Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ZDAR draci, dneska jsem byl na malé vyjížďce (JAWA21) a od půlky cesty jsem nemohl podřazovat. Řadit nahoru 1,2,3 je v pohodě,ale dolu to nejde. Taky když řadím nahoru,tak je cítit jako by takový odpor. To je v pořádku. Chci tím říct,že když chci podřadit, tak tam ten odpor chybí, respektive řadící páka je úplně volná. (Podřadit jde až na desátý pokus) Chci se zeptat, co se asi pokazilo??? Momentálně na to nemám čas, ale hodlám zkontrolovat šroubky co drží řadící automat. Jen mám strach,aby to nebyla pružinka řadícího automatu, to bych musel půlit,že?!?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2011 20:26
 souhlas s fermez, povolenej šroubek na automatu
Datum: 08. dubna 2011 20:26
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 pravdepodobne volny sroubky na automatu nebo ma na levy strane velkou hlavu a nejdeto presto dal posunout
Datum: 08. dubna 2011 19:18
 zdar,měl sem to sami a byla pružinka automatu v čudu....takže pokud nemaš nahradni motor tak tě puleni nemine...
Datum: 08. dubna 2011 18:50
Jméno: VOJTA
IP: uživatel11487
 Čau,\\r\\n Potřebuji pomoct, mám ČZ 175/477 a teče mi olej přes spojkovou tyčinku do víka motoru, následně pak na řetěz, který olej rozmetá po zadním kole a baltníku. Nevím jak mám demontovat těsnící zátku (aniž bych ji porušil) která je vsazená v hřídeli. Existuje na demontáž nějaký vytahovák? Nebo se to dá vypíchnout šroubovákem ven? Za všechny rady budu rád.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2011 13:26
 vojta: proti tomu rozmetávání existuje taková vychytávka, neni to nic převratnýho, kryt řetězu se to jmenuje...
Datum: 08. dubna 2011 13:26
Jméno: jawar venca
IP: uživatel9464
 vypichni to sroubovakem nebo zahnutym tvrdym dratem a pod ti m je filc-tak udelej novej a vrat to zpatky.Prumer diry ve filcu vysekni tak 4kou vysecnikem-muze byt i3rojka
Datum: 07. dubna 2011 22:55
Jméno: čača
IP: uživatel11489
 Udělejte si háček a silonové těsnění vytáhněte a vyměňte za nové
Datum: 07. dubna 2011 22:55
 Čáu draci mám problem dneska sem měnil lamely dal sem je tam přesně tak jak byůly nafotil sem si to a pak sem to složil podle fotek složil sem to nalil olej nechal sem předtim lamely ještě přes noc nasáknou v oleji a 4 sem dupnul naskočilo to po chvýly sem to chcípnul a chtěl sem vyjet z garáže a zjistil sem že když mám zařazenou jedničku a zmáčknu spojku tak to nic neděla s tyčkama sem nic nedělal a předtim to šlo nevíte co stim ? apromintě že otravuju ale nemámi kdo jinej poradit děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 20:46
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Musíš nově nastavit spojku protože když lamely vyměníš za nové, tak budou ty korky logicky širší než ty co si tam měl a spojka tudíš nebude fungovat spravně
Datum: 07. dubna 2011 20:46
 Zdar, vím , že toto sem nepatří. Ale potřebuji naléhavě pomoct. Jaké rozměry má gufero u čz 175 487. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 23:01
Jméno: čača
IP: uživatel11489
 V případě, že je gufero na stranu k dynamu je gufero 20x30x7a je umístněno v hlinikovém domečku, jestli je gufero u řetězového kolečka tak má rozměr \r\n30x40x7. Můžete se podívat na další díly na http://www.ceskemotocykly.eu
Datum: 07. dubna 2011 23:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
Datum: 07. dubna 2011 20:55
Jméno: michal
IP: uživatel2942
 čau draci, mám dotaz.... dnes jsem z motoru vytáhl tu delší tyčinku co vypíná spojku.... v jednom místě byla "ohlodaná" tak jsem jí chtěl zaměnit za tyčku z rezervního motoru....a teď pozor, ta druhá, byla o 5mm kratší... ( jen podotýkám, že rezervní motor ve fíku normálně šlapal a spojku vypínal a ten co je namontovanej taky). Tak se ptám jak to že má každa tyčka jinej rozměr.? Jeden motor rok výroby 1974 a druhej 1980. Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 21:34
Jméno: michal
IP: uživatel2942
 díky za info draci, dnes jsem tuto věc konzultoval s kámošem zamlada jawystou a ten mi říkal že asi někdo kdo vlastnil fíka předemnou, někde pro*ral kuličku. Tím pádem spojka asi nevypínala a tak tam nafušoval tu delší (o těch 5mm co je vlastně rozměr kuličky) a to ohlodání mohlo vzniknout tím, že krátká a dlouhá tyčka jsou v sevření (na jedné straně spojka a na druhé dorazový šroub) a tím pádem se pořád točí aproto asi to ohlodání. Jinak jsem na to dneska koukal a ta "delší" (+5mm)tyčka je na druhý pohled z jiného materiálu. Každopádně vám díky a ať Vám to jezdí  zdarec michal
Datum: 07. dubna 2011 21:34
 Je možný, že jedna z tyček byla v minulosti vyrobená doma. Poskládej to tak abys měl krátkou tyčku, kuličku a dlouhou tyčku. A aby to šlo doštelovat a fungovalo to.
Datum: 07. dubna 2011 10:58
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 To bude asi tím že v každěm motoru je jiná spojika ale nevím...A nebo je v pravém víku delší štelovací šroubek, kterým těch 5 mm dodáš..Ale tak jestli ti vypínala a zapínala normálně tak bych ji tam nechal...
Datum: 06. dubna 2011 22:56
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 stavécí šruob je dost dlouhej nevím teda jestli pokreje 5mm ale 5mm by odpovídalo kuličce která tam je
Datum: 06. dubna 2011 22:55
 Ahoj draci zítra chci odmastit startovací čelisti na babettě 207 , poradíte mi prosim vás nějakej prostředek na odmaštění ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 11:07
 Perchlór, trychlór, tetrachlór. Pokud je seženeš. Druhá možnost je propanbutanový hořák. Obložení ohříváš a mastnota leze ven. Mastnotu otíráš hadrem a hřeješ tak dlouho dokud něco leze. Nesmíš to rozžhavit moc aby ti nepovolilo lepidlo pod obložením. Odmašťování nějakým benzinem nebo šmirglování povrchu nemá smysl, mastnota je násátá vevnitř.
Datum: 07. dubna 2011 11:07
 čau, nejlepší odmaš´tovadlo je tetrachlor a da se sehnat ve starejch hasících přístrojích, ale dnes se tato látka už nepoužívá ...byla zakázaná, ale sehnat to kolikrat ještě někde de ...mam to odskoušeny a je to fakt nej
Datum: 06. dubna 2011 23:36
 vem technickej benzín
Datum: 06. dubna 2011 20:58
 hoď to na pár dní do ředidla  a obrus trochu šmirglem..
Datum: 06. dubna 2011 20:54
 Čus,to neodmastíš. Je to vpity víš. Dělá se to trichlákem a odmaštovákama na brzdy,šmirglem obrousit atd. Odstran závadu odkud ti utekl olej,a kup novy pakny. Třeba ti poradí jiní draci jinej fígl.
Datum: 06. dubna 2011 20:45
 benzínem čim jinym..
Datum: 06. dubna 2011 20:42
 Ahoj, chci se zeptat na dotaz ohledně spojky. Prodrbal jsem někde kuličku od spojky... má tam byt : dl.tyčinka/kulička/ krátká tyčinka.... a chybí mi ta kulička... ptám se ...dá se koupit ta kulička samostatně nebo mužu tam dat jakoukoliv kuličku třeba z ložisek?? děkuji...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2011 19:32
 dík hoši, dám tam teda tu z ložiska... ještě jednou dík
Datum: 06. dubna 2011 19:32
Jméno: sam
IP: uživatel11481
 5mm v každé prodejně kol ji koupíš!
Datum: 06. dubna 2011 19:28
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Presne tak, z loziska. Prumer by mel bejt stejnej jako maj ty tycky aspon myslim... popr dohledat v katalogu nd tam musi bejt rozmer
Datum: 06. dubna 2011 19:20
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 Můžeš tam dát normální kuličku z ložiska, ta je taky tvrdá..Já jí tam osobně mám a šlape to...Jen nwm jakej má být rozměr skus to ňáko od oka aby nebyla moc malinká asi o něco větší jak tyčky, ale aby se tam zase vešla =) třeba někdo řekne která to je....
Datum: 06. dubna 2011 19:18
Jméno: kamikaze
IP: uživatel9610
 Zdar, pls o kolik mám zkrátit primární řetěz, když chci použít 9zub primár?o jeden? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 9:38
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Myslim, ze 2, ale to uvidis...
Datum: 07. dubna 2011 9:38
Jméno: hanez
IP: uživatel7949
 AHoj, jak sundáváte ložiska, která vám zůstala na hřídely místo v kartru. Mě teď např. zůstalo ložisko na kolečku z převodovky, (které má na sobě sekundární převod) tedy to poslední v převodovce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2011 15:18
 Sakra kdo seš?
Datum: 06. dubna 2011 15:18
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 05. dubna 2011 23:33
 Flexou
Datum: 05. dubna 2011 22:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 taky jde vzít kladivo a lo ložisko rozmlátit
Datum: 05. dubna 2011 20:49
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 V nejlepším případě to jede zahřát to ložisko a pak šoupnout kus hřídelky do vody a sklepnout, jinak teda stahovákem.
Datum: 05. dubna 2011 19:47
 Stahovákem
Datum: 05. dubna 2011 19:45
 Zdravím,nedávno jsem zde koupil 17 zubé kolečko na Dandy 125. Bohužel nestačí délka řetězu.Setkal se s tím už někdo? Jaká je délka řetězu ,prodávaného zde v e-shopu?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 23:02
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 Zdar taky sem o něm uvažoval..Normal rozřezej nějakej starej a dej tam dvě spojiky nakombinuj to...Pak napiš jak to jede maximalku rozjíždění a tak prostě změnu dík =)
Datum: 05. dubna 2011 23:02
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Jak by to chtel udelat? asi spoji dva retezy ne... i ja to tak mam na motorce
Datum: 05. dubna 2011 22:13
Jméno: Vít Panáček
IP: uživatel11474
 to by mě zajímalo jak to chceš udělat xD viděls někdy spojku na řetěz?
Datum: 05. dubna 2011 22:10
Jméno: zar
IP: uživatel265
 Stát se to může nejednodušší je dát za sebe dvě spojky na řetěz
Datum: 05. dubna 2011 21:19
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11473
 Zdarec draci, na Jawě Moquito mi vyskakuje 2 a 3. Bylo by možné vyměnit díly z jině převodovky, které vyskakuje jen 1? Popřípadě nevíte kde by se dala zakoupit nová převodovka nebo díly na ni? Díkes za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 18:50
 ahoj asi mam problem s převodovkou, nejak mi tam klape, na jedničku a na dvojku ješťe víc a na trojku to nedělá vůbec na neutrál to taky nedělá. když mám zařazenou jedničku a couvám tak se to zasekne a musim popojít dopředu a pak zase couvat myslim si že to jsou řadící vydličky .. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 14:58
 vylomenej zub na předlohové hřídeli...
Datum: 04. dubna 2011 14:58
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 zdar, nasadil jsem spojku zpátky na motorku a za boha nejde otočit zadním kolem, fakt si nevím rady, poraďte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 17:36
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 už je to vyřešeny, ale diky a rady!
Datum: 03. dubna 2011 17:36
 nenarval jsi tam dlouhou svíščku?  ... a nebo máš třeba raflý píst ve válci
Datum: 02. dubna 2011 23:33
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 no tak to bude ten bazmekt
Datum: 02. dubna 2011 22:59
 Zkus úplně povolit šroub na pravým deklu.
Datum: 02. dubna 2011 22:58
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 ne nejde to nakopnout, a otočit tím nejde ať je tam kvalt, nebo neutrál, ať držím spojku, nebo ne.
Datum: 02. dubna 2011 22:51
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 mozna to bude tim jak jsi sundaval viko tak jsi tam dal spatne ten ozubenej ksindl....jde ti to nakopnout?
Datum: 02. dubna 2011 22:46
 Takže,jestli to dobře chápu-když tam máš rychlost a držíš spojku,tak se zadní kolo otáčí stejně ztuha jako kdyby si ji nedržel?
Datum: 02. dubna 2011 22:39
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 jenom lamely
Datum: 02. dubna 2011 22:36
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 jako jsi menil lamely retez primaar atd?
Datum: 02. dubna 2011 22:34
Jméno: george
IP: uživatel1834
 zdár draci mám takovej problém když zařazuju kvalty na svím pionýru de to dost přes zuby vyměnil sem spojku a 100% seřídil apořát to dělá nevím čím to může být díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 9:43
 Nedal si obráceně lamele?
Datum: 02. dubna 2011 9:43
Jméno: Pioner21
IP: uživatel11309
 Co používáš za převodovéj olej?
Datum: 02. dubna 2011 9:08
Jméno: mju
IP: uživatel10027
 Ta spojka ti prostě nevypíná! Nastartuj to a dorvy ten šrub v pravim deklu co to de a až to budu tak tam hod kval!
Datum: 01. dubna 2011 23:17
Jméno: satan162
IP: uživatel11232
 zdar, chtel bych vas poprosit o radu ohlene spojky na fichtlu 21, mám rozpůleno, dělám go - porvé, chtel bych vedet jakou funkci maji kulicky ve spojce a jak jsou důležité pro správnou funkci spojky??? , díiiiky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 16:27
 axiální ložisko
Datum: 02. dubna 2011 16:27
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 jj na funkci spojky maj vlivmuseí tam bejt .
Datum: 01. dubna 2011 22:52
 Vážení fandové motocyklů,\\\\\\\\r\\\\\\\\nstal jsem se majitelem Babetty 210 a musím ji generálkovat. Při rozebírání převodů mi někam vystřelily pružinky z volnoběžky. Poraďte prosím, kde se dají koupit, nebudu přece kupovat celou volnoběžku za 700,-Kč.\\\\\\\\r\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\nDěkuji s pozdravem všem\\\\\\\\r\\\\\\\\nJan
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 21:33
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj skus se mrknout ve šrotu jestli nenatrefíš na jiný motor z kerého to sundáš nebo vem do ruky velký magnet a chodit po čtyřech a jezdit magnetem přibližně kam vystřelily
Datum: 01. dubna 2011 21:33
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Zdravím,dávám ted motor k sobě,mám podle této fotky tu startpáku normálně natočit ve směru až zuby zajedou do sebe a poté zaklapnout a utáhnout?Díky
http://gtaisbest.rajce.idnes.cz/Generalka_motoru-Jawa_23_Mustang_1971/#01042011389.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 22:19
 určitě bych to udělal a po montazi treba otrel aby se na to z venku hned nenachytaly necistoty
Datum: 01. dubna 2011 22:19
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Ještě bych se zeptal jestli je nutné při montáži gufer,napustit olejem i to na výstupu z převodovky.Díky
Datum: 01. dubna 2011 21:52
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Díky.Tak už je to v kupě a páka se vrací snad to bude fungovat.Jinak ten motor jsem nijak víc nečistil jen jsem ho pořádně kartáčem umyl v benzínu.
Datum: 01. dubna 2011 21:43
 No dej ji pri tom skladani tak jak ma byt normalne kdyz je motor slozenej- tedy od ty fotky jako vic dopredu. Klidne ji muzes dat i vic dopredu- jako kdyz uz by nabyhali zuby segmentu na ozub. kolo. - hlavne ti to uz musi pruzit- nezapomenout na pruzinu - nekdy pri skladani vypadne a pak se paka nevraci. P.S. ten motor vypsda luxusne- co jsi s tim delal- jak jsi to cistil???
Datum: 01. dubna 2011 21:16
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Zdar,chtěl bych se zeptat,zítra mam v plánu složit motor ale je tu problem když dam pulky k sobě jen tak na vyzkoušeni převodovky tak je držim u sebe a známej tam zkouši hazet kvalty no ale ono to občas chodi v pořadku krasně za sebou a někdy tam ta rychlost nechce skočit.Měl jsem rozebraný ř.automat a měnil tam nějaké věci no a jestli jsem nedal třeba o kousek dal ten tisicihran ale vypada vpořadku.Nevim třeba že v provozu a přítomnosti oleje to bude pracovat. Prosim poradte nechci to zase naněkolikrát rozebírat.Moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 12:53
 až tam bude olej a bode se to točit tak by to řadit mělo normálně
Datum: 03. dubna 2011 12:53
 Ahoj draci. Víte jak vychází u 21 a 23 v motoru ta hřídel s tim ozubenym kolečkem jek je na něm venkovní řetěz k rozetě (myslimže to je Sekundáro) . Tak tam je v karteru GUFERO ale já ho mám v nákym kovovim obalu -> co stím??? Dik ahoj
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2011 22:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím jestli je to home tuning , ale na svým prvním motoru jsem to měl taky , zahodit a koupit normál černý
Datum: 31. března 2011 22:56
 pravdepodobne nejaky home tunning. Daj tam klasicke cierne gufero podla katalogu 25x42x7
Datum: 31. března 2011 20:07
 Cau draci. Hele je ten Paulin fakt dobrej??? nbeo je lepsi třeba silikon nebo jenom org. těsnění??? dík moc cau
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 0:33
Jméno: Frank
IP: uživatel11073
 co je to za picovinu nechat to zaschnout ??? jste uplny kokoti ... ten tmel musi lepit ! a hlavne se ho tam dava minimum ... NE ze se to zesere ....
Datum: 02. dubna 2011 0:33
 Perfektní tmel,kam se hrabe lukopren..
Datum: 31. března 2011 22:27
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 Ja jsem dělal ted GO motoru a kupil jsem normalni papirove těsněni a pak potřel paulinem a drži takže jsem spokojen
Datum: 31. března 2011 21:35
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Díky
Datum: 31. března 2011 21:15
 stači 10 - 30 min...a pak dotáhnout..já to tŕeba dotahuju hned a vŠecko je suchý
Datum: 31. března 2011 20:52
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus,zitra chci dávat motor dohromady jen se chci zeptat mám na to připravený Lukopren tak jestli to mám nechat přes noc zaschnout nebo stačí 2 hodky a potom pořádně dotáhnout.Díky
Datum: 31. března 2011 20:40
 podle mého názoru neni ani tak důležitý, jestli použiješ Lukopren nebo Paulin (nebo jakejkoli podobnej tmel), ale spíš jak dobře vyčistíš a odmastíš styčný plochy a jestli si to necháš dostatečne proschnout spojený, než to utáhneš... Jinak s paulinem mam zkušenost dobrou, než mi přemrzl, teď budu zkoušet ten Lukopren..
Datum: 31. března 2011 20:29
 Dělal jsem GO na 350 a poprvé jsem vyzkoušel Lukopren. Pod motorem ani kapka ani nikde nic oroseného od oleje. Jinak s Paulinem jsem nedělal. Někdo to chválí někomu to teče.
Datum: 31. března 2011 18:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dávám těsnící papír 0,3 mm a lukopren a po roce je motor suchej
Datum: 31. března 2011 18:33
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Nejlepší je těsnění, už jen kvuli tomu že je to originál a vymezí ti vůli v převodovce jak tomu bylo u originálu s fabriky ale pokud chceš vsadit na to že to nepoteče tak dej i silikon na motory ten nic nepokazí jen to s ním nějak nepřeháněj
Datum: 31. března 2011 16:58
|



|