|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jura
IP: uživatel730
 Zdar Draci,, sehnal sem jawu 05.. koupil novy píst, kroužky a vále po výbrusu z Mustanga... Dal sem to dohromady a nakonec sem to nějak nakopnul a bez spojky s tím jezdil na 3. Další den jsme tam s kámošem dali spojku a už to nějak začlo blbnout.. nakonec jsme to nakopli a začli štelovat předstih-- vůbec jsme nevěděli jak na to.. teď to nejede vůbec a když šlápnu na nakopávačku aby se rozběhl píst slyším žě vzduch mezi válcem někde uniká.. těsnění tam mám všude nové, hlavu přidělanou. Pls poraď te jak zeštelovat ten předstih.. a odtrh díky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2008 10:22
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Ono slovo mela neznamena ze tam pasovat bude, rekni kamaradovy ad kope a ty poslouchej kde to unika... doufam zes hlavu utahoval do krize, to by byl totiz ten duvod
Datum: 26. dubna 2008 10:22
Jméno: jura
IP: uživatel730
hlavu tam mám starou z 0pětky, ale měla by tam pasovat...
Datum: 26. dubna 2008 9:17
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 Zdarec draci, mám takovej nepříjemnej problém se zapalováním... včera jsem šteloval odtrh, dal jsem ho přesně na papírek
a fichtl chytnul na poprví, dneska sem přišel k stroji a nic... Občas měl tendence chytnout, znáte to. Tak jsem destičku posunul trošku doleva, utáhnul a chytnul na poprví! A potom zase nic, znova odtrh! Čím to je že se to vždycky rozladí? Díky za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2008 20:17
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Tak zas nic, až po posunutí chytnul...
Datum: 25. dubna 2008 20:17
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
aha, no ted sem vyměnil ten šroub za novej a nastartovat potom šel, uvidim jestli půjde ještě dneska
Datum: 25. dubna 2008 14:23
no chalani to poznam na99 % nemate kolik na klukovke ten co drzi magnet na spravnom mieste
Datum: 24. dubna 2008 18:47
Jméno: Honza10
IP: uživatel263
myslim že mam taky stejnej problem, nekolikrat jsem to vyladil. pak jsem se jel projet prijel jsem v poho, a potom kdyz jsem chtel nastartovat tak kulový.
Datum: 24. dubna 2008 15:39
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Je to obycejnej sroub, ten stary byl vyglechtany tak jsem tam dal novy a v poho
Datum: 24. dubna 2008 6:26
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
On už je takovej, jak to říct.... prostě když to utáhnu nějak extrémě tak už ho nepovolim, dá se normálně vyšroubovat a nahradit jiným?
Datum: 23. dubna 2008 20:27
Jméno: fikus
IP: uživatel692
asi si malo utahnul ten sroubek na kladivku
Datum: 23. dubna 2008 20:21
 Ahoj jawaři, ja bych chtěl poradit. Já mám jawa 555, ale prý údajně je tam motor s náky 20 nebo 21. Už na něm lítam dost dlouho, ale před nedávnem jsem sekoušel jaký by to bylo bez vejfuku bylo to docela dobrý, krutej řev  a všechno šlo v poho ale pak jsem ho chtel nakopnou popřípadě roztlačit znova a už to nešlo a po dělším roztlačování to ukrutně střílelo. Nevíte prosím čím by to bylo? A jestli by to bylo předstihem, tak mi prosím napište podrobnější návod na seřízení a jak jestli tolik a tolik mm před horní úvratí nebo jak. Já to totiž nikdy ještě nedělal  Předem díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2008 8:16
Jméno: novák
IP: uživatel2275
muzou bejt vylytany pistni krouzky me se to stalo taky a muserl sxem koupit nastesti se me s valcem a pistem nic nestalo
Datum: 13. května 2008 8:16
Jméno: john
IP: uživatel1653
Může bejt v prdeli svíčka nebo předpal rozhozenej nactav si správnej odtrh 0,4mm a pak pootoč se statorem,nobo talířem podle toho co je tam tak, aby se kontakty rozepli 1,4-1,8 před horní úvratí.
Datum: 23. dubna 2008 18:37
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
 Cau draci dneska jsme zjistil ze mam predni svetlo zapojeny na civce k zapalovani..  nevadi to necemu?? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2008 20:02
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Ba naopak dava vetsi, ale spis ti ta zapalka nebude tahat svetla...
Datum: 25. dubna 2008 20:02
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
ja to prave mem pres vypinac a tlumeny dalkovi tam jsou taky ale jestlï mi treba nedava ta svetnelna civka na ktere mam zapalko mensi jiskru??
Datum: 23. dubna 2008 12:58
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Myslíš jako rovnou žárovku napojenou k světelné cívce bez zapojení na spínačku??? Poku ano, tak to nevadí -stejně musíš svítit pořád, ale měl by sis to zapojit alespoň na přepínač dálk./tlum. světla.
Datum: 22. dubna 2008 23:30
 prosim jak se dela prectih bez cigaretoviho papirku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2008 12:11
Jméno: pavel 951
IP: uživatel2910
Vidím,že jste se do toho zamotali.Na zjistění odtrhu se používají origo měrky,nebo spárový měrky,tak si nastavím 0,4mm a jdu na předstih,kde se používá cigaretový papírek,nebo měrka 0,05mm,tento úkon se dělá proto,aby jsme zjistili,kdy spíná a a hlavně kdy rozepíná kontakt kladívka.Ten kdo trochu ví něco o elektrice,tak ho hned napadne,že se toto dá udělat i přes zdroj a žárovku.Nepíšu celej postup ale hlavně ujasnění mezi odtrhem a předstihem.
Datum: 04. května 2008 12:11
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
a nemoh bys mi ňáký ty měrky taky sehnat pls?
Datum: 23. dubna 2008 15:42
já míato papírku používám originální měrky.
Datum: 22. dubna 2008 17:33
Jméno: Js
IP: uživatel340
Místo cigaretovýho papírku je použít alobal.
Datum: 22. dubna 2008 16:10
on se pta na prectich a vy mu radite odtrch vindas svicku das tam nakou rovnou tycku treba hrebyk a pak otacis magneto as sse zacne kladivko zvedat tak zastavis a pak si oznacis tu tycku a otacis dal as pist dojede nakonec kouknes kolik to povilezlo ven ta tycka ma vylist o 1,6 mm zhruba
Datum: 22. dubna 2008 15:50
Jméno: john
IP: uživatel1653
Ty nekouříš, kus cigarety snad obětuješ ne? Je to lepší dělat s tim papírkem.
Datum: 22. dubna 2008 15:03
Jméno: Karlos88
IP: uživatel1256
při seřízení přestsihu musí jiskra pálit nějíkou hodnotu (podle typu stroje) před horní uvratí. Sjedeš si z5 tu danou hodnotu pod HU a dáš ten papírek mezi kontakty přerušovače (kladívka) a pak nastavuješ destičkou na čele dynama pootočíš a zkusíš pohnout papírkem když se kontakty dotknou nepujde s papírkem pohnout a to je ten moment co potřebuješ
Datum: 22. dubna 2008 15:02
 Zdar draci, nevite cim je kdyz me jede mustang za studena suprove a za tepla se v nizkejch tockach dusi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2008 17:56
řekl bych moc bohatá směs, nebo příliš teplá svíčka
Datum: 22. dubna 2008 17:56
mně to za studena chytne na drnc .. za tepla to musím roztlačit ... to bude blbou tepelnou hodnotou svíčky tzn. že teplá svíčka jecde líp za tepla a studená za studena čuss
Datum: 21. dubna 2008 20:16
Jméno: fikus
IP: uživatel692
skus dotahnout srouby nahlave a svicku dotahnout ale nezaruduju zeto jetim
Datum: 21. dubna 2008 18:57
 zdarec,hele je mozny ze u BABETTY kdyz se vymeni civka tak se tim padem musi predelat predstih?me to pride jako blbost diky za radu (kdo uz to delal)
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2008 16:48
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Odmontujes dva srouby, az to tam budes davat dej mezi civku a rotor krabici od mleka, jinak by ti to drelo, nemusis nic rozebirat
Datum: 20. dubna 2008 16:48
Jméno: martin
IP: uživatel1521
treba mysli civku v zapalovani a ne inducku!!
Datum: 20. dubna 2008 12:39
Jméno: pavko
IP: uživatel430
je ot blbost tam jenom 2 draty predelas do predstihu vubec nedupes to stim nema nic spolecneho
Datum: 20. dubna 2008 10:48
Jméno: kuba476
IP: uživatel1525
je to blbost. Dej ta novou cívku,nakopni a jezdi
Datum: 20. dubna 2008 9:05
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
 Cau je pravda ze u 05 se davaji indukcni civky 8V??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2008 10:03
Jméno: fikus
IP: uživatel692
ve vsech fichtlach ma byt 6v jezdil stim muj fotr a jezdim sni ja a porad vpoho
Datum: 20. dubna 2008 10:03
Jméno: Luke
IP: uživatel250
Čus - v odborné literatuře je napsané že u 05 jsou 6V cívky, a u 20 a 21 jsou 8V cívky - já mam 21čku a civka se mi pokazila - chtěl sem jezdit tak sem tam dal 12V civku - a jezdi v poho !!!
Datum: 20. dubna 2008 9:57
 Zdarec chlapi nevite nikdo jakej obvod predniho kola je u jawa05? Potřeboval bych to abych si tam mohl dat tachometr z kola. Dik za kazdou odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2008 15:27
Jméno: Woozie02
IP: uživatel1379
Podľa výpočtu s číslom Pí - o=6,28 x polomer. (16palcov = 487,68cm čili polomer 243,87).
o=6,28 x 243,87
o=1531,50cm
Pozor! Toto je len obvod fáfiku. Musíš počítať aj s pneumatikou!
Datum: 19. dubna 2008 15:27
si to zmeraj,ne
Datum: 19. dubna 2008 15:19
Jméno: Franc
IP: uživatel2417
 ZDAR!!! nevíte proč mi to jiskří mezi kladívkem slyšel sem že by to nemělo dělat, kondenzátor je novej, jo a vadí to vlastně teda??? dík za názor!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2008 8:42
Jméno: fikus
IP: uživatel692
ja skusil 6 kondenzatoru a sevsema to je stejny a fungujou
Datum: 19. dubna 2008 8:42
pokial iskry len trochu,tak je to ok.Ak to iskry velmi,tak to nesvedcuje o zlom kondenzatore.Ale osobne by som to riesil ako pise som.
Datum: 18. dubna 2008 22:05
Jméno: fikus
IP: uživatel692
jo to musi jiskrit akzdej jiskri na kladivku to je normalni jiskry jak svin zluty barvy myslim
Datum: 18. dubna 2008 21:54
Jméno: petr
IP: uživatel2383
me to dela to sami uz rok a jezdi furt!!
