slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1000  1001  1002  1003  1004  1005  1006  1007  1008  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: milda123      IP: uživatel9236    
cau kluci jak je mozny ze jezdim 2 hodiny a moc to nejede spatne tahne (i kdyz sem to skusil bez filtru)..a po 2 hodinach kdyz jedu dom tak to chytlo grady a tak ze sem letel do kopce na plnou3 a predtim sem byl rad ze sem tam vijel na 1????dik (jawa 05) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2018 9:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz to nechapes ta to UDELEJ!!!!
 
 
Datum: 10. října 2010 17:28
 
 
 
 
Jméno: milda123      IP: uživatel9236    
trosku nechapu ..proc bych ho mel cistit kdyz to najednou jede ja svina,,???
 
 
Datum: 10. října 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: Hh      IP: uživatel5185    
Špinavý karbec. Vyčistit.
 
 
Datum: 10. října 2010 17:03
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Zdarec čim to je že mě moje jawa 21 nechce chytnout svička je uplně sucha když tu svičku dam do benzinu a je mokra tak mě jawa 21 chytne bez problenu a jede okolo 60km necuka a drži paradně volnoběh dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
velka chudost dej si zařez jehle na 2. zarážku ze spoda, nebo si sežen karbec z mustanga sou od dost lip vymakany taky me na 21 porad blbnul hodil sem tam z mustanga a chodi paradne a nebo ho komplet vyndej a poradne vycisti
 
 
Datum: 18. října 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Ja to načepuju aspon pul minuty a vysledek 0
 
 
Datum: 10. října 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10521    
když to startuješ načepuj si tam víc benzínu
 
 
Datum: 10. října 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10521    
když to startuješ načepuj si tam víc benzínu
 
 
Datum: 10. října 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Karbec mám uplně čistej protoče jsem ho čistil a nastavolal podne přiručky.
 
 
Datum: 10. října 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
hodně špatně seřízenej karbec.. nebo špatná svíčka ale to těžko..
 
 
Datum: 10. října 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdar hoši čím to je že se mi zasekává plovákový ventil? čistil sem ho hubou a kompresorem a benzín přes něho teče ale když ho zavřu a chci ho otevřít tak ta tyčka co to vlastně zavírá tak se zasekává nechápu proč v čem je vlastně zrada. Nemůžu na to přijít. Díky za rady. A jestě jedna věc: Budu mít asi díravý plovák že? když nacupuju chytne mi to a pak už necupuju tak mě chčíje benál z plovákovky uplně sám. Pod šroubkem sem dal fíbr myslím na plovákovce. Prosím poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: Aaron      IP: uživatel10385    
A nemáš náhodou rozhozenou výšku hladiny v plovákové komoře?
 
 
Datum: 11. října 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
aha tak to sory xD ... k tématu: jojo to bude děravej plovák nebo špatnej ventil...
 
 
Datum: 10. října 2010 19:14
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
tys mě špatně pochopil já jsem měl na mysli že mám náhradní plovák který nepropouští.
 
 
Datum: 10. října 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
omfg tak seš trochu mimo ne.. tady nejdřív napíšeš že máš asi děravej plovák a teď tady píšeš že nepropouští.. opravdu psycho xDa navíc plovák zas tak moc nestojí :-)
 
 
Datum: 10. října 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
nemám důvod šlapat po skoro novém plováku ketrý nepropouští. Nco ho vyhazovat byla by to věčná škoda
 
 
Datum: 10. října 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
tak to nevím proč.. ale neřešil bych to.. a koupil new ventil... a plovák taky zašlápnout, vyhodit a koupit new :-)
 
 
Datum: 10. října 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel10446    
Zdar fichtl mi skoro nejede, hrozne kouri, skyta a do kopce musim se odstrkovat nohama, nemuze to bejt spatnym kondenzatorem na zapalovani?? vcera jsme stelovali hladinu v karbecu, odtrh, svicka v pohode.. jelo to vyborne, ujel jsem 10 km nechal jsem ho vystydnout a pak to zase delalo to co pisu skytalo kourilo a netahlo, proste nejelo..nevite co s tim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel10446    
ja jezdim na castrol 2T takovej cervenej, dik za radu...
 
