Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: michal
IP: uživatel10482
 zdarec,fichtl mi nedrží volnoběh.Fůrt musím přidávat,nějak se mu nechce do otáček.Zapalováním to není.Může to být tím že mi to žere olej u gufera u spojky? Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2010 22:59
Jméno: Pepa
IP: uživatel3030
 Zdravim,obdobné potíže s volnoběhem mám u ČZ 175/477. Mohl byste tru někdo popsat souvislost s tím vadným guferem? Díky
Datum: 22. října 2010 22:59
 Ano
Datum: 04. října 2010 17:35
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Zdravím .. musí se pístní kroužky zajíždet ? ja sem totiž nezajížděl a hned sem to valil do hory a na pole  je možné že se mi zlomily ? Když chvíly jedu tak mi začně něco rachotit ve válci.. Může to být i ložiskami na klice ? Dík za každé rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 15:51
Jméno: Fogi
IP: uživatel10203
 Nemusi..Praskani muže zpusobit opačně daný píst,nebo ostre hrany kanalu..
Datum: 09. října 2010 15:51
 musí
Datum: 04. října 2010 17:17
Jméno: pinokio
IP: uživatel723
 Cau chlapi. chci si dát do zadního světla LED diody aby to trocha svítilo... Mám červený 1,8-2,4 V... Měl sem tam tři a přestalo to svítit(sériově) takže se asi přepálili... Myslíte že to dává moc proudu bo co...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 14:26
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Jo, dáváš tam proudu moc… můžu se zeptat proč tam dozadu chceš vůbec LED dávat? Určitě krom toho že to vzbudí závist u kamarádů má hlubší důvod
Datum: 05. října 2010 14:26
Datum: 04. října 2010 16:32
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 zde rozhoduje celkový odběr LED diod a ne součet napětí,proto to prasklo....koukni po netu,najdes nejake lepsi navody na zadni svetlo LED
Datum: 04. října 2010 16:06
Jméno: Nunik
IP: uživatel9817
 Cau draci  prosim vas jak je to stěma svíčkama  14, 15, 17? kerá je teplá kterea je studena? Ktera je lepsi na studeny starty a ktera je lepsi na to kdyz se motorka prehriva? uz si to chci nejako ujasnit  diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 18:25
Jméno: Michal
IP: uživatel10518
 N-14 odvádí z válce nejvíc tepla proto je to nejstudenejší svíčka
N-15 patří ke studenějším
N-17 uš je teplejší svíčka mělo by to sní líp startovat za studena
N-19 nejteplejší moc se nepoužívá moc lidí jí nezá ale je je nejteplejší z válce odvádí nejmín tepla
U svíček NGK je to obráceně do pioníru sedí svíška B8HS a ta je nejstudenější
Datum: 10. října 2010 18:25
 studená na studeny starty v zime a teplá na léto ale jezdím pořád na letní v zimě si zajezdím jen málo
Datum: 08. října 2010 16:13
 ja jezdim pořád na N17c a jezdim po nejakech polnačkách lesem a ve vetšim terénu.Může to byt?
Datum: 05. října 2010 6:17
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 to neni vidět,je to uvnitř.... každá jinak odvádí teplo....nejvíc odvádí teplo N14c proto se používá do hodně rozpálených motorů,naopak N17c z řady brisek odvádí teplo nejméně,ta je dobrá do starejch pomalochodů kde nejsou vysoký tlaky,teploty ani otáčky... tady je řez svíčkou http://www.jawa-50.cz/clanek/prurez-zapalovaci-svickou.html tzv.špička izolátoru a její síla určuje zmíněný odvod tepla a tudíž zmíněné vlastnosti svíčky....která svíčka je studená či teplá....já sám nevim a je mi to jedno....pro mě je teplá ta,která má větší odvod tepla(N14) a studená zase pro nižší odvod tepla(N17,N19)....ale rozdíly nejsou až tak markantní....seriovka musí jet na každou svíčku s krátkym závitem a správnym odtrhem elektrod....tepelná hodnota svíčky je už to poslední a nejjemnější doladovani vykonu seriovyho motoru....zásadní vliv na samotnou funkci motoru nemá....
Datum: 04. října 2010 18:48
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 u každe je jina tvrdost elektrody
Datum: 04. října 2010 18:44
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 a jeste by me zajimalo co je jinyho na tech svickach 14, 15, 17?? pripadaji mmi uplne stejny... ale kazda ma jiny vlastnosti?? cím to ??diky
Datum: 04. října 2010 18:18
 Dej tam N15c,je univerzální...pokud jezdíš nejakej "polekros" či "lesokros" použij N14c s tím,že by to třeba mohlo hůř chytat studený,ale teplý to nebude tolik vadnout......
Datum: 04. října 2010 17:19
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jo a ještě dodám brisk n15c je takový neutrál spíš do léta...ale samozřejmě můžeš tyto svíčky používat i v zimě, ale starty by byly trošku složitější no
Datum: 04. října 2010 15:03
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 čím větší číslo=tím teplejší svíčka.. brisk n14c je dobrá pro ty stroje, co se pořádně hřejou ( léto) a zase n17c je do zimy.. měl sem n17c v létě, jelo to na pohodu ale když se fechtl pořádně zahřál tak nešel vůbec nastartovat kolikrát sem ho musel aji domů tlačit...
Datum: 04. října 2010 15:02
Posl.aktualizace: 08. října 2010 22:27
Jméno: kastan
IP: uživatel3541
 No sice te zná tady na pokecu skoro každej ale většina te hodnotí negativně a co sem o tobě slyšel to taky nebylo zrovna pěkný!a už neodpovídám na kretény jako jsy ty nemám čas
Datum: 08. října 2010 22:24
Jméno: kastan
IP: uživatel3541
 Tak naposled odpovídám za zbabělce považuju tebe když ani toho pincka ukázat nemůžeš to bych mohl říkat taky že mám luxusního pincka a nikomu ho neukázat.
Datum: 08. října 2010 22:16
Jméno: kastan
IP: uživatel3541
 No tak si sem piš co chceš ale na takový tvoje zkurvený připomínky už odpovídat nebudu.A myslím si že ten tvůj fichtl taky není bez chyb!!!
Datum: 08. října 2010 22:06
Jméno: kastan
IP: uživatel3541
 Mysli si o mně co chceš ja si zas budu myslet o tobe!!!
Datum: 08. října 2010 21:59
Jméno: kastan
IP: uživatel3541
 Udělal sem si o vás obrázek a nehodlám se s vámi dále bavit!!!!'
Datum: 08. října 2010 21:43
Jméno: kastan
IP: uživatel3541
 Víš co nech to být.S takývíma lidma kteří neumí ocenit práci jiných a umí jen kritizovat se bavit nehodlám!
Datum: 08. října 2010 21:21
Jméno: kastan
IP: uživatel3541
 Nějakej papír je mi na nic ja chcu vidět fichtla.
Datum: 08. října 2010 15:06
Jméno: kastan
IP: uživatel3541
 Hm tak když se mu to nelíbí tak mu to može bejt celkem jedno bo on na tom jezdit nebude jen by mně zajímalo co je na tom tak hroznýho a taky bych ctěl vidět co udělal on za výtvor abych to mohl také ohodnotit.
Datum: 07. října 2010 20:36
 ho si nevšimej,je to nejvic pěkny!
Datum: 07. října 2010 20:29
Jméno: kastan
IP: uživatel3541
 Možu se zeptat co je na tom tak hrozného??
Datum: 07. října 2010 20:05
Posl.aktualizace: 06. října 2010 17:44
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Franky: Tak máš říct rovnou že si sáhnul do výfukovýho kanálu,to pak všechno odpovídá....ja mam taky sahnuto do válce,nic víc Jinak nemusíš se mnou mluvit jak s blbcem a poučovat mi o kvalitě a vůlích ložisek,o mazání řetězu,loziskach v kolech,atd....řetěz mažu HHS Drylube od Wurthu,snad nejlepsi vec na rychle točící se řetěz co muze bejt...nechávám si dělat volnější vybrusy,proto zajíždím jen 100km,kdyz výbrus je zajet už po 50km.,,,o nadmerovani tachometrů by sme mohli vest sáhodlouhý debaty,protože tech tvejch 10km to proměřuje v 70,ale v 80 dobře o 13 a o kolik to proměřuje při 90 nechtěj vědět....odchylka roste exponenciálně s rostoucí rychlostí....o presnosti radarů muzeme debatovat jeste dele...nejvíc směrodatnej je otáčkoměr! a pak digitální tachometr a presně změřený obvod kola.
Datum: 06. října 2010 17:44
 máš naopak přední kolo s bubnem,pant na sedlo tam není...jako příprava na stk dobré
Datum: 06. října 2010 6:41
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Michal21:Tvoji práci nikdo nechceme hanit,jen na to slovo renovace prosím opatrněji.....Franky: Nikdy sem ti nevěřil a ani ti věřit nebudu že ti seriovka jede 85,Jak jsi tu rychlost měřil? Měřil jsi otáčky?...origo tacháč ukazuje 100 při 80  ...možná když bys vážil 60kg a utahlo to převod 15/55 tak možná na dlouhý rovince...možná....ale stejnak je to nesmysl....ja tomu nevěřim
Datum: 05. října 2010 22:35
 Ale dyť on ti to tady nikdo zas tak nehaní. Udělal sis to podle svejch představ a možností a to tě chválí né. Asi tady jde spíš o to slovo ,,renovace,, který se opravdu používá
na tu pravou ,,renovaci,, jak už tady byla níže popsaná. Čest
Datum: 05. října 2010 20:09
 a estli máte fakt tak velkej zájem o to aby to nebyla renovace ale repase tak to klidně přejmenuju
Datum: 05. října 2010 19:48
 hm tak si přiště teda nase*te já nemám 20000 na důkladnou renovaci já se jen snažím aby vypadal trochu k světu aby neskončil někde na poli a pak v kovošrotě ale klidně si kritizujte mě to je jedno mě se ten fichtl líbí a já na něm budu jezdi ne vy
Datum: 05. října 2010 19:47
 s tim souhlasim,ze dneska uz se renovace rika vsemu..dobre,nazveme to repasi,ale i tak by si michal21 zaslouzil trochu pochvaly ne?po druhe rikam-aspon je videt,ze se o motorku stara a zalezi mu na ni
Datum: 05. října 2010 17:58
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 A to je právě ten rozdíl. My veteránisté při renovaci vycházíme z originálního továrního stavu pro daný typ/model/rok do něhož motocykl RENOVUJEME...ortodoxní veteránisté dokonce nechávají pochromovat původní kvalitní díly a shání vypalovaný syntetický lak dle tehdejší doby,protože žádný současný lak se mu kvalitou ani vzhledem nemůže rovnat.....Ja taky nejsem ortodoxní veteranista,KUPŘÍKLADU ja si navíc dovolil onu drzost a pionýru zvedl vmax z 65km/h na 85km/h,ale s použitím !původních! dílů a zůstal naprosto původní vzhled všeho! Neboli bez viditelných uprav
Datum: 05. října 2010 16:58
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Nene,tady se nejedná o hrubost,kritiku atd....v tomhle případě vím přesně jak to Franky myslí a jeho postoj sdílim. Začínám být háklivý na slovo renovace. Slovo renovace začíná být zaměnovano se slovy repase,oprava,serizeni,udrzba,rozlesteni laku a podobně... i když v zápětí bych mohl do Frankyho rejpnout ohledně černého rámu a sedačky na jeho žluté 21,ale tak nebudem až tak puntičkáři že....ja mám na 21 také o rok mladší kryt řetězu než který tam má být
Datum: 05. října 2010 16:50
 nechci vám kazit náladu ale nádrž sem sehnal jinou a nepobouchanou
Datum: 05. října 2010 14:50
 jezis franky,je lepsi kdyz to udela takhle,nez aby ho nechal hnit..i kdyby to udelal stetkou a snazil se to dat do kupy-aspon je videt ze mu na tom stroji zalezi a ze ho nechce jen tak znicit...zvladas neco jinyho nez kritiku?
Datum: 05. října 2010 6:29
 je toi dobre,,spis je to brane jako repase,, jen tak dal,,a frankyho si nevsimej,,u neho je kazdy druhej vul,,lebo tomu nerozumeji,,, on si porad neuvedomuje,,ze na fichtlu se teprve zacina,, co je klic kombynacky,sprej atd,,,takze lec gou draku
Datum: 04. října 2010 23:58
 omlouvam se,nakonec si tam dal originalni vyfuk  paradni prace
Datum: 04. října 2010 21:42
 pekna  jen mi tam nesedi ten vyfuk a mohl si zkusit vyklepat nadrz
Datum: 04. října 2010 21:39
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 Připimíná mi to moji letošní renovaci 20 až na ten motor tam jsem dělal jen venkovní gufera a komplet spojku.
Datum: 04. října 2010 18:43
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 čus krásná práce
Datum: 04. října 2010 15:10
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Pekne... Jen co sem zahlid v rohu tu cizu, skrat ji krapet ten blatnik vipada to divne
Datum: 03. října 2010 21:36
 caute draci! nevie niekto ze kde delajú na slovensku dobijani rotorov? dakujem vopred
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 15:16
 Dakujem za upresnenie
Datum: 07. října 2010 15:16
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 tak já tedy upřesním jenca... dobíjení=sycení magnetů rotoru  . Aby bylo jasno...
Datum: 07. října 2010 12:30
Jméno: Fojtomutomut
IP: uživatel7549
 Rotor se nedá dobít, je to z šásti železo a z části magnet.
Datum: 07. října 2010 10:27
 zdravim mnel bych jeden dotaz: na pionýra chci dát dva výfuky a ptám se estli se nezhorší jízdní vlastnosti ,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 14:44
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 myslis jako ze jsem tvrdohlavej jako beran?   ... ne hele jsem 26. zari...->vahy
Datum: 05. října 2010 14:44
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 prosadil sis svojí a s plnou elegancí a bez urážek....smekam....nejsi ty narozenej mezi 20.breznem a 20.dubnem?  Máš dobrej přehled,skoro je tě tu škoda....
Datum: 04. října 2010 22:28
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jeste nedami to: ale ta prepazka by mela byt v kanale ale uz delila pliny a koleno by melo byt 2 komorove a pak nasledne deleno mslim ze v kolene kdby byla tak to straci ucinek proto se to dela uz rovnou do valce.. viz nove 2t motory + stare dobove soutezaky... jinak promin ale uz MLCIM!
Datum: 04. října 2010 20:19
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ve skutecnosti je to uplne jedno ze nekdo plete jawu/cz ono se to totiz pozdeji vyrabelo dohromady (viz prehled znaceni jawek) slo mi o to aby se tu kluci
nedozvidaly hamotiny : ZADNA JAWA 2 VYFUK NEEXISTUJE coz je jak jiste uznas kravovina a spoustu kluku co jawama zijou za toto tvrzeni ukamenuje jinak
nejak jsem nepochopil: zachazeni do neseriovich typu? oni se soutezaky nedelaly na zakazku.. daly se normalne koupit takze => seriova vyroba (ale mozna vim
jak to myslis). Muj nazor je ten ze kdo se rad pohybuje mezi veterankama tak se chce dozvedet co nejvice cily tato diskuze mi neprijde az tak priliz zbytecna
(i kds obsah by mel byt jiny) ale souhlasim stebou nebudu to dal a dal pitvat..
Datum: 04. října 2010 20:15
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Panelka 250 má taky jeden vyfukovej kanál a dva výfuky  Jo má to přepážku mezi přírubami...zmíněný "klín" či "přepážku rozbroušenou do špičky"se dá vytvořit ve spoji kolen výfuků pod motorem...docela snadno.....svaří se k sobě pod ostrým úhlem... Je to jawa,neni to jawa,jeden či dva vyfuky....Jen sem chtel podpořit Kolečka a jeho tvrzení kup si jawu 250 a ne se tu dohadovat....obecně když se řekne Jawa 250 tak člověk chápe klasickou 250,tzn co jsem vyjmenoval....když pujdem do soutěžáků,tak se zachvíli mužem dohadovat o motokrosech,který ovšem zná málo kdo a tato diskuse mu muze být dosti vzdálená a cizí....a proč zacházet zbytečně do neseriových typů....takle je člověk rád,že tu drací nemelou dohromady čízy a jawy....protože kazdej ví že jawa má 2 vyfuky a číza jeden výfuk....to je ideální stav,tak jim nemotejme hlavy at tu zase zejtra nejsou dotazy na exportní 353 s jednim vyfukem,kterou někdo našel pod stodolou v domění že je to zlatej důl....rozumíme si??
Datum: 04. října 2010 19:07
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 boocher myslime jawy... cz bylo neskonale hafo s 1 vejfukem.. jinak stando ono si cekat taky nic jineho nemohl... je to jawa?! je tak co... ma
to 1 vyfuk? ma...k otazce autor: dle meho aby spravne fungoval 2 vyfuk na 1 valci je potreba udelat prepazku uz ve vyfukovim kanalu zbrousenou do spicky
( jako to maji vetsi moto) z duvodu uz prave od zacatku v rozrazeni plynu protoze jakmile to tam nebude a bude rozdvojene koleno tak pliny si budou
vybirat kudy pujdou a nebude to mit takovej efekt jako s 1 laudem ...
Datum: 04. října 2010 18:37
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 čekal sem,že někdo vytahne jako argument soutěžáky...dalo se to čekat...a počítal jsem s tim... předmětem dotazu ale nebylo se dohadovat o dva vyfuky na dvaapůli....chces dva vyfuky na fichtlu,prosim,udělej si je....pokud si šikovnej,povede se ti to....rozbočit koleno na dvě třeba patnáctkový nebo dvacítkový trubky někde pod motorem a použít třeba dva tlumiče výfuku z babety....proč ne....pohraj si.... nezapomen udelat dve packy na drzeni vyfuku na kříži... jeden takovej pionýr jezdí na závody u Jičína...ma to moc hezky zpracovaný....tlumiče vyfuku ma ze Stadiona S22(na pohled tak vypadají)...kolena vypadaj na prumer 20mm....vypadá to jak zmenšený výfuky z panelky....proc ne....je to hezký.....a pokud se ty vejfuky nenechaj moc "otevřený" tak to na výkon nemusí mít vůbec žádnej negativní vliv....ba naopak....ale zase za předpokladu že se to udělá pořádně.....a odladí....ale zatím jsem na internetu spíše viděl obrázky totál paskvilů poprskaný doma svářečkou ze zrezlejch trubek a zahnilejch tlumičů výfuku...klasickej "teen-houm majd-tjůnink" za bůra...
Datum: 04. října 2010 18:19
 jeden výfuk měla ČZ 250 typ tuším 455
Datum: 04. října 2010 17:56
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 na rychlo se mi z jawek vybavuje pouze soutezni dveapulka : jawa 250/625-5 ?!?
Datum: 04. října 2010 17:38
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Kazda Jawa 250 měla 2 výfuky! At Speciál,duplex,perák,kejvačka,panelka,bizon....
Datum: 04. října 2010 15:15
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 04. října 2010 13:11
 jj
Datum: 04. října 2010 6:47
 nejjednoduší návod na dva vejfuky je koupit jawu 250...
Datum: 03. října 2010 21:51
 aha,díky
Datum: 03. října 2010 21:47
 ano ano, spíš to bude horší. Držel bych se originální výfukové soustavy, obecně 2T je háklivý na jakýkoliv experimenty.
Datum: 03. října 2010 21:20
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 zhorsi...
Datum: 03. října 2010 20:55
Jméno: fikman
IP: uživatel3522
 Cus draci....vím že to tu byla mnohokrát a proto se taky omlouvam ale potrebuji doporuceni na nejaky kvalitni olej do benzinu...mazu totiz M2T a s tim se uz bojim jezdit...muzete mi doporucit nejaky kvalitni olej 100Kc/1L ?nebo treba i neco mirne drazsiho...díky a jeste se chci zeptat jestli je dobrý olej do převodovky Mogul PP90? hledam nejaky převodový olej ktery by mi zajistil dlouho zivotnost motoru  nebo mi muzete doporucit nejaky jiny olej ktery by stal kolem 150Kc/1L ?.....díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2010 13:23
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 M2T ftw....na 50 s ním jezdím přes 6 let a zatím problém...do 350 liju Motul 510 nebo TSFko
Datum: 04. října 2010 13:23
Jméno: hh
IP: uživatel10481
 omýlá se to tu každej druhej den, pohledej ve starších příspěvkách..
Datum: 04. října 2010 12:34
Jméno: golius
IP: uživatel10479
 Když přidš do M2T Mataltec tak se nemáš čeho bát
Datum: 03. října 2010 22:59
Jméno: joska
IP: uživatel10478
 do benzínu leju do jawky i čízy mogul TS je o trídu vejš nez m2t (api TC) litr stojí 90 až 120 kč podle toho kde ho kupuješ.
Datum: 03. října 2010 20:38
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-mazani-dvoudobeho-motoru-m2t-mineralni-polosynteticky-synteticky-olej-mogul-tsf-misici-pomer.html
Datum: 03. října 2010 20:37
Jméno: Josef
IP: uživatel10478
 zdar. mám prosbu. nemáte někdo schema zapojení elektriky na čz 175 nevim co je to presne za typ ale je to 2vejfuk a hlavně to má spínačku s ampermetrem v nádrži a s tim si nevim rady. dík za každé informace.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2010 10:27
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
Datum: 04. října 2010 10:27
Jméno: kastan
IP: uživatel3541
Posl.aktualizace: 05. října 2010 15:43
Jméno: kastan
IP: uživatel3541
 no na revmaplechoch určitě ale na ten kryt řetazu sem si je udělal taky bo se mi to líbylo
Datum: 05. října 2010 15:43
 na revmaplechu jsou ty linky jistý, ale na to krytu už si nejsem tak jistej. Jinak pěkný, za mě za jedna
Datum: 04. října 2010 19:47
 ty zlaty linky byli i na krytu řetězu a na revmaplechách na těch 3 výběžcích ?
Datum: 04. října 2010 18:40
 Ano je to vymazané ale nahrávám opravenou verzi tak vydržte a pošlu novej odkaz
Datum: 03. října 2010 20:54
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 je to vymazané!
Datum: 03. října 2010 20:53
Jméno: kastan
IP: uživatel3541
 Bohužel je to stříbřenka ale bude chrom,chybu už opravuju
Datum: 03. října 2010 20:24
 fichtl pěknej, jen ve slově original se píšou samý měkký I
Datum: 03. října 2010 20:16
 hodně pěkný dávam za 1, ty ráfky nejsou doufam natřený stříbřenkou?
Datum: 03. října 2010 20:15
 čoveče pěkné to je...hezké
Datum: 03. října 2010 20:13
Jméno: Lampan
IP: uživatel9109
 čus hoši složil jsem motor a na kliku jsem dal ložiska 6303 motor chodí pekně ale jedu 1....2.....3- trojka jede tak 5 vterin a pak tomu padaj otáčky jako by se to zadíralo tak jsem dal jinej válec, něco má naběháno a fungoval v klidu takže by se nemělo nic stát, ale... situace se nezměnila tak jem to zase rozpůlil a nebylo nic vidět žádné známky většího odporu, tak se ptám když mam na klice ložiska 6303 nejsou náhodou s malou vůlí protože tady se prodávají ložiska 6303 C3, tak jestli se to neohřálo a nesedlo to co tedy znamená to c3?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2010 17:23
 Možná ucpanej kohout,možná jen špatně seřízenej karburátor,nevhodné sání,špatný výfuk atd....ložiska 6303 bez vůle určitě moc dobrý nejsou,časem se vydřou,ale až tak razantní brždění motoru po 5 minutách jízdy nemužeš poznat....ale poznáš to....až pojedeš dál a pořádně se to ohřeje,tak to začne hodně vadnout,bloky motoru budou hodně rozpálený....
Datum: 04. října 2010 17:23
Jméno: adas
IP: uživatel10480
 tipuju částečně neprůchozí palivovej kohout
Datum: 04. října 2010 12:25
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Ložisko c3 je volnější .Dává se proto,protože v klikovém prostoru je velká teplota a vlivem tepelné roztažitosti kovů se vůle
zmenšují. Problém může být i v přílišném sevření převodovky z důvodů absence odpovídajícího těsnění.
Datum: 04. října 2010 10:38
Jméno: Lampan
IP: uživatel9109
 no právě jenže je mi divny ze kdyz sem jel a zacalo to slabnout tak sem vyradil trosku ho protocil po 10 vterinách sem tam zase lupnul 2 a pak 3 a zase to samy je jeste jina moznost co by to mohlo delat?
Datum: 03. října 2010 19:48
 Na kliku patří právě ty C3, neznam jejich vlastnosti ale myslim, že po zahřátí fungujou správně a ty bez označení C3 právě ne.
Datum: 03. října 2010 19:42
Jméno: pioneer rider
IP: uživatel1723
 čus draci. mám sníženou hlavu na pincka o 1 mm a chci se zeptat kolikati kroužkovej píst je nejvhodnější. dix za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2010 18:21
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Na seriový motor není nejštastnejsi volbou snížit hlavu.....
Datum: 04. října 2010 18:21
Jméno: minik
IP: uživatel9817
 ja mel taky 2K na snizenou hlavu... ale uz jsem mel docela vybehanej valec... a krouzky mi to neutesnili a jelo to na hovno! takze urcite musis mit valec, pist, krouzky ve vybornym stavu... aby to melo nejakej efekt! to samy jako jednoukrouzkovej pist.... nema to vyznam pokud nemas i dalsi upravy...
Datum: 04. října 2010 13:52
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 na origo válec je 1kroužek akorát změna k horšímu
Datum: 03. října 2010 21:29
Jméno: pioneer rider
IP: uživatel1723
 já právě myslel, že se dává spíš 1 kroužek
Datum: 03. října 2010 19:58
 Na sníženou hlavu dej 2K
Datum: 03. října 2010 19:39
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 bud 2nebo 3 krouzek pokud sezenes... ale rozdil v tom neni zadnej...je 3 krouzek vic tre a vic se zahriva
Datum: 03. října 2010 19:37
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
Posl.aktualizace: 04. října 2010 15:12
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 xDDD
Datum: 04. října 2010 15:12
 čau hoši potřebuju poradit nevím jaký je rozdíl mezi simsonem endurem a elektronikem??? pls poradte jak se dají rozeznat jesli jsou náko odlišní od sebe a je simson dobrej ?? jako dotahu a tak??? dik za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2010 21:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 hlavní viditelný rozdíly jsou: u endura zvedlej vejfuk,jiný zadní tlumiče, řidítka a u endura vzpěry rámu pod nádrží
Datum: 03. října 2010 21:00
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 Enduro je do crossu a electronic na silnici
Datum: 03. října 2010 20:18
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 jj simson je celkem dobry stroj a liší se vyfukem a pár detailama
Datum: 03. října 2010 19:22
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
Posl.aktualizace: 04. října 2010 17:28
Datum: 04. října 2010 17:28
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 pioneer rider  iky a mluvíš o kterém z těch dvou výfuku co jsem tam dal odkaz??
Datum: 03. října 2010 21:19
Jméno: pioneer rider
IP: uživatel1723
 kámoš ho má na mustangu a má to jinej zvuk a je o trochu tišší oproti originálu a vůbec si nestěžuje lítá mu to pěkně
Datum: 03. října 2010 20:00
Jméno: Barny1
IP: uživatel10471
 Čau draci jak přesně se vaří ten karbec...??..
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 9:51
Jméno: arfsdf
IP: uživatel5857
 budu se chovat slušně
nebudu sprostý
nebudu nikoho urážet
nebudu dělat reklamu na cizí weby
nebudu vkládat odkazy na inzerci- BUDE VYMAZÁNA !!!! !!!!! jinak to vkladejte tu http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=mototechna
pokud se na stránce s inzercí vyskytuje fotka motorky, kterou chceš ukázat využij možnosti vložení fotky. (Nejdříve musíš fotku uložit do počítače. To uděláš tak, že na obrázek klikneš pravým tlačítkem a dáš volbu uložit jako.)
POKUD PORUŠÍTE S JEDNO TĚCHTO PRAVIDEL, BUDE VÁM ZNEMOŽNEN DALŠÍ VSTUP NA TENTO POKEC!!!!
Prosím vkládejte vaše příspěvky do odpovídajících sekci, tak aby bylo hned na první pohled zřejmé o jaký dotaz se jedná
Datum: 05. října 2010 9:51
Jméno: motopicollo
IP: uživatel10476
 Očistit pak od octa určitě, je to dost agresivní. Pokud to pujde sundej všechny hejblátka, klapy a pod., mohly by zatuhnout.
Datum: 03. října 2010 21:20
Jméno: Barny1
IP: uživatel10471
 A ma se pak ten karbec nak od toho octu ocistit..??
Datum: 03. října 2010 19:36
 voda + ocet cca 1:1,ale ja tam dal hodne octa a min vody protože ten muj karbec byl hodne špinavej
Datum: 03. října 2010 18:48
 Cau draci....nevite jak by se dal doma dobít ROTOR na fichtla? nikde pobliz nic takovyho nikdo nedela a jezdit s tim do jinych kraju se mi nechce...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 12:56
Jméno: Vlk01
IP: uživatel10491
 Chong musim te trochu opravit  .... na 20 W zapalku se ten malý pól dává nahoru doprava a zapalovací pól dolů  a ja vymenil obe svetelne civky ze 30 W zapalka
Datum: 06. října 2010 12:56
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 Neptej se mě na nabíjení magnetu, ale zavolej na číslo z vizitky ne..  . Pokud u 20W magneta zachováš na stejné pozici zapalovací pól, tak klidně tam dej 2x15W, jen pochybuju že se do té dolní pozice kam patří ten malý pól vejde 15W pól. Ono totiž jde o to, že ten párový pól (30W dvojpól) je o krapátek užší a tak se vejde i tam  .. Akorát budeš muste sloučit energii přes dva graetzovy můstky, aby se fázově netloukly. Ale abys nebyl zklamanej výsledkem, ono totiž nebudou příliš ve fázi a tak výsledek není takový jak by někdo očekával. Zlepší to však vyhlazovací kapacita, případně baterka.
Datum: 05. října 2010 22:12
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 EDIT: oni se liší zapalovací póly? ja myslel ze se meni jenom jejich poloha? pokud se mechanicky liší tak kde seženu zapalovací pól na 20 W zapalko?..........nebo vadi kdyz mam na 20 W statoru a 05 rotoru tuhle cívku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_199.html? pokud ano jak se to projevuje?
Datum: 05. října 2010 18:08
Datum: 05. října 2010 17:56
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Standa má pravdu... jiné jsou rotory pouze mechanicky a to v takové drobnosti jako je poloha kolíčku vačky vůči postavení magnetů. Materiál magnetů je stejnej a tudíž dokáže dodyt stejné množství energie (výkon). Výkonovej rozdíl pramení z toho že u slabší verze byly dvě světelné cívky a to 15W pro předek a 5W pro zadek. Kdežto u 30W verze byly póly zapojeny do serie a jejich výkon byl 30W. Rozvod byl upravenej aby se rozdělil výkon na 25W dopředu a 5W dozadu... mechanicky se statory 20W a 30W verze nelišily, pouze nápisem a pochopitelně použitím zapalovacích pólů do jiných pozic a jiného typu.
Datum: 05. října 2010 14:32
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Až někdo přijde s podloženym tvrzenim,třeba grafem,uznám ho! Zatím ho nikdo nedodal a moje reálný zkoušky potvrzují opak skoro nesmyslné teorie o ruznych magnetech 20 a 30W....rotory sou "ruzny",ale jedná se o přesazení drážky pro kolíček o několik stupnu kvuli jinymu umisteni zapalovaciho polu....magneto je jedno stejný,jen jinak opracovaný  když budí jednu cívku o vinutí které dává 15W,tak dává 15W,když budí dvě seriově spojené cívky s vinutíma pro 2x15W tak to dává 30W ,když jsem usměrnil 3 světelné cívky po 15W tak to hnalo 3 cívky a dokonce to dávalo přes 50W a dávalo to stejnou štávu s rotorem s oznacenim 20 i s rotorem s oznacenim 05 a to maj rotory este ruzny oznaceni 1/5 či 2/7 atd atd...,,,,kdo z vás to zkousel?  Máte to někdo v kompu nebo na papíře? a nebo žijete teorií jeden pán povidal že jeden pán povidal a prej je to pravda a pak omletý tvrzení,že někdo vzal vyšmajdanej stoletej rotor z první dvacítky,protože mu jedna cívka 15W svítila na 15W žárovku málo,tak vzal stator z verze 30W a ono to svítilo eště mín,takze to je "udajnej dukaz" ze rotory sou jiný? nejsilnější výkon mi podává magneto s označením 05 2/3.....3 cívky utahnou dobijeni a elektroniku která bere 5-8W a žárovku o výkonu 45W,která svítí plně už při volnoběhu...
Datum: 04. října 2010 22:22
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Magneta jsou rozdílná a na světle je to znát!!! Pokud máš stator 30W a rotor 20 tak je to strašně slabé...
Rotor na 20W je označen 05 a na 30W je označení 20...
Datum: 04. října 2010 18:12
 neexistuje 20W a 30W rotor! sou stejný! Maj nepatrný rozdíly,ale to na výkon cívek nemá vliv...Statory jsou 20W a 30W!! ....pokud máš už hodně starý magneto a nebo světelný cívky,tak to špatně svítí....
Datum: 04. října 2010 17:31
Jméno: Fik
IP: uživatel3522
 A nevite kde by se dal sehnat novy 30 W rotor? nejaky E-shop? mam tam ted 20W a je to pomerne dost slaby hlavne kdyz jedu v noci
Datum: 04. října 2010 15:31
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 kdyz uz na tu burzu pojedeš,tak si vem nejakej zkušební kus železa a za 100,- si tam odtud privezes dobre 4 dobrý silný magneta  Ja si privez takle fakt silny magneto,ze to by nikdo ani takle neuměl nabít a fakt spokojenost....za pade....
Datum: 04. října 2010 15:28
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 cena je tusim 100kc za rotor... chong: pisu to co jsem zazil.... zadne bludy... vlastni zkusenosti mi hazel fichtl malou jiskru udelal jsem to tak jak pisu a uz
hazi zase v pohode... co pisu je pouze ma praxe, nikdy si nevymyslim zadne 3,14coviny...
Datum: 04. října 2010 13:16
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 No v podstatě máš pravdu, ale je max. možné sycení kterého docílíš na určitém materiálu magnetů. Také funguje jakási účinnost přenosu díky které je nutné magnety sytit několikanásobkem magneticity než které je maximum materiálu magnetu a dalším problémem je že musíš sytit všechny magnety stejnou "silou" a najednou. Takže pokud tak jak píšeš oživíš rotor, tak leda takovej co je uplně kaput a ještě výsledná síla magnetů bude počítám na úrovni nicmoc magnetu. Ne nadarmo se nabíjí rotor pomocí elektrocentály (myslím tím na burze) a ne silným magnetem, jak píšeš ty  . Uvažoval jsem že bych si stroj na nabíjení vyrobil, ale protože nechci být mistrem devítit řemesel, tak jsem byl rád když se objevil pán co sytí magnety na burzách. A pro vlka01.. nemusíš dobíjet rotor doma, existuje taková instituce jako pošta a tou lze zásilku odeslat i přijmout zpět. Vyjde to sice dráž ale vyrábět doma přípravek na nabíjení rotoru a celé zařízení navíjet.. no vyjde to určitě dráž
Datum: 03. října 2010 22:45
 kolečko  ík za poučení  .Kolik to stojí na tej burze?
Datum: 03. října 2010 22:40
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jo jo pomoci elektriky se to dela na burzazch (elektrocentralou) jinak existujou stroje na to primo urcene ... mely jsme ho na dilne jenze.... jenze pak ho
vyhodily... tima magnetama to ma naprosto stejnej efekt... jak jsem psal-> odskouseno
Datum: 03. října 2010 20:36
 daves: tak tohle řešení mě nikdy nenapadlo, to co jsem měl já na mysli tak bylo o dost složitější, budilo se to tam snad pomocí elektriky nějak, ale nepamatuju si to....
Datum: 03. října 2010 20:23
 pro .x. .x.: co mi říkáš chytráku? My dva jsme spolu, pokud se nepletu, krávy nepásli! Ti dam chytráka, to se to od počítače říká co? VLK 01: tak to si bohužel nevzpomenu, stránka na které byl návod tak byla před nedávnem zrušena...a jinde na netu jsem návod bohužel nenašel. Návod to byl ale docela složitej pokud se nepletu, já jsem si osobně magneto nechával nabudit na burze na počkání.
Datum: 03. října 2010 20:19
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Sezen brutalne silny magnety.. a dej je po obvodu magneta .... v pohode to tim jde.... ja si takle nabilej na pionyru a pak kamarad si prinesl magneto ze
mu nehazela motorka zadnou jiskru ... osazel jsem to magnetama nechal jsem to den a prej jiskru to tet hazi jak pitomi... neposlouchej ty keci ,, takle to nejde''
kdo neni blbej a veme si sroubovak prilozi ke spicce magnet taky ho ma zmagnetizovanej na par let...
Datum: 03. října 2010 20:15
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 A vzpomel by sis jak?
Datum: 03. října 2010 19:32
Jméno: .x. .x.
IP: uživatel10027
 a jak ty chytráku ?
Datum: 03. října 2010 19:25
 denzileck: ale ono to jde i doma
Datum: 03. října 2010 19:23
 Prej doma  link:http://btelectronic.sweb.cz/ctyrpol/vizitka.jpg
Datum: 03. října 2010 19:03
Jméno: Barny1
IP: uživatel10471
 Aha tak to nevím ....
Datum: 03. října 2010 18:05
 Ja nechci kupovat novej ROTOR  ja si ho chci dobít!
Datum: 03. října 2010 18:04
Jméno: Barny1
IP: uživatel10471
Datum: 03. října 2010 17:58
Jméno: george
IP: uživatel1834
 čus draci,chtěl bych se zeptat jak se šteluje bohatost směsi na pionýru (jawa 21) prostě když přidám plyn tak se to zadusí až pak do de do otáček jesi to není bohatostí tak čím jiným by to mohlo být?čekuju za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 9:51
Jméno: fshgfhs
IP: uživatel5857
 budu se chovat slušně
nebudu sprostý
nebudu nikoho urážet
nebudu dělat reklamu na cizí weby
nebudu vkládat odkazy na inzerci- BUDE VYMAZÁNA !!!! !!!!! jinak to vkladejte tu http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=mototechna
pokud se na stránce s inzercí vyskytuje fotka motorky, kterou chceš ukázat využij možnosti vložení fotky. (Nejdříve musíš fotku uložit do počítače. To uděláš tak, že na obrázek klikneš pravým tlačítkem a dáš volbu uložit jako.)
POKUD PORUŠÍTE S JEDNO TĚCHTO PRAVIDEL, BUDE VÁM ZNEMOŽNEN DALŠÍ VSTUP NA TENTO POKEC!!!!
Prosím vkládejte vaše příspěvky do odpovídajících sekci, tak aby bylo hned na první pohled zřejmé o jaký dotaz se jedná
Datum: 05. října 2010 9:51
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 U pionýra to můžeš ovlivnit jehlou ,výškou hladiny ,filtrem. Bohatá směs : černá svíčka, jehla na spodním zářezu, zanesený
filtr , vysoká hladina v plovákové komoře. Chudá směs : světlá svíčka , jehla na horním zářezu ,přisávání falešného vzduchu,
nízká hladina v p.komoře. Podmínkou jsou odpovídající trysky .
Datum: 04. října 2010 11:05
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 Bohatost směsi se šteluje jehlou, která je v karburátoru (nejoptimálnější je druhý zářez). Ale jenom bohatostí směsi to být nemusí.
Datum: 03. října 2010 19:36
 Čau muzete mi nekdo poradit pls stala se mi taková věc.Mam na fechtlovi zarazeno a nemužu viradit ani zaradit jinou richlost nevite co stím typ21 diki moc za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2010 17:32
 Utahni šrouby zezhora na řadicim automatu
Datum: 04. října 2010 17:32
Jméno: stefa
IP: uživatel4144
 Rozpůlit !
Datum: 03. října 2010 18:25
|



|