slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  53  54  55  56  57  58  59  60  61  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel9246    
Nazdar draci, poraďte jaké ložiska odtud objednat na celá motor na mustanga.. Chtěl bych abych už od toho měl chvilku klid, protože na něm celkem dost najedu a uvažuju, jestli bude opravdu mezi obyč a SKF ložiskama velký rozdíl.. Co by jste mi poradili? Jaké přesně ložiska bych si měl koupit? Rozepište mi to tu někdu.. Díky..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13989    
Na seriovku ZVL,,,,na upravenou seriovku ZVL převodovka,SKF/FAG/NTN klika,,,,,, a do opravdu upravenýho motoru komplet všude opravdu kvalitní ložiska typu SKF...takže si odpovíš sám... ;-)
 
 
Datum: 19. června 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já dávam normální český. To to dřív rozděláš kvůli něčemu jinýmu než kvůli ložiskám...
 
 
Datum: 19. června 2012 20:16
 
 
 
 
Jméno: kouba      E-mail:      IP: uživatel13987    
zdar borci, mam simsona E51 a teče mi olej z nakopávačky mezi tisícihranem a hřídelí na řad. páku...prosím a o vaší radu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: kouba      IP: uživatel13987    
vyborny dik
 
 
Datum: 19. června 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Simsona má bratranec a ted si přesně nevzpomínám ale myslím že stačilo shodit dekl od spojky a sundat řadičku no a ten tisícihran s okoužkem je v takové trubičce na které drží ta řadící páka a ten tisícihran nebo ta trubka musí jít ven .. šak vyzkoušej
 
 
Datum: 19. června 2012 19:43
 
 
 
 
Jméno: kouba      IP: uživatel13987    
vyborny dikas...jen se ještě zeptam jestli musim pulit motor nebo se k okroužku dostanu po shození víka motoru...předem dekuji
 
 
Datum: 19. června 2012 19:09
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyměň těsnící o-kroužek...
 
 
Datum: 19. června 2012 19:03
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci. Renovuji Péráka a potřebuji vyblejskat víka spojky a magneta na motoru. Čím to jde nejlépe? Zkoušel jsem leštící pastu a leštící kotouč ale furt tam zůstávají takové jakoby zoxidované fleky a nevím jak se jich zbavit dík za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2012 14:08
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
nejlepší to máš poslat na http://www.chemickelesteni.cz mam to už rok a pul a je to furt krásný nemění se to, když jsem to leštil hadrakem tak to bylo po prvním děšti zas to samý.
 
 
Datum: 20. června 2012 14:08
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Arvou už jsem to vzal. Našel jsem teď kotouč z tvrdého filcu a hned je to o mnoho lepší
 
 
Datum: 19. června 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9704    
Jestli to máš i zamazané od oleje tak doporučuji ARVU koupíš ji v drogerii za nějakých 80kč :-)
 
 
Datum: 19. června 2012 19:21
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus hoši Za boha se nemůžu domluvit se spojkou na mojí 250(353) I když je úplně povolená tak pořád klouže nemůžu tu mašinu ani nakopnout.. Lamely mám nové přítlak je ok co s tím mám dělat?? Je možné že si ještě ty korky nějak sedají?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2012 19:21
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc hoši hned se jdu do dílny na to podívat! ;-)
 
 
Datum: 19. června 2012 19:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na velkých jawách a čztách neni spojka se startovacím segmentem nijak spojená. čilo startovací páka vubec přes spojku nepřenáší moment... startovací páka otáčí přímo spojkovým košem který ma zezadu uzubení a prez primární retez jde moment hned na kolečko na klice... takze pokud ti klouže pri statování tak je chyba jinde nez ve spojce.
 
 
Datum: 19. června 2012 18:02
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Pokud to klouže při nakopávání, tak je asi problém v kolečku na zadní straně spojkového bubnu co do něho zabírá startovací segment. Jsou omleté boční zuby, případně prasklá pružina. Podívej se také jestli je pořádně dotáhnuté řetězové kolečko na klice. Kejvačka jde nakopnout i s vypnutou spojkou.
 
 
Datum: 19. června 2012 15:18
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel12816    
Já měl na CŽ 250 taky new spojiku, teda lamely a mezi lamely a pořád klouzala... nakonec jsem tam musel dát na každej šteft 2 podložky. Sice šla hůř mačkat ale aspon neklouzala :-) Asi koš už měl dost... tak to prostě nědělalo co mělo.. tak jsem tam všude dal 2 podložky a byl klid :-)
 
 
Datum: 19. června 2012 14:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spojka by měla fungovat hned od začátku. Tahle spojka se myslim ani nedá složit blbě, pokud se nepletu tak tam má být 5 lamel a 4 mezilamely, takže jejich pořadí je celkem jasné. Zkus uplně povolit spojkový poloautomat na těch třech šroubkách co ho drží ke karteru a zkus jestli to furt klouže. A ještě jedna věc...spojka má vliv na to, jestli jde kejvačka nakopnout?
 
 
Datum: 19. června 2012 13:27
 
 
 
 
Jméno: Joska      IP: uživatel11502    
Zdar draci... Když dám menší rozetu (je tu těch 50 zubů), bude to trochu znát na maximální rychlosti oproti 55 zubům? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2012 15:16
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel11502    
Nevím zda zkusit 14/50 nebo 15/55 .. Nemám možnost to vyzkoušet, tak se rozmýšlím, co bude lepší volbou a případně v budoucnu pořídit i druhou možnost...
 
 
Datum: 20. června 2012 15:16
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Pokud ti doopravdu pojede tak asi 80-85
 
 
Datum: 19. června 2012 21:38
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
už 14/55 je na fichtla moc a pojede ještě pomalejc než 13/55
 
 
Datum: 18. června 2012 22:24
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel11502    
Nyní mám 14/55... Roztočí se to docela dost Nevím kterým směrem se ubírat. Táhne mi to hodně od spodu, dvojka je hodně silná a i do kopce se to roztočí na maximum, ale trojka už tam zas dát nejde. Nejlepší by asi bylo zkoušet...
 
 
Datum: 18. června 2012 19:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude to efekt v prípade 13/50 ako keby si mal sekundarko medzi 14Z a 15Z a rozetu 55Z
 
 
Datum: 18. června 2012 15:45
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mělo by s 50 zubama by měla být o něco vyší je to převod víc do rychla.
 
 
Datum: 18. června 2012 13:22
 
 
 
 
Jméno: p_mik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci nemáte někdo na prodej vypínací páčku spojky na mustanga?? nebo nevíte někdo kde jí sehnat? prolez sem snad všechny shopy na netu a nikde ji nemůžu sehnat.....dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2012 22:49
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
páčku na řidítka má sesa. jestli myslíš tu do pravýho víka, tak to musíš na burzu, a koupit celý víko
 
 
Datum: 17. června 2012 22:49
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel13881    
Nazdárek..rnJakej je rozdíl mezi převodovým olejem PP80 a PP90?rnA jaký je lepší?rnPopřípadě jakej jinej olej lít do převodovky?rnDíkyrnDíky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2012 21:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale neni na díravé skříně ty troubo :-D
 
 
Datum: 17. června 2012 21:22
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
Ty seš hovadina,tento olej je opravdu mnohem hustější než jiné...
 
 
Datum: 17. června 2012 21:17
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel13045    
Prosakovat bude každej olej..
 
 
Datum: 17. června 2012 21:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustang: totální hovadina :-D ....
 
 
Datum: 17. června 2012 20:10
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
PP90 je pro méně těsné převodovky,nejčastěji tedy starší,ikdyž mě už moc nepomohl:-(
 
 
Datum: 17. června 2012 19:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Liší se viskozitou, PP90 je hustější i při vyšších teplotách. Nedá se tedy říct že jeden je lepší než druhý, jsou prostě jiné...
 
 
Datum: 17. června 2012 19:31
 
 
 
 
Jméno: jawa5020      IP: uživatel13567    
Zdar draci, mam Jawa 555 a mám takový problém, že když zařadím jednotku motor zdechne. Šroub na nastavení spojky je na maximum dotažen až štartpáka prokluzuje a nevím co s tím. Děkuji za info. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2012 22:48
 
 
 
 
Jméno: p_mik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspíš spálený nebo sjetý lamely... kup nový ferodový a budeš mít klid :-)
 
 
Datum: 17. června 2012 22:48
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
to by som videl na spálené lamely...
 
 
Datum: 17. června 2012 9:19
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau mam asi blbej dotaz , ale proste když na mustangovi zastavuju mam zařazenou třeba dvojku tak zastavuju mam zmačklou spojku zastavim a ten motor nemá otáčky přidám na plno plyn a trvá mu to dlouho než se dá do otáček pak to docela drží , a uš dvakrát když sem jel do kopce tak jednička pak dvojka a pochvilce mi vipadla rychlost na neutral zatim jen dvakrát nevíte čim to muže bejt díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2012 19:20
 
 
 
 
Jméno: Robinn      IP: uživatel13622    
Ahojte všichni , potřeboval bych poradit s takouvou drobností myslíte si že se mi u JAWY 21 vyplatí dát místo 12 z. za 13 z. kolečko na řetez ????(moje váha je 80 kg aby to jelo pak bez problému..) děkuji za každou radu. mějte se hezky a někdy zase ahoj. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2012 22:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nevyplatí
 
 
Datum: 16. června 2012 22:56
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
byt mnou tak tam necham 12 z. ale možeš skusit tu 13 z. však vždy možeš předelat ;-)
 
 
Datum: 16. června 2012 21:02
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Chýlek      E-mail:      IP: uživatel13964    
Čau draku,já bych v tom problém neviděl,13 ctka je kompromis mezi top speed a rychlostí do kopcu
 
 
Datum: 16. června 2012 19:59
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci potřebuji poradit ohledně Čž 175/487.Za nedlouho budu skládat motor a potřebuji vědět na co si dát pozor.Trochu mám problém při skládání toho řadíciho mechanizmu,ten přišroubuju do levýho karteru,do něho dám osu řazení a co tam mám dát zařadit ?když budu nasazovat hřídele a vidličky s kolečkama, neutrál mezi 1 a 2??A zajímalo by mě jestli to má neutral mezi každým kvaltem??Vím že mezi 1 a 2 a mezi 3 a 4 ale jestli je mezi 2 a 3?.Taky ještě potřebuju vědět jestli se mají nějak zajištovat ty 2 pružiny co jsou ve vnitř mechanismu.Poradte zkušený,prosím vás,děkui za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2012 15:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tak, zastav se večer na chatu a napiš mi, teď mam něco na práci ale večer bych poradil...
 
 
Datum: 13. června 2012 15:44
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to mu moc asi nepomůže.... pro tazatele dyštak skoč večer na pokec tam ti někdo poradí
 
 
Datum: 13. června 2012 15:19
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html
 
 
Datum: 13. června 2012 13:31
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel13881    
Ahoj zlobí mi řadička na fichtloj.. kopnu tam jedničku rozjedu se dám tam dvojku ale ta páčka se nevrátí do vodorovné polohy zůstane dole tak jak jsem zařadil dvojku a když chci dát trojku tak musím opatrně jí dát kousek nahoru a pak tam dát trojku(když to tak neudělám tak dolu už víc nejde..) prostě se nevrací tak jak by měla.. díkec:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2012 21:22
 
 
 
 
Jméno: honzah      IP: uživatel13216    
cau, ja jsem to dočasně řešil tak, že jsem tam natáhnul obyč pružinku, kterou jsem připevnil na páčku a někde ať to prostě pruží (už si nepamatují přesně kde jsem to zahákl, je už tomu nějaký pátek) a fungovalo mi to celou sezonu až do zimy
 
 
Datum: 13. června 2012 21:22
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pružina v automatu už je asi unavená a tak se nevrátí do původní polohy . nezbyde nic jinýho než rozpůlit ale pokud to není akutní tak bych s tím počkal do konce sezóny .. a nebo sundej táhlo a zkus rukou zahýbat s tým automatem dopředu a dozadu možná tam je vůle právě kvuli té pružině a nebo zkus jestli ti chodí volně řadička..
 
 
Datum: 12. června 2012 22:22
 
 
 
 
Jméno: 1234a      IP: uživatel8367    
Zdravím draci, už se někomu z vás stalo, že by vám na fichtlovi nešla zařadit trojka ? Normálně zařadím 1-neutrál-2 no a místo trojky to zařadí jakoby znova neutrál... Jednoduše tam nic není. Automat normálně zařadí ( zařadím něco ), ale jednoduše tam nic není... Díky za cenné rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: 1234a      IP: uživatel8367    
OK, zkusím...
 
 
Datum: 12. června 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ten šroubek co je nahoře na řadiči tak dotáhni a když to nepomůže tak mu zbrus hlavičku po obvodě aby byla menší a šlo to domáčknout
 
 
Datum: 12. června 2012 20:53
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel10988    
Zdar, chci se zeptat na Tatranoj se mi ustřihlo pero co drží ozubené kolečko řetezu na hřídeli motoru, jaký má rozměry jestli někdo neví? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2012 17:21
 
 
 
 
Jméno: PIo      IP: uživatel12302    
Ahoj Seso, Kdy budou prosim tě ty pružinky do řadícího mechanismu ? dík za opověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2012 21:30
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja vim ze se to mesice tahne,,snad do konce mesice to klapne,,sorac asi mas uz motor na ponku nekolik mesicu :-(
 
 
Datum: 11. června 2012 21:30
 
 
 
 
Jméno: olda 50      IP: uživatel12770    
zdarec, nevite nekdo proc mi spojka zabira tak 10 km po sestelovani a pak ji zase musim dotahovat. Packa jde pak najednou lechce mackat a proste nezabira. matka se vsak nepovoluje . je mozne ze se ta tycinka pomalu zbrusuje ? Ja jsem ji totiz menil, predtim byla zkrivená. Tak jsem z toho jelen, diky za rady draci :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2012 15:00
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar pokud je to originál spojka tak pružinky nejsou tak tvrdý aby to rozmačkalo tu tyčínku tak asi to není žádná kvalita kup todle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spoj_tycka_kratsi_2_5cm_tvrda.html potom todle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kulicka_mezi_tycky_5.html todle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spoj_tycka_delsi_14_2cm_tvrda.html todle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stelovaci_sroub_spojky.html a pokud todle všechno bude v pořádku tak by měla spojka fungovat pokud lamela není sjetá na plech !! to bysi musel koupit todle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/korkova_lamela.html a lepší je i vyměnit http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzina_spojky_pio_3cm.html protože budou unavený potom vyndat lanko bowden spojky namazat vevnitř aby šel krásně volně a vracel se spádky na pružince http://www.fichtlkramek.cz/nahled/bowden_spojky_delsi.html.......... kdybysi ještě něco potřeboval tak dej vědět....
 
 
Datum: 12. června 2012 15:00
 
 
 
 
Jméno: olda 50      IP: uživatel12770    
no je pravda, kdyz jsem tam daval novou tycinku, tak konec u kulicky byl plochy a za par jizd uz v nem byl pekny dulek. Zkusim sehnat lepsi material
 
 
Datum: 10. června 2012 22:04
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je možné že se její konec rozmačkává a nebo ten štelovací šroub jestli je z měkého materiálu následuje to stejné rozmáčkne se. Chce to rozdělat a zkontrolovat.
 
 
Datum: 10. června 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci budu přetěsnovat motor u svý Čž 175/487,poněvač to je hrůza jak to žere olej z převodovky a taky když k tomu příjdu 2 den tak je pod motorem mastný flek.Tak jsem to včera rozpůlil a ejhle gufera Ko a v klikový skříně to bylo vidět jak to bralo převodák.A ještě bych potřeboval vědět jak jsou ty tyčky ve spojce tak mezi nima není kulička ale až na konci v poloautomatu a tam má být jedna normální ocelavá 6,35 mm??Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2012 12:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to tak...
 
 
Datum: 10. června 2012 12:21
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau dočetl sme se že se dá řetez vivařit ve vazelíne nevim jká vazeliná a sčim ešte jesli benzín nebo náky odmaštovadlo díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2012 11:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
johny: jenže ten sprej musíš aplikovat hodně často
 
 
Datum: 10. června 2012 11:01
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to se dělalo drřív ted ho vyčisti třeba tech benzínem nech působit otři to čistým hadrem a nastříkej to sprejem na řetěz nech zase pusobit ad se to dostane všude kde má a otři to čistým hadrem
 
 
Datum: 10. června 2012 10:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ses vul vis to? píše se tam ze se retez prvně očistí.. takže se dá do benzínu nebo jiného odmastovadla odrhne se.. pak se musí ale namazat.. takze se dá do hrnce a vyvari ve vazeline.... je to tam napsane tak aby to pochopilo to nejvetsi pako a stejne si to nepochopil :-) .. prosimte jak vidim ten tvuj pravopis.. kolik ti je? 11? nebo jeste min?
 
 
Datum: 09. června 2012 23:15
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lol tak mi to nedošlo že se benzínem odmaštuje, vi deláte jako by ste se nikdy nespletli , a napsaní to je tady http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-retezove-sady-sekundarniho-prevodu-rozeta-cisteni-mazani-napnuti-vymena-retezu.html
 
 
Datum: 09. června 2012 23:11
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ach jo :-D
 
 
Datum: 09. června 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uvažuj logicky!!! když se dává vyvařit do vazelíny aby se promazal tak se tam rozhodně nebude dávat benzín ani jiné omaštovadlo..... ale asi logicky myslet neumíš :-) je mi tě líto věříš mi? :-)
 
 
Datum: 09. června 2012 22:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bohužel nevíš vafene protože tak "tupý" dotaz snad ani nikdo položit nemuže :-D ... a že "vivařit" no děs :-D
 
 
Datum: 09. června 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Žádnou vazelínu neber vem autogen :-) to je lepší :-D a nebo roztop kotel nebo kamna na 200 stupňů a on se rozteče a pak si ho nalej do kastrulku a dej si ktomu kaši a máš uvařeno jako fík :-D
 
 
Datum: 09. června 2012 22:13
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omg vim na co se tam dává ne, ale nevim s čim nebo samotná vazelína
 
 
Datum: 09. června 2012 21:47
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady se clovek pekne pobavi :-D
 
 
Datum: 09. června 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
víš aspon k čemu je to dobré? asi ne jinak bys o benzínu nepsat toubo... ve vazelíně e vyvaří proto aby se ta vazelína všede dostala a důchladne promazala celý řetěz. a benzín nebo odmaštvadlo by udělalo opačný efekt :-D
 
 
Datum: 09. června 2012 21:30
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Potřebuju vyvařit kousek hliníku na karteru protože upad. čím to mám udělat díkec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2012 20:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejlépe TIGem...
 
 
Datum: 09. června 2012 20:32
 
 
 
 
Jméno: maary      IP: uživatel4850    
zdar draci mam 250/353 a mam problem z razením. kdyz tam chci kopnout jednicku, tak se mi radička pretocí až na startovací polohu. A jestě když utahnu sroub vedle zapalovaní (na serizovaní spojky) tak tam nemužu hodit ani jednu rychlost. PLS NEVÍTE NĚKDO ČÍM BY TO MOHLO BYT ?? DIKY MOC. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2012 15:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
děláš to celé špatně.. tím šroubem u dynama se šteluje záběr spojky.... tvuj problém je v prasklé nebo unavené pružině která tlačí páku ven aby se nepřetáčela do startovacé polohy samovolně.
 
 
Datum: 09. června 2012 15:20
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pravděpodobně budeš mít ulomenej zoubek na startovacím segmentu
 
 
Datum: 09. června 2012 15:15
 
<  53  54  55  56  57  58  59  60  61  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 4:02:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu