česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj draci prosím vás nevíte někdo jak se dá rozdělat kryt od spojky na jawě 550 (jak se do něho dává lanko spojky) zkrátka takový ten šnek který se točí v tom krytu když zmáčknete spojku. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2011 11:33
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Dík moc
 
 
Datum: 19. března 2011 11:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
je tam segerovka , když jí odděláš tak se ti to všechno vysype PS bacha na kuličky
 
 
Datum: 18. března 2011 19:07
 
 
 
 
Jméno: peTTR      IP: uživatel8888    
Zdarec mám jawu 555 jen tak na dojíždění po vesnici ale už jsem za 1rok oddělal 3x spojku :-D mám 100kg tak to chápu. Muj dotaz zní takhle: pomůžou nové pružiny ke spojce? Ono tam vlasně dost obložení zůstane vypadá jako kdyby to už nezvládaly pružiny. Kde je sehnat nebo jak je nahradit? Přemejšlel sem o tom že bych tam dal spojku z 21 která má víc pružin ale nechce se mi zasahovat do tohodle stavu chci mít všechno originál :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2011 0:42
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Teď si nejsem jistý, ale nejde přehodit spojka z 20/21/23 do 555? Tvůj problém by to vyřešilo. Jestli je to nesmysl, tak se omlouvám, dlouho jsem pařízka rozebranýho neměl. Ale co si matně vzpomínám, tak by to jít mělo.
 
 
Datum: 19. března 2011 0:42
 
 
 
 
Jméno: Riči      IP: uživatel11300    
Ti říkám změř si kolik má ta pružina a koukni tady u sesy jedna z nich to bude.Já doma mám 555 ale rozdělávat se mi nechce teda kvuli tomu :-D
 
 
Datum: 18. března 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No a co, já jsem dal nad pružiny origo podložky, pak takový obludný 1mm tlustý podložky a pak až segrovky. Tvrdá páčka spojky mi vyhovuje a prokluzuje to jen lehce při startování, ale to je tím, že ta lamela má najeto 5km...Jinak jezdí parádně.
 
 
Datum: 18. března 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: peTTR      IP: uživatel8888    
Segerovky dávám vždy nové když to měním. A tahle podle mě není na 555 na 555 je ta pružina kratší a na 05,20,21,23 delší protože mají už dokonalejší spojku 2lamely a 5x spojkové kolíčky. A 555 má 1lamelu a 3 spojkové kolíčky :-D
 
 
Datum: 18. března 2011 14:23
 
 
 
 
Jméno: Riči      IP: uživatel10340    
No pokud já vím tak by tam mněla být tahle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzina_spojky_pio_3_2cm.html Co tam má sesa tu druhou tak píše je na 21 atd....No a když to tak si kup i segrovky nestojej moc a většinou praskaj a lítaj dost daleko maj je tady taky na Jawa 50 pionyr>spojika/lamela a tam hledej jinak nwm...
 
 
Datum: 18. března 2011 14:05
 
 
 
 
Jméno: peTTR      IP: uživatel8888    
Jo s těma podložkama mě to taky napadlo ale to už by asi šla spojak moc ztuha ne? Spojku bych měl mět nastavenou správně. Není to moje první moto. Spíš by mě zajímalo jak je nahradit :-D diky
 
 
Datum: 18. března 2011 12:56
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš spojku správně seřízenou, s dostatečnou vůlí? jestli jo tak nový pružiny, případně ty současný podložit podložkama..
 
 
Datum: 18. března 2011 12:49
 
 
 
 
Jméno: neky      IP: uživatel6617    
zadar draci prosil bych o radu mám javu 250 na jedničku a na dvojku jede v pohodě ale když tam dám trojku začne to cukat a motor se dusí když tam dám 4 tak to zase jede v pohodě už sem to měl 4x rozebrany a už fakt newím co by stim mohlo bejt Prosím poradte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 15:27
 
 
 
 
Jméno: neky      IP: uživatel6617    
Tak už sem na to přišel měl sem tam zařazeny dvě rychlosti najednou dal sem podložku na bronzovi pouzro a jezdim dál :-D
 
 
Datum: 14. dubna 2011 15:27
 
 
 
 
Jméno: neky      IP: uživatel6617    
jo diky kdyby měl ještě někdo jinej názor tak napište at to nemusim rozebirat tolikrát. dělá to od ty doby co to jelo jednou z lesa bez oleje, je možny že by se odřeli vydličky a nepřeřadili uplně?
 
 
Datum: 18. března 2011 17:58
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Nejsem jasnovidec,ale třebas ohnuté hřídele v převodovce.S tím už sem se taky setkal.Když sem měl 250 tak mi cukala dvojka a byl to obroušenej náběh na kolečku v převodovce.Holt zub času.Tenkrát sem to nechával vyvařit cočkem,ale drželo to jen chvilku.
 
 
Datum: 17. března 2011 22:51
 
 
 
 
Jméno: machy69      E-mail:      IP: uživatel9390    
čus,potřebuji poradit,co vše zakoupit,pokud budu dávat do babety 210 "těžkou spojku" místo lehké. Unašeč,2x pakna a co dál.dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozdíl mezi nimi při jízdě nepoznáš. Když už tam byly jednou lehké, dal bych tam zase lehké.
 
 
Datum: 17. března 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: machy69      E-mail:      IP: uživatel11352    
a nebo myslíš,že se na to mám vykašlat a dát tam ty lehké.O peníze tady teda vůbec nejde.
 
 
Datum: 17. března 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když máš všechny 4 gufera ve spojkách nový + "O" kroužek a oleje v převodovce trochu míň než po kontrolní šroub, tak tam olej neteče. Těžký spojky by měly údajně řadit líp. Ale zase bacha na jednu věc. Tyhle nový čelisti skládaný z plechů jsou těžší než mají být. Takže, kdyby ti to řadilo moc brzo, tak je trochu odlehčit zbroušením jedné strany.
 
 
Datum: 17. března 2011 15:49
 
 
 
 
Jméno: machy69      E-mail:      IP: uživatel9390    
Tak ,to je otázka,proč to měnit?Začnu od začátku.Motorkama se pár let zabejvám a moje máma vlastní jednu z prvních kusů 210 z roku 1981.Několikrát jsem jí chtěl koupit skutra,ale nechce,protože to parkuje v práci,kde je nájezd pro kočárky a je na to zvyklá.Mám nějaké staré motorky a auta a byl jsem nucen jedno auto kvůli ekodani převést na invalidu,ten za to nechtěl peníze,ale babetu.ˇčlověk,od kterého sem jí kupoval mi nechtěl prodat jednu,ale hned 2 najednou,tak jsem zakoupil 210 pro mámu jako náhradní a 207 pro invalidu,která se tak nesere a nebudu to muset stále opravovat.Ta 210 má ojeté 2kové pakny a neřadí tam 2ka.Za ty roky,co jsem se s tim pekloval mi nesmí babeta do baráku a ani to nikomu neopravuju.Ještě si pamatuji dobu,kdy jsem na pakny dával závaží odmaštoval to trichlákem a prohazoval nadrcenou sm ůlou a stejně to klouzalo,protože tam byl původně jen jeden "O"kroužek a tek tam olej z převodovky.Tak vlastně doufám,že snad ta spojka bude fungovat líp.Třeba je to blbost,ale vzhledem k odstředivé síle?..............................
 
 
Datum: 17. března 2011 13:45
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Však jo, to máš unašeč čelistí, vnitřní unašeč, unašeč regulace. 1kové jsou stejné. Můžu se zeptat, proč to měníš?
 
 
Datum: 17. března 2011 11:54
 
 
 
 
Jméno: machy69      E-mail:      IP: uživatel9390    
myslel jsem,že jen ten na 2ku a že startovací a 1kové nechám stejné.Podle krámku je ještě jinej tvar toho unašeče regulace,kterej je tam také vnitřní a vnější.
 
 
Datum: 17. března 2011 7:41
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bacha unašeče jsou tam 3 a doufám, že jsou tam stejné podložky.
 
 
Datum: 16. března 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrej, mám doma v dílně tři řadící automaty, můžu nějak poznat, který je nejlepší, jako člověk co tomu ještě moc nerozumí, co mám posuzovat. Je to na Jawu 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10882    
Sefcik.jan:nech tu na sebe icq a domluvíme se na ty šrouby...
 
 
Datum: 16. března 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: ToM559      IP: uživatel1723    
Čus hele nejdřív ho vyzkoušet v nějakem karteru který máš rozložený a dát si tam převodovko a vyzkoušet jak řadí nesmí mít příliš velkou vůli a jít z lehka ,zkontrolovat pružinky jestli nejsou unavený (měkký - automat řadí lechce) pak vypadávají kvalty atd..
 
 
Datum: 15. března 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel2692    
zdar, poraďte prosim někoho, kdo by mě dokázal sehnat unašeč spojky na mosquito, diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2011 16:02
 
 
 
 
Jméno: Pavka      IP: uživatel11333    
Zdarvím kluci,nevíte někdo,jak dostanu O kroužek zespodu na řadící segment,aby mi netekl olej?Fichtl 20 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 9:19
 
 
 
 
Jméno: Pavka      IP: uživatel11333    
Asi mi ten jouza na prodejně dal menší O kroužek,ten tam nepřetáhnu,zkusím sehnat o něco větší.Díkas
 
 
Datum: 16. března 2011 9:19
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Nahřej ho v horký vodě, ne?
 
 
Datum: 15. března 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Nepřetrhne se,nedávno jsem ho taky měnil.
 
 
Datum: 15. března 2011 16:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11342    
novej měkkej o kroužek tam přetahneš....trochu to chce máznout olejem at se klouže......jak jinak myslíš že ho tam dostali ve výrobě? pionýry montovali lidi,ne stroje....
 
 
Datum: 15. března 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: Pavka      IP: uživatel11333    
Jo přesně to mám na mysli.Já mám vše rozebrané,dělám komplet GO,ale ten segment prostě nelze rozebrat,jediný co mě napadá,že se ten O kroužek přetáhne,ale to s největší pravděpodobností nevydrží a praskne.Asi tam dám tmel
 
 
Datum: 15. března 2011 12:29
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli myslíš řadící utěsnění řadícího automatu nahoře na motoru, tak jedině rozpůlit..
 
 
Datum: 15. března 2011 11:43
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel9534    
zdravím chtěl bych se zeptat jestli řadící automat s 550 či 555 je stejný jako v mustangovi a jestli by šel dat do mustafa diky ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
nejde, je užší
 
 
Datum: 14. března 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel10301    
Hele nevím jestli ten spojkovej koš na jawu 50 kterej tady máte pojmenovanej taiwan je to originál nebo to je nějakej tuning ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: vašek      IP: uživatel10301    
nebo takhle jsetli to něco vydrží jaký s tím máte zkušenosti\r\n
 
 
Datum: 15. března 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Klikaři, proti tobě bych si netroufl argumentovat :-), ale ten dotaz mě fakt pobavil :-D
 
 
Datum: 14. března 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
proč???
 
 
Datum: 14. března 2011 20:27
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
To sis dělal srandu vid? :-D
 
 
Datum: 14. března 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
je vyrobenej na taiwanu
 
 
Datum: 14. března 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel10772    
čau draci, hele když budu dávat novej korek o kolik by měl přesahovat maximálně od lamely na každé straně po zbroušení? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jestli to dělas na fichtlu tak ta lamela je z kazdy strany trochu jina- z jedny je jako prohloubena. Ale tak priblizne by to mohlo bejt 1,5 mm na kazdou stranu. a když to nam nepujde tak to trochu jeste zbrus- ale to nejako odhadnes- to neni problém.
 
 
Datum: 13. března 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: BOB      IP: uživatel1226    
Cus hele potrebuju poradit ... koupil jsem trakturek a je tam prevodovka ze stare skodovky a ja nevím jak má kvalty vím jen kde je zpatecka a asi jednicka 3 1 Z 4 2 je to takto diky Bob odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: BOB-PECA :D      IP: uživatel1226    
twl ja mam jen 2 mena :-D stejne to nikdo neresi i kdybych taj mel prezdivku kkt :-D
 
 
Datum: 11. března 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednou jura, pak peca, tedkom BOB.. rozhodni se už ja se jmenuješ :-D
 
 
Datum: 11. března 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: BOB      IP: uživatel1226    
Dik moc bobe :-D
 
 
Datum: 11. března 2011 13:35
 
 
 
 
Jméno: bob ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem bob
 
 
Datum: 11. března 2011 13:11
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel11312    
doprava nahoru je 1 doprava dolu je 2 uprosted nahoru je 3 dolu je 4 a doleva dolu myslim je zpatečka bud je dolu nebo nahoru tk to mají tyhle škodovky mam ji taky
 
 
Datum: 11. března 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau, vím že to sem moc nepatří ale chtěl byc se zeptatr jak se na simsonovi řadí jednička jestli dole nebo nahoru díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
Hold tenhle dotaz zapadá do té katgorie stupidních a nesmyslných dotazů no,jestli je takový problém šlápnout na řadičku dolu nebo nahoru a poznat jak se rozjedeš,tak to tady fakt bude za chvilku dobře vypadat :-(
 
 
Datum: 11. března 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: kedar      IP: uživatel10858    
a to si jako nedokázal zjistit? dit to je tak extrémě jednoduchy
 
 
Datum: 11. března 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
čau simson to má jedničku dolu a zbytek nahoru ;-)
 
 
Datum: 10. března 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
... :-D nevím co si o tom mám já osobně myslet... jinak dolů ;-)
 
 
Datum: 10. března 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: Kuba      E-mail:      IP: uživatel10896    
cau hele kolik me budou stát ložiska (všechny) do mjotoru 500Kč????? jo a kolik by stála repase kliky?? dik moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2011 14:28
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak si ty ložiska najdi tady na krámku a sečti jejich ceny ne? ohromně těžký... mě vyšla repase s dodanou vlastní ojnicí na 600,-
 
 
Datum: 09. března 2011 14:28
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://lmgtfy.com/?q=jawa+50+loziska+motoru+cena
 
 
Datum: 08. března 2011 15:48
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau draku!, dělal jsem nedávno taky GO motoru. Kupoval jsem všechny ložiska, i těsnění gufero atd. Stálo mně to kolem 300Kč. záleží kde co kupuješ dle ceny. At to jezdí :-)
 
 
Datum: 08. března 2011 15:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
obyč ložiska tak 250 a repas kliky kolem 1000
 
 
Datum: 08. března 2011 15:44
 
 
 
 
Jméno: houska      E-mail:      IP: uživatel11288    
Ahoj mám dotaz dostal jsem od bráchy fichtla udělal si ho a 2 roky na něm nejezdil(byl v garáži). Je na něm bezkontakt vyčistil jsem karburátor nový filtr jsem dal, benzin do toho jde ale nechce naskočit. myslíte že to může být spojkou protože když ji zmáčknu a chci ho roztlačit pořád mě otáčí motorem jako by se nechtěla spojka rozpojit. při rozebrání deklu na spojku je tam jen dlouhá tyčka bez kuličky a bez krátké tyčky. dal jsem teda kuličku z ložiska, šroub jsem na mrtě dotáh a stejně je to pořád stejný. a ještě se mi stalo když jsem to znova rozdělal povolil šroubek tak kulička mě zmizela za ložiskem stavěcího šroubu a nevím jestli tam mám dát novou nebo tu původní vydolovat. prosím o radu protože se mi nechce rozdělávat celá spojka.a hlavně NEJEDE... !!! ))) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: houska      IP: uživatel11291    
takže tu malou tycku ani nemuzu najit s tyčkou kdyz jsou v motoru jedine kdybych otocil fichl na bok a doufal ze vypadnou ze ? ))
 
 
Datum: 07. března 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dlouha, kulicka..kratka xD
 
 
Datum: 07. března 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: houska      IP: uživatel11288    
no nejde to nastartovat na neutral motor protočim ale když jedu z kopce zařadím za 1 tak to pomalu brzdí ne li zastaví v kopci a nakopnout taky nejde. na ty tyčky se jestě podívám. v jakém pořadí jdou ty tyčky od krytu stavěcího šroubu spojky? díky.
 
 
Datum: 07. března 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11287    
trošku to chlapče meleš páté přes deváté.....tak nechce naskočit motor a nebo máš problém se spojkou? Motor jde na neutrál protočit startpákou? Jiskru to dává? Karburátor není zalepený?(přecejenom ty dva roky se na tom podepíšou,pokud zustalo palivo v karburátoru)......spojku si dořeš,v motoru má bejt krátká tyčka,pak kulička a pak delší tyčka....v deklu žádná kulička být nemá...ta je pouze v deklu starých kulatých motorů(550,555,05)....spojku si vyřeš,ta nemá vliv na to jestli motor chytí a nebo ne.....
 
 
Datum: 07. března 2011 15:43
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau. dnes jsem kontroloval prevodovku z moji 638 a nejak jsi nejsem jistej s opotrebenim. Je nasledujici http://karlos-jawa638.rajce.idnes.cz/JAWA_638_Oprava%2C_uprava/#DSC00613.jpg . Je to dobry, pouzitelny, nebo na vyhozeni ? Takhle vypada cela prevodovka a nejak si nejsem zcela jist a nechti to tam dat zpet a uprostred sezony pulit znova ;-) Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2011 9:26
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S klidem ji tam dej, tohle ničemu nevadí. V mojí mám to samé :-)
 
 
Datum: 07. března 2011 9:26
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dle mého názoru je převodovka v dobrym stavu a těch pár škrábanců nemůže ničemu vadit, důležitý je, že nejsou kulatý konce drážek na hřídeli a špičky zubů koleček
 
 
Datum: 07. března 2011 8:41
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel10896    
Ahoj Draci :-) hele jak mám vyndat ližisko z toho krytu jak tam je ten sroubek na spojku.... vite co myslim tam jak je maggneto.... prosim odpovědi -> moc děkuju :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 13:39
 
 
 
 
Jméno: Pavka      IP: uživatel11333    
Čus draci,já to dělám nyní,komplet generálku na fíkovi.Jinak jsem vyndal tu tyčku,vyšrouboval stavitelný šroub na spojce,vyndal a vyklepnul ložisko z druhé strany.Jinak nejdřív přijde ta slabší podložka,pak ta silnější s tím O kroužkem a nakonec ložisko s guferem
 
 
Datum: 14. března 2011 13:39
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tak, zahřát víko a pak vypadne samo :-) a když tam budeš dávat nový tak taky nahřát a pak je to OK :-) jen dávat pozor když je tam vracíš aby nevypadlo a neschladlo....
 
 
Datum: 08. března 2011 15:51
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel10896    
motor rozpulenej mam -> jenom ceka na vycistení a novy ložiska a spojku :-)
 
 
Datum: 07. března 2011 18:40
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jirka mluví trochu z cesty, pokud nemáš na stole rozpůlenej motor, nevšímej si toho..
 
 
Datum: 06. března 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel10896    
myslíš tu --pružinu-- na startpáce??? -> jak myslíš zavázat?
 
 
Datum: 06. března 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
já jsem ted taky dělal go, ale v pravém krytu jsem ložisko nechal, velkou vůli nemělo a tady se toho tolik neděje když bude vůle, ale gufero jsem vyměnil, a nezapomen na gumičku na startpáce a pořádně udělej startpáku, natahni ji jednou dopředu a zavaš drátkem, aby se vracela, at to nemusíš dělat znova :-D
 
 
Datum: 06. března 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No mezi těma podložkama má být vložený O-kroužek, já to taky vyndával, nechci tě blbnout, ale myslím, že na pořadí těch podložek nezáleží, ale taky by mě to zajímalo!
 
 
Datum: 06. března 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel10896    
hele musel jsem to z druhy strany vytuknout... ale vypadly mi 2 kuličky -> ty byly vedle sebe??? nebo jak :-( jo a este naky dvě takovy podložky neboc co -> byly pod ložiskem když jsem ho vyndal -> tak nevim jak maj bejt za sebou jestli nejdriv to užší a potom tlustý prosim co ted??? -> moje 1 GO motoru :-D:-D
 
 
Datum: 06. března 2011 19:34
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
Horkovzdušná pistole taky není k zahození
 
 
Datum: 06. března 2011 18:35
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel10896    
jjo dik myslel sem si ze to bude neco se zahřejvanim dik moc ahoj :-)
 
 
Datum: 06. března 2011 18:25
 
 
 
 
Jméno: Johny 477      IP: uživatel9246    
Vydloubnout gufero a celý víko ohřát třeba na vařiči a pak s ním klepnout o zem a ložisko vypadne. Popřípadně vytáhnout kolíček od páky spojky a vklepat ho ale jednoduší mi příjde první varianta.
 
 
Datum: 06. března 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: Franc 550      IP: uživatel3888    
Zdravičko chtěl jsemse zeptat jak mají být přesně dlouhé tyčky ve spojce na pijonýru.... díkyy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2011 18:02
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Dlouhá 14,2 krátká 2,5 kulička 0,5
 
 
Datum: 06. března 2011 18:02
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau všichni četl sem něco tady na fóru a něco na webu o tý silný dvojce přijde mi to lepší nez jiný sekundárko prej se ta zmena nedotkne ani jedničty tak trojky ty prej zůstanou beze změny. akorát je třeba dvojku hodně vytočit aby tam šla trojka je to pravda? viz zde. http://www.motokokotiny.ic.cz/dvojka.html jezdi po louce, lesnich cestach, silnici málo, i závody tam sem zjistil že obří krpááál kterej bych pomalu nevišel :-D sem vyjel snadno asi to bylo proto že sem ze trojky podřadil na vytočenou dvojku a ta tááhla jako prase pak sem kopec vyjel mírný klesání a dvojka pffffffff skoro chcípala jednička byla pomalá v týhle pasáýi me každý kolo předleli tk cca 3lidi :-( jaktože do kopce táhla a po rovině přes trávu a hrboly netáhla? -poslení dotaz nevíte kde sehnat drapák na mustanga? hledal sem ji tady na seznamu a nic asi hledam špatně za každou radu budu rád ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2011 13:04
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Vyprdnul bych se na to, radsi bych to "nahnal" mensim sekundarnim koleckem nebo rozetou... Jednou jsem omylem prehodil kolecka a bylo to na naprd.
 
 
Datum: 06. března 2011 13:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak když uděláš tu zkrácenou dvojku tak trojku v terénu ani nezařadíš...jezdil jsem s tím jednu sezonu po silnici a do kopce na 3 přeřadit nešlo...protože si jí to prostě nevzalo a drapák seženeš v každým obchodě s pneu
 
 
Datum: 06. března 2011 9:25
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel10158    
Cau.mam takoj problem nevraci se mi radici paka .nemyslim primo radicka ale jak je namotoru tokovi to pohyblivico radi a to se mi prestalo vrace co stim prosim ....Nechci kuchat motor..nedalo by se to vyresit nejakym figlem ??, dik moc!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2011 15:53
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano, rozdělejto ( je to zachvílu) a sprav to jak to má byt.... nápad od TAFROB ... neni špqatnej ale moc bych tomu nevěřil... jak bylo psáno rozdělat :-)
 
 
Datum: 08. března 2011 15:53
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
rozeber to a nevymejslej picoviny
 
 
Datum: 07. března 2011 17:29
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel10158    
Tafrob pls nemuzes mi poslat fotku nebo nejaky nakres jak to je presne udelane dik moc ...muj mail milik.j@seznam.cz
 
 
Datum: 07. března 2011 17:25
 
 
 
 
Jméno: Tafrob ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky se mě to stalo, ale já jsem to řešil tím, že jsem navrtal do páky díru, na kostru taky, a dal jsem pružinu a funguje do ted :-)
 
 
Datum: 06. března 2011 11:31
 
 
 
 
Jméno: Drakstrjawak      IP: uživatel11264    
Přesně rozpulit a dát novou pruřinu jedna stoji ccca 60 kaček
 
 
Datum: 05. března 2011 22:47
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel10158    
Tak tomu sem se chtel prave vyhnout :-( ted sem mel totiz motor dole a vcera sem ho dal spatky :-(
 
 
Datum: 05. března 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
tak to musíš rozpulit motor protže v řadicim segmentu ti praskla pružina
 
 
Datum: 05. března 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: Franc 550      IP: uživatel3888    
Zdar Draci chtěl jsem se zeptat čím to je když vyštěluju spojku na pijonýru a tak po 1-2 kilometrech se ta spojka uplně rozešteluje vubec nespiná poraď-te mi čím to je ( jestli musím neco rozebírat )))...... díky moc za všechny rady ja jinak nemuzu jezdit..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2011 12:18
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Tak to je chyba, bej tam teda aspon tu kontra matku, a pokud tam máš originálni šroub tak i kuličku
 
 
Datum: 06. března 2011 12:18
 
 
 
 
Jméno: Franc550      IP: uživatel3888    
no kontra matku a ani kuličku tam nemám.....
 
 
Datum: 06. března 2011 9:37
 
 
 
 
Jméno: Dalibor Bílek      IP: uživatel10730    
a maš kuličku ve spojce,protože když se to toči tak na te tyčince tak se to rozešteluje,skus se podivat a uvidiš
 
 
Datum: 05. března 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš kontra matku na Šroubu kterym se ta spojka steluje...?
 
 
Datum: 05. března 2011 22:21
 
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 05.05.2025 21:23:08 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu