česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  46  47  48  49  50  51  52  53  54  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel730    
Zdar Draci,, sehnal sem jawu 05.. koupil novy píst, kroužky a vále po výbrusu z Mustanga... Dal sem to dohromady a nakonec sem to nějak nakopnul a bez spojky s tím jezdil na 3. Další den jsme tam s kámošem dali spojku a už to nějak začlo blbnout.. nakonec jsme to nakopli a začli štelovat předstih-- vůbec jsme nevěděli jak na to.. teď to nejede vůbec a když šlápnu na nakopávačku aby se rozběhl píst slyším žě vzduch mezi válcem někde uniká.. těsnění tam mám všude nové, hlavu přidělanou. Pls poraď te jak zeštelovat ten předstih.. a odtrh díky moc.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2008 10:22
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Ono slovo mela neznamena ze tam pasovat bude, rekni kamaradovy ad kope a ty poslouchej kde to unika... doufam zes hlavu utahoval do krize, to by byl totiz ten duvod
 
 
Datum: 26. dubna 2008 10:22
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel730    
hlavu tam mám starou z 0pětky, ale měla by tam pasovat...
 
 
Datum: 26. dubna 2008 9:17
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Zdarec draci, mám takovej nepříjemnej problém se zapalováním... včera jsem šteloval odtrh, dal jsem ho přesně na papírek a fichtl chytnul na poprví, dneska sem přišel k stroji a nic... Občas měl tendence chytnout, znáte to. Tak jsem destičku posunul trošku doleva, utáhnul a chytnul na poprví! A potom zase nic, znova odtrh! Čím to je že se to vždycky rozladí? Díky za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2008 20:17
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Tak zas nic, až po posunutí chytnul...
 
 
Datum: 25. dubna 2008 20:17
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
aha, no ted sem vyměnil ten šroub za novej a nastartovat potom šel, uvidim jestli půjde ještě dneska
 
 
Datum: 25. dubna 2008 14:23
 
 
 
 
Jméno: ivan      E-mail:      IP: uživatel2704    
no chalani to poznam na99 % nemate kolik na klukovke ten co drzi magnet na spravnom mieste
 
 
Datum: 24. dubna 2008 18:47
 
 
 
 
Jméno: Honza10      IP: uživatel263    
myslim že mam taky stejnej problem, nekolikrat jsem to vyladil. pak jsem se jel projet prijel jsem v poho, a potom kdyz jsem chtel nastartovat tak kulový.
 
 
Datum: 24. dubna 2008 15:39
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Je to obycejnej sroub, ten stary byl vyglechtany tak jsem tam dal novy a v poho
 
 
Datum: 24. dubna 2008 6:26
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
On už je takovej, jak to říct.... prostě když to utáhnu nějak extrémě tak už ho nepovolim, dá se normálně vyšroubovat a nahradit jiným?
 
 
Datum: 23. dubna 2008 20:27
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
asi si malo utahnul ten sroubek na kladivku
 
 
Datum: 23. dubna 2008 20:21
 
 
 
 
Jméno: Piškot      E-mail:      IP: uživatel2827    
Ahoj jawaři, ja bych chtěl poradit. Já mám jawa 555, ale prý údajně je tam motor s náky 20 nebo 21. Už na něm lítam dost dlouho, ale před nedávnem jsem sekoušel jaký by to bylo bez vejfuku bylo to docela dobrý, krutej řev :-D a všechno šlo v poho ale pak jsem ho chtel nakopnou popřípadě roztlačit znova a už to nešlo a po dělším roztlačování to ukrutně střílelo. Nevíte prosím čím by to bylo? A jestli by to bylo předstihem, tak mi prosím napište podrobnější návod na seřízení a jak jestli tolik a tolik mm před horní úvratí nebo jak. Já to totiž nikdy ještě nedělal :-D Předem díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2008 8:16
 
 
 
 
Jméno: novák      IP: uživatel2275    
muzou bejt vylytany pistni krouzky me se to stalo taky a muserl sxem koupit nastesti se me s valcem a pistem nic nestalo
 
 
Datum: 13. května 2008 8:16
 
 
 
 
Jméno: john      IP: uživatel1653    
Může bejt v prdeli svíčka nebo předpal rozhozenej nactav si správnej odtrh 0,4mm a pak pootoč se statorem,nobo talířem podle toho co je tam tak, aby se kontakty rozepli 1,4-1,8 před horní úvratí.
 
 
Datum: 23. dubna 2008 18:37
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
Cau draci dneska jsme zjistil ze mam predni svetlo zapojeny na civce k zapalovani..:-D nevadi to necemu?? diky za odpovedi:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2008 20:02
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Ba naopak dava vetsi, ale spis ti ta zapalka nebude tahat svetla...
 
 
Datum: 25. dubna 2008 20:02
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
ja to prave mem pres vypinac a tlumeny dalkovi tam jsou taky ale jestlï mi treba nedava ta svetnelna civka na ktere mam zapalko mensi jiskru??:-)
 
 
Datum: 23. dubna 2008 12:58
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Myslíš jako rovnou žárovku napojenou k světelné cívce bez zapojení na spínačku??? Poku ano, tak to nevadí -stejně musíš svítit pořád, ale měl by sis to zapojit alespoň na přepínač dálk./tlum. světla.
 
 
Datum: 22. dubna 2008 23:30
 
 
 
 
Jméno: karlos      E-mail:      IP: uživatel2800    
prosim jak se dela prectih bez cigaretoviho papirku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2008 12:11
 
 
 
 
Jméno: pavel 951      IP: uživatel2910    
Vidím,že jste se do toho zamotali.Na zjistění odtrhu se používají origo měrky,nebo spárový měrky,tak si nastavím 0,4mm a jdu na předstih,kde se používá cigaretový papírek,nebo měrka 0,05mm,tento úkon se dělá proto,aby jsme zjistili,kdy spíná a a hlavně kdy rozepíná kontakt kladívka.Ten kdo trochu ví něco o elektrice,tak ho hned napadne,že se toto dá udělat i přes zdroj a žárovku.Nepíšu celej postup ale hlavně ujasnění mezi odtrhem a předstihem.
 
 
Datum: 04. května 2008 12:11
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
a nemoh bys mi ňáký ty měrky taky sehnat pls?
 
 
Datum: 23. dubna 2008 15:42
 
 
 
 
Jméno: Patrik      E-mail:      IP: uživatel1917    
já míato papírku používám originální měrky.
 
 
Datum: 22. dubna 2008 17:33
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Místo cigaretovýho papírku je použít alobal.
 
 
Datum: 22. dubna 2008 16:10
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
on se pta na prectich a vy mu radite odtrch vindas svicku das tam nakou rovnou tycku treba hrebyk a pak otacis magneto as sse zacne kladivko zvedat tak zastavis a pak si oznacis tu tycku a otacis dal as pist dojede nakonec kouknes kolik to povilezlo ven ta tycka ma vylist o 1,6 mm zhruba
 
 
Datum: 22. dubna 2008 15:50
 
 
 
 
Jméno: john      IP: uživatel1653    
Ty nekouříš, kus cigarety snad obětuješ ne? Je to lepší dělat s tim papírkem.
 
 
Datum: 22. dubna 2008 15:03
 
 
 
 
Jméno: Karlos88      IP: uživatel1256    
při seřízení přestsihu musí jiskra pálit nějíkou hodnotu (podle typu stroje) před horní uvratí. Sjedeš si z5 tu danou hodnotu pod HU a dáš ten papírek mezi kontakty přerušovače (kladívka) a pak nastavuješ destičkou na čele dynama pootočíš a zkusíš pohnout papírkem když se kontakty dotknou nepujde s papírkem pohnout a to je ten moment co potřebuješ
 
 
Datum: 22. dubna 2008 15:02
 
 
 
 
Jméno: jelipa      E-mail:      IP: uživatel2566    
Zdar draci, nevite cim je kdyz me jede mustang za studena suprove a za tepla se v nizkejch tockach dusi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2008 17:56
 
 
 
 
Jméno: misanek      E-mail:      IP: uživatel2814    
řekl bych moc bohatá směs, nebo příliš teplá svíčka
 
 
Datum: 22. dubna 2008 17:56
 
 
 
 
Jméno: mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
mně to za studena chytne na drnc .. za tepla to musím roztlačit ... to bude blbou tepelnou hodnotou svíčky tzn. že teplá svíčka jecde líp za tepla a studená za studena čuss
 
 
Datum: 21. dubna 2008 20:16
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
skus dotahnout srouby nahlave a svicku dotahnout ale nezaruduju zeto jetim
 
 
Datum: 21. dubna 2008 18:57
 
 
 
 
Jméno: Marc      E-mail:      IP: uživatel2744    
zdarec,hele je mozny ze u BABETTY kdyz se vymeni civka tak se tim padem musi predelat predstih?me to pride jako blbost diky za radu (kdo uz to delal) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2008 16:48
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Odmontujes dva srouby, az to tam budes davat dej mezi civku a rotor krabici od mleka, jinak by ti to drelo, nemusis nic rozebirat
 
 
Datum: 20. dubna 2008 16:48
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1521    
treba mysli civku v zapalovani a ne inducku!!
 
 
Datum: 20. dubna 2008 12:39
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
je ot blbost tam jenom 2 draty predelas do predstihu vubec nedupes to stim nema nic spolecneho
 
 
Datum: 20. dubna 2008 10:48
 
 
 
 
Jméno: kuba476      IP: uživatel1525    
je to blbost. Dej ta novou cívku,nakopni a jezdi
 
 
Datum: 20. dubna 2008 9:05
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
Cau je pravda ze u 05 se davaji indukcni civky 8V?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2008 10:03
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
ve vsech fichtlach ma byt 6v jezdil stim muj fotr a jezdim sni ja a porad vpoho
 
 
Datum: 20. dubna 2008 10:03
 
 
 
 
Jméno: Luke      IP: uživatel250    
Čus - v odborné literatuře je napsané že u 05 jsou 6V cívky, a u 20 a 21 jsou 8V cívky - já mam 21čku a civka se mi pokazila - chtěl sem jezdit tak sem tam dal 12V civku - a jezdi v poho !!!
 
 
Datum: 20. dubna 2008 9:57
 
 
 
 
Jméno: fik michal      E-mail:      IP: uživatel2739    
Zdarec chlapi nevite nikdo jakej obvod predniho kola je u jawa05? Potřeboval bych to abych si tam mohl dat tachometr z kola. Dik za kazdou odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2008 15:27
 
 
 
 
Jméno: Woozie02      IP: uživatel1379    
Podľa výpočtu s číslom Pí - o=6,28 x polomer. (16palcov = 487,68cm čili polomer 243,87). o=6,28 x 243,87 o=1531,50cm Pozor! Toto je len obvod fáfiku. Musíš počítať aj s pneumatikou!
 
 
Datum: 19. dubna 2008 15:27
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
si to zmeraj,ne
 
 
Datum: 19. dubna 2008 15:19
 
 
 
 
Jméno: Franc      IP: uživatel2417    
ZDAR!!! nevíte proč mi to jiskří mezi kladívkem slyšel sem že by to nemělo dělat, kondenzátor je novej, jo a vadí to vlastně teda??? dík za názor!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2008 8:42
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
ja skusil 6 kondenzatoru a sevsema to je stejny a fungujou
 
 
Datum: 19. dubna 2008 8:42
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
pokial iskry len trochu,tak je to ok.Ak to iskry velmi,tak to nesvedcuje o zlom kondenzatore.Ale osobne by som to riesil ako pise som.
 
 
Datum: 18. dubna 2008 22:05
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jo to musi jiskrit akzdej jiskri na kladivku to je normalni jiskry jak svin zluty barvy myslim
 
 
Datum: 18. dubna 2008 21:54
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel2383    
me to dela to sami uz rok a jezdi furt!!
 
 
Datum: 18. dubna 2008 21:50
 
 
 
 
Jméno: som      IP: uživatel692    
jestli to jede tak to nech bejt
 
 
Datum: 18. dubna 2008 21:27
 
 
 
 
Jméno: suspension      IP: uživatel2223    
čau poradí mi někdo ze 175?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2008 10:22
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
nejdřív kup origo trysky co tam patří, seřiď předstih podle příručky a nejspíš ti to saje falešnej vzduch, oddělej karbec a koukni na přírubu jestli neni křivá, nebo by to mohlo být gufero pod dynamem
 
 
Datum: 19. dubna 2008 10:22
 
 
 
 
Jméno: neumetel      IP: uživatel1855    
esi ti to stříli z karburátoru tak to je předstihem...ale s tema otáckama nwim, asi falešnej vzduch
 
 
Datum: 19. dubna 2008 10:15
 
 
 
 
Jméno: musa      IP: uživatel2731    
bo ti to někde saje falešnej vzduch ja jsem nedotach pořadně karbec u fíka a mohl sem se rozjíždět beze plynu aji za 3 :-)
 
 
Datum: 18. dubna 2008 22:15
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
jehla muze se zasekavat a kup si new trysky a muze to robit i prestih ze tito jede pry vyskokych otackach
 
 
Datum: 18. dubna 2008 20:38
 
 
 
 
Jméno: suspension      IP: uživatel2223    
no pořád mám vysoke otačky a stříli mi to s karburátoru.jak sem ji koupil tak už nani byla převrtaná triska a pořád sní něco je
 
 
Datum: 18. dubna 2008 20:35
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
poradím, ale napiš s čim...
 
 
Datum: 18. dubna 2008 20:23
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
čus draci ! mám problíém fichtl mi pri jizdě cuká(škube),možna znáte poradte co s tím,napiste klidne hodne nápadů. díííííííky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2008 7:09
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
díky moc
 
 
Datum: 18. dubna 2008 7:09
 
 
 
 
Jméno: LukeCZek      IP: uživatel250    
Já měl nedávno stejný problém, vyčistil sem důkladně karburátor + filtr sání, koupil nový filtr ( čistič ) paliva ( z Globusu asi za 30Kč ) a jel zas suprově........ ale kamarádovy se stalo to samé, udělal to co já a furt nic, tak vyměnil indukční cívku a motorka byla zase 100%
 
 
Datum: 17. dubna 2008 20:10
 
 
 
 
Jméno: ?      IP: uživatel356    
skus dat odtrh 0,3 kdyz je veci tak motor rad vynechava a svicku brisk N15C taky koukni na filtr jestli je dobrej
 
 
Datum: 17. dubna 2008 19:41
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
čistil jsem karbec a trysky taky. predstih jsem dělal už 2 krat.
 
 
Datum: 17. dubna 2008 19:31
 
 
 
 
Jméno: musa      IP: uživatel2715    
vyčisti karburátor a trysky
 
 
Datum: 17. dubna 2008 18:53
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel2692    
skus vyměnit kondenzator
 
 
Datum: 17. dubna 2008 18:39
 
 
 
 
Jméno: kajbr      IP: uživatel768    
myslim ze je to predstihem
 
 
Datum: 17. dubna 2008 18:32
 
 
 
 
Jméno: martinecek123      E-mail:      IP: uživatel1411    
hojte mam problem u mustanga mel sem ropleny motor slozil jsem ho a roztlacil to chytne ale pridam plyn a hned to zdechne pls poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2008 9:50
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
keby to bolo zle utesnene,tak to taha falosny vzduch a motor by vyletel do otacok a neslo by to nijak nastavit
 
 
Datum: 18. dubna 2008 9:50
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Vycisti karburator
 
 
Datum: 18. dubna 2008 9:49
 
 
 
 
Jméno: LukeCZek      IP: uživatel250    
Jak říkal fikus !!! A nebo ještě, zkus jak to nakopneš nechat nachvilku stát a motor nechat zaplý, jak se zahřeje tak by měl jet !!!!!!
 
 
Datum: 17. dubna 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jo tak toje jasny fouka tito mezi blokama spatne si to utesnil ja to taky zjebal u fichtla dvakrat :-) us meto neba delam to na treti pokus a poradne tak uvidim icq 255-365-576
 
 
Datum: 17. dubna 2008 19:17
 
 
 
 
Jméno: svíčák      IP: uživatel2417    
zdar draci, chci se ujistit, jestli když je větší odtrh tak to špatně startuje ale lepší jízda a když je menší odtrh jestli to líp startuje a horší jízda, myslíte že je to pravda a ještě se chcu zeptat jestli má předstih vliv na spotřebu? Dík za odpovědi!!!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2008 19:40
 
 
 
 
Jméno: Front      E-mail:      IP: uživatel633    
Majo:Ja kdyz na číze 487 měl špatný předstih tak to nehoráýně žralo páč mi to všechno stříkalo ze sání....a když sem to pošteloval tak ze saní jde minimum a žere to akorát :-)
 
 
Datum: 19. dubna 2008 19:40
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Font:-Predstih na vplyv nema
 
 
Datum: 18. dubna 2008 9:55
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel2712    
predstih ma velky vlyv na chod motora, je zaroven aj zaujimava tuningova zalezitost...ved ked si pozrete to elektronicke zapalovanie s riadenim predstihu tak jeho princip je v tom ze posuva predstih s otackami motora...takze niaky vlyv tam bude nei?
 
 
Datum: 17. dubna 2008 16:15
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
standa a ja se pak muzu divit zeto tlacis :-)
 
 
Datum: 17. dubna 2008 12:39
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2693    
suhlasim se standou ja taki nic nemjerim,ja to stelujem podla iskre na pomale slapnuti start.pakou musi hazet kdis co nejmin strtujes,nevim ci mja chapete jako ze ked dtart.pakou tocis uplne pomalu tak musi hazet ne jako druhy celu silu.
 
 
Datum: 17. dubna 2008 11:42
 
 
 
 
Jméno: Front      E-mail:      IP: uživatel633    
Majo:Jasny..ale kdyz mas spatny predstih tak toho benzinu unika podstatne vic nez kdyz ten predstih mas dobre udelany :-)
 
 
Datum: 17. dubna 2008 9:46
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel2708    
Ale bacha!!! Neni fichtl jako fichtl!!! Nektere kdyz sestelujes podle navodu tak nepojedou.....a kdyz mas vybehany loziska na klice tak uz vubec nic neseridis. nejlepsi je mit cit pro chod motoru a zapalovani seridit za chodu motoru....nikdy sem na fichtla nevytah měrky abych měril nejaky odtrhy....nebo abych suplerou odmeroval predstih....zbytečnýzdržování....to slyšíš jestli ten motor chce točit nebo jestli ne....
 
 
Datum: 17. dubna 2008 9:37
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Front:benzin ti bude unikat VZDY.Je to proste nevyhoda dvojtaktov.Z karbu tomu zabranis jedine spatnou klapkou a z vyfuku asi nijak.Preto sa robia ladene vyfuky,ktore tu zmes vratia nazad do valca.
 
 
Datum: 17. dubna 2008 8:56
 
 
 
 
Jméno: Front      E-mail:      IP: uživatel633    
Špatny předstih=špatne spalování.....a kyž je špatné spalováni tak jde část benzinu ven přes karbec nebo přes výfuk :-)
 
 
Datum: 16. dubna 2008 22:49
 
 
 
 
Jméno: svíčák      IP: uživatel2417    
sorry, chtěl sem napsat předstih místo odtrhu
 
 
Datum: 16. dubna 2008 22:16
 
 
 
 
Jméno: Georg      IP: uživatel2646    
když bude odtrh seštelovanej jinak než má bejt ( 0,45 ) tak to pojede spíš hůř, předstich má vliv tak na to že to buť pojede nebo ne, asi ne na spotřebu.
 
 
Datum: 16. dubna 2008 22:09
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak to neni pravda musi to bejt nastelovany dle vyrobce jinak to bude vic zrat min jezdit
 
 
Datum: 16. dubna 2008 22:06
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
zdar draci,kdyz si koupim hvezdicovou hlavu tak jak rychle to pojede nebo o jak hodne to bude mit vetsi vykon????dik!!!!!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2008 17:10
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel2699    
tak že možná za 2 měsíce budou?a za 900kč?ked ta stojí 1300
 
 
Datum: 16. dubna 2008 17:10
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel2402    
Ta dělaná hlava vypadá jako normální vějíř protože to je normální vějíř. Já si nechám udělat odlitek a pak ji doma obrábim podle toho kdo ji jak chce na jakej motor. Teď žádnou nemám-možná budou. Cena je o 400 míň než co ji dává Marek asi tak...
 
 
Datum: 16. dubna 2008 16:38
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel2699    
fikulíne prosimte jak vypadá ta delaná hlava?a kolik za ni chcceš??
 
 
Datum: 16. dubna 2008 14:08
 
 
 
 
Jméno: Frikulin-VIX TEAM      IP: uživatel2283    
Podle toho jak ji budeš mít udělanou...když bude vhodně snížená tak se ti výkon trochu zvedne...spíš teda krouťák...! A sníženou hlavou se ti zvýší teplota motoru což by měli žebra kompenzovat....! Mám s ní dobrý zkušenosti...:-D Mám ji na obou závodních motorech a pár sem jich dělal klukům a sou taky spokojený....
 
 
Datum: 16. dubna 2008 9:00
 
 
 
 
Jméno: tomulik      E-mail:      IP: uživatel2512    
presne tak vykon ti to ani nezvedne to bys ju jeste muselsnižit vejirova hlava je hlavne na to aby to lip chladilo!buss
 
 
Datum: 15. dubna 2008 22:05
 
 
 
 
Jméno: pauliecz      IP: uživatel2267    
Bude to lip chladit
 
 
Datum: 15. dubna 2008 22:02
 
 
 
 
Jméno: Franc      IP: uživatel2417    
zdar draci, nevíte proč mám často černou svíčku, ale olejem to není protože sem skoušel chvilku jet ma čistej benzín a dálo to taky, prostě dám tam svíčku a asi po 15 minutách to nejede a když vydělám svíčku taj je zakarbonizovaná očistím ji a jede v pohodě. Dík za radu!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2009 11:06
 
 
 
 
Jméno: vlastina      IP: uživatel5307    
předstih
 
 
Datum: 16. února 2009 11:06
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel3097    
skus uplne zatocit sroub na karbecu na bohatost smesi a pak ho vytocit o 1,5 otočky
 
 
Datum: 23. června 2008 20:26
 
 
 
 
Jméno: Franc      IP: uživatel2417    
ale sání i vejfuk sem měl rozdělaný a vyčistil
 
 
Datum: 16. dubna 2008 21:39
 
 
 
 
Jméno: jawamaniak22      IP: uživatel131    
de ti tam málo vzduchu -> ucpanej filtr atd...
 
 
Datum: 15. dubna 2008 15:34
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
máš mít brisk N15C
 
 
Datum: 14. dubna 2008 6:36
 
 
 
 
Jméno: Franc      IP: uživatel2417    
má brisk n14c
 
 
Datum: 13. dubna 2008 20:55
 
 
 
 
Jméno: ivan      E-mail:      IP: uživatel2505    
mas isto dobru sviecku
 
 
Datum: 13. dubna 2008 20:43
 
 
 
 
Jméno: Franc      IP: uživatel2417    
to ne těsnění je v pořádku
 
 
Datum: 13. dubna 2008 20:35
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
zdar jestli si delal GO tak tito mozna fouka sklikovky nebo jestli je stary tesneni tak tto taky muze foukat
 
 
Datum: 13. dubna 2008 20:29
 
 
 
 
Jméno: tofi      E-mail:      IP: uživatel2056    
zdar.nevíte čím to je,když mi jawa 21 nejde nastartovat a při roztláčení to musím roztlačit z hodně velkýho kopce(dát to do vysokych otáček)a pak jak to chytne tak už to jede suprově,ale jakmile zpomalím a otáčky klesnou,tak mi to zase zdechne.díky za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2008 21:02
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tohle muze delat karbec lepsi dat jinej jestli mas nebo to muze bejt svickou lepsi koupit novou brisk N15 icq 255-365-576
 
 
Datum: 13. dubna 2008 21:02
 
 
 
 
Jméno: tofi      IP: uživatel2056    
odtrh a předstih je dobrej.hladina taky.
 
 
Datum: 13. dubna 2008 19:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
vysoka hladina v plovakovy komore podle me,jak spomalis tak se ti to uchlasta a chcipne to
 
 
Datum: 13. dubna 2008 19:09
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
a nespamuj tady
 
 
Datum: 13. dubna 2008 19:08
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Koukni na předsith a odtrh
 
 
Datum: 13. dubna 2008 19:07
 
 
 
 
Jméno: josko      IP: uživatel2223    
čau motor se mi přehříva čim to můžze byt zpusobeno asi tak po 1min klepkáni motoru se šileně zahřeje odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2008 17:48
 
 
 
 
Jméno: axel      IP: uživatel2605    
Mas to dobre zajety?Protoze ja sem to spatne zajel a prehrivalo ze mi to tez tak jako tobe...
 
 
Datum: 13. dubna 2008 17:48
 
 
 
 
Jméno: josko      IP: uživatel2223    
motor je po go zkoušel sem to bez vyfuku i bez sani jeto pořád to same
 
 
Datum: 13. dubna 2008 15:30
 
 
 
 
Jméno: kajbr      IP: uživatel768    
potom se to tak moc myslim nebude prehrivat
 
 
Datum: 13. dubna 2008 15:25
 
 
 
 
Jméno: Kajbr      IP: uživatel768    
zkus vycistit vyfuk
 
 
Datum: 13. dubna 2008 15:24
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel2672    
nejpravdepodobnejsi bude ze mas starej vřehtanej pekáč kterej chce seridit a popripade GO
 
 
Datum: 13. dubna 2008 14:33
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel2665    
ako moze predstih suvisiet s zahrievanim? davas dostatok oleja do benzinu? problem bude niekde tam...
 
 
Datum: 13. dubna 2008 14:02
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2324    
Serid si poradne predstih mé to delalo to.
 
 
Datum: 13. dubna 2008 13:20
 
 
 
 
Jméno: josko      IP: uživatel2223    
no ale když jezdím takovou malou chvíli a aby se to tolik přehřálo tak to není normálni a pak aby to stratilo uplně výkon
 
 
Datum: 13. dubna 2008 13:08
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel1917    
přehřívání způsobuje chudá směs, ale v tvém případě když to našlápneš a necháš to klepat na místě tak se nediv že se to zahřeje.
 
 
Datum: 13. dubna 2008 12:37
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel2655    
Cau,mám mustanga na první slápnutí chytne a kdyz tomu vohulím na plnej kotel tak ve vysokých otáčkách se začne dusit a pak chcípat no nevím cím to je plováková komora je plná!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2008 22:09
 
 
 
 
Jméno: methaw      IP: uživatel1513    
tady je hodně možností...1. ucpanej filtr, 2. špatně nastavená směs, 3. špatně nastavený zapalování
 
 
Datum: 14. dubna 2008 22:09
 
 
 
 
Jméno: geroy      IP: uživatel2637    
no ved prave tym ze je plna tebe musi hladina rysovat ten vrsok na plavaku ked ho stlacis na dno
 
 
Datum: 11. dubna 2008 20:18
 
 
 
 
Jméno: ...magor...      IP: uživatel2654    
čau lidi, vim že sem vul :-D ae nevite jak nastavit předstih zážehu ? mám motor v cajku ae eště potřebuju nastavit tohle. předem dík za odpovdi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2008 11:04
 
 
 
 
Jméno: pepek54      E-mail:      IP: uživatel2696    
Super koukam že nejsem sáám komu nejde naštelovat predstih me to dela to sami po dlouhej dobe roztlačováni mi to chytne jedu za jedna super zaradim 2 a už to neni vono začíná vynechavat a kdyz chci zpomalit tak abych tlacil zas jak debil nwm co stim asi zajdu za neakym typkem
 
 
Datum: 16. dubna 2008 11:04
 
 
 
 
Jméno: BFU      IP: uživatel2437    
no proste sundej hlavu a pootoc magneto tak aby to prerusilo kdyz mas pist 1,5mm pred HU... jednoduse
 
 
Datum: 11. dubna 2008 23:11
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Seřiď si odtrh, pak sundej hlavu, odměř si šuplerou okolik pootočíšíš a zkus jestli ti mezi kontakty přerušovače jde suvně prostrčit alobal. Jeatli máš moc velkou mezeru, potoč rotor doprava. jestli malou, tak doleva. To opakuj dokud to nesešteluješ. Je to sice zdlouhavější postup, ale funguje spolehlivě.
 
 
Datum: 11. dubna 2008 20:08
 
 
 
 
Jméno: KFC      IP: uživatel111    
jn tohle fakt nejde ani mě , pokaždé když rozdelám motor nebo tak neco tak musim za jednym typkem kterej me to udelá za 50kč .
 
 
Datum: 11. dubna 2008 19:31
 
 
 
 
Jméno: Kozy      IP: uživatel2151    
Hele za to se vůbec nestyď že si wul :-D .. ja sem na tom stejně..šteluju to takovou dobu a nic :-D akorát jednou sem to dal až do tý podoby že jsem to roztláčel, zase na howno..ale po pár metrech to chytlo skočim na to..jedu za 1. jak o život ..tak jsem si řekl ty woe ja sem frajer umi nastelovat předstih...pak jsem tam jebl 2. a už to začlo cukat a dusit se :-D kua drat :-/ :-D
 
 
Datum: 11. dubna 2008 19:12
 
<  46  47  48  49  50  51  52  53  54  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 18:36:23 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu