Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci prosím vás nevíte někdo jak se dá rozdělat kryt od spojky na jawě 550 (jak se do něho dává lanko spojky) zkrátka takový ten šnek který se točí v tom krytu když zmáčknete spojku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2011 11:33
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Dík moc
Datum: 19. března 2011 11:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je tam segerovka , když jí odděláš tak se ti to všechno vysype PS bacha na kuličky
Datum: 18. března 2011 19:07
Jméno: peTTR
IP: uživatel8888
 Zdarec mám jawu 555 jen tak na dojíždění po vesnici ale už jsem za 1rok oddělal 3x spojku  mám 100kg tak to chápu. Muj dotaz zní takhle: pomůžou nové pružiny ke spojce? Ono tam vlasně dost obložení zůstane vypadá jako kdyby to už nezvládaly pružiny. Kde je sehnat nebo jak je nahradit? Přemejšlel sem o tom že bych tam dal spojku z 21 která má víc pružin ale nechce se mi zasahovat do tohodle stavu chci mít všechno originál
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2011 0:42
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Teď si nejsem jistý, ale nejde přehodit spojka z 20/21/23 do 555? Tvůj problém by to vyřešilo. Jestli je to nesmysl, tak se omlouvám, dlouho jsem pařízka rozebranýho neměl. Ale co si matně vzpomínám, tak by to jít mělo.
Datum: 19. března 2011 0:42
Jméno: Riči
IP: uživatel11300
 Ti říkám změř si kolik má ta pružina a koukni tady u sesy jedna z nich to bude.Já doma mám 555 ale rozdělávat se mi nechce teda kvuli tomu
Datum: 18. března 2011 19:50
 No a co, já jsem dal nad pružiny origo podložky, pak takový obludný 1mm tlustý podložky a pak až segrovky. Tvrdá páčka spojky mi vyhovuje a prokluzuje to jen lehce při startování, ale to je tím, že ta lamela má najeto 5km...Jinak jezdí parádně.
Datum: 18. března 2011 18:20
Jméno: peTTR
IP: uživatel8888
 Segerovky dávám vždy nové když to měním. A tahle podle mě není na 555 na 555 je ta pružina kratší a na 05,20,21,23 delší protože mají už dokonalejší spojku 2lamely a 5x spojkové kolíčky. A 555 má 1lamelu a 3 spojkové kolíčky
Datum: 18. března 2011 14:23
Jméno: Riči
IP: uživatel10340
 No pokud já vím tak by tam mněla být tahle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzina_spojky_pio_3_2cm.html Co tam má sesa tu druhou tak píše je na 21 atd....No a když to tak si kup i segrovky nestojej moc a většinou praskaj a lítaj dost daleko maj je tady taky na Jawa 50 pionyr>spojika/lamela a tam hledej jinak nwm...
Datum: 18. března 2011 14:05
Jméno: peTTR
IP: uživatel8888
 Jo s těma podložkama mě to taky napadlo ale to už by asi šla spojak moc ztuha ne? Spojku bych měl mět nastavenou správně. Není to moje první moto. Spíš by mě zajímalo jak je nahradit  diky
Datum: 18. března 2011 12:56
 máš spojku správně seřízenou, s dostatečnou vůlí? jestli jo tak nový pružiny, případně ty současný podložit podložkama..
Datum: 18. března 2011 12:49
Jméno: neky
IP: uživatel6617
 zadar draci prosil bych o radu mám javu 250 na jedničku a na dvojku jede v pohodě ale když tam dám trojku začne to cukat a motor se dusí když tam dám 4 tak to zase jede v pohodě už sem to měl 4x rozebrany a už fakt newím co by stim mohlo bejt Prosím poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 15:27
Jméno: neky
IP: uživatel6617
 Tak už sem na to přišel měl sem tam zařazeny dvě rychlosti najednou dal sem podložku na bronzovi pouzro a jezdim dál
Datum: 14. dubna 2011 15:27
Jméno: neky
IP: uživatel6617
 jo diky kdyby měl ještě někdo jinej názor tak napište at to nemusim rozebirat tolikrát. dělá to od ty doby co to jelo jednou z lesa bez oleje, je možny že by se odřeli vydličky a nepřeřadili uplně?
Datum: 18. března 2011 17:58
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Nejsem jasnovidec,ale třebas ohnuté hřídele v převodovce.S tím už sem se taky setkal.Když sem měl 250 tak mi cukala dvojka a byl to obroušenej náběh na kolečku v převodovce.Holt zub času.Tenkrát sem to nechával vyvařit cočkem,ale drželo to jen chvilku.
Datum: 17. března 2011 22:51
 čus,potřebuji poradit,co vše zakoupit,pokud budu dávat do babety 210 "těžkou spojku" místo lehké. Unašeč,2x pakna a co dál.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 21:32
 Rozdíl mezi nimi při jízdě nepoznáš. Když už tam byly jednou lehké, dal bych tam zase lehké.
Datum: 17. března 2011 21:32
 a nebo myslíš,že se na to mám vykašlat a dát tam ty lehké.O peníze tady teda vůbec nejde.
Datum: 17. března 2011 20:52
 Když máš všechny 4 gufera ve spojkách nový + "O" kroužek a oleje v převodovce trochu míň než po kontrolní šroub, tak tam olej neteče. Těžký spojky by měly údajně řadit líp. Ale zase bacha na jednu věc. Tyhle nový čelisti skládaný z plechů jsou těžší než mají být. Takže, kdyby ti to řadilo moc brzo, tak je trochu odlehčit zbroušením jedné strany.
Datum: 17. března 2011 15:49
 Tak ,to je otázka,proč to měnit?Začnu od začátku.Motorkama se pár let zabejvám a moje máma vlastní jednu z prvních kusů 210 z roku 1981.Několikrát jsem jí chtěl koupit skutra,ale nechce,protože to parkuje v práci,kde je nájezd pro kočárky a je na to zvyklá.Mám nějaké staré motorky a auta a byl jsem nucen jedno auto kvůli ekodani převést na invalidu,ten za to nechtěl peníze,ale babetu.ˇčlověk,od kterého sem jí kupoval mi nechtěl prodat jednu,ale hned 2 najednou,tak jsem zakoupil 210 pro mámu jako náhradní a 207 pro invalidu,která se tak nesere a nebudu to muset stále opravovat.Ta 210 má ojeté 2kové pakny a neřadí tam 2ka.Za ty roky,co jsem se s tim pekloval mi nesmí babeta do baráku a ani to nikomu neopravuju.Ještě si pamatuji dobu,kdy jsem na pakny dával závaží odmaštoval to trichlákem a prohazoval nadrcenou sm
ůlou a stejně to klouzalo,protože tam byl původně jen jeden "O"kroužek a tek tam olej z převodovky.Tak vlastně doufám,že snad ta spojka bude fungovat líp.Třeba je to blbost,ale vzhledem k odstředivé síle?..............................
Datum: 17. března 2011 13:45
 Však jo, to máš unašeč čelistí, vnitřní unašeč, unašeč regulace. 1kové jsou stejné. Můžu se zeptat, proč to měníš?
Datum: 17. března 2011 11:54
 myslel jsem,že jen ten na 2ku a že startovací a 1kové nechám stejné.Podle krámku je ještě jinej tvar toho unašeče regulace,kterej je tam také vnitřní a vnější.
Datum: 17. března 2011 7:41
 Bacha unašeče jsou tam 3 a doufám, že jsou tam stejné podložky.
Datum: 16. března 2011 21:19
 Dobrej, mám doma v dílně tři řadící automaty, můžu nějak poznat, který je nejlepší, jako člověk co tomu ještě moc nerozumí, co mám posuzovat. Je to na Jawu 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 19:49
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Sefcik.jan:nech tu na sebe icq a domluvíme se na ty šrouby...
Datum: 16. března 2011 19:49
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Čus hele nejdřív ho vyzkoušet v nějakem karteru který máš rozložený a dát si tam převodovko a vyzkoušet jak řadí nesmí mít příliš velkou vůli a jít z lehka ,zkontrolovat pružinky jestli nejsou unavený (měkký - automat řadí lechce) pak vypadávají kvalty atd..
Datum: 15. března 2011 23:04
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 zdar, poraďte prosim někoho, kdo by mě dokázal sehnat unašeč spojky na mosquito, diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 16:02
Jméno: Pavka
IP: uživatel11333
 Zdarvím kluci,nevíte někdo,jak dostanu O kroužek zespodu na řadící segment,aby mi netekl olej?Fichtl 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2011 9:19
Jméno: Pavka
IP: uživatel11333
 Asi mi ten jouza na prodejně dal menší O kroužek,ten tam nepřetáhnu,zkusím sehnat o něco větší.Díkas
Datum: 16. března 2011 9:19
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Nahřej ho v horký vodě, ne?
Datum: 15. března 2011 19:15
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Nepřetrhne se,nedávno jsem ho taky měnil.
Datum: 15. března 2011 16:09
Jméno: standa
IP: uživatel11342
 novej měkkej o kroužek tam přetahneš....trochu to chce máznout olejem at se klouže......jak jinak myslíš že ho tam dostali ve výrobě? pionýry montovali lidi,ne stroje....
Datum: 15. března 2011 15:56
Jméno: Pavka
IP: uživatel11333
 Jo přesně to mám na mysli.Já mám vše rozebrané,dělám komplet GO,ale ten segment prostě nelze rozebrat,jediný co mě napadá,že se ten O kroužek přetáhne,ale to s největší pravděpodobností nevydrží a praskne.Asi tam dám tmel
Datum: 15. března 2011 12:29
 jestli myslíš řadící utěsnění řadícího automatu nahoře na motoru, tak jedině rozpůlit..
Datum: 15. března 2011 11:43
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 zdravím
chtěl bych se zeptat jestli řadící automat s 550 či 555 je stejný jako v mustangovi a jestli by šel dat do mustafa diky ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 20:26
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 nejde, je užší
Datum: 14. března 2011 20:26
Jméno: Vašek
IP: uživatel10301
 Hele nevím jestli ten spojkovej koš na jawu 50 kterej tady máte pojmenovanej taiwan je to originál nebo to je nějakej tuning ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 19:49
Jméno: vašek
IP: uživatel10301
 nebo takhle jsetli to něco vydrží jaký s tím máte zkušenosti\r\n
Datum: 15. března 2011 19:49
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Klikaři, proti tobě bych si netroufl argumentovat  , ale ten dotaz mě fakt pobavil
Datum: 14. března 2011 20:57
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 proč???
Datum: 14. března 2011 20:27
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 To sis dělal srandu vid?
Datum: 14. března 2011 20:25
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 je vyrobenej na taiwanu
Datum: 14. března 2011 20:05
Jméno: David
IP: uživatel10772
 čau draci, hele když budu dávat novej korek o kolik by měl přesahovat maximálně od lamely na každé straně po zbroušení? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2011 21:20
 no jestli to dělas na fichtlu tak ta lamela je z kazdy strany trochu jina- z jedny je jako prohloubena. Ale tak priblizne by to mohlo bejt 1,5 mm na kazdou stranu. a když to nam nepujde tak to trochu jeste zbrus- ale to nejako odhadnes- to neni problém.
Datum: 13. března 2011 21:20
Jméno: BOB
IP: uživatel1226
 Cus hele potrebuju poradit ... koupil jsem trakturek a je tam prevodovka ze stare skodovky a ja nevím jak má kvalty vím jen kde je zpatecka a asi jednicka 3 1
Z 4 2 je to takto diky Bob
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2011 20:11
Jméno: BOB-PECA :D
IP: uživatel1226
 twl ja mam jen 2 mena  stejne to nikdo neresi i kdybych taj mel prezdivku kkt
Datum: 11. března 2011 20:11
 jednou jura, pak peca, tedkom BOB.. rozhodni se už ja se jmenuješ
Datum: 11. března 2011 19:13
Jméno: BOB
IP: uživatel1226
 Dik moc bobe
Datum: 11. března 2011 13:35
 já jsem bob
Datum: 11. března 2011 13:11
Jméno: bob
IP: uživatel11312
 doprava nahoru je 1 doprava dolu je 2 uprosted nahoru je 3 dolu je 4 a doleva dolu myslim je zpatečka bud je dolu nebo nahoru tk to mají tyhle škodovky mam ji taky
Datum: 11. března 2011 13:07
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau, vím že to sem moc nepatří ale chtěl byc se zeptatr jak se na simsonovi řadí jednička jestli dole nebo nahoru díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2011 21:42
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Hold tenhle dotaz zapadá do té katgorie stupidních a nesmyslných dotazů no,jestli je takový problém šlápnout na řadičku dolu nebo nahoru a poznat jak se rozjedeš,tak to tady fakt bude za chvilku dobře vypadat
Datum: 11. března 2011 21:42
Jméno: kedar
IP: uživatel10858
 a to si jako nedokázal zjistit? dit to je tak extrémě jednoduchy
Datum: 11. března 2011 19:53
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 čau simson to má jedničku dolu a zbytek nahoru
Datum: 10. března 2011 17:42
 ...  nevím co si o tom mám já osobně myslet... jinak dolů
Datum: 10. března 2011 17:42
 cau hele kolik me budou stát ložiska (všechny) do mjotoru 500Kč????? jo a kolik by stála repase kliky?? dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 14:28
 tak si ty ložiska najdi tady na krámku a sečti jejich ceny ne? ohromně těžký... mě vyšla repase s dodanou vlastní ojnicí na 600,-
Datum: 09. března 2011 14:28
 http://lmgtfy.com/?q=jawa+50+loziska+motoru+cena
Datum: 08. března 2011 15:48
 čau draku!, dělal jsem nedávno taky GO motoru. Kupoval jsem všechny ložiska, i těsnění gufero atd. Stálo mně to kolem 300Kč. záleží kde co kupuješ dle ceny. At to jezdí
Datum: 08. března 2011 15:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 obyč ložiska tak 250 a repas kliky kolem 1000
Datum: 08. března 2011 15:44
 Ahoj mám dotaz dostal jsem od bráchy fichtla udělal si ho a 2 roky na něm nejezdil(byl v garáži). Je na něm bezkontakt vyčistil jsem karburátor nový filtr jsem dal, benzin do toho jde ale nechce naskočit. myslíte že to může být spojkou protože když ji zmáčknu a chci ho roztlačit pořád mě otáčí motorem jako by se nechtěla spojka rozpojit. při rozebrání deklu na spojku je tam jen dlouhá tyčka bez kuličky a bez krátké tyčky. dal jsem teda kuličku z ložiska, šroub jsem na mrtě dotáh a stejně je to pořád stejný. a ještě se mi stalo když jsem to znova rozdělal povolil šroubek tak kulička mě zmizela za ložiskem stavěcího šroubu a nevím jestli tam mám dát novou nebo tu původní vydolovat. prosím o radu protože se mi nechce rozdělávat celá spojka.a hlavně NEJEDE... !!! )))
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2011 19:32
Jméno: houska
IP: uživatel11291
 takže tu malou tycku ani nemuzu najit s tyčkou kdyz jsou v motoru jedine kdybych otocil fichl na bok a doufal ze vypadnou ze ? ))
Datum: 07. března 2011 19:32
 dlouha, kulicka..kratka xD
Datum: 07. března 2011 16:37
Jméno: houska
IP: uživatel11288
 no nejde to nastartovat na neutral motor protočim ale když jedu z kopce zařadím za 1 tak to pomalu brzdí ne li zastaví v kopci a nakopnout taky nejde. na ty tyčky se jestě podívám. v jakém pořadí jdou
ty tyčky od krytu stavěcího šroubu spojky? díky.
Datum: 07. března 2011 16:32
Jméno: standa
IP: uživatel11287
 trošku to chlapče meleš páté přes deváté.....tak nechce naskočit motor a nebo máš problém se spojkou? Motor jde na neutrál protočit startpákou? Jiskru to dává? Karburátor není zalepený?(přecejenom ty dva roky se na tom podepíšou,pokud zustalo palivo v karburátoru)......spojku si dořeš,v motoru má bejt krátká tyčka,pak kulička a pak delší tyčka....v deklu žádná kulička být nemá...ta je pouze v deklu starých kulatých motorů(550,555,05)....spojku si vyřeš,ta nemá vliv na to jestli motor chytí a nebo ne.....
Datum: 07. března 2011 15:43
Posl.aktualizace: 07. března 2011 9:26
 S klidem ji tam dej, tohle ničemu nevadí. V mojí mám to samé
Datum: 07. března 2011 9:26
 dle mého názoru je převodovka v dobrym stavu a těch pár škrábanců nemůže ničemu vadit, důležitý je, že nejsou kulatý konce drážek na hřídeli a špičky zubů koleček
Datum: 07. března 2011 8:41
 Ahoj Draci  hele jak mám vyndat ližisko z toho krytu jak tam je ten sroubek na spojku.... vite co myslim tam jak je maggneto.... prosim odpovědi -> moc děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 13:39
Jméno: Pavka
IP: uživatel11333
 Čus draci,já to dělám nyní,komplet generálku na fíkovi.Jinak jsem vyndal tu tyčku,vyšrouboval stavitelný šroub na spojce,vyndal a vyklepnul ložisko z druhé strany.Jinak nejdřív přijde ta slabší podložka,pak ta silnější s tím O kroužkem a nakonec ložisko s guferem
Datum: 14. března 2011 13:39
 tak tak, zahřát víko a pak vypadne samo  a když tam budeš dávat nový tak taky nahřát a pak je to OK  jen dávat pozor když je tam vracíš aby nevypadlo a neschladlo....
Datum: 08. března 2011 15:51
 motor rozpulenej mam -> jenom ceka na vycistení a novy ložiska a spojku
Datum: 07. března 2011 18:40
 jirka mluví trochu z cesty, pokud nemáš na stole rozpůlenej motor, nevšímej si toho..
Datum: 06. března 2011 21:07
 myslíš tu --pružinu-- na startpáce??? -> jak myslíš zavázat?
Datum: 06. března 2011 20:12
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 já jsem ted taky dělal go, ale v pravém krytu jsem ložisko nechal, velkou vůli nemělo a tady se toho tolik neděje když bude vůle, ale gufero jsem vyměnil, a nezapomen na gumičku na startpáce a pořádně udělej startpáku, natahni ji jednou dopředu a zavaš drátkem, aby se vracela, at to nemusíš dělat znova
Datum: 06. března 2011 19:59
 No mezi těma podložkama má být vložený O-kroužek, já to taky vyndával, nechci tě blbnout, ale myslím, že na pořadí těch podložek nezáleží, ale taky by mě to zajímalo!
Datum: 06. března 2011 19:58
Datum: 06. března 2011 19:34
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Horkovzdušná pistole taky není k zahození
Datum: 06. března 2011 18:35
 jjo dik myslel sem si ze to bude neco se zahřejvanim dik moc ahoj
Datum: 06. března 2011 18:25
Jméno: Johny 477
IP: uživatel9246
 Vydloubnout gufero a celý víko ohřát třeba na vařiči a pak s ním klepnout o zem a ložisko vypadne. Popřípadně vytáhnout kolíček od páky spojky a vklepat ho ale jednoduší mi příjde první varianta.
Datum: 06. března 2011 18:22
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 Zdravičko chtěl jsemse zeptat jak mají být přesně dlouhé tyčky ve spojce na pijonýru.... díkyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 18:02
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Dlouhá 14,2 krátká 2,5 kulička 0,5
Datum: 06. března 2011 18:02
 čau všichni četl sem něco tady na fóru a něco na webu o tý silný dvojce přijde mi to lepší nez jiný sekundárko prej se ta zmena nedotkne ani jedničty tak trojky ty prej zůstanou beze změny. akorát je třeba dvojku hodně vytočit aby tam šla trojka je to pravda? viz zde. http://www.motokokotiny.ic.cz/dvojka.html
jezdi po louce, lesnich cestach, silnici málo, i závody tam sem zjistil že obří krpááál kterej bych pomalu nevišel  sem vyjel snadno asi to bylo proto že sem ze trojky podřadil na vytočenou dvojku a ta tááhla jako prase pak sem kopec vyjel mírný klesání a dvojka pffffffff skoro chcípala jednička byla pomalá v týhle pasáýi me každý kolo předleli tk cca 3lidi  jaktože do kopce táhla a po rovině přes trávu a hrboly netáhla?
-poslení dotaz nevíte kde sehnat drapák na mustanga? hledal sem ji tady na seznamu a nic asi hledam špatně
za každou radu budu rád
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 13:04
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Vyprdnul bych se na to, radsi bych to "nahnal" mensim sekundarnim koleckem nebo rozetou... Jednou jsem omylem prehodil kolecka a bylo to na naprd.
Datum: 06. března 2011 13:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak když uděláš tu zkrácenou dvojku tak trojku v terénu ani nezařadíš...jezdil jsem s tím jednu sezonu po silnici a do kopce na 3 přeřadit nešlo...protože si jí to prostě nevzalo a drapák seženeš v každým obchodě s pneu
Datum: 06. března 2011 9:25
Jméno: Milan
IP: uživatel10158
 Cau.mam takoj problem nevraci se mi radici paka .nemyslim primo radicka ale jak je namotoru tokovi to pohyblivico radi a to se mi prestalo vrace co stim prosim ....Nechci kuchat motor..nedalo by se to vyresit nejakym figlem ??, dik moc!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2011 15:53
 ano, rozdělejto ( je to zachvílu) a sprav to jak to má byt.... nápad od TAFROB ... neni špqatnej ale moc bych tomu nevěřil... jak bylo psáno rozdělat
Datum: 08. března 2011 15:53
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 rozeber to a nevymejslej picoviny
Datum: 07. března 2011 17:29
Jméno: Milan
IP: uživatel10158
 Tafrob pls nemuzes mi poslat fotku nebo nejaky nakres jak to je presne udelane dik moc ...muj mail milik.j@seznam.cz
Datum: 07. března 2011 17:25
 Taky se mě to stalo, ale já jsem to řešil tím, že jsem navrtal do páky díru, na kostru taky, a dal jsem pružinu a funguje do ted
Datum: 06. března 2011 11:31
Jméno: Drakstrjawak
IP: uživatel11264
 Přesně rozpulit a dát novou pruřinu jedna stoji ccca 60 kaček
Datum: 05. března 2011 22:47
Jméno: Milan
IP: uživatel10158
 Tak tomu sem se chtel prave vyhnout  ted sem mel totiz motor dole a vcera sem ho dal spatky
Datum: 05. března 2011 21:39
 tak to musíš rozpulit motor protže v řadicim segmentu ti praskla pružina
Datum: 05. března 2011 20:51
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 Zdar Draci chtěl jsem se zeptat čím to je když vyštěluju spojku na pijonýru a tak po 1-2 kilometrech se ta spojka uplně rozešteluje vubec nespiná poraď-te mi čím to je ( jestli musím neco rozebírat )))...... díky moc za všechny rady ja jinak nemuzu jezdit.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 12:18
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Tak to je chyba, bej tam teda aspon tu kontra matku, a pokud tam máš originálni šroub tak i kuličku
Datum: 06. března 2011 12:18
Jméno: Franc550
IP: uživatel3888
 no kontra matku a ani kuličku tam nemám.....
Datum: 06. března 2011 9:37
Jméno: Dalibor Bílek
IP: uživatel10730
 a maš kuličku ve spojce,protože když se to toči tak na te tyčince tak se to rozešteluje,skus se podivat a uvidiš
Datum: 05. března 2011 22:37
 Máš kontra matku na Šroubu kterym se ta spojka steluje...?
Datum: 05. března 2011 22:21
|



|