Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: RealTekK
IP: uživatel9246
 Nazdar draci, poraďte jaké ložiska odtud objednat na celá motor na mustanga.. Chtěl bych abych už od toho měl chvilku klid, protože na něm celkem dost najedu a uvažuju, jestli bude opravdu mezi obyč a SKF ložiskama velký rozdíl.. Co by jste mi poradili? Jaké přesně ložiska bych si měl koupit? Rozepište mi to tu někdu.. Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel13989
 Na seriovku ZVL,,,,na upravenou seriovku ZVL převodovka,SKF/FAG/NTN klika,,,,,, a do opravdu upravenýho motoru komplet všude opravdu kvalitní ložiska typu SKF...takže si odpovíš sám...
Datum: 19. června 2012 21:01
 Já dávam normální český. To to dřív rozděláš kvůli něčemu jinýmu než kvůli ložiskám...
Datum: 19. června 2012 20:16
 zdar borci, mam simsona E51 a teče mi olej z nakopávačky mezi tisícihranem a hřídelí na řad. páku...prosím a o vaší radu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 20:04
Jméno: kouba
IP: uživatel13987
 vyborny dik
Datum: 19. června 2012 20:04
 Simsona má bratranec a ted si přesně nevzpomínám ale myslím že stačilo shodit dekl od spojky a sundat řadičku no a ten tisícihran s okoužkem je v takové trubičce na které drží ta řadící páka a ten tisícihran nebo ta trubka musí jít ven .. šak vyzkoušej
Datum: 19. června 2012 19:43
Jméno: kouba
IP: uživatel13987
 vyborny dikas...jen se ještě zeptam jestli musim pulit motor nebo se k okroužku dostanu po shození víka motoru...předem dekuji
Datum: 19. června 2012 19:09
 Vyměň těsnící o-kroužek...
Datum: 19. června 2012 19:03
 Čau draci. Renovuji Péráka a potřebuji vyblejskat víka spojky a magneta na motoru. Čím to jde nejlépe? Zkoušel jsem leštící pastu a leštící kotouč ale furt tam zůstávají takové jakoby zoxidované fleky a nevím jak se jich zbavit dík za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 14:08
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 nejlepší to máš poslat na http://www.chemickelesteni.cz mam to už rok a pul a je to furt krásný nemění se to, když jsem to leštil hadrakem tak to bylo po prvním děšti zas to samý.
Datum: 20. června 2012 14:08
 Arvou už jsem to vzal. Našel jsem teď kotouč z tvrdého filcu a hned je to o mnoho lepší
Datum: 19. června 2012 21:16
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Jestli to máš i zamazané od oleje tak doporučuji ARVU koupíš ji v drogerii za nějakých 80kč
Datum: 19. června 2012 19:21
 Čus hoši Za boha se nemůžu domluvit se spojkou na mojí 250(353) I když je úplně povolená tak pořád klouže nemůžu tu mašinu ani nakopnout.. Lamely mám nové přítlak je ok co s tím mám dělat?? Je možné že si ještě ty korky nějak sedají??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 19:21
 Díky moc hoši hned se jdu do dílny na to podívat!
Datum: 19. června 2012 19:21
 na velkých jawách a čztách neni spojka se startovacím segmentem nijak spojená. čilo startovací páka vubec přes spojku nepřenáší moment... startovací páka otáčí přímo spojkovým košem který ma zezadu uzubení a prez primární retez jde moment hned na kolečko na klice... takze pokud ti klouže pri statování tak je chyba jinde nez ve spojce.
Datum: 19. června 2012 18:02
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pokud to klouže při nakopávání, tak je asi problém v kolečku na zadní straně spojkového bubnu co do něho zabírá startovací segment. Jsou omleté boční zuby, případně prasklá pružina. Podívej se také jestli je pořádně dotáhnuté řetězové kolečko na klice. Kejvačka jde nakopnout i s vypnutou spojkou.
Datum: 19. června 2012 15:18
Jméno: Miguel
IP: uživatel12816
 Já měl na CŽ 250 taky new spojiku, teda lamely a mezi lamely a pořád klouzala... nakonec jsem tam musel dát na každej šteft 2 podložky. Sice šla hůř mačkat ale aspon neklouzala  Asi koš už měl dost... tak to prostě nědělalo co mělo.. tak jsem tam všude dal 2 podložky a byl klid
Datum: 19. června 2012 14:18
 Spojka by měla fungovat hned od začátku. Tahle spojka se myslim ani nedá složit blbě, pokud se nepletu tak tam má být 5 lamel a 4 mezilamely, takže jejich pořadí je celkem jasné. Zkus uplně povolit spojkový poloautomat na těch třech šroubkách co ho drží ke karteru a zkus jestli to furt klouže. A ještě jedna věc...spojka má vliv na to, jestli jde kejvačka nakopnout?
Datum: 19. června 2012 13:27
Jméno: Joska
IP: uživatel11502
 Zdar draci... Když dám menší rozetu (je tu těch 50 zubů), bude to trochu znát na maximální rychlosti oproti 55 zubům? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 15:16
Jméno: Josef
IP: uživatel11502
 Nevím zda zkusit 14/50 nebo 15/55 .. Nemám možnost to vyzkoušet, tak se rozmýšlím, co bude lepší volbou a případně v budoucnu pořídit i druhou možnost...
Datum: 20. června 2012 15:16
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Pokud ti doopravdu pojede tak asi 80-85
Datum: 19. června 2012 21:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 už 14/55 je na fichtla moc a pojede ještě pomalejc než 13/55
Datum: 18. června 2012 22:24
Jméno: Josef
IP: uživatel11502
 Nyní mám 14/55... Roztočí se to docela dost Nevím kterým směrem se ubírat. Táhne mi to hodně od spodu, dvojka je hodně silná a i do kopce se to roztočí na maximum, ale trojka už tam zas dát nejde. Nejlepší by asi bylo zkoušet...
Datum: 18. června 2012 19:16
 bude to efekt v prípade 13/50 ako keby si mal sekundarko medzi 14Z a 15Z a rozetu 55Z
Datum: 18. června 2012 15:45
 Mělo by s 50 zubama by měla být o něco vyší je to převod víc do rychla.
Datum: 18. června 2012 13:22
 Čau draci nemáte někdo na prodej vypínací páčku spojky na mustanga?? nebo nevíte někdo kde jí sehnat? prolez sem snad všechny shopy na netu a nikde ji nemůžu sehnat.....dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2012 22:49
 páčku na řidítka má sesa. jestli myslíš tu do pravýho víka, tak to musíš na burzu, a koupit celý víko
Datum: 17. června 2012 22:49
Jméno: pejsek
IP: uživatel13881
 Nazdárek..rnJakej je rozdíl mezi převodovým olejem PP80 a PP90?rnA jaký je lepší?rnPopřípadě jakej jinej olej lít do převodovky?rnDíkyrnDíky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2012 21:22
 ale neni na díravé skříně ty troubo
Datum: 17. června 2012 21:22
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Ty seš hovadina,tento olej je opravdu mnohem hustější než jiné...
Datum: 17. června 2012 21:17
Jméno: wepo
IP: uživatel13045
 Prosakovat bude každej olej..
Datum: 17. června 2012 21:13
 mustang: totální hovadina  ....
Datum: 17. června 2012 20:10
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 PP90 je pro méně těsné převodovky,nejčastěji tedy starší,ikdyž mě už moc nepomohl
Datum: 17. června 2012 19:45
 Liší se viskozitou, PP90 je hustější i při vyšších teplotách. Nedá se tedy říct že jeden je lepší než druhý, jsou prostě jiné...
Datum: 17. června 2012 19:31
Jméno: jawa5020
IP: uživatel13567
 Zdar draci, mam Jawa 555 a mám takový problém, že když zařadím jednotku motor zdechne. Šroub na nastavení spojky je na maximum dotažen až štartpáka prokluzuje a nevím co s tím. Děkuji za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2012 22:48
 nejspíš spálený nebo sjetý lamely... kup nový ferodový a budeš mít klid
Datum: 17. června 2012 22:48
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 to by som videl na spálené lamely...
Datum: 17. června 2012 9:19
 cau mam asi blbej dotaz , ale proste když na mustangovi zastavuju mam zařazenou třeba dvojku tak zastavuju mam zmačklou spojku zastavim a ten motor nemá otáčky přidám na plno plyn a trvá mu to dlouho než se dá do otáček pak to docela drží , a uš dvakrát když sem jel do kopce tak jednička pak dvojka a pochvilce mi vipadla rychlost na neutral zatim jen dvakrát nevíte čim to muže bejt díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2012 19:20
Jméno: Robinn
IP: uživatel13622
 Ahojte všichni , potřeboval bych poradit s takouvou drobností myslíte si že se mi u JAWY 21 vyplatí dát místo 12 z. za 13 z. kolečko na řetez ????(moje váha je 80 kg aby to jelo pak bez problému..) děkuji za každou radu. mějte se hezky a někdy zase ahoj.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2012 22:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevyplatí
Datum: 16. června 2012 22:56
 byt mnou tak tam necham 12 z. ale možeš skusit tu 13 z. však vždy možeš předelat
Datum: 16. června 2012 21:02
 Čau draku,já bych v tom problém neviděl,13 ctka je kompromis mezi top speed a rychlostí do kopcu
Datum: 16. června 2012 19:59
 Čus draci potřebuji poradit ohledně Čž 175/487.Za nedlouho budu skládat motor a potřebuji vědět na co si dát pozor.Trochu mám problém při skládání toho řadíciho mechanizmu,ten přišroubuju do levýho karteru,do něho dám osu řazení a co tam mám dát zařadit ?když budu nasazovat hřídele a vidličky s kolečkama, neutrál mezi 1 a 2??A zajímalo by mě jestli to má neutral mezi každým kvaltem??Vím že mezi 1 a 2 a mezi 3 a 4 ale jestli je mezi 2 a 3?.Taky ještě potřebuju vědět jestli se mají nějak zajištovat ty 2 pružiny co jsou ve vnitř mechanismu.Poradte zkušený,prosím vás,děkui za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2012 15:44
 Tak tak, zastav se večer na chatu a napiš mi, teď mam něco na práci ale večer bych poradil...
Datum: 13. června 2012 15:44
 no to mu moc asi nepomůže.... pro tazatele dyštak skoč večer na pokec tam ti někdo poradí
Datum: 13. června 2012 15:19
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html
Datum: 13. června 2012 13:31
Jméno: pejsek
IP: uživatel13881
 Ahoj zlobí mi řadička na fichtloj.. kopnu tam jedničku rozjedu se dám tam dvojku ale ta páčka se nevrátí do vodorovné polohy zůstane dole tak jak jsem zařadil dvojku a když chci dát trojku tak musím opatrně jí dát kousek nahoru a pak tam dát trojku(když to tak neudělám tak dolu už víc nejde..) prostě se nevrací tak jak by měla.. díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2012 21:22
Jméno: honzah
IP: uživatel13216
 cau, ja jsem to dočasně řešil tak, že jsem tam natáhnul obyč pružinku, kterou jsem připevnil na páčku a někde ať to prostě pruží (už si nepamatují přesně kde jsem to zahákl, je už tomu nějaký pátek) a fungovalo mi to celou sezonu až do zimy
Datum: 13. června 2012 21:22
 Pružina v automatu už je asi unavená a tak se nevrátí do původní polohy . nezbyde nic jinýho než rozpůlit ale pokud to není akutní tak bych s tím počkal do konce sezóny .. a nebo sundej táhlo a zkus rukou zahýbat s tým automatem dopředu a dozadu možná tam je vůle právě kvuli té pružině a nebo zkus jestli ti chodí volně řadička..
Datum: 12. června 2012 22:22
Jméno: 1234a
IP: uživatel8367
 Zdravím draci, už se někomu z vás stalo, že by vám na fichtlovi nešla zařadit trojka ? Normálně zařadím 1-neutrál-2 no a místo trojky to zařadí jakoby znova neutrál... Jednoduše tam nic není. Automat normálně zařadí ( zařadím něco ), ale jednoduše tam nic není... Díky za cenné rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2012 21:01
Jméno: 1234a
IP: uživatel8367
 OK, zkusím...
Datum: 12. června 2012 21:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ten šroubek co je nahoře na řadiči tak dotáhni a když to nepomůže tak mu zbrus hlavičku po obvodě aby byla menší a šlo to domáčknout
Datum: 12. června 2012 20:53
Jméno: Martin
IP: uživatel10988
 Zdar, chci se zeptat na Tatranoj se mi ustřihlo pero co drží ozubené kolečko řetezu na hřídeli motoru, jaký má rozměry jestli někdo neví? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2012 17:21
Jméno: PIo
IP: uživatel12302
 Ahoj Seso, Kdy budou prosim tě ty pružinky do řadícího mechanismu ? dík za opověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2012 21:30
 ja vim ze se to mesice tahne,,snad do konce mesice to klapne,,sorac asi mas uz motor na ponku nekolik mesicu
Datum: 11. června 2012 21:30
Jméno: olda 50
IP: uživatel12770
 zdarec, nevite nekdo proc mi spojka zabira tak 10 km po sestelovani a pak ji zase musim dotahovat. Packa jde pak najednou lechce mackat a proste nezabira. matka se vsak nepovoluje . je mozne ze se ta tycinka pomalu zbrusuje ? Ja jsem ji totiz menil, predtim byla zkrivená. Tak jsem z toho jelen, diky za rady draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2012 15:00
Datum: 12. června 2012 15:00
Jméno: olda 50
IP: uživatel12770
 no je pravda, kdyz jsem tam daval novou tycinku, tak konec u kulicky byl plochy a za par jizd uz v nem byl pekny dulek. Zkusim sehnat lepsi material
Datum: 10. června 2012 22:04
 Je možné že se její konec rozmačkává a nebo ten štelovací šroub jestli je z měkého materiálu následuje to stejné rozmáčkne se. Chce to rozdělat a zkontrolovat.
Datum: 10. června 2012 21:18
 Čau draci budu přetěsnovat motor u svý Čž 175/487,poněvač to je hrůza jak to žere olej z převodovky a taky když k tomu příjdu 2 den tak je pod motorem mastný flek.Tak jsem to včera rozpůlil a ejhle gufera Ko a v klikový skříně to bylo vidět jak to bralo převodák.A ještě bych potřeboval vědět jak jsou ty tyčky ve spojce tak mezi nima není kulička ale až na konci v poloautomatu a tam má být jedna normální ocelavá 6,35 mm??Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2012 12:21
 Je to tak...
Datum: 10. června 2012 12:21
 cau dočetl sme se že se dá řetez vivařit ve vazelíne nevim jká vazeliná a sčim ešte jesli benzín nebo náky odmaštovadlo díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2012 11:01
 johny: jenže ten sprej musíš aplikovat hodně často
Datum: 10. června 2012 11:01
 to se dělalo drřív ted ho vyčisti třeba tech benzínem nech působit otři to čistým hadrem a nastříkej to sprejem na řetěz nech zase pusobit ad se to dostane všude kde má a otři to čistým hadrem
Datum: 10. června 2012 10:28
 ses vul vis to? píše se tam ze se retez prvně očistí.. takže se dá do benzínu nebo jiného odmastovadla odrhne se.. pak se musí ale namazat.. takze se dá do hrnce a vyvari ve vazeline.... je to tam napsane tak aby to pochopilo to nejvetsi pako a stejne si to nepochopil  .. prosimte jak vidim ten tvuj pravopis.. kolik ti je? 11? nebo jeste min?
Datum: 09. června 2012 23:15
Datum: 09. června 2012 23:11
 ach jo
Datum: 09. června 2012 22:20
 uvažuj logicky!!! když se dává vyvařit do vazelíny aby se promazal tak se tam rozhodně nebude dávat benzín ani jiné omaštovadlo..... ale asi logicky myslet neumíš  je mi tě líto věříš mi?
Datum: 09. června 2012 22:19
 bohužel nevíš vafene protože tak "tupý" dotaz snad ani nikdo položit nemuže  ... a že "vivařit" no děs
Datum: 09. června 2012 22:17
 Žádnou vazelínu neber vem autogen  to je lepší  a nebo roztop kotel nebo kamna na 200 stupňů a on se rozteče a pak si ho nalej do kastrulku a dej si ktomu kaši a máš uvařeno jako fík
Datum: 09. června 2012 22:13
 omg vim na co se tam dává ne, ale nevim s čim nebo samotná vazelína
Datum: 09. června 2012 21:47
 tady se clovek pekne pobavi
Datum: 09. června 2012 21:33
 víš aspon k čemu je to dobré? asi ne jinak bys o benzínu nepsat toubo... ve vazelíně e vyvaří proto aby se ta vazelína všede dostala a důchladne promazala celý řetěz. a benzín nebo odmaštvadlo by udělalo opačný efekt
Datum: 09. června 2012 21:30
 Potřebuju vyvařit kousek hliníku na karteru protože upad. čím to mám udělat díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2012 20:32
 Nejlépe TIGem...
Datum: 09. června 2012 20:32
Jméno: maary
IP: uživatel4850
 zdar draci mam 250/353 a mam problem z razením. kdyz tam chci kopnout jednicku, tak se mi radička pretocí až na startovací polohu. A jestě když utahnu sroub vedle zapalovaní (na serizovaní spojky) tak tam nemužu hodit ani jednu rychlost. PLS NEVÍTE NĚKDO ČÍM BY TO MOHLO BYT ?? DIKY MOC.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2012 15:20
 děláš to celé špatně.. tím šroubem u dynama se šteluje záběr spojky.... tvuj problém je v prasklé nebo unavené pružině která tlačí páku ven aby se nepřetáčela do startovacé polohy samovolně.
Datum: 09. června 2012 15:20
 pravděpodobně budeš mít ulomenej zoubek na startovacím segmentu
Datum: 09. června 2012 15:15
|



|