|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Sláva
IP: uživatel13940
 zDRAVÍM, půlil jsem motor od pionýra už 3, vždy bylo vše ok. Teďka jsem vyměnoval klikovku a všechno sem složil a kdyz motor nahnu na pravou stranu tak mi vyslkočí rychlost a kdyz na levou tak zase naskoci. znovu sem to rozpůlil zkontroloval a nic sem nenasel a chyba byla zpatky, nevíte čím to může být? Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2012 12:24
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 problém bude nekde mezi automatem a převodovkou... osobně tipuju vydličku nejak blbě nasazená nebo snat nenasazená? :O
Datum: 09. června 2012 12:24
 Při skládání motoru se mi ulomil kousek hlíníku na karteru je to takovej kopeček na pravý straně karteru v něm je tyčinka řazení nepoteče mi z toho olej ? dá se to opravit ? díkec draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2012 11:04
 Ne nic se neposralo akorát sem asi špatně nasadil tyčinku řazení a upadlo to . čím se to dá vyvařit Díkec
Datum: 08. června 2012 11:04
 olej poteče. jde to vyvařit. motor patrně nese víc šrámů po tvém půlení než jen vylomenej kousek hliníku...
Datum: 07. června 2012 21:09
 Zdar draci.Dotaz na sesu.Budou ješte ty pružiny do řadicího atomatu?Dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2012 20:24
 čau,mám problém s Jawou mustangem 23.. koupil jsem nové ferodové lamely ale spojka se nechce vypnout.. milionkrát jsem to šteloval ale ne a ne vypnout..nevíte čím to je ? :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 9:18
 jsou daný obráceně lamely. Pokud se podíváš na lamely musí tvořit cca tohle () pokud je dáš obráceně - takhle )( spojka ti nevypne, protože tě nepustí šířka primárního řetězu
Datum: 19. června 2012 9:18
 Díkes chlapi  nevybrousil jsem to  ale dal jsem je k sobě dobře
Datum: 10. června 2012 20:25
Jméno: Z 7245
IP: uživatel13511
 přesně jak píše (spojka a viktor.6000) To budou daný špatně lamely...Musíž ti lamely mít prohloubením k sobě
Datum: 07. června 2012 8:15
Jméno: Viktor.6000
IP: uživatel13926
 To budou spatne dany lamely mě se povedlo je dat spatne ale me zase spojka nebrala vubec.
Datum: 06. června 2012 23:22
Jméno: Spojka
IP: uživatel12302
 Podívej se jestli si ty lamely nedal obráceně stačí dát jedna obráceně a už nevypíná...
Datum: 06. června 2012 21:55
Jméno: standa
IP: uživatel13924
 Lečo: Tak jak? Jezdíš? Co válec? Čekam stále na nějakej komentář..písni na maila....
Datum: 06. června 2012 21:06
Jméno: Čenda
IP: uživatel13923
 Je to tak jakpíše Yuri, nedávno jsem je dával také a musel jsem taky vybrušovat, pak už je to jen o tom zda si dobře sednou a pokud ne tak to chce prostě jezdit a jezdit než se to vybrousí samo a lamely si sednou a pak už bez problému.
Datum: 06. června 2012 20:54
 mě se třeba stalo, že jsme ztrhl závit v té pacičce ve víku, zkus se mrknout....
Datum: 06. června 2012 20:53
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 predtým ako si ich tam dal prebrúsil si vnútro tých lamiel? aby sa voľne pretáčali na spojkovom koši? ak nie tak to je dôvod prečo ti spojka nevypína tie ferodo lameli sú od výroby trochu menšie ako spojkový koš tak preto to pred nasadením treba prebrúsiť
Datum: 06. června 2012 20:50
 možna ti upadla kulička tak proto možeš štelovat jak dlouho chceš nebo tam zapomels dat tyčku (kratkou)
Datum: 06. června 2012 20:49
Jméno: kubik
IP: uživatel13031
 čaute draci, koupil jsem si ferodové spojkové lamely na pionýra a chtěl bych se zeptat jestli je taky musím na 2-3 dny ponořit do oleje jako korkové. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 9:20
 jen je potři před montáží olejem, to stačí. Zadný namáčení na několik dní není potřeba
Datum: 19. června 2012 9:20
 ty vole 5 minut před montáží jsem na ně kápl trochu oleju, namontoval a za hodinu jezdil  vy se s tím serete
Datum: 07. června 2012 21:48
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 ani korkový nemusíš máčet 2-3 dny, když je ponoříš do oleje večer a druhej den je budeš instalovat, bude to stačit..
Datum: 06. června 2012 21:01
 ja sem rači kapl na každej dil olej ono se to toho vsaklo  uš s nema jezdim 2 roky a sou pořad jak kdyby sem je tam dal včera
Datum: 06. června 2012 21:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ne
Datum: 06. června 2012 20:54
Jméno: Michal 12
IP: uživatel10991
 cau,mam problem z čz 175 kulaty motor, kdys zaradim 2 tak v tom zacne cukak ale rychlos nevypadne a jiny rychlosti jsou ok,vymenil jsem vidličky dvojkovy kolecko a je to porad stejny nevite nekdo cim by to mohlo byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2012 12:53
 tak ještě vyměn stromky a automat
Datum: 12. června 2012 12:53
Jméno: Michal 12
IP: uživatel10991
 tam nic vystipanyho neni v sechno jsem to nekolikrat kontroloval ten motor uz jsem rozdelaval ctyrikkrat a jediny co pomohlo tak kdys jsem vymenil vydlicku tak to nedalo asi 5km a pak znova
Datum: 12. června 2012 12:08
 Čau,mno když to děla jenom na 2 tak to vypadá že máš asi vyštípány ozubený kola příslušnýho převodu.Nevím čím jiným by to mohlo být.
Datum: 09. června 2012 21:21
Jméno: Marquee
IP: uživatel13627
 Sešo, ty hřídele a kolečka do převodovky na 20/21/23... jsou jaké výroby???
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2012 12:14
 posledni orig vyroba jen cvrcek je taiwancky a je ok..
Datum: 06. června 2012 12:14
Jméno: Tom75
IP: uživatel1723
 Čau draci chci si nechat nalepit nový pákny do předu na svoji Čž 175/487.Nevíte někdo jak tlustý obložení se tam lepí kolik mm??Nechám si je nalepit u jednoho profíka takže radši kdybych věděl zhruba tu tlouštku typuju 4-5 mm.Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2012 15:56
Jméno: Miguel
IP: uživatel13907
 Cau. Potřebuju poradit ohledne babety 210 jedná se mi o sekendár kolečko... když na tom jedu mrcasí se mi ze strany na stranu a rětěz pak lítá jak splašenej... a narází do krytu řetězu. Nemá tam být nějáká vymezovací podložka nebo něco? U pincka je to stažený matkou se zajišťovací podloýkou ale jak je to u babety díky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2012 22:35
 Čest draci potřebuji vyměnit tachometr u svý Čž 175/487 a ten co tam je tak je totálně v čudu Ko,tak kámoš mě dal ze škodovky.Tak ten by tam měl taky pasovat ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2012 9:09
Jméno: milan
IP: uživatel11232
 jasný pasuje, jen musíš mít správný a funkční náhon k němu - 14/5
Datum: 05. června 2012 9:09
Jméno: Mara21
IP: uživatel11670
 Zdarec jaký byste mě doporučili sekundární kolečko do jawy 21,to staré už má ožvýkané zuby.Jezdím po rovince a kopce,tak do 20 až 25 stupňů dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2012 19:44
Jméno: Slava
IP: uživatel13940
 Dej tam aby mělo co nejvíc zubů, pionýr neni na rychlost
Datum: 13. června 2012 19:44
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Dej 13z, bude to v pohodě.
Datum: 06. června 2012 7:45
 Docela pěkně to zabíháš no...
Datum: 05. června 2012 20:52
Jméno: Mara21
IP: uživatel11670
 Vážím tak kolem 65 kg,motor má po go 390km a mám tam 12z max rychlost 60km a motor je v otáčkách,že by dal aji 70km.
Datum: 05. června 2012 13:35
Jméno: Marquee
IP: uživatel13627
 Záleží kolik vážíš a jak je na tom motor, mě jeden fichtl, kterej jede fakt luxusně v pohodě utáhne i s 13z do bežnýho kopce a to mám 90kg. Jaký tam máš teď???
Datum: 05. června 2012 8:13
 Mno 12 zub zlatý střed,s 11 bys jel max 50-55 a 13 zubem bys dal trojku jenom na rovince.
