Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: vladimír58
IP: uživatel7004
 Co by ste řekli jakou kvalitu mají stará československá ložiska ve fichtlu ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 11:33
 ty stary lzoiska jsou best! pokud to neni vylozene nutny tak bych je tam enchal, a vymenil akorat gufera..
Datum: 31. srpna 2009 11:33
 podle me velkou za ceskoslovenska se to jeste nejak zvlast neojebavalo ta vyroba ale mozna kdyz ted koupis nejakou lepsi znacku tak to taky nebude spatne..
Datum: 30. srpna 2009 20:24
Jméno: Canon
IP: uživatel7111
 Cao kluci, prosim vas poradte mi hejbe se mi rozeta a ja nvm jak je tam pripevnena poradte prosim cim to je.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 8:53
 Tak jestli nechceš sundávat ty plechy apod. tak si povol kolo a rozetu a vytáhni tu hliníkovou volovinu co je u brzdy. A kolo posuň co nejblíže k rámu na druhou stranu. Možná ti tam bude vadit náhon. Tak jen zvedni moto bez kola a rozety a vytáhni si ji. Já jsem to tak měl za 5 minut. A to musím sundat plno věci abych sdělal plech.
Datum: 31. srpna 2009 8:53
 takže povolíš matku od kola žj......sundáš kolo a pak tam je větší matice hned za tou maticí jak drží kolo tak jí povolíš,sundáš,narovnáš,vrátíš zpět.
Datum: 30. srpna 2009 18:21
Jméno: Canon
IP: uživatel7111
 Dik a jak se sundava ta rozeta?
Datum: 30. srpna 2009 18:09
 Máš v háji nejty.sundej rozetu,dej si ji na špalek a do těch nejtú tak 4-3 bouchni velkým kladivem,měli by se ti srovnat jako mně .....
Datum: 30. srpna 2009 17:28
 zdar nevie niekto kvalitu dvojkoveho bubnu ktory je dostat v sesa shope.ktoto vyraba?Dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 12:28
 taiwan
Datum: 30. srpna 2009 12:28
 Ahoj vše, mohl by mi někdo poradit jaké jehlové ložiska se dají použít místo bronzových pouzder v blocích motoru u pionýra??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 11:07
Jméno: Standa
IP: uživatel7216
Datum: 30. srpna 2009 11:07
 zdar babeta210 minehadze 2.rychlost neviete čím to moze byt. kupil som aj new pakne a stale nič hodi mi to iba po rovine aj to po dlhom čase
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 15:11
Jméno: pospa
IP: uživatel6451
 Ahojte,prosím Vás,potřebuju pomoct,už si nevím rady ohledně babety 210,jak ji po delší dobře šlapání(než se motor otočí)nastartuji ,tak vše ok jde za plynem a jak zmášknu zadní brzdu nebo zhodím to ze stojánu,motor se zastaví,normálně se zastaví,jakobych neměl vymáčklou spojku u jiné motorky,prostě zdechne,spojka nevypne na malé otáčky,prosím pomocte.děkuji..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 16:54
 tak sou teda 2 možnosti bud teda moc vysokej volnobeh nebo rozlamana rozbehova čelist dyztak napis mi na icq 572681174
Datum: 29. srpna 2009 16:54
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau muzu dat na fichtla 14 zuby kolecko aniz bych musel porusit karter? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 20:47
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Až 16-ti zub tam nejde, teda jde ale musiš to upravit..
Datum: 29. srpna 2009 20:47
 vejde se tam i 15 zub bez upravovani
Datum: 29. srpna 2009 14:35
 jo uplne normalne to tam nasadis
Datum: 29. srpna 2009 13:31
Jméno: motors
IP: uživatel670
 Dotaz.Vodíci tyčka vydličky je rozdílná mezi 550/555/05 - 20/21/23?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 12:07
Jméno: standa
IP: uživatel7203
 samozrejmne 20,21,23 maj tycku delsi ......maj sirsi blok motoru,delsi hridele prevodovky,delsi ozubeni radiciho automatu atd......
Datum: 29. srpna 2009 12:07
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 zdarec mam takovej prodlem ze spojkuou na fichtlu a ten problem je ze se me furt dole povoluje ten sroubek jak ho mam dotahnout aby se nepovoloval diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 15:14
 Daj tam poistne lepidlo
Datum: 29. srpna 2009 15:14
Jméno: 121
IP: uživatel7193
 dej si ntam šestku matku a pořádně ji dotáhni ke krytu.
Datum: 27. srpna 2009 13:10
Jméno: Enigma
IP: uživatel7029
 je dobre mnet na tem srubku kontrovaci matku keru zatahnes o karter
Datum: 27. srpna 2009 13:08
 Nazdar chci se zeptat jaký měli 05 orignální primární kolečko, kolik zubů jestli 12 nebo 13? A jakou rychlost s těmi kolečky dosahovaly? ono na jwa-50.cz je napsáno že maximálka je 60km/h. Ale když se koukám dál tak se dodávali se 12 i se 13 zuby. A tak nemohly jet 60. Tak jak to vlastně je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 19:12
Jméno: Standa
IP: uživatel7198
 550,555 a 05 maj 12 zubů ,20,21,23 maj 13 zubů
Datum: 27. srpna 2009 19:12
 555,05 a 05 sport mali originalne 13ku
Datum: 27. srpna 2009 16:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ona taky co 05 to jinej kus...dávali se na ně díly co jim přišli na dílně pod ruku   třeba kámoš má už tu z těma delšíma převodama ale zápalko má ještě to z 555
Datum: 27. srpna 2009 14:13
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 a zapalko mam to co ma 555..
Datum: 27. srpna 2009 12:54
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 ja mam 05 a nejsem si jisty jestli tam je 12 nebo 13..ale asi 13 a davam po rovince neco pres 60..
Datum: 27. srpna 2009 12:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 myslím že měli 12 zubbé sekundáro ale s tou rychlostí je to stejně blbost protože k prvním 05 se dávalo zapalování z pařeza a převodovka z pažera a jelo to tak těch 55-60 a ty novější 05 měli už převodovku jako 20 a 21 a ty si to po rovince s 13 zubem dávali klidně na 70km/h
Datum: 27. srpna 2009 12:49
 Zdarec, Mám na rozetě rozviklaný ty 3 kolíky co se dávaj do bubnu a vařit se mi to moc nechce myslíte zě to bude stačit jenom rozklepat a nebo da se to nejak přišrobovat? jestli jo tak jak a jakéma šroubama?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 8:07
 ceočko nemám mám jenom klasickou elektriku.
Datum: 27. srpna 2009 8:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je blbost budeš to půl hodiny klepat jak blbej nad nějakým ohněm a za chvilku se ti to zase rozvyklá cočkem uděláš 3x prsk prsk a je to...
Datum: 26. srpna 2009 23:45
 TAKY SEM TO MEL staci je zahrat let lampou nebo na ohni a roklepat nebo ti poslu este dobrou rozetu
Datum: 26. srpna 2009 23:34
 CUS DRACI! bolo tu raz link na jednu stránku a tam bolo návod na takú úpravu,ze dali do bronzového futra co je v prevodovke ihlové loziská. nepozná niekto tú stránku? DAKUJEM!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 13:36
 Velmi pekne ti to dakujem  inak uz nasjel som to aj sám,je to dobrá uprava ale vidim ze treba odsustruzit od hriadela aby to bolo 8,5mm hrubi  ale ja to nechcem  nevies ze ako to fungovalo?a ze ci bolo to tuningovaná okrem toho?
Datum: 26. srpna 2009 13:36
Datum: 26. srpna 2009 10:18
Jméno: RocketMan
IP: uživatel6392
 Zdar draci, zprovnoznil jsem fichtla - vyčistil, dal nový kroužky, utěsnil válec... Chytá na našlápnutí, táhne krásně, spojka poctivě spojkuje... Ale má to jedno ale... startovací páka při nakopávání "píská" - nevim proč... Když to nahodim, zmáčknu spojku a jemně tam ťuknu za 1, z převodovky se ozve takový ťuknutí... Oleje má dost... No a konečně po chvilce ježdění ( a ani jsem moc nemusel řadit) mi nejde zařadit druhej neutrál a trojka... Čichám z toho nějakou levárnu, co vy na to? Kde může bejt problém? nechci to půlit a laborovat nad tim... těšil jsem se že budu jezdit...  Dík za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 10:08
Jméno: RocketMan
IP: uživatel6392
 Kucí, tak doufám že to bude jenom takhle  Péro, prosimtě, o jakej šroubek jde? Převodovka je pro mě španělská vesnice, nemam ji rád, a tak o ní toho moc nevim  A ta startovací páka vám dělá taky takový pazvuky? Když to zkusíte
prošlápnout při vypnutym zapalování (abyste to nechytlo, pak to slyšet nejni  ) tak prostě když jde dolu tak píská?
Datum: 26. srpna 2009 10:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 viděl bych to tak že bude povolený šroubek na řadícím automatu a nebo bude mít moc velkou hlavičku...
Datum: 25. srpna 2009 21:53
Jméno: marosi
IP: uživatel5266
 to tukani si myslim ze je v poradku.dyt u velky motorky kdyz zaradis tak to taky tak tukne...no a taky mi nesla trojka.ale stacilo vzit tu radici packu okousek zpatky a pak to tam slo.pak jsem si na to zvyknul a dal jsem to automaticky a neztracel jsem tim ani otacky.
Datum: 25. srpna 2009 19:44
Jméno: Tomas
IP: uživatel7184
 Myslim, že to budeš muset půlit, budťo máš pokurvenej řadící mechanizmus a nebo nebo vyžvejkaný zuby v převodovce...
Datum: 25. srpna 2009 19:33
 Zdar, právě jsem rozebral motor z JAWA 250 kývačka typ 353 a chtěl bych se zeptat, jak vyndám labirint co je na levém straně motoru (pohled ze zadu na motor), jesli jako normálně vyklepnu ložiska každý do jiné strany nebo jestli de vše jednou stranou nebo prostě jak? A ještě jedna věc, v přepouštěcích kanálech (ve spod) jsou v každém jedna dirka a je asi až k ložisku, nevíte na co tam jsou? Jestli tam jsou zbytečné, tak je zacpu. Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 16:45
Jméno: nemec
IP: uživatel5966
 sak ti dzire su na mazani lozisek ... sak ket chces ich zapchaj ale zachvilu po nejakych kilometroch to mozes rozpulit znova ty loziska sa jednoducho zadru ket nebudu mazane tak to raci nezapchavaj (pokat ta nebavi kazdu chvilu pulit motor)
Datum: 26. srpna 2009 16:45
 Zbytečné tam nejsou a nutěsnuj je nebo za chvíli budeš půlit znova!!
Datum: 25. srpna 2009 16:23
 Taky sem nevěděl jak ten labirint dostat ven, ale pak jsem zjistil že to jde celé,...od spojky směrem dovnitř celé vyrazit, spíše vymlátit, šlo to pěkně blbě. A ty dírky ty tam mají být, myslím že se jimi nějak mažou ložiska.
Datum: 25. srpna 2009 10:36
 caute,mam problem s 350 perakem..kdyz zaradim a slapnu nakopavackou tak to normalne de,proste se neroztoci zadni kolo...kdyz to tlacim na neutral de to ok,jak mile zaradim tak to de o neco hur tlacit,ale pisty se nehnou...cim to muze bejt?nechci tam nic rozes*at tak se radsi ptam..ja si myslim ze to muzou bejt slepeny korky na lamelach,to mi delal fichtl,musel sem to tlacit a pak se to chytlo,ale nevim jak je to u peraka...dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 8:28
 no  davame ho dohromady,naposled jezdil asi tak pred 10,15ti lety...nevim...myslize ze az tam naleju novej olej tak se to chytne?
Datum: 25. srpna 2009 8:28
 taky bych to viděl na spojku kdy se s ním naposledy jezdilo?
Datum: 25. srpna 2009 0:21
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 asi spojka
Datum: 24. srpna 2009 19:25
Jméno: santy
IP: uživatel6218
 nazdar jak mám vyměnit startovací segment na pionýrovi jawa 21, nemáte někdo návod na videu třeba nebo mi aspoň poradte ze které strany mám vlést do karterů?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2009 23:31
Jméno: santy
IP: uživatel6218
 nevedel jsem ze tto bude tak slozity
Datum: 24. srpna 2009 23:31
 Ahoj staci sundat startovaci paku. Pak sundáš pojistku z vnitřní strany. (samozdřejmě musíš rozpulit motor). Ja mam navod jak cely motor rozdelat na svem blogu jukni se treba ti to pomuze. http://www.cool-ek.blog.cz mej se a hodne stesti
Datum: 24. srpna 2009 21:03
Datum: 24. srpna 2009 18:47
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 čau kluci stala se mi docela nepříjemná věc sám od sebe se mi udělal na 05 variátor  prostě když tam mám neutrál mezi 1 a 2 tak je slyšet jak ten motor na volnoběh sotva blafe a když přimáčknu spojku tak se hned zvýší otáčky a když přidám třeba plnej plyn tak je to schopný i popojíždět...nevíte čím by to mohlo být??? děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2009 17:18
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 unaseni znamena ze se ti samovolne toci, to mas jak u kombajnu remenice taky se ti nejaka zacne unaset i kdyz to po ni nechces  proste se toci sama od sebe
Datum: 24. srpna 2009 17:18
Jméno: dr
IP: uživatel7173
 to samy se deje me mam taky 05 skus dat neutral mezi 1,2 a jed z kopce bez zapnutyho motoru me se obcas stane ze mi tak skoci bud 1 nebo 2 a pak hned zase vyskoci kdyz jedu ale pomalu tak se nic nedeje
Datum: 24. srpna 2009 16:24
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 jo hele to muze mit hodne pricin - kazdopadne bych rozpulil motor a kouknul co je spatne - treba se ti rozsipal radici automat , nebo se ti vysipalo lozisko ve kterym je hridel ktera se toci pri volnobehu a nebo proste to nemele volej a je to celi v prdeli pridreny.
Datum: 23. srpna 2009 23:30
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 abych vám řekl pravdu tak nevím jestli to dělá na neutrál mezi 2 a 3 protože to jsem nezkoušel ...a co znamená to že se unáší to kolečko? jak odstranit závadu? díky za pomoc
Datum: 23. srpna 2009 22:32
 máš v motoru olej?? odpovýdalo by to na přidřené kolečko na hřídeli (když pionýra dáš na stojan, taky se mu točí zadní kolo ale bez odporu) na neutrál mezi 2-3 to nedělá??
Datum: 23. srpna 2009 22:29
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 neco se ti unasi, retezovy kolecko pravdepodobne
Datum: 23. srpna 2009 22:27
 zdar potřebuju pomoc na mojem mustangovi mi nejde spojka. měnil sem lamely a od te doby to nejde prostě zmačknu a nic se neděje už fakt prosim pomoste
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 16:54
Jméno: mara a david
IP: uživatel7152
 musis dat lamely tak aby zuby byly k sobe ne od sebe ocasu...a nam uz to jede
Datum: 15. listopadu 2009 16:54
Jméno: viktor009
IP: uživatel7175
 dobre diky skusim
Datum: 24. srpna 2009 20:43
 no a proto tady sesa pise,ze je dobry nechat je chvili v oleji,aby se nasakli a klouzali po sobe.... ja bejt tebou tak kdyz nepomuze co psal cezetak,vyndej lamely,dej je do oleje,aspon na hodinu...pak je namontuj...na hodinu sem to tam dal ja a stacilo to...
Datum: 24. srpna 2009 18:52
 musí se ti mezi lamely dostat olej. pak teprve bude vypínat. nastartuj motor a zmáčkni spojku a pak zkus dát kvalt
Datum: 23. srpna 2009 20:32
 skoušel sem to utahovat i dšroubovat a nic
Datum: 23. srpna 2009 19:59
 pri vmnene lamel se musi spojka poladi musis na viku u zapalovani povolit maticku na te sestce sroubku jeto ten jedinej utopenej uprostret vika zadnej jinej tam neni budes potrebovat malinkou 10 golu nebo orech kazdy tomu rika jinak a pak sroubovakem otacis sroubka bud to chce povolit nebo dotahnout misis vskouset a pak to musi fungovat.
Datum: 23. srpna 2009 19:58
 nejde ani seřídit prostě vudec nereaguje
Datum: 23. srpna 2009 19:56
 A máš ji dobře seřízenou??
Datum: 23. srpna 2009 19:53
Jméno: Prutek
IP: uživatel3671
 nevite jestli pasuje do jawety standart tachometr z pionyra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 19:07
 pasuje na to pohode len radsej si daj z pionyra 555 lebo to má taky isty,,,alebo z stadiona s22,s23
Datum: 23. srpna 2009 19:07
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 caute draci , chcem sa opytat na moju jawu 21. mam problem zo spojkou ked dam jednicku a pustim spojku tak chcipne a ked radim dva a tri tak motor zni jak keby som radil bez spojky.
neviem cim to je bo lamela je dobra. prosim poradte mi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2009 8:25
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 diki vyskusam to
Datum: 24. srpna 2009 8:25
 Máš to málo utáhlí dotáhni to
Datum: 23. srpna 2009 17:37
|



|