Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ahoj všichni mám otázku Má Pérák 250 stejnej pajšl v motoru jako kejvka krom dvoupáky?  a co se na těch motorech liší počty žeber a tak díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2011 22:26
Jméno: simababitz
IP: uživatel9455
Posl.aktualizace: 03. února 2011 12:04
Jméno: jenco
IP: uživatel7309
 Prvy segment je z 05ky a druchy je z 20,21,23
Datum: 03. února 2011 12:04
 neviem či dobre počítam ale ten prvý vyzerá že má 12zubov a druhý 11z používalo sa ich viac typov bolo to videt že na jedných motoroch bola štartpáka vyše a nadruhých zase níš ja bich tam na tvojom mieste zohnal segment ktorý má viacej zubov
Datum: 03. února 2011 9:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus sundat levej dekl a celou tu hřídel se segmentem natlač jakoby dovnitř a dej pod nakopávačku podložku ..mělo by to chodit líp
Datum: 02. února 2011 23:56
Jméno: simababitz
IP: uživatel9455
 tak v tom případě bych potřeboval poradit, jelikož startpáka se zadrhávala, někdy se vrátila, někdy kousek či vůbec, a chod záběru když bych popsal podle hodin tak chod páky byl od3 do 7, uvnitř pružina je roztáhnutá vinutí nejni pravidelné jako kdby se ji někdo pokošel rotáhnout na drát
Datum: 02. února 2011 23:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo je , ten novej je uzší tak je pod něj potřeba dát podložka aby zabíral celou plovhou zubu...jinak bude zabírat jen kouskem a hned se omele
Datum: 02. února 2011 21:02
 Ahoj, rozpůlil jsem motor a chci dělat GO Jawy 21, před tím mi špatně lezla dvojka, padala do neutrálu, myslel jsem, že je vidlička ohnutá, ale asi není, ale má trochu vůli, je ojetá ze stran, v čem to může ještě být, simerinky, vůle koleček, řadící automat? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2011 12:05
 Já tam vůbec neměl dorazovej šroub, to asi taky může být tím.
Datum: 03. února 2011 12:05
Jméno: standa
IP: uživatel11081
 to muže klidně dělat šroubek blbejch rozměrů o kterej se rad.automat zaráží a v jiném případě klidně povolenej automat....ale pokud dvojka vypadavala z jiného důvodu,tak rovnou kup nový dvojkový kolečka a celý hřídele....chce se podivat jak je to ohoblovaný....
Datum: 02. února 2011 19:13
 aha no a tak nemuže to byt ještě tym že je vychozenej řadici automat takovej ten zobaček skoušel ste to nekdo vybrousit pilnikem aby to lipe sedlo ??
Datum: 02. února 2011 17:48
 No asi taky, já bych projistotu vyměnil celou převodovku, když už renovuju celou motorku, ale nevim, někdo může namítat, že je to vyhazování peněz, ale já mám u sekundára špatný závit, takže to koleško půjde ven a zbytek nevim, takže možná vyměním obě hřídele i s kolečky, mám už i nový segment a cvrčka to chce taky takže nemá smysl něco zbytečně nechat a pak zjistit, že to musím znovu půlit
Datum: 02. února 2011 17:42
 a nemáš už odrbané kolečka???
Datum: 02. února 2011 15:45
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ta druha
Datum: 02. února 2011 14:48
Datum: 02. února 2011 13:12
Jméno: Zdeny
IP: uživatel5738
 pružinka v řadícím automatu
Datum: 01. února 2011 23:17
 čaute nemate zkušenosti s touhle vačkou:http://jawadily.cz/Vacka-rotoru-zapalovani--Pionyr,1750.html
Jesli pasuje na Jawu 555,protoze nikdo mi tady radil ze ma jiny uhle zarezu.diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2011 15:44
Jméno: standa
IP: uživatel11081
 jo,vačka z 21 je jiná než vačka na 555....jiná výška a poloha zářezu...
Datum: 02. února 2011 15:44
Jméno: Poper
IP: uživatel11077
 Zdravim draci....chtel jsem se zeptat jestly nekdo nevite kde bych mohl sehnat unašeč do spojky na čz 175/487.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2011 12:37
Jméno: Poper
IP: uživatel11077
 ano Alesi presne ten...hledal jsem vsude a nic tak jsem se chtel zeptat tady.
