Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: PavelManak
IP: uživatel10861
 Ahoj lidi, mám takový dotaz: .. mám babetu 210, mám vyměněny všechny čelisti , a neustále mi teče olej do bubnu .. když chci nastartovat tak to prokluzuje /vyměnoval jsem i gufero takže nevím co dál .. prosím mohl by mi někdo poradit ?? .. Předem děkuji za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 11:37
Jméno: -!!-
IP: uživatel10577
 Nevíte jak urychlit aby zařadila dvojdu dříve ,, ?
Datum: 29. prosince 2010 11:37
Jméno: PavelM.
IP: uživatel10577
 Navařil,zbrousil a jede "!" . Zatím jen doufám že tam někdy naskočí ta dvojka .. zatím jede jen na jednicku .. nechce přeřadit .. Jinak díky moc ...
Datum: 28. prosince 2010 20:17
 No takže máš nakonec otlačený unašeče, když jsi psal že jsi vyměnil čelistia unašeče nechal starý, tak jsem předpokládal, že jsou v pořádku(neotlačené). Navařit tam na to otlačené místo, už mě taky jednou napadlo ale zatim jsem to ještě nezkoušel. Pak dej vědět jak to dopadlo.
Datum: 28. prosince 2010 14:19
Jméno: PavelM.
IP: uživatel10577
 Děkuji myslel jsem si to že to bude tím ,,plíškem" .. zkusím kousek navařit .. zatim ahoj...
Datum: 28. prosince 2010 8:55
Jméno: krosss
IP: uživatel10178
 zdar hej měl sem to same newěděl jsem si rady až jsem nato přišel když šlapneš na pedal mělo by to přitlačit čelisti k bubnu . ale jestli ten roztahovak je starši tak už je ne ktajich vyježděnej a netlačí na ty pracky protože ho už nepusti ty dva konce stači když nadvařiš to misto na roztahovaku kde se dotykaji pracky a mělo by to byt ok.
Datum: 27. prosince 2010 22:02
Jméno: PM.
IP: uživatel10577
 Zkusím to vše ještě překontrolovat, zdrsnit ..a snad to půjde ...
Datum: 27. prosince 2010 11:28
 Čelisti tam musí mít vůli mezi bubnem a také musejí dosedat celou plochou. Jestli se nechytají k bubnu, tak jsou buď špatně složené, nebo bych buben trochu zdrsnil jemnym šmirglem a ono to naskočí a po třech přeřazení je zase hladký. Zkoukni podle dílenský příručky nebo katalogu náhradních dílů, jestli tam máš všechno co tam má být a hlavně ve správném pořadí.
Datum: 26. prosince 2010 10:21
Jméno: PavelM.
IP: uživatel10577
 Ano myslm buben dvojky /ten vpravo .. .. může to být tím že čelisti v něm jsou zbroušené - nejsou úplně na těsno... ??.. zkusím babetu roztlačit z kopce jestli při vyšších otáčkách to nenaskočí ..
Datum: 25. prosince 2010 23:43
 Pokud si to dobře vybavuju, tak se má za káždých okolností točit buben dvojky a když se na něj přichytí pakny, tak protočí převodovku a ta roztočí vnitřek jedničkovýho bubnu a startovací čelisti v jedničkovym bubnu se roztáhnou a roztočí klikovku. Nevim jestli jsem to popsal úplně dobře. O jakém bubnu mluvíš ty? Popřípadě si zopakuj, jak fungují spojky: http://alesmarek.byl.cz/babetta/
Datum: 25. prosince 2010 14:42
Jméno: PavelM.
IP: uživatel10577
 Gufera jsou taky nové/olej odlit, už to konečeně neteče .. unašeč jsem nechal starý .. vše je jak má být ale neustále nechce nastartovat. .. čelisti se při šlápnutí točí ale nepotočí bubnem ..
Datum: 23. prosince 2010 23:28
 Po každém zásahu do spojek(ať je to odmaštění nebo cokoliv jiného), tak se musí spojky zaběhnout. Takže musiš jezdit hodně po městě aby se to furt snažilo řadit a uvidíš jak se to bude zlepšovat, stačí tak 50-100 km. Pokud jsi měnil čelisti, podívej se, jetsli se v bubnu otáčí volně, kdyžtak je přibruš, unašeče jsi předpokládám dával taky nový. Pokud tam tekl olej doufám, že jsi vyměnil všechny ty gufera(ve spojkách jsou 4 + O-kroužek a další dvě jsou na druhé straně), pak taky ulej ten olej, jak ti tady radily, když vyšroubuješ ten šroubek na kontrolování, tak Babettu ještě nakloň na stranu toho šroubku aby vyteklo ještě trochu víc. Po tomhle by to mělo řadit jedna báseň.
Datum: 23. prosince 2010 14:33
Jméno: PavelM.
IP: uživatel10577
 Odmastil jsem to jak jsem jen mohl, ani kapka oleje ale neustéle to nechce zabírat .. nerozočí se buben .. nevíte co s tím ? Děkuji.
Datum: 23. prosince 2010 0:16
Jméno: PavelM.
IP: uživatel10577
 Ok. dekuji za odpoved.. zkusím a napíšu
Datum: 17. prosince 2010 19:00
Jméno: Uffoneek
IP: uživatel5767
 Moc oleje v převod. skříni, měl jsem ten samý problém po GO  Povol ten šroubek co je z boku a trochu odpusť, inak ty bubny potom pořádně odmasti, ať ti to neprokluzuje
Datum: 16. prosince 2010 21:05
 Čus, hale prosímvás nedávno jsem si tu na krámku koupit buben spojky na Babettu 210, přišel, byl v pohodě, dal jsem ho tam ještě před zimou, v létě. a dneska sem si řekl že se kouknu jestli nezreznul nebo tak něco, a on je z vrchu i spodu zrezlí, dá se příště něco udělat ? nějaká pasta nebo něco, aby to nerezlo ? díky http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_753.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2010 18:29
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ošmirgľuj a nastriekaj so sprejom (farbu)
Datum: 20. prosince 2010 18:29
 Nazdar, ake pouzivate nitovacie klieste? Ide mi o nity na rozete. Alebo ako riesite vymenu venca? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2010 22:26
 péro: musíš ale sehnat opradové šrouby a né tu napodobeninu co se dělá dneska
Datum: 14. prosince 2010 22:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 šroubky tam nedávej !!!to se tam mohlo dát tak možná před x lety kdy je nedělali z másla...já je tam jednou dal a každejch 10km jsem nějakej doplnoval  dej tam normál ocelový nýty
Datum: 14. prosince 2010 20:24
 ano to viem, ze sa da aj srobami upevnit, no predsa nevyzera to tak dobre. Zozeniem teda tie rozklepavacie nity.
Datum: 14. prosince 2010 17:31
 někdy věnec i šrubuje
Datum: 14. prosince 2010 17:07
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 svatá pravda  ještě si pamatuju z učnáku používání tzv. závěrného hlavičkáře....... nebo tak nějak  *3*
Datum: 14. prosince 2010 16:04
 na přidělání věnce rozety kup rozklepávací nýty a ty pak rozklepej kladívkem
Datum: 14. prosince 2010 15:54
Jméno: petrys
IP: uživatel9528
 Zdar draci, jaký lamely jsou na pionýra lepší?? klasika korkový? nebo ty feroda??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2010 21:32
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Jestli ho mužu použít?
Datum: 18. prosince 2010 21:32
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
Datum: 15. prosince 2010 20:04
 Klasika MADIT PP-80 a nemám s tím problém
Datum: 15. prosince 2010 17:39
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 A jakej používate olej pro ty feroda
Datum: 15. prosince 2010 17:09
Jméno: petrys
IP: uživatel9528
 Tak draci dík, dneska sem tam dal feroda, když už sem v tom byl, tak sem vyměnil i primár. řetěz ktterej měl vůli asi tak 20 mm, ted už zbejvá jen udělat něco s válcem
Datum: 14. prosince 2010 22:36
 hlavní výhodou feroda je že se stoupající teplotou motoru potažmo oleje nebobtná tolik jako korek...
Datum: 14. prosince 2010 16:55
 Na burze na Kladně jsem viděl pána, který prodával ferodo lamely, ale byl tam použit kov ze staré korkové lamely, prý mu to někdo dělal na objednávku, Nemáte někdo na něj kontakt?
Datum: 14. prosince 2010 15:57
Jméno: standa
IP: uživatel10852
 do serie korky,do upravenyho motoru jedině ferodo,ale pak je tu problém,že kvuli zubum se musi po roce měnit......
Datum: 14. prosince 2010 11:47
 FERODO FERODO FERODO !!! !!! !!!
Datum: 13. prosince 2010 22:43
 No to obložení z feroda je ýborné ale na hovno je ten plech... Protože ono myslim i to korkové obložení vydrží víc než ty zuby na lamelech... myslíte že už je to dobré že se dělaly dříve nějaké zmetky?
Datum: 13. prosince 2010 22:22
 na číze mám feroda asi 7 let a furt jak nové
Datum: 13. prosince 2010 22:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 než opotřebuješ to ferodo tak ti 3x odejdou zuby ... takže to je asi jedno co tam dáš
Datum: 13. prosince 2010 21:45
 ja kupoval tady od sesy ferodo a mám z toho po pár tisícech kotouč do pily (je to máslo).... nevím, možná nějaký poslední spatný kusy či co (už se to tu řešilo) ale se.e me to... jinak ferodo jako takový špica!
Datum: 13. prosince 2010 21:40
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 ferodo mam na číze a je to super, řek bych že to ma trošku lepší záběr
Datum: 13. prosince 2010 21:28
 Čau, má 555 stejná kolečka a hřídele v převodovce jako Jawa 20/21/23 ? Dík...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 11:16
Jméno: standa
IP: uživatel10846
 jooo prevodovka z 555 je nesehnatelná....ale je vcelku dobře sehnatelný motor na 05 z kterého tam vše pasuje(hřídele,futra,kolečka,vidlička,automat,pastorek startovani...no vše)....jediný rozdíl bude,že budeš mít už pořádnou dvojku......bacha,neskládat dohromady kolečka z převodovky z 555 a z 05 po roce výroby 63!! víc kolíků!
Datum: 13. prosince 2010 11:16
 Jo aha
Datum: 13. prosince 2010 10:55
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 to bylo na toho podemnou na FICHTLAŘE
Datum: 13. prosince 2010 8:56
 Sorry, ale nemám motor 20/21/23 denně na očích...
Datum: 12. prosince 2010 21:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty kokot ! když je ten motor cca o 1,5 cm uzší tak asi budou i hřídele kratší ne?
Datum: 12. prosince 2010 21:29
Jméno: FICHTLAŘ
IP: uživatel4805
 přesně je to jiny je jen stejna hlavni hřidel a hřidel předlohy
Datum: 12. prosince 2010 20:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pasují tam z 05 , ale už je tam jiný převodový poměr ( lepší , ale není to original )
Datum: 12. prosince 2010 20:22
 je to vše jiné... jen ty kolečka na dvojku by tam seděli, ale musel bys to trosec upravit... mel bys pak delsi dvojku
Datum: 12. prosince 2010 19:41
 no prostě jednoduśe řečeno je to jiný všecko...
Datum: 12. prosince 2010 19:40
 a jiné počty zubů na kolečkách
Datum: 12. prosince 2010 19:33
 celá prevodovka je uzsia,,uzsie kolecká,kratsie hriadele
Datum: 12. prosince 2010 19:03
 *to
Datum: 12. prosince 2010 19:02
 No, tak ti je teda gól
Datum: 12. prosince 2010 19:02
 Všecko
Datum: 12. prosince 2010 19:01
 A můžeš mi konkrétně říct co? Prosím...
Datum: 12. prosince 2010 18:52
 nemá
Datum: 12. prosince 2010 18:40
 zdar dracic dneska jsem rozpůlil motor ze čz 125/453 a když sem sunadal kliku tak na levé hřídeli byli 3 ložiska vedle sebe je to normální nebo nějaká blbost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2010 18:31
 Neni to prostřední ,,ložisko" nakonec jenom labirint? Standartně to tak bylo, že mezi dvouma ložiskama byl těsnící hliníkový labirint
Datum: 12. prosince 2010 18:31
 Zdarec, potřeboval bych poradit. U mé 555 se špatně řadilo (na místě nebylo možné zařadit jedničku) a vyskakovala trojka. Řadička byla rovná, automat utáhlý. Když jsem rozpůlil motor, kupodivu tam nebyla žádná katastrofa. Kolečka nemají vymletý žádný zub, kolíky v pohodě - akorát u startovacího segmentu jsou dva zuby pryč. Napadá mě vidlička- nevíte jak poznám, že je špatná? Nebo nevíte co by to mohlo ještě způsobovat ? Dík moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 14:58
Jméno: pajoš
IP: uživatel10891
Datum: 26. prosince 2010 14:58
 za 485 dostanes len zrepasovany  a to do 20,21,23 NE do 555
Datum: 25. prosince 2010 23:36
Jméno: pajoš
IP: uživatel10891
 chce to noví řadící automat to mi dělalo taky noví a možěš vyjet nový stojí 485kč
Datum: 25. prosince 2010 22:11
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 taky to vidim na omletý pouzdra a velkou vůli na předlohové hřídeli..
Datum: 12. prosince 2010 13:28
Jméno: milan
IP: uživatel10842
 koukni na vůli koleček na hřídely a pouzdra hřídelí
Datum: 11. prosince 2010 21:36
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Zdarec když mám motor po go na své jawě 21 a mám doma 11sekundarní kolečko jestli to můžu použít dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 9:41
 Muzes ale zajizdej s citem
Datum: 11. prosince 2010 9:41
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 15:09
Jméno: pajoš
IP: uživatel10891
 kup si klasický mamírový těsnění namaž ho vazelínou vše perchkt utáhni a máš klid když to tak dělali ve výrobě tak to musí držet i dnes
Datum: 26. prosince 2010 15:09
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to ti připadá těch sotva 50kč aspoň za Paulina tak moc nebo tě baví půlit..?
Datum: 09. prosince 2010 20:17
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Utoho tmelu je taková malička knížka a tam je napsaní  ro těsnění motoru,těsnění tepelných zařízení,průmyslové pece,výfuková potrubí.
Datum: 09. prosince 2010 20:17
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 urcite ne, podle toho co pisou. Kup Přímo motorovej silikon maj ho v kždý mototechně
Datum: 09. prosince 2010 19:49
 zdarec draci nevíte prosim vás jaký převodový olej bych měl nalít do Aprilie tuareg 125 je to ročník myslim 1990 předem děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 21:35
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
Datum: 09. prosince 2010 21:35
 nebo typ toho motorexu, protože nemam vubec ponětí, který z nich
Datum: 09. prosince 2010 17:08
 a mohl bys mi poradit ktery Valvoline?
Datum: 09. prosince 2010 17:04
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 mam aprilii mx a pouzivam oleje pouze znacky MOTOREX jak na mazani smesi tak do prevodovky ,
Datum: 09. prosince 2010 17:03
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 VALVOLINE
Datum: 09. prosince 2010 16:53
 ještě dodám že je to tuareg RALLY
Datum: 09. prosince 2010 16:36
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 nazdar! jezdíte na sekundárním řetězu 109+1 článek, nebo používáte ten co se dá dneska koupit, ale má 111+1 článek? Je v tom nějaký rozdíl? A jak se daj dva články sundat? Dík za názor:o)
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 19:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ani nevím co tam mám...vždicky to bud roznýtuju a zkrátím a nebo to nechám bejt..
Datum: 09. prosince 2010 19:10
 rozdíl neni asi žádnej, jen je to o tu jednu ,,osmu,, kratší a to asi doženeš při štelování kola. ta osma má asi 2cm.
sundáš to odbroušením toho nýtu a jeden, resp. dva články pudou pryč.
Datum: 09. prosince 2010 15:47
Jméno: matuch
IP: uživatel10829
 Zdravim draky. Poraďte mi prosím s mou 175\356. po problémech s vypínáním spojky jsem vyndal obě tyčky a mezi nimi žádná kulička. a tak se ptám: je u tohoto modelu mezi tyčkami
kulička? v katalogu ND jsem ji totiž nenašel. za druhé: jak mají být dlouhé tyčky? já je mám značně opotřebené, dlouhá má 127mm a krátká 95mm.
Díky za odpověď a přeju příjemné chvíle při vánočních GO.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 23:22
Jméno: honza
IP: uživatel10384
 Neni zač, na hlavu nevim ta je hliníková, tak jestli tak jen vyleštit, a na válec stačí jakákolil žáruvzdorná barva, já jsem jí tuhle kupoval stála asi 200kč, a je do 650°C. H
Datum: 11. prosince 2010 23:22
Jméno: matuch
IP: uživatel10829
 aleši, ano, ptal jsem se na kuličku mezi tyčkami. Chci pro svou 356 jen to nejlepší...Díky honzo, dám ji tam
a uvidím co to udělá. mimochodem nemáte zkušenosti s barvou na válec a hlavu válce? mám je dost zašlé, chtěl bych
je dát do gala. jinak díky za rady s kuličkou  m.
Datum: 11. prosince 2010 22:53
Jméno: honza
IP: uživatel10384
 Alesblaha: kuličku mezi tyčkami mam na všech kejvačkách, a mam je na 356,354 i na 473. H
Datum: 11. prosince 2010 21:26
 Matuch: Náhodou Ondragam to myslel dobře, on totiž předpokládal a to správně - taky bych tak předpokládal, že se ptáš na kuličku mezi tyčkama - jak to má pincek, ale tyto stroje - větší kubatury JAWA a ČZ měli kuličku tuším průměru ale 5 nebo 6mm pouze v poloautomatu. Mezi tyčkama být nemá! Dělá to jen bordel a vymačkává se to!
Datum: 11. prosince 2010 20:30
Jméno: honza
IP: uživatel10384
 tak jsem se kouknul, mam tam delší dlouhou 130mm, a kratší 60mm. no měli by to výkukovat tak 15 - 20mm z motoru u vypínače spojky, jestli teda tam máš 5 lamel a silné péra na spojce. H
Datum: 11. prosince 2010 20:12
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 Ok, kouknu na to.H
Datum: 09. prosince 2010 17:48
Jméno: matuch
IP: uživatel10829
 Díky Honzo,pokud se mrkneš, budu jen rád. A teď mi ondragame řekni co si o tom myslíš? já jsem zmaten
Datum: 09. prosince 2010 17:12
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 hoj, kulička tam je. rozměr 5mm kulička je pro lepší chod tyček, přesní rozměry tyček nevim, ale mužu se kouknout o víkendu do motoru.
H.
Datum: 09. prosince 2010 16:44
 O čem to vypovídá, když není ta kulička v příslušném katalogu ND?
Datum: 09. prosince 2010 14:15
Jméno: Fogi
IP: uživatel10828
 Zdravim, začinam dělat generalku na "zavodnim" motoru a od te doby co sem tam posadil ostřejši válec a po zajeti tomu naložil pozoruji, že jak jednicku vytocim do maximalnich otaček a rychle tam kopnu dvojku, tak vyskoči do neutralu mezi dvojkou a trojkou..Čim to muže byt a co bych měl zaději vyměnit ? Děla to jen, když jednicku vytočim doplna a prudce zařadim dvojku.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 15:04
Jméno: pajoš
IP: uživatel10891
 myslím že toho může být víc ale podiv se na spojku lameli atd taky záleží na oleji co máš v převodovce je pozné že spojka nestíha rozepnout nsílu motoru a tím se to celé děje jinak když je vsechno ok tak jedině mrknout na automat a bronz. pouzdra na převodovce me se dělo něco podobného a byla to už stará spojka samozřejmě řad jemně mej se at nám to jezdí
Datum: 26. prosince 2010 15:04
Jméno: Fogi
IP: uživatel10828
 špatně sem se vyjadřil s tim slovem kopnu  Normalne zařadim a jak prudce pustim spojku a hned plny tak vyskoči..Děla to např. když v kopci roztocim jednicku a dam dvojku,tak vyskoci,nekdy i na rovine..
Datum: 09. prosince 2010 19:50
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 presne tak jak do toho budes tolik kopat tak si oddelas celou prevodovku musis jemejc
Datum: 09. prosince 2010 19:09
Jméno: hh
IP: uživatel10830
 možná bys do toho neměl kopat ale řadit s citem..
Datum: 09. prosince 2010 11:03
 dobri den omlouvam se za chyby no proste nemam cas delat hacky a tak chci se zeptat jesli mi nekdo neporadi prosim mam jawu 20 a dal sem go motoru a vse sem dal spravne ale kdis zaradim za 1 tak se rozjizdim a najednou primarni retez zacne hozne mlatit a skace řadicka a vipaddne richlost na 1 a 2 to nedela ale jak dam jedna tak to dela a kolecka sem kupoval nove i segment vse nevte cim bito bilo dekuji\\\\\\\\r\\\\\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 9:30
 Tvuj pravopis je trapnej  Ty to furt nechápeš, co? Tady nejde o nějakou kontrolu pravopisu, prostě nás zaujalo, že píšeš jako naprostej debil, tak jsme si museli rejpnout, to se ale nesmíš divit. Měl ses omluvit, být ticho, stydět se a vzít si z toho ponaučení, že máš psát jako normální člověk, né jako debil. Pochop, že tvuj pravopis je zároveň tvoje vizitka zde na krámku, spousta lidí si tak udělá o tobě obrázek, víš? A věř tomu nebo ne, kdybys to nenapsal jako debil, tak bych ti i poradil! Zkus psát pomaleji, protože psát rychle nezvládáš! Musíš u toho trochu myslet, nejlépe hlavou!! Většina lidí by si z toho vzala ponaučení, že maji psát česky, jinak na ně budou ostatní srát, a neporadí jim! Ty si ale furt meleš tu svojí, a odvoláváš se na to, že dneska začíná být internetová negramotnost normální! Pochop, že tys udělal chybu, né my!!
Datum: 11. prosince 2010 9:30
 standa : bohužel ale tohle sou dementi chčes poradit a oni ti kontolují pravopis prostě jsem myslel že někteřý lidi to pochopěj a poraděj ale jinak jeto docela trapný a proto sem to ignoroval
Datum: 10. prosince 2010 22:43
Jméno: standa
IP: uživatel10838
 né....pan Kolečko není debil!!....jen vaší generaci rodiče málo mlátili po palici,když ste byly mladý!!!
Datum: 10. prosince 2010 18:46
Jméno: tomas
IP: uživatel6583
 kolecko je debyl no
Datum: 10. prosince 2010 18:35
Jméno: standa
IP: uživatel10838
 postul: muzes mi trochu priblizit to tema kanalu serioveho valce? ja vim ze jsem tu nekolikrat a celkem do podrobna popsal,jak ze seriovýho válce na kolenu vypilovat takovej Light RS válec,kterej bude mít ještě vynikající průběh,bude točivej a živej a pojede 75-80 na prevod 13/55 ....o ideálních kanálech jsem se zminoval jen okrajově a to v souvislosti s vhodným výběrem válce pro úpravu... pokud chces debatovat blíže,tak mail: standa.hrbek@seznam.cz budu se těšit....
Datum: 10. prosince 2010 16:02
 To tomas: řeknu ti to takhle radu tu myslím už máš, někde dole.. máš vytahaný primární řetěz a proto drhneš.. tak ho vyměň nebo se ti vymelou kartery zevnitř a budeš muset měnit, ale jinak k tomu co se tu řeší a co tu řešíš s Kolečkem. Ať už chceš nebo nechceš má pravdu, tady máš klid, tak si to příště přečti a pak to sem teprve dej, copak tě někdo honí když to píšeš... spousta draků když vydí takhle napsaný dotaz, tak si ho ani celý nepřečtou, a prostě ti neodpoví... věř že tomu tak je... vážně nad tím chvíli zabloumej a uvidíš, třeba ti to dojde.. příště ho napiš pořádně a uvidíš jak ti každej ochotně poradí..
Datum: 09. prosince 2010 20:11
 Myslim že moje rada dostatečně postačuje k tomu, aby sis uvědomil, že máš psát jako člověk, ne?
Datum: 09. prosince 2010 16:44
 ěště někdo má takovéhle rady
Datum: 09. prosince 2010 16:36
 Tomas: Ty si zkrátka asi moc vyrůstal na internetu, a proto ti nepřijde ani trochu divné, že píšeš jako kokot. My máme ve škole povinnou Češtinu, proto mi přijde normální, když se píše tak, jak se má...A popravdě řečeno, pořád nechápu jak jsi mohl udělat takové chyby, to jsi musel udělat schválně, jinak si to neumím vysvětlit. Ani ve spěchu bych tohle neudělal, to je takovej problém si to po sobě přečíst? Kdyby sis to po sobě přečetl, tak by se nestalo, že bys vypustil na internet takové sračky. Nebo takhle, uvědomuješ si vůbec, že Čeština vypadá jinak?
Datum: 09. prosince 2010 16:23
 děkuji za hodnocený pravopis ale myslel jsem si že tohle je dobrá stránka ale koukam že jeto pravopisná stranka jinak jesli má nekdo eště náky jiný rady předem děkuji
Datum: 09. prosince 2010 16:12
 Kolečko koukám že si ho s Alešem vychutnáváte dopodrobna,... tak už ho nechte kluka ušatého on si to už zapamatuje, tedy možná zapamatuje, že si to má po sobě přečíct než to sem odešle.. tak pro příště..
Datum: 08. prosince 2010 22:33
 Souhlasím s uživatelem Kolečko. Já jsem dotazy vždycky psal normálně s háčkama a čárkama. Bez interpunkce se dá napsat tak maximálně SMSka na mobilu a ne dotaz. A z toho i/y je mi uplně blbě, to fakt nepochopím, jak někdo neumí vyjmenovaný slova a základy gramatiky. To, že na netu obecně je hodně chyb na to bych se nevymlouval a snažil se radši psát sám za sebe česky a srozumitelně a ne jak prvňáček. Někdy taky udělám chybu, ale v gramatice téměř nikdy. A kurvení češtiny to rozhodně je.... kdyby to byl diktát tak ti naše češtinářka dá 5 z vykřičníkem
Datum: 08. prosince 2010 22:05
 tomas: pochopim když někdo píše ve spěchu, ale i tak...napsat patvary typu: kdis, vipaddne, richlost, bito, bilo...to je fakt hrozný, to přece nejde ani ve spěchu udělat tolika chyb...navíc by tě to zdrželo asi tak o 10s, ne? Hlavně že jsi měl čas tam psát že se předem omlouváš za chyby...A než někomu začneš nadávat do vypatlanců, tak si prosím po sobě přečti tu sračku co jsi vytvořil, jo?
Datum: 08. prosince 2010 21:58
 Děkuji za rady skusím automatem zahýbat a jinak bohužel koukám že někdo prostě neví že kdýž se spěchá tak se píše tak aby něco stihl ale jesli stím mate problém a nevíte kolik lidí dělá na internetu chyb tak at´ jsem prostě nechodí vědšina lidí prostě pomůže a nemá stim problém ale někteři sou tak vypatlany a vadí jim třeba to že někdo píše a kurví čestinu jinak děkují a kdybych nahoře u automatu vyndal tu segerovku tak se my taky rozpadne automat jako když to mám rozebrané nebo ne ?? děkuji
Datum: 08. prosince 2010 21:46
 stando nedávno jsi tu psal míry sacího a výfukového kanálu na nejlepší seriovce.lze se těmito mírami řídit?
Datum: 08. prosince 2010 21:21
Jméno: standa
IP: uživatel10826
 jen né wypatlanštinu....to tu chybělo  takle sem píše každej druhej úplně blbej....podle pravopisu a stylu vyjadřování si o člověku uděláš obrázek.....pak je ti jasný,že GO byla těžce odfláknutá a mnohdy byl motor složen těžkym kladivem.....
Datum: 08. prosince 2010 19:01
Datum: 08. prosince 2010 18:57
Jméno: standa
IP: uživatel10826
 tak to dej opravyt někomu,kdo tomu rozumý,asy sy to blbjě složyl
Datum: 08. prosince 2010 18:44
 tomas_j.r: tak tak  ten text je fakt ukázkovej  háčky a čárky pochopim  ale tohle fakt ne  to se fakt nedá číst, takové kurvení češtiny...
Datum: 08. prosince 2010 18:36
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 mě po GO taky vyskakovaly kvalty a stačilo jenom povolit ten automat trochu zakvedlat přisroubovat a normálně to začlo fungovat jinak asi zase půlení. Ale to "cim bito bilo" je teda hustý
Datum: 08. prosince 2010 18:28
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ahoj, to mlácení řetězu by mohlo být tím, že starý a vytahaný, tluče tedy do bloku karteru v místě kudy prochází šroub na utažení ,,škeble,,. Ty rychlosti jsou divbý, že vypadávaj. Jestli je nová hřídelka, tak by neměly být sjeté drážky, tak by to nemělo vypadávat... Je tam správně danej řadící automat?
Datum: 08. prosince 2010 18:00
 Zdravim. Mám takový dotaz. Chci přečasovat kanály ve válci a abych využil výkon, který vznikne, chci tam dát 14zubý sekundáro. Mam tam 13zubý a Primár je standart 14 zubů. Jel mi 75, točil kolem 7500-8000. Věnec rozety sem ještě nepočítal  . Nevíte někdo, jestli se to vyplatí, nebo kolik by to mohlo jet? Nebo zda mám kouknout po tom 15ti zubym? Odpovědi, prosím, na mail. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 21:53
Jméno: RychloPAL
IP: uživatel4620
Datum: 21. prosince 2010 21:53
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 jéje, teď koukám že sem se nechal zmást a napsal takovou blbost ,,na volnoběh,, sem to ale janek... no nic, dík kolečko za upozornění.
jinak to taky vidim na ložiska. vono jak to vibruje, tak holt ten předstih neni to pravý ořechový. udělej go a pude
Datum: 09. prosince 2010 0:03
 Okay ... dík
Datum: 08. prosince 2010 20:58
 pokud je pravda co tady píše jak je ten motor starej, tak dokud ho nerozpůlíš a pořádně neprovedeš go se vším všudy, tak není o čem mluvit to je základ, aby si na motoru dosáhl nějakýho výkonu+ se ho snažil hnát kupředu například úpravou válce prostě nejdřív rozpul a udělej základy k tomu aby byl ve špičkovým stavu... a pokud si nevíš rady s tím kde nechat automat, a jsi línej to najít na internetu, tak to udělej jako já když sem půlil prvního pincka, povol oba šrouby automatu a začni motor roztahovákem půlit a na jedný straně ti zůstane tam ho dotáhni a máš rozpuleno, pak jen vindat kliku... vyměnit ložiska gufera,dát pořádnou kliku a pak si hraj s ostatním... vážně je to pravda nediv se že motor pak chrčí atd jak tady čtu.
Datum: 08. prosince 2010 20:22
 Mýto ... Mé jméno je Dominik Vild ...  a ty?
Datum: 08. prosince 2010 20:05
 NecroNick: Zdar, odkud jsi? Trasu Beroun-Mýto jezdím často.
Datum: 08. prosince 2010 20:00
 Možná...
Datum: 08. prosince 2010 19:24
Jméno: standa
IP: uživatel10826
 hele je to na tobě....až se ti to jednou opravdu povede odladit a vyletí ti otáčky k 10 tisícum,budeš se eště divit.....najednou začnou ulítávat zuby na dvojce,vyskakovat trojka,roztrhne se spojkovej koš,vyletí ti blokem motoru ojnice......poznáš....
Datum: 08. prosince 2010 19:16
  jo ... Stando, dobrá idea, ale na to si netroufám sám ...  už sem půlil motory, ale nikdy ne ten svuj. hlavně nevim jak tam pak dát automat řazení.  Klika už by byla, i ložiska. Primár už je nový. Nediv se, že ložidka maj dost, když sem jel trasu Mýto - Beroun a z5 (66 km) a jel sem to nejmíň 20x při max otáčkách, co to dalo... kolecko: vim, co ten motor dovolí  ... a tak moc zle, jak píšeš na tom neni  ... furt blafne napoprvý i v tomhle mrazu. Sice po 5 vteřinách chcípne, ale to se nemůžeš divit  když to držim s plnym kotlem, tak se to i udrží  záleží mi na tom motoru, leč je mu přesně 40  (1970). Jo a pro další info... Je to Mustaf.
Datum: 08. prosince 2010 19:09
 necronick: takže ty chceš pouštět do přečasování kanálů, a přitom je tam vyhrkanej motor?  To mi hlava nebere...
Datum: 08. prosince 2010 18:52
Jméno: standa
IP: uživatel10826
 to máš říct rovnou. mam 100% zaručenej recept!! rozpul to a zrepasuj...vymen loziska,nech rapasnout kliku,novej primár,futra na předloze,nový gufera......pak poletí jak střela...
Datum: 08. prosince 2010 18:46
 Hučí ložiska na klice ... asi sou vprdeli. Tim to ale NENI !!! protože čas od času mi to i s 3 pustí do otáček, ale jen na nějakou chvíli. Přestane to prskání a najednou táhne jak nikdy. Jenže pak to zas začne. Ten motor (až na ferodo spojku) je 40 let starej!!! Potřebuju vedět co vyměnit ... Takže je tak trochu normální, že už to neni 100% stav!!!
Datum: 08. prosince 2010 18:38
Jméno: standa
IP: uživatel10826
 ty vole piš aspon at to ma hlavu a patu....jinak muj dvoukanál na neutrál(ne volnoběh!) točí i 10 000 ale za jízdy 8300-8000 podle kvaltu....nemuzes se řídit otáčkama na neutrál....jestli to klepe,mlátí,prská atd tak je to blbe udelanym motorem,mozna profukujou gufera,odskakujou kladivka,mozna vylítaná klika,pridrenej primár.....
Datum: 08. prosince 2010 18:26
 volnoběh řve jak blb a neutrál .. mno ... mno ... kladívka sem čitsil. Už dřív a na ele sem nesahal. 2k jel i 75 po rovině. 3k s těží 65. neutrál sem moc netočil. ale ... vlastně jo točil .... bylo to víc otáček než s rychlostí.
Datum: 08. prosince 2010 16:52
 Na volnoběh nebo na neutrál?
Datum: 08. prosince 2010 16:33
 možná ti odskakuje kladívko skus tam dát nějakou pružinku
Datum: 08. prosince 2010 16:21
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 na volnoběh točí každej stroj, ale v zátěži je to jinak. 3k je dle mě do toček na prd, taky v točkách nemusí stíhat kladívko a ten odpor... jéje. no aspoň je nad čim bádat.
Datum: 08. prosince 2010 14:57
 No točí, jenže mi přijde divný, že točí nehorázný otáčky na volnoběh, pak je tam rychlost a dá to asi tak 3/4 otáček a pak to různě prská a "chrastí" ... Můžu to být předstih, jenže ten mam vyšperkovanej-chytne napoprví ... možná je tam velký tření. měl sem tam píst s 2 kroužkama a točil to, teď tam mam 3... Jo a neni moc vyběhanej, může to být tím?
Datum: 08. prosince 2010 14:40
Jméno: standa
IP: uživatel10826
 Věnec rozety má 55 zubů v seriovym provedení. Záleží jak válec "přečasuješ",taky se muže stát,že bude pak točit 8500 ,ale utahne jen 12z sekundár,protože nebude mít sílu...zkoušej a uvidíš....pokud už teď ti to točí 7500 v serii,tak bych extra moc do kanálů nesahal....
Datum: 08. prosince 2010 13:09
Jméno: fiop
IP: uživatel7364
 Ahoj, zaobstaral som si dalsiu Jawu 21. add jedna: Nastartuje perfektne, no pokym sa zahreje, musim stale preplavovat karburator aby bola bohatsia zmes, lebo po pridani plynu bez preplavenia zdochne. Po 10 minutach chodu motoru je tento problem prec, krasny volnobeh, reaguje krasne na plyn. Hladinu plavakovky som nastavil. Predtym bola sialene vysoko, sviecka bola cela cierna, teraz neviem aka bola, nejazdil som s nou, len som nastartoval. Je to normalne v tejto zime, ze treba tych 10 minut zahrievat, aby to islo normalne?
Add dva: nastartujem, stlacim spojku zaradim rychlos, no skoci tam tazko, myslim ze cez zuby, akoby dobre nevypinala spojka. Pri rozbehu pustam spojku, no motorka stoji, popripade sa velmi ale velmi slabo rozbieha, ako ked je bohata zmes a dusi sa. Nepomaha ani potlacenie nohami, proste to zdochne. Pri prvom stlaceni spojky, po nastartovani, som pocul jemny kovovy zvuk, akoby boli vydrate lamely a treli sa o seba. Ked sa rozbieham z roztlacovania, bez spojky, ide krasne. Dalsie rychlosti som neskusal radit (ani nie je kde, kedze na ceste len lad), no ten problem ze nejde je len po stlaceni spojky. Co to moze byt? len tak pre info, pozriem sa na to az cez vikend podrobne. Moze to byt trebars tym olejom, alebo len smyka spojka? predolsi majitel vravel ze motorka jazdila bez problemov, nemal s nou nikdy vacsi problem, dokonca ani s motorom nic nerobil (motor je nerozoberany este). Skusim asi vymenit olej, nejaky tam je od predolsieho majitela, netusim aky, dam asi redsi PP90 (ked je taka kosa). Ked nepomoze ani to budem musiet dat dole spojkovy kryt a pozriet sa na to. Zaujima ma to ci ste sa s niecim podobnym nestretli aj vy, popripade co mozem cakat. Dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 14:04
 skus vyčistit karbec a spojka bude asi špatná
Datum: 05. prosince 2010 14:04
Jméno: fiop
IP: uživatel7364
 a este. ked som na stojanku, zaradil a pustil spojku , koleso islo normalne, no akonahle som ho zatazil tak sa mu nechcelo
Datum: 05. prosince 2010 13:42
Jméno: fiop
IP: uživatel7364
 bezala na volnobeh asi 10 minut, no zmena v spojke ziadna, stale to iste. Neviem ci sa to stihlo ohriat dovtedy
Datum: 05. prosince 2010 13:40
 mě se to teď v zimě dusí na volnoběh i když se chci rozjet ale když to nechám těch 10 minut plkat na volnoběh a nepřidávám tak potom mužu dělat kraviny  k té spojce dělá to když se to zahřeje nebo jenom studený?
Datum: 05. prosince 2010 13:38
Jméno: fiop
IP: uživatel7364
 Dusit sa dusi, ale len za studena. Na tu spojku skusim najprv druhy olej.
Datum: 05. prosince 2010 13:04
 hele příště nepiš takový dlouhý horory  jinak k věci: když se ti to dusí.. komplet vyčisti a seřiď odznova karbec. ( plovákovka, bohatost směsi..) a k tý spojce.. koukni se na lamely.. asi budou chtít vyměnit.. a promaž spojkový anko páčku atd...
Datum: 05. prosince 2010 12:58
Jméno: Michal
IP: uživatel7031
 Zdravim, kde se dají sehnat lamely na 550ku?? Tady vidím jen na 05 - 23
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2010 19:26
 aj pasujú ale len s celim spojkovym kosem,,ak to tam zmasti nemám to odskusané
Datum: 10. prosince 2010 19:26
 zdarec já jsem myslel že pasují na 550 aj z 05 21 atd
Datum: 10. prosince 2010 18:40
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Zdravím všechny jawaře !! Tady pod nd na Jawa 50/550-555 ji najdeš repasovanou . Ale když si ji uděláš sám , tak to příjde na třetinu jejich ceny .\r\nhttp://www.megamotocykl.cz/index.php?page=shop.browse&category_id=12&option=com_virtuemart
Datum: 05. prosince 2010 20:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nový se nedaj sehnat , sežen starou a dej si nový korky
Datum: 05. prosince 2010 13:08
 Čau draci, v 05 motoru jak je výstupní hřídel převodovky, tak v ní bylo jakési těsnění,aby tam netekl olej kolem tyčky spojky,bohužel mě nedopatřením shořelo  nevíte prosím z jakého materiálu bylo?nebo s čeho by se dalo vyrobit? pertinax nebo guma? Děkuji mnohokrát...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 19:25
 mislim na normalné gufero ale to nevim ze ci sa to delá,,vies maly je priemer,,, ale mozná ze jo videl som uz gufero s vnutornym priemerom 7mm.. tak 5mm preco by ne?
Datum: 04. prosince 2010 19:25
 co O kroužek?to by taky šlo ne?
Datum: 04. prosince 2010 19:17
 nevim skus to najst na net,,ale mozná ze by si vedel zohnat do toho hriadela aj vhodné gufero (nejsem si isty) skús
Datum: 04. prosince 2010 19:12
 a dá se sehnat ten pertinax? potřeboval bych i pod kladivka...
Datum: 04. prosince 2010 19:08
 mislim ze to bolo z pertinaxu
Datum: 04. prosince 2010 19:06
 Zdravím SESO měl bych dotaz ohledně Futírek (pouzdra) do převodovky pionýr jawa 20/21/23 bylo tady jedno to pravý uzavřený a levý otevřený bylo u toho napsaný novinka za 180 kč kde to je tět????????????Nemužu to najít chtěl bych si to časem objednat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2010 18:43
Jméno: Tom559
IP: uživatel1723
 Z jakýho jsou materiálu??????MOSAZ-BRONZ????Díky za odpověd
Datum: 03. prosince 2010 18:43
 ted uz se to pordava samostatne,,
Datum: 03. prosince 2010 18:36
 zdarec hoši nevíte na kolik by cca vyšla GO motoru jawa 90? klika, válce převody jsou v cajku, ale chce to spojku ložiska gufera atd..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2010 22:07
Jméno: FRANK
IP: uživatel10802
 tady nekdo asi venku upadl ... a shodou nahod na nej padl snih ze strechy... -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- wepo - misto luxusni .. nechtel si napsat lacina ? chuda ? obyc ? neboli na picu ?
Datum: 03. prosince 2010 22:07
 2000 za luxusní generálku, jo?
Datum: 03. prosince 2010 18:49
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Já jsem to dělal, vyšlo mě to asi na 2000 a to byla luxusní generálka...Ale nepouštěj se do toho pokud nemáš sehnané origo použitelné díly a popř. někoho zkušeného po ruce...samosebou něco se dá koupit nové, ale u něšoho bych to rači neriskoval...
Czechoslovakia je hold kvalitnější...
Datum: 03. prosince 2010 16:14
|



|