Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
Posl.aktualizace: 10. října 2010 23:08
 Tenhle by tam podle mě nešel, ale dělá se to jak radí kolega kekz, našroubuj do rotoru šroub(myslim na 13 klíč) a je to, jde to krásně. Stahování Zdar!
Datum: 10. října 2010 23:08
 já na stahovák rotoru použil obyčejnej šroub  a šlo to normálně.. na co stahovák...
Datum: 10. října 2010 18:42
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Zdravim, o par prizpevku nize sem se docet ze by melo bejt schodny stator a rotor, chtel bych se zeptat co je natom pravdy... nestaci vymenit pouze rotor,rele za 50w a nechat stator 45w?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 9:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 statory sou stejný od 45W do 75W, jedinej rozdíl je že pro 45W (snad i 50, to nevim) je ve statoru mezi cívkama odpůrek, kterej se při "přestavbě" na vyšší výkon vyndavá..
Datum: 11. října 2010 9:57
 mělo by to stačit...
Datum: 10. října 2010 17:40

Čau draci nedávno jsem tu psal dotaz jak vyndat a rozložit vydlicu uJawa05 odpovědi jsem se dostal ale jak jsem odmontoval přední kolo a blatník tak jsem dále postupoval podle návodu kdo mi tu někdo napsal napřed jsem odpojil dráty z přepínače světel pak bovden z brzdy a s pojky s bovdenem plynu jsem nic nedělal má tam celkem vuli tak jsem ho tam nechal ale pak jsem klepl do toho středového šrpubu který byl povolen na 1.5cm ale řidítka nechtěli ven a tím šroubem jde v poho točit rukou na obě 2 strany tyky mě napadlo že to možná bude držet ta matka nebo možná tam jsou 2 matky pod tou maskou tak jsem chtěl povolit masku jeden šroubek šel ztuha ale povolil sem ho ten druhej nešel povolit ani když sem ho 2krát nastříkal konkordem tak ho budu muset uřezat a chci se zeptat když úpovolim tu matku nebo matky pujdou už řidítka vyndat? díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 18:26
Datum: 10. října 2010 18:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jak klepneš na ten šroub tak srazíš takovou rozpěrku a pak to musí jít !
Datum: 10. října 2010 18:06
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 cau kluci jak je mozny ze jezdim 2 hodiny a moc to nejede spatne tahne (i kdyz sem to skusil bez filtru)..a po 2 hodinach kdyz jedu dom tak to chytlo grady a tak ze sem letel do kopce na plnou3 a predtim sem byl rad ze sem tam vijel na 1????dik (jawa 05)
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2018 9:55
 kdyz to nechapes ta to UDELEJ!!!!
Datum: 10. října 2010 17:28
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 trosku nechapu ..proc bych ho mel cistit kdyz to najednou jede ja svina,,???
Datum: 10. října 2010 17:12
Jméno: Hh
IP: uživatel5185
 Špinavý karbec. Vyčistit.
Datum: 10. října 2010 17:03
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Zdarec čim to je že mě moje jawa 21 nechce chytnout svička je uplně sucha když tu svičku dam do benzinu a je mokra tak mě jawa 21 chytne bez problenu a jede okolo 60km necuka a drži paradně volnoběh dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2010 19:32
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 velka chudost dej si zařez jehle na 2. zarážku ze spoda, nebo si sežen karbec z mustanga sou od dost lip vymakany taky me na 21 porad blbnul hodil sem tam z mustanga a chodi paradne a nebo ho komplet vyndej a poradne vycisti
Datum: 18. října 2010 19:32
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Ja to načepuju aspon pul minuty a vysledek 0
Datum: 10. října 2010 21:17
Jméno: hh
IP: uživatel10521
 když to startuješ načepuj si tam víc benzínu
Datum: 10. října 2010 20:19
Jméno: hh
IP: uživatel10521
 když to startuješ načepuj si tam víc benzínu
Datum: 10. října 2010 20:19
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Karbec mám uplně čistej protoče jsem ho čistil a nastavolal podne přiručky.
Datum: 10. října 2010 19:39
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hodně špatně seřízenej karbec.. nebo špatná svíčka ale to těžko..
Datum: 10. října 2010 18:43
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši čím to je že se mi zasekává plovákový ventil? čistil sem ho hubou a kompresorem a benzín přes něho teče ale když ho zavřu a chci ho otevřít tak ta tyčka co to vlastně zavírá tak se zasekává nechápu proč v čem je vlastně zrada. Nemůžu na to přijít. Díky za rady. A jestě jedna věc: Budu mít asi díravý plovák že? když nacupuju chytne mi to a pak už necupuju tak mě chčíje benál z plovákovky uplně sám. Pod šroubkem sem dal fíbr myslím na plovákovce. Prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 19:35
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 A nemáš náhodou rozhozenou výšku hladiny v plovákové komoře?
Datum: 11. října 2010 19:35
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha tak to sory xD ... k tématu: jojo to bude děravej plovák nebo špatnej ventil...
Datum: 10. října 2010 19:14
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 tys mě špatně pochopil já jsem měl na mysli že mám náhradní plovák který nepropouští.
Datum: 10. října 2010 19:09
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 omfg tak seš trochu mimo ne.. tady nejdřív napíšeš že máš asi děravej plovák a teď tady píšeš že nepropouští.. opravdu psycho xDa navíc plovák zas tak moc nestojí
Datum: 10. října 2010 19:00
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nemám důvod šlapat po skoro novém plováku ketrý nepropouští. Nco ho vyhazovat byla by to věčná škoda
Datum: 10. října 2010 18:49
 tak to nevím proč.. ale neřešil bych to.. a koupil new ventil... a plovák taky zašlápnout, vyhodit a koupit new
Datum: 10. října 2010 18:45
Jméno: d
IP: uživatel10446
 Zdar fichtl mi skoro nejede, hrozne kouri, skyta a do kopce musim se odstrkovat nohama, nemuze to bejt spatnym kondenzatorem na zapalovani?? vcera jsme stelovali hladinu v karbecu, odtrh, svicka v pohode.. jelo to vyborne, ujel jsem 10 km nechal jsem ho vystydnout a pak to zase delalo to co pisu skytalo kourilo a netahlo, proste nejelo..nevite co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 21:07
Jméno: d
IP: uživatel10446
 ja jezdim na castrol 2T takovej cervenej, dik za radu...
Datum: 10. října 2010 21:07
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jj tady cezetak ma pravdu to jsem zapomel doplnit. Samozrejmost urcite je ze ti to saje hrozným stylem převoďák. Pokud ti to kouří do všelijakých barev tak je to ono. Takže rozpul motor opatrně abys nezničil bloky nejlépe roztahovat rukama!!! ne šroubovákem jinak ti to nebude těsnit pěkně už a pak očisti dosedací plochy nanes silikon červený v tubě do pistole a pak to cele oba bloky nanes tym silikonem a pak to spoj opatrně a pak utahni všecky šroubky, vyměň gufera na klice, pak slož spojku a silikonem utěsni víko utahni zase šroubky všecky a zkontroluj jestli máš na pístu všecky kroužky a válec zkontroluj taky jestli nemá rýhy ve vložce. Pak to všecko slož a pak ti to pojede. Do benzínu si nařeď olej Castrol garden 2T a musí ti to kouřit do modra!!! hlavně tam nedávej m2t to kouří do bíla a šeda!!! to je špatně!!! na ten Castrol ti to pojede uvidíš jak pěkně já na něho jezdím a paráda
Datum: 10. října 2010 19:07
 rozpůlit motor... vyměnit gufera a mezi bloky dat tmel... já sme udělal komplet GO motoru.
Datum: 10. října 2010 16:49
Jméno: d
IP: uživatel10446
 a jak jsi to zpravil tu čz?
Datum: 10. října 2010 16:40
 tohle mi začala dělát číza.... sála olej z převodovky
Datum: 10. října 2010 16:31
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 zkus kondík a pošteluj odtrh a předstih a určitě pojede jestli máš dobrý válec a kroužky. je možné že ti některý prasknul
Datum: 10. října 2010 16:24
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Vlk01 : ahoj, kdysi si tu psal zes nekde vyhrabal stator ze 175, chtel bych se te zeptat, mas ho jeste? A popripade kolik by jsis za nej rekl...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 15:27
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat jak mám vyrobit na motokáře uchycení zadních kolo a náhon jestli byste mi nemohl někdo napsat případně poslat fotky jak to mám udělal na email  octus@email.cz děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 15:20
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 Zdravím , potřebuju poradit ohledně cz175/477 . Nejede mi zapalování. Kladívko,cívky, ozkoušené , v čem může být chyba ? předem díky za ohlasy
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 20:14
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Máš-li klasické dynamo, zapni klíček a pomocí kontrolní žárovičky (zapoj na pohyblivé kladívko a kostru) .Kladívka musí být\r\nrozpojeny\r\na a k.ž. \r\nOtoč rotorem,aby se kladívka rozepla. Potom zastrč klíček a kontrolní žárovičku napoj na pohyblivé kladívko a hmotu dynama.\r\nJe-li obvod uzavřen ,žárovička by měla svítit. Když nesvítí ,hledej závadu od akumulátoru ,pojistky,spínací skříňky,regulátoru.\r\n\r\n\r\n
Datum: 10. října 2010 20:14
Jméno: losos
IP: uživatel10516
 Může někdo poskytnout link na e-schop , prodávající tuning díly převodovky na fechtly? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 15:02
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 http://fichtl-enduro.wbs.cz/Prodej.html
Datum: 10. října 2010 15:02
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Koho trapi rez tak se mi prave osvedcil Kyprici prasek  na malou vec staci caknou trochu vody, posypat praskem a nechat cirka pul hodky pusobit.. pak to de krasne dolu 
Na cisteni a lesteni veci je zas pecka praci prasek  jen takovy postrehy, pokud ma i nekdo z vas nejaky vychytavky tak sem s nima
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 20:44
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 je to soda,tak to reaguje....to je jasny....skus si nasypat sodu do kafe a poleze ti pena pres rantl
Datum: 10. října 2010 20:44
Jméno: Bart
IP: uživatel10515
 Zdar draci, mám problém se Stadionem. Mám motor i spojku po GO, na jedničku je všechno v pohodě, ale jakmile zařadím dvojku trochu ho vytočím tak začne škubat. Neví někdo čím to může být? Děkuju všem za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 19:38
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nastav si vůli lanka spojky na páčce na 2-4mm. Nesmí ti prokluzovat jak pojedeš když nebudeš mačkat páčku spojky. Možná máš moc ostrou spojku to dělává. Trochu ji proklouzej při rozjezdu po rovině ne do kopce ale jenom trochu a ono si to sedne ta spojka.
Datum: 10. října 2010 19:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 budto se ti zadrhává lanko na řazení a nebo ho máš moc naplý
Datum: 10. října 2010 18:11
Jméno: Barny1
IP: uživatel10471
 Ahoj vadí to když mám zapalování 30w a magnet na 20w?? fechtl se mi dusí a vůbec netáhne díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 15:41
 vyrabi ti to malo proudu a pak se ti to dusi v dusledku male jikry
Datum: 11. října 2010 15:41
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Ano vadí to, pokud máš 30W stator, tak musíš použít i magneto na 30W zapalování a naopak, jinak to dělá bordel, to je i v tvém případě. Takže sežeň magneto, které má na sobě číslo 20 (magneto s označením 05 je na 20W zápalko a magneto s označením 20 je na 30W zápalko) a budeš mít po problému
Datum: 10. října 2010 16:14
Jméno: Motokára
IP: uživatel9121
 Zdrec, potřeboval bych se zeptat, jak se na motokáře dělá náhon na obě dvě kola, jestli tostačí jem nějak spojit přestyč nebo je ptřeba diferenciál. Já mám náhon zatím jenom na jedno kolo, ale je to hrůza, strašně to hrabe a nebo se sune. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 13:25
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 zdarec jak mám spravit když mě podfukuje svička na jawě 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 11:21
Jméno: chro
IP: uživatel10527
 podfukujici svicku opravis nejlepe tak ze si koupis novou svicku s nestrzenym zavitem a vymenis hlavu, dneska stoji hlava 250,- nasroubujes ji tam a svicku LEHCE DOTAHNESa nebudes ji tam rvat jak kanec jinak zas strhnes zavit
Datum: 12. října 2010 11:21
 denzileck: sežen svíčků z wartburga.. každý si tam dává ty redukce o kterým sem psal
Datum: 10. října 2010 16:33
 Nebo závit zvětšit a jezdit na svíčku z wartburga
Datum: 10. října 2010 16:22
 kdyz ti to fučí přes svíčku tak je strhlý závit...... muzes bud prevrtat zavit na M18 a dat tam redukcni vlozku.... nebo novou hlavu-coz bude levnejsi...
Datum: 10. října 2010 13:16
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Nejlépe dát nový těsnící kroužek na svíčku.
Datum: 10. října 2010 13:09
 jak ti muze podfukovat svicka? a utahnout treba nejde ?
Datum: 10. října 2010 12:53
 cau.. stavim zavodního fika na cross .. a chci se vas zeptat jestli do motoru mam dat 9 z primarni kolecko nebo jestli mam misto toho kolecka koupit dozadu vetsi rozetu ... co bude lepší ??? diky za odpovedu
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 12:49
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 o té pul sponce u 11 se to řika, ale jezdime ji ja i kamoš už celou sezonu a zatím vše ok, na specilalu co točí 11000ot/min by to asi nebylo dobré ale na serii proč ne...
Datum: 10. října 2010 12:49
Jméno: korďas
IP: uživatel9700
 Já osobně mám 9z primar a řetězový kolečko podle trati.Od 11 do 13,rozeta origo.Podle mě nejlepší převod co může být.11z bych nedoporučoval,protože půlspojka na řetězu zatraceně často odchází a velká rozeta je zase zbytečně těžká
Datum: 10. října 2010 10:59
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Já sem měl 10z v předu v zadu 55z origo a stačilo mě to,v crossu sem na jedničku vyjel vše a na dvojku sem taky dávál kopce ale jelo to sotva 50
Datum: 10. října 2010 10:39
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 ja mam origo motor... a mam tam 10 sekundar kolecko.... ty rychlosti.. tam jdou docela slusne za sebou.. ale jeste budu kupovat vetsi rozetu... a zkouset. protoze do velkejch kopcu... jsem si neskrtal...!!! kluci co to meli nadupany.. kolem me litali na dvojiku do kopcu... a ja byl rad za jednicku
Datum: 10. října 2010 9:44
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jestli maš origo motor tak tě doporučuju 11z primár
Datum: 10. října 2010 9:34
Jméno: achmed
IP: uživatel10469
 caw je bej tebou tak kupim primarni kolecko 10 nebo 11 a dozadu vetsi rozetu pak te to bude smykat po zadnim.
Datum: 10. října 2010 8:41
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Zdravím máte někdo skušenosti s touto Klikovkou co je tady na fichtlkrámku na 20,21,23 ? Nasadím klikovku hodím tam gufera , ložiska ,složím motor a můžu jet ? Je připravena ihned k použití ?  zase dementní dotaz.. sorry
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 8:59
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 njn ale ted je tu jenom jedna klika  a dle meho nazoru by mela byt vyvazena
Datum: 10. října 2010 8:59
 mam takovy pocit,ze driv tu sesa psal,ze nejaka vyvazena neni..tak nevim jak je to ted
Datum: 10. října 2010 0:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo měla by bejt i vyvážená
Datum: 10. října 2010 0:02
 Zdarec. Prosimvas,budu si skládat čz 175/450. chci se zeptat jestli jsou zaměnitelné díly jako je rám,oplechování atd... Jestli to můu zaměnit s dílama na klasickou kývačku 175 od jawy... Budu to shánět různě po netu a po všech čertech to oplechování,masku,blatníky,kastliky,různé kryty a plechy a podobně tak kdybych to koupil na kývačku,JESTLI BY TO PASOVALO NA ČÍZU BEZ NĚJAKÉ DRASTICKÉ UPRAVY POMOCÍ VRTAČKY A NŮŽEK NA PLECH. Nevim z čeho to je ta kostra na které budu dělat jestli je to z jawy nebo z čízy. Jak to poznam? Taky bych prosil o radu,na jaké díly si mám dat pozor,třeba které nepasují atd... prostě veškeré informace ohledně toho,moc to potřebuji.díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 10:14
Jméno: Scorpio
IP: uživatel10526
 Motor funkcni urcite neni, je zralej na go, chce to minimalne vybrus, repas klikovky a udelat spojku. co si vzpominam, tak nedobijel, asi dynamo..
Datum: 12. října 2010 10:14
 tak to ne to je dálka. kolik bys chtel za motor jestli máš? kompletní a aby se tvářil funkčně
Datum: 10. října 2010 13:08
Jméno: Scorpio
IP: uživatel4946
 Kousek od Šumperka
Datum: 10. října 2010 13:04
 aha to vidiš vím že má číza jeden výfuk a to mě nenapadlo že to zjistím podle uchytu výfuku,sem ti to neuvědomil,díky
Datum: 09. října 2010 23:01
 omlouvám se,má to být jawa 175/356
Datum: 09. října 2010 22:58
 čz 175/450 má kulatý (trubkový) rám a jawa 174/356 má hranatý rám.Jawa má 2 výfuky,čz má jeden (takže se rámy liší i v úchytech výfuků) mají i jinou zadní kyvnou vidlici.Jak je to s plechama nevím.
Datum: 09. října 2010 22:57
 odkud jsi? smím-li se zeptat
Datum: 09. října 2010 22:53
Jméno: Scorpio
IP: uživatel4946
 Pane kolego, mam na zahrade rozebranou cz 250/455, myslim, ze nektere dily by se ti mohli hodit, kdyz budes chtit, muzes se pro to stavit..
Datum: 09. října 2010 22:41
Jméno: tomik
IP: uživatel10514
 cau draci koupil sem jawku 20 a svítilo jen přední světlo, k zadnímu nebyl přiveden drát, prosím napište odkud ho mám natáhnout předem dik za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 13:07
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Od svorky 58 na spínací skříňce k zadnímu světlu. Je to lepší udělat na dvě části a spojit konektorem. Když budeš potřebovat
sundat zadní kapotu, stačí to jenom rozpojit. Musíš mít dobrý kryt na konektor.
Datum: 10. října 2010 13:07
Datum: 09. října 2010 21:51
|



|