Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci, nevíte někdo jak je to na 05 z tou tyčkou ve spojce? Je tam dlouha, krátka a kulička? Mohl bych použít tyčky z jawy 20? Diky moc za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 23:48
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 05 má užší motor, kratší tyčku a menší pravej dekl, takže musíš ji zkrátil ale taky krátka, kulička dlouhá, a nezapoměn na kuličku v tom deklu,
Datum: 04. března 2011 23:48
 je to tam :kratka tycka - kulicka - dlouha tycka. Z 20 budou nejspis delsi, bo 05 maj motory uzsi, ale na tohle odpovi nekdo jinej.
Datum: 04. března 2011 23:16
Jméno: váca
IP: uživatel9474
 Ahoj lidi potřebuju radu fichtl se mi dusí no zkrátka jedu a on cukááá a když dám za dva tak moc netáhne díky za pomoc zitra na to vlítnu a pujdi jezdit tak ještě jednou díííkkyyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 13:40
Jméno: AMBROS
IP: uživatel11283
 nepotkavaj se ti draty nekde
Datum: 06. března 2011 13:40
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 vycisti kohoutek, karbec(vse okolo to je i filtr) a zkus, kdyz dal bude vynechavat tak tu nekdo psal ze to dela i kondik
Datum: 05. března 2011 11:52
 To se mi taky stávalo, ale jen čas od času, hlavně u studenýho motoru, řekl bych, že bys měl vyčistit svíčku, ale je to rada od někoho kdo má Pionýra rok
Datum: 05. března 2011 10:04
 Možná ti jde do karburatoru malo benzínu, nebo špatný předstih, jinak nevim.
Datum: 04. března 2011 22:51
 jo a ješťe ti to může dělat blbě nastevená hladina plovákové komory...
Datum: 04. března 2011 22:08
 čavte draci dobre viem že to asi nemáte moc v láske kúpil som si tmec betku 50ccm 4takt s manuálnu 4 stupnovú prevodovku a bratranec mi tam zaradil jedničku bez spojky bolo to na volnobežných otáčkach tak to len skočilo dobredu a zhaslo prosím vás nemohlo sa tomu volačo stat ? zaradit ide normálne len preto či to netrba skontroluvat ale to abich tam neposral ešte volačo iné asi tak jednoduché by nebolo rozpolit takýto motor ani neviem či bi som do toho kúpil súčastky . Motor ide normálne po tichu nič tam neškrká len preistotu . Za odpovede vám dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 19:04
 z jednoho zarazeni bez spojky nebud vyplasenej, bud si jistej, ze obcas se pristihnes, jak za jizdy zaradis s nedovypnutou spojkou  Pokud to normalne radi, tak je to v poradku. Jinak i novy motory jsou primitivni a nic tezkyho na tom neni
Datum: 04. března 2011 19:04
Jméno: Snarkon
IP: uživatel11268
 Custe,chtel sem se zeptat nejde mi sundat rotor klepanim na sroubek to nejde nic,nevite co stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2011 12:46
Jméno: snarkon
IP: uživatel3912
 na rotor sem se vyprd a rozpulil sem to i snim  ae dik
Datum: 05. března 2011 12:46
Jméno: snarkon
IP: uživatel3912
 ne mi tam pasuje 6  jinak to s tou 8 zitra zkusim a reknu
Datum: 04. března 2011 19:58
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 šestku??? to si ji tuším nikam nenašrouboval - v klice je tuším pětka, tak to si mohl docílit akorát toho že by si namlátil šestkovej šroub do pětky díry ....  to by bylo zajmavý co by si s tím pak dělal
Datum: 04. března 2011 18:03
Jméno: snarkon
IP: uživatel2755
 ne ae ja sem tam daval 6 sroub tk proto to aasi neslo tam dm osmiscku a snad to sleze dik .)
Datum: 04. března 2011 17:54
 ikdyz by mlátil do vačky,nebo přimo do kliky je to blázen
Datum: 04. března 2011 17:52
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 si mlátil do kliky? nebo do vačky, do šroubku co to uchycuje ke klice ???
Datum: 04. března 2011 17:24
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 ano, radsi nechci vedet na cos klepal
Datum: 04. března 2011 17:22
Jméno: Snarkon
IP: uživatel11269
 M8 sroub to je jaky osmicka??
Datum: 04. března 2011 17:22
 MusíŠ tam našroubovat šroub M8...a vono to pak vyleze
Datum: 04. března 2011 16:45
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 zdravím všechny draky!, mám takový problém na motoru JAWA 20 jak sou ty futra v převodovce na hřídeli předlohy tak vím na 100% že jedno futro musí být uzavřené tj ze strany magneta (vývodu na sek. kolečko ale to druhé mám taky uzavřené a nevím jestli tj na škodu nebo jestli tam má být... motor dlouho nejel- byl zadřený a teď při jeho GO sem si toho všiml jinak je to rok 1971 za všechny odpovědi děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 21:02
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 tak dík, je to divné o co horší že orig myslím už neměly v považských díly.. ale v 75?  D
Datum: 04. března 2011 21:02
 kromě horšího skládání, kdy neuvidíš kam strkáš předlohovou hřídel a budeš se hůř trefovat do pouzdra, v tom nevidim problém..
Datum: 04. března 2011 12:54
 zdarec, chtěl bych se zeptat jestli nevíte kde bych moh sehnat lamely na Jawu-čz 125/351?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 21:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ted v sobotu burza Chotusice ...pasují tam i ze 150 , jsou stejné
Datum: 03. března 2011 21:22
 čau draci rozdelávám motor a zjistil jsem že jde těžko řadit zkoušel jsem to rukou (Jawa 05 ) chci se zeptat mám to tak nechat pujde to pak řad pákou normálne nebo to mám s tím něco udělat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 19:55
 Det tam řadičku a pujde to normalně
Datum: 03. března 2011 19:55
 rukou to jde vždycky těžko..
Datum: 03. března 2011 11:09
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 čau draci na mustangovy sem strhl závit u výpustního šroubu (oleje) a když tam udělím nový tak ty špony z toho budou v převodovce jak to mam udělat aby tam nebyly ?? bojim se o převodovku. Předem díkk
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 18:30
 Stačí do nalévacího otvoru strčit hadici od kompresoru,všechno ti bude lítat ven.Dělal jsem to tak 2x a nebyl žádný problém.Samozřejmě musíš ten kompesor pustit.
Datum: 03. března 2011 18:30
Jméno: standa
IP: uživatel11261
 to víš že jo,převodovka to nepozná a ložiska začnou samym blahem hučet.....to je logika....
Datum: 03. března 2011 11:50
 vůbec to neřeš, převodovka ani nepozná rozdíl mezi olejem a hliníkovejma pilinama
Datum: 02. března 2011 22:19
 StaČí aj když závitník namažeš vazelínou...větsína těch špon se ti na to nalepí, a tím zabráníš že ti půjdou do převodovky....
Datum: 02. března 2011 21:20
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 oki dík moc
Datum: 02. března 2011 21:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 slitiny Al jsou tak měkké že převodovce neuškodí
Datum: 02. března 2011 20:39
 Dobrý den, mám celkem velký problém se spojkou. Na podzim jsem měl rozpůlený motor. Jezdilo to chvíly a pak začalo něco jako šrotovat v motoru. Fichtl skončil v garáži a vytáhl jsem ho včera, že se na to podívám. Vypustil sem olej a odkryl jsem levý kryt a tam byli vypadnuty a ohnuty pruziny a kupicka zeleznych pilin. Původně jsem myslel, že byli špatný segerovy a tak to vyskákalo. Jenže levý kryt byl celkem dost odřený od tech 5 tyčinek co lezou zevnitr z motoru. Zkusil sem vyměnit segerovky motor se normálně otáčel když sem to postrčil a jelo normálně i spojka fungovala (nestartoval sem). Tak sem zadělal kryt a nalil olej. Jenže zase to začalo dřít když jsem to trochu postrčil. Tak sem zase rozmontoval a jedna segerovka byla zase venku a pružina byla ohlá. Úbec nevím čím to je. Prosím všechny, které něco napadne tak PIŠTE...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 2:29
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Sharker487 ® pravda  ale aspon bude vedet ze tam neco takoveho je... a bude vedet co stim
Datum: 03. března 2011 2:29
 mischelin: když se mu ten spojkovej koš povolil, tak už bude nejspíš zajišťovací plíšek skoro odehnutej..
Datum: 02. března 2011 22:21
Jméno: Mischelnike¨
IP: uživatel8793
 A žádnou hřídel zasekávat nemusí.. stačí když ten spojkovej koš chytne rukou a dotáhne!
Datum: 02. března 2011 20:13
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 leco: Ještě si zapoměl dodat ze nejdřív musí odehnou z matky zajišťující plíšek, potom dotahnout... a spatky tun plíšek naohýbat na tu matku (třeba šroubovákem
Datum: 02. března 2011 20:11
 vezmeš 13 golu nasadíš a na druhé straně tu hřídel zasekneš třeba pomocí kladiva a utáhneš ale musíš mět sundané lamely!!!
Datum: 02. března 2011 19:44
 no když je povolený tak ho musíš LOGICKY přitáhnout
Datum: 02. března 2011 17:27
 Víš to jistě? a jak by to šlo opravit??
Datum: 02. března 2011 16:43
 Povolenej spojkovej koš...
Datum: 02. března 2011 16:25
Jméno: Petrys
IP: uživatel9528
 Ahoj seso, prosimtě dal by se sehnat předlohovej hřídel na 2. rychlostní babettu s nakopávačkou??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2011 8:47
 jakou mas na mysli? pokud to je ta s tou vomnobeskou,,tak musis kuhnout na 210 a pridat str kolecko,,,, jinak ne
Datum: 02. března 2011 8:47
Jméno: kuba
IP: uživatel10983
 Čaute potřeboval bych poradit jak mam spravit řazení na jawa 250/559 nemužu dávat kvalty, mužu zařadit, ale nemužu podřadit nevite co by stim mohlo byt, ja už sem ztoho celej uplně špatnej nevim co stim
Děkuji moc za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2011 16:39
Jméno: mirek
IP: uživatel11294
 nenapadlo te ze to je ohla vidlicka v motoru musis ruzpulit motor a zpravit ji
Datum: 08. března 2011 16:39
Jméno: jehlové ložisko
IP: uživatel6546
 skus se podívat naspojku....muže to byt i tím..a nebo maš uš špatnej "řadič"..nebo teš to muže byt řadicí hřídeli...v motoru
Datum: 01. března 2011 18:34
Jméno: pavel293
IP: uživatel11253
 zdarec potrebuji poradit mam jawu 350- 634 r. v.1981 a vyskakuje mi 4ka. Kdyz jedu tak to preskakuje..škube... Kdo poradi...Chci koupit kolo s nabojem ale nevim kolik ma mit zubu. dííík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2011 18:44
Jméno: pavel293
IP: uživatel11253
 martine diky skusim rozebrat
Datum: 02. března 2011 18:44
Jméno: martin
IP: uživatel11190
 ahoj podle mě to budou kolečka v převodovce já mám 350 /354 a dělala mi to dvojka ale ono jí tou uplně přeskakovalo takže jsem jezdil 1-3-4 a když se mi jí tam podařilo dát tak to škubalo a vyskočila tak jsem motor rozebral a byli omlácený vnitřní dražky toho kolečka
Datum: 02. března 2011 8:52
Jméno: Nike 21
IP: uživatel11141
Posl.aktualizace: 02. března 2011 23:14
 Mě to začíná drat o kartry už po 7000 km ne kvůli řetězu ale kvůli ferodovým lamelám, jezdím trošku divoce a ty zuby se strašně ohlodávají je to materiál na hovno
Datum: 02. března 2011 23:14
Jméno: standa
IP: uživatel11250
 Fermez ty nic nekomentuj radsi,protoze co kec to perla.... retezy jsou dobrý,cesky,porad od stejnyho vyrobce jako pred půl stoletim.... s retezem jsem nikdy neměl problém,spíše lamely se při hrubém zacházení vytahují - proto ten řetěz visí !! Na seriovce jsem ani jednou neměl s ničím okolo spojky problém.....na napilovanym motoru mam problem se všim
Datum: 01. března 2011 11:04
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 slysel jsem ze 20 000 km. ale nevim s jakejma lamelama, zjistil jsem že ty repliky lamel maj to ozubeni vic zapusteny (utopený) takze novej retez taky vysí. Lepsi je zrepasovat stary puvodni lamely pokud maj dobry zuby
Datum: 01. března 2011 9:33
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 A to dostava strasne na prdel, takze kolik to muze vydrzet se seriovym strojem na silnici... Navic neni problem pro jistotu shodit dekl na leve strane a po sezone to zkontrolvat.
Datum: 01. března 2011 6:30
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Vydrzi mi celou zavodni sezonu (7 zavodu, prumerne po 2 hodinach).
Datum: 01. března 2011 6:28
 než začně škrtat tak už toho pionýra ani nebudeš mít.
Datum: 28. února 2011 21:14
Jméno: PavelW.
IP: uživatel10577
 [Čaute lidičky .. potřeboval bych poradit ,/mám babetu 210.. a neustále mi teče olej do velkého bubnu .. kupoval jsem 2Gufera a pořád při nastartování se buben zanese ..  .. zkousel jsem silikon mezi ty krouzky v unaseci a vypada to ze to moc nefunguje.. ..].. nevíte prosííííím někdo co s tím je ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2011 22:29
Jméno: PW-
IP: uživatel10577
Datum: 28. února 2011 22:29
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Pokud jsem to dobře pochopil, tak jsi vyměnil 2 gufera, který jsou v rozběhovym bubnu a ty 2 ve dvojkovym bubnu si nechal starý! A divíš se že tit to teče do dvojkovýho. Vyměň všechny, ano mezi unašečem a bubnem musí být gufero, vždyť je i na obrázku. Stáhni si katalog dílu a podle toho to poskládej, nebo Dílenskou příručku.
Datum: 28. února 2011 22:18
Jméno: PW.
IP: uživatel10577
 Vyměnil jsem pouze ty které jsou v rozběhovém bubnu. ... .. koupil jsem gufera, vymenil .. mezi bubnem a unašečem je malá mezera .. tam mají přijít nejaké podložky .. mám je tam ale pořád to po delší jízdě zamastí .. "!"
Datum: 28. února 2011 22:08
Datum: 28. února 2011 20:18
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus draci,pokouším se dát do převodovky nová ložiska.Problém je,že je tam nemohu dostat.Do ohřátého pravého bloku chci dát ložisko které bylo již 2 dny v mrazáku,ale nic.Trošku jsem ošmirgloval hrany aby tam lépe šlo ale stejně nic.Já nevím,asi teda málo nahřívám karter ale zase se bojim aby se mu něco nestalo.Jinak ložisko tam chci dát správné(6004/C3),tak vážně nevím,normálně by tam mělo s menší pomocí pěkně vklouznout.To samé u levého kartru.Ale ložiska na kliku tam šli krásně bez problému.Prosím poradte.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 19:38
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 http://www.youtube.com/watch?v=KG4qMTwd5ew
Datum: 27. února 2011 19:38
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Tady máš postup jak usadit ložisko do karteru sice je to na babettu,ale princip je stejní
Datum: 27. února 2011 19:37
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nahřát jinak ho tam nedostaneš neboj nic se nestane víš jak poznáš správnou teplotu ?plivni na to a slina musí odskočit
Datum: 27. února 2011 19:32
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 No ,určitě kupoval jsem ho tady-http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_57.html
Datum: 27. února 2011 17:42
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 27. února 2011 17:38
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 zdarec hej jak štelujete spojku ?  já to nikdy neřešil nemněl sem proč když klouže tak dotahujete šroub nebo povolujete ? kde je fígl ? díkes ?D
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 17:21
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
  klikar spojkud ale já spojku fakt nikdy neřešil  vždycky když sem mněl fíka svojeho tak mi spojka šla a co 3 roky sem kupoval nové lamely ale tenhle fichtl má nové lamely a spojka
prostě nefarala  ale už je to v cajku díkes
Datum: 27. února 2011 17:21
 já se bavim, ty tady popisuješ jak je všechno snadný a co všechno už jsi dělal a tunil, a pak z tebe vypadne že nevíš jak se seřizuje spojka
Datum: 27. února 2011 11:24
 pokud nejsou sjete lamely,povol sroubek na pravem viku motoru.Pokud ani to nepomuze,nebudes uz mit na lamelach zadny korek,takze vymenit lamely.
Datum: 27. února 2011 8:26
 vavris...taj se neřeší rozebírání spojky..ae princip fungování...xD
Datum: 26. února 2011 22:07
Jméno: Vavrris
IP: uživatel11240
 to je přeci blbost, když ti klouže spojka tak jí musíš povolit a pak už jenom vyměnit lamelu
Datum: 26. února 2011 21:15
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 když klouže tak odtahnout sroubek a nastavit vuli pačky
Datum: 26. února 2011 20:52
Jméno: satan162
IP: uživatel11232
 zdar, delam generalu na fikovi, chci koupi loziska mam dilema - obycejna nebo c r k , je to pravda ze mi pomuzou i trochou vykonu ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 9:45
 Já teda nevim o tom že SKF by byly naše ložiska...
Datum: 27. února 2011 9:45
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 JJ mám je tam
Datum: 27. února 2011 9:07
 jawa05: Naše SKF?
Datum: 26. února 2011 19:29
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 26. února 2011 18:32
  hochu budeš se divit, ale na těch botech záleží dost  D
Datum: 26. února 2011 15:34
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 To je jako když si místo svých oblíbených a vychozených bot koupíš nový adidas a budeš si myslet, že s nima budeš rychleji běhat
Datum: 26. února 2011 15:29
 kup obyčejný...nevěřím tomu že by ti to přidalo výkon
Datum: 26. února 2011 15:11
Jméno: 150
IP: uživatel4563
 pic fachtmani. můžu sem dát dotaz na Mz 150 ? přendavám z jednoho motoru díly na druhej a nějaký věci mi nejdou vůbec vyndat tak nechci použít násilí abych tomu nějak neuškodil. tak jestli se tady někdo vyzná a ví a poradí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 10:42
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11236
 Dobrý den, potřebuji vydělat ložisko v pravém krytu motoru. Zkoušel jsem to ale nepodařilo se mi to nevíte někdo jak na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 23:12
 Dik kolecko už jsem ho vydělal. Stačilo trochu nahřát a ze zadu bouchnout
Datum: 26. února 2011 23:12
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 určitě sto měl málo nahřátý musíš to nahřát pořádně at slina odskočí jinak to nemá vyznam
Datum: 26. února 2011 21:32
 trouba je dobrej nápad, jistě tě doma pochválej  )))))
Datum: 26. února 2011 10:43
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
Datum: 26. února 2011 10:40
 to je jednoduchý. zevnitř na spodní strane je tyčka se segrovčičkou(k segrovce je fakt blbej přístup a asi nebude pod nánosem humusu vidět) sundej segrovku a tu tyčku vytáhni. taky to asi půjde blbě vytáhnout. na tý tyčce je páčka do který se zahákovává lanko. vyndáš tyčku vyndáš páčku a pak je tam vidět kulatá díra a pod ní plech s dírou cca 6 mm takže na ten plech klepneš a vyjede ti to ložisko dovnitr. POZOR!!!! ty plechy jsou myslim dva a je mezi nima O kroužek!! vrátit v pořadí jak tam byly!!!! ložisko doporučuju vyměnit za typ 62022RS to je z obou stran krytý gumou. samozřejmostí je ucpání mazací díry v karteru třeba gumovym špuntem, protože už není s tímhle ložiskem třeba, není třeba ani gufero do víka.
Datum: 26. února 2011 10:38
 Podle mě tam je ještě origo ložisko od výroby.
Datum: 26. února 2011 10:14
 Tak tam to ložisko asi někdo přilepil....a to nwm jak vydělat
Datum: 26. února 2011 10:11
 Právě horkovzduškou jsem to zkoušel pořádně nahřál a zkusil bouchnout o stůl a nic.
Datum: 26. února 2011 10:06
 Pořádně nahřát karter fénem, ale lepší kdybys měl horkovzdušnou pistoli
Datum: 26. února 2011 10:04
 Mate nekdo navod na skladani motoru čz 125/516 popripade kde se daji koupit nové vidličky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 23:43
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Ten návod by mě taky zajímal,nemáš ho náhodou naskenovanejv v PC? Kdybys byl tak hodnej a kdyžtak ho poslal na sosna3@seznam.cz dík
Datum: 26. února 2011 23:43
 Čau. Návod na skládání motoru mám a vydličky mám doma také.
Datum: 26. února 2011 9:55
|



|