česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  91  92  93  94  95  96  97  98  99  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj prosim vas nemate nekde fotku rozdelanyho motoru?? ja sem rozpulil motor rozpadla se mi prevodovka...:-) moc dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc jste mi pomohl..:-)
 
 
Datum: 25. února 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: Jawa50      IP: uživatel5359    
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html
 
 
Datum: 25. února 2011 9:13
 
 
 
 
Jméno: kedar11      IP: uživatel10858    
co muže byt za závadu diž jedu na mustangovi a uhyba mi kolo silony tam mam novi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: kedar11      IP: uživatel10858    
jak mám ten silon vyztužit??
 
 
Datum: 24. února 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně, nejspíš povolený buď horní víčka šavlí nebo celý horní brejle
 
 
Datum: 24. února 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10429    
na hoře u brejlí hlavně pořádně utáhi ty matky.
 
 
Datum: 24. února 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vymaškané kluzáky,klasický problém na hoře je tlustý takže musíš silon vystružit a dole je o par milimetru tenší a už to má vůli
 
 
Datum: 24. února 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čus draci,poradil by jste mi někdo jak vyndat z kartrů bronz. futra?Nahříval jsem je ale nic,bouchal jsem do nich a ani se nehnou,nerad bych poškodil kartry.Předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Díky moc!Já jsem se bál abych tim mlácenim nezničil bloky
 
 
Datum: 24. února 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
Mě to taky nešlo tak jsem vzal šroub trošku větší než jsou pouzdra a tuknul jsem do toho šroubu a pouzdra šli ven!!!!:-),ale taky to šlo těška:-D
 
 
Datum: 24. února 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: Lubor      IP: uživatel11226    
To řešení s lisem je ideální. Když nemáš lis, tak karter podlož kovadlinou a do té osy uhoď kladivem.
 
 
Datum: 24. února 2011 20:02
 
 
 
 
Jméno: Lubor      IP: uživatel11226    
http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=4&t=1134
 
 
Datum: 24. února 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
K lisu se nemám možnost dostat,nevim možná jsem to nahřál málo,každopádně by to mělo jít normálně ven? Díky
 
 
Datum: 24. února 2011 19:34
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je možný že je někdo zalepil, nedostaneš se na neakej malej lis ?
 
 
Datum: 24. února 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel10825    
poradte - mám vytuněnýho pionýra na kros,klouže my spojka.Víte o náký úpravě nebo o někom kdo se tím zabívá.dík za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2011 17:17
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel11230    
tato úprava od SESY ti pomůže jen na silnici ale v terénu jseš v háji koliky ti ulítaj
 
 
Datum: 25. února 2011 17:17
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11021    
Mne se osvedcil olej Motul Transoil, ferodo lamely a k tomu delsi pruziny od SESY a zadny klouzani se nekona... S MOgulem Gyrol W80 nebo W90 a korkama, mi spojka na delsich zavodech prestala vypinat...
 
 
Datum: 25. února 2011 7:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11224    
pokud máš 9z primár,tak zcela běžně s trošku lepším válcem začne origo spojka klouzat.....udajně pomůže přidat na přítlaku a případně Ferodové lamely a syntetický převodak
 
 
Datum: 24. února 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel10825    
Jestli se ti ohýbaj koliky nebo klouže spojka tak si obědnej spojku od Mj teamu na http://www.muwa.blog.cz naprosto suprová spojka jezdí ji špička nejen u nás ale i na slovensku.
 
 
Datum: 24. února 2011 10:17
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Přeci řízlí plechy a sundanou parabolu:-D Co třeba otočit šroubem na pravý straně motoru, případně vyměnit lamely?
 
 
Datum: 24. února 2011 9:02
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
a co jsi mam vybavit pod slovem vytuněný ? :-D :-D
 
 
Datum: 23. února 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
tak ted ti nerozumím ty chceš spravit spojku aby neklouzala anebo upravit spojku????
 
 
Datum: 23. února 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: ReggaeFichtlus      IP: uživatel11217    
ZDUŘ draci.....Chci se zeptat jesltly když mám sekudáro 15z.tak kolikátku mam mít primarko.....nevadí 9z. Díkes moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2011 15:04
 
 
 
 
Jméno: reggaefichtllus      IP: uživatel11225    
a to co psal standa to je ok?? pojedeto rychleš nebo to potáhne ??
 
 
Datum: 24. února 2011 15:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7022    
primár 14,sekundár 13
 
 
Datum: 23. února 2011 19:03
 
 
 
 
Jméno: ReggaeFichtlus      IP: uživatel11217    
a kolikátku by ste mi doporučili primarko ??
 
 
Datum: 23. února 2011 19:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7022    
mužu jen souhlasit....napřed to zpřevoduješ do rychla na sekundáru a pak to spřevoduješ do pomala na primáru? význam? vyhozenejch 6 stovek.....převod výkon nepřidá....
 
 
Datum: 23. února 2011 18:52
 
 
 
 
Jméno: kudrna      IP: uživatel2137    
sory největší primár je vlastně 14 zub, tedy originál... na významu to ale nic nemění...
 
 
Datum: 23. února 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: kudrna      E-mail:      IP: uživatel2137    
zdarec....jako jasně že je to možný ale jak už tady bylo řečeno je to blbost...pokud chceš mít motor na rychlost , je nejlepší tam dát primár co největší tedy 15 zub a sekundár taky 15 zub a budeš fičet jak drak...pokud chceš ale motor do pomala a do síly tak je nejlepší tam dát primár 9 ti zub a sekundár 10 zub...pokud to máš tak jak píšeš tak se ti to zhruba tak vystředilo na vyrovnanost těchdle dvou vlastností...
 
 
Datum: 23. února 2011 18:40
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no sice je to pěkná píčovina tenhle převod ale budiš
 
 
Datum: 23. února 2011 17:25
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar, nemáte náhodou někdo výrobní výkres hlavního hřídele z převodovky jawa 50-(typ 20,21,23)? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: Reggaefitlus      E-mail:      IP: uživatel9135    
CUS draci.....chtel bych ze zeptat jaky mam dát řetězoví kolečko aby mi to jelo rychleš a ne aby mi to táho díkes .... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2011 10:36
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
13/55,14/55,15/55
 
 
Datum: 23. února 2011 10:36
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud seš lehkej, jezdíš sám a po rovinách, tak 13z, víc už asi nemá smysl, to se v seriovym motoru sotva roztočí i na rovince
 
 
Datum: 23. února 2011 10:35
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Mám tam 13z a jede to solidně
 
 
Datum: 23. února 2011 10:29
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
sekundární kolečko co největší... je to jako na přehazovačce u kola..... a rozetu pokuĎ možno co nejmenší
 
 
Datum: 23. února 2011 9:32
 
 
 
 
Jméno: mekyn3      E-mail:      IP: uživatel11017    
Potreboval bych poradit mám čz 125/516 a když hodím z 1 rychle dvojku tak mne tam padne neutral ale když pomalu tak krasne dvojka a drží nevypadne nevi nekdo co stem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
To doma neudeláš,dej to někomu kdo tomu rozumí! Mě to dělal tady: http://www.motobard.com/MOTO-BARD.html
 
 
Datum: 25. února 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: mekyn3      IP: uživatel11017    
a čím se to vymezuje?
 
 
Datum: 23. února 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
Je to špatné vymezení převodovky,tj. že kolečka do sebe úplně nezapadnou a vožvýkají se, buď do toho silou kopat a časem zkazit něco jiného,nebo to holt rozpůlit a vymezit.
 
 
Datum: 23. února 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: mekyn3      IP: uživatel11017    
kdyby to byla vidlicka tak to vypadává ta rychlost ale ona tam pri rychlem zarazeni nepadne pritom to nijak nerachoti pekne to klapne jak dalsi rychlosti ale proste padne tam neutral a pak až 3
 
 
Datum: 23. února 2011 15:37
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
Hoj, 516 mám ;-) měl jsem ten stejný problém,doufám že měl. U mě to bylo špatné vymezení převodovky a tim pádem se vožvýkalo 14 zubé kolečko 2 převodového stupně,ještě to muže být vadná v&iuml;dlička v převodovce.Rozhodně to dej někomu kdo tomu rozumí,motor jsem si sice rozdělal sám,ale vymezení už nezvládnu :-(
 
 
Datum: 22. února 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejlepší bude přijmout fakt, že je to desítky let starý stroj a nemůže fungovat na 100%, a prostě řadit rozumně. U mé 175/356 taky nejde řadit 2 z neutrálu, musí se z jedničky a dupnutím, ale prostě to beru jako fakt a dokud se to nerenovuje, tak to neřeším.
 
 
Datum: 22. února 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
zdarec potrebuji vědět čím to je mam 21 a jednička i dvojka jedou uplně skvěle ale trojka ne. Když jedu po rovince dám tam trojku tak to má porát stejné otáčky a nezrychluje . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2011 18:52
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
vylítanej válec :-) zkus výbrus :-)
 
 
Datum: 22. února 2011 18:52
 
 
 
 
Jméno: miso      IP: uživatel8068    
ZVIKAJ SI TO JE PIONIER
 
 
Datum: 22. února 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
cus hele prosim vas nevite nekdo jak ma byt dlouha ta tycka do spojky na pionyra myslim tu kratsi diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2011 16:08
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10882    
2.5cm
 
 
Datum: 22. února 2011 16:08
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9681    
zdravím...ptám se jako laik, dá se dát dohromady nepárové bloky na fichtla? a jestli ne tak proč? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Spíše sehnat párový,kámoš sice tedka dělal GO a vyměnil jednu pulku bloku a zatim to funguje ale to může být jen náhoda.
 
 
Datum: 21. února 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně všechny díry pro ložiska byly vrtaný na spárovanejch karterech, takže na nepárovejch by se ti mohla (ale nemusela) křížit klika a převodovka.. pokud má ten motor jezdit delší dobu, silně doporučuju sehnat párový
 
 
Datum: 21. února 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
nektery by se dali snad sparovat, ale bude stim problem ty kartery jsou kazdy delany k sobe takze ti pak nebude treba sedet moc dobre valec ktem karterum. To bys musel skusit
 
 
Datum: 21. února 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čus draci potřebuji radu, myslíte že když mám zgenerálkovaný motor tak mám zajíždět na 12z. kolečko abych to nemusel tolik točit a nebo tam dát rovnou 13z. do rychla na kterém chci jezdit i po zajíždění.Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2011 17:12
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Díky moc kluci!
 
 
Datum: 21. února 2011 17:12
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
stando ty si mě předběhl.... s pravdivou odpovědí...
 
 
Datum: 21. února 2011 15:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11207    
ty vole co to je za výmysly že se motor unaví na 12z......pokud to potřebuješ zabíhat a je to u vás samej kopec,tak dej klidně 11z.....dulezity je abys to furt nekde nerval jedna plnej s vařicim motorem proti kopci.....zajíždět můžeš s jakýmkoliv primárem i seknudárem,převod nemá vliv na výkon válce at během zabíhání,tak i po něm.....myslete trochu!!
 
 
Datum: 21. února 2011 15:08
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
četl jsem kdesi myslim i tady. někdo říkal že když zajedeš motor na 12Z a třeba po 2000Km tam dáš 13Z tak tu bude slabé protože ten motor si zvykne na ten 12Z a unaví se - nevim co je na tom pravdy kdyžtak mě někdo doplní
 
 
Datum: 21. února 2011 14:32
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
No mam mustang,ale teda když bych přecijenom ze začátku dal to 12z.,tak by to něčemu nevadilo když po zajetí dám 13z.?Díky
 
 
Datum: 21. února 2011 9:38
 
 
 
 
Jméno: koudy.ok      IP: uživatel11090    
jestli máš revma plechy tak dej 12z jestli je nemáš tak dej 13 ale bacha kopce jinak ho zajedeš hodně blbě
 
 
Datum: 20. února 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čaves hoši setkal jste se někdo s tímhle? http://dachl21.rajce.idnes.cz/jawa_05/ nevím zda li je to z výroby nebo to je nějaká samo domo úprava?je to docela professionálně zavřený a svár je zabroušenej a rozleštěnej že z 1 metru není ani poznat že to je navařený odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11199    
A tebe to prekvapuje? Typickej prvek doby minulé....taky se dělali motory do traktůrků z ruznejch kejvacek,panelek s prodlouzenou hrideli,remenici na ventilator,v deklu domek na lozisko.....a vetsinou pekna prace...
 
 
Datum: 20. února 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Hmmm žeby prvý znak prechodu na typ krytu na jawe 20 - 21?? :-D no neviem o tom žeby sa takto robili seriovky a ani na závodných dobových špecialoch som to nevidel no jedno viem isto nejaký amater to určite nezváral :-)
 
 
Datum: 20. února 2011 14:32
 
 
 
 
Jméno: ToM559      E-mail:      IP: uživatel1723    
Jaký jsou ložiska v kolech u fíka 6201 to vím ale jestli obyč A přesný nebo C volnější a koupil bych zrovna krytý símeringem z obou stran.To je myslím 6202/2R.Nebo jaký typ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2011 11:23
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 21. února 2011 11:23
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel9389    
Nevim jak ostatní výrobci, ale SKF vůli v ložiskách označuje jen písmenem C.... C1 a C2 jsou vůle menší než normální. Pokud tam písmeno C není, tak je to normální vůle a C3, C4 a C5 jsou vůle větší. Značení krytých ložisek: RS - Kontaktní těsnění z nitrilové pryže (NBR), které může být vystužené ocelovým plechem, na jedné straně ložiska 2RS - Kontaktní těsnění RS na obou stranáchložiska RS1 - Kontaktní těsnění z nitrilové pryže (NBR) vyztužené ocelovým plechem na jedné straně ložiska 2RS1- Kontaktní těsnění RS1 na obou stranách ložiska RS1Z - Kontaktní těsnění z nitrilové pryže (NBR) vyztužené ocelovým plechem na jedné straně ložiska a krytem z ocelového plechu na druhé straně ložiska RS2 - Kontaktní těsnění z fluorkaučukové pryže (FKM) vyztužené ocelovým plechem na jedné straně ložiska 2RS2 - Kontaktní těsnění RS2 na obou stranách ložiska RSH - Kontaktní těsnění z nitrilové pryže (NBR) vyztužené ocelovým plechem na jedné straně ložiska 2RSH - Kontaktní těsnění RSH na obou stranách ložiska RSL - Kontaktní těsnění s nízkým třením z nitrilové pryže (NBR) vyztužené ocelovým plechem na jedné straně ložiska 2RSL - Kontaktní těsnění RSL z nízkým třením na obou stranách ložiska RZ - Těsnění s nízkým třením z nitrilové pryže (NBR) vyztužené ocelovým plechem na jedné straně ložiska 2RZ - Tesnění RZ s nízkým třením na obou stranách ložiska
 
 
Datum: 20. února 2011 15:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě bych volil zakrytý ložiska plastem, to je tušim 2RS nebo tak nějak...a patří tam obyč bez zvětšené vůle...
 
 
Datum: 20. února 2011 12:07
 
 
 
 
Jméno: tafrob ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci, jaké mám koupit všechny ložiska, do pionýra? Chci ho zrenovovat, ale chci koupit ty nejdražší, ale newim které všechny mám koupit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2011 13:17
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
6303 C3 – klikovka (2×) 6202 – pod spojkou (1×) 6004 – pod řetězovým kolečkem (1×) 6202 – pravé víko motoru. Tady je dobré zakryté (zapouzdřené) ložisko (1×) tohle jsou ložiska na jawu 20-23
 
 
Datum: 21. února 2011 13:17
 
 
 
 
Jméno: tafrob ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
KocabV@seznam.cz Díky
 
 
Datum: 20. února 2011 12:24
 
 
 
 
Jméno: Loudin      E-mail:      IP: uživatel11198    
Ahoj, pošli mi svůj mail na louda.lukass@seznam.cz a já ti pošlu seznam co budeš potřebovat.
 
 
Datum: 20. února 2011 12:00
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim že když koupíš ty nejlacinější ložiska co seženeš, tak budou fungovat stejně a a budou za čtvrtinovou cenu. věř mi že drahý ložiska ti neseřídí předstih ani ti nevyčistěj výfuk, o namazání řetězu nemluvě...
 
 
Datum: 20. února 2011 11:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nic ve zlém, ale ty chceš renovovat pionýra a nedokážeš si ani sehnat seznam ložisek? Neblbni...
 
 
Datum: 20. února 2011 11:40
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Cau, ma tady nekdo z vas (nebo vi kde ho najdu-> presnou adresu) ten graf kde je zobrazeno rychlost a z toho vyplyvajici ot motou? Vim, ze to neni 100% ale prisel za mnou klucina a ptal se me na otacky, tak jsem mu to vysvetloval matematicky a to nepochopil... chtel bych mu usnadnit zivot a slibil jsem mu, ze se mu kouknu po tom grafu ze ktereho to musi pochopit, jenze uz ho nemam a najit se mi ho nedari PREDEM DIKY;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2011 12:00
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spočítej si to z převodových poměrů jednotlivejch rychlostí a primárního a sekundárního převodu, všechny čísla najdeš na 5. straně příručky, stačí ti na to jen trojčlenka a trocha trpělivosti, ten graf si pak můžeš nakreslit sám .)
 
 
Datum: 20. února 2011 12:00
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
značkuju :-)
 
 
Datum: 20. února 2011 1:59
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak ten graf kdyby někdo měl taky by se hodil :-)
 
 
Datum: 19. února 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud je to u fíka..a kámoŠ má 13 zubu sekundár tak je to při 65 km/h 6500 otáček atd....
 
 
Datum: 19. února 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel1337    
Zdar, co ci myslíte o téhle "rychlé" převodovce. Je to v něčem lepší?? Chci si jí pořídit, ale nevim, jestli to má vůbec cenu. Díky za rady. http://www.fichtl-enduro.wbs.cz/Prodej.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2011 12:55
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Pro original fekala na bezne jezdeni je to k nicemu...
 
 
Datum: 19. února 2011 12:55
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, tato převodovka je určena pro upravené válce, jejichž vysoký výkon je ve vysokých otáčkách. Nedochází k takovému propadu otáček při řazení a kvalty jsou za pěkně sebou. Př. za jedna jedeš třeba 50, za dvě třeba 70 atd... trojka zůstává nezměněná-to jest přímý záběr.
 
 
Datum: 19. února 2011 11:45
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, chci se zeptat... když mám koncovku od lanka tachometru obroušenou do kulata, stačí když na to připájím cín a pilníkem vyrovnám? bude to držet? díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
já jsem ho osobně rozklepnul kladivem na konci zatim to 600 km fungovalo
 
 
Datum: 18. února 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
no nevim jestli bych to nechal kulaty.. snazil bych se to zabrousit aby to melo nejaky hrany a nemohlo se protacet...a pak zalejt do olova nebo cinu
 
 
Datum: 18. února 2011 13:02
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
Jo mnělo by to držet, jen jestli si to lanko pod tím cínem srovnal tak aby nevyčuhovalo po obroušení z toho cínu, pak to určitě pude ;-) :-)
 
 
Datum: 18. února 2011 0:34
 
 
 
 
Jméno: patres      IP: uživatel11185    
zdar draci potrebujem poradit ze mam babettu 207 jednorychlostnu a a na volnobeznych otackach sa mi toci aj koleso a chcem sa spytat ze ci to nieje tak ze ked motor ide tak koleso ci nema stat lebo ked dam babettu dole zo stojana tak mi zhasne motor alebo aj ked zabrzdim pliis poradte dikes :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2011 0:36
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel4620    
Není ten volnoběh příliš velký? :-) že ti to tím pádem bere za spojku.. nwm moc se v babetách nevyznám, ale cosi málo vím :-D
 
 
Datum: 18. února 2011 0:36
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel10535    
zdarec chtel jsem rozdelat motor protoze mi tam nesla trojka, vypustil jsem prevodovej olej a po vypusteni tam jdou vsechny rychlosti vcetne trojky a kdyz sem tam ten olej nalil tak tam ta trojka zase nesla je to vubec mozny? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2011 0:47
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
Jo to se mi stalo na starý 05 nešla tam dvojka a jednička tam skoro ani neskočila nebo občas vypadávala zdálo se mi jako by to něco vracelo zpět do neutrálu a když sem vypustil olej a dal tm čistící olej a pak zese nalil olej jel už normálně zatím se tom všichni smály :-D ale je totak no :-D
 
 
Datum: 18. února 2011 0:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
třeba máš moc dlouhej vypouštěcí šroub a drhne ti o kolečka!
 
 
Datum: 17. února 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel9706    
presne tak sem to myslel jdu to zkusit
 
 
Datum: 17. února 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
nastartuj to, trošku to protůruj, vypust olej, propláchni to a zkus to no.. když to nepude tak to musíš asi rozdělat..
 
 
Datum: 17. února 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel9706    
asi to rozdelam nebo to mam zkusit proplachnout?
 
 
Datum: 17. února 2011 15:04
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus.. je možný že tam je v převodovce bordel, takže ti to brání dát tam 3..
 
 
Datum: 17. února 2011 14:38
 
<  91  92  93  94  95  96  97  98  99  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 05.05.2025 21:20:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu