|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 tak sem po ldouhe dobe zase tu ...  Váš MyCatWatchesMe ... x)
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 21:20
 Vítej cizinče...moc tě sice neznám, ale kde si byl tak dlouho? NA léčební kůře v nemocnici?
Datum: 12. srpna 2010 17:01
 pokud si mel potrebu nam to rict,mam potrebu ti rict,ze jsem si ani nevsiml,ze si tu nebyl,a popravde se mi ani nejak nestejskalo...vas zajic13
Datum: 12. srpna 2010 16:55
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 12. srpna 2010 15:37
Datum: 12. srpna 2010 15:27
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 20:56
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 krusna2: tu fotku už bohužel asi nenajdu, je to totiž asi rok co jsem ji viděl a to už je opravdu dlouhá doba na to abych si pamatoval, kde jsem ji viděl... podívám se po ní, ale nevím nevím jestli ji najdu, kdybych ji našel, tak dám určitě vědět
Datum: 12. srpna 2010 20:56
 kony pls podívejse kdištak po tý fotce taki se podívam na net ale bilo bi lepší kdiby si to našel ty jesli víš kde si to hledal dik.
Datum: 12. srpna 2010 18:27
 pokud to renovuješ tak je jen jediná možnost, sehnat jinej plech a vzít to z toho...
Datum: 12. srpna 2010 13:16
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 někde jsem viděl fotku pincka, který měl místo těch hlinikových pásků nalepeny chromové pásky (mívají je v někdy Lidlu a v různých autodoplňcích) a vypadalo to fakt pěkně, tak si myslím, že toto je lepší varianta než zhánět celý zadní plech...
Datum: 12. srpna 2010 12:32
Jméno: Sharker
IP: uživatel3429
 ten plech bez linek bych kdyžtak měl, ale tak jestli chceš fakt kompletní renovaci, tak asi neni jiná možnost než sehnat jinej..
Datum: 12. srpna 2010 11:34
Jméno: kubiq
IP: uživatel10168
 třebas já sem to řešit nemusel poridil sem kdysipincka který v původním stavu ty linky na zadním plechu neměl a ták je tam ani já nemám, no ale pokud je tam chce tak fakt kup celou zadní prechařinu dáš za ní s pěknejma linkama na netu tak 300, + musíš nalakovat no
Datum: 12. srpna 2010 11:15
 právě že mám jednu čast zlomenou a celej plech kvuli tomu schánět nebudu tak nejde to něčím nahradit třeba nákou nálepkou nebo nákíma linkama jak ste to řešili vy ????
Datum: 12. srpna 2010 10:49
Jméno: Sharker
IP: uživatel3429
 spíš ne, aspoň sem je nikde neviděl ani neslyšel že by se dělali, takže pokud jsou poškrábané tak rozleštit, pokud chybí tak sehnat celej podsedlovej plech..
Datum: 12. srpna 2010 9:37
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Dobrý den, chci renovovat motor, takže ho sundám z rámu. Co mám všechno viměnit? aby lépe jel atd, děkuji všem za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 22:17
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Ty asi furt tak nějak nemůžeš pochopit větu ,,A tak to záleží jak to bude vypadat uvnitř" Ale dobrý, už se k tomu nebudu vyjadřovat, kdybych nenapsal to slovo určitě, tak bys třeba držel hubu. Zbohem... Nemíňím se kůly tobě nervovat...
Datum: 20. srpna 2010 15:07
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 uživateli z číslem 8225 a nickem . Seš asi debílek ne??? Já mu neradil ať sníží hlavu, psal sem že to není nutný ale že to zvětší kompresi... No nevim jak ty, ale můj první motor na fichtla měl ty převody tak vymletý že se divím že tam vůbec šli řadit rychlosti, měl úplně sjetý zuby a spojka vůbec nešla naladit tak sem musel vyměnit lamely... A jestli sis nevšiml tak sem psal že to záleží jak to vypadá uvnitř... A vůbec, přestaň tady všechny urážet ty nulo...
Datum: 19. srpna 2010 10:46
Jméno: Sharker
IP: uživatel3429
 záleží na míře opotřebení a na tom kolik km je najeto od posledního generálky... obvykle se mění ložiska na klice, klika se dává na repasi (pokud má nějaké vůle) a centrování, pak ještě můžeš vyměnit ložiska převodovky a futra, to záleží v jakym budou stavu až to otevřeš, těžko ti to říct takhle přes počítač...
Datum: 12. srpna 2010 9:35
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Záleží jako jak drnčí, jestli myslíš, že ti tam spíš zvoní, tak to můžou dělat pístní kroužky, pak by jsi půlil zbytečně, ale jen v případě, že v motoru je vše ok.
Datum: 12. srpna 2010 7:04
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 sorry teda za dotaz. Pulim to stoho duvodu že mě v motoru drnčí.
Datum: 11. srpna 2010 23:23
 prostě mě nebavilo dokola vypisovat pokud bude třeba......
Datum: 11. srpna 2010 22:44
 Franky, já mu to napsal obrazně, pač sem nevěděl v jakém je stavu motor, proto sem napsal že záleží v jakým stavu má motor no...nenapadlo se mě zeptat pro%c to půlí, moje chyba sorry
Datum: 11. srpna 2010 22:43
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 A tak to záleží jak to bude vypadat u vnitř  Ale určitě bych vyměnil spojkové lamely, koukni se na převody, když budou vymletý tak zrenovuj celou převodovku, určitě bych udělal výbrus, popř pro větší kompresi bych snížil hlavu ale to není nutný... Ale jestli ten motor fungoval tak to musíš vedět ty co se s ním stalo, a podle toho jednal...
Sice nejsem nějakej extramega automechanik ale určitě sem ti poradil dobře xD
Datum: 11. srpna 2010 21:58
 Vše co bude potřeba...já bych vyměnil gufera, vśechny ložiska, lamele pokud bude třeba, primár (pokud bude drkat o karter)..segerky na spojce, pokud budou unavené....dal kliku na repas, vyměnil kroužky, všecky těsnění...atdd...záleží v jakým stavu máś motor ted...
Datum: 11. srpna 2010 21:54
Jméno: dragoun
IP: uživatel9836
 ahoj lidi potřebuju pomoc mam jawu 20 jezdím po zahradě na jedničku najednou mi začal chcípat motor a vubuc to nemá vuli se zozjet přidam plyn pomalu se zozjedu a když mam plnej plyn tak to jede ani né 15 a dusíse vymněnil jsem svíčku a poříd nic nevím co dál
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 18:52
 no a jak ji mam zbohatnit tu smes me u z stoho jebe
Datum: 11. srpna 2010 18:52
Jméno: dragoun
IP: uživatel9836
 pomocte mi vyčištění nepomohlo
Datum: 11. srpna 2010 14:45
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Přímým filtrem jsi ochudil směs .
Datum: 11. srpna 2010 8:26
Jméno: bob
IP: uživatel9836
 ne nic jsem nemnenil
Datum: 10. srpna 2010 19:40
 mi to zaclo delat kdyz sem si koupil primej filtr
Datum: 10. srpna 2010 19:29
 Zkus vyčistit karbec, vyčistit vzduchovej filtr, zkontrolovat předstih, pokud máš zanesenej vejfuk tak vypálit
Datum: 10. srpna 2010 18:02
 Český motorkář bez přílby se zabil u Popradu
Jízda na motorce bez přilby i řidičského průkazu měla tragický dopad pro mladého Čecha, který v obci Šuňava nedaleko Popradu v sobotu večer narazil do betonové obruby u silnice. Havárii nepřežil.
Mladík z Prahy projížděl obec na motorce Jawa 250. Na křižovatce vjel do protisměru. Předním kolem narazil do betonové obruby u jednoho rodinného domu a náraz ho vymrštil z motorky. "Jelikož neměl na hlavě ochrannou přilbu, utrpěl při nárazu na betonový sloup plotu rodinného domu otevřenou zlomeninu lebeční klenby s pohmožděním mozku," upřesnila mluvčí policie prešovského kraje Magdaléna Fečová. Policie bude zjišťovat, zda mladík před jízdou nepil alkohol.
