|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: lempl
IP: uživatel4396
 chci se zeptat jesti u jawy 550 ma vliv poloha staotu na kvalitu jiskry ,protoze predstim se nastavuje tou destickou aby me to davalo dobrou jiskru kdyz pohnu statorem misto desticky a podle ceho zjistit optimalni polohu statoru kdyztak
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 17:25
Jméno: lempl
IP: uživatel257
 no ale co stim kdyz uz je to sundany protoze jsem menil kliku jk poznam jak to mam dat naazpet diky.
Datum: 06. května 2009 17:25
 Podivejte se do dílenský příručky Jawa 50 pionýr. Je to tam tak napsaný že se stim nemá hejbat str. 96
Jestli chcete pošlu naskenovaný článek.
Datum: 05. května 2009 18:22
Jméno: lempl
IP: uživatel4396
 takze je to jedno jak namontuju stator a normalne mam sestelovat predstih pomoci desticky ,aspon to rika vic lidi
Datum: 04. května 2009 19:37
Jméno: standa
IP: uživatel5988
 frikuline asi si chtel rict ze stator je pevne daný,ale to je jedno.....podstatou veci je ze stator neni pevne daný jako u mašiny....muzes s nim otacet jako normalnim zapalovanim+muzes otacet destickou.....kuprikladu kdyz prdnes na 05 hlavu z 21 tak destickou predstih nedohoníš,takze musis otocit celym statorem
Datum: 04. května 2009 16:31
 zhruba se to nastavi natocenim statoru a na jemno se to doladi natacenim ty desticky
Datum: 04. května 2009 14:52
 U pařeza je rotor pevně daný kam se našroubí a proto se předstih ladí pomocí otáčením tý destičky (jako na velkejch Jawách a Čz....) Jinak že by sis polohou rototu vůči statoru rozhodil cívky....nesmysl....! Než kluci začnete něco vyprávět zkuste se chvilku zamyslet....
Datum: 04. května 2009 9:38
Jméno: standa
IP: uživatel5984
 taky si myslim ze je to naopak.....a z vlastni zkusenosti rikam ze to neni pravda
Datum: 03. května 2009 22:09
Jméno: neumetel_175
IP: uživatel5084
 Jožo:-a není to náhodou naopak???
Datum: 03. května 2009 21:40
Jméno: Jožo
IP: uživatel2597
 Cože? s tou destičkou nehejbej! Rozšteluješ si výkon cívek. Předstih se nastavuje natáčenim statoru. Stáhni si návod k
obsluze tam je popsaný jak to máš naštelovat. Ta destička je správně nastavená z fabriky a upevňovací šroubky jsou
zakáplý červenou barvou. Nebo se podivej do knížky Jawa 50 pionýr tam je to popsaný.
Datum: 03. května 2009 21:22
Jméno: lempl
IP: uživatel5959
 zdarec draci potreboval bych nutne vedet jak je to se stelovanim predstihu na zapalovani typu 555,550,05 takovy to velky kruhovy zapalovani,pohybovat jde i celým statorem,standartne se steluje ale tou kruhovou destickou s kladivkama ktera drzi na statoru za 2 srouby,problem je v tom ze sem rozebral motor a nekde sem slysel ze zavisi na poloze statoru ktera vyzname ovlivnuje kvalitu jiskry a predstih se pak steluje uz jenom tou destickou z kladivkama,podle ceho mam ted stator nastavit aby to melo dobrpi jiskru,zavisi prej na momentalni poloze magnetu s civkama toho staroru v dobe predstihu,poradte nikdo prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 17:46
Jméno: lempl
IP: uživatel5959
 fakt si stim nevim rady poradte prosim
Datum: 02. května 2009 17:46
Jméno: mirek
IP: uživatel4226
 Čau kluci je normální že když dám píst do horní úvrati tak je kladívko skoro úplně zavřené? Jinak mi mustang jezdí dobře akorát nedrží plyn nemohlo by to být tím? dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 21:20
Datum: 02. května 2009 21:20
 jen pro zajímavost nabyje se asi na 16 kv to je 16000 voltů
Datum: 01. května 2009 20:51
 kládívko má být maličko otevřené cca 0,4 mm...říká se tomu odtrh..jakmile se hladívka rozpojí tak se indučka přestane nabýjet a vybije se do svíčky a to udělá jiskru
Datum: 01. května 2009 20:51
Jméno: lempl
IP: uživatel4396
 Ahoj rozpulil jsem motor u05 s tim velkym kruhovym zapalovanim jako u 550 a 555 a v navodu psaly ze celim statorem se otocet nema protoze to ma vliv na kvaliku jiskry a otaci se jenom tim koleckem s kladivkama a kondikem,ted jde o to jak mam zjistit spravnou olohu magneta kdyz mam novou kliku i jiny magneto aby me to davalo dobrou jiskru,dikas
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 18:45
 lempl : je to popsáno v návodu !!!
Datum: 02. května 2009 18:45
Jméno: lempl
IP: uživatel5959
 presne tak nejvetsi zrada je ze muzes tocit i statorem a i destickou a nevim jak je to prave
Datum: 02. května 2009 10:02
Jméno: neumetel_175
IP: uživatel5084
 Fk....proč blábol?? ty jsi nikdy nezažil že ti to při správně naladěnym předstihu nedávalo jiskru a když si to rozladil tak jo??......taky bych točil pouze destičkou...když točíš statorem tak se ti potom nemusí překrývat magnety s cívkama na statoru....zdá se to jako blbost, ale když vezmeš ty otáčky je to rychlost.....
Datum: 30. dubna 2009 21:09
 To cos napsal je správně až ke slovům : celim statorem se otocet ... to co je napsáno dál je blábol !!!
Datum: 30. dubna 2009 16:32
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Caute na jakou hodnotu mam nastavit prestih aby to v terenu melo tah a slo rychle do otacek a taky aby to neco jelo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 22:24
Jméno: standa
IP: uživatel5941
 nejvetsi moznej na kterej este nebude kopat a nebude se prehrejvat....ja to tak jezdim
Datum: 29. dubna 2009 22:24
 Zdar všem majitelům jawek jsem majitelem jawi 250/579 kejvačky a mam problem dělal jsem na ni kompletni renovaci seridil jsem zapalko a vsechno ale porad me to střili dost do vejfuku a na volnoběh běží krásně ale když přidam plyn začne to jakobi turovat ve smislu jak kdybych pridaval a ubiral plyn porad a to pritom držim porad naplno benzín se stiha dodavat a gondik, kladivko, kovadlinku, civku mam novou a elektrika me kompletne funguje poradi me nekdo prosím jsem už s tím v koncích kdyžtak se ozvěte na e-meil nebo na icq 393615491
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 7:28
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jestli máš seřízené zapalování, podívej se na upevnění kondenzátoru ,jestli ja správně odizolován.Potom by mohla být vadná svíčka. Dále přichází v úvahu karburátor.Chudá ,nebo bohatá směs ,ucpané trysky.Napiš jaké je číslo karburátoru a o jaký typ jde.To označení,
které jsi napsal, neodpovídá.
Datum: 28. dubna 2009 7:28
Jméno: lukas
IP: uživatel5819
 zdarec mam jednorychlostnu babettu a nejde mi do otacek co to moze byt?diki moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 9:46
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Může být taky špatně seřízená bohatost směsi,nebo přicpaný karburátor.Podle návodu má být jehla ve II.zářezu shora a šroubek
bohatosti směsi 1/4 -1/2 otáčky, ale moje babetta vyžaduje jednu otáčku a jezdí i startuje výborně.
Datum: 18. dubna 2009 9:46
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 zasranej vejfuk
Datum: 17. dubna 2009 22:59
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Jak velký předpal dáváte na JAWA 05 ? V příručce 1962 je 2,7 až 3,0 a z 1965 je 2,3 až 2,6. A jakou používáte svíčku předepsaná 14-7RZ dnes NR17C se mi zdá moc teplá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 16:34
 Já jsem použivál nové studené N14
Datum: 23. dubna 2009 16:34
Jméno: maco
IP: uživatel5390
 cus draic jak mam spravne udelat presdtih na fichtlu diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2009 15:39
Jméno: honza
IP: uživatel680
 musis dat pist do horni uvrate a 3 milimetry cuknout spatky pist musi byt nahore a necmi se moc hybat proste horni uvrat pak vemes slabej
Datum: 15. dubna 2009 15:39
Datum: 14. dubna 2009 22:33
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar,jak mám správně nastavit u ČZ 150/352??A kolik má bejt.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 8:58
Jméno: pítrs
IP: uživatel5767
 odtrh je u vseho stejný 0,5 nebo 0.6-na sílu dělá se to plátovejma měrkama když je píst v horní uvrati-u hlavy,já mam odtrh nastavenej dobře tak aby to normálně jelo za 5 min ...
Datum: 13. dubna 2009 8:58
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 ale mylsim ze mysli odtrh !
Datum: 12. dubna 2009 9:50
 rád bych ti pomohl kdybych vedel co chceš nastavit
Datum: 11. dubna 2009 22:22
Jméno: dave
IP: uživatel1137
 čus draci.....mám blbej dotaz.....chci se zeptat kde se šteluje předstih a odtrh.....a jak by zhruba měl být sladěnej....
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2009 7:52
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 www.jawa-50.cz
Datum: 11. dubna 2009 7:52
Jméno: L@din
IP: uživatel5737
 Zdarec jak se lidi u JAWA 555 předstih nwm kolik mam dat mm před horno ouvrati poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2009 12:12
Jméno: L@din
IP: uživatel5737
 Tak tim to taky neni nece hazet jiskru asik budu muset pootočit nejak zapalkem a nwm jak
Datum: 10. dubna 2009 12:12
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-555-pionyr-technicke-udaje.html
Datum: 10. dubna 2009 12:06
Jméno: ondrak
IP: uživatel5563
 u pařeza je prředstih 2,8 až 3,1
Datum: 10. dubna 2009 11:50
Jméno: Archont
IP: uživatel469
 Zdarec, co všechno je příčinou slabé a někdy i nepravidelné jiskry? Stačí to jen trošku uchlastat a už to nechytne. Hodně se to hřeje ale to bude tim že mam tříkroužek s novými kroužky (maj tak 20km). Když se to povede nakopnout tak jede celkem hezky. Jehlu mam na 3. zářezu zhora, na chudší směs to taky nejede. Nevim co s tim. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2009 11:34
 zdarec chlapi na moji jawe 250/592 když šteluju předstih tak si norml nastavím píst před horní úvrat ale když pootáčím zákládní deskou tak mě neháže jiskru ale když normálně prošlápnu tak háže jiskru pěkně (motorka jezdíí rormálně pouze nemůžu vyřešit tentoproblém a tak mám nastaven předstih od oka) dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2009 23:32
 mogule nic proti ale o 250kach toho asi moc nevíš, 250ka ma baterku a když zapneš klíče a pootočíš zákl. deskou tak se rozpojí kladívka a hodí jiskru ale mě to tochu blbne.
Datum: 08. dubna 2009 23:32
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 to je normalni, kdyz pootacis zakladni deskou, tak to nema hazet jiskru, protoze prerusovac se sice rozpoji, ale nevyrabi to nikde proud, az kdyz proslapnes tak proud vytvori dynamo
Datum: 08. dubna 2009 18:17
 Čus draci, jakej předstih má být na 350/634? V manuálu jsem se dočet, že v odtrh má být 0,3 a předstih 2,5mm před úvrátí, tak jsem to tak dal, ale ono to skoro nechytá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2009 20:22
 Tak zapalování jsem nechal jak bylo, kompletně sem vyčistil karbec a hle ono to chytá. Takže odtrh mám 0,30, předstih 2.5, jehlu mám v třetím zářezu odshora a šroub na směs mám povolenej o 1 otáčku
Datum: 07. dubna 2009 20:22
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Odtrh 0,35 , předstih 2,7- 3,2 .Seřídit karburátor. Je-li hlavní tryska 92 ,je pojistka ve II. zářezu shora.je-li hlavní tryska 115,je pojistka jehly ve III. zářezu. Šroubek přídavného vzduchu povol o 1/2 otáčky ( ze zašroubované polohy).Dej vědět jestli se něco zlepšilo.
Datum: 06. dubna 2009 21:51
Jméno: raptor
IP: uživatel992
 zdar draci. jakej je předstih na čz 150????
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2012 21:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 3-3,5mm
Datum: 29. března 2012 21:44
 zdarte mam takovy problem střili mi čz 175/356 ze sani a nevim čim to je a do otaček jde taky špatne, skusil sjem už všechno diky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2009 21:28
 když motorka střílí do sání to znamená že je chudá směs a když o výfuku tak je bohatá tímto bych začal pak bych až začal měnit nejaké vačky a pod.
Datum: 07. dubna 2009 21:28
 vačka je excentr na zapalování, kterej otvírá a zavírá kontakty zapalování, ale spíš bych to viděl na tu bohatou směs. zkus jestli to bude lepší, když očistíš svíčku
Datum: 05. dubna 2009 16:03
Jméno: kony
IP: uživatel5699
 a kde tam je ja jaka váčka? to vubec netušim tak prosim napište co největši podrobnosti
Datum: 05. dubna 2009 14:13
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 tohle vetsinou dela spatne serizeny predstih nebo mozna i bohata smes
Datum: 05. dubna 2009 13:43
Jméno: Michal
IP: uživatel250
 4us mi to taky dělalo a vyměnil jsem váčku a bylo to v pohodě zkus si vyměnit váčku!!U mě to tak bylo!!
Datum: 05. dubna 2009 13:39
 Zdravim potreboval bych pomoc fichtl mi hazi slabou jiskru mam nove kladivko a civku a ztrasne to ztraci kdyz prihnu rozptyl svicky tak to jakž takž jede kdyz ji dam jak ma byt tak to vubec nejede a odtrh jsem ladil cigaretovym papirkem, nevim jestli je to predstihem dinamo mam natoceny uplne nalevo... prosim pomozte mi... nevim co s tím...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2009 21:32
 mě tohle taky dělalo koumal jsem nad tím dlouho ale pak jsem nastavil vzdálenost cívek od magneta a jiskra byla krásně velká nastavuje se to pomocí 2 spárových měrek ale už nevím jaká mezera tam má být ale na internetu to najdeš ale tuším že 0,3 mm
Datum: 07. dubna 2009 21:32
Jméno: buben
IP: uživatel770
 mě tohle dělala fajfka.....zkus jeste pro sychr kondenzator....
Datum: 05. dubna 2009 9:00
Jméno: standa
IP: uživatel5697
 zapoj eletriku na krátko....tim vylouzis odpory v kabelech...pokud to nepomuze skus vymenit magneto...
Datum: 04. dubna 2009 23:28
Jméno: vojta
IP: uživatel5686
 Zdar, mám dotaz dá se sundat hlava válce a válec aniž by se rozhasil předstih, díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2009 22:40
Jméno: KUBA
IP: uživatel5689
 NORMALNE TO SUNDEJ A BUDE TO V POHO
Datum: 03. dubna 2009 22:40
Jméno: Mischenike
IP: uživatel600
 jasny to vsechno muzes sundat..a pradstih ti zustane stejny.. vubec to na to nema vliv
Datum: 03. dubna 2009 21:25
 ano!
Datum: 03. dubna 2009 18:15
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci to jsem zase ja stou cernou svickou jak se do dusilo tak jsem dal pouze niz jehlu a pomohloto uz to jede a chata normalne tahne suprove jako nikdy ale co me porad trapi ze to zdechne sundam hadicku z karburatoru a nic netece ani na rezervu tak se tam asi dela vzduchova bublina ale jak jeto mozny?? hadicka je rohla ale stejne kde se tam bere kdyz to profouknu a proudem pustim benzin tak chvili tece proudem a pak zase ne sejtko a nadr jsem cistil. stando hlavu nesundavam to je zbytecny a porad to rozebyrat to je blby vyndam svicku a strcim tam supleru a suplera tam jde dat rovne jen se neboj ze bych ji daval na krivo
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2009 21:29
Jméno: Martin487
IP: uživatel5553
 zkus vičistit víčko u nádrže. Mohl by se ti tam delat podtlak a byk by to taky neteklo.
Datum: 02. dubna 2009 21:29
Jméno: standa
IP: uživatel5664
 normalne zasranej kohoutek uvnitr....mas asi bordel v bande....zejtra to jdu na jednim taky resit.....s tim nic nenadelas.....bud vycistis bandu a kohoutek a budes mit klid a nebo vycistis jen kohoutek a za tejden se ti zasere znova......
Datum: 01. dubna 2009 23:03
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 sejtkoje cisty jako novy nebo alspon v lete bylo vse jsem cistil a zkousel jsem profouknout ale za chvili to udela znova tak asi budu muset napnout hadicku aby nebyla prohla
Datum: 01. dubna 2009 22:00
 zadelanej filtr v nadrzi a kohoutek, nic vic, nic min...sitko vyplachni v benzine nebo vyfoukej kompresorem (jemne, at to sitko neponicis) aby bylo pres nej krasne videt, pomuze i tycka a obycejnej hadrik, ventilek odmontujes celej z nadrze, vymontujes vicko a kohoutek (tu pacicku), vyndas tesneni co je pod nim (neporus jinak ti to bude tyct i gdyz kohoutek zavres bo kup rovnou novy) a dratekm to prostourej a vyfoukej, lip ti poradit nedokazu, je to proste primitovni...
Datum: 01. dubna 2009 21:34
Jméno: benda
IP: uživatel1811
 jo to znám z vlastní zkušenosti teknkrát jsem vyměnil kohoutek a hadičku a až to tam budeš dávat tak normálně foukej do nádrže a tu bublinu vyfoukni ven a okamžitě to nandej na karbec
Datum: 01. dubna 2009 21:34
 očisti ventil a daj tam sitko mjastre a tú nádrž očisti poriadne
Datum: 01. dubna 2009 21:03
|



|