česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  93  94  95  96  97  98  99  100  101  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
ahoj nefunfuje mi na fichtlu spojka šteloval jsem ji přitahoval povoloval a nic vubec nevypína co s ni? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2011 15:52
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
Ty ferodo lamely maj obrovskou zivotnost, neni mozny abys to proste takhle rychle odpalil... ja si stojim zatim ze to je prevodak stuhlej...
 
 
Datum: 06. února 2011 15:52
 
 
 
 
Jméno: Mary      IP: uživatel9474    
no lamely jsou asi v řiti .. tak tam dej novy ..muzes tam dat jen ty korky ale to je víc mrdání s tim vymen je cely a mas po problemu :-)
 
 
Datum: 06. února 2011 13:20
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
tak mam vypustit olej a dát nový a jaký?jinak tam jsou lamely ferodo
 
 
Datum: 05. února 2011 17:16
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Pokud jsi nedělal nové obložení(korky)a jinak máš vše ok lanko neohnutá páčka spojkové tyčinky kulička mezi nimi může to být tím olejem,ale pokud jsi lamely obkládal sám můžeš mít velkou šířku korků (hodně častá závada)
 
 
Datum: 05. února 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
presne tak lamely ti ostavajú zlepené ked vypneš spojku treba dať riedší olej
 
 
Datum: 05. února 2011 15:48
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
Nic s tim neudelas takhle to proste je, ty lamely s korkem sou nahovno, a v kombinaci s hustsim prevodakem to udela tohle...
 
 
Datum: 05. února 2011 13:52
 
 
 
 
Jméno: kleed92      IP: uživatel11096    
cau chlapi.. prosim o radu .. jak ma byt poskladana spojka v motoru pincka 05 ?? mel sem 21 a tam to je mala tycka ,kulicka.velka tycka .. a tady nevim jak protoze to chci obednat novy tak nechci neco obednat spatne.. a rozmery tycek a kulicky jsou stejne?diky:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2011 13:49
 
 
 
 
Jméno: kleed92      IP: uživatel11096    
tak moc dekuju za radu uz sem to obednal.. aha takze jen dlouha tycka a ta kulicka patri do deklu ..ale kdyz tam dam kryt z 21 tak nepujde spojka ne?nebo jo?ja tam mam kryt z 21 na dvou sroubech jen aby tam nalital bordel..ale spojku sem ani nezkousel zapojit..
 
 
Datum: 05. února 2011 13:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11099    
ano,přesně jak říká jenco!! Je tam jen jedna tyčka a kulička v deklu! Dekl z 21 tam za jistejch okolností pasuje!
 
 
Datum: 05. února 2011 12:53
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne ! 05ka má len jednu dlhú tycku a kulicku má vo vypinacom mechanizmu
 
 
Datum: 05. února 2011 12:36
 
 
 
 
Jméno: kleed92      IP: uživatel11096    
ok diky moc:-)
 
 
Datum: 05. února 2011 12:09
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1883    
je to uplně to samy
 
 
Datum: 05. února 2011 11:58
 
 
 
 
Jméno: kleed92      IP: uživatel11096    
čau chlapi.. mam problem mam pionyra a nejde mi spojka.. mam motor z 05 tudiz bez pružiny jako na 21.. dam kulicku a pak tycku ale tycka nejdee dovnitr a blbe ven.. nevim co s tim.. a kryt z 21 tam nejde prosim o radu.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co myslíte, půjde s tím ložisko i namontovat http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3722.html, když ho zmrazím, abych nemusel ohřívat bloky, co? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: No tak to, že ty bloky musí nahřát na 80-90 stupňů Celsia a že musí zmrazit ložiska, to jsem mu jaksi neřekl, to beru jako samozřejmost. Ty ložiska by tam měli jít pak uplně v pohodě. Stačí je jedn doklepnout gumovou paličkou. Žádné mlácení nebo tloukání nepraktikuju. :-D
 
 
Datum: 05. února 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11099    
barbaři natloukají ložiska!! To ste mechanici?
 
 
Datum: 05. února 2011 12:59
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sefcik: To, co říkáš, nejde. Protože kdyby jsi to lisoval tak jak říkáš, tak by jsi do toho uložení zalisoval i to staré ložisko. ty potřebuješ nějakou trubku, která má skoro stejný průměr jak to ložisko ale o trochu menší, aby jsi ten přípravek nezalisoval do uložení. A nalisovává se správně jak SESA říká, tza vnější kroužek ložiska. :-) Nebo se ten přípravek dá udělat jako kulatina a na konci navařenej kružnocý plech tak tlouštky 3 - 4mm, přesně do středu.
 
 
Datum: 04. února 2011 23:44
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo co to vzít přez staré ložisko a to by tlačilo plošně na to nové, asi je to lepší než to natloukat ne?
 
 
Datum: 04. února 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No mě to napadlo. Takže nějaký přípravek, za který se to chytí a ten by tlačil na ložisko.
 
 
Datum: 04. února 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pujde,,kdyz to obratis stranove tak jo,,, ale ty loziska pujdou rychle do kopru,, pac jak tachas do diry lozisko za stred,,tak ho prochnes v ulozeni kulicek a je kaput,,takze nedoporucuji
 
 
Datum: 04. února 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdár draci mám dotaz kolik zubu má originál rozeta na jawě 350/634? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2011 11:57
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Měla by to být rozeta s 52 zuby, stejnou mám i na ČZ 487. V podstatě všechny 350 od typu 632 - 640 mají 52zubů rozetu.
 
 
Datum: 04. února 2011 11:57
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj všichni mám otázku Má Pérák 250 stejnej pajšl v motoru jako kejvka krom dvoupáky? :-) a co se na těch motorech liší počty žeber a tak díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: simababitz      IP: uživatel9455    
zdárek pánové menší dotaz je nějaký rozdíl mezi tímto segmentem http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/14/37/60/53/1437605331 a tímto segmentem http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=68# díky vám za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2011 12:04
 
 
 
 
Jméno: jenco      IP: uživatel7309    
Prvy segment je z 05ky a druchy je z 20,21,23
 
 
Datum: 03. února 2011 12:04
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neviem či dobre počítam ale ten prvý vyzerá že má 12zubov a druhý 11z používalo sa ich viac typov bolo to videt že na jedných motoroch bola štartpáka vyše a nadruhých zase níš ja bich tam na tvojom mieste zohnal segment ktorý má viacej zubov
 
 
Datum: 03. února 2011 9:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zkus sundat levej dekl a celou tu hřídel se segmentem natlač jakoby dovnitř a dej pod nakopávačku podložku ..mělo by to chodit líp
 
 
Datum: 02. února 2011 23:56
 
 
 
 
Jméno: simababitz      IP: uživatel9455    
tak v tom případě bych potřeboval poradit, jelikož startpáka se zadrhávala, někdy se vrátila, někdy kousek či vůbec, a chod záběru když bych popsal podle hodin tak chod páky byl od3 do 7, uvnitř pružina je roztáhnutá vinutí nejni pravidelné jako kdby se ji někdo pokošel rotáhnout na drát
 
 
Datum: 02. února 2011 23:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo je , ten novej je uzší tak je pod něj potřeba dát podložka aby zabíral celou plovhou zubu...jinak bude zabírat jen kouskem a hned se omele
 
 
Datum: 02. února 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, rozpůlil jsem motor a chci dělat GO Jawy 21, před tím mi špatně lezla dvojka, padala do neutrálu, myslel jsem, že je vidlička ohnutá, ale asi není, ale má trochu vůli, je ojetá ze stran, v čem to může ještě být, simerinky, vůle koleček, řadící automat? Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2011 12:05
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já tam vůbec neměl dorazovej šroub, to asi taky může být tím.
 
 
Datum: 03. února 2011 12:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11081    
to muže klidně dělat šroubek blbejch rozměrů o kterej se rad.automat zaráží a v jiném případě klidně povolenej automat....ale pokud dvojka vypadavala z jiného důvodu,tak rovnou kup nový dvojkový kolečka a celý hřídele....chce se podivat jak je to ohoblovaný....
 
 
Datum: 02. února 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
aha no a tak nemuže to byt ještě tym že je vychozenej řadici automat takovej ten zobaček skoušel ste to nekdo vybrousit pilnikem aby to lipe sedlo ??
 
 
Datum: 02. února 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No asi taky, já bych projistotu vyměnil celou převodovku, když už renovuju celou motorku, ale nevim, někdo může namítat, že je to vyhazování peněz, ale já mám u sekundára špatný závit, takže to koleško půjde ven a zbytek nevim, takže možná vyměním obě hřídele i s kolečky, mám už i nový segment a cvrčka to chce taky takže nemá smysl něco zbytečně nechat a pak zjistit, že to musím znovu půlit :-)
 
 
Datum: 02. února 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nemáš už odrbané kolečka???
 
 
Datum: 02. února 2011 15:45
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
ta druha
 
 
Datum: 02. února 2011 14:48
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 02. února 2011 13:12
 
 
 
 
Jméno: Zdeny      IP: uživatel5738    
pružinka v řadícím automatu
 
 
Datum: 01. února 2011 23:17
 
 
 
 
Jméno: ondrakadlec94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute nemate zkušenosti s touhle vačkou:http://jawadily.cz/Vacka-rotoru-zapalovani--Pionyr,1750.html Jesli pasuje na Jawu 555,protoze nikdo mi tady radil ze ma jiny uhle zarezu.diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2011 15:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11081    
jo,vačka z 21 je jiná než vačka na 555....jiná výška a poloha zářezu...
 
 
Datum: 02. února 2011 15:44
 
 
 
 
Jméno: Poper      IP: uživatel11077    
Zdravim draci....chtel jsem se zeptat jestly nekdo nevite kde bych mohl sehnat unašeč do spojky na čz 175/487. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2011 12:37
 
 
 
 
Jméno: Poper      IP: uživatel11077    
ano Alesi presne ten...hledal jsem vsude a nic tak jsem se chtel zeptat tady.
 
 
Datum: 03. února 2011 12:37
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Osobně si myslím, že Poper chce ten vnitřní koš s kolíky, protože ten celý buben vnější spojkovej tu SESA jinak má, ale všiml jsem si, že ten vnitřní s kolíky tu nemá a nějak vymizel snad ze všech JAWA e-shopů, co znám. Nechápu to, ještě nedávno ho tu měl myslím i SESA a v motousti ho taky měli v nabídce.
 
 
Datum: 02. února 2011 15:49
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Jsou lamely hnací a hnané. Jde ti o část s řetězovým kolem a nebo vnitřní s kolíky ?
 
 
Datum: 02. února 2011 11:25
 
 
 
 
Jméno: Poper      IP: uživatel11077    
to do čeho se vloži lamely atd...
 
 
Datum: 01. února 2011 12:59
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Myslíš koš nebo buben ?
 
 
Datum: 01. února 2011 12:54
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrej měl bych tu jeden dotaz na krámek, budou někdy v blízké době na trhu nějaká opravdu dobrá pouzdra do převodovky, u toho polského se píše kvalita za 4 :-(, no tak to je snad lepší nechat ty starý, nebo jak? Jawa 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ta je jen pro Sesu, tam obyčejný psát nemůžou, mě to nejde.
 
 
Datum: 30. ledna 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
Priste to zarad do spravny kategorie(pro potreby fichtl kramku- se menuje) nevim jestli sesa cte vsechny
 
 
Datum: 30. ledna 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: Kukis      E-mail:      IP: uživatel8758    
Ahoj...potreboval bych znat nazor: menil jsem spojkovy kos,mam tam nove a vetsi koliky a kdyz jsem chtel nasadit pojistny plisek, pozde jsem zjistil, ze je velky...tak jsem ho tam nedaval a dotahl matku jen tak, bez jisteni. Az jsem dodelal celou spojku a nalil olej, doslo mi, ze to asi budu muset predelavat,at mi ten kos nevyleti... udrzi to ta matka bez pojistky? (kdyz je kos nasazeny na drazkach,tak by se to TEORETICKY povolit nemelo...) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2011 13:02
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel8758    
Ja bych strasne nerad aby mi to vylitlo, ten motor je tak trosku upravovany... rikam, budu shanet samojistku :-D potreboval jsem to slozit jenom na projeti a doladeni malickosti...diky vsem za reakce :-)
 
 
Datum: 30. ledna 2011 13:02
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Půlil jsem motor kde nebyla pojistka ale jen pérovka a taky to drželo, nebo skus takovou tu matku s gumičkou, kterou když utáhneš tak se samovolně nepovolí
 
 
Datum: 30. ledna 2011 11:58
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel8758    
Stejne to bylo slozene jenom na test... takze shanim samojistnou matku, protoze vyrabet si novy plisek ze stareho se mi dvakrat nechce, neveril bych tomu (kolik je moc siroky)...no zkusil jsem to :-D ale divim se ze by se to zrovna tam povolovalo... ale lepsi to zajistit nez pak spravovat skody :-D
 
 
Datum: 29. ledna 2011 23:49
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
NENE! Hezky to rozdělej a tu podložku plechovou tam dej a pořádně dotáhni a zajisti! Já jsem tam tu podložku měl a málo to dotáhl, zajistil a udrželo se to, ale už hodně lidí, co znám z jawamanie to tam nedalo tu podložku plechovou a pak se divili, že se to hned povolilo. Nějak to jištěný být MUSÍ!
 
 
Datum: 29. ledna 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: hroch miroslav      IP: uživatel11069    
ja bych to neryskoval. sychr je sychr
 
 
Datum: 29. ledna 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj nerad bych tu vysvětloval, něco dávno známého, ale dneska jsem vytlačoval trubičky z karterů Jawy 50, asi víte o co jde, většinou se vytloukají, ale to mi nešlo, tak jsem použil stahovák a ještě jednu trubičku stejného průměru akorát obroušenou tedy o kus menší průměr, no a pomocí toho stahováku jsem to vytlačil do půlky ta aby to šlo půlit. Nechci tu z někoho dělat blbce, předpokládám, že vás to tu většinu napadlo, ale jen pokavaď to někomu pomůže. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) Já říkám, že to sem píšu jen pro někoho kdo začíná a neví, moje postřehy :-).
 
 
Datum: 01. února 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Objevil jsi převratnou novinku v technickém postupu v půlení motoru, neváhej a zajdi s tím na nejbližší patentní úřad.
 
 
Datum: 30. ledna 2011 12:37
 
 
 
 
Jméno: zubr      IP: uživatel10792    
mám jawu 555 a mám na ní sjetou spojku,problém je v tom že zuby na spojce jsou naprosto ohoblované,prostě je na vyhození,chtěl bych koupit novou lamelu,je to lamela s kuličkama,jawy 05,20... ji nemají a na 555 se nevyrábí,jak ji nahradit?kde seženu novou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: karas      E-mail:      IP: uživatel11241    
spojku na jawa 555 si objednáš na netu,musíš zadat do lišty co potřebuješ a je to.lozisko na jawa 555 nepotrebuješ,pokud teda nechces repas,určitě tam najdeš dobrou použitou. spojka na 555 ma jednu tyčku a kuličku ve víku č.5 délku tyčky nevím.jeslli ji víš tak ji sem napiš dík.
 
 
Datum: 26. února 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel7527    
Zdravím všechny příznivce staré dobré Jawy ! Lamely s kuličkama se montovaly do pařezů (Jawa 550 ) a pak byly nahrazeny lamelami s bronzovým pouzdrem , které by měly být plně nahraditelné za původní . Když , tak se podívej tady k těm . Čauki http://www.megamotocykl.cz/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id
 
 
Datum: 30. ledna 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nebo tam můžeš dát primární kolečko + řetěz + spojkouvej koš s lamelama z 20,21 pasuje to bez problémů
 
 
Datum: 29. ledna 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
na inzerci sehnat použitelnou a vyměnit korky,,, lamela s kuličkama se použivala na 550,,, lamela z novějších pio(20,21,...) nepasuje
 
 
Datum: 29. ledna 2011 17:45
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec hoši.Chtěl jsem se zeptat kolik je na 250/353 lamelí ve spojce....Je zima a nechce se mi do toho teť tak mě napadlo že se zeptám kolik jich tam je, pět nebo tři? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je jich tam 5
 
 
Datum: 29. ledna 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel10909    
Zdar draci, chcu se zeptat jaký ložisko je na ČZ 175/477 v rozetě. Dík za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, je to ložisko 6304, klasické ZVL nebo ZKL. Nesmí to mít žádnou vůli C3, jak na klikovce.
 
 
Datum: 29. ledna 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: anonymus:-)      IP: uživatel11057    
Čau draci, nemá někdo nějaký typ jak sundat ztržený šrouby na víku od zápalka (samozřejně i spojky) všechny tři šrouby už není ani za co chytit. Předem dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2011 6:56
 
 
 
 
Jméno: anonymus:-)      IP: uživatel11057    
Ne je to jen na sroubovak a diky za rady
 
 
Datum: 28. ledna 2011 6:56
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vacin: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3505.html tohle\r\n\r\nPS: nemají šrouby náhodou 6ti hranou hlavu+drážku na šroubovák :\\\\ ?
 
 
Datum: 27. ledna 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vacin: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3505.html tohle PS: nemají šrouby náhodou 6ti hranou hlavu+drážku na šroubovák :\\ ?
 
 
Datum: 27. ledna 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel6702    
Je to takový festový závitník s levým závitem. Do šroubku navrtáš díru a zašroubuješ vývitník. Až se utáhne, tak se začne povolovat šroub.
 
 
Datum: 27. ledna 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: anonymus:-)      IP: uživatel11057    
vacin: co tím myslíš ? Inak díky za rady tak snad něco ztoho pomůže ...:-/
 
 
Datum: 27. ledna 2011 17:57
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel6702    
Vývitník
 
 
Datum: 27. ledna 2011 17:47
 
 
 
 
Jméno: wewpo      IP: uživatel10027    
Nebo na to navař šroubek, na hliník se ti to nechytne, krásně to pak povolíš :-D
 
 
Datum: 27. ledna 2011 14:27
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jestli to ma aspon trochu drazku tak k tomu zkus prilozit sroubovak z boku ty drazky-jen ta kraj a opatrne do sroubováku kajzni kladivem aby se povolil ten sroub . a jestli ani to nejde tak asi nutno odvrtat
 
 
Datum: 27. ledna 2011 13:44
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den chci se zeptat v jakém pořadí se dávají do spojky na kývačce ty tyčinky a kuličky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2011 12:16
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
tak mi připadá že si někdo neumí přečíst dotaz a popisuje tady spojku pionýra, místo kejvačky...
 
 
Datum: 27. ledna 2011 12:16
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Podle Dočkala str.111: Levá tyčka s talířkem se zasunuje z levé, spojkové strany motoru a je tak dlouhá, že zasahuje asi do poloviny délky uvnitř hlavního hřídele převodovky. Na tuto levou tyčku tlačí zprava od vypínače spojky pravá spojková tyčka, která se do díry hlavního hřídele převodovky vkládá zprava, středem řetězového kola, ovšem při sejmutém držáku spojky. Vnitřní konec levé tyčky a oba konce pravé strany jsou zakalené, aby se tyčky neomačkaly. Záchyt vypínače má uvnitř vestavěnou ocelovou kuličku, která působí na vněší konec pravé tyčky.
 
 
Datum: 27. ledna 2011 10:39
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
tak a ted mněkdo ukažte katalog náhradních dílu kde je kulička mezi tyčkama:-)
 
 
Datum: 26. ledna 2011 16:44
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10144    
je to naprosto přesně jak píše cpivo. kulička M5 uprostřed. H
 
 
Datum: 26. ledna 2011 10:49
 
 
 
 
Jméno: cpivo      IP: uživatel8999    
Zdar, někteří jsou tu koukám chytrý jak opice:-) Například kulička pod seřizovacím šroubem je taková decentní hovadina. Podívej se do katalogu a pak mi snad dáš za pravdu, že do přítlačnýho talíře se opírá krátká tyčka, potom je kulička a potom dlouhá tyčka, která trčí ven z karteru a do jejího konce se opírá seřizovací šroub spojky. Ještě jedna rada, až tu spojku budeš skládat tak mázni vazelínou kuličku, konce tyček u kuličky a konec tyčky na přítlačnym talíři.. Hodně zdarů..
 
 
Datum: 26. ledna 2011 10:39
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10144    
ta kulička už je v tom seřizovacím šroubu, kulička mezi tičkymi tam má taky svůj důvod. aby se to lépe vypínalo. na všech 9 kejvačkách jsem měl a mam kuličku mezi tičkami. H
 
 
Datum: 26. ledna 2011 8:55
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jojo Test má pravdu :-)
 
 
Datum: 25. ledna 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Test má pravdu
 
 
Datum: 25. ledna 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak teď jste mi řekli oba něco jiného :-D
 
 
Datum: 25. ledna 2011 16:08
 
 
 
 
Jméno: Test      IP: uživatel7923    
Tyčka úplná,krátká a kulička. O kuličku se opírá seřizovací šroub spojky.
 
 
Datum: 25. ledna 2011 12:38
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10144    
Čus, ze strany levého víka ( spojky), krátka tyčka, kulička, dlouhá tyčka. H
 
 
Datum: 25. ledna 2011 9:15
 
 
 
 
Jméno: Kukis      E-mail:      IP: uživatel8758    
Dobry vespolek... mam takovy problem se spojkovym kosem:-Potrebuju ho sundat, coz mi nejak nedovoli matice,ktera ho drzi. Je to takova ta specialni:sestihran dole,kulata nahore (snad kazdy vi)...ma na to nekdo nejaky figl, jak ji povolit? (14-ka orech prokluzuje,13ka se tam nedostane...)... sestihran na maticce je tak trosku pochroumany :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2011 15:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11045    
odchlípnu podložku,vemu 14 trubkáč,chytim koš,škubnu a nic víc neřešim.... proč hledat problémy tam kde nejsou? Pokud nemáš koš vylágrovaný,tak tam 14 oříšek nestrčíš!
 
 
Datum: 24. ledna 2011 15:28
 
 
 
 
Jméno: Pedro      IP: uživatel11037    
neni čtrnáctka jako čtrnáctka musí dobře pásnout a koš si zapírám ocelovou tyčkou za jednu z drážek koše
 
 
Datum: 23. ledna 2011 17:29
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Jo, říká se tomu begroš ... :-)
 
 
Datum: 23. ledna 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, taky teď půlím a měl jsem ten samej problém. Normálně motor upni do svěráku za Sekundární kolečko, zařaď tam rychlost a vem si takovej "zohlej" klíč 14...je to jako normální klíč, akorát je to na konci zaohlé, něco jako písmenko S http://www.e-cat.cz/pi-2536127/sortiment-podle-dodavatele/ockovy-klic-vyhnuty-14x15mm.html očkový klíč, pořádně se do toho opři a mělo by to jít
 
 
Datum: 23. ledna 2011 10:01
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
Na povolení se používá trubkový nástavec ,gola je moc tlustá
 
 
Datum: 23. ledna 2011 9:50
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel8758    
Precti si prosim dotaz... 14tka orech prokluzuje... ale dekuji za reakci
 
 
Datum: 22. ledna 2011 23:20
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel5056    
Skus to povolit golou 14-ka!!!!!!!!
 
 
Datum: 22. ledna 2011 22:48
 
 
 
 
Jméno: Pedro      E-mail:      IP: uživatel11037    
čusík draci, mám problém, který se pokouším už strašně dlouho vyřešit, Můj Mustoš odmítá po zahřátí rozepínat spojku, zastudena funguje perfektně, jakmile se ohřeje jedu furt. Napadá mě jen jestli se ty korky vlivem tepla a třeba i nevhodným olejem nenasajou a nenabydou. Už jsem i motor půlil, myslel jsem, že mě už tento stroj nemůže nachytat, ale asi si sám neporadim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 23:42
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja som mal presne tento problém ked sa motor trocha zohrial tak hotovo spojka vobec nevipínala tiž som menil olej ale furt nič možu za to lamely od kedy som dal ferodové nemám žiadny problém a vidržia o moc dlhšie ako korky
 
 
Datum: 22. ledna 2011 23:42
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud je spojka správně nastavená, tak vyměň lamely, dej tam nový obyč. přev. olej (Mogul Trans 80) a mělo by to být OK ;-)
 
 
Datum: 22. ledna 2011 16:30
 
 
 
 
Jméno: pedro      E-mail:      IP: uživatel11037    
zkoušel jsem klasický převodový a i polosyntetiku se stejným efektem\r\n
 
 
Datum: 22. ledna 2011 15:38
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel5056    
Co používáš za olej?
 
 
Datum: 22. ledna 2011 15:29
 
<  93  94  95  96  97  98  99  100  101  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 05.05.2025 16:15:16 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu