Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 Caw hosi dal sje man jawu 30/638 otevrenej filtr a prevrtal jsem tu trysku asi tam spatne dochazi benzi cim to muze byt???moc vzduchu a malo benzinu nebo naopak
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 22:53
 typuju to ze si vyvrtal tak jedna,dva diru..tak pak se nediv ze ti to nejede..a vlastne si ani nenapsal zavadu..napsal si ze si prevrtal trysku asi ze tam spatne dochazi benzin..tak zaprvy-radsi se zeptej nez zkurvis trysku...zadruhy-je lepsi trysky nevrtat a koupit za par korun jinou..za treti-poradne popis zavadu!
Datum: 07. října 2010 22:53
 proč jsi vrtal trysku když vůbec nevíš proč?doufám že jsi to vrtal aspon vidiákem
Datum: 07. října 2010 21:39
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 schválně ti dám logickou hádanku: když zvětšíš díru, kudy teče benzín, myslíš že ho teď poteče víc nebo míň...? ach jo některejm lidem bych ten internet zakazoval, pak nejsou vůbec schopný myslet..
Datum: 07. října 2010 21:01
 Příčinu poruchy bych viděl v tom tvym provrtávání trysek...aneb úpravám trysek vrtákem zdar!
Datum: 07. října 2010 20:51
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 cau ..pls kolik je tak teplota rozzhaveneho vyfuku????ja mam totiz mezi vyfukem a kolenem velkou mezeru a azbestova snura tam nedrz tak sem tam chtel dat tmel na tesneni a ten je jen do 300 stupnu tak se ptam jestli to tam muzu dat
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 19:37
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 ja jsem nejdriv poradne odmastil benzinem a pak dal motorovej siloikon a svorku poradnou (domaci vyroby) a ani u jednoho fichtla to nefouka ani trochu je to 100 procentni uz nakej ten rok. Vejfuk mivam hodne horkej
Datum: 08. října 2010 19:37
 Namotej tam tu šnůru a na to napojení kolene dej stahovačku a utáhni ji,už nikdy to nevypadne.
Datum: 08. října 2010 16:17
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 sem zastánce zavaření
Datum: 08. října 2010 14:29
 ja sem tam dal azbestovou snuru a porad mi vapadavala tak sem ju tam dal a presto koleno a tlumic jak sem mel mezeru sem dal nitovou pasku a drzi to uz 2roky!
Datum: 08. října 2010 6:48
 já tá mám normální kamnářskej tmel a je to ok
Datum: 08. října 2010 6:39
 nevim neměřil jsem to a netvrdím to ale říkal miděda bývalý jawař že koleno výfuku može mět i 500 stupnů
Datum: 07. října 2010 22:16
Jméno: Pavlajs
IP: uživatel10239
Datum: 07. října 2010 21:39
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Ten tmel by to měl v pohodě vydržet, jako co se týká teploty, ale nevím jestli se ti za chvíli nevydrolí. Já to mám zavařený a mám už několik let klid
Datum: 07. října 2010 20:44
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 hej ja bych tam dal nejake tesninu do 600 stupnu a budes mit jistotu ze kdyz motor spatne potahne tka vyfukem to neni
Datum: 07. října 2010 20:37
Jméno: maniak
IP: uživatel10446
 Zdar mam jawu 21 a je takovej linej, predtim jezdil pekne, pak prestal jezdit, tak jsem zjisitl ze je to odtrhem, tak jsem ho nastavil, jede, ale je linej, a kdyz startuju tak to neni ono proste vynechava blbe chyta atd...nevite co s tim? fakt me to trapi, prosim vic rad diky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 21:02
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 fichtl jezdí asi tak líně jako jeho majitel provádí údržbu..
Datum: 07. října 2010 21:02
 Zdarec draci po dlouhý době se se jdu podívat a rovněž se optat na malý problémek, zda mi pomůžete. Chtěl bych se zeptat na to, když si na fechtla budu davat baterku, jestli mi na vyhlazení napětí po usměrnění gretzem bude stačit nějakej kondík, pokud ano napište jaký (kapacita, napětí asi 16V?). Díky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 21:10
 díky....
Datum: 08. října 2010 21:10
 www.btelectronic.sweb.cz
Datum: 08. října 2010 16:15
 jak píše chong přesně to sem vám chtěl říct já vím že regulátor omezuje vetší napětí než má jít do baterky ja sem jen chtěl vědět jestli je něco potřeba na to vyhlazení když říkáte že není potřeba tak dobrý jinak kde přesně na netu u chonga je to chéma??
Datum: 08. října 2010 15:55
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Jak píše čezeťák... koďan nepotřebuješ, bo akumulátor si napětí vyhladí sám. Regler v tomto případě je vlastně jen přepěťovej omezovač (omezí napětí vyšší než je plynovací napětí olověného akumulátoru). Podpětí tomu nevadí, protože se nedokáže akumulátor vybíjet přes usměrňovací diody.
Datum: 08. října 2010 7:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 cezetak: pravda, omlouvám se za zmatečný informace, ten regler z kejvačky je nepoužitelnej, páč reguluje, případně zkratuje budící vinutí statoru. Ty kondíky ničemu nevaděj, každopádně jak jsem již několikrát psal, jsou zbytečný, sežeň si vhodnej regler...
Datum: 07. října 2010 21:41
 ten kondík je uplně zbytečný.... elektrolit baterky se chová jako kondík a napětí si vyhladí samo..... jen je důležitý regulátor aby napětí udržel v rozmezí od 6,8 do 7.2.... regler z baterkoveho zapalky z kyvačky je kravina.. reguluje se s ním napětí přivedené na rotor... na netu treba i u chonga je schema na regulátor pro pionýra....
Datum: 07. října 2010 21:16
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a já zas nevim jestli ty umíš číst nebo ne, když ti píšu, že na baterku nepotřebuješ vyhlazený napětí, to si baterka celkem v klidu pojme, ale jde o to aby nepřekračovalo určitý napětí a zas naopak po něj neklesalo!! jinak dobře, odpovim ti, ten kondenzátor aspoň 500uF, může bejt i 1000 a může jich bejt víc..
Datum: 07. října 2010 20:58
 nwm esi chapes me blbe nebo ja tebe neríkej mi to ze potrebuju gretz to uz totiz mam napsany v otazce potrebuju jen vyhladit kladnou polovinu sinusoidy v napeti aby neklesala az na 0 ale kondikem se vahladila na dalsi pulperiodu......
Datum: 07. října 2010 20:52
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 blbe pochop že magneto z fichtla dává střídavej proud, tudiíš ho musíš usměrnit (graetz), vyhladit (na to stačí samotná baterka), ale hlavně regulovat, abys to na tu baterku mohl vůbec připojit! pak by ti jí to vyvařilo, takže potřebuješ regler, a ne kondík, nejlépe regler 6V 45W, ať už mechanickej nebo elektronickej..
Datum: 07. října 2010 20:49
  no prave kdybych ho měl tak bych ho tam dal jenze ja ho nemam a tak bych ho drahej musel koupit tak tam radsi chci dat kondik
Datum: 07. října 2010 20:28
 no dyt prave že by mi ji to odvařilo vo to de a pravě proto to chcu vyhladit to napětí kondíkem jen chcivědět o jaky kapacitě......
Datum: 07. října 2010 20:26
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 dej tam regler ze 120ky to by melo fungovat nebo z javy250 co mela jeste 6v system
Datum: 07. října 2010 20:26
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a napětí budeš regulovat čim? magneto nedává furt stejný napětí v rozmezí 6,5-8V, takže ti to tu baterku bez regleru hodně brzo odepíše...
Datum: 07. října 2010 20:22
 Zdar draci, Chtěl bych si koupit ruční frézku na obrábění válců - http://www.odstolu.cz/?patro=8&produkt=36501 Máte s tím někdo zkušenost? Eta je česká značka, takže snad by to mohlo fachat. Jinak cena je 1200-1400 kč, (net-kamenná prodejna ). Vyjádřete se. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 16:36
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Stačí pilník. Důležitější je mít k němu i ruce,oko a cit....jakmile piluješ vložku válce ve válci bez vylisování,nemužeš si jí pokreslit a přesně opilovat....někdo si může dovolit říct oko vidí,někdo má pak uhlej vejfuk k jedný straně   neni vůbec zlý si udělat šablonky,kterejma kontroluješ tvar a rozměry kanálu podle tvýho návrhu....hodně lidí říká,že bez vylisování válce to nikdy nemuže být přesné....ale může,ale musíš být přesný a mít cit....
Datum: 08. října 2010 16:36
 kozel: začínáš ladit? radši ten pilník
Datum: 07. října 2010 22:38
 smutný na tom je, že už i ta ETA vyrábí v číně. čest.
Datum: 07. října 2010 21:47
 podivej se po modelářských frézkách,ty jsou dost dobrý,ale nwm jestli nejsou moc malý
Datum: 07. října 2010 21:29
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 já bych ti nedoporučil ani ten pilník..
Datum: 07. října 2010 21:07
 A co bys mi doporučil na válce na doma, kromě pilníků ?
Datum: 07. října 2010 20:55
 na válce se to nehodí... s tímto můžeš škrábat tak akorát do dřeva....
Datum: 07. října 2010 20:36
 pracoval jsem s podobnym PROXON a je to fakt super vec ma to hafo vyuziti.
Datum: 07. října 2010 20:31
 Tak špatný to asi nebude, ale já osobně používám vzduchovou fortunku na kompresor...je to defakto to samé jako toto, ale nemá to motor, pohání se to stlačeným vzduchem z kompresoru
Datum: 07. října 2010 20:18
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 čau když jedu tak 10km vypnu motor pak znova chci nastartovat a nechce motor naskočit a můžu tlačit 500m a nechytne,ale za studena bez problenu chytne hned.Jakou mám koupit svíčku? Já mám svíčku brisk n15c dík moc.Jo a ještě se neda udržet ruka na valcu takže se así přehřívá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 16:04
 no tak jestli máš novej výbrus tak to je samozřejmnost velky zahřívání a svíčka říkaj že nejlepší je asik 17ka nebo 7ka a nebo taky jezdim na NGK(2takt) ale ta už je dražší
Datum: 08. října 2010 16:04
 taky je dobrý mít čistej vejfuk. ten předstih, karbec, svíčka. když sem dovezl fíka, měl tak zacpanej vejfuk, že válec po prvním šlápnutí měl hned asi 1000 stupnů  . Vypálil sem a šel pěkně. čest.
Datum: 08. října 2010 9:15
 velky predstih-ten taky dela nadmerne prehrivani valce.
Datum: 07. října 2010 19:50
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 presne tak svicka je dobra. Musis hledat dal taky me to zaclo zniceho niz delat pak to myslim prestalo nebo mi netesnil karbec k valci uz fakt nevim bohatost jsem mel dobrou mozna dost velkou
Datum: 07. října 2010 19:44
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 svíčka je v pohodě, jen se ti to přechlastává.. vypínáš vůbec benzín?? pokud jo tak sniž hladinu v karburátoru
Datum: 07. října 2010 19:24
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat jestli ne na výrobu traktora lepší motor z jawa 350 nebo 250 díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 22:49
 doporučil bych 250... motor z 250ky je do sily a tahne hned od volnoběhu jako traktor doslova... ta 350ka je na rychlsot a musíš ji trochu víc točit aby dobře tahla... a u traktora je na prvním místě sila takže 250
Datum: 08. října 2010 22:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 kolečko: asi tak že u ní ještě neprovrtal trysku, tak jde aspoň natočit..
Datum: 07. října 2010 21:05
 achmed: jak to myslíš že 250 se dá líp vytočit?
Datum: 07. října 2010 20:44
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 radsi tu 20 da se lip vytocit nez 350 horší je to startovaní a lehčí je udržbra atd takže doporučuju 250
Datum: 07. října 2010 20:02
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 tak 350 jde lechcejc startovat a prece jenom je to silnejsi zase ta 250 nebude tolik zrat, ja bych radeji pouzil 250 je to jednodusi na serizovani a je to dost silny horsi je to startovani
Datum: 07. října 2010 19:42
Jméno: krosss
IP: uživatel10178
 čaute potřeboval bych pichnout mam pist B co mam dat za valec A nebo C jiny nemam ani newim jestli je  dik předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 16:07
 přesně tak podle toho jestli sou ty válce nový nebo starý když starý tak to nemá význam ja už to prakticky beru od oka tak nějak už určím jestli to dře moc nebo má vůli
Datum: 08. října 2010 16:07
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a ty máš nový nepoužitý válce jeden s třídou tolerance A a druhej C? páč pokud už nejsou nový, ztrácí to označení smysl.. dneska už se vybrušuje podle pístu a na nějaký toleranční třídy se nehraje.. jinak teda pokud to máš všechno nový a dobový, zvol třídu C, bude sice menší komprese než s B, ale na A bys mohl zadřít, tam bude hodně malá vůle...
Datum: 07. října 2010 19:17
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Po vyřešení řadícího problému bohužel opět kiks  ,vypadá to že je v háji buď baterka a nebo nedobíjí,a proto se ptám,jak nejlíp a jednoznačně poznat že nedobíjí?Baterku samozřejme zkusím nabít a uvidim,ale abych pak kdyžtak moh postupovat dál co a jak,díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 18:29
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Tak baterku sem dobil,ale nestartoval sem to,jen sem měřil a zjistil sem,že po zapnutí světel baterka rychle klesá,až na 8 V a zadní světlo svítí tak,jako by byl seplej brzdovej spínač ale oba dva jk přední tak i zadní jsem odpojil,tak nevím co to je.Dík za rady
Datum: 08. října 2010 18:29
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ta černá piksla je usměrňovač, a dost často s ním bývají problémy, takže se tam podívej jestli neni vypadlá nějaká dioda a klidně každej spoj pořádně proletuj, vznikaj tam přechodový odpory..
Datum: 07. října 2010 21:49
 jinak napadlo mě mrknout se do regleru zda je tam všecko v pořádku  abych ho kdyžtak vyloučil
Datum: 07. října 2010 20:58
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 je to jawa 350/640,má klasickej regulátor,ale bezkontak zápalko a vedle regleru je nějaká černá kravina a taky tam jdou nějaký drátky,altík vůbec netušim,ale je asi originál
Datum: 07. října 2010 20:55
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 trochu by pomohlo kdybys napsal co je to za stroj, jaký má dymano/altec, jestli tam máš nějakej elektronickej regler nebo klasickej kontaktní atd atd..
Datum: 07. října 2010 20:52
 chtěl sem ti to tady napsat ale kdyz sem si cetl komentare tak bych napsal uplne to stejny jako prvni komentar od hh
Datum: 07. října 2010 20:39
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 no...a co by to mohlo být?regulátor?sakra
Datum: 07. října 2010 20:23
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 no tak je to úplně jasný, vůbec nedobijí..
Datum: 07. října 2010 20:19
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 popíšu chování za tý jízdy když to začalo jabrovat,jedu a najednou to začalo chcípat,přidal sem plyn a nic,chcíplo to,chvilku sem to nechal a pak našláp,chytla ale po pár kilákách znova,opakovalo se to tak dlouho dokud to nechytlo vůbec a pak sem tlačil
Datum: 07. října 2010 19:55
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 no hele světla nesvítěj,respektive i za tý jízdy i při vypnutým motoru když zapnu světla tak pomalu pohasínaj...
