Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kedar11
IP: uživatel10858
 co muže byt za závadu diž jedu na mustangovi a uhyba mi kolo silony tam mam novi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2011 21:44
Jméno: kedar11
IP: uživatel10858
 jak mám ten silon vyztužit??
Datum: 24. února 2011 21:44
 přesně, nejspíš povolený buď horní víčka šavlí nebo celý horní brejle
Datum: 24. února 2011 20:22
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 na hoře u brejlí hlavně pořádně utáhi ty matky.
Datum: 24. února 2011 20:21
 vymaškané kluzáky,klasický problém na hoře je tlustý takže musíš silon vystružit a dole je o par milimetru tenší a už to má vůli
Datum: 24. února 2011 19:35
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus draci,poradil by jste mi někdo jak vyndat z kartrů bronz. futra?Nahříval jsem je ale nic,bouchal jsem do nich a ani se nehnou,nerad bych poškodil kartry.Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2011 20:38
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Díky moc!Já jsem se bál abych tim mlácenim nezničil bloky
Datum: 24. února 2011 20:38
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Mě to taky nešlo tak jsem vzal šroub trošku větší než jsou pouzdra a tuknul jsem do toho šroubu a pouzdra šli ven!!!!  ,ale taky to šlo těška
Datum: 24. února 2011 20:08
Jméno: Lubor
IP: uživatel11226
 To řešení s lisem je ideální. Když nemáš lis, tak karter podlož kovadlinou a do té osy uhoď kladivem.
Datum: 24. února 2011 20:02
Jméno: Lubor
IP: uživatel11226
 http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=4&t=1134
Datum: 24. února 2011 19:56
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 K lisu se nemám možnost dostat,nevim možná jsem to nahřál málo,každopádně by to mělo jít normálně ven? Díky
Datum: 24. února 2011 19:34
 je možný že je někdo zalepil, nedostaneš se na neakej malej lis ?
Datum: 24. února 2011 19:20
Jméno: david
IP: uživatel10825
 poradte - mám vytuněnýho pionýra na kros,klouže my spojka.Víte o náký úpravě nebo o někom kdo se tím zabívá.dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 17:17
Jméno: jarda
IP: uživatel11230
 tato úprava od SESY ti pomůže jen na silnici ale v terénu jseš v háji koliky ti ulítaj
Datum: 25. února 2011 17:17
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Mne se osvedcil olej Motul Transoil, ferodo lamely a k tomu delsi pruziny od SESY a zadny klouzani se nekona... S MOgulem Gyrol W80 nebo W90 a korkama, mi spojka na delsich zavodech prestala vypinat...
Datum: 25. února 2011 7:02
Jméno: standa
IP: uživatel11224
 pokud máš 9z primár,tak zcela běžně s trošku lepším válcem začne origo spojka klouzat.....udajně pomůže přidat na přítlaku a případně Ferodové lamely a syntetický převodak
Datum: 24. února 2011 14:55
Jméno: jarda
IP: uživatel10825
 Jestli se ti ohýbaj koliky nebo klouže spojka tak si obědnej spojku od Mj teamu na http://www.muwa.blog.cz naprosto suprová spojka jezdí ji špička nejen u nás ale i na slovensku.
Datum: 24. února 2011 10:17
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Přeci řízlí plechy a sundanou parabolu  Co třeba otočit šroubem na pravý straně motoru, případně vyměnit lamely?
Datum: 24. února 2011 9:02
Jméno: argo
IP: uživatel8742
Datum: 23. února 2011 20:16
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 tak ted ti nerozumím ty chceš spravit spojku aby neklouzala anebo upravit spojku????
Datum: 23. února 2011 20:15
Jméno: ReggaeFichtlus
IP: uživatel11217
 ZDUŘ draci.....Chci se zeptat jesltly když mám sekudáro 15z.tak kolikátku mam mít primarko.....nevadí 9z. Díkes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2011 15:04
Jméno: reggaefichtllus
IP: uživatel11225
 a to co psal standa to je ok?? pojedeto rychleš nebo to potáhne ??
Datum: 24. února 2011 15:04
Jméno: standa
IP: uživatel7022
 primár 14,sekundár 13
Datum: 23. února 2011 19:03
Jméno: ReggaeFichtlus
IP: uživatel11217
 a kolikátku by ste mi doporučili primarko ??