Datum: 18. dubna 2008 21:50
Jméno: som
IP: uživatel692
jestli to jede tak to nech bejt
Datum: 18. dubna 2008 21:27
Jméno: suspension
IP: uživatel2223
Posl.aktualizace: 19. dubna 2008 10:22
nejdřív kup origo trysky co tam patří, seřiď předstih podle příručky a nejspíš ti to saje falešnej vzduch, oddělej karbec a koukni na přírubu jestli neni křivá, nebo by to mohlo být gufero pod dynamem
Datum: 19. dubna 2008 10:22
Jméno: neumetel
IP: uživatel1855
esi ti to stříli z karburátoru tak to je předstihem...ale s tema otáckama nwim, asi falešnej vzduch
Datum: 19. dubna 2008 10:15
Jméno: musa
IP: uživatel2731
bo ti to někde saje falešnej vzduch ja jsem nedotach pořadně karbec u fíka a mohl sem se rozjíždět beze plynu aji za 3
Datum: 18. dubna 2008 22:15
Jméno: pavko
IP: uživatel430
jehla muze se zasekavat a kup si new trysky a muze to robit i prestih ze tito jede pry vyskokych otackach
Datum: 18. dubna 2008 20:38
Jméno: suspension
IP: uživatel2223
no pořád mám vysoke otačky a stříli mi to s karburátoru.jak sem ji koupil tak už nani byla převrtaná triska a pořád sní něco je
Datum: 18. dubna 2008 20:35
poradím, ale napiš s čim...
Datum: 18. dubna 2008 20:23
Jméno: michal
IP: uživatel627
 čus draci ! mám problíém fichtl mi pri jizdě cuká(škube),možna znáte poradte co s tím,napiste klidne hodne nápadů. díííííííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2008 7:09
Jméno: michal
IP: uživatel627
díky moc
Datum: 18. dubna 2008 7:09
Jméno: LukeCZek
IP: uživatel250
Já měl nedávno stejný problém, vyčistil sem důkladně karburátor + filtr sání, koupil nový filtr ( čistič ) paliva ( z Globusu asi za 30Kč ) a jel zas suprově........ ale kamarádovy se stalo to samé, udělal to co já a furt nic, tak vyměnil indukční cívku a motorka byla zase 100%
Datum: 17. dubna 2008 20:10
skus dat odtrh 0,3 kdyz je veci tak motor rad vynechava a svicku brisk N15C taky koukni na filtr jestli je dobrej
Datum: 17. dubna 2008 19:41
Jméno: michal
IP: uživatel627
čistil jsem karbec a trysky taky. predstih jsem dělal už 2 krat.
Datum: 17. dubna 2008 19:31
Jméno: musa
IP: uživatel2715
vyčisti karburátor a trysky
Datum: 17. dubna 2008 18:53
skus vyměnit kondenzator
Datum: 17. dubna 2008 18:39
Jméno: kajbr
IP: uživatel768
myslim ze je to predstihem
Datum: 17. dubna 2008 18:32
 hojte mam problem u mustanga mel sem ropleny motor slozil jsem ho a roztlacil to chytne ale pridam plyn a hned to zdechne pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2008 9:50
keby to bolo zle utesnene,tak to taha falosny vzduch a motor by vyletel do otacok a neslo by to nijak nastavit
Datum: 18. dubna 2008 9:50
Vycisti karburator
Datum: 18. dubna 2008 9:49
Jméno: LukeCZek
IP: uživatel250
Jak říkal fikus !!! A nebo ještě, zkus jak to nakopneš nechat nachvilku stát a motor nechat zaplý, jak se zahřeje tak by měl jet !!!!!!
Datum: 17. dubna 2008 20:13
Jméno: fikus
IP: uživatel692
jo tak toje jasny fouka tito mezi blokama spatne si to utesnil ja to taky zjebal u fichtla dvakrat  us meto neba delam to na treti pokus a poradne tak uvidim icq 255-365-576
Datum: 17. dubna 2008 19:17
Jméno: svíčák
IP: uživatel2417
 zdar draci, chci se ujistit, jestli když je větší odtrh tak to špatně startuje ale lepší jízda a když je menší odtrh jestli to líp startuje a horší jízda, myslíte že je to pravda a ještě se chcu zeptat jestli má předstih vliv na spotřebu? Dík za odpovědi!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2008 19:40
Majo:Ja kdyz na číze 487 měl špatný předstih tak to nehoráýně žralo páč mi to všechno stříkalo ze sání....a když sem to pošteloval tak ze saní jde minimum a žere to akorát
Datum: 19. dubna 2008 19:40
Font  redstih na vplyv nema
Datum: 18. dubna 2008 9:55
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2712
predstih ma velky vlyv na chod motora, je zaroven aj zaujimava tuningova zalezitost...ved ked si pozrete to elektronicke zapalovanie s riadenim predstihu tak jeho princip je v tom ze posuva predstih s otackami motora...takze niaky vlyv tam bude nei?
