slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  151  152  153  154  155  156  157  158  159  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: vladimír58      IP: uživatel7004    
Co by ste řekli jakou kvalitu mají stará československá ložiska ve fichtlu ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 11:33
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty stary lzoiska jsou best! pokud to neni vylozene nutny tak bych je tam enchal, a vymenil akorat gufera..
 
 
Datum: 31. srpna 2009 11:33
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me velkou za ceskoslovenska se to jeste nejak zvlast neojebavalo ta vyroba ale mozna kdyz ted koupis nejakou lepsi znacku tak to taky nebude spatne..
 
 
Datum: 30. srpna 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: Canon      IP: uživatel7111    
Cao kluci, prosim vas poradte mi hejbe se mi rozeta a ja nvm jak je tam pripevnena poradte prosim cim to je. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 8:53
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jestli nechceš sundávat ty plechy apod. tak si povol kolo a rozetu a vytáhni tu hliníkovou volovinu co je u brzdy. A kolo posuň co nejblíže k rámu na druhou stranu. Možná ti tam bude vadit náhon. Tak jen zvedni moto bez kola a rozety a vytáhni si ji. Já jsem to tak měl za 5 minut. A to musím sundat plno věci abych sdělal plech.
 
 
Datum: 31. srpna 2009 8:53
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
takže povolíš matku od kola žj......sundáš kolo a pak tam je větší matice hned za tou maticí jak drží kolo tak jí povolíš,sundáš,narovnáš,vrátíš zpět.
 
 
Datum: 30. srpna 2009 18:21
 
 
 
 
Jméno: Canon      IP: uživatel7111    
Dik a jak se sundava ta rozeta? :-)
 
 
Datum: 30. srpna 2009 18:09
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
Máš v háji nejty.sundej rozetu,dej si ji na špalek a do těch nejtú tak 4-3 bouchni velkým kladivem,měli by se ti srovnat jako mně .....
 
 
Datum: 30. srpna 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: TOMI47 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar nevie niekto kvalitu dvojkoveho bubnu ktory je dostat v sesa shope.ktoto vyraba?Dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 12:28
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taiwan
 
 
Datum: 30. srpna 2009 12:28
 
 
 
 
Jméno: casper.88      E-mail:      IP: uživatel6333    
Ahoj vše, mohl by mi někdo poradit jaké jehlové ložiska se dají použít místo bronzových pouzder v blocích motoru u pionýra?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 11:07
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7216    
Tady mas dost informaci i kontakt na cloveka ktery to delal http://kordinaz.webgarden.cz/jak-upravit-motor/pryc-s-bronzovymi-pouzdry.html
 
 
Datum: 30. srpna 2009 11:07
 
 
 
 
Jméno: TOMI47 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar babeta210 minehadze 2.rychlost neviete čím to moze byt. kupil som aj new pakne a stale nič hodi mi to iba po rovine aj to po dlhom čase odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 15:11
 
 
 
 
Jméno: pospa      IP: uživatel6451    
Ahojte,prosím Vás,potřebuju pomoct,už si nevím rady ohledně babety 210,jak ji po delší dobře šlapání(než se motor otočí)nastartuji ,tak vše ok jde za plynem a jak zmášknu zadní brzdu nebo zhodím to ze stojánu,motor se zastaví,normálně se zastaví,jakobych neměl vymáčklou spojku u jiné motorky,prostě zdechne,spojka nevypne na malé otáčky,prosím pomocte.děkuji.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 16:54
 
 
 
 
Jméno: GOZER123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak sou teda 2 možnosti bud teda moc vysokej volnobeh nebo rozlamana rozbehova čelist dyztak napis mi na icq 572681174
 
 
Datum: 29. srpna 2009 16:54
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau muzu dat na fichtla 14 zuby kolecko aniz bych musel porusit karter? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: Jozo      IP: uživatel2597    
Až 16-ti zub tam nejde, teda jde ale musiš to upravit..
 
 
Datum: 29. srpna 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: leito ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vejde se tam i 15 zub bez upravovani
 
 
Datum: 29. srpna 2009 14:35
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo uplne normalne to tam nasadis:-)
 
 
Datum: 29. srpna 2009 13:31
 
 
 
 
Jméno: motors      IP: uživatel670    
Dotaz.Vodíci tyčka vydličky je rozdílná mezi 550/555/05 - 20/21/23? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 12:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7203    
samozrejmne 20,21,23 maj tycku delsi ......maj sirsi blok motoru,delsi hridele prevodovky,delsi ozubeni radiciho automatu atd......
 
 
Datum: 29. srpna 2009 12:07
 
 
 
 
Jméno: tm      IP: uživatel5056    
zdarec mam takovej prodlem ze spojkuou na fichtlu a ten problem je ze se me furt dole povoluje ten sroubek jak ho mam dotahnout aby se nepovoloval diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: TOMI47 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Daj tam poistne lepidlo
 
 
Datum: 29. srpna 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: 121      IP: uživatel7193    
dej si ntam šestku matku a pořádně ji dotáhni ke krytu.
 
 
Datum: 27. srpna 2009 13:10
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel7029    
je dobre mnet na tem srubku kontrovaci matku keru zatahnes o karter
 
 
Datum: 27. srpna 2009 13:08
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel6282    
Nazdar chci se zeptat jaký měli 05 orignální primární kolečko, kolik zubů jestli 12 nebo 13? A jakou rychlost s těmi kolečky dosahovaly? ono na jwa-50.cz je napsáno že maximálka je 60km/h. Ale když se koukám dál tak se dodávali se 12 i se 13 zuby. A tak nemohly jet 60. Tak jak to vlastně je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7198    
550,555 a 05 maj 12 zubů ,20,21,23 maj 13 zubů
 
 
Datum: 27. srpna 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
555,05 a 05 sport mali originalne 13ku
 
 
Datum: 27. srpna 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ona taky co 05 to jinej kus...dávali se na ně díly co jim přišli na dílně pod ruku :-D:-D třeba kámoš má už tu z těma delšíma převodama ale zápalko má ještě to z 555
 
 
Datum: 27. srpna 2009 14:13
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6889    
a zapalko mam to co ma 555..
 
 
Datum: 27. srpna 2009 12:54
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6889    
ja mam 05 a nejsem si jisty jestli tam je 12 nebo 13..ale asi 13 a davam po rovince neco pres 60..:-)
 
 
Datum: 27. srpna 2009 12:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
myslím že měli 12 zubbé sekundáro ale s tou rychlostí je to stejně blbost protože k prvním 05 se dávalo zapalování z pařeza a převodovka z pažera a jelo to tak těch 55-60 a ty novější 05 měli už převodovku jako 20 a 21 a ty si to po rovince s 13 zubem dávali klidně na 70km/h
 
 
Datum: 27. srpna 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, Mám na rozetě rozviklaný ty 3 kolíky co se dávaj do bubnu a vařit se mi to moc nechce myslíte zě to bude stačit jenom rozklepat a nebo da se to nejak přišrobovat? jestli jo tak jak a jakéma šroubama? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 8:07
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ceočko nemám mám jenom klasickou elektriku.
 
 
Datum: 27. srpna 2009 8:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to je blbost budeš to půl hodiny klepat jak blbej nad nějakým ohněm a za chvilku se ti to zase rozvyklá cočkem uděláš 3x prsk prsk a je to...
 
 
Datum: 26. srpna 2009 23:45
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TAKY SEM TO MEL staci je zahrat let lampou nebo na ohni a roklepat nebo ti poslu este dobrou rozetu
 
 
Datum: 26. srpna 2009 23:34
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
CUS DRACI! bolo tu raz link na jednu stránku a tam bolo návod na takú úpravu,ze dali do bronzového futra co je v prevodovke ihlové loziská. nepozná niekto tú stránku? DAKUJEM! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 13:36
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Velmi pekne ti to dakujem ;-) inak uz nasjel som to aj sám,je to dobrá uprava ale vidim ze treba odsustruzit od hriadela aby to bolo 8,5mm hrubi :-(ale ja to nechcem :-( nevies ze ako to fungovalo?a ze ci bolo to tuningovaná okrem toho?
 
 
Datum: 26. srpna 2009 13:36
 
 
 
 
Jméno: Zdend      E-mail:      IP: uživatel7190    
 
 
Datum: 26. srpna 2009 10:18
 
 
 
 
Jméno: RocketMan      IP: uživatel6392    
Zdar draci, zprovnoznil jsem fichtla - vyčistil, dal nový kroužky, utěsnil válec... Chytá na našlápnutí, táhne krásně, spojka poctivě spojkuje... Ale má to jedno ale... startovací páka při nakopávání "píská" - nevim proč... Když to nahodim, zmáčknu spojku a jemně tam ťuknu za 1, z převodovky se ozve takový ťuknutí... Oleje má dost... No a konečně po chvilce ježdění ( a ani jsem moc nemusel řadit) mi nejde zařadit druhej neutrál a trojka... Čichám z toho nějakou levárnu, co vy na to? Kde může bejt problém? nechci to půlit a laborovat nad tim... těšil jsem se že budu jezdit... :-( Dík za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 10:08
 
 
 
 
Jméno: RocketMan      IP: uživatel6392    
Kucí, tak doufám že to bude jenom takhle :-) Péro, prosimtě, o jakej šroubek jde? Převodovka je pro mě španělská vesnice, nemam ji rád, a tak o ní toho moc nevim :-) A ta startovací páka vám dělá taky takový pazvuky? Když to zkusíte prošlápnout při vypnutym zapalování (abyste to nechytlo, pak to slyšet nejni :-) ) tak prostě když jde dolu tak píská?
 
 
Datum: 26. srpna 2009 10:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
viděl bych to tak že bude povolený šroubek na řadícím automatu a nebo bude mít moc velkou hlavičku...
 
 
Datum: 25. srpna 2009 21:53
 
 
 
 
Jméno: marosi      IP: uživatel5266    
to tukani si myslim ze je v poradku.dyt u velky motorky kdyz zaradis tak to taky tak tukne...no a taky mi nesla trojka.ale stacilo vzit tu radici packu okousek zpatky a pak to tam slo.pak jsem si na to zvyknul a dal jsem to automaticky a neztracel jsem tim ani otacky.
 
 
Datum: 25. srpna 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel7184    
Myslim, že to budeš muset půlit, budťo máš pokurvenej řadící mechanizmus a nebo nebo vyžvejkaný zuby v převodovce...
 
 
Datum: 25. srpna 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, právě jsem rozebral motor z JAWA 250 kývačka typ 353 a chtěl bych se zeptat, jak vyndám labirint co je na levém straně motoru (pohled ze zadu na motor), jesli jako normálně vyklepnu ložiska každý do jiné strany nebo jestli de vše jednou stranou nebo prostě jak? A ještě jedna věc, v přepouštěcích kanálech (ve spod) jsou v každém jedna dirka a je asi až k ložisku, nevíte na co tam jsou? Jestli tam jsou zbytečné, tak je zacpu. Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 16:45
 
 
 
 
Jméno: nemec      IP: uživatel5966    
sak ti dzire su na mazani lozisek ... sak ket chces ich zapchaj ale zachvilu po nejakych kilometroch to mozes rozpulit znova ty loziska sa jednoducho zadru ket nebudu mazane tak to raci nezapchavaj (pokat ta nebavi kazdu chvilu pulit motor)
 
 
Datum: 26. srpna 2009 16:45
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zbytečné tam nejsou a nutěsnuj je nebo za chvíli budeš půlit znova!!
 
 
Datum: 25. srpna 2009 16:23
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky sem nevěděl jak ten labirint dostat ven, ale pak jsem zjistil že to jde celé,...od spojky směrem dovnitř celé vyrazit, spíše vymlátit, šlo to pěkně blbě. A ty dírky ty tam mají být, myslím že se jimi nějak mažou ložiska.
 
 
Datum: 25. srpna 2009 10:36
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caute,mam problem s 350 perakem..kdyz zaradim a slapnu nakopavackou tak to normalne de,proste se neroztoci zadni kolo...kdyz to tlacim na neutral de to ok,jak mile zaradim tak to de o neco hur tlacit,ale pisty se nehnou...cim to muze bejt?nechci tam nic rozes*at tak se radsi ptam..ja si myslim ze to muzou bejt slepeny korky na lamelach,to mi delal fichtl,musel sem to tlacit a pak se to chytlo,ale nevim jak je to u peraka...dik moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 8:28
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no :-D davame ho dohromady,naposled jezdil asi tak pred 10,15ti lety...nevim...myslize ze az tam naleju novej olej tak se to chytne?
 
 
Datum: 25. srpna 2009 8:28
 
 
 
 
Jméno: Thompson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky bych to viděl na spojku kdy se s ním naposledy jezdilo?
 
 
Datum: 25. srpna 2009 0:21
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
asi spojka
 
 
Datum: 24. srpna 2009 19:25
 
 
 
 
Jméno: santy      IP: uživatel6218    
nazdar jak mám vyměnit startovací segment na pionýrovi jawa 21, nemáte někdo návod na videu třeba nebo mi aspoň poradte ze které strany mám vlést do karterů? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2009 23:31
 
 
 
 
Jméno: santy      IP: uživatel6218    
nevedel jsem ze tto bude tak slozity
 
 
Datum: 24. srpna 2009 23:31
 
 
 
 
Jméno: Jiri      E-mail:      IP: uživatel6219    
Ahoj staci sundat startovaci paku. Pak sundáš pojistku z vnitřní strany. (samozdřejmě musíš rozpulit motor). Ja mam navod jak cely motor rozdelat na svem blogu jukni se treba ti to pomuze. http://www.cool-ek.blog.cz mej se a hodne stesti
 
 
Datum: 24. srpna 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musis rozpulit motor... tady na mejch strankach mas jak vypada rozpulenej motor...je strasne jednoduchej... http://www.jawa23.estranky.cz/fotoalbum/nase-jawa-23-mustang/generalka-motoru
 
 
Datum: 24. srpna 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
čau kluci stala se mi docela nepříjemná věc sám od sebe se mi udělal na 05 variátor :-D prostě když tam mám neutrál mezi 1 a 2 tak je slyšet jak ten motor na volnoběh sotva blafe a když přimáčknu spojku tak se hned zvýší otáčky a když přidám třeba plnej plyn tak je to schopný i popojíždět...nevíte čím by to mohlo být??? děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2009 17:18
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
unaseni znamena ze se ti samovolne toci, to mas jak u kombajnu remenice taky se ti nejaka zacne unaset i kdyz to po ni nechces :-) proste se toci sama od sebe
 
 
Datum: 24. srpna 2009 17:18
 
 
 
 
Jméno: dr      IP: uživatel7173    
to samy se deje me mam taky 05 skus dat neutral mezi 1,2 a jed z kopce bez zapnutyho motoru me se obcas stane ze mi tak skoci bud 1 nebo 2 a pak hned zase vyskoci kdyz jedu ale pomalu tak se nic nedeje
 
 
Datum: 24. srpna 2009 16:24
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
jo hele to muze mit hodne pricin - kazdopadne bych rozpulil motor a kouknul co je spatne - treba se ti rozsipal radici automat , nebo se ti vysipalo lozisko ve kterym je hridel ktera se toci pri volnobehu a nebo proste to nemele volej a je to celi v prdeli pridreny.
 
 
Datum: 23. srpna 2009 23:30
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
abych vám řekl pravdu tak nevím jestli to dělá na neutrál mezi 2 a 3 protože to jsem nezkoušel ...a co znamená to že se unáší to kolečko? jak odstranit závadu? díky za pomoc
 
 
Datum: 23. srpna 2009 22:32
 
 
 
 
Jméno: neumetel_175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
máš v motoru olej?? odpovýdalo by to na přidřené kolečko na hřídeli (když pionýra dáš na stojan, taky se mu točí zadní kolo ale bez odporu) na neutrál mezi 2-3 to nedělá??
 
 
Datum: 23. srpna 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
neco se ti unasi, retezovy kolecko pravdepodobne
 
 
Datum: 23. srpna 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar potřebuju pomoc na mojem mustangovi mi nejde spojka. měnil sem lamely a od te doby to nejde prostě zmačknu a nic se neděje už fakt prosim pomoste odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2009 16:54
 
 
 
 
Jméno: mara a david      IP: uživatel7152    
musis dat lamely tak aby zuby byly k sobe ne od sebe ocasu...a nam uz to jede :-P
 
 
Datum: 15. listopadu 2009 16:54
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel7175    
dobre diky skusim
 
 
Datum: 24. srpna 2009 20:43
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a proto tady sesa pise,ze je dobry nechat je chvili v oleji,aby se nasakli a klouzali po sobe.... ja bejt tebou tak kdyz nepomuze co psal cezetak,vyndej lamely,dej je do oleje,aspon na hodinu...pak je namontuj...na hodinu sem to tam dal ja a stacilo to...
 
 
Datum: 24. srpna 2009 18:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musí se ti mezi lamely dostat olej. pak teprve bude vypínat. nastartuj motor a zmáčkni spojku a pak zkus dát kvalt
 
 
Datum: 23. srpna 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skoušel sem to utahovat i dšroubovat a nic
 
 
Datum: 23. srpna 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: skret ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pri vmnene lamel se musi spojka poladi musis na viku u zapalovani povolit maticku na te sestce sroubku jeto ten jedinej utopenej uprostret vika zadnej jinej tam neni budes potrebovat malinkou 10 golu nebo orech kazdy tomu rika jinak a pak sroubovakem otacis sroubka bud to chce povolit nebo dotahnout misis vskouset a pak to musi fungovat.
 
 
Datum: 23. srpna 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejde ani seřídit prostě vudec nereaguje
 
 
Datum: 23. srpna 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A máš ji dobře seřízenou??
 
 
Datum: 23. srpna 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: Prutek      IP: uživatel3671    
nevite jestli pasuje do jawety standart tachometr z pionyra? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pasuje na to pohode len radsej si daj z pionyra 555 lebo to má taky isty,,,alebo z stadiona s22,s23
 
 
Datum: 23. srpna 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
caute draci , chcem sa opytat na moju jawu 21. mam problem zo spojkou ked dam jednicku a pustim spojku tak chcipne a ked radim dva a tri tak motor zni jak keby som radil bez spojky. neviem cim to je bo lamela je dobra. prosim poradte mi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2009 8:25
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
diki vyskusam to
 
 
Datum: 24. srpna 2009 8:25
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš to málo utáhlí dotáhni to
 
 
Datum: 23. srpna 2009 17:37
 
<  151  152  153  154  155  156  157  158  159  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 5:06:46 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu