|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čus, mám dotaz, nemůžu naštelovat spojku u 555 a tak se ptám, jestli se tím šroubem, co vede skrz šneka, dá něco nastavit, nebo je to tam jen kvůli rozebrání ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2012 22:02
 Normálka v tom deklu je šroub (červík) a na něm je matička, matičku povol a šroubem šteluješ, až vyšteluješ tak proti otočení zajistíš ten šrub (červa) tou matičkou a šlus .. rozebrané sem to neměl ale půjde se na to asi z vnitřku protože tam je takový zajištovací kroužek na special kleště
Datum: 30. května 2012 22:02
 Když se podíváš na dekl, jsou tam dva šrouby co ho drží a mezi nimi je jeden, který se otáčí se šnekem. Myslíme ten samý ?
Datum: 30. května 2012 21:27
 právě tím šroubem se šteluje spojka
Datum: 30. května 2012 19:24
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 čaute k věci: jedu a vše vpohodě zastavím a je slyšet že neco klepe z pod deklu spojky ( vobčas a jen na volnoběh při záběru to není slišet) tak sem sundal dekl našel sem tam kus pružinky a segrovku co držípružinku (kdysy se tam prej povolil koš a o dekl se ty tyšky urvaly tak se to vyměnilo a to tam asi zůstalo protože teďka koš byl ok i spojka pružinky vše jak má být) a navíc semi zdá že primární řetaz je celkem dlouhej může se nejak vytahat? jako vypadá dobře není nijak poničenej a nezadrhává se.. tak se chci zeptat jestly myslíte že to je tim řezazem a nebo tim kouskem pruźinky (ani né jeden krut) a pojistkou. dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2012 23:40
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 řetěz je dobrej byla to asi jen ta pojistka a pružina
Datum: 30. května 2012 23:40
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13025
 No uvidím dneska pojedu na dílnu se nato podívat mrknu na ten řetaz ale podle mě to stejně na 80% dělala ta pružina a podložka protože to bylo fakt jen občas a takoý silný tupý rány kdyby to byl řetaz ta k bych řek že to sou takový menší rány a jemější já když sem dal prst na víko spojky tak sem cítil jak to dotoho kopne občas...
Datum: 30. května 2012 18:37
 Půlit bys nemusel, stačilo by to vypláchnout benzínem třeba, už jsem takhle taky lovil podložku z převodovky
Datum: 30. května 2012 16:40
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13025
 No zůstalo to na straně spojky trochu mám strach jestli třeba nějaká část nevletěla do převodovky to bych to musel půlit a to se mi nechce :/ Tak vyšco byl na závodech (tušim Radslavice zrovna to byly ) a fofroval ať to má hotový co nejdřív tak to přehlídl nebo zapomněl...
Datum: 30. května 2012 16:31
 Ten řetěz se za 3 roky mohl vytahat, jak řetěz při volnoběhu kmitá tak může mlátit o karter. Každopádně tohle zkontrolovat no. A ať ten borec pro sichr nenechává takovej bordel v převodovce
Datum: 30. května 2012 15:31
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13025
 já udělal GO a ten borec stím jezdil závody co mu to patří v klasikách a na závodech se mu povolila spojka (koš) a o víko se to urvalo nejspíš on to pak na závodech vyměnil a druhou rozjížďku zas jel.. takže jak spěchal tak to tam asi nechal... no ale když sem tam ten řetaz tenkrát dával tak to problémy nedělalo. tak nevym jakej max průvěs ten řetaz může mít ale myslim Že o blok nedře dneska nato mrknu...
Datum: 30. května 2012 15:20
 To by mě teda fakt zajímalo jak se tam dostala ta pružinka s tou ségrovkou, když jsi dělal GO. Furt ale stejnej problém, je ten řetěz vytahanej nebo ne? Nezajímá jestli si tam dal jinej, ten mohl být taky vytahanej. Jestli byl jetej tak ho asi někdo z nějakýho důvodu vymontoval z motoru, ne?
Datum: 30. května 2012 9:11
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13861
 ten řetěz pochopitelně není původní když sem předa si 3ma rokama dělal na tom motoru GO tak se mtam al jinej co sem měl doma le nebyl novej... problém sním po výměně nebyl
Datum: 30. května 2012 9:07
 Tak pojistka by to taky mohla nějakym způsobem dělat, ale jestli je od řetězu prodřenej karter až na šroub, tak to teda musí ten řetěz vypadat...Při běhu motoru pak dělá bordel...
Datum: 30. května 2012 9:01
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13861
 no ten nálitek je uź dávno vyděnej až po šroub... ale to už X let.. myslíš že to můžu zkusit tak že tam dám ten šroub skusím ten řetaz zatlačvit dolů a když se dotkne šroubu tak vyměnit? není pravděpodobnější že to dělala ta pojistka a kus pružiny?
Datum: 30. května 2012 8:06
 Může to dělat vytahaný primární řetěz, zkus ho stlačit, jestli dole neškrtá o nálitek pro šroub...
Datum: 30. května 2012 7:43
Jméno: erik
IP: uživatel10034
 Čau, potřebuju poradit, včera jsem na mustangu měnil spojku a ted vůbec nazabírá :/ nevíte někdo co stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2012 16:14
 seštelovat tím šroubem co je dole pod lankem spojky . Povolit nástrčkovým klíčem a seštelovat toho červa .
Datum: 29. května 2012 16:14
Jméno: xxr
IP: uživatel6631
 čau nevíte prosím jaké je gufero na čz 125/453 pod řetězové kolečko (pastorek) ? a jestli se dá vyměnit bez pulení motoru? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 17:41
 Dá se vyměnit bez půlení, rozměr najdeš v katalogu ND...
Datum: 27. května 2012 17:41
Jméno: Martin
IP: uživatel13764
 čím to že mi vypadá 1...když jedu podřadím z 2 na 1 a třeba se otočím držím spojku pustám pomalu spijku a najedenkrát je tam neutrál....Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2012 20:32
 Před tím než budeš půlit zkus dotáhnout/povolit šroub na automatu .. jiank to bude asi automat, vidlička nebo i ojeté kolečko, chce se to podívat..
Datum: 26. května 2012 20:32
 z 99% je to automat. Taky se mi to stávalo. motor sem rozdělal a zjistil sem že byl automaat trochu vohlý... Ale ještě to můžou dělaat ty zámky, kdy do sebe zapadají kolečka. Takový ty prohlubně, do kterejch zapadávaj ty "špunty"  NEVIM JAK TO JEDNODUŠE vysvětlit. každpádně mužou bejt obroušený a rychlosti vypadávaj... AAsi tě půlení nemyne, pokud hcceš aby to bylo OK
Datum: 26. května 2012 10:11
Jméno: MrBouši
IP: uživatel13521
 Zdravim, Je možný že mi teče olej skrz spojku do pravýho krytu motoru (k řetězu)???? jak to popřípadě zastavit??? už mi vyteklo něco přez 2dcl a nechci to dolejt aby mi to zase vyteklo??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2012 0:10
Jméno: MrBouši
IP: uživatel13521
 Aha... a nevíš jak to opravit???
Datum: 29. května 2012 0:10
 gufero na klice na to nemá pražádnej vliv, gufero na sekundáru už by to bejt mohlo, ale spíš bych to viděl na tudinu ve hřídeli, kterou procházej vypínací tyčky spojky, uvnitř jsou taky gumičky.
Datum: 25. května 2012 17:30
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 zkontroluj gufera na klice a u sekundáru, vadné vyměn
Datum: 25. května 2012 14:09
 lidi prosim vas daj se někde koupit uplně nove oplechovani na fichtla dik za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 13:38
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Tak oo tom bych pochyboval, jako dá se sehnat ještě místama v hodně dobrém stavu, ale fungl nové na to zapomeň
Datum: 25. května 2012 13:38
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 ČAU DRACI, MÁM DOTAZ JAKÝ KOLEČKO NA RETEZU U MOTOTU JE KLASICKÉ, JÁ JSEM NAPOČÍTAL 13 ZUBŮ A MÁM FICHTLA 20 NEBO 21. DÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 19:28
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 i 5 stupnovu prevodovku sezenes na fechtla ale stoji 20 tisic, a neoplati sa to
Datum: 25. května 2012 19:28
 sériove nie, na závodné účely nejaké jo
Datum: 24. května 2012 21:36
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 Díky  a mám ještě dotaz, vyráběli se fichtly nebo mustangy 4 rychlostní ?
Datum: 24. května 2012 21:32
 JAwa 05 13Z na 21čce mám taky 13
Datum: 24. května 2012 21:03
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 vyráběly se s 12 i 13z, nevim jak se to rozhodovalo, ale na typech to nezáleželo..
Datum: 24. května 2012 21:01
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 23 ma 13z
Datum: 24. května 2012 20:57
 kolecko je na 20 12zubu.
Datum: 24. května 2012 20:56
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9691
 Cau draci chci se zeptat u krytu spojky a pod spojkovou tycinkou kolik ma bejt kulicek,jak maj jit za sebou,motor 0.5 pionyr.diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2012 20:09
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9691
 Díky moc ja to zkusim tahkle jelikoz sem nevedel jak to u 05 je ale dik za radu
Datum: 24. května 2012 20:09
 Kulička má průměr 5 mm. Dává se pouze jedna dlouhá tyčinka...
Datum: 24. května 2012 19:55
Jméno: tomas
IP: uživatel9691
 a tam ma byt 0.5 nebo jaka velikost a pritlacna tycinka se tam dava dlouha a nebo jeste ktomu mala a mezi to kulicka
Datum: 24. května 2012 19:40
 Jestli to je opravdu motor z 05 tak má být jedna kulička ve šnekovi v deklu...
Datum: 24. května 2012 19:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau budu kámošovi opravovat babetu 207 konkrétně spojku a budu na to mít cca 2 dny chci se zeptat je na tu spojku potřeba nějaký stahovák?abych si ho předem sehnal dík za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2012 6:15
 jo budeš na to potřebovat stahovak
Datum: 24. května 2012 6:15
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 Zdravim, kamos koupil stadeca s11 v peknym stavu, ale ma jeden defekt, na neutral se protaci slapky a treba to az na po 10. zabare a jde protocit motor a nastartuje se, muze byt vadna spojka a nebo na hrideli slapatek muze byt smetenej ten snek nebo co tam je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2012 7:58
 pedály jsou protočit volně nebo maji slabý odpor? Je dost možný že klouže spojka - buď je moc utažená, nebo spadla nějaká segerovka z přítlačáku
Datum: 21. června 2012 7:58
 neviděl sem ještě motor od stadáku ale není tam něco podobného jako u babety ty zábězové pakny dyštak se zkus mrknout na gufero jestli tam nejake je
Datum: 24. května 2012 19:14
Jméno: jirka.mt
IP: uživatel13465
 Cau draci, chtel bych se zeptat jestli nevite kde bych sehnal svíčku na Yamaha DT 50MX... dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2012 9:25
Datum: 24. května 2012 9:25
Jméno: MrBouši
IP: uživatel13521
 Zdravim... Teče mi gufero u řetězovího kolečka... Dá se vyndat jentak z motoru (samozřejmě vypustim olej), nebo budu muset rozpůlit???? A jakej rozměr tam má být???? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2012 14:42
Jméno: MrBouši
IP: uživatel13521
 Už sem se lekl že budu zase půlit... já totiž nevim ani jak pevně tam drží  Díky
Datum: 23. května 2012 14:42
 Po sundání deklu a řetězového kolečka k němu máš dobrý přístup. Stačí vydloubnout šroubovákem. Olej vypouštět nemusíš, stačí motorku trochu poklopit na levou stranu.
Datum: 23. května 2012 14:28
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel13759
 čau draci mam čz 180/487,3 nefunguje spojka(už sem tady jednou psal) ale jak je spojkovej koš jsou dokola ze spodu a z hora rýhy chci se zeptat jestli to tam muže byt nebo to pilnikem obrousit?
a kdyžtak ještě jedna otazka jak povolujete ten šroub od spoj. koše? mě to obsolutně nejde
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2012 20:00
Jméno: znk
IP: uživatel13660
 Cau draci nevite nekdo kde sehnat rychlou prevodovku na 21? Lebo budes je nekdy seso mit? Dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2012 8:59
Jméno: znk
IP: uživatel13821
 Diky
Datum: 23. května 2012 8:59
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 http://www.fichtl-enduro.wbs.cz/Prodej.html
Datum: 22. května 2012 19:59
 cus draci nejde mi seředit spojka na cz 180/487 tak sem měl podezřeni na lamely tak sem to sundal koukl se na ně a je tam ještě nějake obložení cca 1-2mm myslite že to je už špatne ? diky moc za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2012 17:12
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 každopádně 1-2mm je fakticky málo, předepsaná minimální tloušťka obložení je 3mm.. na vině můžou bejt i unavený pružiny spojky, pak to taky klouže..
Datum: 21. května 2012 17:12
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel13759
 tak zkusim se na to kouknout jak to vypada diky moc za radu
Datum: 21. května 2012 16:07
 nejsou v koši od lamel takový vytlačený rýhy?? jestli jo tak je zbruš pilníkem do roviny a jedeš dál  taky jsem to tak měl
Datum: 21. května 2012 13:57
Jméno: Chelios
IP: uživatel723
 Zdravím.
Mám problém s 20kou. Přeskakuje mi jednička... Dáte 1.stupeň a při záběru to jakoby chrčí a občas to škubne. Měl jsem rozpůlený motor a řadit jde pěkně a převodovka by měla být v pořádku, zuby byly ok, vyměnil jsem akorát ložiska na hřídelích převodovky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2012 16:35
Jméno: Chelios
IP: uživatel723
 Jaký kolíky?  zuby všude vypadaly jak nový... Ložiska na hřídelích od koleček byly v hajzlu, tak jsem je vyhazel a dal jiný.
Datum: 29. května 2012 16:35
 a jak na tom byly kolíky na kolečkách?
Datum: 19. května 2012 16:39
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 čau draci potřebuju radu koupil sem čz 180/487,3 a jezdila akorat nebyla uplně v poho spojka,a připadla mi nějaka divna ta motorka tim že šla roztlačit pouze na jedničku a docela dlouho trvalo než se rozjela dvojka a celkově moc nechtěla jet pak přijedu ke garaži a spojka nefungovala, když sem ji měl zmačklou tak furt motorka chtěla jet a tak sem sundal ten pravej kryt jestli to nechce jenom dotahnout lanko tak se to zkoušel povolit dotahnout atd, když sem to povolil mělo to odost lepši kompresi při roztlačeni myslim si že to ovlivnovalo vykon že spojka stale zabirala,ale ta spojka ted nechce vubec spravně fungovat nechce zabrat zkoušel sem to nevite včem je problem prosim?? budu rad za každou radu
doufam že to nebude nějaky velky problem
tuhle motorku mam 14 a nikdy sem neměl nic podobnyho neměl tak otom vubec nic nevim a docela mi na to motorce záleží
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2012 19:54
 Dost možná se ti prasknul spojkový koš sundej víko a uvidíš
Datum: 18. května 2012 19:54
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 nejdřív se šteluje spojkovej poloautomat, pak až lanko od páčky.. stáhni si příručku a podle ní to správně nastav.. až kdyby tohle nefungovalo, tak bych sundal levej dekl a zkontroloval obložení, mezilamely a pružiny.. návod k obsluze a mnohem víc o této motorce najdeš třeba tu http://www.cezeta487.ic.cz
Datum: 18. května 2012 19:52
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
Datum: 18. května 2012 18:41
 Ahoj.....mam dotaz proc neni v e-shopu na Pionyra primar 9 zubu?? Uz se nedela ?? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2012 4:42
 nebude delsi dobu
Datum: 17. května 2012 4:42
Jméno: Mr.Bouši
IP: uživatel13521
 Zdar draci.... Půlil jsem motor z důvodu netěsnosti mezi kartery.... Složil jsem do původního stavu ale nejde tam hodit neutral... Rychlosti padaj tak jak maj...Sedne si to po zavrčení?? nebo ho mám rozpůlit a něco s tim udělat???? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2012 23:23
Jméno: Mr.Bouši
IP: uživatel13521
 Rozpůlil jsem a zjistil že si špatně sedl automat ... Ani nevim jak se mi to podařilo  A Nevíte jak dlouho a jak zajet nejlépe motor??
Datum: 16. května 2012 23:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 možná jsi otočil vidličku
Datum: 16. května 2012 21:55
Jméno: race81
IP: uživatel13453
 Ak ide o fichtl tak skus dotiahnut srob dorazu automatu mne to pomohlo
Datum: 16. května 2012 21:21
Jméno: PIO-Motor
IP: uživatel12302
 určitě Rozpulit a skusit to udělat znova aby tam ten neutrál šel
Datum: 16. května 2012 21:01
|



|