|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jirka
IP: uživatel12770
 Zdravím, nevíte co by mohlo způsobovat to, že rychlost nevypadne, ale jen v tom začne chrastit ( ale nezabírá ). Někdy pomůže, když tam tu jedničku pořád nohou tlačím. Při jizdě to ale cuká ( jako kdyby to chvilemi zabíralo a chvílemi zase ne).  Tohle mi dělalo i před GO motoru. Tu jsem dělal přes zimu. Kolečko jedničky jsem měnil. Pružinku řadičky taky. Tak teď už vážně nevím, nemáte někdo nějaké zkušenosti ? Prosím o rychlou odpověď .
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2012 16:33
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 pravděpodopně to dělá cvkací kolečko na nastartování - řehtačka, já ho vyměnil a pokoj
Datum: 16. května 2012 16:33
Jméno: jirka
IP: uživatel12770
 ne, to se mi zdálo OK nejspiš to bude asi ta vidlička  dělá to ale jen někdy - minulý týden třeba v poho, ale od včerejška už zase blbne
Datum: 16. května 2012 14:54
 Ohnutá vidlička? A co dvojkové kolo na předloze, to jsi měnil?
Datum: 16. května 2012 14:28
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 ahoj chcu vědět vaše názory na jehlové ložiska do převodovky na předlohové hřídele u fichtla ? nebude tomu vadit ýelezný bordel v oleji ? ( PILYNY ) díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2012 20:46
 Jestli je to v ocelových futrech, tak bych v tom neviděl zas takovej problém...
Datum: 16. května 2012 20:46
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 jo je to zalisované do ocelových futer  je v tom klec a v tom jehličky
Datum: 16. května 2012 19:17
 filip: No já nevim, životnost asi vyšší o něco málo bude. Máš k těm ložiskum taky nějaký ocelový futra (příslušně povrchově upravený), který nalisuješ do karterů?
Datum: 15. května 2012 21:43
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 přinos asi delší životnost a mám je doma zbytečně tak proč toho nevyužit?
Datum: 15. května 2012 21:40
 jehly/válečky jsou fajn na klice.. líp se to skládá i rozdělává
Datum: 15. května 2012 21:02
 Bordel tomu vadit pravděpodobně nebude, novější třindy maji taky předlohu na jehličkách. Akorát se zeptam jaký to má přínos?
Datum: 15. května 2012 20:59
Jméno: fíla
IP: uživatel13782
 čus draci chtěl bych vědět jestli u babetty má nějaký důvod dírka ve šroubu na nalévání oleje do převodovky popřípadě zda by tam šla mrsknout bez dírky dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2012 22:42
 Ano důvod to má, po delší jízdě když je olej řidší tak hůř těsní skříň a vypouštěcí šroub, je to tam skrz vyrovnávání tlaku aby byl tlak stejný jako v okolí
Datum: 15. května 2012 22:42
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 čus draci jakej davate olej do převodovky cz 180/487 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2012 20:13
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 díky moc
Datum: 13. května 2012 20:13
Datum: 13. května 2012 20:12
 Lidi složil jsem motor (čz 175 starý kulatý) a to startovací ozubené půlkolo mi dře o spojkový koš nevíte čím to může být??? když dám to vrchní víko tak mi nejde nasadit cca 1cm škvíra napadlo mě že sem mohl dát celou tu kulisu nebo jak se to menuje blbě přišrouboval sem ji z vrchu (pohled od spojkového koše) ale to by zase nepasovaly vidličky ne??? prostě pls za každou radu budu rád předem Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2012 20:26
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 Zdravim, chtel jsem se zeptat jestli nekdo nevi presne z jake tridy oceli se delaji rozety na stadiony? dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2012 19:42
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 no nevim nevim, je to celkem dost velkej rozdil kdyz hrabnu pilnikem do origo rozety a do te co jsem si delal na cnc frezce z oceli 11 523 tak ta delana je meksi....
Datum: 12. května 2012 19:42
 to bude nějaká jedenáctková...normální konstrukční nelegovaná...
Datum: 12. května 2012 17:35
Jméno: petr
IP: uživatel12913
Posl.aktualizace: 12. května 2012 18:41
 na co prosímtě delší?
Datum: 12. května 2012 18:41
 Čus, mám problémse spojkovým karterem, že když tam dám kuličku tak vždy zapadne někam pod ten mechanismus, kolikrát to dá práci než ji vyrejpnu a pak ne stkačení spojky nejde vubec, nevíte jestli tam něco chybí, nebo nedalo by se to spravit jinač než sehnáním jiného,,, předem díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2012 10:33
 Jo aha, no já vím ale tak sem to tak napsal aby každej věděl... inak vim že se tomu tak neříká
Datum: 12. května 2012 10:33
 no a Starouši do toho pravýho víka se dávala kulička jenom do pařezů... jo a spojkový karter se tomu opravdu neříká..
Datum: 11. května 2012 12:59
 Soušek,,.  jezdil sem za prasetem do vendolí..
Datum: 11. května 2012 12:54
 Jinak kdo si bárny... ? že mě znáš..
Datum: 11. května 2012 12:02
 Jo jo, už mi to došlo... že má bej mezi krátkou a dlouhou  ... vůbec sem si to neuvědomil...  omg
Datum: 11. května 2012 12:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 v tom pravýk krytu kulička nemá být
Datum: 10. května 2012 15:38
 a jéje Starouš na fichtl pokecu..
Datum: 10. května 2012 14:21
 Jo aha... tak to mi nedošlo, ale dříve sem to tak míval a problémy s tím nebyly...
Datum: 10. května 2012 10:34
 Ano, to sem zapoměl napsat to tam, vše mám- nové....
Datum: 10. května 2012 10:33
 Na spojkový koš má tlačit krátká tyčka, pak je kulička a pak tyčka dlouhá
Datum: 10. května 2012 7:15
Jméno: Jonik
IP: uživatel7949
 Ahoj, prosím vyplatí se koupit radši korky a spravit staré originální lamely na spojce u fika nebo je lepší si koupit komplet lamely tady na FK. Co se týče ceny tak jsme na tom skoro stejně ale ještě ta práce a drbačka z korkem. Co je lepší ze strany spolehlivosti.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2012 17:06
Jméno: tuning
IP: uživatel12913
 No tak asi na origo motoru to nepoznáte tam mužeš dat ty nový, ale pokud by byl s 9z. primárem a měl třeba točky tak bych si dal rozhodně korky do starých plechů .
Datum: 09. května 2012 17:06
 zkusi bych nechat udělat nový někde to určitě dělaji, ale nejsnaží a nejrychlejší bude koupit nový
Datum: 09. května 2012 8:37
 Rozhodně koupit komplet lamely
Datum: 08. května 2012 23:24
 Já jsem si koupil celé lamely spojky, koupil jsem si ale ferodo lamely.. A co se týče spolehlivosti nemůžu si stěžovat. Práce je vyměnit je snadná než se pyplat s korkem a vtlačovat je do ní. Je to jen moje plus skusil bych ty ferodo. (Přežili i vodu která se tam dostala né moji vinou..)
Datum: 08. května 2012 23:21
 Ahoj ! Mám nově pořízenýho Mustanga. Dal sem si na něj 40 výbrus, 1čka a 2ka táhnou normálně ale na 3ku to vůbec nejede, nevíte čím to může být ?
Předem moc díky za odpověď/i
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2012 13:02
 může to dělat i při třetím výbrusu ?
Datum: 10. května 2012 13:02
Jméno: standa
IP: uživatel13739
 Podle mě na 100% to dělá ta hlava.....
Datum: 09. května 2012 22:01
 Ano, to mě také napadlo, že je to pořevodovkou, ale v motoru se nikdo nehrabal.
Datum: 08. května 2012 17:52
 ono to ani rány dělat nebude... bude jen trochu klepkat.. možná to ani nepoznáš... a jestli si koupil toho poláka tak to ani nepojde... no a kdyz nejede trojka tak se mozna nekdo hrabal v motoru a špatně složil přvodovku.. to pak 1 a 2 trhá asfalt a 3 nejede
Datum: 08. května 2012 14:47
 Nejsou slyšet zádný rany, svíčka je taky v pohodě ...
Datum: 08. května 2012 13:03
 jo? a to si zjistil jak že nemlátí do hlavy ?
Datum: 08. května 2012 12:53
 Ano, mám origoš hlavu, ale píst do ní nemlátí ...
Datum: 08. května 2012 12:46
Jméno: standa
IP: uživatel13729
 Nemáš to seřízené. Jestli máš origo hlavu (cssr) tak ti píst mlátí do hlavy.
Datum: 08. května 2012 12:40
Jméno: Milda
IP: uživatel13282
 Zdravíčko draci, nedávno jsem na mém Pionýru půlil motor, protože jsem měl problémy s řazením. Po týdnu mi odešla vývodová hřídel z převodovky, myslím tu, jak je na ní sekundár. Nechce se mi půlit, nemáte někdo nějakej fígl jak to udělat? Mě napadá, jestli by hřídel nešla vytáhnout i s ložiskem na pravou stranu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2012 18:32
Jméno: Milda
IP: uživatel13282
 Zatím nemám, až umeju hřídelku, hodím jí sem
Datum: 08. května 2012 18:32
 to neni možné aby sa to protočilo... nahod fotku
Datum: 08. května 2012 16:40
Jméno: Milda
IP: uživatel13282
 To právě že vůbec, byla dotažená dost. Nenadělám nic, už půlím
Datum: 08. května 2012 12:56
 no tak stím jsem se ještě nesetkal.. neměj jsi povolenou tu matku toho řeťez. kolečka? že se to ošmajdalo?
Datum: 08. května 2012 12:39
Jméno: Milda
IP: uživatel13282
 No hele právě že vůbec netuším, asi stáří. Jak říkám před týdnem sem dělal motor, převodovku sem celou umyl, zrovna tuhle hřídel jsem prohlížel a ničeho jsem si nevšiml. Pak jsem se jel párkrát projet. Stalo se mi to tak, že jsem se trošku naklonil, uřadil jsem na dvojku a už to bylo
Datum: 08. května 2012 12:24
 ty drážky? tak se pochlub, jak se ti to mohlo podařit?..
Datum: 08. května 2012 10:45
Jméno: Milda
IP: uživatel13282
 Právě že matka je v poho, ale začalo se protáčet sekundární kolečko, ztrhli se drážky
Datum: 08. května 2012 8:22
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 vytáhnout do prava to určitě nepůjde! půlení tě nemine... co si s tim provedl? závit pro matku sekundárka?
Datum: 08. května 2012 8:19
Jméno: Bedy
IP: uživatel12628
 Dobrý den mam jawa 555 a mam problem jednicka jde ale dvojka po par sekundach vypadne a skoci tam neutral mezi 2 /3 a trojka vyskakuje take na nutral meeezi 2/3 fik Bedy
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2012 6:50
Jméno: jawa 23
IP: uživatel13407
 vyměn pružinku na řadicím automatu
Datum: 08. května 2012 6:50
Jméno: Pejsek
IP: uživatel11657
 Nazdar draci.. co je lepší pro fichtla?
Když jedu do kopce tak tam mám bud dvojku nebo trojku.. na dvojku se to vytačí a jede to pekně ale na trojku s plným knedlem se to dusí ale jede.. takže co je asi pro fichtla lepší.. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2012 20:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pokud nezrychluje tak se nepřidává plyn a když nemůže tak se podřadí
Datum: 08. května 2012 20:28
Jméno: standais
IP: uživatel13661
 ani jedno ani druhý, jezdit na krouťák, pokud nepotřebuješ zrychlovat, tak 2/3 až 3/4 plynu, pokud to nebude brát trojka, tak dvojku
Datum: 07. května 2012 22:59
Jméno: Ybarra
IP: uživatel13091
 Zdravim , draci. Potřboval bych poradit jakej převodovej olej do Čz 125 476 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2012 18:36
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Sice se o tom píše, že hypoidní oleje způsobují korozi barevných kovů, ale zas tak hrozné to asi nebude. Převodovky sekaček MF-70 a Vari se ve výrobě plnily olejem PP 90H. Byly tam také díly z bronzu a problémy nebyly. Do čízy je ovšem vhodnější použít olej PP 90, případně PP 80, H je za studena moc hustý. Ovšem něco jiného je použití nevhodného oleje do převodovky moderního auta.
Datum: 08. května 2012 18:36
 Kluci zase taková blbost to není. Oleje pro hypoidní soukolí jsou opravdu vyráběny tak, aby snášely vysoké tlaky(mimo jiné), proto se do nich často přidávají přísady na bázi síry, která reaguje s bronzem, který je ulit s nějakým podílem mědi, což je dost pravděpodobné. Potom skutečně může dojít k narušování povrchu kluzného ložiska. Olej samozřejmě může mít korozivní účinky i na ocelové díly. Koroze nutně nemusí znamenat, že by to chytlo lišku a bylo to rezatý, koroze má trochu širší význam. Například různá zázračná aditiva do motorových olejů často mazivost oleje opravdu zlepší, ale také zvýší korozi součástí motoru. Ale to je fuk, neříkam že každý hypoidní olej žere měděné bronzy, jen říkám že je to skutečně možné.
Datum: 08. května 2012 10:55
Jméno: hh
IP: uživatel13725
 souhlas s postulem, znám vícero lidí, co s tímto olejem jezdí roky v jawách/čezetách a nemají s tím problém.. tedy až na spojku, je třeba ji mít dobře seštelovanou, protože se někdy může stát že po přechodu na "H" olej začne klouzat.. ale to je otázka stavu (sjeté lamely, unavené pružiny).. já osobně ho mam koupenej a při příští výměně oleje ho do své 175/487 hodlám nalejt..
Datum: 07. května 2012 23:34
 olej s koncovkou H je do hypoidního soukolí.je to olej na větší namáhání a tlaky.že má olej korozívní účinky slyším poprvé.Olej má funkci:mazací,těsnící,chladící a konzervační.nicméně si stáhni NKOAU a tam se to dočteš...
Datum: 07. května 2012 21:20
Jméno: wepo
IP: uživatel13045
 Nevím o tom, že číza má nějaké ložiska z mědi... Možná ty bronzové na převodovce, ale to není měď, pochybuji o tom, že by je olej zničiL. :-o
Datum: 07. května 2012 20:57
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 Hypoidní olej nesmí do cz prijít je korozivní a rozpouští medené dily tj loziska.To ze má api gl 5 neznamená ze je kvalitnejší.
Datum: 07. května 2012 20:32
 PP 90
Datum: 07. května 2012 19:24
 Já používám Mogul cyrol 80 nebo 90 mám 175/487 ale pokud chceš ještě lepší kup si s koncovkou "H" (hypoidní) je ještě kvalitnější
Datum: 07. května 2012 18:43
Jméno: PIO-Spojka
IP: uživatel12302
 zdravim, Mám takový problém u Pionýra 21. ze spojkou... Mám tam noví lamely,ten plech co je mezi lamelama a průžinky... A těd když to šteluju na tom víku ten šroubek a potom ještě na tom lanku sem to skoušel štelovat tak furt ta spojka vůbec nezabírá...Když ho nastartuju zmáčku spojku a dám za 1jedna a držim furt spojku tak pionýr má tendenci jéc a potom to chcípne..Jinak u těch starých lamelech mi to nedělalo... Děkuju za každou radu....
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2012 22:37
 naamočil si je před montáží do oleje ?
Datum: 07. května 2012 22:37
Jméno: Jawa pio 21
IP: uživatel12302
 vzkaz pro SESU...Chci se zeptat kdy budou zase do Pionýra ty pružinky do řadícího mechanismu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2012 17:47
 do mesice,, porad to nekde stoji,,sorac
Datum: 06. května 2012 17:47
Jméno: jirka
IP: uživatel12770
 zravim vsechny, na mojim fikovi se neco stalo s jednickou- bud jakokdyby pri rozjizdeni vypadne nebo pri jizde skoci na neutral ale divne v tom vrci. A kdyz se tam ten kvalt znova pokusim dat tak jako by tam porad byl.  . Nejhorsi na tom ale je ze mam motor po GO a prave kolecko jednicky i pruzinku radicky jsem menil, protoze mi to blblo jiz pred tou GO. Nevite co s tim ? sorry za ten mozna nesrozumielny dotaz ale pekne me to stve
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2012 15:02
 Taky jsem měl podobný problém a bylo v čudu kolečko start 23z.Pokaždý když skladám motor tak než ko složím tak zkouším řazení!!Dělám to vždycky a tebe půlení nemine tak bych to rozdělal a něco s tím udělal a potom než to zas složíš tak vyzkoušej řazení.
Datum: 06. května 2012 15:02
Jméno: jirka
IP: uživatel12770
 takze budu muset pulit co ?
Datum: 06. května 2012 9:29
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 obcas me to dela ale kdyz radim 1 tak tam padne ale chrčito než tam padnou kolečka ale nevypadne taky muzes met ohnutej automat a pak to je nepresne dorazovani
Datum: 06. května 2012 9:06
Jméno: jirka
IP: uživatel12770
 na ty srouby se mrknu ale tu pruzinku mam novou jak jsem psal
Datum: 05. května 2012 21:41
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 mas dotazeny obydv srouby ze zhora?? a jesli to timhle nei ,tak mas unavenou pružinku na automatu,(řadicí mechanizmus)
Datum: 05. května 2012 21:31
Jméno: Petr
IP: uživatel12913
Posl.aktualizace: 05. května 2012 21:38
Jméno: Petr
IP: uživatel12913
Datum: 05. května 2012 21:38
 ne,,ta spojka je spesl,, ta se neda koupit zvlast,,jedine s retezem
Datum: 05. května 2012 21:03
 cau schanim 9 zuby primaro na fika napiste me na e-mail kde se da sehnat tady sem ho nenasel a na motokramku taky ne dik za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2012 6:44
 bude min za 14 dnu az za mesic,,,musi se udelat, vyrobce ma strasne prace
Datum: 05. května 2012 6:44
Jméno: juky
IP: uživatel13175
Posl.aktualizace: 05. května 2012 10:07
 dwein: sem psal můj postup  ... jianak juky kolik že ti ješ že nezvládneš zmáčknou blbou pružinku k lamele?
Datum: 05. května 2012 10:07
 Pozvi si na toho nějakého kamaráda nebo taťku nebo dědu, někdo z vás (silnější) vezme do kombinaček podložku a stlačí pružinu a druhý nasadí segrovku a šroubováčkem postrčí popř. doklepne rukou na šroubovák a segrovka tam spadne
Datum: 05. května 2012 9:19
Jméno: juky
IP: uživatel13175
 no me to tam prave neslo ty pruzinky sou moc tvrdy ale i tak moc dík za rady zitra skusim
Datum: 04. května 2012 22:37
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 nebo může juky vzít ty kleště i do levé ruky
Datum: 04. května 2012 22:15
 do pravé ruky vezmu kombinačky, chytím to nich podložku a stlačím pružinu.. levou rukou pak nasadím segrovku.. kde je problém?
Datum: 04. května 2012 22:00
|



|