Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawa 555
IP: uživatel10519
 čus mam jawu 555 po GO,když sem ale nalil olej do převodovky začala mi prokluzovat spojka při startovámí.Myslíte že si sedne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 15:16
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Hele do pařeza patří hodně hustej převodovej olej....já osobně tam leju PP80 a vše OK...ta spojka to je klasika....mam silný podložky v 550 i 555,bez nich to klouzalo furt a rozhodně to nevypadalo že by si to sedlo....napřed zkus co říkal kolega,většinou to pomuže...jestli už je korek spálenej tak se na to vyflákni a dej tam spojku a celej primár včetně rozetky z 21 a budeš mít po problemech,pasuje to tam krásně
Datum: 12. října 2010 15:16
 čus stalo se mi to samý a vyřešil to u mě jiný olej...použil jsem nějakej neznámej nalil jsem to do převodovek 2 fichtlů a oba prokluzovali..ale možná si to po čase sedne to je fakt..
Datum: 12. října 2010 15:15
 Stalo se mi to samý, ani se nedalo startovat jak to klouzalo. Vyřešil jsem to tak, že jsem srazil dekl, sundal segrovky a dal pod ně ještě jedny takový obludný podložky síly 1mm. Je to mnohem lepší, už to klouže daleko míň a tvrdá spjka mi vyhovuje, nevzbuzuje ve mně pocit prokluzu
Datum: 12. října 2010 13:10
 Ahoj,chtěl bych se zeptat jestli na 11 zubí primární kolečko musím skracovat řetízek =) předem díky za rady =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 17:03
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 aha, omluva, já přehlédl slovo "primární"...takže určitě zkrátit
Datum: 12. října 2010 17:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nebo možná že bys nemusel, ale hodně záleží na lamelách, protože v těch se dá celkem dost natáhnout.... jestli teda máš i nový lamely, zkracovat bys teoreticky nemusel, ale s jetejma lamelama určitě jo...
Datum: 12. října 2010 12:28
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 určitě musíš zkrátit...at je novej nebo starej... každopádně jestli kupuješ novej primár, bylo by dobrý koupit i novej řetěz případně i lamyely
Datum: 12. října 2010 12:13
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud neni starej a vytahanej tak se vejde akorád
Datum: 12. října 2010 12:10
 Ahoj, chci se zeptat jak mám sundat kliku u Mustanga? Vůbec si nevím rady a nechci do toho moc bušit, tak jestli někdo víte jak na to, budu moc rád, když mi poradíte... Díky, Kája
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 21:54
Jméno: Kája
IP: uživatel10524
 díky za odpovědi. Jsem rád, že to nemusím strkat do pece, to bych se na to asi vykašlal... Jen mi neni zcela jasný jak to tim šroubovákem dám dolů? Mám už sundanou celou elektriku a vyšroubovanej šroub, co byl v ose, ale pořád netušim kam ten šroubovák mám strčit, nebo co s ním... Páčit natvrdo se mi to taky moc nechce, abych něco nezlomil. Asi tym je nějaká pitomost, který sem si nevšimnul, jinak už nevim
Datum: 12. října 2010 21:54
 má pravdu ten Standa
Datum: 12. října 2010 16:00
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 co to kecáte,klika se rozebírá zásadně šroubovákem při -12° celsia okolo 1 hodiny odpoledne v období od 2.ledna do konce února!!!
Datum: 12. října 2010 15:37
 Heh tady se občas dozvím hodně zajímavý věci
Datum: 12. října 2010 12:56
Datum: 12. října 2010 12:00
Jméno: chro
IP: uživatel10527
 to jako rozpulit motor nebo rozebrat kliku? rozebrat kliku jde jenom v peci, na rozpuleni motoru potrebujes stahovak abys nic neposkodil 
mlatit po tom nema cenu - tim akorat vsechno rozbijes
Datum: 12. října 2010 11:17
 Ahoj . zase tu píšu,ale záležími na tom.Mám rám z mustanga 100 % vybroušený až na kov a zakitovaný a znovu obroušený jemným šmirglem.Schází tomu už jen nátěry.No a problém mám ten že nevím čím to natřít...?už jsem se tady ptal ale nevím jestli je to stejné když to mám vybrošené až na kov a zakitované.Takže prosím o radu .. : co ted ? mám koupit nějaký obyč.základ ? (budu to natírat štětcem a válečkem) a kolikrát tím základem ? A co potom ? jakou barvu a kolikrát? chci asi černou . Jakou ? a co pak ještě ? Děkuju moc za rady a omlouvám se za vyjadřování
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 22:38
 sice nevim kolikrat si se tu uz ptal,protoze jsem tu delsi dobu nebyl,ale podle toho co pise franky s nim musim souhlasit..pokud se ptas kousek po kousku a napisou ti to tu,proc to delas jinak..je sice hezky ze si s tim chces dat praci,ale tak do pulky vid?a zbytek odflaknout stetcem nebo v tvym pripade valeckem..kdyz neco delas tak to delej poradne..videl si nekdy treba natirany vrata od garaze stetkou?jak vypadaj,jaky na tom sou mapy,skvrny,tahly cary?takhle to bude vypadat..tak mi rekni,k cemu si se sral s kytovanim a brousenim az na kov?
Datum: 12. října 2010 22:38
 jen takovej dodatek-kdyby si uz dopredu veel,ze to budes delat valeckem,nemusel ses stvat s kytovanim,protoze ve vysledku bude lak hrbolatej jak pole po orbe,a zbytecne si tim stratil cas..
Datum: 12. října 2010 18:01
 dark lord FRANKY : no asně ty bys to udělal nejlíp já vím.takové ..... mám fakt rád.ty jsi prostě nejlepší !
zajic : díky moc ale budu to dělat válečkem
standa: NE opravdu tu šanci nemám ! proto tu píšu jak štětcem a válečkem.kdybych měl možnost kompresorem tak se tu tak blbě neptám... jinak díky moc skoro všem.nějak si poradím ...
Datum: 12. října 2010 17:58
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Block:Když už jsi vynaložil peníze i usilí a vše připravil pod lak tak to proboha nenatírej!!! Neřikej že nikdo z příbuznejch anebo ze známejch nemá v garáži větší kompresor s kterym se dá lakovat a pistoli....??
Datum: 12. října 2010 15:20
 no pokud si se s tim tolik stval,kytoval to jak blazen..tak bych to striknul plnicem,ten obrousit nejjemnejsim smirkem pod vodou (plnic vyplni vsechny ty malinky direcky v kitu) a potom to striknout nekolika vrstvama barvy (doporucuju kompresorem,jak plnic,tak barvu) ale delal sem si jednu nadrz na takovou prestavbu (malej pionyrek,proste minibika z fichtla) a tam sme nadrz zakytovali,vyklepali..nastrikali plnicem (kompresorem) prebrousili a pak sem dal asi 4 vrstvy sprejem (ale kvalitnim,byla to barva namichana primo podle odstinu na nejaky auto,strejda dela lakyrnika a automechanika) a barva drzi krasne,i kdyz se samozrejme neda srovnavat s barvou nastrikanou kompresorem..  snad ti muj roman k necemu pomuze
Datum: 11. října 2010 23:16
Jméno: jerry
IP: uživatel10523
 jestli to chceš natírat štětcem tak si to nemusel brousit a kytovat...bude to hnus...nastříkej si to a nebo to někomu svěř  v krajní nouzi to vezmi sprejema...prvně obyč zaklad a pak vrchni barva asi nějaka na kov nebo tak něco
Datum: 11. října 2010 22:49
Jméno: achmed
IP: uživatel10469
 caw nejde mi vytocit motor karbec mam v ok stavu kupil origo trysky nastavil a nechal jsem tam otevřenej filtr.Motorska startuje na poprvé ale do otaček je to problem nevite co stim????
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2010 22:17
Jméno: vapo2
IP: uživatel10511
 Neboj vem to logicky, podívej se jakým směrem se točí vačka (je to po směru h. ručiček) takže když budeš pohybovat kladívkem (natáčením celého zapalování) proti pohybu vačky (půjdeš jí tzv. na proti) tak předstih přidáváš neboli ho zvětšuješ a kdzž půjdeš kladívkem (celým zapalování,) po směru otáčení vačky tak ten moment házení jiskry naopak oddálíš takže předtih tím pádem zmenšíš. Musíš ale dodržet předepsané hodnoty to ale asi znáš.
Datum: 14. října 2010 22:17
Jméno: achmed
IP: uživatel10469
 ehh fort je v praze soui rozvedeni a nikdo jiny ten predstih seridit neumi  kurde najk to vykutim jinak dik za rady
Datum: 13. října 2010 19:04
 A hlavně ty trysky nenavrtej...
Datum: 12. října 2010 16:07
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 když neumíš seřídit ani předstih tak tam nedávej ani žádný "tjůnink filtry" to pak tu bohatost s rozhozenym předstihem nedoladíš nikdy!! ...řekni tátovi at ti to seridi a pri ty prilezitosti si to osaháš...
Datum: 12. října 2010 15:23
Jméno: achmed
IP: uživatel10469
 eeh takova trochu blba otazka ja se zvetsuje predstih???
Datum: 12. října 2010 14:36
 Zkus dát původní filtr
Datum: 12. října 2010 13:32
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 seštěluj předstih, to že ti to chyta na prvni a nejde do otacek je dusledek toho že máš (ted abych nerekl blbost) myslim ze malej predstih, ale nicmene je to predstihem takze sesteluj
Datum: 12. října 2010 13:21
Jméno: MrPrdelful
IP: uživatel10522
 čau draci, nevíte kde seženu obrázek el. schéma na jawu 05(rv.1964) dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 19:06
Jméno: MrPrelful
IP: uživatel10522
 nedíval  ale kouknu dikec
Datum: 12. října 2010 19:06
Datum: 11. října 2010 23:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jinak na google je toho hafo
Datum: 11. října 2010 22:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 1964 to je širokej pojem ... v tomhle roce se tam montovaly zapalování z 550/555 ale taky z 20,21
Datum: 11. října 2010 21:59
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 zkus uloz.to
Datum: 11. října 2010 21:41
Jméno: krosss
IP: uživatel10178
 zdravim hej když nemam to papirove tesneni mezi pulky motoru mužu tam dat takovou tu červenou izolačni pastu ????dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 16:18
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a drží tak pevně, že je pak problém to někdy zase rozdělat. př. škeble
Datum: 12. října 2010 16:18
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 Asi myslíš hermetic.. není problém to tam dát, já to mám na mustangu a neprosákne ani kapka ale zase jsem si dal na tom hodně záležet aby to bylo všude.. a dával jsem to bez papírového těsnění a jak říkám.. BEZ PROBLÉMU
Datum: 12. října 2010 14:10
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 jo tak něco, máme silikon těsnění- pod hlavu na auta do 700 C ale to už je jedno
Datum: 11. října 2010 21:34
 Jestli máš na mysli silikon na motory, tak ano...
Datum: 11. října 2010 21:29
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 zkusit to můžeš  ale když už bych neměl papírový, tak bych to aspoň namazal speciálním silikonem na těsnění motoru určeným
Datum: 11. října 2010 21:29
 zdravim mnel bych jeden dotaz,chci na pionýrovi nechat snížit hlavu a potřeboval bych vědet o kolik to mám snížit,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 15:31
 lidí všem vám moc díky za rady
Datum: 12. října 2010 15:31
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 a uplně nejvíc stylový je k tomu upravit válec z 555 dle seriového válce z 21 + hlava z 21 je celkem řežba na 50kg pařeza....
Datum: 12. října 2010 15:28
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 ale pod hlavu z 21 se zase musi upravit dosedaci plocha na válci  je hodně stylový hlavu z 21 upravit do venkovního tvaru hlavy z 555
Datum: 12. října 2010 15:26
 snižovat hlavu z pařeza je k ničemu... dej tam hlavu z 20-23 a dosiliš mnohem lepši homprese než kdybys tuto snížil..
Datum: 12. října 2010 12:11
 A nezapoměn že jestli to uděláš na sériovým motoru tak půjde životnost kliky rapidně dolů!
Datum: 12. října 2010 10:11
 Mám fotku jak je tomu u klasický ledvinkový hlavy- http://denzil.rajce.idnes.cz/Fichtl/#DSC01380.JPG jen pro zajímavost ale pošli si jí frikulínovi nebo stejskalovi nebo nějakejm odborníkům protože tam musí bejt antidetonační štěrbina!Sám to neuděláš!
Datum: 12. října 2010 10:06
Datum: 12. října 2010 7:03
 nebere se to o kolim mm ale na kolik ml
Datum: 11. října 2010 22:26
 ok,díky moc
Datum: 11. října 2010 22:00
 o,díky moc
Datum: 11. října 2010 22:00
 j
Datum: 11. října 2010 21:24
 přesne o 1 mm to stačí ?
Datum: 11. října 2010 21:22
 1 mm
Datum: 11. října 2010 21:17
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, vím že to sem nepatří ale už potřebuju poradit s takovým detailem.Mám simsona s51 enduro 12V s tyristorovým zapalováním.....nejde mi vůbec startovat, od benzínu to není, svíčka je taky nová, takže zbývá buť že je špatná cívka, nebo tyristorový zapalování.. poraďte, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 15:50
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 tu polohu neznám
Datum: 12. října 2010 15:50
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 a svíčka venku pálí? je mokrá? karbec ok? sytič má dobrej krok a vypíná? by the way polohu klíčku pro start znáš? a ve spínačce kabely ok? žádnej vypadlej?
Datum: 12. října 2010 15:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau ted jsem koukal na inzerci a někdo tam prodával štíty na 555 a psal tam že nepasují na 20,21,23 je to pravda??já myslel že pasují
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 20:03
 Zkoušeli jsme na dvou 555 štíty z 20...a u obou byl po měsíci provozu vydřenej a nastrouhanej hliník, takže oni až tak moc nepasujou...
Datum: 11. října 2010 20:03
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 cus kdyz se chci zbavit rezu tak tady nekdo rikal ze se da trosku vody a nasypat kyprici prasek a nechat pul hodiny reagovat a pak to pude dolu je to pravda ze to funfue?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 13:07
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 hmm lori ty si trapka  odrezovac je dost good ale nesmis to tam nechat prez noc ale jen potirat po chvilkach jinak to udela brutalni humusovou vrstu neceho co uz sundat nejde  odrezovac dobrej ale podle navodu
Datum: 12. října 2010 13:07
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Hele zkousel sem to na povrchovou rez, a tam to na 100% fungovalo, do nadrze bych to asi moc nedaval ale na mista kam se smirkem nedostanes to jde... ja tu den brousil rafky od rzi, a uplne zbytecne, kyprici prasek to sundal do pul hodiny ba i driv... pokud bys to daval na vetsi vrstvu chce to asi opakovane a stridat s brousenim kazdopadne to funguje
Datum: 12. října 2010 5:47
Datum: 11. října 2010 21:44
 ale citronová je pro mě dostupnější
Datum: 11. října 2010 21:30
 Jde to i kyselinou fosforečnou
Datum: 11. října 2010 21:09
 Třeba nádrže zásadně odrezuju kyselinou citronovou, musíš akorát dodržet určitý postup...taky to není žádná extra chemie, ale je to 100% účinné
Datum: 11. října 2010 20:18
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 Tak tohle slyším poprvé podle mě je to pěkná blbost kypřící prášek není žádná brutální chemie co by rozežrala rez
Datum: 11. října 2010 20:05
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 radsi si kup odrezovač... nebo si vem smirkl
Datum: 11. října 2010 20:04
 hoj hoj.prosím vás Jde nějak na mustangu sundat zadní kyvná vidlice?mám odstrojený rám a budu ho barvit atd.Jak ji mám prosím vás sunat?v katalog nd je napsaná o nějakém šroubu.Ale já tam žádný nemám.mám tam jadyy takový čep.a nevím jestli ho silou vyklepta nebo co... Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 22:02
 aha...  takže at chcu nebo nechcu to tam nechám.jinak díky moc
Datum: 11. října 2010 22:02
 jde to,někdo říká že k tomu potřebujueš 4t lis a někdo to vylisuje ve svěráku
Datum: 11. října 2010 20:12
 myslim že se to musí vylisovat, já se to takovejch věcí nepouštim, myslim že je levnější zajít do kovošrotu a vybrat si tam nějakej rám s dobrym uloženim...
Datum: 11. října 2010 20:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 neporadím ti jak to vyndat , protože to nevím..ale jestli to chceš jen lakovat tak to nevydnávej..
Datum: 11. října 2010 19:46
 prosím tě poradíš mi ? nebo mi tady budeš říkat co s tím mám dělat ?  nemyslím to zle ale asi to z nějakého důvodu potřebuju sundat ...
Datum: 11. října 2010 19:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 neřeš takovýhle blbosti a nalakuj to i s tím
Datum: 11. října 2010 19:39
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 cus muze se lejt prevodovej olej do benzinu?a co se stane kdybych ho tam dal ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 20:38
Jméno: vítr
IP: uživatel10488
 Takovou hloupost nedělej k ničemu to není a první co odděláš je klika pp80 -pp90 jedině do převodovky
Datum: 12. října 2010 20:38
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 dá se na něj celkem v pohodě jezdit, akorád se téměř nespálí, takže ho většina proteče do vejfuku.. no pak taky hezky kouří.. a je dobrý ho vyjezdit cca do týdne od nalití do nádrže, jinak se začne pomalu oddělovat a usazovat na dně.. já na něj někdy jezdim s vylítanym motorem a v pohodě..
Datum: 12. října 2010 12:16
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 jo dík
Datum: 11. října 2010 19:33
 Ne, nelej to tam, je to píčovina. Neřikam že musíš hned zadřít, ale je to přecijen převoďák  horší mísitelnost s benzínem, nemá to zrovna moc dobrou spalitelnost atd atd...
Datum: 11. října 2010 19:19
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 bude ti to hrozne húliť a pre motor to nebude priliš dobrota
Datum: 11. října 2010 19:18
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 Taky jsme dávali do starýho fichtla PP90 a akorat to pekne čadilo ale zase to lip mazalo ale nadruhou stranu se to min spalovalo ten olej takze vytikal do vejfuku
Datum: 11. října 2010 19:17
Jméno: krosss
IP: uživatel10178
 čaute hej začal mi brutalne dejmit fichtl co stin ????? dik předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 22:41
Jméno: vapo2
IP: uživatel10511
 Taky může sát mezi kartery, ale to gufero je prapděpobnější.
Datum: 12. října 2010 22:41
 Asi prdlo gufero a saje to olej z převodovky nebo jsi dal moc m2t
Datum: 11. října 2010 19:06
 Zdravím všechny, mám tu problém s čízou. motor mě nejde vytočit až do plných otáček, ikdyž to mám nastavené dle příručky - jehla na druhém zářezu a šroub povolený ale o 1 otáčku. Kde by mohl být problém? Karburátor je otryskován originálně ,dle příručky to sedí. hadr v sání nemám,filtr je tam asi 1500km nový. Svíce do cihlova až trochu do černa. Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 17:42
 Jinak v příručce je uváděná 2.-3. zářez po záběhu
Datum: 12. října 2010 17:42
 Na ten třetí zářez jsem to zkoušel a nejelo mě to víc jak 80,prostě to nešlo uplně vytočit.
Datum: 12. října 2010 17:42
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Jehlu dej na 3. zářez a přídavný vzduch od 3/4 - 1a1/4 ot.
Datum: 12. října 2010 15:56
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 tak polad karb....nastavení dle příručky není vždy na 100%ideální
Datum: 12. října 2010 15:34
 zastudena chytne hezky....za tepla taky
Datum: 12. října 2010 10:14
 Jinak ten problém mám u čízy 175/487, předstih jsem právě nedávno dal nižší - tak 2,8 -2,9mm a odtrh zkontroloval - 0,4mm,takže to je v pořádku právě že, zkusím ještě novou svíčku třeba,nebo já nevim už.
Datum: 12. října 2010 10:14
 me tohle na 175/450 delal predstih..za studena to jelo na nic,chcipala po pridani plynu a za tepla delala to samy co tobe..do nejakejch 4/5 otacek jela a pak se zacla jako by dusit...tak sem dal mensi predstih-chyta krasne i za studena i za tepla,jede paradne..
Datum: 11. října 2010 21:16
 Kladívko je podle mě odizolovaný dobře.na to jsem nešahal nikdy,nastartovat jde dobře. Jinak to točí skoro do plnejch,ale na úplném konci plynu se to jakoby dusí a nezrychluje,neakceleruje,zůstává to už v těch jedněch točkách. Elektrik by měla být v pořádku. VN kabel byl dávanej novej,fajfka taky...svíčka je BRISK N15C. No svíčku bych mohl zkusit dát novou. Ty kladívka jsou jak izolované? Jsem to nikdy neměl sundaný Kladívko jinak rozepíná dobře,nijak neodskakuje,na to jsem se díval dneska
Datum: 11. října 2010 19:21
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 seš si jistej,že je problem v karburátoru?? izolace kladivek? svicka? skrat na VN kabelu....co to dělá když to točí současný "max otáčky"? znám nekolik případů,že probíjel VN kabel na kostru,odskakující kladívko,špatná izolace kladívka,kladívko putující na vodícím kolíku,skrat pod spínací skříňkou.....a nebo vejfuk....
Datum: 11. října 2010 18:39
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti s olejem motul 510 díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 21:19
 Super oil
Datum: 11. října 2010 21:19
 Jeden z nejlepších olejů, nic lepšího už nemá cenu dávat
Datum: 11. října 2010 19:05
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9425
 čuste fakt nevite co muže byt z rozpuleným motorem u 20ky že prostě špatně to nějak řadí? občas misto rychlosti je neutral a naopak? vidlička je dana zpravně kolčka na spravném mistě už si nevim rady... a myslim si že když to poskaldam zase všechno zapojim a skusim tak mi to nepude
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2010 20:03
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9425
 řadici automat jsem už měnil protože ten co tam byl se mi zdal nějaký křivý ale když mam rozpulený motor tak rychlosti normalně jdou přehazovat akorat když točim z převodovkou tak jak tam hodim za jedna tak mi to netahne a když hodim na neutral tak tam je rychlost to mi je divné
Datum: 22. října 2010 20:03
Jméno: vapo2
IP: uživatel10511
 Přikláněl bych se taky k tomu řadícímu automatu konkrétně můžeš mít opotřebované ty zoubky po kterých přeskakuje kulička s pérkem to je vždy takové to cvaknutí při řazení (motor v klidu) mají-li už malé hrany kulička snáze přeskočí až na další polohu a z rychlosti je najednou neutrál a naopak. Jestli je tohle v pořádku mohla by být příčinou nesprávná funkce spojky to ale jen za jízdy
Datum: 14. října 2010 21:24
Jméno: jawa50
IP: uživatel9425
 pravě že mi automat blbnul tka sme ho vyměnil... převodovky sem skoušle dvě u každé na žadné nijak ty kolečká omleté nebyly....
Datum: 11. října 2010 22:30
Jméno: Leito
IP: uživatel4675
 Jestly to mas dobre posklady a porad to dela,tak to muze bejt radici automat,omlety kolecka v prevodovce,vidlicka...
Datum: 11. října 2010 18:17
Jméno: Fikar
IP: uživatel3522
 Cus draci...fík mi spatne a nebo vubec nechyta....na roztlaceni sice chytne ale vubec nejde do otacek....nevite cim to muze byt? hladinu v plovakovce jsem zkousel ruzne malo benzinu hodne benzinu vodorovne s plovakem atp...ale porad nic  predstih by mel byt ok ale nejsem si s tim uplne jistej (nedavno jsem ho ale steloval) jinak za rady budu vdecnej  PS: menil jsem gufero na klice tak to tim neni  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 21:30
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 špatná svíčka
Datum: 11. října 2010 21:30
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 Zdarec chlapi potřebuju poradit nějakej dobrej olej(do benzínu) do 250/353, mustanga a do staďáka nebo jestli je lepší minerál jak polosyntetika nebo plnásyntetika děkuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 15:45
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 celé spektrum strojů co jsi vyjmenoval točí do 7000 otáček,takže bych se nebál nejakýho lepšího minerálního oleje,dám jen pár příkladů: Cinol 2TC,Motul 100 Motomix,Stihl,Husqarna,Castrol 2T(či garden),Shell Advace SX atd....je toho plnej trh...na každý benzince dneska koupíš 2-taktní oleje od M2T po plnej ester do točivejch 2T silnic...
Datum: 11. října 2010 15:45
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Dobry den, nechaval si tu nekdo piskovat dily u firmy rogi? psal jsem tam s dotazem na kolik by vyslo opiskovani rafku a odepsali "Cena pískování u nás je 20 Kč za minutu bez DPH. " netusi nekdo jak dlouho by trvalo takove piskovani, vim ze to zalezi na tom jak moc to tam drzi atp, ale jde o odstraneni stareho chromu tak by me zajimala nejaka odhadovana cena jestli se vubec vyplati k nim neco davat... z ruznych for jsem se dozvedel ze kvalita neni moc dobra...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 18:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 drahý jak kráva....u nás v plynárnách pískujou brokama a berou 1000,- na hodinu a soukromník kterej to tady taky dělá si bere 200-250 na hodinu a ještě to dělá křemičitým pískem takže to není tak potlučený
Datum: 11. října 2010 18:06
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 promin za tuhle reakci,ale na blbou otazku si dostal blbou odpověd. Me vyšlo opískování celýho fichtla bez rámu na 300,- ...ale kola sem nenechával pískovat.....nevim proc furt řešiš ty ráfky kámo??? Beztak tě "renovace" lakem vyjde včetně pískování,podkladu,laku cca 500,- za obě kola,takže neni moc o co stát....když přidáš pár stovek,máš 2 nový ráfky v chromu v zajisté vyšší kvalitě jak ty "renovované"....jestli chces ušetřit,tak to zdrsni,vybruš,vykituj,stříkni doma pistolí nejakou barvou v plechovce za 120,- udělej po stranách bílý,černý nebo zlatý linky at to má styl a vydlabej se na to.....
Datum: 11. října 2010 15:27
|



|