|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
 Zdravím , řešil již někdo problém ze spojkou na Jawách třeba 250 kách ? Já jí mám předělanou do terénu už nejakou dobu , sice stím moc už nejezdím ale vadí mi ta spojka , když je tam drapák tak prostě klouže , když zařadíte na jakékoli jawa za 4 nEBO 3 a pustite spojku to popojede a jde citit jak to prokluzuje , zkoušel stím nekdo neco delat ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2012 15:25
 Co třeba zapojit hlavu a buď zvetšit přítlak třeba podložkou, nebo tam prdnout ještě další lamelu?
Datum: 13. července 2012 15:25
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 nazdar draci.. ta jsem si dnesa vyměnil převodové kolečko (z 13z na 11.. jenom tak zouším jak to pojede  rna je tam dost špatná přístupnost když jsem ho utahoval ta jsem si musel vzít 27cku klíč chytit dát ho jakoby do právýho uhlu s matkou ten klíč chytit do kombinaček a utáhnout to.. jtak jsem si sedl na fichtla a utohoval.. uz to semnou jezdí když to poutáhnu .. i s kvaltem ta se chci zeptat jesly to je dostatečne utáhly  je to docela napytel.. a 27 orech vakt nemám  a eště ta tyčinka jak vypíná spojku.. ta má být tou jemnou stranou od spojky ? pač já jí mám kousek jemnou a kousek hrubou.. a namazat to mám plastickou vazelínou ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2012 22:36
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 takže popořadě, matka řetězovýho kolečka nemusí bejt úplně na krev utažená (čimž zas nechci říct povolená!), od toho je pod ní zajišťovací podložka, kterou přihneš aby se matka nemohla povolit.. tyčinka vypínání spojka má bejt na obou stranách stejná, konce jsou kalený, asi máš nějakou z másla, roztemovanou o kuličku nebo nastavovací šroubek ve víku, takže než ji tam dáš, zabruš aspoň otřepy.. mazat to neni třeba, koluje tam olej od spojky a od ložiska ve víku (za předpokladu že nemáš ucpanej mazací kanálek)
Datum: 12. července 2012 22:36
 Čus draci jak má přijit tyčky s kuličkou u čž 175/487 s pojky.1-tyčka potom 2-tyčka a potom kulička a pak už je štelovací šroub ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2012 22:40
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 jojo, u spojky tyčka s kuželem, pak obyčejná tyčka a kulička má být až v řadícím automatu..
Datum: 12. července 2012 22:40
Jméno: Jakub
IP: uživatel14121
 Cau draci,potreboval bych poradit ..po slozeni motoru jawky 250 panelky to pri nakopavani sem tam prokluzuje,nevite cim by to mohlo byt ?spojka je nova..
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2012 11:30
Jméno: Jakub
IP: uživatel14121
 A co konkretne seridit ??
Datum: 13. července 2012 11:30
 nachuja seřízené....
Datum: 12. července 2012 20:50
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 zdar u kámoše spravuju fechtla 05 a nejde cvakat kvalty nechi to hned půlit mohlo by to být rozladěnym automatem nešlápnout de normálně díky moc za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2012 11:16
Jméno: premysl
IP: uživatel13452
 nejspíš prasklá pružinka v řadícím automatu to bez rozpůlení nespravíš
Datum: 12. července 2012 11:16
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 jo jo to já vim ale neměl sem už čas se na ně kounout a tak jestli tady ta možnost nebyla..
Datum: 11. července 2012 22:51
 Podívej se nahoře jak jsou ty dva šrouby který držej automat jestli jsou oba pořádně dotažený někdy se stane, že jsou povolený a neřadí to.
Datum: 11. července 2012 21:43
Jméno: TOXE
IP: uživatel14090
 cus vsichni nejde mi u jawy typu 50/20 zaradit trojka nevite co s tim? diky za vsechny odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2012 11:23
 zdar draku mě se jednou stalo že se ohla řadička a dřela o víko
Datum: 11. července 2012 11:23
 Musíš každopádně rozdělat motor a zjistit kde je error .-.. já osobně si myslím že máš blbý automat a nebo ti uskočila jehla
Datum: 11. července 2012 7:51
 Zdravim. Je čep rozety (u Jawa 50) pro jedno nebo dvě ložiska stejně dlouhý? Nebo je rozdíl jen v dorazu ložiska (myslím tím opření ložiska). Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2012 11:18
 Jawa 555 má kratší ten čep, 05/20/21/23 majú stejné, rozdiel je iba v dorazu ložiska
Datum: 11. července 2012 11:18
 ano, čepy jsou stejné jiný je jen náboj rozety.
Datum: 10. července 2012 16:29
Jméno: mira
IP: uživatel12770
 zdravim, mam dotaz ohledne spojky. A to, do jakych typu motoru se davala jen jedna tycka s kulickou ? A jeste jedna otazecka- ma se pri chodu motoru ta tycka tocit ? Kdyz ji totiz pri jizde zmacknu, tak v pravem deklu piska. Dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2012 22:28
 Jedna tyčka + kulička se dávala do motorek Jawa 550 (pařez), Jawa 555 a Jawa 05 (s kulatým pravým víkem motoru). Tyčka se točit má, protože prochází hřídelí na které jsou uložená převodová kolečka a spojkový koš, zkus to namazat...
Datum: 09. července 2012 22:28
 čau draci jaky pouzivate převodoví poměr ( primarní a rozetu ) na rychlost a na sílu ktery je nejlepší ? moc dík stavim fika jednoho na cetya jednoho do crossu
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2012 19:57
 tak jednoho chcu s papírama a mít na rychlost kde tady v okolí nejsou kopce  a druhyho chu na fichtlcup spis asi o síly a chu nak zmenit ten převod
Datum: 09. července 2012 19:57
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 to se nedá takhle říct zaleží na tom co s tím fichtlem chces vyjíždět kde sním chceš jezdit mám na mysli kopce zatáčky rozved to trochu a možná ti poradim
Datum: 09. července 2012 12:26
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 Mám eště jeden dotaz... potrebuju na 11z přev. kolečko nějakou specialní matku?? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2012 21:34
 byt*
Datum: 07. července 2012 21:34
 Ma tam byl menši ale možeš to obrousit ty hrany a utahnou golovkou
Datum: 07. července 2012 21:34
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 čus draci  mám na fichtloj 13z převodový kolečko.. přemejšlím že si koupím 12z je v tom nějakej znatelnej rozdíl?(vím že to bude víc do síly)
ale ja moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2013 18:07
Jméno: Jenda
IP: uživatel1337
 Já mám teda 13 zub a maximálka měřená autem je 77km/h.Ale záleží na zajetí,pak jezdí i víc.Bohužel né na vždy.
Datum: 09. června 2013 18:07
Jméno: Jenda
IP: uživatel1337
 12ti zub je origo původní.Né pro srandu je v techničáku max 65km/h
Datum: 09. června 2013 18:05
 s 11z kolečkem se rozjedeš 2 do kopce i s obyč motorem který je po výbrusu a zajetý
Datum: 08. července 2012 19:36
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 já mám na pionýrovy s objemen 60ccm 11z kolečko a tahne tak že když náhoda nechca mám na rozjezd dvojku tak to ani v kopci nejde poznat tahne na něm dvojka ještě líp naž na druhým fichtlovi jednička prostě uplně v pohodě bez jakékoliv námahy se sním rozjedu na dvojku v kopci
Datum: 08. července 2012 17:47
 Kup si od Standu Hrbka úpravu valca,hlavy a budeš jazdiť 14z bez problémov 80kmh  Motor onič viac netrpí než origo a to už mám 2000km prejdené.
Datum: 08. července 2012 9:40
 měl sem pučenyho fika s 12zub a do kopce to jelo 60-63km/h ale jelo to maximalne 65km/h aj s kopce na plnej.. jel aj kamoš a ten motor mel po GO s 13 a nemel šanci do toho kopce
Datum: 08. července 2012 0:59
 Hele je to znát celkem dost a maximálka se zas nezmenší právě že ten motor bude mít sílu a pojede třeba 70km/h a do kopce na 3 to je hodně znát a nebo když jedeš ve 2.Měl jsme fíka a s 13 zubem to jelo přes 65 a s 12 zubem přes 70-75 km/h.Ale ten byl vyštelovanej aby šel točit do sraček ale po pár týdnech odešel čep a futro na ojnici.
Datum: 07. července 2012 22:26
Jméno: Davis
IP: uživatel14074
 moc od toho nečekej, je to přece jen fechtl  .... proste bude to krapet silnější a krapet pomalejší
Datum: 07. července 2012 19:48
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 pojede to míň do kopce ti to pojede dobře i 3kou lip se to bude rozjíždět ale pojede max tak 65
Datum: 07. července 2012 15:33
Jméno: TOXEEE
IP: uživatel14090
 Dobrý den, chtěl bych se zeptat mam na svém předělaném fichtlu řetěz typu 086-1 což je řetěz ze Simson S51 1E1rnENDURO a zajímalo by mě jaké máte tady v obchodu typy řetězů? abych mohl koupit stejný nebo aspoň podobný (pokud by to šlo tak klidně jiný ale moc tomu nerozumím)rnděkuji předem moc za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2012 12:27
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 předělej to na fichtla a máš vystaráno.
Datum: 09. července 2012 12:27
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 Ahoj draci.
Seřizoval jsem na mém pionýru spojku a dělal jsem to poprvé tak nevím jestly jsem neudělal něco špatně 
Vyndám svíčku dám neutrál zmáčknu spojku prošlápnu nakopávačkou a motor se neprotáčí.
Dám jedničku zmáčknu spojku a pionýr jde otrochu huř tlačit než na neutál.
Nastartuju motor,dám tam jedničku pustím rychle spojku pionýr jede po zadním  ne kecám trhne mi to s řidíty a chcípne 
Je všechno oukej? jo ještě když pouštím spojku a rozjíždím se tak zabírá až skoro když pustím páčku
díky a at to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2012 9:33
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 no v podstatě to máš v pořádku..
Datum: 07. července 2012 9:33
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 to jsem popsal ja se to chová né ja jsem to dělal
Datum: 06. července 2012 22:12
 tenhle postup mi připadá jako šroubovat šroubky na vypínač v masce lopatou.Podaří se to ,ale nadupeš se strašně.jsou daleko jednodušší a rychlejší a přesnější způsoby ne?
Datum: 06. července 2012 21:26
Jméno: hrbik
IP: uživatel12528
 Zdar, potřebuju pomoc, chci vyměnit ložisko z pravého víka (víko zapalovaní), to, co je u řetězového kolečka, ale nevím jak ho mát dostat ven? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2012 20:32
Jméno: T
IP: uživatel14087
 Nahřát a klepnout anebo navařit matku a pak to přes něco s dírou vylisovati..
Datum: 06. července 2012 20:32
 kecá kraviny, normálně to víko polož na kamna, nebo el. vařič, nahřej ho a pak snim klepni třeba o kus dřeva, mělo by samovolně vypadnout.
Datum: 06. července 2012 14:02
Jméno: gogo258
IP: uživatel12510
 Pokud mne paměť neklame, (bo sem to už dlouho nerozdělával, případně se omlouvám) tak je tam gufero, pod ním je ségrovka a pak je postup stejný jako u karteru.
Datum: 06. července 2012 13:33
 Pokud už máš motor vedví, tak je tady v sekci dílnička stahovák vnitřního ložiska, nebo je možné dovnitř ložiska přivařit šroub a pomocí něj ložisko vytáhnout.
Datum: 06. července 2012 13:09
Jméno: hrbik
IP: uživatel12528
 Myslel jsem víko zapalování, NE pravý karter
Datum: 06. července 2012 13:07
 Obě ložiska na klice jsou nasazené zevnitř, tudíž je potřeba rozpůlit motor.
Datum: 06. července 2012 13:02
Jméno: Strakos13
IP: uživatel11695
 Zdravím, mám problém se spojkou na babettě 210. Nejde mně prošlápnůt. Dělá to ten buben, kterej přeřazuje ne dvojku. Celej sem ho rozdělal a ničeho zvláštního sem si nevšiml. Vsadil sem ho do těch drážek, padl tam bez problémů, pak sem nasadil čelisti, ty taky zapadly v poho, ale když sem chtěl prošlápnůt šlapátkem tak to nešlo. Něco se skrátka někde spříčilo. Dneska sem tomu věnoval celej den a na nic sem nepřišel. Byl bych moc rád za pomoc, nebo v těch horkách, mě už ztoho trefí šlak! Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2012 9:39
Jméno: Jawař
IP: uživatel5767
 ty si prcal vid
Datum: 06. července 2012 9:39
Jméno: Strakos13
IP: uživatel11695
 Sorry překlep....Dělá to ten buben, kterej přeřazuje NA dvojku.
Datum: 06. července 2012 0:06
Posl.aktualizace: 05. července 2012 20:19
 Caw chcem sa spitat na Jawe 555 my pri roztlacani smyka spojka vobec sa neda roztlacit? ale na mieste ked rukou potocim koleso tak pretocim aj motor.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2012 21:38
 No ta lamela uz nieje moc dobra .
Datum: 05. července 2012 21:38
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 no ona ta spojka u 555 byla už od začátku taková nepovedená,každou chvilku to klouzalo tak zkontroluj lamelu jestli není sjetá
Datum: 05. července 2012 21:24
Jméno: jiri
IP: uživatel12770
 zdravim draci, ta moje spojka me uz pekne stve. Vse je nastaveno OK. Problem je ale v tom, ze kdyz neni pionyr nastartovany jde packa spojky mackat uplne krasne. Ale za chodu ( kdyz se ta tycinka zacne tocit ) jde packa mackat nejak divne- ma to takovy divny cukavy pohyb. Jako kdyby se to nekde zadrhavalo. No a od praveho vika se pri jizde ozyva piskani nebo neco takoveho. Nemate s tim nekdo zkusenost. Diky za rychlou odpoved, at to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2012 21:30
Jméno: jiri
IP: uživatel12770
 To je nejspis ta nejpravdepodobnejsi moznost
Datum: 04. července 2012 21:30
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 napadá mě že tu tyčku máš už tak omletou že je krátká,taky jsem to měl musí z motoru koukat aspon 1-1,5 cm když je kratší tak spojka špatně vypíná
Datum: 04. července 2012 20:17
 V tom případě patří tyčinka a kulička do deklu zápalka
Datum: 04. července 2012 15:27
Jméno: jiri
IP: uživatel12770
 No vcera jsem tu kulicku menil takze tam 100% je. Ale mam tam jenom jednu velkou tycinku. Takhle to ale ma byt takze fakt nevim.
Datum: 04. července 2012 14:27
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 asi ti tam chybi kulička protože se ta tyčka točit nemá je tam malá tyčka,kulička,a dlouhá tyčka co de z motoru podivej se jestli to tam tahle máš nic jinyho mě nenapadá..
Datum: 04. července 2012 12:05
 Caw chcem sa spitat aku dlzku ma mat vypinacia tycka spojky na Jawu 555.Dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2012 16:01
 Čus draci chci na svoji Čž 175/487 dát širší pláště do předu 3,00 x 18 a do zadu 3,25 x 18.Tak by mě zajímalo jestli se tam vejdou,podle mě jo ale o to přední mám strach aby nedrhlo.Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2012 13:51
 3,00 se ti dopředu určitě nevejde to bys musel zvednout blatník, 3,25 dozadu v pohodě neměl jsem problém na 487 ale na technichý se to pánům asi moc líbit nebude pokud máš v TP zapsáno něco jiného
Datum: 04. července 2012 13:51
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 477 má v papírech předek 2,75 a zadek 3,25, ale vejde se 3,50, všechny 487 2,75 předek 3,00 zadek ... pokuď vím
Datum: 04. července 2012 9:27
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Já mám ještě od státních lesů v zadu 3,50 Barum  předek 2,75 H03
Datum: 04. července 2012 9:26
 nemá 487 vzadu 3,25 vlastně už z výroby? Jinak pokud nesedí rozměry pneu s rozmrama v TP tak můžou bejt problémy...
Datum: 03. července 2012 20:52
Jméno: mara250
IP: uživatel12113
 ja jsem na 477 dal do předu 3.00 ale musel jsem zvednou blatník, do zadu sjetější drapák 100/100 z pravé strany ořezané špunty a jezdím jak drak  ve dvojku zadek trochu dře no ale jezdím hlavně sám...
Datum: 03. července 2012 19:56
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 Ja mám cz 477 a 3.25 v zadu a dře o blatník ale zas to lepší sedí
Datum: 03. července 2012 19:11
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Vejde se to tam, ale otázka je k čemu?
Datum: 03. července 2012 18:30
 Má cenu to tam dávat, když výrobce předepsal něco jiného?
Datum: 03. července 2012 17:31
|



|