Datum: 17. dubna 2008 16:15
Jméno: fikus
IP: uživatel692
standa a ja se pak muzu divit zeto tlacis
Datum: 17. dubna 2008 12:39
Jméno: blazenn
IP: uživatel2693
suhlasim se standou ja taki nic nemjerim,ja to stelujem podla iskre na pomale slapnuti start.pakou musi hazet kdis co nejmin strtujes,nevim ci mja chapete jako ze ked dtart.pakou tocis uplne pomalu tak musi hazet ne jako druhy celu silu.
Datum: 17. dubna 2008 11:42
Majo:Jasny..ale kdyz mas spatny predstih tak toho benzinu unika podstatne vic nez kdyz ten predstih mas dobre udelany
Datum: 17. dubna 2008 9:46
Ale bacha!!! Neni fichtl jako fichtl!!! Nektere kdyz sestelujes podle navodu tak nepojedou.....a kdyz mas vybehany loziska na klice tak uz vubec nic neseridis. nejlepsi je mit cit pro chod motoru a zapalovani seridit za chodu motoru....nikdy sem na fichtla nevytah měrky abych měril nejaky odtrhy....nebo abych suplerou odmeroval predstih....zbytečnýzdržování....to slyšíš jestli ten motor chce točit nebo jestli ne....
Datum: 17. dubna 2008 9:37
Front:benzin ti bude unikat VZDY.Je to proste nevyhoda dvojtaktov.Z karbu tomu zabranis jedine spatnou klapkou a z vyfuku asi nijak.Preto sa robia ladene vyfuky,ktore tu zmes vratia nazad do valca.
Datum: 17. dubna 2008 8:56
Špatny předstih=špatne spalování.....a kyž je špatné spalováni tak jde část benzinu ven přes karbec nebo přes výfuk
Datum: 16. dubna 2008 22:49
Jméno: svíčák
IP: uživatel2417
sorry, chtěl sem napsat předstih místo odtrhu
Datum: 16. dubna 2008 22:16
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
když bude odtrh seštelovanej jinak než má bejt ( 0,45 ) tak to pojede spíš hůř, předstich má vliv tak na to že to buť pojede nebo ne, asi ne na spotřebu.
Datum: 16. dubna 2008 22:09
Jméno: fikus
IP: uživatel692
tak to neni pravda musi to bejt nastelovany dle vyrobce jinak to bude vic zrat min jezdit
Datum: 16. dubna 2008 22:06
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 zdar draci,kdyz si koupim hvezdicovou hlavu tak jak rychle to pojede nebo o jak hodne to bude mit vetsi vykon????dik!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2008 17:10
tak že možná za 2 měsíce budou?a za 900kč?ked ta stojí 1300
Datum: 16. dubna 2008 17:10
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2402
Ta dělaná hlava vypadá jako normální vějíř protože to je normální vějíř. Já si nechám udělat odlitek a pak ji doma obrábim podle toho kdo ji jak chce na jakej motor. Teď žádnou nemám-možná budou. Cena je o 400 míň než co ji dává Marek asi tak...
Datum: 16. dubna 2008 16:38
fikulíne prosimte jak vypadá ta delaná hlava?a kolik za ni chcceš??
Datum: 16. dubna 2008 14:08
Jméno: Frikulin-VIX TEAM
IP: uživatel2283
Podle toho jak ji budeš mít udělanou...když bude vhodně snížená tak se ti výkon trochu zvedne...spíš teda krouťák...! A sníženou hlavou se ti zvýší teplota motoru což by měli žebra kompenzovat....! Mám s ní dobrý zkušenosti...  Mám ji na obou závodních motorech a pár sem jich dělal klukům a sou taky spokojený....
Datum: 16. dubna 2008 9:00
Jméno: tomulik
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel2512
presne tak vykon ti to ani nezvedne to bys ju jeste muselsnižit vejirova hlava je hlavne na to aby to lip chladilo!buss
Datum: 15. dubna 2008 22:05
Jméno: pauliecz
IP: uživatel2267
Bude to lip chladit
Datum: 15. dubna 2008 22:02
Jméno: Franc
IP: uživatel2417
 zdar draci, nevíte proč mám často černou svíčku, ale olejem to není protože sem skoušel chvilku jet ma čistej benzín a dálo to taky, prostě dám tam svíčku a asi po 15 minutách to nejede a když vydělám svíčku taj je zakarbonizovaná očistím ji a jede v pohodě. Dík za radu!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2009 11:06
Jméno: vlastina
IP: uživatel5307
 předstih
Datum: 16. února 2009 11:06
Jméno: Jenda
IP: uživatel3097
skus uplne zatocit sroub na karbecu na bohatost smesi a pak ho vytocit o 1,5 otočky
Datum: 23. června 2008 20:26
Jméno: Franc
IP: uživatel2417
ale sání i vejfuk sem měl rozdělaný a vyčistil
Datum: 16. dubna 2008 21:39
Jméno: jawamaniak22
IP: uživatel131
de ti tam málo vzduchu -> ucpanej filtr atd...
Datum: 15. dubna 2008 15:34
Jméno: pavko
IP: uživatel430
máš mít brisk N15C
Datum: 14. dubna 2008 6:36
Jméno: Franc
IP: uživatel2417
má brisk n14c
Datum: 13. dubna 2008 20:55
mas isto dobru sviecku
Datum: 13. dubna 2008 20:43
Jméno: Franc
IP: uživatel2417
to ne těsnění je v pořádku
Datum: 13. dubna 2008 20:35
Jméno: fikus
IP: uživatel692
zdar jestli si delal GO tak tito mozna fouka sklikovky nebo jestli je stary tesneni tak tto taky muze foukat
Datum: 13. dubna 2008 20:29
 zdar.nevíte čím to je,když mi jawa 21 nejde nastartovat a při roztláčení to musím roztlačit z hodně velkýho kopce(dát to do vysokych otáček)a pak jak to chytne tak už to jede suprově,ale jakmile zpomalím a otáčky klesnou,tak mi to zase zdechne.díky za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2008 21:02
Jméno: fikus
IP: uživatel692
tohle muze delat karbec lepsi dat jinej jestli mas nebo to muze bejt svickou lepsi koupit novou brisk N15 icq 255-365-576
Datum: 13. dubna 2008 21:02
Jméno: tofi
IP: uživatel2056
odtrh a předstih je dobrej.hladina taky.
Datum: 13. dubna 2008 19:20
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
vysoka hladina v plovakovy komore podle me,jak spomalis tak se ti to uchlasta a chcipne to
Datum: 13. dubna 2008 19:09
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
a nespamuj tady
Datum: 13. dubna 2008 19:08
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Koukni na předsith a odtrh
Datum: 13. dubna 2008 19:07
Jméno: josko
IP: uživatel2223
 čau motor se mi přehříva čim to můžze byt zpusobeno asi tak po 1min klepkáni motoru se šileně zahřeje
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2008 17:48
Jméno: axel
IP: uživatel2605
Mas to dobre zajety?Protoze ja sem to spatne zajel a prehrivalo ze mi to tez tak jako tobe...
Datum: 13. dubna 2008 17:48
Jméno: josko
IP: uživatel2223
motor je po go zkoušel sem to bez vyfuku i bez sani jeto pořád to same
Datum: 13. dubna 2008 15:30
Jméno: kajbr
IP: uživatel768
potom se to tak moc myslim nebude prehrivat
Datum: 13. dubna 2008 15:25
Jméno: Kajbr
IP: uživatel768
zkus vycistit vyfuk
Datum: 13. dubna 2008 15:24
nejpravdepodobnejsi bude ze mas starej vřehtanej pekáč kterej chce seridit a popripade GO
Datum: 13. dubna 2008 14:33
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2665
ako moze predstih suvisiet s zahrievanim? davas dostatok oleja do benzinu? problem bude niekde tam...
Datum: 13. dubna 2008 14:02
Jméno: jirka
IP: uživatel2324
Serid si poradne predstih mé to delalo to.
Datum: 13. dubna 2008 13:20
Jméno: josko
IP: uživatel2223
no ale když jezdím takovou malou chvíli a aby se to tolik přehřálo tak to není normálni a pak aby to stratilo uplně výkon
Datum: 13. dubna 2008 13:08
Jméno: Patrik
IP: uživatel1917
přehřívání způsobuje chudá směs, ale v tvém případě když to našlápneš a necháš to klepat na místě tak se nediv že se to zahřeje.
Datum: 13. dubna 2008 12:37
 Cau,mám mustanga na první slápnutí chytne a kdyz tomu vohulím na plnej kotel tak ve vysokých otáčkách se začne dusit a pak chcípat no nevím cím to je plováková komora
je plná!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2008 22:09
Jméno: methaw
IP: uživatel1513
tady je hodně možností...1. ucpanej filtr, 2. špatně nastavená směs, 3. špatně nastavený zapalování
Datum: 14. dubna 2008 22:09
Jméno: geroy
IP: uživatel2637
no ved prave tym ze je plna tebe musi hladina rysovat ten vrsok na plavaku ked ho stlacis na dno
Datum: 11. dubna 2008 20:18
Jméno: ...magor...
IP: uživatel2654
 čau lidi, vim že sem vul  ae nevite jak nastavit předstih zážehu ? mám motor v cajku ae eště potřebuju nastavit tohle. předem dík za odpovdi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2008 11:04
Super koukam že nejsem sáám komu nejde naštelovat predstih me to dela to sami po dlouhej dobe roztlačováni mi to chytne jedu za jedna super zaradim 2 a už to neni vono začíná vynechavat a kdyz chci zpomalit tak abych tlacil zas jak debil nwm co stim asi zajdu za neakym typkem
Datum: 16. dubna 2008 11:04
Jméno: BFU
IP: uživatel2437
no proste sundej hlavu a pootoc magneto tak aby to prerusilo kdyz mas pist 1,5mm pred HU... jednoduse
Datum: 11. dubna 2008 23:11
Jméno: Js
IP: uživatel340
Seřiď si odtrh, pak sundej hlavu, odměř si šuplerou okolik pootočíšíš a zkus jestli ti mezi kontakty přerušovače jde suvně prostrčit alobal. Jeatli máš moc velkou mezeru, potoč rotor doprava. jestli malou, tak doleva. To opakuj dokud to nesešteluješ. Je to sice zdlouhavější postup, ale funguje spolehlivě.
Datum: 11. dubna 2008 20:08
Jméno: KFC
IP: uživatel111
jn tohle fakt nejde ani mě , pokaždé když rozdelám motor nebo tak neco tak musim za jednym typkem kterej me to udelá za 50kč .
Datum: 11. dubna 2008 19:31
Jméno: Kozy
IP: uživatel2151
Hele za to se vůbec nestyď že si wul  .. ja sem na tom stejně..šteluju to takovou dobu a nic  akorát jednou sem to dal až do tý podoby že jsem to roztláčel, zase na howno..ale po pár metrech to chytlo skočim na to..jedu za 1. jak o život ..tak jsem si řekl ty woe ja sem frajer umi nastelovat předstih...pak jsem tam jebl 2. a už to začlo cukat a dusit se  kua drat :-/
Datum: 11. dubna 2008 19:12
|



|