Datum: 07. října 2010 19:48
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a ty tam nemáš pojistku?? jestli ne tak je to tvoje blbost.. každopádně zkrat tam nebude, aspoň podle těch hodnot napětí cos poslal.. světla svítěj ne?? baterka vaří protože už je stará a dává ze sebe maximální proud i když odběr takovej neni..
Datum: 07. října 2010 19:35
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 jj hodim ji tam a uvidim zejtra ráno,každopádně jestli je tam ten zkrat to je pro mě špatný
Datum: 07. října 2010 19:29
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nejlepší by bylo koupit novou, baterka co má pod zátěží míň jak 9V je na odpis... každopádně nabitím nic nezkazíš, klidně ji tam přes noc nech, aspoň to budeš mít na čem zkoušet..
Datum: 07. října 2010 19:26
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 jawa_cezetak : ou toho sem se taky bál  v tom případě volím servis,jakmile je to elektrika tak na to kašlu,z vlastní zkušenosti
Datum: 07. října 2010 19:26
 kdyz baterka pri vypnutem motoru vařila tak máš nekde v elektrice zkrat
Datum: 07. října 2010 19:25
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Dobrá,mám ji tam nechat přes noc?To by asi bylo nejlepší co?
Datum: 07. října 2010 19:22
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to co si napsal svědčí o starý a špatný baterce, nikoli o dobijení.. dobij baterku na nabiječce a pak to nastartuj, pak lehce přidávej plyn a koukej na napětí na baterce..
Datum: 07. října 2010 19:21
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Pochopil a zkusil,výsledky takovéto: při klidovém stavu,vypnutý klíček - kolem 11-12 V,při první poloze - klesne na 10 V a při třetí klesne na 8-7 V a baterka se vaří,měřil sem při vypnutém motoru,nejde nakopnout,ale když sem jel,na volnoběh taktak držela a jakmile sem přidal plyn chcípla,ovšem to na volnoběh po chvíli taky.Odpoledne sem na ni jel naposled
Datum: 07. října 2010 19:17
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tak v tom případě cca 13-14V, ale to si jistě pochopil..
Datum: 07. října 2010 19:11
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 jo mám 12 V soustavu  ale jo du to změřit a dám vědět hnedka...
Datum: 07. října 2010 19:08
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jednoznačně to poznáš připojením voltmetru na kontakty baterky a budeš měřit napětí, které by mělo být v rozmezí 6,5-7,5V v závislosti na otáčkách motoru, pokud je tam míň, nedobijí
Datum: 07. října 2010 19:03
 zdarec potřeboval bych poradit ohledně babety 210.Vyměňuju plynové lanko a tam dole v karbu to dám do válečku kdesi cosi průžinu tam dám všechno jak má být ale když to zas smontuju tak, to nějka blbne nejde přidat plyn ten váleček jakoby zůstal nahoře a jede to hned na plyný plyn nevíte co stím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 19:18
Jméno: CJey
IP: uživatel5626
 lanko je OK asi sem to dal naopak podívám se na to !
Datum: 08. října 2010 19:18
 ale to lanko taky zkontroluj,nejdriv se na to koukni.potom se ptej.
Datum: 07. října 2010 19:53
 nebo si dal obracene soupatko a zaseklo se o volnobezny sroub-taky se mi to stalo..nevim jakym zpusobem,ale nejak sem tam to soupe narval obracene.
Datum: 07. října 2010 19:53
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 kdyby ses nad tim zamyslel než napíšeš takovejhle dotaz, došlo by ti, že lanko buď někde vázne, nebo je prostě krátký, takže ho porovnej s tim původnim ať víš na čem si
Datum: 07. října 2010 19:29
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 cau tak porad nevim co s tim mam delat hladina je v polovine,trysky ciste,zarez na jehle 2.od dola jako to ma byt pro bezne uzivani,plovak deravy neni ,nevim jestli je to normalni ale hodne mi kape benzin u karbce ale to je asi normalni, a porad mam stejny problem fichtl chytne chvilicku bezi a chcipne a pak se uz skoro neda nastatrtovat taky mi tece trochu olej u vyfukoveho kolena, uz nevim co s tim nekdo mi jeste poradil ze to prisava falesny vzduch ale nevim kde a nebo ze to nekomu delalo stejne a dal tam misto filtru ponozku a slo to normalne a jeste kdyz dam jehlu na 3. nebo 4.zářez tak de na nejvyší otáčky, může to s tim taky souviset? dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 19:07
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jo nejspíš ti to někde saje falešnej luft, když to nejde seřídit, takže se podívej po rotor magneta na gufero, pod válec a pod přírubu karburátoru.. dá se to zjistit i pomocí nějakýho deodorantu, kterej foukneš postupně na všechny místa kde by to mohlo přisávat, pokud to někde bude mít vliv na otáčky (zvednou se nebo sníží), tam to přisává..
Datum: 07. října 2010 19:07
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 ČUS, hale skládám motor na babettu210 upravený.. a chci se zeptat můžu nahřát klikovku tu tyčku jakoby, nevím jak se tomu říká, aby mi hezky zapadla do ložiska ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 8:48
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Prosím,zašli mi na kawAB@seznam.cz nějaké foto z přestavby Báby na motor z fichtla.Díky.
Datum: 09. října 2010 8:48
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 čau motor složený, ložisko sem nahřál zhruba 2min. a všechno ok. dotáhnul sem šrouby, zejtra dám gufera, upravený válec atd....
díky za rady
Datum: 07. října 2010 17:34
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 mám horkovzdušnou pistol bosh, a jak dlouho mám to ložisko tak nahrat ?
Datum: 07. října 2010 16:44
Jméno: tomas
IP: uživatel987
 ne to musis prave to lozisko nahrat tak na 80 C
Datum: 07. října 2010 16:42
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 zdravím , budu dělat generálku motoru a chci z repasovat klikovku a ptal sem se tady v obchodě pro náhradní díly pro Jawu za kolik by to udělaly prej 1100 Kč to je moc co ? Oplatí se rači koupit tady na fichtlkramku ta nová ? 23 mustang
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 21:07
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 a ta klikovka tady na FichtlKrámku je dobrá ? Nebo ta na Motokrámku máte někdo s nima skušenosti ?
Datum: 07. října 2010 21:07
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 repase kliky stoji bezne 900 kc na pionyra coz je slusna cena, ojnicni sada stoji 500 a vic a chvili to zabere zrepasovat
Datum: 07. října 2010 19:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 záleží co je v tý repasi zahrnutý, ale 1100 je fak dost, obvykle se to dělá za míň jak polovinu..
Datum: 07. října 2010 19:30
Jméno: KublexXx
IP: uživatel6617
 Cau Draci.Chtel bych se zeptat mam JAWU 21 a prosim nevite proc kdyz jedu treba na 3rychlostni stupen a 0%plynu treba 10 vterin a pak pridam plyn tak se to jakoze chvili zadusy treba 3 vteriny a pak uz je to zase normalni.Nevite cim to je ?  diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 16:01
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Je to bohatý,dej nižší hladinu,případně níž jehlu a pokud to nepomuže,tak kup novou HT 68,stara je asi uz odrbaná a moc široká...také zkontroluj zda nemas moc pricpanej filtrbox a zajisti dobře průchozí(nový) vzduchový filtr
Datum: 07. října 2010 16:01
Jméno: KublexXx
IP: uživatel6617
 taky jsem si rikal ze se to nejak zahlcuje ale co proto mam udelat aby to bylo OK ?
Datum: 07. října 2010 15:57
 nejspíš se hltí (směs)
Datum: 07. října 2010 15:55
 čau draci chtěl bych se zeptat zda je možné,nechat přiškrtit motorku z 18 kW na 11kW a přepsat to av TP ? a kolik to stojí? díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 18:02
 no ona je to Gilera KZ 125 a mám 18 kW tak já nevím
Datum: 07. října 2010 18:02
Jméno: Miira
IP: uživatel4675
 Vsechno je mozny,musim mit napr. kdyz je to treba HONDA NSR a v notach ma 18kw ale ty mas papiry na 11 kw a chces to prepsat do tp, aby to melo 11kw,tak musis mit vyjadreni primo z hondy ze tam mas nanontovanou skrtici sadu a ze to ma tech 11kw a jestly ti teda honda vyda prohlaseni tak potom musis na magistrat a oni ti to na zaklade vyjadreni z Hodny prepisi vykon ,Ale zijeme v cesku a tady se da udelat cokoliv za urcitej obnos.A neni jednodusi si sehnat uz aby to melo 11kw v TP?
Datum: 07. října 2010 17:18
Jméno: joj
IP: uživatel10501
Posl.aktualizace: 07. října 2010 18:29
 postul: ano...všechny ZIly jsou benzínové...ale ja sem odpovidal jenčovi co bere 100/100.... s tankem za 100/100 nepojedeš nikdy.
Datum: 07. října 2010 18:29
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 T -34 žere 400litrou na 100km som sa raz bavil z jedným tankistom čo bol na Dargove z ním
Datum: 07. října 2010 17:52
 ten zil je ale benzínák
Datum: 07. října 2010 17:39
 to jenco: 100/100 bere ZIL 157.... a je to jen nákladák.....
Datum: 07. října 2010 15:47
 T55 s obsahem 35 000ccm má spotrebu prumerne 600-800 litrů na hodinu provozu....
Datum: 07. října 2010 15:46
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 To je trapas, meli by vymyslet nejakej eko, nejlip na baterky jako ty auta co nam tu furt cpou
Datum: 07. října 2010 15:29
Jméno: x
IP: uživatel10027
 i 240/100 ten náš co máme v afghanistánu a schermen 150/100
Datum: 07. října 2010 15:27
 100/100
Datum: 07. října 2010 15:07
Jméno: Vajo
IP: uživatel10484
 zdar chtel bych se vas vsech zeptat.Budu stavet motokaru s motorem 250 jawa chtel by to totalne okapotovat 1mm plechem rozmery 170-90-130cm dozadu mam sehnany kola 42cm prumer,pohon by byl jen na jedno zadni kolo ulozeny na ose v loziskach a chtel bych na tu osu dat rozetu s fichtla zjimal by me vas nazor na silu a rychlost.Ja bych typoval paradni silu a rychlost do 50kmh co vy na to?diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 20:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 09. října 2010 20:50
 Tak to určitě náhon na obě zadní kola, né na jedno a né přes diferák!  Jinak možná bych zvážil materiál karoserie, jestli by nebylo lepší něco na způsob laminátu atd, přecijen je to lehčí...
Datum: 08. října 2010 15:08
Jméno: vajo
IP: uživatel10484
 ja to mam na takovy veci jako do lesa na drevo,kdyz mame hasicke trening tak na masinu a takovy prakticky vyuziti takze to okapotovani musi byt nepojedu tady 10 km do lesa v -15 pro drevo mam aji vymysleny topeni proste takova prakticka vec,nende me o rychlost ale o silu ale nevim jak s tym jednym hnanym kolem chcu tam met sipaky to je ten vzorek s traktora(kdo nevi)
Datum: 08. října 2010 9:50
 rosi48: čoveče neposral jsem se...věř mi že to bez toho diferáku bude taky fungovat...jezdil jsem na několika takovýhle motokárách, žádná neměla diferák a u žádné to nevadilo...nějaké opotřebení gum bych tady uplně zanedbal, kolik s tim asi tak po silnici najede? S takovym vehiklem bez papírů? To už spíš bude jezdit v terénu kde se s diferákem prakticky nehneš...
Datum: 07. října 2010 21:12
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 si se pos*al ne? bez diferáku..to si asi ještě nikdy nejel na motokare po silnici bez diferaku,to neni zavodni motokara o cem tady on mluvi.a když už by to zatačelo tak bych nechtěl kupovat porat gumy...
Datum: 07. října 2010 20:48
 nevim no, na silnici zadní kola 42...ale i na silnici bych to dal bez diferenciálu, tak hrozné to zase nebude, to se neboj...vždyť ani závodní motokáry nemají diferák...
Datum: 07. října 2010 20:33
 ja si taky myslim že to má na silnic,protože napsal motokáru...
Datum: 07. října 2010 20:24
 na obe kola bez diferaku?na silnici to bude pekne blby ne?
Datum: 07. října 2010 20:06
Jméno: PILALMC
IP: uživatel10502
 Ano přesně náhon na obě kola na jedno kolo to nemá ani cenu do terénu ( stačí jen mokrá tráva ) a ještě k tomu plechu čím méně ho tam bude tím líp bude to lehčí
Datum: 07. října 2010 15:02
 náhon dej na obě kola bez diferenciálu...až se na tom projedeš v terénu tak poznáš proč...a když to okapotuješ 1mm plechem tak to bude zbytečně těžký...udělej jenom kostru, na kastli se vykašli...a hlavně pořádnou sedačku...
Datum: 07. října 2010 13:41
Jméno: m
IP: uživatel7590
 zdar, fichtl mi nejezdil, pak jsem nastavil odtrh a uz jel, ale nak hur tahne po nastaveni odtrhu nez predtim, nastavil jsem ho na 0.5 nebo 0.4 ale furt to bylo stejne, nevite co s tim aby to lepe tahlo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 16:55
Jméno: d
IP: uživatel10446
 je to jawa 21 no. myslis ze je to predstihem jo?
Datum: 07. října 2010 16:55
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Nastav odtrh 0,4 ,ale musíš nastavit i předstih podle typu stroje
Datum: 07. října 2010 13:58
 lidi potrebuju poradit s čz blbne mi převodovka byla rupla vydlička na 1 2 výměna za novou a od te doby slo blbe a ted ubec
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2010 11:12
Jméno: Hamplis
IP: uživatel10499
 nezapomel mohla by to delat hřídel na polautomat co přehazuje kvalty ?? že by byly vzmrdaný zuby?? a polouautomat se nedotocil?
Datum: 21. října 2010 11:12
Jméno: hh
IP: uživatel10500
 špatně si to složil, rozhoď to znova a slož správně.. a jen tak mimochodem, víš že čeština má taky interpunkční znaménka, jako tečku, čárku, otazník?? zamysli se nad tím, třeba ti pak bude rozumět a dovedeme ti nějak poradit..
Datum: 07. října 2010 14:14
 ježiš, a že bys ten problém trochu rozepsal? trochu popsal co to dělalo, co to dělá/nedělá? Jinak ti fakt poradit nemůžem...fakt se trochu zamejšlejte než něco napíšete, z takovýhle informací si těžko představim co je za problém
Datum: 07. října 2010 13:56
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Nezapoměl jsi na distanční podložku na předlohovém hřídeli ?
Datum: 07. října 2010 13:54
Jméno: newim
IP: uživatel10178
 čaute potřebuju poradit o prazkach sem začal stavet motorku je tam motor z fichtla ale je mirne nahnuty nahoru bude to delat nejake problemy karburator sem vyrovnal ale newim co ten motor ??, dik předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 11:58
Jméno: HemiHSK
IP: uživatel10499
 problemi ti to delat nebude hlavni je karbec
Datum: 07. října 2010 11:58
|



|