Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 Zdra draci, mám takový dotaz. Teď jsem se díval na sekundára tady u sesy. Až doteď jsem si myslel, že čím menší, tím vyšší rychlost, ono je to naopak? Nějak mi to neleze do mozku, myslím, že by to mělo být jako u rozety, čím větší, tím větší výkon a naopak, nebo ne? Mám v tom guláš
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2009 8:04
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 máte pravdu s tím kolem, teď už to chápu
Datum: 24. července 2009 8:04
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Vykon je porad stejny... A nikdy si nejezdil na kole?
Datum: 24. července 2009 2:14
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 mas to jako u kola...ve predu kdyz si das mensi kolo tak hamtas jako blazen a mas malou rychlost a kdyz tam das to nejvetsi tak to skoro neutahnes ze zacatku ale kdyz se rozjedes tak mas velkou rychlost... a vzadu taky...kdyz das velky dozadu tak mas velkou silu a kdyz das maly tak mas malou silu a velkou rychlost
Datum: 23. července 2009 23:21
Jméno: viktor09
IP: uživatel6817
 čau potřebuju pomoct rychle pravě ted se hrabu v mojem mustangovi a už mi chybí jen dodělat spojku a předstih no tak ale potřeboval bych se zeptat jak mam přidělat ty pružiny (jak tam mam dat tu segrovku s podložkou) nemate na to nějaky trik nebo něco? už sem zkusim snad vše...  prosim pomoste budu vděčny za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 22:21
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 existuje na to jednoduchý přípravek. vezmeš kus pásoviny (cca 4cmX4mmX25cm, možno i jinou, tuto mám já), na jednom konci vyvrtáš díru tak 5,2-5,3mm(můžeš i 5,5mm, ale budeš muset šroub přitajnout matkou), potom zašroubuješ přípravek do karteru, odměříš si vzdálenost k pružince, zboku pasovinky vyřežeš nebo vypiluješ zářez a je hotovo. Pak jen upevníš do karteru a otáčís sp. košem, je to jednoduché a rychlé. PS:na netu je někde i nákres toho přípravku, ale nemůžu to teď najít
Datum: 23. července 2009 22:21
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 presne jak rika honzule  delam to taky tak...je to asi nejjednoduzsi zpusob
Datum: 23. července 2009 22:11
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 Ja vemu kombinačky zmačknu pružinku s podložkou jednou rukou a tou druhou nasadim segrovku.Sice je to trochu o držku ale zatim mi to nevystřelilo.
Datum: 23. července 2009 22:01
Jméno: mustospico
IP: uživatel6820
 Čus, mi jsme to s kamíkem provedli takto:vzal jsem násadu od hrábí tu jsem strčil mezi vejfuk a spojku, (aby to šlo přes páku), násadou jsem přitlačil ty podložky a pružiny a kámoš tam pomocí šroubováku nasadil ty ségrovky. Docela vidláckej způsob, ale fungovalo to
Datum: 23. července 2009 21:57
Jméno: Barbarossa
IP: uživatel6818
 Ahoj!!! na 175/477 (nekamenujte mě, ví že to je jinej motor!!!) jsem ty podložky a pružiny přimáčkl kleštěma soudruha Kombiho a poté nasadil jistící prvek. V tvém připadě ségrovku. Snad se zadaří!!!
Datum: 23. července 2009 20:02
 Nejlíp si vzít někoho na pomoc. Mi pomohl táta, tak že na tu pružinku s podložkou potlačil z vrchu kombinačkama a já jsem tam dal segrovku. Bacha ať ti to nevystřelí do oka  .
Datum: 23. července 2009 19:57
 Nasad pružinku s podložkou na ten kolík a pak si na tu podlozku dej klič o něco si ho tam zapři a stlač klíčem a nasun segrovku to je vše Aspon já sem to tak dělal
Datum: 23. července 2009 19:52
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Nejlíp se ty ségrovky nasazují ve dvou. Jeden si vezme 6-10 klíč (teď nevím velikost, chce to vyzkoušet) zatlačí tu pružinu a ty nasadíš ségrovku. Taky jsem je nemohl nasadit, než jsem na to došel, ale pak s pomocí druhého člověka ty ségrovky byly nasazeny během několika minut
Datum: 23. července 2009 19:51
Jméno: martin
IP: uživatel4649
 vzal sem motor a zespoda jak je magneto sem dal prkýnko nasadil sem na spojku pružinku na ní podložku a pak sem vzal 9ku klíč a timkoncem sem zmáčk pružinku i s podložkou ale rukou to nemáš šanci udržet tak sem vzal svorku a jeden konec sem si opřel o prkýnko a druhej konec o klíč a utahoval sem chce to trpělivost stane se že to vystřelí nebo že se podložkou netrefíš na tu tyčku na který je pružinka a až to zmáčkneš tak tam nasadíš segrovku a je to
Datum: 23. července 2009 19:47
Jméno: fikovnik
IP: uživatel4675
 CAu draci, mam problem s fikem , mel jsem rozpulenej motor a dal jsem na kliku novy loziska. Vsechno jsem poskladal a ted se mi zacina sekat nakopavacka ,ale segment je novej tak nevim. A jeset jeden dotaz ,kdyz mam ty novy loziska na klice tak to muze byt tim ,ze se fikovy moc nechce?? treba i na volnobeh kdyz ho necham chvilu bezet a chci rychle pridat tak to docela dlouho trva nez se dostane do otacek.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 11:29
 Zdravím,
vlastním fichtla 555. Po zkontrolování motoru a převodovky sem to složil a nalil převodový olej PP80, když skouším nakopnout, tak to prokluzuje. Boční kryt magneta mam pryč, takže spojka je uplně sevřená. Stalo se vám tohle někdy ? Nevite čim to může být ? (zezačátku než to začalo prokluzovta tak sem motor jednou nakopnul a asi minutu běžel pak zdechnul a od te doby to kvuli tomu prokluzování nejde nakopnout. taky sem se díval na spojku a korky maji ještě asi 2 mm.)
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2009 20:54
 No to když měl ještě mou 555 děda tak vyřezal na ty 3 števty u lamely závit a vždycky když to nezabírá tak přitáhnu matičky a je to!!
Datum: 22. července 2009 20:54
Jméno: standa
IP: uživatel4466
 dej pod kazdou pruzinu spojky jednu 6 podlozku a bude to dobry......to je nemoc parezů.....
Datum: 21. července 2009 23:38
 zdravim...rozsipalo sa mi lozisko na pravom kartery na fichtlu to je ten kde je zapalovanie...potrebujem poradit z coho by som ho mohol vybrat??alebo popripade za kolko by som ho kupil?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2009 10:08
 musis tam kupit lozisko 6202 a simering 15-35-7
Datum: 22. července 2009 10:08
Jméno: Riman
IP: uživatel5536
 mno ložisko polský cca 50Kč nebo SKF to stoji kolem 130 ....a kup i tu "gumicku" (simering) co si vyndal  záležitost 3Kč
Datum: 22. července 2009 9:04
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 No ložisko stojí asi 50Kč
Datum: 22. července 2009 7:33
 z hlavy nevim jaky je to cislo,ale to lozisko bude stat tak 70.80kc,vcera sem kupoval do cizy do kol zakryty plechem,a to je zhruba podobny,a stalo 78
Datum: 21. července 2009 23:48
 noo ano..myslim v pravom deklu
Datum: 21. července 2009 22:50
 asi myslis lozisko v pravym deklu,ze?
Datum: 21. července 2009 22:47
 ale nepuli sa motor...len som dal dole karter dal dole taku gumicku a vyrazil stare naprd lozisko a teraz mi staci dat tam nove lozisko dat naspet tu gumicku zasrobujem tri sroby a mozem si dalej jazdit!,,
Datum: 21. července 2009 22:43
 to ložisko neni zas tak drahý já ho kupoval v u nás ve městě v ložiskách fakt si nepamatuju cenu ale nebylo to drahý,
při výměně se půlí celej motor.
Datum: 21. července 2009 22:27
Jméno: babin
IP: uživatel3011
 Čau máte tady někdo tu "dlouhou"převodovku co tu nabízí sesa???Zajímalo by mě jak ste spokojeni a jestli nějak nevypadávají rychlosti a tak.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 15:38
Jméno: mustafo
IP: uživatel4675
 Cau draci, jak se pozna funkni automat na pinckovy?? Aby nakou dobu vydrzel ,nevyskakovaly rychlosti a hlavne jak se pozna jestly ten automat vubec dobre radi? A jeste vadi kdyz tyhle dve kolecka http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3.html jdou uplne lehce od sebe (proste ten valecek co je ma asi drzet je u sebe nedrzi) ma to na jejich funkcnost vliv??? DÍÍÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 10:08
 Automat poznáš nejlíp zkouškou....  Jinak pokud se ti rozskočilo nakopávačkový kolo tak ta pružina tlačí do futer a do předlohový hřídele.....hřídel zahřívá tak že dokáže být fialová futra to ničí....nedoporučuju používat.....!
Datum: 21. července 2009 10:08
Jméno: mustafo
IP: uživatel4675
 myslim tim ,kdyz ten valecek ty dve kolecka nebude drzet u sebe tak jestly to bude dobre radit atd. A ten valecek se nachazi v prostred tech kolecek
Datum: 20. července 2009 22:21
Jméno: 20
IP: uživatel6778
 Cau draci nevite kde bych mohl koupit řadící mechanismus na fichtla..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 16:30
Jméno: Standa
IP: uživatel6792
 hele ted nemam......taky musim nejaky splasit......mam tu jeden,ale obcas mi na nej vyskocila trojka,ale zatim nevim jestli ta trojka vyskocila vuli ve futrech a nebo spatnym automatem......jestli muzu neco doporucit,tak si kup novou pruzinu....sesa ji tu snad mel......ta podrzi i kulate zuby......je desne tvrdá!!
Datum: 21. července 2009 16:30
Jméno: 20
IP: uživatel6789
 Aha a Stando nemel bys jeden funkční mechanismus na prodej nemuzu jej nekde sehnat a potrebuju to dat dohromady
Datum: 21. července 2009 14:58
Jméno: standa
IP: uživatel6786
 kupuju je na burzach po více kusech a pak si treba ze 4 jetejch postavim 2 perfektni......
Datum: 21. července 2009 13:06
 Čus,něco doma mám,není to sice nové,ale mělo by to být funkční.Jestli máš zájem napiš na email.
Datum: 21. července 2009 11:22
Jméno: 20
IP: uživatel6778
 jojo ale radsi bych novou prtze sem kuli tomu musel pulit motor tam uz u toho byla unava materialu a u ty pruzinky se mi to ohyba vzdcky po naky dobe..kdyz bych koupil pouzitou tak se bojim aby to nebylo za chvili to sami
Datum: 20. července 2009 21:54
 no na zadnem ceskem eshopu sem ji nevidel to by spise chtelo projit internetove bazary (bazos, motoinzerce) a tam nekoho kontaktovat kdo ma ND na zlaty stroje...
Datum: 20. července 2009 21:51
 ja uz raz som vydel na niakú polskú e-shopu.......ale pomoct neviem
Datum: 20. července 2009 21:46
Jméno: 20
IP: uživatel6778
 potreboval bych vymenit celej mechanismum nejlip za novej...nevis kde ho maji v nakym shopu..
Datum: 20. července 2009 21:31
 Co by si presne potreboval? celej mechanizmus nemam
Datum: 20. července 2009 21:25
 Zdar chlapi, chci se zeptat jedu na fiku zařadim trojku a jedu a najednou mi začne vyskakovat a to ne že vyskoučí a jedu dlaších 5 kilometrů ale pak vyskakuje sotva ji zase zařadim. Občas zase jedu a vůbec mi nevyskočí ani za celou jízdu. A když mi ta trojka začne vyskakovat, tak jsem ji zkusil držel nohou řadičku a když chtěla vyzkočit tak celej fik poskočil a řadičku to zatlačilo nahoru obrovskou silou. A když jsem tu nohu z řadčiky sundal tak zase trojka vyskoučila. Taky vyskakuje jen v určitých otáčkách. v nízkých nic a tak v těch středních vyskakuje furt. Nevíte čím to je? Díky a a přeju mnoho ujetých problémů bez potíží.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 20:28
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pravdopodobně budou opotřebeny boční ozubové spojky na dvojkovém kole na hlavním hřídeli, které zapadnou při zařazené trojce do hřídele řetězového kola.Když jsou vymačkané, kolečko se smeká a vypadává kvalt. A od těch rázů bude asi i načatá vidlička.
Datum: 21. července 2009 20:28
 To mi taky dělalo, akorát že jednička. Když jsem jezdil do kopců tak jsem si taky držel řadičku pořád nahoru a taky jsem cítil jak to škublo. No ale přesně ti neřeknu čím to bylo, protože jak jsem půlil motor tak sem měnil všechny kolečka i vidličku a je pokoj. Řekl bych že budeš mít ohlou vidličku nebo něco v kolech.
Datum: 21. července 2009 11:37
 ZDRAVIM-mate nekdo zkusenosti jak odstranit vibrace do ramu na stadoinu s11 ?Pomužou nový silenbloky nebo na to je nějaká fligna ?Když z toho slezu brní mě ruce a zadek
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 22:54
 Zdar draku mě to dělalo to samý,já musel upilovat držák na hlavě,dotýkal se mi rámu a samozřejmě silenbloky
Datum: 20. července 2009 22:54
 mě to dělalo to samý dal jsem nový silenbloky,ale ještě jsem musel upilovat držák na hlavě,dotýkal se mi rámu.
Datum: 20. července 2009 22:53
 samozrejme daj tam nové sylenbloky
Datum: 20. července 2009 18:38
Jméno: koki
IP: uživatel1488
 hlavně nepleťte primár ze sekundárem!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 10:17
Jméno: standa
IP: uživatel6769
 Necháš si ho udelat na zakázku,je to nestandartni........ prodává se origo 14z ,pak 11z a pulspojka a pak vsem znama sada primaru 9z......
Datum: 20. července 2009 10:17
Jméno: koki
IP: uživatel1488
 kde seženu 12ti zubé kolečko na primární převod jawa 50?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 10:17
 Nech si ho udělat....
Datum: 21. července 2009 10:17
 sorry teraz to vydim ze si pisal primarni sorry
Datum: 19. července 2009 23:51
Datum: 19. července 2009 23:42
Jméno: kajbr
IP: uživatel768
 caute. mam babettu 210. a jak se to pokouším startovat tak to přední kolo(asi spojkové) přeskakuje a neni to schopno se to nastartovat, nevite cim to muze byt? diky za každou dobrou radu,
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 22:40
 zdar chlapi davam dohromady babettu 210 a nevim v jakem poradi prijdou ty "o"krouzky do stredu unasece celisti dvojkove spojky jsou tam nejake kovove a jeden gumovy mnohokrat diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 13:23
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Zadej odkaz babetta site .Je tam článek o spojkách babetta 210 a je tam řez motorem .Když si to zvětšíš , poznáš kde co patří.
Datum: 20. července 2009 13:23
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel6757
 čago draci tak uz sem dal dohromady svoji jawku 20 a jel sem ji projet ale strašně to cuká ,dusí se to ,vyskakují rychlosti někdy nejde ani vyřadit a blbne spojka i kdyz je vystelovana...asi to taky vidite na puleni motoru co..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 22:52
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel6757
 Je to divný to co mi to dneska dělalo každopádně sem dojezdil ,musim to rozpulit..
Datum: 19. července 2009 22:52
Jméno: Tom
IP: uživatel5829
 To mě dělal mustang, taky, nechci malovat čerta na zeď, ale rozpůlil sem ho a blbnul furt, takže šel na díly.
Datum: 19. července 2009 22:41
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel6757
 Teď už mi nejde vyřadit vůbec, můžu hejbat s řadící pakou jak chci a nenaskočí mi tam už nic...jinak vzduchovej filt sem tam neměl a dusilo se to a cukalo atd..proste hruza s filtrem sem to ani nerozjel..ale je zajímavý že ze začatku se mi to strašně dusilo jenom na jedničku pak už to jelo ale teď se to dusí a cuka už furt..
Datum: 19. července 2009 22:32
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 čus, no tak pokud vyskakují rychlosti tak to bude chtít rozpůlit motor tomu se nejspíš nevyhneš. K tý spojce, myslím, že už asi budeš mít opotřebovaný korky na lamelách. No až to rozděláš uvidíš sám, A že se dusí může spůsobovat třeba zanešenej výfuk (skus ho vypálit) a taky skus až to nastartuješ sundat vzduchovej filtr a uvidíš jestli to pojede líp, když jo tak buď filtr vyčisti nebo radši kup novej.
Datum: 19. července 2009 19:57
Posl.aktualizace: 19. července 2009 16:18
 zdarec draci ted sjem přijel na své jawě dom a chipnu normalne před barakem jdu si otevřel jsem branku nakopnul hho ale co to nejde my zařadit jednicka a 2 ho neroztlačim tak jsem zkoušel povolit řadičku a nic proste 2 dam 3 taky boužel mi tam potom nesel dát ani neutral a kditz ho tam dám tak mi zase vypadne prosím pomoc te mi děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 14:00
 Měl jsem ten samej problem akorat tam skonšla 3 a nic vic bylo to prasklou řadící tyčinkou te už ok zatím
Datum: 20. července 2009 14:00
Jméno: standa
IP: uživatel6772
 budeš muset rozpulit motor mě se to stalo taky akorát že se mi to seklo na jedničce a nešlo řadit.buď bude rozbitej řadící automat a nebo ohlá ta vidlička jak ti tam hazí převody
Datum: 20. července 2009 12:31
 cawec draci,nevíte někdo kolik mm má vylézat korek ze spojky?Dávám new korky,tak bych to potřeboval vědět.Thx za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 15:00
 oki,thx
Datum: 19. července 2009 15:00
 sorry, poslal sem neco uplne jinam...k dotazu - presne ti to nereknu, vem obe lamely (nebo jednu pokud to mas na parez motor) a s mezilamelou bys je mel dostat v poho do primarniho retezu, pokud ho tam nedostanes nebo pujde ztuha tak na rovny plose smirgl a uz pilujes...vzdy gdyz je tam narves do lamely tak musis je srovnat na smirkovym papiru aby byly rovny, secky ve stejny rovine a mely tu patricnou tloustku...zkus, uvidis...
Datum: 19. července 2009 14:35
 mezi kontaktem a kladivkem preskakuje ale nesmi se opalovat stykove plochy (a delat se puky na kladivku), pokud je tomu tak, mas bud maly odtrh nebo prave je spatny kondik...
Datum: 19. července 2009 14:32
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Celková tloušťka korku je 5 mm.
Datum: 19. července 2009 14:32
Jméno: David
IP: uživatel6747
 Cau hosi mel bych dotaz jak ma byt spravne spojka u jawy 20 nejdrív ten maly sroubek (cervik) pak kulicka a pak ta dlouha tycka prez celej motor..?Nechybi mi tam neco..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 12:30
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zkus co nejvíc povolit ten šroub ve víku a když to nepomuže, tak to bude chtít kratší tyčky(nebo to třeba zkusit chvíli s vyndanou kuličkou mezi tyčkama)..... jinak by to mohli dělat i ohoblovaný lamely a slabý pera, ale to by to alespon trochu bralo....
Datum: 19. července 2009 12:30
Jméno: David
IP: uživatel6750
 Jojo mam to tak vlastne ale spojka mi porad nefunguje uz si stim nevim rady, řadička mi jde i bez spojky a když mam rychlost a zmačknu spojku tak to se to na neutral neprepne..uz fag nevim
Datum: 19. července 2009 12:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 od spojkovýho koše: krátká tyčka-kulička-dlouhá tyčka-pravé víko se šroubkem...jinak tyčky by měly mít kalené konce jinak se roznejtujou
Datum: 19. července 2009 11:45
Jméno: mustafo
IP: uživatel4675
 Cau draci, slozily jsme motor na mustangovi a nejde razadit. Co stim ?? pulit znova co??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 9:46
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 mozna to mas jen vytahany hod to na kostru zapoj sekund .retez a zkus s tim popojizdet a davat rychlost melo by to tam skocit hodne fichtlu na miste nechce zaradit ale jak se pootocijou kopecka v prevodovce tak to tam padne zkus to
Datum: 20. července 2009 9:46
 rekl bych ze je na vine automat nebo jsi to spatne slozil
Datum: 19. července 2009 11:22
 tak asi musis to rozpulit
Datum: 19. července 2009 10:47
Jméno: mustafo
IP: uživatel4675
 dal jsem radicku, zesteloval spojku a dal retez a porad nejde zaradit.
Datum: 19. července 2009 10:18
 takze neide chádzat ryhlosti? jako si to skusil dal si na to páku a tak??? alebo len skusil si len stym malim ???
Datum: 19. července 2009 10:09
|



|