Datum: 23. února 2011 19:01
Jméno: standa
IP: uživatel7022
 mužu jen souhlasit....napřed to zpřevoduješ do rychla na sekundáru a pak to spřevoduješ do pomala na primáru? význam? vyhozenejch 6 stovek.....převod výkon nepřidá....
Datum: 23. února 2011 18:52
Jméno: kudrna
IP: uživatel2137
 sory největší primár je vlastně 14 zub, tedy originál... na významu to ale nic nemění...
Datum: 23. února 2011 18:42
 zdarec....jako jasně že je to možný ale jak už tady bylo řečeno je to blbost...pokud chceš mít motor na rychlost , je nejlepší tam dát primár co největší tedy 15 zub a sekundár taky 15 zub a budeš fičet jak drak...pokud chceš ale motor do pomala a do síly tak je nejlepší tam dát primár 9 ti zub a sekundár 10 zub...pokud to máš tak jak píšeš tak se ti to zhruba tak vystředilo na vyrovnanost těchdle dvou vlastností...
Datum: 23. února 2011 18:40
 no sice je to pěkná píčovina tenhle převod ale budiš
Datum: 23. února 2011 17:25
 Zdar, nemáte náhodou někdo výrobní výkres hlavního hřídele z převodovky jawa 50-(typ 20,21,23)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 16:07
 CUS draci.....chtel bych ze zeptat jaky mam dát řetězoví kolečko aby mi to jelo rychleš a ne aby mi to táho díkes ....
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2011 10:36
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 13/55,14/55,15/55
Datum: 23. února 2011 10:36
 pokud seš lehkej, jezdíš sám a po rovinách, tak 13z, víc už asi nemá smysl, to se v seriovym motoru sotva roztočí i na rovince
Datum: 23. února 2011 10:35
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Mám tam 13z a jede to solidně
Datum: 23. února 2011 10:29
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 sekundární kolečko co největší... je to jako na přehazovačce u kola..... a rozetu pokuĎ možno co nejmenší
Datum: 23. února 2011 9:32
 Potreboval bych poradit mám čz 125/516 a když hodím z 1 rychle dvojku tak mne tam padne neutral ale když pomalu tak krasne dvojka a drží nevypadne nevi nekdo co stem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2011 13:22
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
Datum: 25. února 2011 13:22
Jméno: mekyn3
IP: uživatel11017
 a čím se to vymezuje?
Datum: 23. února 2011 20:12
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Je to špatné vymezení převodovky,tj. že kolečka do sebe úplně nezapadnou a vožvýkají se, buď do toho silou kopat a časem zkazit něco jiného,nebo to holt rozpůlit a vymezit.
Datum: 23. února 2011 18:29
Jméno: mekyn3
IP: uživatel11017
 kdyby to byla vidlicka tak to vypadává ta rychlost ale ona tam pri rychlem zarazeni nepadne pritom to nijak nerachoti pekne to klapne jak dalsi rychlosti ale proste padne tam neutral a pak až 3
Datum: 23. února 2011 15:37
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Hoj, 516 mám  měl jsem ten stejný problém,doufám že měl. U mě to bylo špatné vymezení převodovky a tim pádem se vožvýkalo 14 zubé kolečko 2 převodového stupně,ještě to muže být vadná vïdlička v převodovce.Rozhodně to dej někomu kdo tomu rozumí,motor jsem si sice rozdělal sám,ale vymezení už nezvládnu
Datum: 22. února 2011 20:22
 Nejlepší bude přijmout fakt, že je to desítky let starý stroj a nemůže fungovat na 100%, a prostě řadit rozumně. U mé 175/356 taky nejde řadit 2 z neutrálu, musí se z jedničky a dupnutím, ale prostě to beru jako fakt a dokud se to nerenovuje, tak to neřeším.
Datum: 22. února 2011 18:36
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 zdarec potrebuji vědět čím to je mam 21 a jednička i dvojka jedou uplně skvěle ale trojka ne. Když jedu po rovince dám tam trojku tak to má porát stejné otáčky a nezrychluje .
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2011 18:52
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 vylítanej válec  zkus výbrus
Datum: 22. února 2011 18:52
Jméno: miso
IP: uživatel8068
 ZVIKAJ SI TO JE PIONIER
Datum: 22. února 2011 15:54
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 cus hele prosim vas nevite nekdo jak ma byt dlouha ta tycka do spojky na pionyra myslim tu kratsi diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2011 16:08
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 2.5cm
Datum: 22. února 2011 16:08
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 zdravím...ptám se jako laik, dá se dát dohromady nepárové bloky na fichtla? a jestli ne tak proč? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 23:30
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Spíše sehnat párový,kámoš sice tedka dělal GO a vyměnil jednu pulku bloku a zatim to funguje ale to může být jen náhoda.
Datum: 21. února 2011 23:30
 hlavně všechny díry pro ložiska byly vrtaný na spárovanejch karterech, takže na nepárovejch by se ti mohla (ale nemusela) křížit klika a převodovka.. pokud má ten motor jezdit delší dobu, silně doporučuju sehnat párový
Datum: 21. února 2011 19:59
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 nektery by se dali snad sparovat, ale bude stim problem ty kartery jsou kazdy delany k sobe takze ti pak nebude treba sedet moc dobre valec ktem karterum. To bys musel skusit
Datum: 21. února 2011 19:53
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus draci potřebuji radu, myslíte že když mám zgenerálkovaný motor tak mám zajíždět na 12z. kolečko abych to nemusel tolik točit a nebo tam dát rovnou 13z. do rychla na kterém chci jezdit i po zajíždění.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 17:12
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Díky moc kluci!
Datum: 21. února 2011 17:12
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 stando ty si mě předběhl.... s pravdivou odpovědí...
Datum: 21. února 2011 15:13
Jméno: standa
IP: uživatel11207
 ty vole co to je za výmysly že se motor unaví na 12z......pokud to potřebuješ zabíhat a je to u vás samej kopec,tak dej klidně 11z.....dulezity je abys to furt nekde nerval jedna plnej s vařicim motorem proti kopci.....zajíždět můžeš s jakýmkoliv primárem i seknudárem,převod nemá vliv na výkon válce at během zabíhání,tak i po něm.....myslete trochu!!
Datum: 21. února 2011 15:08
 četl jsem kdesi myslim i tady. někdo říkal že když zajedeš motor na 12Z a třeba po 2000Km tam dáš 13Z tak tu bude slabé protože ten motor si zvykne na ten 12Z a unaví se - nevim co je na tom pravdy kdyžtak mě někdo doplní
Datum: 21. února 2011 14:32
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 No mam mustang,ale teda když bych přecijenom ze začátku dal to 12z.,tak by to něčemu nevadilo když po zajetí dám 13z.?Díky
Datum: 21. února 2011 9:38
Jméno: koudy.ok
IP: uživatel11090
 jestli máš revma plechy tak dej 12z jestli je nemáš tak dej 13 ale bacha kopce jinak ho zajedeš hodně blbě
Datum: 20. února 2011 18:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čaves hoši setkal jste se někdo s tímhle? http://dachl21.rajce.idnes.cz/jawa_05/ nevím zda li je to z výroby nebo to je nějaká samo domo úprava?je to docela professionálně zavřený a svár je zabroušenej a rozleštěnej že z 1 metru není ani poznat že to je navařený
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 15:54
Jméno: standa
IP: uživatel11199
 A tebe to prekvapuje? Typickej prvek doby minulé....taky se dělali motory do traktůrků z ruznejch kejvacek,panelek s prodlouzenou hrideli,remenici na ventilator,v deklu domek na lozisko.....a vetsinou pekna prace...
Datum: 20. února 2011 15:54
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Hmmm žeby prvý znak prechodu na typ krytu na jawe 20 - 21??  no neviem o tom žeby sa takto robili seriovky a ani na závodných dobových špecialoch som to nevidel no jedno viem isto nejaký amater to určite nezváral
Datum: 20. února 2011 14:32
 Jaký jsou ložiska v kolech u fíka 6201 to vím ale jestli obyč A přesný nebo C volnější a koupil bych zrovna krytý símeringem z obou stran.To je myslím 6202/2R.Nebo jaký typ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 11:23
Datum: 21. února 2011 11:23
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 Nevim jak ostatní výrobci, ale SKF vůli v ložiskách označuje jen písmenem C.... C1 a C2 jsou vůle menší než normální. Pokud tam písmeno C není, tak je to normální vůle a C3, C4 a C5 jsou vůle větší.
Značení krytých ložisek:
RS - Kontaktní těsnění z nitrilové pryže (NBR), které může být vystužené ocelovým plechem, na jedné straně ložiska
2RS - Kontaktní těsnění RS na obou stranáchložiska
RS1 - Kontaktní těsnění z nitrilové pryže (NBR) vyztužené ocelovým plechem na jedné straně ložiska
2RS1- Kontaktní těsnění RS1 na obou stranách ložiska
RS1Z - Kontaktní těsnění z nitrilové pryže (NBR) vyztužené ocelovým plechem na jedné straně ložiska a krytem z ocelového plechu na druhé straně ložiska
RS2 - Kontaktní těsnění z fluorkaučukové pryže (FKM) vyztužené ocelovým plechem na jedné straně ložiska
2RS2 - Kontaktní těsnění RS2 na obou stranách ložiska
RSH - Kontaktní těsnění z nitrilové pryže (NBR) vyztužené ocelovým plechem na jedné straně ložiska
2RSH - Kontaktní těsnění RSH na obou stranách ložiska
RSL - Kontaktní těsnění s nízkým třením z nitrilové pryže (NBR) vyztužené ocelovým plechem na jedné straně ložiska
2RSL - Kontaktní těsnění RSL z nízkým třením na obou stranách ložiska
RZ - Těsnění s nízkým třením z nitrilové pryže (NBR) vyztužené ocelovým plechem na jedné straně ložiska
2RZ - Tesnění RZ s nízkým třením na obou stranách ložiska
Datum: 20. února 2011 15:24
 Určitě bych volil zakrytý ložiska plastem, to je tušim 2RS nebo tak nějak...a patří tam obyč bez zvětšené vůle...
Datum: 20. února 2011 12:07
 Zdarec draci, jaké mám koupit všechny ložiska, do pionýra? Chci ho zrenovovat, ale chci koupit ty nejdražší, ale newim které všechny mám koupit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2011 13:17
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 6303 C3 – klikovka (2×)
6202 – pod spojkou (1×)
6004 – pod řetězovým kolečkem (1×)
6202 – pravé víko motoru. Tady je dobré zakryté (zapouzdřené) ložisko (1×)
tohle jsou ložiska na jawu 20-23
Datum: 21. února 2011 13:17
 KocabV@seznam.cz Díky
Datum: 20. února 2011 12:24
 Ahoj, pošli mi svůj mail na louda.lukass@seznam.cz a já ti pošlu seznam co budeš potřebovat.
Datum: 20. února 2011 12:00
 myslim že když koupíš ty nejlacinější ložiska co seženeš, tak budou fungovat stejně a a budou za čtvrtinovou cenu. věř mi že drahý ložiska ti neseřídí předstih ani ti nevyčistěj výfuk, o namazání řetězu nemluvě...
Datum: 20. února 2011 11:52
 Nic ve zlém, ale ty chceš renovovat pionýra a nedokážeš si ani sehnat seznam ložisek? Neblbni...
Datum: 20. února 2011 11:40
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Cau, ma tady nekdo z vas (nebo vi kde ho najdu-> presnou adresu) ten graf kde je zobrazeno rychlost a z toho vyplyvajici ot motou? Vim, ze to neni 100% ale prisel za mnou klucina a ptal se me na otacky, tak jsem mu to vysvetloval matematicky a to nepochopil... chtel bych mu usnadnit zivot a slibil jsem mu, ze se mu kouknu po tom grafu ze ktereho to musi pochopit, jenze uz ho nemam a najit se mi ho nedari PREDEM DIKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2011 12:00
 spočítej si to z převodových poměrů jednotlivejch rychlostí a primárního a sekundárního převodu, všechny čísla najdeš na 5. straně příručky, stačí ti na to jen trojčlenka a trocha trpělivosti, ten graf si pak můžeš nakreslit sám .)
Datum: 20. února 2011 12:00
 značkuju
Datum: 20. února 2011 1:59
 jinak ten graf kdyby někdo měl taky by se hodil
Datum: 19. února 2011 22:45
 Pokud je to u fíka..a kámoŠ má 13 zubu sekundár tak je to při 65 km/h 6500 otáček atd....
Datum: 19. února 2011 22:45
Jméno: Pavel
IP: uživatel1337
 Zdar, co ci myslíte o téhle "rychlé" převodovce. Je to v něčem lepší?? Chci si jí pořídit, ale nevim, jestli to má vůbec cenu. Díky za rady.
http://www.fichtl-enduro.wbs.cz/Prodej.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2011 12:55
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Pro original fekala na bezne jezdeni je to k nicemu...
Datum: 19. února 2011 12:55
 Zdar, tato převodovka je určena pro upravené válce, jejichž vysoký výkon je ve vysokých otáčkách. Nedochází k takovému propadu otáček při řazení a kvalty jsou za pěkně sebou. Př. za jedna jedeš třeba 50, za dvě třeba 70 atd... trojka zůstává nezměněná-to jest přímý záběr.
Datum: 19. února 2011 11:45
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, chci se zeptat... když mám koncovku od lanka tachometru obroušenou do kulata, stačí když na to připájím cín a pilníkem vyrovnám? bude to držet? díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2011 21:00
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 já jsem ho osobně rozklepnul kladivem na konci zatim to 600 km fungovalo
Datum: 18. února 2011 21:00
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 no nevim jestli bych to nechal kulaty.. snazil bych se to zabrousit aby to melo nejaky hrany a nemohlo se protacet...a pak zalejt do olova nebo cinu
Datum: 18. února 2011 13:02
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
Datum: 18. února 2011 0:34
Jméno: patres
IP: uživatel11185
 zdar draci potrebujem poradit ze mam babettu 207 jednorychlostnu a a na volnobeznych otackach sa mi toci aj koleso a chcem sa spytat ze ci to nieje tak ze ked motor ide tak koleso ci nema stat lebo ked dam babettu dole zo stojana tak mi zhasne motor alebo aj ked zabrzdim pliis poradte dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2011 0:36
Jméno: lukáš
IP: uživatel4620
 Není ten volnoběh příliš velký?  že ti to tím pádem bere za spojku.. nwm moc se v babetách nevyznám, ale cosi málo vím
Datum: 18. února 2011 0:36
Jméno: paja
IP: uživatel10535
 zdarec chtel jsem rozdelat motor protoze mi tam nesla trojka, vypustil jsem prevodovej olej a po vypusteni tam jdou vsechny rychlosti vcetne trojky a kdyz sem tam ten olej nalil tak tam ta trojka zase nesla je to vubec mozny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2011 0:47
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Jo to se mi stalo na starý 05 nešla tam dvojka a jednička tam skoro ani neskočila nebo občas vypadávala zdálo se mi jako by to něco vracelo zpět do neutrálu a když sem vypustil olej a dal tm čistící olej a pak zese nalil olej jel už normálně zatím se tom všichni smály  ale je totak no
Datum: 18. února 2011 0:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 třeba máš moc dlouhej vypouštěcí šroub a drhne ti o kolečka!
Datum: 17. února 2011 20:07
Jméno: paja
IP: uživatel9706
 presne tak sem to myslel jdu to zkusit
Datum: 17. února 2011 17:14
 nastartuj to, trošku to protůruj, vypust olej, propláchni to a zkus to no.. když to nepude tak to musíš asi rozdělat..
Datum: 17. února 2011 17:00
Jméno: paja
IP: uživatel9706
 asi to rozdelam nebo to mam zkusit proplachnout?
Datum: 17. února 2011 15:04
 čus.. je možný že tam je v převodovce bordel, takže ti to brání dát tam 3..
Datum: 17. února 2011 14:38
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus draci,potřebuju sundat primární kolečko,mám již komplet spojku sundanou a nevím jak si to kolečko chytit jestli třeba nějak kleštěma nebo prosím poradte jak to povolit.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2011 16:23
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Diky...
Datum: 17. února 2011 16:23
Jméno: petr
IP: uživatel8828
 cus,ja sem dycky uříz nejakej kus dreva a dal ho mezi karter a kolecko,to se do nej hezky zakouslo a karteru se taky nic nestalo
Datum: 17. února 2011 9:37
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 ja sem to dycky delal tak ze sem sundal píst a do díry po čepu jsem dal sroubovak otocil sroubovak se sekl o karter a bylo je to prasacky ale rozhodne to de líp nez si to nejak drzet v sikovkach kdyby ste na to byly dva tak at jeden drzi to kolecko a je to
Datum: 16. února 2011 19:31
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 No jasny ale ja potřebuju povolit tu matku,na sundání kolečka stahovak mam...
Datum: 16. února 2011 19:27
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 to povolis jedine stahovakem to klestema asi tezko udelas
Datum: 16. února 2011 18:24
|



|