Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 31. března 2011 23:19
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Simering je také označení plechové zátky ložisek, ale je to i obyč gufero
Datum: 31. března 2011 23:19
 Tož dělají se gufera s plechovým obalem,ale to u pionýra asi nebude dělat dobrotu
Datum: 31. března 2011 21:19
 jawa05: simering a gufero je jedna a tatáž věc, obojí jsou názvy těsnění pohyblivých hřídelí, jen každý pochází od jiného výrobce..
Datum: 31. března 2011 20:21
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Gufera jsou normálně guma, silikon, ty si to určitě se ,,simeringem,, Plechovým krytem ložiska.
Datum: 31. března 2011 19:45
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Gufera jsou silikonová nebo gumová a po obvodě mají přužinu, ale plechové jsem ještě teda neviděl a tohleto je standartní gufero
Datum: 31. března 2011 19:04
 Zdravím, zajímalo by mě jestli má na spojku u JAWA 50 nějaký vliv když jsem do motoru nejdřív strčil krátkou tyčku, kuličku a na konec dlouhou tyčku? Nebo jsem to udělal správně? Někde jsem tu četl, že ty tyčky mají být opačně, než jsem je dal, tak nevím. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 21:48
 Jééééj  ja sem si dělal tičinku sám z tvrde tyčinky (železa) a mam spojkovy koš kuličku a dlouhou tyčinku až k deklu  a jezdi jak drak
Datum: 31. března 2011 21:48
Jméno: matesoc
IP: uživatel11279
 Díky, tak to mám dobře
Datum: 31. března 2011 10:30
 vezmemeli to od spojkového koše, tak spojkový koš, potom je krátká tyčka, potom dáš kuličku, dlouhou tyčku a potom už jen kryt zapalování , seštelovat šroubkem a jezdit
Datum: 31. března 2011 10:23
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 čau  prosím chtěl bych se zeptat jak je u 555 uděláno to vedení spojky,vím že třeba u mustanga je dlouhá tyčka 14,2cm poté kulička a nakonec krátka tyčka 2,5cm
je to u 555 také tak nebo je něco jinak díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 23:47
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 a ještě bych se chtěl zeptat jestli by šlo nahradi ten spojkový koš s lamely tím co je normálně v mustangu ? díky
Datum: 31. března 2011 23:47
Jméno: Filip
IP: uživatel11431
 U pareza je jen dlouha tycka, a nic vic.. Ale netusim jak dlouha..
Datum: 31. března 2011 17:02
Jméno: Ewka
IP: uživatel11422
 Zdravičko všichni...prosim vás měla bych dotaz, chtěla bych zkompletovat fichtla tak se chci zeptat jestli někde na netu neni nějaky navod??? Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 15:29
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Máš to kompletně rozebraný?
Datum: 30. března 2011 15:29
Datum: 30. března 2011 12:15
 Zdar potřebuju poradit mám babetu 207 a nejde nastartovat na našlápnutí musím to hodně rozšlapat pak chytne.měnil jsem startovací čelisti a problém je pořád.když šlapu a chci startovat tak se všechno točí až moc volně co stím díky za radu Dan.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 21:55
 Čau tak jsem dneska prošel i přepínání na šlapání a startování srovnal jsem tam ty 3 kuličky všechno je čistý a funkční zkontroloval jsem i znova startovací čelisti.Při startování se celý ten mechanismus má tehdence točit ale nejde mu to jen když víc šlápnu tak se to pootočí vždycky jen zhruba o centimetr nebo vůbec tak přijímám další rady drazí přátelé a příznivci starých a krásných motorek.Děkuju čau Dan.
Datum: 30. března 2011 21:55
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Když se to při našlapávání točí, ale neklade to odpor ,může být malá komprese. Prohlédni těsnost dekompresoru a svíčky.
Potom rukou otáčej setrvačníkem a zjistíš, jak velký odpor klade píst.
Datum: 30. března 2011 12:31
 čau , drží ti to volnoběh kdyš nastartuješ ?? ja mam zkušenosti s babetama 210 ale asi to nebude velkej rozdil mezi nimi.jak maš vystupni hřidel od klikovky na spojku tak jak je nani jakoby ta hruška ktera ma na sobě startovaci pakny a uvnitř tu hřidel s jehlovym ložiskem tak ta hruška by se měla mezi tim spojkovym košem a kartrem pohybovat v delce cca 1mm aspoň , ne napevno jinak to dela bordel a nedrži volnoběh , nebo jestli při šlapání necítíš že točiš motorem tak ti nezabiraj ty pakny
Datum: 30. března 2011 0:02
Jméno: pajoš
IP: uživatel10891
 zdravím mám dotas dostala se mi pod ruku babeta a je u ní problém že nejezdí na jedničku(jako by tam nebyla)ale když trochu zašlápnu tak se tam jakoby zařadí dvojka a jedu ale jakmile příjde stoupání tak napřed motor začne vadnou a pak místo zařazení jedničky motor jede na neutral(jakoby)prosím o radu babetu mám poprvé v rukách a nák tomu nemůžu přijít na kloub dekuji všem za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 14:57
Jméno: pajoš
IP: uživatel10891
 takže to rozpůlit
Datum: 01. dubna 2011 14:57
Jméno: Čenda
IP: uživatel11435
 Volnoběžkou v motoru by to mohlo bejt...
Datum: 31. března 2011 23:42
Jméno: pajoš
IP: uživatel10891
 provedl jsmem ale nepomohlo to
Datum: 30. března 2011 14:55
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Pro jistotu vyměnit olej v převodovce a potom se uvidí .
Datum: 30. března 2011 13:53
Jméno: Petrys
IP: uživatel10166
 Zdar draci, mám jawu 250/353 azadní kolo mám celý k pravý straně, a přitom na kyvce vůle není, co s tim?? dík draci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 8:33
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 sa pohraj ze sponovakama,
Datum: 29. března 2011 8:33
 Ahoj.Prosím Vás chci se zeptat , když si tady na fichtlkrámku koupím tuhle rozetu : http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_430.html tak co všechnok tomu musím ještě dokoupit abych namontova a jel. ? nakolik je tato rozeta ložisek ? a ty 3 tyčky co se stčí do náboje tam jsou ? Děkuju moc. Prootže já mám třeba starou rozetu na jedno ložisko a v kalalogu ND jsou psamé dvě tak nevím , Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 14:52
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 jo má pravdu předseda... na ten nálitek sem jaksi zapoměl
Datum: 29. března 2011 14:52
 jedno- a dvouložiskový rozety nejsou stejný, ta jedno- má uvnitř nálitek o menším průměru, o kterej se opře první ložisko a druhý tam už nedostaneš (což by se ale dalo změnit pomocí soustruhu, jedno- lze předělat na dvou-). 3 tyčky jsou samozřejmostí, bez těch by byla rozeta jaksi k ničemu, a co se týče počtu ložisek, Sesa píše bez "ložisek", nikoli "ložiska", takže to je myslim jasný..
Datum: 29. března 2011 13:30
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 kolik si tam dáš ložisek je tvoje věc, koupíš si také dle toho ten vnitřní náboj pro jedno, či dvě ložiska. dále pak segrovka a ty dva kolíčky pro náhon tacho. i podle fotky lze poznat že tam jakési sváry kolíků sou
Datum: 28. března 2011 22:52
Jméno: Pioner21
IP: uživatel11309
 zdarec dneska jsem dal na jawu 21 motor do kostry a z nižeho nic se mě nahce točít sekundarní kolečko rychlosty dam jdou 1N2N3,ale před go se točilo mormálně měníl jsem ložiska,gufery,otevřené pouzdro,zavřené pouzdro,startovací segment,spojku,pístní kroužky,atd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 16:52
 tak asi boli spatné tie puzdra predlohoveho hriadeli,,, to na 100% budú oni
Datum: 29. března 2011 16:52
Jméno: DaTio
IP: uživatel11411
 niesom ziadny expert na motorky ale ked som robil GO motora tak ani mne neslo rukou potocit sekundarne koliecko (mal som neutral)...ale po par KM jazdi sa to nejak rozbehalo a teraz ide lahucko prstom tocit...
Datum: 28. března 2011 9:57
 takze ho skusas tocit rukou a nejde ti? no to je celkom normalne ze to ide tazko. Daj tam koleso, retaz a nelakaj sa. Nie si superman, ze s tym pohnes rukou.
Datum: 27. března 2011 22:26
Jméno: Pioner21
IP: uživatel11309
 ,ale když boudnu trošku do sekundarního kolečka šroubovákem+kladívkem tak se toší,ale střašně z tuha
Datum: 27. března 2011 22:09
 a když je nastartovanej motor a zařazenej kvalt, netočí se i když je bez řetězu nebo jen s nasazeným řetězem a zadnim kolem? v prvnim případě si tam zapomněl dát přimární řetěz, v druhym moc utáhlá spojka, každopádně výborná GO
Datum: 27. března 2011 22:03
 cus potrebuju se zeptat kolik ma byt u stelovani spojky ? a to jako staci tam ta dlouha tycka a kulicka A nebo tycka kulicka a jeste mala tycka dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 16:26
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
Datum: 27. března 2011 16:26
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 krátká tyčka - kulička - dl.tyčka...
Datum: 27. března 2011 16:25
 Z pohledu na zapalování, dlouhá tyčka,kulička,krátka tyčka.
Datum: 27. března 2011 16:25
Jméno: honza
IP: uživatel7152
 zdarec draci, mohle byste mi prosím někdo vysvětlit tuhle převodovku? Píše tam, že je nutné prohodit kolečka dvojky. takže to bude dlouhá a rychlá jednička, krátká silná dvojka ale zase bude skok mezi 2 a 3 ne? Díky za vysvětlení
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 9:53
Jméno: honza
IP: uživatel7152
 aha díky  už to chápu
Datum: 27. března 2011 9:53
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 http://www.fichtlkramek.cz/obr/originaly/obrazky22/200806210719561.jpg
Datum: 27. března 2011 0:03
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Ty kolecka musis prohodit, protoze kdyz to neudelas, tak bude 2-ka dlouha temer na urovni 3-ky. Kdyz si v manualu k pio najdes prevodovku, jak jdou hridelky a kolecka, tak z toho si po chvilce premysleni odvodis, jak to funguje a proc ty kolecka musis prehodit.
Datum: 26. března 2011 23:52
Jméno: honza
IP: uživatel7152
Datum: 26. března 2011 20:00
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
Posl.aktualizace: 27. března 2011 0:24
 To je nějaký vymezení vůle a dává se tam prý jenom když máš mezi karterama papírové těsnění. Když tam máš tmel tož se tot am Nedává. Aspon teda takto mi to říkal odborník když jsem se o tu podložku taky zajímal
Datum: 27. března 2011 0:24
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Já bych ji tam dal ...když je kreslená na výkresu tak nějaký smysl má .
Datum: 26. března 2011 19:11
 taky to potřebuji vědět. Když sem naposledy půlil motor tak sem vymněnil start. segment a páka nedržela v dorazu, mohla to způsobit absence téhle podložky ?
Datum: 26. března 2011 18:39
 1)čau hele muj motor je celej nákej náladovej. dam neutrál startuje jenom s plynem i když je horkej předstih kráásně nastavenej najednou to udrží cca podle nálady 10sekund. jde o to že kdyzž to nakopnu na neutrál dam tam jedničku tak to prostě netáhne  čím to je? prostě to netáhle ani když běžim velde motorky a rázem to chcípne po pár vteřinách to už nestíham vedle toho běžet. po chvilce 5min. to tam kopnu a vše ok. jak to?
2)když jedu na vysoký otáčky tak místo toho randálu co fichtl dělá mi vtom někaj klepe praská šustí je to dost nepravidelný, nevim ten zvuk skoro nejde popsat a je to jenom když tam je převod a jede se na max. otáčky
3) je normální že mi to na dvojku na max. otáčky cuká?
4)jedu po silnici dvojka krásně zabírá vyjedu z lesa 10minutová projíždka a motor vůbec netáhne ale vůbec asi výbrus co má to sílu jak moucha  na jedničku bych to předběhl a na louce dvojku nezařadim to znamená že jedu 10km/h max.
PS: asi to bude chtít výbrus jak poznam kolikátej tam je? má to prej najeto 11tisíc nez se rozbylo lanko
díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 10:55
Jméno: standa
IP: uživatel11398
 ano souhlasím s Bugsem,zaprvé zjistit,jestli to má tlak,pokud ano,tak je problém jasně v karburátoru a zapalování.....chce to 10 minut času a dvě šikovný ruce....
Datum: 26. března 2011 10:55
 Já to vidím na pořádný překontrolování a seštelování předstih/odtrh/karburátor.
Datum: 26. března 2011 9:59
Datum: 25. března 2011 23:44
 Vidím to na GO motoru
Datum: 25. března 2011 23:21
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 Jakby vybrus tam maš poznaš pomoci šuplery a nebo na pistu je napsane čislo jestli de ještě vidět
Datum: 25. března 2011 23:10
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11307
 Dobrý den, potřebuji vědět jakej typ ložisek se dává do kol na Jawa 21 a do rozety. V katalogu náhradních dílů je u rozety 6004 ale u kol tam typ néni. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 21:10
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11307
 Dik to R znamená že jsou zapouzdřená?
Datum: 24. března 2011 21:10
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 cau tak do kolies idu loziska cislo 6201 2R. do kazdeho kolesa idu dve
Datum: 24. března 2011 21:07
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel8993
 Čau draci chci se zeptat mám ČZ 175/477 a při jízdě se mi tak houpou řidítka i když jedu po krásný rovný cestě.Nevím jestli je to závada nebo je to prostě normální.Nedávno jsem měnil tlumičový olej ale je to pořád stejné.Dělá vám to taky nebo máte řídítka normálně klidné při jízdě.Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 9:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 tak to mi robilo na pionieru a to bolo tým že som mal koleso ako vajce
Datum: 23. března 2011 9:11
 Ne nehoupe se do strany, ani nekřupe při brždění nic takového.Houpe se nahoru a dolu.Jako kdyby pořád pružila.Nevim jestli je to prostě tim že je to ještě nedokonalé, a nebo nevim
Datum: 23. března 2011 8:46
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 jak houpou?
do strany?-spatne utahly kolo, nevyvazena guma, spatne sjeta guma
v krku rizeni krupe pri brzdeni?- spatny loziska v krku...
Datum: 22. března 2011 22:22
 Dobrý den chtel jsem se zeptat zda nekdo neví kde bych sehnal spojkové lamely na jawa dandy 50 za odpovědi predem dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2011 18:36
 Tohle tezko sezenes, bud na nejakym nemeckym shopu a nebo obvolat servisy ktery se na tyhle motorky specializujou, zkus napsat do TK mota jestli nezvladaj zrepasovat starou. Jinak je tu dalsi moznost najit si nekoho kdo delal GO motoru bud na inzerci nebo motorkari.cz a optat se ho odkud ma dily. Tohle ani sesa nedokazal splasit
Datum: 22. března 2011 18:36
 Zdravim mam upravenyho mustanga do krosu zatim konstrukcne a chtel bych od vas poradit jaky si mam koupit prim.kolecko podle me je 10 zubu vepredu a 75 vzadu moc?Mimochodem mi bohate staci kdyz to pojede max.30 je to do poradnyho terenu,kopce ktery nevylezu za blata ani rukama nohama,jen mam proste strach co to asi udela za paseku s tou rozetou a řetazem.Díky moc za pomoc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2011 18:12
Jméno: fichtlar
IP: uživatel11114
 10ti zubé kolečko bych tam nedával dej tam 11ti zubé a dej si tam eště 9ti zubé primární kolečko když tam budeš mít 75tku rozetu,11ti kolečko a 9ti prim. kolečko tak nebudeš potřebovat ani dvojku
Datum: 21. března 2011 18:12
 Čus draci potřebuju poradit ohledně stoupaček u kříže u Jawa 50/21 sport.Na stoupačkách už ten závit něco pamatuje a chtěl bych ho projet závitníkem a neim jaký tam je přesně ale nejspíš typuju M12x1,5.Jaký tam teda je ????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2011 9:05
 Závit na stupačkách, nebo v kříži? Stupačky nejhůř koupíš nový.
Datum: 21. března 2011 9:05
 ahoj chtěl bych poradit z vyfukem na jawku 50 mam motor bez vyfuku mam akorad koncovku chtel bych poradit jak udelam vyfuk material doma mam nechce se meho kupovat jeste po pripade jak ztlumit hluk diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2011 14:04
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Dej tam to, co tam patří a přestaň vymýšlet nesmysly...
Datum: 20. března 2011 14:04
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 utfg.net tam ti poradí
Datum: 20. března 2011 13:43
 Dej tam trubky co vám doma vedou ke komínu
Datum: 20. března 2011 12:52
 čau mozu se zeptat jestli de ja jawe 23 dajou vivařit zuby na pulmnesici
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2011 13:30
 Moc dlouho to fakt nevydrží, lepší je dát nový startovací segment.
Datum: 19. března 2011 13:30
 no tak všechno jde když se chce, ale pochybuju že to nějak rozumně dlouho vydrží..
Datum: 18. března 2011 23:44
 je to blbost...proč nekoupíš novej?? Dyť to není drahý
Datum: 18. března 2011 23:13
|



|