ŠKODA JAWY 250
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 16:25
 Tak co? Kdo mi tu nedávno vnucoval že helma je na nic? Nepochopim jak někdo může vyjet bez helmy
Datum: 08. srpna 2010 16:25
 Ježiši marja on se zabije a oni budou zjištovat jestli nepil alkohol. K čemu to bude dobré i když se prokáže že pil?
Datum: 08. srpna 2010 14:30
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 chudina jawa 250 nedával pozor a ještě jel bez helmy
Datum: 08. srpna 2010 13:01
 tyhle dementy zabijet na podívání jako akorát zničil krásnou 250tku
Datum: 08. srpna 2010 12:31
 nj
Datum: 08. srpna 2010 12:21
 tyhle blbečky bez helmy nepochopím..
Datum: 08. srpna 2010 12:17
 http://www.novinky.cz/krimi/208108-jeden-motocyklista-bez-prilby-se-zabil-po-narazu-do-stromu-dalsi-pri-narazu-do-sloupu.html
Datum: 08. srpna 2010 11:49
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Poradíte prosím: rozbilo se mě přední sklo u světla mou neopatrností. Šlo by to sklo něčím nahradit? Nebo se dá koupit to sklo? Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 10:25
 Myslíš na pincka? Na aukru seženeš celou parabolu za pár korun.
Datum: 06. srpna 2010 10:25
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 Dobrý den mužu se zeptat jestli někdo nevíte proč mi fichtl špatně drží volnoběh?chcípá to,musím koupit nový volnoběh?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 9:36
 mne taky drzi velej volnoběch a ani kompletni vičistěni karburatoru nepomohlo staci kdys si uberes tim sroubkem skoro naminimum
Datum: 06. srpna 2010 9:36
 skoušel jsi tu trysku vyčistit?
Datum: 05. srpna 2010 21:35
 péro: říká se rovnák na ohejbák
Datum: 05. srpna 2010 17:40
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 šak se smějte,každej se splete a ten kdo se mě směje je kokot a nic jinyho
Datum: 05. srpna 2010 16:29
Datum: 05. srpna 2010 14:01
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 až půjdeš pro volnoběh, kup si rovnou tři předstihy a šest kilo komprese.
Datum: 05. srpna 2010 13:55
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 Asi někdo hraje moc need for speed  tam se možná koně do motoru a volnoběh koupit dá
Datum: 05. srpna 2010 13:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kup si ohejbák na rovnák
Datum: 05. srpna 2010 13:16
 cezetak  to je taky pravda...ted už se dá do pio kopit vše....hofmi : nejprve zkus to co ti poradil cezetak, kdyz to nepomuze, nekde ti to saje falesnej vzduch, muzes mit malej predstih, spatny gufero (ted nevim jestli na primaru nebo na zapalku)...
Datum: 05. srpna 2010 11:14
 dachl: když si můžeš koupit i koně do motoru tak proč né i volnoběh
Datum: 05. srpna 2010 11:10
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 já sem myslel koupit trysku volnoběhu a ten volnoběh to vubec nedrží,pořád to chcípe nebo to drží ale dusí se to
Datum: 05. srpna 2010 11:01
Datum: 05. srpna 2010 11:01
 jak se kupuje nový volnoběh?  to by mě teda zajímalo  .... volnoběh se upravuje tím šroubkem s pružinkou na karbecu... o otáčku ho utáhni a vyzkoušej.
Datum: 05. srpna 2010 10:45
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Ták sem konečně kopil nový pístní kroužky, nasadil je, jel jsem ale nechtělo mě to po rovině táhnout a něco jako bublá ve válci a vaři se to tam a to jsem ho nějak moc nevytáčel? prostě špatně jede čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 11:04
Datum: 05. srpna 2010 11:04
 Hej ja taky nemám řidičák vždy vyjedu pozdě v noci a jezdím až do rána třeba  dokud se motorka neposere nebo dokud nejsem ospalý
Datum: 05. srpna 2010 0:24
 Za tejden? 100 km? Máš řidičák?
Datum: 04. srpna 2010 23:41
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Taky pravda, sem si to neuvedomil..  ..to mam za tejden naježděny 100 km
Datum: 04. srpna 2010 23:16
 Jezdit normálně. Ono se to začne pomalu zlepšovat. 100Km je jedna nádrž. Na mustangu necelá jedna nádrž. To zvládnu najet za jednu vyjížďku.
Datum: 04. srpna 2010 23:09
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 A jak teda ted mám jezdit?..100 km než ujedu to bude rok, to mám rok čekat než se to zajede a potahne mě..?
Datum: 04. srpna 2010 22:58
 Do první nádrže po výměně kroužků dej víc oleje a nech tomu 100 až 200km na zaběhnutí. Pak to pojede dobře.
Datum: 04. srpna 2010 22:20
 Dal si do benzínu dost oleje? To ěz to netáhne je normální, že se to hŕeje je taky normální, je tam moc velký tření, až si to sedne určítě to pojede líp
Datum: 04. srpna 2010 21:41
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 prosím radu: jaky je rozdíl mezi sekundárním a řetězovim kolečkem? A jaký jsi mam koupit kolečko když vážim 90kg, ale aby mě to zas utáhlo do kopce na dvojku, poradíte nějaký kolik zubů...Děkuju mooc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 23:33
 Jezdi 12 zubů...to je ideální na seriovku.
Datum: 03. srpna 2010 23:33
Jméno: hersi
IP: uživatel10105
 ale origo. sekundár je 13z.. ale s 12z to jede opravdu dobře bez uprav  třeba já mám 80kg pár uprav a jezdím na 15z
Datum: 03. srpna 2010 21:15
 si myslim že origo 12 Z by ti měl bohatě stačit! Sám mám 87kg a je to vyhovující
Datum: 03. srpna 2010 21:01
 zdar mam jawa dandy 125 , a starsne mi zvoni vejfuk nevi nekdo co stim je zavareny a nebo jestli by nekdo neprodal cely koleno az k vejfuku
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 22:12
Jméno: jamal
IP: uživatel11474
 me zvoni prepazka v prechodu koleno-vyfuk.. byva to casto uvolnene a na poklep nebo na hrbech to zvoniva..... heh kamos rezal vyfuk. xD to si pomohl
Datum: 28. dubna 2011 22:12
 čau kamoš ma taky dandynu a mel podobne problemy vyfuk mel nekolikrat rozřezanej a svařenej a stejne to nepřišel ale videl bych to na to co je psano niže
Datum: 03. srpna 2010 9:27
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
 Caw ja mam taky jawu dandy ale vyfuk mi nezvoni spis bych to videl na uvolnenou prepazku ve vyfuku
Datum: 02. srpna 2010 17:12
 zdar hoši když chci mít na čz 477 rozetu z hnojniho pasu misím mít šponovák řetězu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 11:35
Jméno: Zdena
IP: uživatel10097
 Ano musis protoze jinak by ti padal retaz muj tAtka ma Čz a ma tam tu rozetu jak oni pises vis takze to vim
Datum: 02. srpna 2010 11:35
 zdarec draci tak co jste koupili v chotusicih ? co rikate na ceny ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 21:34
 čau díkes termix,že si se zeptal na ty řidítka na stadáka,příští burzu tam jedu ted mi to nevyšlo kvuli fichtl cupu,jinak motor vydržel a ke konci stále zrychloval,někdo tu psal že by mu to motor nevydržel,na to jaký bylo teplo to mělo výdrž celývh pět hodin,nakonec z toho bylo 9 místo.
Datum: 01. srpna 2010 21:34
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Nádrž z Mustanga oranžová? No já tam byl s baťohem, ale blatník v báglu sem neměl
Datum: 01. srpna 2010 15:27
Jméno: termix
IP: uživatel10082
 vole videl sem tam dva lofasijeden mel nadrz z mustose a narvanej blatnik v baglu nebyli ste to vy ? xichty si nepamatuju jinak sem tam videl jawetu za 1900 kostra plechy good ale motor asi ko schanel sem motor na 90tku ale ani n celkove skoro zadny dili na to jen jeden mel par dilu uplne k hovno ale mel
Datum: 01. srpna 2010 0:56
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Proto tam ta bebeta byla ještě v půl druhý když sem přijel, kdo by to taky koupil  Ale jinak za pojízdnou bych i těch 700 dal, pokud je to jak si myslim že k tomu nemusí bejt techničák
Datum: 01. srpna 2010 0:27
 cože? babeta bez motoru za 1500??? já koupil kompletní za 300
Datum: 01. srpna 2010 0:04
 Já tam přijel pozdě, v půl 2 když všichni odjížděli  Sem čekal dlouho na kámoše, u kterýho je 30 minut 4 hodiny  Tak sem si koupil aspoň 2 svíčky, starý PALky, ale jak nový...za jednu chtěl 30, ale že sem chtěl 2 tak mi nechal obě za pade..a kámoš koupil nádrž na Mustanga...No, škoda že sem nepřijel dřív, něco by se mi ještě hodilo...Tam už ale byli asi spíš věci, do nikdo nechtěl. babeta bez motoru za 1500kč,, nekupte to  ..Budu holt muset dokupovat na Aukru a na fichtl kramku, v zari prijedu driv. Ještě že to mám hned o vesnici vedle  Příště..
Datum: 31. července 2010 23:54
 A co říkate na tamtu barvu co tam měli na vylejvání nádrže?Za 750 drahý ne?
Datum: 31. července 2010 22:29
 ja koupil nadrz na skutra, nadrz na pareza, helmu, a vanicku na pio
Datum: 31. července 2010 22:26
 jsou no ceny hrozny blatnik na pareza ale pozor bez zadniho svetla za 2000   to jsou kruty ceny
Datum: 31. července 2010 22:25
Jméno: ondr
IP: uživatel10079
 Taky jsem tam byl ale přišlo my že tam nic pořádného nebylo samý krámy a cetky ale nějaké drobnosti se našli co se hodilo ale brněnská MotorTechna je lepší tam maj víc věcí na motorky
Datum: 31. července 2010 22:20
Jméno: termix
IP: uživatel10078
 ja sem se taky smal totalne zrezla nadrz zboku krater jak po atomovce asi prokopla nebo co za 3500 pak du o 2 vetesniky dal ta sama nadrz v luxusniim stavu nastrikana v zakladu za 1000 byla tto nadrz asi na 250tku celkem good cena jinak riditek na stadaka fskt milion jednoho sem se ptal luxus stav za 150 nekdo ste to tu chtel vedet
Datum: 31. července 2010 22:14
 Gumu na stupačku za 40, poslední ze dvou lamel na pařeza za 300Kč, tachec na kejvu za 250, sklíčko do světla, 14-8R za dvacku, za 250 pěkný dynamo na 250. Nejvíc jsem se nasmál i některých prodejců. Vidí pěkný (byla to fungl nová replika)tachec a ptám se na cenu, 1000Kč, tak protáhnun ksicht, o kousek dál se ptám na ten samej typ, ale orezlej a zašlej a zase 1000Kč. Pak stará startpáka na péráka taky 1000Kč, půl bakelitový spínačky ze 150/352 za 1200Kč a koruna byl jeden vejfuk za 13 000Kč.
Datum: 31. července 2010 22:09
Jméno: termix
IP: uživatel10078
 spojku na 90tku riditka s hrazdou na fechtla v peknym stavu a pak naky picovinky jinak sem mel zalusk na 55O za 10000 ale nak uz nemam naladu na tahle motorky pak tam meli cizu 150 za 6500 ale v hroznym stavu takze tak co ty si koupil ?
Datum: 31. července 2010 22:04
 čauves draci  mám jeden malý dotaz  vyměnil jsem na pionýrovi kroužky  mám tříkroužák píst, válec je dobrý. Vyměnil jsem kroužkyy protože ty staré už cinkaly a netáhlo to tak, jak by mělo. Kroužky mám nové, startuje to lépe volnoběh konečně drží nekolísá vytočit to jde krásně, ale nemá to onen tíživý tah, který jsem čekal, oproti těm vyježdeným kroužkům se to spíš zhoršilo, vím že si musí trochu sednout ale projel sem s nima asi 5 km a moc rozdíl poznat není stačí malinký kopeček a hned ztrácí výkon, jinak vše je seřízené dobře svička cihlová ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 19:03
 jojo já vím snažím se hodil sem jehlu na třetí zářez at se to více maže  uvidíme po takových 30km jestli na tom bude aspon nějaká změna znát  jinak díky to jste mě potěšili  já už myslel že sem zase něco posral a už to nepojede  ale jak říkám ten volnoběh to je žůžo labůžo  krásna fakt dokonce sem to jednou seřídil tak že to vůbec nedýmilo  aj ten smard z toho je takový jiny než předtím
Datum: 31. července 2010 19:03
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Bylo to celkem zdechlý, do kopce se tomu moc nechtělo, ale jak si to sedlo, tak to jezdilo jak drak a jak napsal dachl21 moc to netoč a nehoň, ať si ty kroužky dobře sednou
Datum: 31. července 2010 18:52
 Mě to sotva jelo  fakt taky kopce sem nemohl vyjet...hlavně to netoč moc
Datum: 31. července 2010 18:45
 tak to jo budu jezdit uvidime  ted už mužu legálně tak to pujde  ja sem totiž četl plno příspěvků kde píšou že kroužky se téměř zajíždet nemusí ) no a teda taky vám to moc netáhlo když ste to zajíždeli ??
Datum: 31. července 2010 18:44
 U mě si kroužek sednul cca po 100 km.
Datum: 31. července 2010 18:35
Datum: 31. července 2010 18:31
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Musíš mít trpělivost, nové kroužky se zajíždí cca 100 km, já když jsem zajížděl nové kroužky, tak si sedly po cca 120 km
Datum: 31. července 2010 18:25
Posl.aktualizace: 31. července 2010 21:12
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 hele díky za návrhy.. nesu nový zprávy.. tak sem se s tím chvíli rýpal v garáži a jak sem se dorýýpal, chytlo to na druhý našlápnutí!!! motor běžel jako hodinky, potom sem měl namířeno ke kamarádovi, že si zajezdíme.. tak sem jel.. fechtl tahal jako drak a jak valil.. jel sem a ejl, najednou jak sem tam hodil neutrál abych sjel kopec fechtl chcípnul a už se nenastartoval... chcípl naštěstí 5 metrů od jeho baráku  pak jsem se s kamarádem drbali ve fechtlovi asi 2 hodiny... dělali jsme vše co nás napadlo.. od karbecu až po odtrh.. pak to bylo divný.. jednou ten fechtl párkrát poskočil, jednou jen škytnul, jednou neškytnul vůbec a jednou mě málem vyletěl z ruky, jel asi 20 metrů jako drak, pak opět chcípnul.. tak to šlo ty dvě hodiny.. až na to že jel jako drak asi jen dvakrát..
Datum: 31. července 2010 21:12
 no a víš že když změníš jenom odtrh tak se ti výrazně změní i předstih??? pokud to ovšem nevykompenzuješ pootočením celýho magneta...
Datum: 31. července 2010 20:35
Jméno: Honza Kučera
IP: uživatel9857
 hele to s tima kladívkama rozhodně udělej ale skus jak mát plovák tak nad nim máš vlastně tu kritku a na ní máš šroubek tak ho skus malinko poutáhnout
Datum: 31. července 2010 17:48
 JJ přesně nejspíš bude pecka na kladívkách...tohle mi dělalo taky...nakonec sem musel rozpůlit motor, ...a to ze ti kape benal z karbecu bude asi velka hladina v plovakovce...takze ji zkus snizit
Datum: 31. července 2010 17:44
 Nejspíš to bude pecka na kladívkách.....Hele jestli máš karbec čistej a předstich dobrej tohlecto samý mě dělala pecka na kladívkách u jawy 05.Takže kladívka odrbat šmirglem aby na nich nebyla pecka a potom znovu seřidít a nebo ještě zkontroluj jestli nemáš poškrábanou vačku a něměný se předstich fůrt.
Datum: 31. července 2010 17:41
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 opravdu Vás prosím aspoň o pár náávrhů proč to nejde a co mám udělat.. nevím si rady
Datum: 31. července 2010 17:36
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Nejede to, jak jsou kroužky ruple, musím koupit nové. Jak ale poznám jakou velikost? Díky zlepší to nějak výkon?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 20:38
 vem šupléru a změř píst ne?!? výbrusy sou po 0,25mm origo jak jistě víš má 38,00mm
Datum: 31. července 2010 20:38
 na pístu bys měl mít napsaný bud A,B,C a číslo třeba B4.To znamená že máš 4 výbrus tím pádem kroužky na 4 výbrus průměr 39,00mm
Datum: 31. července 2010 17:44
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Prosím radu: Mám nové pístní kroužky nasadil sem je na píst, ale píst mě nejde dát do válce. Kladivem to tam bouchat nechci. Díky všem moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 15:52
 no ty zámečky...to je mosazný kolíček který je v každé drážce pro kruh a slouží tam k temu aby se kroužek nijak neotáčel,pak by došlo k takovému otočení že by se kroužek jeho koncama zasekl o kanálek ve válci a kousl by se ti píst. Jestli ti kousek rupl tak ti tama bude unikat komprese a nepojede to moc dobře
Datum: 31. července 2010 15:52
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 No a co jsou ty zámečky a nevadí že mě kousek toho kroužku ruplo?
Datum: 31. července 2010 15:49
 V pístu v drážkách pro kroužek je takový většinou mosazný kolíček. Ty kroužky musíš otočit koncama nad ten kolíček,zmáčknout je a po jednom nasadit do válce. Jestli jsi kousek kruhu uštípl tak bych tam dal nový jinak to nepojede jak má
Datum: 31. července 2010 15:48
 nejspíš si ani nedal kroužky do zámků
Datum: 31. července 2010 15:42
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 V jakych zamečkach? To asi nemam, a nevadí když me malej kousek kroužku rupnul?..
Datum: 31. července 2010 15:37
 máš píst otočený šipkou k výfuku a máš kroužky v zámečkách jak mají byt?
Datum: 31. července 2010 15:16
 vyčistil jsi pořádně drážky na pístní kroužky? samotný kroužky jdou dát do válce normálně?
Datum: 31. července 2010 15:05
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 šly by nějak nahradit pístní kroužky, ruply mě. Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 10:19
 No ja taky nejezdim seriak....a kopce vsecky za tri pohoda
Datum: 01. srpna 2010 10:19
Jméno: termix
IP: uživatel10082
 mam seriak motor 33 kruh 0 vybrus najeto 3500 necelych a rozjizdim se v poho na dvojku  a kdyz roztlacuju tak taky za 2je to lechci a chytne to taky hned sila jak svin a nejychlejsi z okoli ....
Datum: 01. srpna 2010 1:16
 Jak to s ním jede? To s tím musí ty kopce tahat teda fest špatně  Já bych teda do sériáku vživotě jednokruh nenarval
Datum: 01. srpna 2010 1:01
 Já jezdím jednokruh..takže je mi to jedno  že se nevyrábí
Datum: 31. července 2010 17:17
 fakt... jak hledám tak hledám nikde nic nenajdu. asi neumím hledat. ani nikde v našich prodejnách a servisech nic nemají,všude mi řekli že už se to několik let neyrábí prej to ničí válce díky velkému tření. To s těma válcama si myslím že to je pěkná blbost. Takž jsem byl donucen tam hodit dvojkruh
Datum: 31. července 2010 14:31
 čím víc kroužků tím víc adidas. Mám ověřený že pionýr mi jel i bez kroužků ale pravda je ta že jsem nemohl rozjet dvojku jak to bylo slabé. Gumový kroužek by se roztavil  Já jsem zastánce spíš těch tříkruhů protože táhnou líp odspodu a má to větší sílu. u pionýra konkrétně já cenním hlavně sílunež rychlost. škoda že se to už nevyrábí...teda nikde jsem je envidel k prodeji.
Datum: 31. července 2010 0:20
Jméno: termix
IP: uživatel10065
 asi to bude profukovat pres ten zamecek u jednokruzaku sou asi jinak delany cim vic krouzku tim vic to stira steny vetsi komprese
Datum: 30. července 2010 23:08
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 JJ ja to taky beru jako srandu a co tam dát ten nějaky gumový kroužek to by nešlo?  ..proč to vlastně bez tech kroužku nejede, mam dvojkružák
Datum: 30. července 2010 23:07
Datum: 30. července 2010 23:04
Jméno: termix
IP: uživatel10065
 kdo to bere vazne ? ja ne 
¨cum co mi pise kamos :
termixnator ‎(23:00):
geji nehon
Lori ‎(23:00):
kdyz ja musim
prdel proste musi bejt  D
Datum: 30. července 2010 23:02
Jméno: nermix
IP: uživatel10065
 no problem ale priste si to promysli ..... jinak jestli mas pist se 3 krouzkama jeden tam nebude jezdit to bude ale asi to bde profukovat .nemam stim skusenosti jen dedukuju
Datum: 30. července 2010 23:00
  tady si člověk z někho střelí, a on to hned bere vážně
Datum: 30. července 2010 22:59
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Chtěl jsem hned jezdit proto sem se ptal...Omlouvam se za stupidní dotaz.
Datum: 30. července 2010 22:58
Jméno: termix
IP: uživatel10065
 jinak ja se mozna pocuram ale ty se pocuras a jeste si do toho sednes na tebe nemam.......
Datum: 30. července 2010 22:57
Jméno: termix
IP: uživatel10065
 tvl na tak debilni dotazi by tu mel bejt nakej filtr
Datum: 30. července 2010 22:55
 a než si sedne tak se počúrá z té obrovské rychlosti.
Datum: 30. července 2010 22:52
 300km/h... jasně  pak se probudíš ze snu,sedneš na fechtla a jedeš 65
Datum: 30. července 2010 22:49
Jméno: termix
IP: uživatel10065
 na co krouzky ja jezdim pravidelne bez nich zveda to vikon jako svina tak na 50kW jezdim kolem 300km/h se seriovim fychtlem uprava ze nedavam krouzky myslim to smrtelne vaznejako tenhle post .... no coment
Datum: 30. července 2010 22:42
 omotej si píst šňurkou z gatí  popravdě řečeno pístní kroužek nijak nenahradíš. možná by nějaký koumák něco vymyslel aleurčitě to nebude ono. Jediná možnost je koupit nové kroužky
Datum: 30. července 2010 22:26
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nikoho jeste nenapadlo je slepit?!
Datum: 30. července 2010 22:03
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Utesej si pořádný dubový píst a máš klid xD
Datum: 30. července 2010 22:01
 *gumový
Datum: 30. července 2010 21:54
 dej tam dumový O kroužek
Datum: 30. července 2010 21:54
 to je zas dotaz omg
Datum: 30. července 2010 21:10
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 leda tak novyma..
Datum: 30. července 2010 21:09
 zdar hoši potřebuju pomoct su v prdeli mám novej píst na jawu 250/353 s 15kou čepem ale na kejvačce na ojnici mám oko pro 18ku čep co mám dělat?PROSÍM POTŘEBUJU PORADIT!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 20:35
 zdar hoši může mě někdo říct co mám na kejvačce za ojnici? nechal sem udělat vybrus a dostal sem k tomu píst na 15ku čep ale já mám v kejvačce na ojnici pouzdro na 18ku čep a píst na kejvačku s 18kou čepem sem nikde nenašel může mi někdo říct co mám dělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 16:01
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Již delší dobu je problém sehnat ojnici na kývačku. Řeší se to většinou tak, že se použije ojnice z panelky, a tom případě je nutné použít zároven i píst z panelky. Snad jediná firma, kde ti zrenovují klikovku na kývačku s průměrem horního oka 15 mm je motoservis v Ústí nad Labem.
Datum: 30. července 2010 16:01
 dáš píst z panelky  ......válec z panelky nedáš... panekla má karbec na válci a kývačka má karbec na kartrech....
Datum: 29. července 2010 22:14
 a dá se s tim něco dělat abych to nemusel pulit a vyndavat nebo nemusel dát válec z panelky?existije nějaky futuro?
Datum: 29. července 2010 21:45
 máš ojnici z panelky...
Datum: 29. července 2010 21:40
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 Cus lidi mam prosbicku nemate nekdo koncovku vyfuku na mustanga ? dik moc napiste mi sme cenu
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 17:45
 nemám.....tak tam dej jinej
Datum: 31. července 2010 17:45
|



|