Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 cau kluci jak je mozny ze jezdim 2 hodiny a moc to nejede spatne tahne (i kdyz sem to skusil bez filtru)..a po 2 hodinach kdyz jedu dom tak to chytlo grady a tak ze sem letel do kopce na plnou3 a predtim sem byl rad ze sem tam vijel na 1????dik (jawa 05)
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2018 9:55
 kdyz to nechapes ta to UDELEJ!!!!
Datum: 10. října 2010 17:28
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 trosku nechapu ..proc bych ho mel cistit kdyz to najednou jede ja svina,,???
Datum: 10. října 2010 17:12
Jméno: Hh
IP: uživatel5185
 Špinavý karbec. Vyčistit.
Datum: 10. října 2010 17:03
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Zdarec čim to je že mě moje jawa 21 nechce chytnout svička je uplně sucha když tu svičku dam do benzinu a je mokra tak mě jawa 21 chytne bez problenu a jede okolo 60km necuka a drži paradně volnoběh dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2010 19:32
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 velka chudost dej si zařez jehle na 2. zarážku ze spoda, nebo si sežen karbec z mustanga sou od dost lip vymakany taky me na 21 porad blbnul hodil sem tam z mustanga a chodi paradne a nebo ho komplet vyndej a poradne vycisti
Datum: 18. října 2010 19:32
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Ja to načepuju aspon pul minuty a vysledek 0
Datum: 10. října 2010 21:17
Jméno: hh
IP: uživatel10521
 když to startuješ načepuj si tam víc benzínu
Datum: 10. října 2010 20:19
Jméno: hh
IP: uživatel10521
 když to startuješ načepuj si tam víc benzínu
Datum: 10. října 2010 20:19
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Karbec mám uplně čistej protoče jsem ho čistil a nastavolal podne přiručky.
Datum: 10. října 2010 19:39
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hodně špatně seřízenej karbec.. nebo špatná svíčka ale to těžko..
Datum: 10. října 2010 18:43
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši čím to je že se mi zasekává plovákový ventil? čistil sem ho hubou a kompresorem a benzín přes něho teče ale když ho zavřu a chci ho otevřít tak ta tyčka co to vlastně zavírá tak se zasekává nechápu proč v čem je vlastně zrada. Nemůžu na to přijít. Díky za rady. A jestě jedna věc: Budu mít asi díravý plovák že? když nacupuju chytne mi to a pak už necupuju tak mě chčíje benál z plovákovky uplně sám. Pod šroubkem sem dal fíbr myslím na plovákovce. Prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 19:35
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 A nemáš náhodou rozhozenou výšku hladiny v plovákové komoře?
Datum: 11. října 2010 19:35
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha tak to sory xD ... k tématu: jojo to bude děravej plovák nebo špatnej ventil...
Datum: 10. října 2010 19:14
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 tys mě špatně pochopil já jsem měl na mysli že mám náhradní plovák který nepropouští.
Datum: 10. října 2010 19:09
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 omfg tak seš trochu mimo ne.. tady nejdřív napíšeš že máš asi děravej plovák a teď tady píšeš že nepropouští.. opravdu psycho xDa navíc plovák zas tak moc nestojí
Datum: 10. října 2010 19:00
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nemám důvod šlapat po skoro novém plováku ketrý nepropouští. Nco ho vyhazovat byla by to věčná škoda
Datum: 10. října 2010 18:49
 tak to nevím proč.. ale neřešil bych to.. a koupil new ventil... a plovák taky zašlápnout, vyhodit a koupit new
Datum: 10. října 2010 18:45
Jméno: d
IP: uživatel10446
 Zdar fichtl mi skoro nejede, hrozne kouri, skyta a do kopce musim se odstrkovat nohama, nemuze to bejt spatnym kondenzatorem na zapalovani?? vcera jsme stelovali hladinu v karbecu, odtrh, svicka v pohode.. jelo to vyborne, ujel jsem 10 km nechal jsem ho vystydnout a pak to zase delalo to co pisu skytalo kourilo a netahlo, proste nejelo..nevite co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 21:07
Jméno: d
IP: uživatel10446
 ja jezdim na castrol 2T takovej cervenej, dik za radu...
Datum: 10. října 2010 21:07
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jj tady cezetak ma pravdu to jsem zapomel doplnit. Samozrejmost urcite je ze ti to saje hrozným stylem převoďák. Pokud ti to kouří do všelijakých barev tak je to ono. Takže rozpul motor opatrně abys nezničil bloky nejlépe roztahovat rukama!!! ne šroubovákem jinak ti to nebude těsnit pěkně už a pak očisti dosedací plochy nanes silikon červený v tubě do pistole a pak to cele oba bloky nanes tym silikonem a pak to spoj opatrně a pak utahni všecky šroubky, vyměň gufera na klice, pak slož spojku a silikonem utěsni víko utahni zase šroubky všecky a zkontroluj jestli máš na pístu všecky kroužky a válec zkontroluj taky jestli nemá rýhy ve vložce. Pak to všecko slož a pak ti to pojede. Do benzínu si nařeď olej Castrol garden 2T a musí ti to kouřit do modra!!! hlavně tam nedávej m2t to kouří do bíla a šeda!!! to je špatně!!! na ten Castrol ti to pojede uvidíš jak pěkně já na něho jezdím a paráda
Datum: 10. října 2010 19:07
 rozpůlit motor... vyměnit gufera a mezi bloky dat tmel... já sme udělal komplet GO motoru.
Datum: 10. října 2010 16:49
Jméno: d
IP: uživatel10446
 a jak jsi to zpravil tu čz?
Datum: 10. října 2010 16:40
 tohle mi začala dělát číza.... sála olej z převodovky
Datum: 10. října 2010 16:31
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 zkus kondík a pošteluj odtrh a předstih a určitě pojede jestli máš dobrý válec a kroužky. je možné že ti některý prasknul
Datum: 10. října 2010 16:24
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Vlk01 : ahoj, kdysi si tu psal zes nekde vyhrabal stator ze 175, chtel bych se te zeptat, mas ho jeste? A popripade kolik by jsis za nej rekl...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 15:27
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat jak mám vyrobit na motokáře uchycení zadních kolo a náhon jestli byste mi nemohl někdo napsat případně poslat fotky jak to mám udělal na email  octus@email.cz děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 15:20
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 Zdravím , potřebuju poradit ohledně cz175/477 . Nejede mi zapalování. Kladívko,cívky, ozkoušené , v čem může být chyba ? předem díky za ohlasy
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 20:14
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Máš-li klasické dynamo, zapni klíček a pomocí kontrolní žárovičky (zapoj na pohyblivé kladívko a kostru) .Kladívka musí být\r\nrozpojeny\r\na a k.ž. \r\nOtoč rotorem,aby se kladívka rozepla. Potom zastrč klíček a kontrolní žárovičku napoj na pohyblivé kladívko a hmotu dynama.\r\nJe-li obvod uzavřen ,žárovička by měla svítit. Když nesvítí ,hledej závadu od akumulátoru ,pojistky,spínací skříňky,regulátoru.\r\n\r\n\r\n
Datum: 10. října 2010 20:14
Jméno: losos
IP: uživatel10516
 Může někdo poskytnout link na e-schop , prodávající tuning díly převodovky na fechtly? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 15:02
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 http://fichtl-enduro.wbs.cz/Prodej.html
Datum: 10. října 2010 15:02
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Koho trapi rez tak se mi prave osvedcil Kyprici prasek  na malou vec staci caknou trochu vody, posypat praskem a nechat cirka pul hodky pusobit.. pak to de krasne dolu 
Na cisteni a lesteni veci je zas pecka praci prasek  jen takovy postrehy, pokud ma i nekdo z vas nejaky vychytavky tak sem s nima
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 20:44
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 je to soda,tak to reaguje....to je jasny....skus si nasypat sodu do kafe a poleze ti pena pres rantl
Datum: 10. října 2010 20:44
Jméno: Bart
IP: uživatel10515
 Zdar draci, mám problém se Stadionem. Mám motor i spojku po GO, na jedničku je všechno v pohodě, ale jakmile zařadím dvojku trochu ho vytočím tak začne škubat. Neví někdo čím to může být? Děkuju všem za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 19:38
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nastav si vůli lanka spojky na páčce na 2-4mm. Nesmí ti prokluzovat jak pojedeš když nebudeš mačkat páčku spojky. Možná máš moc ostrou spojku to dělává. Trochu ji proklouzej při rozjezdu po rovině ne do kopce ale jenom trochu a ono si to sedne ta spojka.
Datum: 10. října 2010 19:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 budto se ti zadrhává lanko na řazení a nebo ho máš moc naplý
Datum: 10. října 2010 18:11
Jméno: Barny1
IP: uživatel10471
 Ahoj vadí to když mám zapalování 30w a magnet na 20w?? fechtl se mi dusí a vůbec netáhne díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 15:41
 vyrabi ti to malo proudu a pak se ti to dusi v dusledku male jikry
Datum: 11. října 2010 15:41
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Ano vadí to, pokud máš 30W stator, tak musíš použít i magneto na 30W zapalování a naopak, jinak to dělá bordel, to je i v tvém případě. Takže sežeň magneto, které má na sobě číslo 20 (magneto s označením 05 je na 20W zápalko a magneto s označením 20 je na 30W zápalko) a budeš mít po problému
Datum: 10. října 2010 16:14
Jméno: Motokára
IP: uživatel9121
 Zdrec, potřeboval bych se zeptat, jak se na motokáře dělá náhon na obě dvě kola, jestli tostačí jem nějak spojit přestyč nebo je ptřeba diferenciál. Já mám náhon zatím jenom na jedno kolo, ale je to hrůza, strašně to hrabe a nebo se sune. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 13:25
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 zdarec jak mám spravit když mě podfukuje svička na jawě 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 11:21
Jméno: chro
IP: uživatel10527
 podfukujici svicku opravis nejlepe tak ze si koupis novou svicku s nestrzenym zavitem a vymenis hlavu, dneska stoji hlava 250,- nasroubujes ji tam a svicku LEHCE DOTAHNESa nebudes ji tam rvat jak kanec jinak zas strhnes zavit
Datum: 12. října 2010 11:21
 denzileck: sežen svíčků z wartburga.. každý si tam dává ty redukce o kterým sem psal
Datum: 10. října 2010 16:33
 Nebo závit zvětšit a jezdit na svíčku z wartburga
Datum: 10. října 2010 16:22
 kdyz ti to fučí přes svíčku tak je strhlý závit...... muzes bud prevrtat zavit na M18 a dat tam redukcni vlozku.... nebo novou hlavu-coz bude levnejsi...
Datum: 10. října 2010 13:16
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Nejlépe dát nový těsnící kroužek na svíčku.
Datum: 10. října 2010 13:09
 jak ti muze podfukovat svicka? a utahnout treba nejde ?
Datum: 10. října 2010 12:53
 cau.. stavim zavodního fika na cross .. a chci se vas zeptat jestli do motoru mam dat 9 z primarni kolecko nebo jestli mam misto toho kolecka koupit dozadu vetsi rozetu ... co bude lepší ??? diky za odpovedu
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 12:49
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 o té pul sponce u 11 se to řika, ale jezdime ji ja i kamoš už celou sezonu a zatím vše ok, na specilalu co točí 11000ot/min by to asi nebylo dobré ale na serii proč ne...
Datum: 10. října 2010 12:49
Jméno: korďas
IP: uživatel9700
 Já osobně mám 9z primar a řetězový kolečko podle trati.Od 11 do 13,rozeta origo.Podle mě nejlepší převod co může být.11z bych nedoporučoval,protože půlspojka na řetězu zatraceně často odchází a velká rozeta je zase zbytečně těžká
Datum: 10. října 2010 10:59
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Já sem měl 10z v předu v zadu 55z origo a stačilo mě to,v crossu sem na jedničku vyjel vše a na dvojku sem taky dávál kopce ale jelo to sotva 50
Datum: 10. října 2010 10:39
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 ja mam origo motor... a mam tam 10 sekundar kolecko.... ty rychlosti.. tam jdou docela slusne za sebou.. ale jeste budu kupovat vetsi rozetu... a zkouset. protoze do velkejch kopcu... jsem si neskrtal...!!! kluci co to meli nadupany.. kolem me litali na dvojiku do kopcu... a ja byl rad za jednicku
Datum: 10. října 2010 9:44
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jestli maš origo motor tak tě doporučuju 11z primár
Datum: 10. října 2010 9:34
Jméno: achmed
IP: uživatel10469
 caw je bej tebou tak kupim primarni kolecko 10 nebo 11 a dozadu vetsi rozetu pak te to bude smykat po zadnim.
Datum: 10. října 2010 8:41
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Zdravím máte někdo skušenosti s touto Klikovkou co je tady na fichtlkrámku na 20,21,23 ? Nasadím klikovku hodím tam gufera , ložiska ,složím motor a můžu jet ? Je připravena ihned k použití ?  zase dementní dotaz.. sorry
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 8:59
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 njn ale ted je tu jenom jedna klika  a dle meho nazoru by mela byt vyvazena
Datum: 10. října 2010 8:59
 mam takovy pocit,ze driv tu sesa psal,ze nejaka vyvazena neni..tak nevim jak je to ted
Datum: 10. října 2010 0:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo měla by bejt i vyvážená
Datum: 10. října 2010 0:02
 Zdarec. Prosimvas,budu si skládat čz 175/450. chci se zeptat jestli jsou zaměnitelné díly jako je rám,oplechování atd... Jestli to můu zaměnit s dílama na klasickou kývačku 175 od jawy... Budu to shánět různě po netu a po všech čertech to oplechování,masku,blatníky,kastliky,různé kryty a plechy a podobně tak kdybych to koupil na kývačku,JESTLI BY TO PASOVALO NA ČÍZU BEZ NĚJAKÉ DRASTICKÉ UPRAVY POMOCÍ VRTAČKY A NŮŽEK NA PLECH. Nevim z čeho to je ta kostra na které budu dělat jestli je to z jawy nebo z čízy. Jak to poznam? Taky bych prosil o radu,na jaké díly si mám dat pozor,třeba které nepasují atd... prostě veškeré informace ohledně toho,moc to potřebuji.díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 10:14
Jméno: Scorpio
IP: uživatel10526
 Motor funkcni urcite neni, je zralej na go, chce to minimalne vybrus, repas klikovky a udelat spojku. co si vzpominam, tak nedobijel, asi dynamo..
Datum: 12. října 2010 10:14
 tak to ne to je dálka. kolik bys chtel za motor jestli máš? kompletní a aby se tvářil funkčně
Datum: 10. října 2010 13:08
Jméno: Scorpio
IP: uživatel4946
 Kousek od Šumperka
Datum: 10. října 2010 13:04
 aha to vidiš vím že má číza jeden výfuk a to mě nenapadlo že to zjistím podle uchytu výfuku,sem ti to neuvědomil,díky
Datum: 09. října 2010 23:01
 omlouvám se,má to být jawa 175/356
Datum: 09. října 2010 22:58
 čz 175/450 má kulatý (trubkový) rám a jawa 174/356 má hranatý rám.Jawa má 2 výfuky,čz má jeden (takže se rámy liší i v úchytech výfuků) mají i jinou zadní kyvnou vidlici.Jak je to s plechama nevím.
Datum: 09. října 2010 22:57
 odkud jsi? smím-li se zeptat
Datum: 09. října 2010 22:53
Jméno: Scorpio
IP: uživatel4946
 Pane kolego, mam na zahrade rozebranou cz 250/455, myslim, ze nektere dily by se ti mohli hodit, kdyz budes chtit, muzes se pro to stavit..
Datum: 09. října 2010 22:41
Jméno: tomik
IP: uživatel10514
 cau draci koupil sem jawku 20 a svítilo jen přední světlo, k zadnímu nebyl přiveden drát, prosím napište odkud ho mám natáhnout předem dik za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 13:07
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Od svorky 58 na spínací skříňce k zadnímu světlu. Je to lepší udělat na dvě části a spojit konektorem. Když budeš potřebovat
sundat zadní kapotu, stačí to jenom rozpojit. Musíš mít dobrý kryt na konektor.
Datum: 10. října 2010 13:07
Datum: 09. října 2010 21:51
 zdarec zajímalo by mne jestli normálně pasuje klika z 20 nebo 21 do kartru z jawa 555 díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 20:50
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 kdyz po roce jezdeni na 555 ktera toci 8000 klika nikam nevypochodovala,tak asi jentak nevypochoduje,ze....jinak teorie správná  Jen konkretni priklad ji odporuje....
Datum: 10. října 2010 20:50
 hlada: tak až ti jednou bude divný proč ti šoupe setrvák o o skřín, tak ti ten milimetr třeba bude někde scházet  ))
Datum: 10. října 2010 18:13
 jakákoliv obraběčská firma  nebo i někdo, kdo upravuje motory by ti to moh udělat... Klikar: jaky rozpěrky? jediny, co sem musel jeste udelat bylo to, ze ty loziska byli tenci o milimetr.. já v tom žádnej problém nevidím a taky tam problém není... kdyby byl tak to s ní asi nejezdím
Datum: 10. října 2010 17:53
 Hlada: mohl bys prosím napsat název té firmy?děkuji
Datum: 10. října 2010 14:39
 a proč tam tu kliku cheš dávat?
Datum: 10. října 2010 13:19
 já bych se o to vůbec nepokoušel. je to hrozná práce a bez vybavení to udělat nejde. problém je v tom že se musí dělat i rozpěrky k ložiskům. jednodušší je sehnat jinou kliku a dát jí zrepásnout
Datum: 10. října 2010 8:55
 Zhruba o milimetr na průměr. Kdybys to kolecko neupravil, tak se bude křížit primární řetěz.. Nejlepší je mít klikovku z 555 a 21 venku z motoru a porovnat si to. Kolečko sem kopl do fabriky a tam mě to udělali.. Jak, to nevím, ale měli by ti to v nějaké obraběčské firmě udělat
Datum: 09. října 2010 23:12
 sorry tam měla být : a P
Datum: 09. října 2010 23:03
 TO HLADA  rosímtě jak si moc zvětšil ten kužel?a jak prosím? děkuji
Datum: 09. října 2010 23:02
 zapomněl jsem napsat že klika z 21čky do toho pasovala
Datum: 09. října 2010 22:59
 když vyměníš ložiska a gufera (ložisko 6003 a gufero 17×35×7) a zvětšíš kužel na primarním ozubenym kolečku, tak to tam PASUJE bez problémů... k těm ložiskám, NEJSEM si tak JISTEJ!! Matně si na to vzpomínám... Změř nebo si na netu najdi průměr čepu z klikovky na 20,21,23 a podle tohohle průměru si ty ložiska najdi a příslušný gufeera najdi
Datum: 09. října 2010 22:58
 nemůžeš,ta klika 555 má menší průměr čepi pístního aj toho co se dává do klikovýho ložiska... známý si to nějak vyměřil a sehnal si ložisko,které pasovalo do kartru 555 a do toho ložiska zas perfektně pasovala klika. Nevim jak se to měří ani nevimjaké číslo ložiska toje. Třeba ti to tady někdo řekne
Datum: 09. října 2010 22:58
 no ale je tam napsané 2021 23 tak sa ptám jestli to tam mužu dat ..
Datum: 09. října 2010 22:20
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 novou klikovku koupíš tady na krámku co má SESA s bronzovou vložkou
Datum: 09. října 2010 22:15
 no super ale kde?
Datum: 09. října 2010 21:44
Jméno: honzik
IP: uživatel10514
 cau draku myslím ze nepasuje radsi bych koupil tu co tam má bejt
Datum: 09. října 2010 21:31
 Zdar lidi, mam doma volnej rám z fíka a motor z dirtbiku. Nezkoušel to už někdo zkombinovat? Nebo dejte radu co bude problém. Díky a dejte pozor na listí u krajnice
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 12:39
 No řekl bych že i na tu dobu jsou strašný, třeba čz 125 sportka má tlumiče co žehlej pěkně, proč je neudělali o průměru 27mm a nedali na fíka? To by nebylo zas tak moc nákladný jinak přední tlumiče jsou asi nejslabší místo na pionýrovi
Datum: 10. října 2010 12:39
 rekl bych,ze na pionyrech sou predni tlumice celkove navrzene asi nejhur..ale zase na tu dobu je to parada  ale na prestavby jakehokoli typu se opravdu nehodej..
Datum: 10. října 2010 12:05
 Prodávat nechci, motor z fíka nepotřebuju, neni to na skoky, neni to na prasení je to jenom na test. Vždyť i motor z pionýra to rozhejbe že na tom nejde jezdit jak to sviští. Motor je na fíkovi jeden z lepších dílů, takový přední tlumiče jsou snad lepší zavařený napevno.
Datum: 10. října 2010 11:49
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 čau radši bych od tebe ten motor koupil a dal ti za něj dva motory z fichtla 21 a 20 + eště doplatil rozmysli si to a ten motor je 100% funkční díkec Venca
Datum: 09. října 2010 23:56
 ale zase je moznost ze vubec nebudes delat moto do terenu,ale muzes udelat moto na silnici  to je podle gusta..na silnici by stacil pionyr prevarenej..
Datum: 09. října 2010 23:27
 nevím nevím... .. jumpit s tím někde a ještě mít motor z dirtbika je celkem sebevražda... a i když to máš vystužený, prdne ti to za svárama.. u fichtla to platí dvojnásob, páč ty jekle a trubky jsou jak papír a navíc, určitě to místy chytlo rez. Podívej se na rám z dirtbika a na rám z fichtla..
Datum: 09. října 2010 23:23
 Joo to se bude muset ozkoušet, nebude to nějak namáhaný proto to moc nechci vyvařovat ať to neni jak tank ale ta zadní kyvka by asi chtěla vyztužit a tim jak je dutá by se dovnutř něco hezky navařilo
Datum: 09. října 2010 23:03
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 A vejde se tam ten motor? Nejsem si jistej, ale myslim že motor z pita je delší než z fíka, aby ti hlava motoru nedřela o přední kolo.
Datum: 09. října 2010 21:52
 pak tam taky musis udelat vetsi diru kvuli sroubu co drzi rozetu..mozna by bylo jednodussi prekopat zadek..uriznout vidle nekde v pulce a prodlouzit je,nasunout na ne treba nejakej jekl a cely to svarit,jen je proste prohodit..zaroven podseknout zadni tlumice,protoze tlumice sikmo nahoru tak jak sou original,strasne spatne pruzej v terenu
Datum: 09. října 2010 21:49
 tak ten ram urcite vydrzi  ten vystupek udelej uplne stejne jako je na druhy strane
Datum: 09. října 2010 21:48
 Rám mám přepaženej výztuhou, vepředu vidle z mosquita s kotoučem, vzadu tlumiče ze simsona, o tom kole jsem přemejšlel, jak udělat záchyt brzdy, bude stačit na kyvku navařit výstupek? Jinak díky za reakce budou se hodit
Datum: 09. října 2010 21:39
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Asi tak jak říká zajic13. Možná jen trochu zvednout aby nebyl řetěz zlomenej přes kyvku. A musíš otočit zadní kolo, fík má rozetu na druhý straně.
Datum: 09. října 2010 21:36
 vsechno de,hlavne musis ram poradne zpevnit..je to asi lezatej 1valec,ze?  myslim si ze kdybys dal vyztuhu ramu,ram celkove zvednul a dal jiny predni a zadni tlumice,tak to urcite pojede..ostatne,jelo by to i s puvodnima tlumicema,ale preci jen to pojede lip nez motor z fichtla tak aby to nebylo o hubu
Datum: 09. října 2010 21:31
 Zdravim jake mate zkusenosti se svickami NGK nebo CHAMPION na fikovi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 9:43
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 *fikovi
Datum: 10. října 2010 9:43
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 NGK b7hs se mi osvědčila jezdim na ni celou sezonu na fíkovy, jednou se mi zasekl plovák když sem jen na 2 a začlo se uchlastavat až to chciplo, svička ulitá že z ní kapal benzín, vyfoukal jsem ji, zahejbal s plovákem a jezdim dál  , (mam ji na zavoech seriaku, pionýra jede si myslim dobře, i točí, a NGK mě nikdy nezklamala)
Datum: 10. října 2010 9:42
 to ja si koupil NGK B6HS nebo tak nejak se to menovalo..jelo to s tim rekl bych ze lip..lip startovala,lip sla do otacek,ale 3x sem ji ulil a definitivne prestala hazet jiskru..to se mi stao i u 4t u hondy..taky sem koupil ngk,kterou sme tam potom ulili (spatnej karburator tak se porad uchlastavala) a prestala hazet jiskru..NGKcka sou vyborny svicky,ale nesmis je ulejt takze nic moc do 2taktu..
Datum: 09. října 2010 21:29
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 ja si koupil NGK za 120 kč  jelo to stím, jako z každou jinou  tyhle svičky bych spíše viděl na upravených motorech. pro me je jednoznačně nejlepší svíčka PAL 14 rz, stará československa svička...
Datum: 09. října 2010 21:09
|



|