Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: tomb
IP: uživatel6447
 Ahoj draci, mam nasledovny problem, pulil sem motor na 21 vsechno repasnul a udelal, myslim ze sem to poskladal dobre, ale po slozeni mi to rachta na neutral mezi 1 a 2kou. Jinak vse OK, sem ztoho hrozne nestastnes ze to budu muset zase pulit, nevite co je spatne? Dikes moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 8:53
 Čau draci mám problém budu dávat do kupy motor 21 všechno je v pohodě ale akorát automat se mě rozložil uplně a nevím jak ho složit přesně nevíte někdo jak přesně nebo nějakej návod že byste mě poslali nebo něco abych věděl jinej nemám podle ktereho bych to udělal právě děkuji za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 18:22
Jméno: Enigma
IP: uživatel7029
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html tu to mas ale nabuduce skus trochu casu vjenovat brouzdanim po nete ... je tam vse
Datum: 12. srpna 2009 18:22
 zdar draci prodava se jeste spojkovy koš na jawu 555?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 17:06
 to chceš za spojkovej koš 400 ,- ? Si se zblázlil sakra,na netu to koupíš sakra ani nn za 100,-
Datum: 13. srpna 2009 17:06
Jméno: standa
IP: uživatel4190
 myslím ze nový nesezenes,ale mam dojem,ze v dilne mam jeste jeden pekný nevyuzity navic,ozvi se,za 400,- bych ho nechal,mohu pridat i pritlacne viko a mozna by se nasla i nejaka lamela....
Datum: 12. srpna 2009 12:54
 ale podla mna sa to oplati lebo bude mat silnejsiu a lepsiu spojku,,,  je to "seriovy tuning"
Datum: 11. srpna 2009 20:57
 ale podla mna sa to oplati lebo bude silnejsiu a lepsiu spojku,,,  je to "seriovy tuning"
Datum: 11. srpna 2009 20:56
 mam to tam.mam motor po go.žadne upravy .2x šlapneš na startpaku a už to klouže na or.spojku.to u více případů,nejen u mě.
Datum: 11. srpna 2009 20:47
 jenco - jj ale zase sechno menit..to je lepsi si sehnat ten kos..
Datum: 11. srpna 2009 20:41
 kahisek - dá sa to namontovat ale vsetko tam musis dat z jawy 21  rimárny kolecko,promárny retaz a komplet spojku...
Datum: 11. srpna 2009 20:38
 postul : zda se mi ze to neda na ten blok motoru...protoze ja sem to tak chtel udelat a neslo mito..
Datum: 11. srpna 2009 20:34
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 nahodou ja mam 21 s motorem 05 a tam je spojka stejna jako na 555..a podle me je lepsi nez na 21...ma to sve vyhody i nevyhody..x)
Datum: 11. srpna 2009 20:31
 tam pasuje spojka z 21cky?? neni to vetsi???diky
Datum: 11. srpna 2009 20:29
 jestli mužu poradit dej tam spojku z 21.ta z 555 stojí za h.
Datum: 11. srpna 2009 20:26
Jméno: ....
IP: uživatel7021
 cau draci nevite jak mam spravne naladit spojku u jawy 20 pokazdy mi jde strasne stuha zmáčknout (už mi praskly dvě lanka) jinak mi nerozepíná to mám nový lamely ,vždycky jí naladim a po jedný jízdě zas nefunguje poradte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 13:29
 sewa draci ma nekdo skusenosti zo 16z. sekundarnym koleckem diki moc za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 19:10
 no chapem ale neviem ktore by bolo idiealne na seriovy motor
Datum: 10. srpna 2009 19:10
 bez upravy karteru to tam nenarves a seriovy motor nema vubec sanci to utahnout...uz jenom mirny kopecek by byla smrt na jednicku...takze doufam ze chapes
Datum: 10. srpna 2009 12:18
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Čau draci primární řetěz nejde rozpojit že ne? Takže když chci vyndat primární kolečko tak musím vyndat i lamely? A ještě mám jednu otázku jaká motrka je podle vás lepší HONDA CBR 125 nebo HONDA NSR 125
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 17:08
 NSR = BEST
Datum: 13. srpna 2009 17:08
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 2-takt vs 4-takt. Brunety nebo blondyny? Odveka otazka. Jestli chces jezdit do skoly a tak, tak kup cbr, nic to nezere. Ale ja se 190cm mam problem se na to poskladat... NSR, pokud je otevreny, te sezere. 8litru na 100km neni zadny problem. Navic do motoru nevidis a s touhle masinou nikdo pomalu jezdit nebude...
Datum: 10. srpna 2009 13:38
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 cbr 125 je pro holky nebo pro kluky co maj 160 cm...strasne malinky..
Datum: 10. srpna 2009 12:06
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 zakezi co chces NSRko ti aspon jede to ti vytahne aspon 160km/h ale ma to velkou spotrebu kolem 4-5l kdyz to nehonis kdyz jedes normalne a kdyz to trochu pohonis tak ti to zere i 6l,a co se týče CBR tak to jede minimalne a žere to minimalne CBR nejedo ani 130km/h
Datum: 10. srpna 2009 10:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jojo vydej lamely, jinak je to o tom, co od toho čekáš... jestli ti vyhovuje spíš 2t nebo 4t
Datum: 10. srpna 2009 10:28
 Hoj chlapci, jak je u tachometru vzadu ten šnek se 4 hranem, jak ho mám kurna vyndat ven?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 20:00
 Jestli myslíš oddělat šnaka od rozety tak ti pomůže šroubovák a trochu síly. A jestli chceš rozdělávat přímo šneka tak musíš nejdřív vyklepat tu tyčinku, myslím že je jedno z jaké strany.
Datum: 09. srpna 2009 20:00
 je v tom tycka z boku co musis najprv dat von
Datum: 09. srpna 2009 19:30
 Zdar, měl bych dotaz. Mam fika 05 a chci se zeptat, že jednička je normálně dlouhá jako na 20 dvojka strašně krátká a díky tomu trojka spadne do hrozně nízkých otáček. Je to normální? Měli to takhle všechny 05 nebo to mam jen já? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 15:12
Jméno: Maverick
IP: uživatel5457
 Mozna mas v prevodovce kolecka 19z a 19z proto to tak jede, novy pionir mel 18z a 20z proto mel dvojku rychlou a navazoval dobre na trojku... a kdyz tyhle dva kolecka prohodis budes mit silnou dvojku
Datum: 13. srpna 2009 15:12
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 Maš v prevodovke prehodene kolieska prečitaj si na nete JAWA 50 silná dvojka pokiaľ to chceš vyriešiť musíš rozobrať motor
Datum: 09. srpna 2009 21:08
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 Maš v prevodovke prehodene kolieska prečitaj si na nete JAWA 50 silná dvojka pokiaľ to chceš vyriešiť musíš rozobrať motor
Datum: 09. srpna 2009 21:07
Jméno: fightlař
IP: uživatel4805
 ja mam 555 a děla mě to taky
Datum: 09. srpna 2009 13:18
 Totiž já mam ještě doma fika 20 a je spřevodovaný od výroby úplně perfektně. jedička i dvojka normální a krásně navazují na 3. Právě ta 05 ta má jedna krátká dvojka taky ale tři spadne do nízkých otáček a pomalu to zrychluje a já když potřebuju pořádně zrychlovat (jezdím po městě a potřebuji zrychlení i na trojku) tak prostě to nezabírá.
Datum: 09. srpna 2009 12:35
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau co vim tak je standartne jednicka kratsi a dvojka delsi a navazuje pekne na trojku , ale da se upravit prevodovka tak aby byla jednicka a dvojka rychle za s sebou a trojka trochu dal. ja osobne tohle udelal u obou dvou pionyru a je to supr akorat sem dal na oba 7 vybrus aby to tu trojku roztacelo i v nizkych otackach. ta upravy spociva v prohozeni kolecek v prevodovce.
Datum: 09. srpna 2009 12:03
 zdarec. hele, dole u motora u fichtla se mi nalomil kártr u toho držáku, a teče kolem toho volej, tak sem se chtěl zeptat, čím svařujete hliník, nebo čím by se to dalo zadělat. a nebo jestli neexistujou nějaký hliníkový elektrody na svařování? dík moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 23:57
 tigem hlinikovou elektrodou v xn atmosfere. jinymy slovy dojdi na vrakoviště a přines si nove...
Datum: 08. srpna 2009 23:57
 tuž neni už lepši kupit si novy karter ??....ja bych to tak teda zrobil...
Datum: 08. srpna 2009 23:25
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 dajú sa kupiť originál hliníkové elektrody ktore daš do normálnej zváračky lenže zváranie hliníku je oveľa tažšie ako železa
Datum: 08. srpna 2009 23:01
 zas tu mám ten kamarádův šrot tahá s tím vozejk a stále jsi stěžuje na spojiku že když má ohřatý motor tak nefunguje spojika.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 9:57
 skus najprv vymenit olej,ked je to taky srot ako to pises dlhodobo nebolo v tom novi nápln.... ja daval som do toho spatny olej a tak to robilo uz neviem to presne ze kto mi to pisal tu na krámku ze musim vymenit olej a bude to OK..... mi to pomáhalo najprv skus to....
Datum: 08. srpna 2009 9:57
 cau draci..zase mam problem...kdyz nastartuju fichtla tak pohoda..ted uz drzíí...ale kdyz zaradim 1 tak jako rozjedu se ale proste nejde to dat na vyssi otacky a proste kdyz zaradim 2 tak dam plny plyn a ono by se to melo pomalu rozjet ale me to zacne rvat jako bych mel neutral..a sere me to protoze dopoledne jsme dali nove dily a fakt to luxusne frcelo..prosim poradte...icq: 341-941-375...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 13:06
 povol spojku na pravém kryty ten šroubek nebo co tam máš povol to a bude to dobrý
Datum: 08. srpna 2009 13:06
Jméno: Tedmen
IP: uživatel6560
 Promiňte za ten spam.
Datum: 06. srpna 2009 21:11
Jméno: Tedmen
IP: uživatel6560
 Taky si myslím že ti ji má blbě seštelovanou.
Datum: 06. srpna 2009 21:10
Jméno: Tedmen
IP: uživatel6560
 Taky si myslím že ti ji má blbě seštelovanou.
Datum: 06. srpna 2009 21:10
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Neprokluzuje ti spojka?
Datum: 06. srpna 2009 20:52
 cusec jawari potrebuju poradit se spojkou u fichtla dal sem tam dobre kratka ticka kulicka a dlouha ticka dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 9:35
 bez chyby
Datum: 06. srpna 2009 9:35
 jj..od spojkovyho kose to takhle de za sebou
Datum: 05. srpna 2009 18:27
Jméno: Š.M
IP: uživatel5185
 Čus Draci.Pls poradte mi jakej princip má ten šroub na spojce.Nachází se na pravém víku.Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2009 14:42
 Tím šteluješ přítlak spojky, třeba když chceš fíka našlápnout ale jenom prošlápneš je blbě seštelovaná, nebo když jedeš třeba na jedničku, zmáčkneš spojku a chceš zastavit ale spojka stále zabírá tak je to taky blbě seštelovaný a na seštelování slouží ten šroubek na kterym je ještě kontra matka proti povolení
Datum: 03. srpna 2009 14:42
 to sluzi na nastavovanie spojky,treba to tak nastavyt aby na spojkovej páke este by si mal 1,5mm mrtvi krok
Datum: 03. srpna 2009 14:41
 cau chci se zeptat, chci vyměnit komplet převody ve fichtlovi 05 obě ty osy + převody co jsou na nich včetně řadícího automatu za osy a převody z 21 vč. řadícího automatu. Bude to pasovat? vejdou se tam vůbec? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 18:21
Jméno: Gajdy
IP: uživatel1635
 sou tam stejny prevody jak na 555 takze to tam nedostanes ..
Datum: 06. srpna 2009 18:21
 motor jawa 05 má uzsiu prevodovku a preto nepasujú tam prevody z jawy 21 a má iné prevody,aj radiaci mechanizmus
Datum: 03. srpna 2009 13:27
 motor jawa 05 je uzsiu prevodovku a preto nepasujú tam prevody z jawy 21 a má iné prevody,aj radiaci mechanizmus
Datum: 03. srpna 2009 13:25
 zdravim draci chtěl bych se zeptat jaký je rozdíl mezi lekou a těžkou spojkou na babetě 210. konkrétně jak se mění jízdní vlasnosti. díky moc za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2009 17:43
 ty tezky lip radej zduvodu vahy a setrvacnosti
Datum: 02. srpna 2009 17:43
Jméno: Liborecek
IP: uživatel5546
 lehka spojka je ze de mackat uplne lehko , tezka je ze de uplne ztuha
Datum: 02. srpna 2009 16:37
 hoši poraďte jak se mi fík ohřeje nevystavuje spojka,co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 18:28
Jméno: Gajdy
IP: uživatel1635
 zakladni problem je ze to montujes suchy ... kdyz davas novy oblozeny musis ho napred namocit na den do oleje aby se tzv nacuclo protoze kdyz to neudelas a poskladas to staci jednou spojku zmacknout a pustit a korky ti zhori...
Datum: 06. srpna 2009 18:28
 To mi dělal fik s novejma lamelama zkoušel jsem několik oleju ale nakonec jsem tam mrdl ferodovky od sesy a je to OK
Datum: 02. srpna 2009 21:24
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 Řekl bych že maš sjety korkovy obloženi spojky..doporučil bych je vymnenit,nebo se pokusit nejak seštelovat šroubkem na utahovani spojky..To samy sem mel u pařeza a bylo to prave tema lamelama
Datum: 02. srpna 2009 19:50
 tyvole to by mi nedošlo.... ale co by s tim mohlo bejt?
Datum: 02. srpna 2009 19:29
Jméno: mysak94
IP: uživatel1356
 bude neco se spojkou.
Datum: 02. srpna 2009 19:18
 Čus chlapi, mám pár dotazů. Mám 05 a 1.nejde mi vyladit spojka, lamely a vše je ok je poskládaná jak má být ale prostě nechce dobře vypínat, vypnu jí jak můžu a po nastartování prostě nezabere. 2. máte někdo zkušenosti s přehozením těch koleček v té převodovce? Když je přehodím pojede to pořád stejně rychle, nebo bude pomalejší? Nechce mi totiž vůbec táhnout a myslíte, že po výměně ložisek a výbrusu se výkon motoru zlepší? 3 a poslední dotaz mám problém s výfukem celý je vyčistěn, ale když ho dám na moto a pořádně utěsním jsem v pytli moto nechce vůbec táhnout, stačí mu jen trošičku povolit pod hlavou a výkon je dvakrát lepší. Díky za rady. Jarouš
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 17:37
 zdarec hele ohledne té spojky mrkni se na pérka na lamelách možná budou moc měkké asi budes muset koupit nové
Datum: 04. srpna 2009 17:37
Jméno: Jan Malý
IP: uživatel6914
 Cau draci, už jsem tu jednou psal že jsem půlil motor, a ž jsem měl problém z nakopáváním, vše jsem vyřešil, a mustang mi pekně startuje.. no ale ted asi závěrečný problém, nefunguje mi spojka, lamely a mezilamela je nová, segrovky jsou tam všechny atd... prostě si myslím že je to dobře poskládané, ty tyčky tam mám poskládané následovně. Ze strany jak je zapalování je dlouhá tyčka, kulička, krátká tyčka, nechybí mi tam něco? Když zmáčknu spojku, chci kopnout 1, cukne a chcipne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2009 23:01
Jméno: Jan Malý
IP: uživatel6914
 díky za rady, pohraju si s tím
Datum: 02. srpna 2009 23:01
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Měl jsem podobný problém, nevystavovala mi spojka. Oni ty lamely jsou širší a ty korky by se měli před montáží
přibrousit, zarovnat. musíš tu spojku vyštelovat aby ti vystavovala. Dole ve víku je štelovací šroub zajištěný matkou.
Tak povol matku a šroub dotahuj a šteluj.... tj. nespouštěj motor a hoď tam jednušku a když zmáčkneš spojku nesmí se
při pohybování s moto sem a tam hejbat pistik. Až to bude OK dotahni tu matku. Na jemno se to dá vyštelovat na řidítkách.
Datum: 02. srpna 2009 21:08
Jméno: sir.Boombastic
IP: uživatel5978
 Mas to dobre poskladane,kdyz ti to prizarazeni rychlosti cukne tak ti spojka nezabira->zkus vice pritahnout sroub na deklu od zapalovani
Datum: 02. srpna 2009 15:57
 Čau draci mám fichtla a chtěl bych aby mi jel ještě rychleji jak to mám udělat
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 9:02
 zdarec hele stací dát dopředu14zub a dozadu55ti zub a pojede ti ti kolem 80 ale zaleží jakej maš píst a kroužky
Datum: 06. srpna 2009 9:02
Jméno: stalker
IP: uživatel4255
 tak přehod posuvný kolecka v převodovce na 3 to jede jak drak
Datum: 02. srpna 2009 9:34
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 tak za 1.Kolik ti da tedka
2. Kolik do toho das prachu
Datum: 02. srpna 2009 8:57
Jméno: Tom
IP: uživatel6941
 Kup něco jinýho fichtl se nedá moc ladit je stracenej
Datum: 02. srpna 2009 0:42
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Za jizdy se zkus chytnou nejakyho auta a vyrad... Nejjednodussi a nejlevnejsi zpusb.
Datum: 01. srpna 2009 22:51
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel1153
 Ahoj, dal jem nová pouzdra předlohové hřídele u pio, a teď to nejde smontovat, jelikož to uzavřené pouzdro není tak hluboké jako to původní, tudíž se hřídel nevejde mezi kartery... Co teď? Výstružník nemám, ta pouzdra jsou z výroby pěkně odfláknutá...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2009 8:54
Jméno: Standa
IP: uživatel6061
 mas pravdu,sou ty pouzdra totalne nahovno.......ja to delam normalne brouskama na vrtačku,ale chce to cit
Datum: 02. srpna 2009 8:54
|



|