|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 23. května 2011 17:41
Jméno: Jirka21
IP: uživatel1434
Datum: 23. května 2011 17:41
 To je přípravek pro usnadnění montáže čertíků řazení, oni rádi vyskakujou
Datum: 17. dubna 2011 12:42
Jméno: roman
IP: uživatel11557
 cus,, nevíte jáky maj bejt tyčky na spojku u jawy 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2011 11:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tam je jen jedna dlouhá stejně jako u 555
Datum: 17. dubna 2011 11:42
 zdar draci mám dotaz jaký primární kolečko bylo originál na ČZ 125/476 (kolik zubů?)
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2011 6:20
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Pokud jde o primární převod , je to 40/21 u čz a 47/29 u jawa 350. Najdeš to na http://www.sesa-moto.cz v technickém popisu.
Datum: 18. dubna 2011 6:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když už jsme u toho kolik má mít 350/634?
Datum: 17. dubna 2011 12:48
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 52/15
Datum: 17. dubna 2011 11:35
 Ahoj. Jakej kvalt má bejt zařazenej u motoru Jawy 21 když ho skládám?? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2011 22:51
Jméno: Kovax
IP: uživatel11540
 ale radši si tam dej neutrál mezi 1,2 protože se nekdy stává ze se tam nejak hejbne hřídel a pak tam už nejde tak at si muže zjištovat jak si natom..
Datum: 16. dubna 2011 22:51
Jméno: vena
IP: uživatel590
 To je jedno
Datum: 16. dubna 2011 20:54
Jméno: Fík
IP: uživatel8989
 Zdravím draky! Máte někdo Jawu 350/638? Jaké (kolikazubé) kolečko máte na sekundáru? Dík moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2011 11:12
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 16 ted predtim 17
Datum: 16. dubna 2011 11:12
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Zdar koupil jsem si J21 ale byla schovana ve vlhkém sklepě a tak se mi na motoru udělalky mapky z nějakých oxidů a technickým benzínem to nejde vycistit.......nemáte nějakej typ jak se toho zbavit? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2011 12:01
 Ten normální silichrom nebrat - to je moc hrubý, poškrabe ti to, to radši ten EX, který je teda bohužel dražší a nebo já jsem to měl na číze 175 450.05 taky trochu zoxidovaný, tak jsem to přebrousil jemnýma smirkama pod vodou nebo přidáváním techničáku, aby to nešlo na sucho a zbavil jsem se toho a pak jsem to ještě leštil, ale to už je vedlejší. Měl jsi to ve vlhku no, hliník rád oxiduje a má takové bílé fleky pak. nebo se dají v drogerii koupit brusné houbičky různých hrubostí - to je mco dobrá věc... to jsem taky používal a mám je ještě někde doma
Datum: 16. dubna 2011 12:01
 Tak si kup v drogérie,nebo v mototechně silichrom a vylešti to.
Datum: 15. dubna 2011 17:03
Jméno: Honza
IP: uživatel11453
Posl.aktualizace: 15. dubna 2011 14:45
 ano je to rovnake
Datum: 15. dubna 2011 14:45
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Zdare, mám doma panelku 250/559 trochu a měla 16'' kola, jenže ty k ní nemám, ale mám doma kola 18'' které by tam pasovaly! Chci se zeptat jak mám pozměnit sekundární převod, jaké kolečko na motor? Rozetu mám origo 46z.!Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 18:42
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Myslel jsem, že tam dám 16ti nebo 17ti zubý kolečko a mělo by to být v poho  Tak to asi udělám...
Datum: 14. dubna 2011 18:42
Jméno: Dunco371
IP: uživatel11545
 Podla mna nic nemusis menit... Motor má dostatocnu silu na to abi to utiahol.. Ale bacha budes LIETAT!! Ale uz ked chces neco menit vymen primar za nejaki o 2-3 zuby mensi..
Datum: 14. dubna 2011 18:36
Jméno: crosss
IP: uživatel11513
 čau tady asi neseženu v kramku 9 z. sekundaro na fichtla co ?? ale tak 10 by měla taky slušně tahnout comyslite ??  jo a kolik ma original rozeta ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 20:51
 S 10z. to už není na ježdění, leda pokud bydlíš na sněžce a musíš ráno do krámu.
Datum: 12. dubna 2011 20:51
Jméno: standa
IP: uživatel11527
 Myslím že pro tvoje potřeby se spokojíš i s 11z kolečkem.....a 10z kolečku tu sesa myslím má.....jinak na co potřebuješ proboha 9z sekundár? to se snad ani nedělá....to s tim chceš šplhat po stromech? a nebo stavíš frézu?
Datum: 12. dubna 2011 13:56
 Ahoj Seso,
zde drak Honza Richter, Roztoky.
Mám otravný dotaz. Nevíš, jaký levý závit má (nebo má mít) volnoběžka babety?
Jednu už jsem od Tebe před časem pořídil (MASCO GEARS), ale s "levoběžkami" jiných firem, ani s typickým bicyklovým levozávitem pravé misky středového složení se to shoduje jen velice přibližně, takže to nejsem štont narvat až na konec závitu jisté americké náby (Staton Inc.).
Nevím teď, jde-li o vadu kusu nebo rozdíl normy, ale rád bych to zjistil dřív, než začnu volnoběžku decimovat násilím.
Tedy, prosím o info, jaký závit je na babeťáckých volnoběžkách, které nabízí Tvůj ctihodný Fichtlkrámek.
Jan Slim Richter, Roztoky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 17:50
 čau, dnes při výrobě používají jíný typ závitu ...ja jsem s tím měl také problém volnoběžka jde do půlky závitu našroubovat a pak se zasekne a nejde s tim nic dělat...je to proto, že to není řezáno metrickým závitem ale zřejmě vitvortovim závitem....aji měrkama závitu jsem to předtim měřil a je jiný na te volnoběžce.....ale nakonec jsem sehnal s klasickym závitem ......ta co máš by šla asi namontovat na nově vyrobený buben ale ten stojí okolo 600 myslim a výplet kola okolo 200 kč bez špic novejch
Datum: 13. dubna 2011 17:50
 fiha draku,,kazdopadne kdyz slapes tim se utahuje vonobezka na zavitu,, nikdy nebyl problem,,jen jednou mi to vratil pac na naboji mel opacny zavit,ale ja prodavam porad stejnej smer zavitu,,co mam za babu?model a rok vyroby?podle me vyrobce jednou musel zmenit vyrobce volnobezky a upravil i ten na boj pri vyrobe
Datum: 12. dubna 2011 13:33
 Zdar draci mám 2 otázky mám mustafa najeto něco přes 7 km měněná jen spojka a když dám tak čtvrt plynu tak tam něco jako by zvoní co to muže být ? díky a ještě když mám 2vou kroužkovej píst to je originál nebo nákej tuning ? nejsem totiž první majitel díkes a zdarec
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 19:57
Jméno: kovax
IP: uživatel11540
 nejspíše klika má moc vekou vůli, kámoš to mel taky tak si sehnal kliku a už to má v pořádku.
Datum: 14. dubna 2011 19:57
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 taky mne při viších otáčkach zvoní válec a nevým čím by to mohlo být,
Datum: 12. dubna 2011 20:14
 Tak to by mohly byt pistni kroužky třeba nebo klikovka..... to bys musel rozdělat a zjistit to no...
Datum: 11. dubna 2011 23:23
 jo to dělalo už před tou spojkou ale právě sem koukal na video a tam ten fichtl potobně zvonil a řikal tam že motor je před smrtí tak snad mě to taky nečeká
Datum: 11. dubna 2011 21:56
 V posledním letech se dávaly 2 kr. písty,takže to je normální.
Datum: 11. dubna 2011 21:42
 Zajistil jsi plíšek a dotáhl všechno fest?  Před tím ti to nedělalo? Kdyžtak si zkus sundat spojkovi víko a normál bez oleje neboj nakopni to a poslouchej odkud to jde jestli je to fakt ve spojce nebo tak. A dvoukroužkovej píst je uplně běžnej.  Taky ho mám.
Datum: 11. dubna 2011 21:40
 originál je 3 kroužkovej píst ale ten už seženeš věčinou jen na burzáchach atd jinak se dáva 2 kroužkovej
Datum: 11. dubna 2011 21:39
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 Čau co řikate na kombinaci 10 z. kolečko na motoru a 75 z. rozeta bude to mit silu ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 16:13
 Pozor,primárko je to u spojky,ne u zapalování!
Datum: 12. dubna 2011 16:13
Jméno: crosss
IP: uživatel11513
 jo ale tady nejsou 9 dady jsem našel jenom 10
Datum: 12. dubna 2011 10:42
 Rozety sou drahý,bejt tebou,vemu 9.z. primárko
Datum: 11. dubna 2011 21:35
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 tak jekou rozetu byste doporučili na original kolečko 13 z. aby to mělo silu do kopcu a byhna ??
Datum: 11. dubna 2011 21:21
 originál řetězovi kolecko je 13 Z
Datum: 11. dubna 2011 21:17
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 a nebo original kolečko na motoru myslim že tam je 12 z. a 75 z. to by už šlo ne ??????????
Datum: 11. dubna 2011 21:15
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 ale zase se to jen tak nezastavi  mysliš že jenom fakt 20 ?
Datum: 11. dubna 2011 21:13
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 pojedes 20 km/h na trojku na plenj plyn
Datum: 11. dubna 2011 21:10
Jméno: Petr
IP: uživatel1337
 Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli áte někdo zkušenosti s rychlou převodovkou 17/21. Přemýšlím oní, ale nechce se mi vyhodit tolik peněz a pak to nebude mit cenu tak prosím napište jestli to pomuže. V pionyru mam 9z primarko a snizenou hlavu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 20:39
 čau draci nevíte jak mam rozpůlit motor jak jsou ty ložiska na klikovce tak je musim nějak rozehřát aby šly ven nevíte jak to mam udělat díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 18:53
 Takže zaprvé - existuje něco jako stahová a zadruhé rozehřátím to jde téš ale pokud si to nikdy nedělal nebo nemáš po boku někoho kdo to umí tak jo ale sáám bys ty kártry tak možná pokazil.
Datum: 11. dubna 2011 18:53
 nejjednodušší je to vzít stahovákem...
Datum: 11. dubna 2011 16:06
 Dobry! draci potreboval by som vediet ze nové lamely aké sú hrubé, Diky za vsetky odpovede,
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 19:08
Jméno: menhy
IP: uživatel2773
 pic draci,mam takovej problém,mám čz 175/477,když se rozjíždim nebo jedu ,tak jako by my klouzala spojka,spojku jsem úplně povolil a furt stejný.už nevim čim by to ještě mohlo bejt.všem dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 11:15
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 *lamely
Datum: 10. dubna 2011 11:15
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 špatné lamaly
Datum: 10. dubna 2011 11:14
Jméno: Ruda
IP: uživatel11500
 Zdravím,prosím zkušenější o radu, u stadionu s11 jsem vyměnil převodový olej, starého vyteklo asi deci nalil jsem nový PP80 a spojka nevypíná.Pročetl jsem všechny rady zde a nic nepomáha. když tam bylo málo starého oleje tak to fungovalo. Děkuji za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2011 17:08
Jméno: mahony.x
IP: uživatel8746
 já liju do staďáka PP80 a spojka funguje uplně normálně
Datum: 02. června 2011 17:08
Jméno: Ruda
IP: uživatel10879
 Díky moc, hned vyzkouším.
Datum: 10. dubna 2011 16:48
Jméno: kuba
IP: uživatel11507
 sorry PP7 nějak mě vypadlo písmenko
Datum: 10. dubna 2011 12:41
Jméno: kuba
IP: uživatel11507
 ten olej tam v žádném případě nepatří měl jsem stejný problém.. vylej ho, nalej pp7 nech to nastartovaný na neutrál trošku to uhřej,vypusť a nalej novou náplň ale fakt jedine P7 nic jinýho nevymýšlej zkoušel jsem to hodněkrát a jinudy cesta nevede.
Datum: 10. dubna 2011 12:40
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11473
 Zdarec draci, nevíte k čemu je v převodovce řadící segment (vidlička) a kolik jich tam je? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 10:17
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 jestli myslis fichtla,tak jedna, a ktomu aby to řadilo kvalty
Datum: 10. dubna 2011 10:17
 čus draci mám problém nevrací se mi páčka spojky Jawa 05 mám tam ten kulatej dekl před zimou fungovala ale ted nic bowden ka jsem se dostal jsem promazal ale furt nic napadlo mě nemá u toho plíšku na tom deklu jak pak tlačí na tu tyčinku být náka pružinka k navraceni? ale asi ne že? prosím poradte dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 22:02
 no musel jsem povolit tu matku u toho plíšku co pak tlačí na tu tyčinku a pak jsem posunul víc ten bowden a bylo hotovo
Datum: 09. dubna 2011 22:02
 A čím to bylo?
Datum: 09. dubna 2011 21:30
 no už mi to jde
Datum: 09. dubna 2011 19:51
 Čau draci, co upřednostňujete při utěsňování motoru? Jde mi především o kombinaci silikonu a papírového těsnění, máte s tím dobré zkušenosti? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 22:18
Jméno: madness
IP: uživatel10468
 Já mám ještě starý hermosal. Musím dlabat ze spodku, protože nahoře je to ztuhlé, ale ještě nezklamal.
Datum: 09. dubna 2011 22:18
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 já kombinuji papirove těsnení se silikonovým tmelem,a nikdy mě to nezklamalo...\r\n
Datum: 09. dubna 2011 16:18
|



|