Datum: 04. června 2012 22:06
Jméno: Zdenek
IP: uživatel13876
 Ja mám ve předu 12, je to idealní
Datum: 04. června 2012 15:20
Jméno: šnek
IP: uživatel1103
 chtěl jsem se zeptat mezy dvě lamely vložim mezy lamelu potom to dam ksobě ty dvě lamely stou mezy lamelou a potom dam dalši mezy lamelu a tom to vičko že ?? je to tak ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 21:55
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 spoj. koš, lamela, mezilamela, lamela a přítlačaák  jo a ČJ
Datum: 03. června 2012 21:55
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 čau, hele nevíte si někdo rady stim když jedu, dám za jedna vytočim to, dám za 2 a nic, jakoby neutrál, tak zase musim dát za jedna a pak už se dvojka chytne, a někdy mi i dvojka vypadne zničehož nic, jen tak si jedu a nejednou sama vyskočí  poradte prosím, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 17:38
Jméno: Mates
IP: uživatel13896
 Zdarec, to se mi stávalo taky. Vyměnil jsem převodovkovej olej a přestalo to. a nebo když řadíš dvojku tak zařaď větší silou, protože ti tam skočí neutrál místo dvojky =)
Jedna příhoda:
Jednou jsem jel po polní cestě, z kopce. Na trojku, Pořádně jsem ho krmil, víc už jet nemohl. A najednou mi tam skočila z trojky dvojka. Za tu půl sekundu než jsem zmáčknul spojku, jsem myslel že ten motor vyskočí a uteče =D
Datum: 03. června 2012 17:38
 Čago , mám 2 dotazy.... Za 1. Pasují napínáky řetězu ze Stadiona S-22 na Jawetu? Za 2. Kolik lamel má spojka na Jawetě..? Díky za rady....(Jawetu jsem dnes koupil, tak ju dávám dohromady a zatím nemám zkušenosti s mopedama)......
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 9:30
 spojka je stejná se stadionem - 2 lamely s obložením. Jawetta má oba napínáky stejný, stadion ne http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_napinaku_retezu_s22.html, ale ten spodní se dá propilovat, tak že bude sedět i na jawettu. Jaweta má uložení zadního kola vymyšlená líp - má na levý straně mezi osou kola a vidlici vložku (jako je to u velkejch Jaw) - proto jsou oba napínáky stejný, osa kola tak leží na větší ploche a nevyplacuje díru v kyvce. U S22 jsem to předělal taky tak
Datum: 19. června 2012 9:30
Jméno: Smoula
IP: uživatel12691
 Čau motorkáři, když jedu se svojí jawou 175 tak na 4 mám asi 100/110 na tachometru ale je to blbost, mám totiž 16 kolo a rozetu obyčejnou z pincka a na motoru 16 kolečko nevíte jak by se to dalo zjistit kdyz mám třeba na tacháči 5 kolik jedu ve skutečnosti jestly by někdo neporadil jak si mám přepsat tachometr abych ta mel pravdivé rychlosti. Prosim solidní odpověď na otázku. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 17:43
Jméno: Smoula
IP: uživatel12691
 Chlapi díky za radu
Datum: 03. června 2012 17:43
 přimontuj tachometr na kolo pokud máš a zkus to změřit
Datum: 02. června 2012 21:53
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Koupit v LIDLu za 129Kč cyklocomputer
Datum: 02. června 2012 21:53
Jméno: honzam
IP: uživatel9645
 program Speedview pro mobily s Androidem .. ten to pres GPS zmeri taky
Datum: 02. června 2012 21:02
 Zkus si vzít GPS a podle té si to změř pak jen otevři tachometr a předělej stupnici. Pokud nemáš GPS tak to můžeš oměřit na radaru co jsou ve městech ale ty proměřují cca 3-5km/h
Datum: 02. června 2012 18:16
 Zdarec, mám problém s 555. Dával jsem jí tak celkově do kupy, měnil jsem lanka atd. Měnil jsem i spojkové. Spojka potom trochu klouzala, ale to i před výměnou lanka, tak sem tomu nevěnoval pozornost a šel to projet. No projel sem se perfektně, krásně táhla. Bylo už k večeru a tak jsem to zabalil. Druhý den, když jsem přišel ze školy, jsem se chtěl samozřejmě projet, ale objevil se problém. Když chci nastarovat přes páku, je tvrdá a nejde vůbec sešlápnout. Když zmáčku spojku, dá se stlačit dolů, když spojku pustím, tak to ještě jde párkrát sešlápnout, ale pak je tvrdá. Musím ale říct, že když sešlápnout jde, strašně klouže. Když dám jedničku a páka jde ještě sešlápnout, kolo se otočí. Když sundám dekl s lankem, tak je to stejné, páka sešlápnout nejde. Rychlosti řadit jdou. Roztlačit jsem to zkoušel, ale je to strašně tvrdé. Tak nevím, nenapadá vás něco? Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2012 12:34
 No, myslím, že si budu muset pohrát se spojkou. Segment se zasekával i předtím a teď se zasekává taky. Zmáčknu spojku, sešlápnu dolů, pustím spojku, sešlapuju a klouže jako prase. Říkám, je to divné, protože jsem se skvěle projel, schoval jsem ho do garáže a druhý den tohle...
Datum: 03. června 2012 12:34
 Sundej svíčku zda se motor točí normálně nebo ne a nezasekávají se ti zuby na start segmentu ?
Datum: 02. června 2012 21:55
 Zkus vyndat svíčku a zkusit tvrdost, pro jistotu bych sundal i válec a podíval se na píst (radši zavčasu než pozdě), může být prdlej kroužek nebo přidřený válec .. pokud nic tak asi převodovka nebo ložiska na klice nebo nevím
Datum: 02. června 2012 20:53
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 napadá mě jediny nepřidřel si to..?
Datum: 02. června 2012 20:43
 čau draci.... mam jawu 50/550 a mam problem ze spojkou at delam co delam pořat to krokluzuje menil sem sjety korky, dal sem tam olej w80 novi pružiny 3,2cm sotva sem to tam namačkal a pořad to prokluzuje uš nevim co s tim nesou ty pružiny špatny ? chtel sem tam hodit lamely jak maj 20,21,23 ale to by tam nešlo bez velkych uprav (omlouvam se za chybi)
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2012 0:16
 a na kolik se ty korky mají zbrousit??
Datum: 19. července 2012 0:16
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 v klidu, pokud jsou novy a prokluzuje to az ve vyssich, tak rad obcas driv, jinak mam stejnej problem na 21cce, kde mi upravoval valec standa a na jediný způsob jak to vyřešit, byklo ten motor poradne rozehrat a pak do urcityh otacek nic, pak chvili prokluzovala a jak se dostala za danou hranici tak uz jela zase v poho,jinak musis pockat az si to sedne
Datum: 01. června 2012 22:33
 jo brousil sem to a na pravim viku sem to skošel aj povoleny a pořad to stejny.. chcu to prodavat tak chcu aby to aspon nastartovalo
Datum: 01. června 2012 16:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a zbrousil jsi ty nový korky do roviny?jinak u 550 a 555 se ty spojky sraly to je známý ale jestli je úplně nová tak si třeba sedne ne?
Datum: 01. června 2012 15:01
 Nemáš moc utaženej ten nastavovací šroub na pravym víku? Jinak bych tam dal ferodo lamelu a bude klid
Datum: 01. června 2012 14:21
 zdarec už vtim mám bordel do motoru jawa 20 jsou potřeba tyto ložiska 6303/c3 2x 6004/c3 1x 6202/c3 1x a fakt nevim jaký tam mám dat gufera v ND na internetu je v každích jiný tak byl bych rád kdybyste tady z fichtl krámku na ně hodily odkaz byl bych fakt vděčnej dik za rychlou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2012 22:13
 dik to sem potřeboval seš hodnej plisa nevim jak ti poděkovat
Datum: 31. května 2012 22:13
 http://jawa50-ujezd.wz.cz/index.php?o=m18 tady to najdeš všechno
Datum: 31. května 2012 22:09
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 ahoj draci, tak už mám nalítáno 3200 km na své 455  Mam dotaz, jsou stejné kolečka u 455 a450?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:52
Datum: 01. června 2012 12:52
 Čus draku,nejsou podle mě u 450 je 16 zub sekundár a u 250 bude asi 18 zub sekundár
Datum: 01. června 2012 11:29
 zdarec jaký ložiska patří do motoru jawa 20 je jich tolik a já nevim jaký tak kdybyste mi je sem napsaly byl bych rád a taky když měním jenom ložiska v motoru co mám ještě koupit a bych to pak nemusel znova půlit prostě jenom taková malá GO motora tak dík za rychlou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2012 13:34
 V katalogu náhradních dílů máš všechny ložiska a gufera napsaný, co takhle se tam kouknout????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Datum: 31. května 2012 13:34
 aha tak to číslo už je tu pardon ale nemůžu tu najít na fichtl krámku to gufero
Datum: 31. května 2012 13:09
 takže ložisko a gufero a to má označení ??????????????????????
Datum: 31. května 2012 12:35
 Tím je myšleno uložení náboje sekundárního řetězového kolečka, prostě výstup z převodovky...tam je ložisko a gufero....(+ložisko a gufero v deklu zápalka)
Datum: 31. května 2012 12:22
 co je potřeba na to sekundár a co to vlastně je ten sekundár nemislíte sekundární kolečko tak tam gufero nebo ložisko ????????? a jaký(ložiškonebo gufero)
Datum: 31. května 2012 12:04
 Ahoj draku. Na Fichtla jsou potřeba 4 ložiska a to : 2 na kliku 6303/C3 a pak pro kolečko sekundáru 6004/C3 a pro hřídelku 6202/C3. Určitě kup nová gufera 2 na kliku a jedno pro sekundár rozměry si nepamatuji. Pokud motor nebyl půlen šroubovákem tak určitě nové papírové těsnění a když už to budeš mít otevřené tak zkontroluj stav všech zubů a koleček. Často bývají obroušeny zoubky startovacího segmentu. Pak už mě jen napadají pružinky v automatu a je to vše.
Datum: 31. května 2012 11:21
|



|