Datum: 03. února 2011 12:37
 Osobně si myslím, že Poper chce ten vnitřní koš s kolíky, protože ten celý buben vnější spojkovej tu SESA jinak má, ale všiml jsem si, že ten vnitřní s kolíky tu nemá a nějak vymizel snad ze všech JAWA e-shopů, co znám. Nechápu to, ještě nedávno ho tu měl myslím i SESA a v motousti ho taky měli v nabídce.
Datum: 02. února 2011 15:49
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Jsou lamely hnací a hnané. Jde ti o část s řetězovým kolem a nebo vnitřní s kolíky ?
Datum: 02. února 2011 11:25
Jméno: Poper
IP: uživatel11077
 to do čeho se vloži lamely atd...
Datum: 01. února 2011 12:59
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Myslíš koš nebo buben ?
Datum: 01. února 2011 12:54
 Dobrej měl bych tu jeden dotaz na krámek, budou někdy v blízké době na trhu nějaká opravdu dobrá pouzdra do převodovky, u toho polského se píše kvalita za 4  , no tak to je snad lepší nechat ty starý, nebo jak? Jawa 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2011 19:23
 Ta je jen pro Sesu, tam obyčejný psát nemůžou, mě to nejde.
Datum: 30. ledna 2011 19:23
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Priste to zarad do spravny kategorie(pro potreby fichtl kramku- se menuje) nevim jestli sesa cte vsechny
Datum: 30. ledna 2011 17:39
 Ahoj...potreboval bych znat nazor: menil jsem spojkovy kos,mam tam nove a vetsi koliky a kdyz jsem chtel nasadit pojistny plisek, pozde jsem zjistil, ze je velky...tak jsem ho tam nedaval a dotahl matku jen tak, bez jisteni. Az jsem dodelal celou spojku a nalil olej, doslo mi, ze to asi budu muset predelavat,at mi ten kos nevyleti... udrzi to ta matka bez pojistky? (kdyz je kos nasazeny na drazkach,tak by se to TEORETICKY povolit nemelo...)
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2011 13:02
Jméno: Kukis
IP: uživatel8758
 Ja bych strasne nerad aby mi to vylitlo, ten motor je tak trosku upravovany... rikam, budu shanet samojistku  potreboval jsem to slozit jenom na projeti a doladeni malickosti...diky vsem za reakce
Datum: 30. ledna 2011 13:02
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Půlil jsem motor kde nebyla pojistka ale jen pérovka a taky to drželo, nebo skus takovou tu matku s gumičkou, kterou když utáhneš tak se samovolně nepovolí
Datum: 30. ledna 2011 11:58
Jméno: Kukis
IP: uživatel8758
 Stejne to bylo slozene jenom na test... takze shanim samojistnou matku, protoze vyrabet si novy plisek ze stareho se mi dvakrat nechce, neveril bych tomu (kolik je moc siroky)...no zkusil jsem to  ale divim se ze by se to zrovna tam povolovalo... ale lepsi to zajistit nez pak spravovat skody
Datum: 29. ledna 2011 23:49
 NENE! Hezky to rozdělej a tu podložku plechovou tam dej a pořádně dotáhni a zajisti! Já jsem tam tu podložku měl a málo to dotáhl, zajistil a udrželo se to, ale už hodně lidí, co znám z jawamanie to tam nedalo tu podložku plechovou a pak se divili, že se to hned povolilo. Nějak to jištěný být MUSÍ!
Datum: 29. ledna 2011 23:03
Jméno: hroch miroslav
IP: uživatel11069
 ja bych to neryskoval. sychr je sychr
Datum: 29. ledna 2011 21:27
 Ahoj nerad bych tu vysvětloval, něco dávno známého, ale dneska jsem vytlačoval trubičky z karterů Jawy 50, asi víte o co jde, většinou se vytloukají, ale to mi nešlo, tak jsem použil stahovák a ještě jednu trubičku stejného průměru akorát obroušenou tedy o kus menší průměr, no a pomocí toho stahováku jsem to vytlačil do půlky ta aby to šlo půlit. Nechci tu z někoho dělat blbce, předpokládám, že vás to tu většinu napadlo, ale jen pokavaď to někomu pomůže.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2011 17:00
  Já říkám, že to sem píšu jen pro někoho kdo začíná a neví, moje postřehy  .
Datum: 01. února 2011 17:00
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Objevil jsi převratnou novinku v technickém postupu v půlení motoru, neváhej a zajdi s tím na nejbližší patentní úřad.
Datum: 30. ledna 2011 12:37
Jméno: zubr
IP: uživatel10792
 mám jawu 555 a mám na ní sjetou spojku,problém je v tom že zuby na spojce jsou naprosto ohoblované,prostě je na vyhození,chtěl bych koupit novou lamelu,je to lamela s kuličkama,jawy 05,20... ji nemají a na 555 se nevyrábí,jak ji nahradit?kde seženu novou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2011 22:07
 spojku na jawa 555 si objednáš na netu,musíš zadat do lišty co potřebuješ a je to.lozisko na jawa 555 nepotrebuješ,pokud teda nechces
repas,určitě tam najdeš dobrou použitou. spojka na 555 ma jednu tyčku a kuličku ve víku č.5 délku tyčky nevím.jeslli ji víš tak ji sem napiš dík.
Datum: 26. února 2011 22:07
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
Datum: 30. ledna 2011 20:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nebo tam můžeš dát primární kolečko + řetěz + spojkouvej koš s lamelama z 20,21 pasuje to bez problémů
Datum: 29. ledna 2011 17:49
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 na inzerci sehnat použitelnou a vyměnit korky,,, lamela s kuličkama se použivala na 550,,, lamela z novějších pio(20,21,...) nepasuje
Datum: 29. ledna 2011 17:45
 Zdarec hoši.Chtěl jsem se zeptat kolik je na 250/353 lamelí ve spojce....Je zima a nechce se mi do toho teť tak mě napadlo že se zeptám kolik jich tam je, pět nebo tři?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2011 15:56
 Je jich tam 5
Datum: 29. ledna 2011 15:56
Jméno: pepe
IP: uživatel10909
 Zdar draci, chcu se zeptat jaký ložisko je na ČZ 175/477 v rozetě. Dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2011 23:11
 Zdravím, je to ložisko 6304, klasické ZVL nebo ZKL. Nesmí to mít žádnou vůli C3, jak na klikovce.
Datum: 29. ledna 2011 23:11
Jméno: anonymus:-)
IP: uživatel11057
 Čau draci, nemá někdo nějaký typ jak sundat ztržený šrouby na víku od zápalka (samozřejně i spojky) všechny tři šrouby už není ani za co chytit. Předem dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2011 6:56
Jméno: anonymus:-)
IP: uživatel11057
 Ne je to jen na sroubovak a diky za rady
Datum: 28. ledna 2011 6:56
Datum: 27. ledna 2011 18:34
Datum: 27. ledna 2011 18:34
Jméno: vacin
IP: uživatel6702
 Je to takový festový závitník s levým závitem. Do šroubku navrtáš díru a zašroubuješ vývitník. Až se utáhne, tak se začne povolovat šroub.
Datum: 27. ledna 2011 18:03
Jméno: anonymus:-)
IP: uživatel11057
 vacin: co tím myslíš ? Inak díky za rady tak snad něco ztoho pomůže ...:-/
Datum: 27. ledna 2011 17:57
Jméno: vacin
IP: uživatel6702
 Vývitník
Datum: 27. ledna 2011 17:47
Jméno: wewpo
IP: uživatel10027
 Nebo na to navař šroubek, na hliník se ti to nechytne, krásně to pak povolíš
Datum: 27. ledna 2011 14:27
 no jestli to ma aspon trochu drazku tak k tomu zkus prilozit sroubovak z boku ty drazky-jen ta kraj a opatrne do sroubováku kajzni kladivem aby se povolil ten sroub . a jestli ani to nejde tak asi nutno odvrtat
Datum: 27. ledna 2011 13:44
 Dobrý den chci se zeptat v jakém pořadí se dávají do spojky na kývačce ty tyčinky a kuličky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2011 12:16
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tak mi připadá že si někdo neumí přečíst dotaz a popisuje tady spojku pionýra, místo kejvačky...
Datum: 27. ledna 2011 12:16
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Podle Dočkala str.111: Levá tyčka s talířkem se zasunuje z levé, spojkové strany motoru a je tak dlouhá, že zasahuje asi do poloviny délky uvnitř hlavního hřídele převodovky. Na tuto levou tyčku tlačí zprava od vypínače spojky pravá spojková tyčka, která se do díry hlavního hřídele převodovky vkládá zprava, středem řetězového kola, ovšem při sejmutém držáku spojky. Vnitřní konec levé tyčky a oba konce pravé strany jsou zakalené, aby se tyčky neomačkaly. Záchyt vypínače má uvnitř vestavěnou ocelovou kuličku, která působí na vněší konec pravé tyčky.
Datum: 27. ledna 2011 10:39
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 tak a ted mněkdo ukažte katalog náhradních dílu kde je kulička mezi tyčkama
Datum: 26. ledna 2011 16:44
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 je to naprosto přesně jak píše cpivo. kulička M5 uprostřed. H
Datum: 26. ledna 2011 10:49
Jméno: cpivo
IP: uživatel8999
 Zdar, někteří jsou tu koukám chytrý jak opice  Například kulička pod seřizovacím šroubem je taková decentní hovadina. Podívej se do katalogu a pak mi snad dáš za pravdu, že do přítlačnýho talíře se opírá krátká tyčka, potom je kulička a potom dlouhá tyčka, která trčí ven z karteru a do jejího konce se opírá seřizovací šroub spojky. Ještě jedna rada, až tu spojku budeš skládat tak mázni vazelínou kuličku, konce tyček u kuličky a konec tyčky na přítlačnym talíři.. Hodně zdarů..
Datum: 26. ledna 2011 10:39
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 ta kulička už je v tom seřizovacím šroubu, kulička mezi tičkymi tam má taky svůj důvod. aby se to lépe vypínalo. na všech 9 kejvačkách jsem měl a mam kuličku mezi tičkami. H
Datum: 26. ledna 2011 8:55
 jojo Test má pravdu
Datum: 25. ledna 2011 21:45
 Test má pravdu
Datum: 25. ledna 2011 17:00
 Tak teď jste mi řekli oba něco jiného
Datum: 25. ledna 2011 16:08
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Tyčka úplná,krátká a kulička. O kuličku se opírá seřizovací šroub spojky.
Datum: 25. ledna 2011 12:38
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 Čus,
ze strany levého víka ( spojky), krátka tyčka, kulička, dlouhá tyčka. H
Datum: 25. ledna 2011 9:15
 Dobry vespolek... mam takovy problem se spojkovym kosem  otrebuju ho sundat, coz mi nejak nedovoli matice,ktera ho drzi. Je to takova ta specialni:sestihran dole,kulata nahore (snad kazdy vi)...ma na to nekdo nejaky figl, jak ji povolit? (14-ka orech prokluzuje,13ka se tam nedostane...)... sestihran na maticce je tak trosku pochroumany
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2011 15:28
Jméno: standa
IP: uživatel11045
 odchlípnu podložku,vemu 14 trubkáč,chytim koš,škubnu a nic víc neřešim.... proč hledat problémy tam kde nejsou? Pokud nemáš koš vylágrovaný,tak tam 14 oříšek nestrčíš!
Datum: 24. ledna 2011 15:28
Jméno: Pedro
IP: uživatel11037
 neni čtrnáctka jako čtrnáctka musí dobře pásnout a koš si zapírám ocelovou tyčkou za jednu z drážek koše
Datum: 23. ledna 2011 17:29
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jo, říká se tomu begroš ...
Datum: 23. ledna 2011 17:09
Datum: 23. ledna 2011 10:01
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Na povolení se používá trubkový nástavec ,gola je moc tlustá
Datum: 23. ledna 2011 9:50
Jméno: Kukis
IP: uživatel8758
 Precti si prosim dotaz... 14tka orech prokluzuje... ale dekuji za reakci
Datum: 22. ledna 2011 23:20
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
 Skus to povolit golou 14-ka!!!!!!!!
Datum: 22. ledna 2011 22:48
 čusík draci, mám problém, který se pokouším už strašně dlouho vyřešit, Můj Mustoš odmítá po zahřátí rozepínat spojku, zastudena funguje perfektně, jakmile se ohřeje jedu furt. Napadá mě jen jestli se ty korky vlivem tepla a třeba i nevhodným olejem nenasajou a nenabydou. Už jsem i motor půlil, myslel jsem, že mě už tento stroj nemůže nachytat, ale asi si sám neporadim
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 23:42
 ja som mal presne tento problém ked sa motor trocha zohrial tak hotovo spojka vobec nevipínala tiž som menil olej ale furt nič možu za to lamely od kedy som dal ferodové nemám žiadny problém a vidržia o moc dlhšie ako korky
Datum: 22. ledna 2011 23:42
 Pokud je spojka správně nastavená, tak vyměň lamely, dej tam nový obyč. přev. olej (Mogul Trans 80) a mělo by to být OK
Datum: 22. ledna 2011 16:30
 zkoušel jsem klasický převodový a i polosyntetiku se stejným efektem\r\n
Datum: 22. ledna 2011 15:38
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
 Co používáš za olej?
Datum: 22. ledna 2011 15:29
 AHOJ TO JSEM JÁ S TOU NAKOPÁVAČKOU JAK NEJDE => (( AHoj startoval jsem svého mustoše a najednou nejjde nakopávačka. jde zmáčknout ale zubů se ani nedotkne -> víte co myslim (jako že se vrací ale jako by tam byla na okrasu) někdo mi říkjal že je utažená spojka a někdo zas že jsou spaleny lamely... PROSÍM PORAĎTE**************** MOC DÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍK ))) => ZAPOMĚL JSEM DODAT ŽE SPOJKA JDE NORMÁLNĚ I ZAŘADIT SE DÁ V POHODĚ ALE JEN JEDNIČKA VYSKAKUJE PŘI VYSOKEJCH OTÁČKÁCH DÍK AHOJJ
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 21:32
 jubka - Premyslené to bolo dobre ale ked volakto kope do štartpáky jak ... tak sa tomu nečuduj ked štartuješ musíš si páku pritlačit až pokial nezačne zaberat až potom stlačím lebo tý nárazi alebo čo sa dost často stáva že sa stretne zub na zub a volakto na to šlape tak nech sa nečuduje že tý zuby oláme ftedy sa tam musíš zaradit kval trocha pohnút motorom vyradit a musí to íst
Datum: 21. ledna 2011 21:32
 Je to spojkou,a příště šetří CAPS LOCKEM !!!
Datum: 21. ledna 2011 21:09
 to ty blbci za Janečka mohli trochu promyslet........ no jo no co se da dělat dik ale kdyby vas neco napadlo este tak piste dik
Datum: 21. ledna 2011 20:39
Jméno: D@no
IP: uživatel6546
 nn startpaka nema funkci na lamelu.ale ma funkci na spojku...  radím ..dokoupit i ty lamela.. Jo a motor budeš muset pulit no..kfuli segmentu
Datum: 21. ledna 2011 20:19
 no že by se mi chtelo pulit motor...... a ta lamela ma funkci na statpáku????
Datum: 21. ledna 2011 20:11
Jméno: D@no
IP: uživatel6546
 problém ve startovací páce?-vyměnit segment za novy!doporučuji koupit už z nalisovanou "hřídelkou"je tady na fichtelkramku  \r\nproblém ve řadičce?.Vyměnit na 100% spojkovou lamelu!soji kolem 80kč včetně ozubeneho kolečka z korkama§ tady v fichtelkramku. a popř vyměnit řadičku za novou..seženež řadičku..sepsektive řadicí automat na http://www.motojelinek.cz stoji cca 500kč
Datum: 21. ledna 2011 20:05
 nejde mi nakopávat -> nakopávačka se vrací ale nedotýká se žádný ,,osy" v převodovce no prostě jnejde porotočít je tam jen na volno a vrací se ...
Datum: 21. ledna 2011 19:26
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 tak co máš přesně za problém s řadící pakou a nebo s nakopávačkou neboli startovací pákou
Datum: 21. ledna 2011 19:20
Jméno: jastinek
IP: uživatel1163
 Čau draci...Ve sklepě jsem našel 15z kolečko a chtěl bych ho dát do 21,a le kámoš mi říkal že mi to blbě pojede že to blbě potáhne...Jak to teda je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 17:50
Jméno: jastinek
IP: uživatel1163
 Já jsem stejně dnes zjistil že je to na ČZ...  Tak jsem si aspoň fíka hezky umyl.
Datum: 22. ledna 2011 17:50
 mám motor ve špičkovém stavu a s 15Z to bylo na nic... Na rovině než jsem dosáhl rychlsoti 75Km/h to trvalo 3x tolik co s origo 13 zubem... ale zase při té rychlosti 75 se ten motor tolik nevytáčel. Možná je to dobré na nějaké daleké cesty kde neni potřeba dobrždovat odbočovat atd.  ale s fichtlem po dálnici těžko pojdeš
Datum: 22. ledna 2011 15:14
Jméno: jastinek
IP: uživatel1163
 Jojo, díky moc.
Datum: 21. ledna 2011 23:59
 račej tam nehaj to čo tam máš nestojí to zato na trojke ti to ani nepojde nestojí to zato abi si pri rozbehoch spálil spojku
Datum: 21. ledna 2011 21:44
Jméno: D@no
IP: uživatel6546
 jestli maš na pionyru rozetu originaal a daš ta 15 zube kolečko tak to ¨bude spřevodovane do rychlosti ale zas do kopce pojedeš sotva na jedničku...
Datum: 21. ledna 2011 20:26
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 kámoš měl pravdu.... z kopce to rozpálíš že ti budou vlasy vlát, ale do toho kopce budeš možná seskakovat
Datum: 21. ledna 2011 20:06
Jméno: dano
IP: uživatel11032
 Vyzkoušej a uvidíš..
Datum: 21. ledna 2011 19:39
Jméno: Lampan
IP: uživatel9109
 Čus hoši, šlo by dát sekundáro z 250 na fíka? Je u něho napsáno úzký střed, šlo by tam? je stejná rozteč zubů? Mám totiž na speciálu rozetu na silnější řetěz se stejnou roztečí zubů jako pio.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2011 11:27
Jméno: lampan
IP: uživatel9109
 takže ten střed je stejnej? pujde tam? a jeste jedna otázka, kalí se dneska rozety na novejch motorkách? dá se stočit?
Datum: 23. ledna 2011 11:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli má stejnou rozteč zubů tak jo...ale do pionýra dáš max asi 15 zubbé ..větší se tam nevejde bez úprav
Datum: 22. ledna 2011 10:41
 AHoj startoval jsem svého mustoše a najednou nejjde nakopávačka. jde zmáčknout ale zubů se ani nedotkne -> víte co myslim (jako že se vrací ale jako by tam byla na okrasu) někdo mi říkjal že je utažená spojka a někdo zas že jsou spaleny lamely... PROSÍM PORAĎTE**************** MOC DÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 22:27
 stlač spojku zarad jednotku pomaly stláčaj páku malo bi sa točit zadné kolo alebo ked na tom sedíš tak bi to malo posuvat dopredu ked to pojde bude chiba už len jedine v spojke
Datum: 21. ledna 2011 22:27
 koukni, jestli nemas povolenej spojkac. jestli jde s motorem otocit jinak, tak to bude ve spojce, nic jinyho me nenapada
Datum: 21. ledna 2011 19:21
 to sem ja..... ALE SPOJKA JDE NORMÁLNĚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 21. ledna 2011 18:17
 budto spojka, nebo segment v motoru, ale kdyz to zacal delat najednou, tak bude spojka. mozna povolenej spojkovej kos, sundej levej dekl a koukni na spojku.
Datum: 21. ledna 2011 18:12
Jméno: lampan
IP: uživatel9109
 povol spojku a uvidíš
Datum: 21. ledna 2011 18:12
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Čaute draci, měním ložiska na mustangu a zaskočilo mně, jak mám vyndal ložisko z pravého víka, zezadu není přístup. Děkuji za pomoc....
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2011 12:04
Jméno: standa
IP: uživatel11031
 taky sem to ohřál a nešlo ven....tak sem vzal velkej hřebik s hlavou která sotva prošla ložiskem a pomocí toho hřebiku sem to ložiskou vydloubal ven.... docela mi to překvapilo,někdy stačí vyndat gufero a ložisko samo vypadne poklepem deklu za studena....
Datum: 21. ledna 2011 12:04
Jméno: kastan
IP: uživatel3541
 Zdarec ja sem to řešil tak že sem na něj navařil šrub a přes podepřenou pásovinu sem ho utahováním dostal ven.
Datum: 20. ledna 2011 21:53
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 A na kolik asi? Mám teplotu na displayi at vim lidi?
Datum: 20. ledna 2011 21:50
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 tak si udelej pripravek neco jako je vytlacovak pistniho cepu, asi to tam mas prilepeny  (jinac na takovou teplotu by se to spravne ohrejvat nemelo)
Datum: 20. ledna 2011 21:42
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Já to nahříval horkovzduškou na 650C, fakt to nešlo
Datum: 20. ledna 2011 21:05
 když to pořádně nahřeješ fénem tak to musi jít..jinak to dej rozpálit do trouby na 300 stupnu a musi to jiot
Datum: 20. ledna 2011 20:59
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 No a právě že ne... to jsem dělal a nešlo, tak právě nevím co s tím
Datum: 20. ledna 2011 20:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pořádně to nahřej a klepni s tím o stůl a ono vypadne samo
Datum: 20. ledna 2011 20:51
|



|