 
Datum: 10. října 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
jj tady cezetak ma pravdu to jsem zapomel doplnit. Samozrejmost urcite je ze ti to saje hrozným stylem převoďák. Pokud ti to kouří do všelijakých barev tak je to ono. Takže rozpul motor opatrně abys nezničil bloky nejlépe roztahovat rukama!!! ne šroubovákem jinak ti to nebude těsnit pěkně už a pak očisti dosedací plochy nanes silikon červený v tubě do pistole a pak to cele oba bloky nanes tym silikonem a pak to spoj opatrně a pak utahni všecky šroubky, vyměň gufera na klice, pak slož spojku a silikonem utěsni víko utahni zase šroubky všecky a zkontroluj jestli máš na pístu všecky kroužky a válec zkontroluj taky jestli nemá rýhy ve vložce. Pak to všecko slož a pak ti to pojede. Do benzínu si nařeď olej Castrol garden 2T a musí ti to kouřit do modra!!! hlavně tam nedávej m2t to kouří do bíla a šeda!!! to je špatně!!! na ten Castrol ti to pojede uvidíš jak pěkně já na něho jezdím a paráda
 
 
Datum: 10. října 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozpůlit motor... vyměnit gufera a mezi bloky dat tmel... já sme udělal komplet GO motoru.
 
 
Datum: 10. října 2010 16:49
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel10446    
a jak jsi to zpravil tu čz?
 
 
Datum: 10. října 2010 16:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle mi začala dělát číza.... sála olej z převodovky
 
 
Datum: 10. října 2010 16:31
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
zkus kondík a pošteluj odtrh a předstih a určitě pojede jestli máš dobrý válec a kroužky. je možné že ti některý prasknul
 
 
Datum: 10. října 2010 16:24
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Vlk01 : ahoj, kdysi si tu psal zes nekde vyhrabal stator ze 175, chtel bych se te zeptat, mas ho jeste? A popripade kolik by jsis za nej rekl... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau chtěl bych se zeptat jak mám vyrobit na motokáře uchycení zadních kolo a náhon jestli byste mi nemohl někdo napsat případně poslat fotky jak to mám udělal na email:-Doctus@email.cz děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel9343    
Zdravím , potřebuju poradit ohledně cz175/477 . Nejede mi zapalování. Kladívko,cívky, ozkoušené , v čem může být chyba ? předem díky za ohlasy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Máš-li klasické dynamo, zapni klíček a pomocí kontrolní žárovičky (zapoj na pohyblivé kladívko a kostru) .Kladívka musí být\r\nrozpojeny\r\na a k.ž. \r\nOtoč rotorem,aby se kladívka rozepla. Potom zastrč klíček a kontrolní žárovičku napoj na pohyblivé kladívko a hmotu dynama.\r\nJe-li obvod uzavřen ,žárovička by měla svítit. Když nesvítí ,hledej závadu od akumulátoru ,pojistky,spínací skříňky,regulátoru.\r\n\r\n\r\n
 
 
Datum: 10. října 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: losos      IP: uživatel10516    
Může někdo poskytnout link na e-schop , prodávající tuning díly převodovky na fechtly? Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2010 15:02
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
http://fichtl-enduro.wbs.cz/Prodej.html
 
 
Datum: 10. října 2010 15:02
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Koho trapi rez tak se mi prave osvedcil Kyprici prasek ;-) na malou vec staci caknou trochu vody, posypat praskem a nechat cirka pul hodky pusobit.. pak to de krasne dolu :-) Na cisteni a lesteni veci je zas pecka praci prasek :-D jen takovy postrehy, pokud ma i nekdo z vas nejaky vychytavky tak sem s nima ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
je to soda,tak to reaguje....to je jasny....skus si nasypat sodu do kafe a poleze ti pena pres rantl:-D
 
 
Datum: 10. října 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: Bart      IP: uživatel10515    
Zdar draci, mám problém se Stadionem. Mám motor i spojku po GO, na jedničku je všechno v pohodě, ale jakmile zařadím dvojku trochu ho vytočím tak začne škubat. Neví někdo čím to může být? Děkuju všem za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
nastav si vůli lanka spojky na páčce na 2-4mm. Nesmí ti prokluzovat jak pojedeš když nebudeš mačkat páčku spojky. Možná máš moc ostrou spojku to dělává. Trochu ji proklouzej při rozjezdu po rovině ne do kopce ale jenom trochu a ono si to sedne ta spojka.
 
 
Datum: 10. října 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
budto se ti zadrhává lanko na řazení a nebo ho máš moc naplý
 
 
Datum: 10. října 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: Barny1      IP: uživatel10471    
Ahoj vadí to když mám zapalování 30w a magnet na 20w?? fechtl se mi dusí a vůbec netáhne díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyrabi ti to malo proudu a pak se ti to dusi v dusledku male jikry
 
 
Datum: 11. října 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Ano vadí to, pokud máš 30W stator, tak musíš použít i magneto na 30W zapalování a naopak, jinak to dělá bordel, to je i v tvém případě. Takže sežeň magneto, které má na sobě číslo 20 (magneto s označením 05 je na 20W zápalko a magneto s označením 20 je na 30W zápalko) a budeš mít po problému ;-)
 
 
Datum: 10. října 2010 16:14
 
 
 
 
Jméno: Motokára      IP: uživatel9121    
Zdrec, potřeboval bych se zeptat, jak se na motokáře dělá náhon na obě dvě kola, jestli tostačí jem nějak spojit přestyč nebo je ptřeba diferenciál. Já mám náhon zatím jenom na jedno kolo, ale je to hrůza, strašně to hrabe a nebo se sune. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2010 13:25
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
zdarec jak mám spravit když mě podfukuje svička na jawě 21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2010 11:21
 
 
 
 
Jméno: chro      IP: uživatel10527    
podfukujici svicku opravis nejlepe tak ze si koupis novou svicku s nestrzenym zavitem a vymenis hlavu, dneska stoji hlava 250,- nasroubujes ji tam a svicku LEHCE DOTAHNESa nebudes ji tam rvat jak kanec jinak zas strhnes zavit :-)
 
 
Datum: 12. října 2010 11:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck: sežen svíčků z wartburga.. každý si tam dává ty redukce o kterým sem psal
 
 
Datum: 10. října 2010 16:33
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo závit zvětšit a jezdit na svíčku z wartburga
 
 
Datum: 10. října 2010 16:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz ti to fučí přes svíčku tak je strhlý závit...... muzes bud prevrtat zavit na M18 a dat tam redukcni vlozku.... nebo novou hlavu-coz bude levnejsi...
 
 
Datum: 10. října 2010 13:16
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Nejlépe dát nový těsnící kroužek na svíčku.
 
 
Datum: 10. října 2010 13:09
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak ti muze podfukovat svicka? a utahnout treba nejde ?
 
 
Datum: 10. října 2010 12:53
 
 
 
 
Jméno: Ardno.69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau.. stavim zavodního fika na cross .. a chci se vas zeptat jestli do motoru mam dat 9 z primarni kolecko nebo jestli mam misto toho kolecka koupit dozadu vetsi rozetu ... co bude lepší ??? diky za odpovedu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2010 12:49
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
o té pul sponce u 11 se to řika, ale jezdime ji ja i kamoš už celou sezonu a zatím vše ok, na specilalu co točí 11000ot/min by to asi nebylo dobré ale na serii proč ne...
 
 
Datum: 10. října 2010 12:49
 
 
 
 
Jméno: korďas      IP: uživatel9700    
Já osobně mám 9z primar a řetězový kolečko podle trati.Od 11 do 13,rozeta origo.Podle mě nejlepší převod co může být.11z bych nedoporučoval,protože půlspojka na řetězu zatraceně často odchází a velká rozeta je zase zbytečně těžká
 
 
Datum: 10. října 2010 10:59
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
Já sem měl 10z v předu v zadu 55z origo a stačilo mě to,v crossu sem na jedničku vyjel vše a na dvojku sem taky dávál kopce ale jelo to sotva 50
 
 
Datum: 10. října 2010 10:39
 
 
 
 
Jméno: nunik      IP: uživatel8793    
ja mam origo motor... a mam tam 10 sekundar kolecko.... ty rychlosti.. tam jdou docela slusne za sebou.. ale jeste budu kupovat vetsi rozetu... a zkouset. protoze do velkejch kopcu... jsem si neskrtal...!!! kluci co to meli nadupany.. kolem me litali na dvojiku do kopcu... a ja byl rad za jednicku :-D
 
 
Datum: 10. října 2010 9:44
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jestli maš origo motor tak tě doporučuju 11z primár
 
 
Datum: 10. října 2010 9:34
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel10469    
caw je bej tebou tak kupim primarni kolecko 10 nebo 11 a dozadu vetsi rozetu pak te to bude smykat po zadnim.:-)
 
 
Datum: 10. října 2010 8:41
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
Zdravím máte někdo skušenosti s touto Klikovkou co je tady na fichtlkrámku na 20,21,23 ? Nasadím klikovku hodím tam gufera , ložiska ,složím motor a můžu jet ? Je připravena ihned k použití ? :-D zase dementní dotaz.. sorry odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2010 8:59
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
njn ale ted je tu jenom jedna klika :-) a dle meho nazoru by mela byt vyvazena :-)
 
 
Datum: 10. října 2010 8:59
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam takovy pocit,ze driv tu sesa psal,ze nejaka vyvazena neni..tak nevim jak je to ted :-)
 
 
Datum: 10. října 2010 0:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo měla by bejt i vyvážená
 
 
Datum: 10. října 2010 0:02
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec. Prosimvas,budu si skládat čz 175/450. chci se zeptat jestli jsou zaměnitelné díly jako je rám,oplechování atd... Jestli to můu zaměnit s dílama na klasickou kývačku 175 od jawy... Budu to shánět různě po netu a po všech čertech to oplechování,masku,blatníky,kastliky,různé kryty a plechy a podobně tak kdybych to koupil na kývačku,JESTLI BY TO PASOVALO NA ČÍZU BEZ NĚJAKÉ DRASTICKÉ UPRAVY POMOCÍ VRTAČKY A NŮŽEK NA PLECH. Nevim z čeho to je ta kostra na které budu dělat jestli je to z jawy nebo z čízy. Jak to poznam? Taky bych prosil o radu,na jaké díly si mám dat pozor,třeba které nepasují atd... prostě veškeré informace ohledně toho,moc to potřebuji.díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2010 10:14
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel10526    
Motor funkcni urcite neni, je zralej na go, chce to minimalne vybrus, repas klikovky a udelat spojku. co si vzpominam, tak nedobijel, asi dynamo..
 
 
Datum: 12. října 2010 10:14
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to ne to je dálka. kolik bys chtel za motor jestli máš? kompletní a aby se tvářil funkčně
 
 
Datum: 10. října 2010 13:08
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel4946    
Kousek od Šumperka
 
 
Datum: 10. října 2010 13:04
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha to vidiš vím že má číza jeden výfuk a to mě nenapadlo že to zjistím podle uchytu výfuku,sem ti to neuvědomil,díky :-D
 
 
Datum: 09. října 2010 23:01
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omlouvám se,má to být jawa 175/356 :-)
 
 
Datum: 09. října 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čz 175/450 má kulatý (trubkový) rám a jawa 174/356 má hranatý rám.Jawa má 2 výfuky,čz má jeden (takže se rámy liší i v úchytech výfuků) mají i jinou zadní kyvnou vidlici.Jak je to s plechama nevím.
 
 
Datum: 09. října 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odkud jsi? smím-li se zeptat
 
 
Datum: 09. října 2010 22:53
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel4946    
Pane kolego, mam na zahrade rozebranou cz 250/455, myslim, ze nektere dily by se ti mohli hodit, kdyz budes chtit, muzes se pro to stavit..
 
 
Datum: 09. října 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: tomik      IP: uživatel10514    
cau draci koupil sem jawku 20 a svítilo jen přední světlo, k zadnímu nebyl přiveden drát, prosím napište odkud ho mám natáhnout předem dik za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Od svorky 58 na spínací skříňce k zadnímu světlu. Je to lepší udělat na dvě části a spojit konektorem. Když budeš potřebovat sundat zadní kapotu, stačí to jenom rozpojit. Musíš mít dobrý kryt na konektor.
 
 
Datum: 10. října 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
pro mě za mě to natáhni aj z karbecu.. omg to je dotaz :-D ale k věci... první než se zeptáš tak si zkus najít na internetu elektrické schéma.. to je to tak těžký napsat do vyhlednávače? :-) http://www.motoservis-jakuba.cz/wp-content/uploads/Pio-0520.gif
 
 
Datum: 09. října 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec zajímalo by mne jestli normálně pasuje klika z 20 nebo 21 do kartru z jawa 555 díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
kdyz po roce jezdeni na 555 ktera toci 8000 klika nikam nevypochodovala,tak asi jentak nevypochoduje,ze....jinak teorie správná;-) Jen konkretni priklad ji odporuje....
 
 
Datum: 10. října 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlada: tak až ti jednou bude divný proč ti šoupe setrvák o o skřín, tak ti ten milimetr třeba bude někde scházet:-)))
 
 
Datum: 10. října 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakákoliv obraběčská firma :-D nebo i někdo, kdo upravuje motory by ti to moh udělat... Klikar: jaky rozpěrky? jediny, co sem musel jeste udelat bylo to, ze ty loziska byli tenci o milimetr.. já v tom žádnej problém nevidím a taky tam problém není... kdyby byl tak to s ní asi nejezdím :-D
 
 
Datum: 10. října 2010 17:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlada: mohl bys prosím napsat název té firmy?děkuji
 
 
Datum: 10. října 2010 14:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a proč tam tu kliku cheš dávat?
 
 
Datum: 10. října 2010 13:19
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych se o to vůbec nepokoušel. je to hrozná práce a bez vybavení to udělat nejde. problém je v tom že se musí dělat i rozpěrky k ložiskům. jednodušší je sehnat jinou kliku a dát jí zrepásnout
 
 
Datum: 10. října 2010 8:55
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zhruba o milimetr na průměr. Kdybys to kolecko neupravil, tak se bude křížit primární řetěz.. Nejlepší je mít klikovku z 555 a 21 venku z motoru a porovnat si to. Kolečko sem kopl do fabriky a tam mě to udělali.. Jak, to nevím, ale měli by ti to v nějaké obraběčské firmě udělat :-)
 
 
Datum: 09. října 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry tam měla být : a P
 
 
Datum: 09. října 2010 23:03
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TO HLADA:-Prosímtě jak si moc zvětšil ten kužel?a jak prosím? děkuji
 
 
Datum: 09. října 2010 23:02
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zapomněl jsem napsat že klika z 21čky do toho pasovala
 
 
Datum: 09. října 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když vyměníš ložiska a gufera (ložisko 6003 a gufero 17×35×7) a zvětšíš kužel na primarním ozubenym kolečku, tak to tam PASUJE bez problémů... k těm ložiskám, NEJSEM si tak JISTEJ!! Matně si na to vzpomínám... Změř nebo si na netu najdi průměr čepu z klikovky na 20,21,23 a podle tohohle průměru si ty ložiska najdi a příslušný gufeera najdi
 
 
Datum: 09. října 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemůžeš,ta klika 555 má menší průměr čepi pístního aj toho co se dává do klikovýho ložiska... známý si to nějak vyměřil a sehnal si ložisko,které pasovalo do kartru 555 a do toho ložiska zas perfektně pasovala klika. Nevim jak se to měří ani nevimjaké číslo ložiska toje. Třeba ti to tady někdo řekne
 
 
Datum: 09. října 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ale je tam napsané 2021 23 tak sa ptám jestli to tam mužu dat ..
 
 
Datum: 09. října 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
novou klikovku koupíš tady na krámku co má SESA s bronzovou vložkou
 
 
Datum: 09. října 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no super ale kde?
 
 
Datum: 09. října 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel10514    
cau draku myslím ze nepasuje radsi bych koupil tu co tam má bejt
 
 
Datum: 09. října 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar lidi, mam doma volnej rám z fíka a motor z dirtbiku. Nezkoušel to už někdo zkombinovat? Nebo dejte radu co bude problém. Díky a dejte pozor na listí u krajnice :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2010 12:39
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No řekl bych že i na tu dobu jsou strašný, třeba čz 125 sportka má tlumiče co žehlej pěkně, proč je neudělali o průměru 27mm a nedali na fíka? To by nebylo zas tak moc nákladný jinak přední tlumiče jsou asi nejslabší místo na pionýrovi
 
 
Datum: 10. října 2010 12:39
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rekl bych,ze na pionyrech sou predni tlumice celkove navrzene asi nejhur..ale zase na tu dobu je to parada :-) ale na prestavby jakehokoli typu se opravdu nehodej..
 
 
Datum: 10. října 2010 12:05
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prodávat nechci, motor z fíka nepotřebuju, neni to na skoky, neni to na prasení je to jenom na test. Vždyť i motor z pionýra to rozhejbe že na tom nejde jezdit jak to sviští. Motor je na fíkovi jeden z lepších dílů, takový přední tlumiče jsou snad lepší zavařený napevno.
 
 
Datum: 10. října 2010 11:49
 
 
 
 
Jméno: Venca023      IP: uživatel8693    
čau radši bych od tebe ten motor koupil a dal ti za něj dva motory z fichtla 21 a 20 + eště doplatil rozmysli si to a ten motor je 100% funkční díkec Venca
 
 
Datum: 09. října 2010 23:56
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale zase je moznost ze vubec nebudes delat moto do terenu,ale muzes udelat moto na silnici :-) to je podle gusta..na silnici by stacil pionyr prevarenej..
 
 
Datum: 09. října 2010 23:27
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevím nevím... .. jumpit s tím někde a ještě mít motor z dirtbika je celkem sebevražda... a i když to máš vystužený, prdne ti to za svárama.. u fichtla to platí dvojnásob, páč ty jekle a trubky jsou jak papír a navíc, určitě to místy chytlo rez. Podívej se na rám z dirtbika a na rám z fichtla..
 
 
Datum: 09. října 2010 23:23
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Joo to se bude muset ozkoušet, nebude to nějak namáhaný proto to moc nechci vyvařovat ať to neni jak tank ale ta zadní kyvka by asi chtěla vyztužit a tim jak je dutá by se dovnutř něco hezky navařilo
 
 
Datum: 09. října 2010 23:03
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel9427    
A vejde se tam ten motor? Nejsem si jistej, ale myslim že motor z pita je delší než z fíka, aby ti hlava motoru nedřela o přední kolo.
 
 
Datum: 09. října 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pak tam taky musis udelat vetsi diru kvuli sroubu co drzi rozetu..mozna by bylo jednodussi prekopat zadek..uriznout vidle nekde v pulce a prodlouzit je,nasunout na ne treba nejakej jekl a cely to svarit,jen je proste prohodit..zaroven podseknout zadni tlumice,protoze tlumice sikmo nahoru tak jak sou original,strasne spatne pruzej v terenu :-)
 
 
Datum: 09. října 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ten ram urcite vydrzi :-) ten vystupek udelej uplne stejne jako je na druhy strane ;-)
 
 
Datum: 09. října 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rám mám přepaženej výztuhou, vepředu vidle z mosquita s kotoučem, vzadu tlumiče ze simsona, o tom kole jsem přemejšlel, jak udělat záchyt brzdy, bude stačit na kyvku navařit výstupek? Jinak díky za reakce budou se hodit
 
 
Datum: 09. října 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel9427    
Asi tak jak říká zajic13. Možná jen trochu zvednout aby nebyl řetěz zlomenej přes kyvku. A musíš otočit zadní kolo, fík má rozetu na druhý straně.
 
 
Datum: 09. října 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vsechno de,hlavne musis ram poradne zpevnit..je to asi lezatej 1valec,ze? :-) myslim si ze kdybys dal vyztuhu ramu,ram celkove zvednul a dal jiny predni a zadni tlumice,tak to urcite pojede..ostatne,jelo by to i s puvodnima tlumicema,ale preci jen to pojede lip nez motor z fichtla tak aby to nebylo o hubu :-)
 
 
Datum: 09. října 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      E-mail:      IP: uživatel7494    
Zdravim jake mate zkusenosti se svickami NGK nebo CHAMPION na fikovi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2010 9:43
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
*fikovi
 
 
Datum: 10. října 2010 9:43
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
NGK b7hs se mi osvědčila jezdim na ni celou sezonu na fíkovy, jednou se mi zasekl plovák když sem jen na 2 a začlo se uchlastavat až to chciplo, svička ulitá že z ní kapal benzín, vyfoukal jsem ji, zahejbal s plovákem a jezdim dál :-) , (mam ji na zavoech seriaku, pionýra jede si myslim dobře, i točí, a NGK mě nikdy nezklamala)
 
 
Datum: 10. října 2010 9:42
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ja si koupil NGK B6HS nebo tak nejak se to menovalo..jelo to s tim rekl bych ze lip..lip startovala,lip sla do otacek,ale 3x sem ji ulil a definitivne prestala hazet jiskru..to se mi stao i u 4t u hondy..taky sem koupil ngk,kterou sme tam potom ulili (spatnej karburator tak se porad uchlastavala) a prestala hazet jiskru..NGKcka sou vyborny svicky,ale nesmis je ulejt takze nic moc do 2taktu..
 
 
Datum: 09. října 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: nunik      IP: uživatel8793    
ja si koupil NGK za 120 kč :-) jelo to stím, jako z každou jinou :-) tyhle svičky bych spíše viděl na upravených motorech. pro me je jednoznačně nejlepší svíčka PAL 14 rz, stará československa svička... :-)
 
 
Datum: 09. října 2010 21:09
 
<  1000  1001  1002  1003  1004  1005  1006  1007  1008  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 23:48:32 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu