel odělat zapalko a nepoznačil si jak to bylo takže to nějak musí jít seštelovat já už se k tomu trochu blížím chytá to tak na popáty
 
 
Datum: 16. ledna 2010 13:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8480    
to je naprosto normalni ze jawy spatne chytaji na zapalko z fichtla...... to nevyresis zadnym predstihem ani odtrhem......to jde vyresit jedine zdrojem silnejsi jiskry pri nulových otáčkách.....fichtl zapalko prave dava pri startovacich otackach malej výboj......dalo by se to vyresit vhodnym transformatorem a tyristorovym zapalovanim.....taky sme meli 175 hranatou jednovyfuk se zapalovanim z pareza a moc to nechytalo nakopavackou.....
 
 
Datum: 16. ledna 2010 12:53
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
michal-mel sem to uplne stejny jako ty..taky jenom na roztlaceni,ani mi to na volnobeh nechcipalo ale pakou to proste nakopnout neslo..pak sem se chtel jit projet a neslo to do otacek tak sem ladil predstih a nakonec sem zjistil ze sem mel jenom zavrenej privod vzduchu :-D:-D no ale tim ladenim mi to slo pak uz nakopnout normalne pakou..muzu ti poradit jediny,mam tam sice zapalko z pareza ale to je jedno-odtrh udelej tak,aby ti to dalo co nejvetsi pecku kdyz das prst do fajfky,staci jenom tam dat prst a paku lehce zmacknout dolu..neboj se nekope to tolik aby te to zabilo :-D no a predstih dej na 4 mm,oznac si to kde to je a hejbej s tim o kousicky doleva,doprava-dokud se ti nepodari to nakopnout pakou..takhle sem toho docilil ja..jo a sorry za slohovku :-D
 
 
Datum: 16. ledna 2010 11:05
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo franky jenže když sem to tak udělal tak to chytlo jen na roztlačení a to já nechci tak sem skuil dát předstih 3.9 a odtrh 0.4 a chtá to tak na popátý a musim to ještě vyladit aby to chytalo na drb
 
 
Datum: 16. ledna 2010 9:19
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel8419    
Předstih na jawa čz 175 je 3,8-4,0mm,odtrh je 0,4mm...
 
 
Datum: 16. ledna 2010 2:39
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam normalni jako kdyby si tam mel puvodni zapalko :-) mam to tak u cizy 175,jenom je mozny ze budes mit spatny starty..
 
 
Datum: 15. ledna 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Caw ted sem dodelal podtlakovou regulaci predstihu ze Š 100 na 487, je to zatim jenom prototip. sice to funguje, ale zajimalo by me, jestli to taky nekdo nezkousel a nevyresil nejak pohyblivy ulozeni ty desticky ? koumal sem nad tim hodne hlouho a nic sem nevyresil. jediny co me napadlo bylo udelat tam nejaky kolejnicky, ale na to je desticka moc mala a kdyz sou ty sroubky jenom povoleny tak desticka desne skace a po chvili se stejne vysroubujou. co vy na to ? dik a at to jezdi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8448    
hele myslenka dobrá....taky sem nad tim uvazoval,ale proste u tehle prskoletů to nejde spravne nainstalovat a vzdycky to bude padat ke spodu a bude se to klepat....tudiz se tam bude menit odtrh,bude to prskat atd........uz sem to mel na papiru taky.....jinak pro cezetaka.......máš castecne pravdu,ale u 2T je vhodne zvetsovat az do jiste meze,kde motor dosahne max krouticiho momentu....pak uz to neplatí.....ale seriový motor funguje parádně i bez toho......rizenej predstih je dle me treba az u motorů co točí nad 10 000 otacek......a verim ze ten motor pobezi dobre pri 10 000 RPM i bez toho.....
 
 
Datum: 11. ledna 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
Rozdělovač jsem viděl jen na 350ce,kdysi dávno, byl to nějakej dragster. Zeptej se tady, třeba budou vědět http://www.socialistik-dragster.cz/
 
 
Datum: 11. ledna 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolečko: blbost... u 2T i u 4T se předstih s roztoucíma otáčkama zvětšuje.
 
 
Datum: 11. ledna 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemeni se hodnota predstihu u skodovky opacne nez u dvoutaktni cezety?nekde jsem neco takovej cetl
 
 
Datum: 11. ledna 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel7996    
jak mam nastavit predstih u babety 207 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 13:18
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Vyšroubuj svíču. Otáčej setrvačníkem dokud píst nevyjede úplně dopředu.Teď musíš změřit vzdálenost pístu od otvoru pro svíčku.Nyní otoč setrvačníkem proti směru otáčení motoru. Když píst sestoupí o 1 - 1.5 mm, měly by se rysky na rotoru i statoru nacházet v jedné rovině. Když tomu tak není, pvol stator a otoč ho tak, aby se rysky dostaly do roviny. Potom stator dotáhni.
 
 
Datum: 10. ledna 2010 13:18
 
 
 
 
Jméno: Macek27      E-mail:      IP: uživatel8411    
Čus draci mam dotaz mam jawa 250/559 koupil jsem ji a zezačatku jezdila docela dobře ale jak sem to začal točit tak šla jen tak 3/4 plynu a konec a potom zdechla taksem vičistil karbec novou svíčku udelal zapalovaní ale jako u fichtla nevím kolik ma mit original ale de o to že proste se na zapalovaní neda najít poloha aby jel normalne střílí mi to s vejfuku ale i dosání rostřelilo mi to i filtr nevíte co to muže bejt muže to delat i ložisko na klice nebo ja už nevím jinak baterka ok cívka ok nevim poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2010 2:15
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel8419    
Jenco souhlas-presne tak....
 
 
Datum: 07. ledna 2010 2:15
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Zkus ložisko,jestli nemá vůli na výšku.To se pak nedá seřídit, a pálí si to ,jak chce.Zkontroluj taky vačku,jestli není odřená hrana,to se taky blbě seřizuje.
 
 
Datum: 05. ledna 2010 22:54
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
panelka má byt predstich 4mm ked si to nastavil podla fika takze 1,5-2mm tak to je zleee lebo má podpal
 
 
Datum: 05. ledna 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel1835    
čus hoši mám jawu 90 nevíte jak mám nastelovat předstich odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
taktéž přeju všem šťastný nový rok odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 1:43
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Tobě taky a všem ostatním příznivcům českých a československých strojů....
 
 
Datum: 01. ledna 2010 1:43
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel8097    
čau mám jeden divný problém, Když chci seštelovat předstih, tak vžycky prví hodnota je ještě menší než když se kladívka rovírají. A´t to jakkoliv potočím statorem nikdy nejde naštelovat děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: King      IP: uživatel8418    
Čao kamarade musis si s tim pohrat ja mel podobny opletecky ted nedavno vyprdni se na neaky blbustky s cigaretovyma papirkama atd.normalne povol cely zapalovani-sou tam dva sroubky s takovym udelatkem na hore a dole pozor at si nepovolis zadnou civku omylem inak to pokazis proste ho povol ale napred si sesteluj kladivko at se dobre rozchazi 0-2mm a toc tym sroubem uprostred zapalka a pohraj si s tim tak,promin zapomel jsem rict ze kdyz to povolis tak tim mechanismem muzes otacet tak ho povol a otacej s nim a pohrej si s tim tak ze kdyz bude pist na vrchu-(to zjistis tak ze sundas hlavu 4 matickama)- tak uz musis met otevreny kladivko a musi byt stale otevreny i kdyz se bude vracet pist zpatky proste s i stim musis pohrat.
 
 
Datum: 06. ledna 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak je možné ,že jediný předstih a odrh 1.6 a O,4 nejede?? Na všechny ostatní hodnoty to jede... :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 14:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dej trošku větší odtrh a neřeš to...a nebo nový kladívka
 
 
Datum: 27. prosince 2009 14:48
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsem kokot... Navic mi ro serizoval chlapik co se tim zivi...
 
 
Datum: 27. prosince 2009 12:08
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OMG:-D
 
 
Datum: 27. prosince 2009 11:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a dával si to na milimetry, nebo centimetry?
 
 
Datum: 27. prosince 2009 11:03
 
 
 
 
Jméno: manas78      E-mail:      IP: uživatel6334    
zdar draci je tady někdo v okolí Přelouče,kdo by poradil s předstihem u pincka jsem vkoncích.díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: King      IP: uživatel8418    
Čao kamarade musis si s tim pohrat ja mel podobny opletecky ted nedavno vyprdni se na neaky blbustky s cigaretovyma papirkama atd.normalne povol cely zapalovani-sou tam dva sroubky s takovym udelatkem na hore a dole pozor at si nepovolis zadnou civku omylem inak to pokazis proste ho povol ale napred si sesteluj kladivko at se dobre rozchazi 0-2mm a toc tym sroubem uprostred zapalka a pohraj si s tim tak,promin zapomel jsem rict ze kdyz to povolis tak tim mechanismem muzes otacet tak ho povol a otacej s nim a pohrej si s tim tak ze kdyz bude pist na vrchu-(to zjistis tak ze sundas hlavu 4 matickama)- tak uz musis met otevreny kladivko a musi byt stale otevreny i kdyz se bude vracet pist zpatky proste s i stim musis pohrat.
 
 
Datum: 06. ledna 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: manas78      IP: uživatel6334    
Vím kde jsou licomělice napiš na tebe nějaký kontakt,díky
 
 
Datum: 27. prosince 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6950    
Já sem z Licomělic jestli víš kde to je
 
 
Datum: 27. prosince 2009 11:47
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
hele na predstihu neni nic tezkeho. ja sem to ze zacatku taky nechapal ale musis prolizt net a vsechno si to dukladne precist:-D
 
 
Datum: 27. prosince 2009 11:09
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
zdarec prominte ale dneska mě něco zarazilo na internetu jsem našel stránku o pionýrech a píší tam že předstih má být 2.8 - 3.1 mm před horní uvrati ale já ho šteluju už kolik let podle staré původní příručky k pionýru tam je psáno 1.5 - 1.9 mm před horní uvrati tak mi napište jak to teda má být???????????????????????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar      IP: uživatel5685    
no na moji 555 davam 3,0mm a na mustangu 1,3 takže tahle hodnota je pro motory 550/555.. cim mensi komprese tim vetsi predstih
 
 
Datum: 18. prosince 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlepsi je seridit predstih jen tak nahrubo cca aby to neskocilo a doladit podle chodu motoru. X let uz to tak ladim a funguje to. jinak tryhle motory jezdej skoro na kazdej predstih :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2.8 - 3.1 předstih je na pincka teda ku*evsky moc,maximálně by se eště dalo snýst 2,1,u pincka má být 1,5 až 1,8 myslim
 
 
Datum: 18. prosince 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel7552    
2.8 - 3.1 mm tento předstih ma byt u 550 a 555 mam za to.
 
 
Datum: 18. prosince 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: fík      IP: uživatel8097    
čau draci mám jeden problém nemůže mi nastartovat fichtl kdaž ho roztláčím tak to jen tak zastřílý kousek jede a hned scípne benzím mě tam teče dobře nevíte čím to je poraďte prosím děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: Kofola      IP: uživatel8469    
mně to delal předstih nebo ohrkaná vačka nebo skus dotáhnout hlavu
 
 
Datum: 20. ledna 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: Macek27      IP: uživatel8411    
bud předstih nebo ložisko na klice to muže taky delat delal mi to fichtl i 250 ka
 
 
Datum: 07. ledna 2010 23:23
 
 
 
 
Jméno: Jiřik      IP: uživatel8166    
máš velký předstih,když to střílí tak to většinou háže pozdě jiskru,v době kdy jde už píst z horní ůvrati dolů a proto to střelí pozdě zapálenou směs do výfuku,chapeš?
 
 
Datum: 19. prosince 2009 10:23
 
 
 
 
Jméno: fík      IP: uživatel8097    
Karbec jsem vyčistil
 
 
Datum: 14. prosince 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel924    
kdyz to strily tak to je predstih.. to mi taky delalo... dokonce kdyz sem to nastartoval a drzel sem plnej plyn tak mi z karbce litaly modry plameny :-)
 
 
Datum: 13. prosince 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
podle mě by měl byt předstih v pohodě ale skus no uvidiš
 
 
Datum: 13. prosince 2009 21:14
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
vyčisti karbec a skus předstih
 
 
Datum: 13. prosince 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
trysky
 
 
Datum: 13. prosince 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Cau, možná, že to bude ode mě znít hloupě, ale jaký je rozdíl mezi odtrhem a předstihem??? Já to vždy nařídím tak nějak aby to jelo. Na jawa-50.cz ty návody mě nejdou otevřít. Prosím řekněte mi rozdíl a přesný postup jak to nastavit! Díky moc! piště to polopatikcy! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: Jiřik      IP: uživatel8201    
Jestli doma nemáš měrky tak jsi je kup,jsou to takové plíšky,označené dle rozměrů,používají se na štelovani vůle ventilu,atd a podle nich to nastavis,nebo si sežeň plech 0,4mm
 
 
Datum: 12. prosince 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Ale jak nastavit 0,4mm přesně??
 
 
Datum: 12. prosince 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: Jiřik      IP: uživatel8166    
odtrh je vzdalenost mezi kladivkama davam 0,4mm a předstih je doba přeskočení jiskry před horní úvratí(otevření kladívek)a má být 1,2až1,5mm(píst před horní úvratí)
 
 
Datum: 12. prosince 2009 18:13
 
<  25  26  27  28  29  30  31  32  33  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.05.2025 0:22:32 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu