Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 čau draci,opět mám menší problém  dneska sem sundaval kryt od spojky,tam kde je primár no a sundal sem i řadící hřídel,zjistil sem totiž že jedna ta tyčinka pojistná jak je na těch pružinkách je povylezlá a díky tomu mi spojka dělala bordel,nicméně to jsem dal dohromady,a začal sem skládat vše tak jak bylo,a tady se ptám na můj první dotaz - jak poznám startovací polohu?Tzn.do jaké polojy přesně má zapadnout ta hřídelka?Zkoušel sem to dvěma způsoby a pokaždé mi spojka vůbec nezabírá,když chci roztlačit a hodim tam kvalt,nic se neděje,je to jakoby naprázdno,to je ten problém no.Nevíte co s tím případně jak to opravit?Jinak nic jiného sem nesundaval ).díky moc předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 14:04
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 super ok  hotovo a vše funguje  díkec,ještě musim koupit lanko,tohle je po smrti
Datum: 07. října 2010 14:04
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Řadící hřídel zatlačíš do náboje unašeče řazení a otočíš ve směru ot.hodinových ručiček. Tím se zajistí poloha hřídele ve
startovací poloze. Toto se má též udělat před demontáží víka a potom to drží pohromadě.
Datum: 07. října 2010 13:44
 Zdravim vas  na tehle fotce,u jawy 350/638,to benzinove cerpadlo co tam ma je original?davali se tam nebo je to nejaka uprava?ptam se jen protoze by me to zajimalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 18:34
 jj je to tak  pry tam ma i vypinac ze za jizdy muze vypnout privod benzinu a dojet jen benzin z plovakovky kdyby potreboval a td..
Datum: 07. října 2010 18:34
 no kdyby tam dal podtlakovej kohoutek tak by to bylo na pohled hezci  Jenco: Takovej BOSAK s cipem muze bejt zajimavej
Datum: 07. října 2010 17:05
Datum: 07. října 2010 15:09
 stejná funkce jako kohoutek, akorát automatické
Datum: 07. října 2010 13:42
Jméno: king2
IP: uživatel10484
 Souhlasim s koleckem treba jak zapnes klicek na spincce tak se to otevre!A nemusis myslet na otvirani a zavirani benzinu!
Datum: 07. října 2010 13:19
 kolecko-a na co je tam dobrej?
Datum: 07. října 2010 11:03
 řekl bych, že je to elektromagnetickej ventil, kterej uzavírá a otevírá přívod paliva...
Datum: 07. října 2010 10:53
 taky si nejsem jistej jestli je to cerpadlo,ale co jineho.vede k tomu kabel a je to zapojene za palivovym sitkem..zkusim mu napsat a pak sem dam vedet
Datum: 07. října 2010 9:15
Jméno: hh
IP: uživatel10498
 nevim co to je, ale originál určitě ne..
Datum: 07. října 2010 9:11
Datum: 07. října 2010 9:05
 Zdar draci, nevite nekdo kolik nejvic jede ČZ 150? díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 14:23
 diky
Datum: 07. října 2010 14:23
 tak 85 km/h víc bych jí netočil
Datum: 07. října 2010 8:31
Jméno: fichtl
IP: uživatel10178
 kterej pist je lepši dve dražky kroužky nebo tři ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 16:10
 preferuju starou dobrou dvojku tří prej více se zahřívá ale zase má vetší kompresi ale jezdím na dva nechcu ani 3 ani 1 kroužek
Datum: 08. října 2010 16:10
 Ne,už takle sem byl dost vláčenej diskusema kvuli mýmu neuspěchu s prvním RS válcem,ale věř že to není nic novýho pod sluncem.... ozvi se na mail,proberem to
Datum: 07. října 2010 18:40
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jsem zastánce 2kruhu na seriove,
stando- mužeš trochu popsat tvůj válec?
Datum: 07. října 2010 18:04
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Hele vim že se řiká,že jednokroužek nemá takovej spodek jako 2-3kruh,ale neni to až taková pravda....válec kterej jsem si udělal naposledy se otáčkama blíží cestovní úpravě v zakladnim nastavení,ale odspoda jede víc jak seriovej a to mám jednokroužkovej píst a 90kg!! Tohle se mi u Cestovní Upravy nikdy nepodařilo docílit,vždycky to jelo až po přimáčknutí spojky a až tak od 5000 otáček...ted to má spodek jak 555,prostě traktor  ....tzn. ze neplatí tvrzení že 1K pist je horší....záleží na válci.....taky hafo moc na seřízení směsi....výfuk....atd....na seriovku bych ovsem jednokruh nedaval! Ze sou dnesní pubertaci arogantni ignoranti je realita,ale nic s tim nenadelate,to je dobou a výchovou....když už otec nesmí dát výchovnou facku synovi,tak potom dá syn výhružnou pěstí otci a protože je pod zákonem,nic se mu nestane......a otec ani matka ho zbít nemužou,protože by šli sedět.....
Datum: 07. října 2010 17:33
 dach21: musíš pochopit, že chce něco on po nás, tak by se podle toho měl zachovat, nemyslíš??? To fichtl: už jsi se omluvil, všechno je v pořádku, my už tu jenom rozebíráme obecnej problém...
Datum: 06. října 2010 21:58
 kolecko : jo já to chápu  ..ale přeci tu nemusíte učit zdravit draky..stejně po čase pŕijde další tepak, a bude to to samý..to by se tu neřešili problémy ale zdravení.
Datum: 06. října 2010 21:51
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 přesně jak řiká kolečko, za našich začátků nebyl fichtlkrámek ani fichtlpokec, tudíž když byl problém, museli jsme nad ním přemýšlet a řešit ho, až v krajním případě za někým jít a slušně ho požádat o pomoc, ne jako dnes, kdy někomu chcípne fichtl a on první co udělá je že to napíše na fichtlpokec aniž se podívá alespoň na svíčku a raďte.. co se týče počtu kroužků na pístu, sdílím názor s kolegou Boocheerem..
Datum: 06. října 2010 21:49
 motor s doukruhem se dá krásně vytočit,s tříkruhem se sice tolikv ytočit endá ale neni to taková hrůza,jede to s ním nějak o 5km pomaleji ale zato lépe tahá kopce,má lepší akceleraci a lépe se s ním jezdí ve dvou. Já jsem zase zastánce tříkruhů,cením u pincka hlavně sílu a co nejlepší tah odspodu... už jsou ale těžko dostupné ale v brusírnách ještě občas nějaké zásoby jsou
Datum: 06. října 2010 21:43
 dachl21: musíš pochopit, že my jsme ještě ze staré školy...buď k nám prosím trochu tolerantní. Během našeho mládí jsme se totiž setkávali s opravdovými živými lidmi, ke kterým jsme si chodily pro rady co a jak opravit na motorce...a vždycky jsme pozdravily a slušně poděkovali, snad se tomu tenkrát říkalo slušnost, úcta...teď si nevzpomenu...
Datum: 06. října 2010 21:41
 Tříkroužek víc zahřívá válec kvůli většímu tření a taky ho rychlejc opotřebovává.Ber dvoukruh.
Datum: 06. října 2010 21:40
 Jo to je pravda..ale já jsem přijdu, a řeší se tu zdravení..no to už je moc..jestli se to někomu nelíbí at drží hubu a krok
Datum: 06. října 2010 21:40
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 Tohle je jenom tvrzení proti tvrzení jestli měl pozdravit nebo ne.. ale samozřejmě je to slušnost
Datum: 06. října 2010 21:37
 Omg vy z toho nadéláte..nepozdraví a neporadíte...pozrdarví poradíte..jak ve školce
Datum: 06. října 2010 21:21
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 přijímá se.. žádnej neni lepší, záleží na tom jak chceš jezdit... tříkroužek se dlouho zajíždí, ale zas déle vydrží, míň to točí, jednokroužek je zas stavěnej do otáček, ale nebude táhnout odspoda... a dvoukroužek je takovej zlatej střed, slušnej zátah odspoda a dá se i vytočit, na normální ježdění asi nejlepší..
Datum: 06. října 2010 20:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a hlavně se tu manie tohodle dotazu objevuje už minimálně půl roku tejden co tejden...bohužel někteří se s kompjůtrem ještě nesaznámili natolik, aby byli schopni použít kolonku hledat...
Datum: 06. října 2010 20:38
Jméno: fichtl
IP: uživatel10178
 pardon omlouvam se: čaute ............................................................ dik předem
Datum: 06. října 2010 20:35
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 co takhle pozdravit, poděkovat..? tyhle výkřiky do tmy si nech nadoma...
Datum: 06. října 2010 20:33
Jméno: fichtlar
IP: uživatel10446
 zdar prestal mi jezdit fichtl, zjisitl jsem ze je to odtrhem, tak jsem ho nasteloval na 0.5 mm pak jsem skousel 0.4 mm, uz sice jede, ale blbe tahne co s tim? kolik vubec ma bejt mm?\r\nA muze to byt taky predstihem ? a jak se meri u fichtla predstih, to musej bejt na to hodinky specialni, nebo si je vyrobit pomoci svicky..mate s tim skusenosti? diky za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 20:59
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 seřiď zapalování dle příručky (případně FAQ zde na pokecu), předstih 1,6 - 1,9mm před HÚ, odtrh 0,4mm... po sundání hlavy se dá oředstih v pohodě měřit šuplerou..
Datum: 06. října 2010 20:59
 ahoj, potřeboval bych jestli byste mi někdo nenašel kaký rozměry šroubů patřej do rámu mustafa který držej motor (jsou 4 jestli dobře počítám) nemužu to v pláncích najít. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 15:29
Jméno: lIl
IP: uživatel10027
 Cože ty nepoznáš osmičku šroubek? Tak to nevim co děláš na fK...
Datum: 07. října 2010 15:29
 díky moc
Datum: 06. října 2010 20:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 šrouby M8, délka cca 5cm.. si snad dokážeš změřit jak dlouhej šroub potřebuješ aby se ti tam vešly podložky a matka...
Datum: 06. října 2010 20:00
 ,,jaký" rozměry omlouvám se překlep
Datum: 06. října 2010 20:00
Jméno: mort
IP: uživatel6610
 caw hosi chceme s kamosema stavet čtyřkolku máme k dizpozici motor čz 250 s ceho by byla nejlepsi kostra jestli s trubek nebo neco jinyhho a jaky kola by se tam hodily aby to jelo je to na silnici takze nic velkyho a jakou tam mame dat brzdu ? prosim nekoho o radu nekoho kdo neco stavel a ma skusenosti. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 22:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 08. října 2010 22:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to máš v podstatě jedno...ja kdybych měl na výběr, tak dělam z jeklu, protože se snim bude rozhodně líp pracovat, hlavně řezat úhly(doma všechno řežu velkou flexou)
Datum: 08. října 2010 22:03
Jméno: mort
IP: uživatel6610
 lk : my se hadame s kamosema z ceho jestli trubky a nebo jekle a nemuzem se dohodnout
Datum: 07. října 2010 15:57
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 kámoš stavel tak že přední naprava ze škoda 100 tršku upravena a řízení příze ram normal jawa 250 a vzadu na kyvce ma osu a tu kovku povarenou a vystuzenou brzdu kotouč a brzzdic ze škody octavia je tam vyhoda že ma lanko na řucku i kapalinu ale má jen lanka na to je to super je ten předek tršku tězši ale je to terení a skoky a teren neni problem skveje jezddi
Datum: 07. října 2010 14:35
Jméno: king2
IP: uživatel10484
 Kola koupis tady:www.montako.cz
Datum: 07. října 2010 13:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 asi tak co napsal hh ... lip bych to nenapsal... protože jestli nemáš trochu konstrukční představivost a myšlení, tak toho sám moc nepostavíš... ptát se zrovna třeba na brzdy, když ještě namáš šajna vubec o celkový kostrukci, dokonce ani z čeho bys ji chtěl dělat, je trochu předčasný a scestný...
Datum: 06. října 2010 20:43
 mort: neříkej mu chytráku  kdyby ses trošinku zamyslel tak bys zjistil že má uplnou pravdu!!! Kdybych já stavěl motokáru či jinej vehikl, tak bych hledal inspiraci především u již postavených strojů, a rozhodně bych nečekal že mi tady někdo dá komplet návod...stačí trochu hledat
Datum: 06. října 2010 20:40
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 zrovna od tebe to sedí
Datum: 06. října 2010 20:19
Jméno: mort
IP: uživatel6610
 nj zase nakej chytrak
Datum: 06. října 2010 20:14
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 místo na fichtlpokec to napiš do googlu a najdi si fotky nějakejch čtyřkolek jiných lidí, z toho čerpej inspiraci, případně i kontakt na dotazy.. podle toho na co se ptáš o tom víš kuloví...
Datum: 06. října 2010 19:58
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 Zdravím,mám takový problém.Půlil jsem motor jenže mi na klikovce zůstali obě ložiska.Nezna někdo prosím nějaký způsob jak ložiska z kliky dostat ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 19:33
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 tak už jsou dole,díky moc všem
Datum: 07. října 2010 19:33
Datum: 07. října 2010 14:59
 Dvourameným stahovákem,teda jestli se vysunuly aspon trochu.
Datum: 06. října 2010 21:42
 ja´to dělal stranovým klíčem 30 a 22
Datum: 06. října 2010 21:23
 já je sundal rukou  špatný čepy...
Datum: 06. října 2010 21:22
 To jde taky, ale musí o být fakt dost tlusté šroubováky.
Datum: 06. října 2010 21:16
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 ja jsem pod to zatlouk 3 nebo 2 sroubovaky a bylo
Datum: 06. října 2010 20:42
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 díky zítra zkusím to zas bude piplačka
Datum: 06. října 2010 20:02
 Položit kliku na částečně otevřenej svěrák, podebrat montérpákama a položit se ně ně plnou vahou.
Datum: 06. října 2010 19:49
 čus co všecko potřebuji abych mohl jezdit ilegálně na babettě 207 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 14:50
Jméno: vysavac
IP: uživatel9958
 Nic kromě babetty...Ilegálně
Datum: 11. října 2010 14:50
 Občanku musíš mít u sebe kdykolik, když se pohybuješ dále jak 50m od svého bydliště (tzn. že když jdeš vynést odpadky tak ji mít nemusíš), takže i na motorce, pokud jedeš dál jak 50m od svého domu, a to že nejspíš jedeš, tak jsi povinnen u sebe mít občanku
Datum: 07. října 2010 7:23
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 díky a sory to "i" tam enmá bejt xD
Datum: 06. října 2010 21:02
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tak to buď rád že tě nekontrolovali, asi by z toho nebyl velkej průser, ale mohli by se na tom svézt.. už když tě zastaví tak je typická fráze "poprosím váš řidičský průkaz, občanský průkaz a doklady od vozidla.."
Datum: 06. října 2010 20:28
 Jinak s tou občankou jsi mě zaskočil, už jezdim přes rok jenom s ŘP.
Datum: 06. října 2010 20:22
Datum: 06. října 2010 20:21
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jo počkat on psal "Ilegálně"  no tak to ti stačí jen ta babetta
Datum: 06. října 2010 20:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 webster: to asi ne, musíš mít řidičák a k tomu ještě doklad totožnosti (nejlépe na stejné jméno  ), tedy občanku nebo pas
Datum: 06. října 2010 20:04
 A dobrou náladu  Mě komisař v autoškole řikal, že občanka není třeba, že jí nahradí řidičák.
Datum: 06. října 2010 20:00
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 řidičák skupiny Am, občanku, povinný ručení uzavřený na číslo rámu, helmu, benzín...
Datum: 06. října 2010 19:47
Jméno: krosss
IP: uživatel10178
 čaute hej newim co mam delat proste fichtl nechce tahnout když jede po rovnem tak uplne spoko ale když přijde kopeček nekdy skoro ani newyjede co stim?,
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 20:34
 hej pořadně to zešteluj jak to ma byt když to nepojede tak vybrus
Datum: 06. října 2010 20:34
Jméno: krosss
IP: uživatel10178
 a co ten pist??????????
Datum: 06. října 2010 20:03
Jméno: krosss
IP: uživatel10178
 jo a este jaky je lepši pist ?? co ma tři nebo dva kroužky ??
Datum: 06. října 2010 19:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 péro: fichtl a předstih 5mm? to ani nenastartuje, maximálně to párkrát kopne... a kdyby to náhodou roztlačil, na volnoběh to stejně chcípne... kross: 3mm je docela hodně, zkus se trefit do rozmezí 1,5 - 2mm před HÚ..
Datum: 06. října 2010 19:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele když bude kloudnej motor tak bude táhnout i s předstihem 5mm .. když už je vylítanej tak to chce go
Datum: 06. října 2010 19:51
Jméno: krosss
IP: uživatel10178
 kolik tak? nastavil jsem tam 3mm newim jestli je to mam dobře?,
Datum: 06. října 2010 19:51
Jméno: krosss
IP: uživatel10178
 hej tetkom sem tam dal novou
Datum: 06. října 2010 19:46
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 přesně jak píše hh .. nebo máš třeba ještě malej předstih..
Datum: 06. října 2010 19:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 možno chudá směs, možno přicpanej karburátor, možná vylítanej válec.. dost by nám pomohlo kdybys řek jakou má barvu svíčka
Datum: 06. října 2010 19:34
Jméno: szpyro
IP: uživatel10178
 čest hej co mam delat na fichtlu když chci přidat plyn tak ho tak přidusi a pak se spamatuje??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 19:30
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 bud snizit jehlu nebo to tak moc neprechlastavat benzinem pred startem
Datum: 06. října 2010 19:30
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 snížit jehlu o jeden zářez
Datum: 06. října 2010 19:19
Jméno: franta
IP: uživatel10495
 Ahoj,nevíte někdo,jestli pasuje válec z Babety 210 na typ 207? Děkuji. Franta.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2010 15:19
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Kekz: proč kraviny? Babetta není špičkový výrobek přesného strojírenství, takže tam nějaké rozměrové odchylky v rámu, držácích motoru a ostatních dílech mohou být. Já jsem musel upravovat, tys nemusel. Pro ostatní uživatele to znamená, že se mohou vyskytnout obě možnosti.
Datum: 19. října 2010 15:19
 to co tu skoro všichni píšete jsou skoro všecky kraviny!! mám vlastní zkušenosti.. a válec na z b.210 pasuje na babettu 207 výborně a nemusí se nic upravovat!! aspoň teda u mojí báby páč já mám původní babču 207 a když sem tam dal válec, hlavu, koleno, karbec z b.210 tak pohoda !!jedinná úprava ale tomu se tak říkat nedá byla že sem ohl trošičku nahoru držák indučky... z důvodu žeber na válci.. jinak to tam všecko pasovalo úplně normálně bez úprav... koleno tam vešlo v poho!
Datum: 19. října 2010 7:04
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Jediná drobná úprava rámu spočívá v odříznutí poloviny držáku indukčky, na fotce je to dobře vidět. Pracnější je úprava kolene mezi karburátor a válec. Koleno z 207 má správný ohyb, ale jeho spodní příruba nepřekryje sací kanál na válci. Je potřeba vyrobit novou spodní přírubu a mosazí připájet na místo příruby původní. http://img824.imageshack.us/i/p6240002r.jpg Koleno z 210 se nedá použít. Je málo vyhnuté do boku, takže se karburátor nevejde pod rám. Pro ty, kteří se do podobných úprav pustí: Nečekejte razantní zvýšení výkonu tohoto stroje! Mě motor točí max 6600ot/min což je 44km/h po rovině, ale do kopce jdou otáčky samozřejmě dolů, jako u každé jiné jednorychlostní 207.
Datum: 07. října 2010 22:48
 lexa: to jo ale musíš upravit rám... jinak bez úprav nepasuje
Datum: 07. října 2010 16:59
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
Datum: 06. října 2010 21:58
 nepasuje... nevejde se tam žebrování... uz sem to zkousel... ale prelisovat vlozku jde
Datum: 06. října 2010 20:58
 Já si taky myslim, že pasuje.
Datum: 06. října 2010 20:18
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 Pasuje
Datum: 06. října 2010 20:16
 nepasuje
Datum: 06. října 2010 18:48
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 nešel by dat na fíka kondenzátor s větší kapacitou? a co by se po tom zlešilo ? mělo by to treba vižší otáčky???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 20:41
 no tak vyšší otáčky tím určitě nedocílíš....
Datum: 07. října 2010 20:41
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jasný, já to napsal jen jako prevenci dalších dotazů typu "jak moc se to zlepší když to udělám" a "když tam dám 50 kondíků, budu mít na svíčce svářečku" apod..
Datum: 06. října 2010 19:00
 já vim, já pouze napsal že by se defakto nic nezlepšilo...
Datum: 06. října 2010 18:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 zkrátka a dobře je jiskra na dobře fungujícím a seřízeném sériovém zapalování dost dobrá na to, aby zaručila normální provoz za každých podmínek.. tady expert se jen ptal, co by se stalo/zlepšilo, tak sem mu odpověděl.. je to jen čistě teoretická úvaha, v praxi sem to nezkoušel a nemam v plánu na tom něco měnit..
Datum: 06. října 2010 18:53
 Kdyby to mělo nějakej zásadní vliv, tak to tam je už z výroby...tim že tam dáš větší kondík, tak stejnak nic nezískáš...
Datum: 06. října 2010 18:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tim sem ale nikoho nechtěl navnadit aby to dělal  pokud máš vše v pořádku, je jiskra dobrá až dost a nějakejch 6kV na svíčce bohatě stačí!!!
Datum: 06. října 2010 18:47
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Takze kdyz tam dam silnejsi kondik tak se zlepsi jiskra? nebude to mit nejake nevyhody? jinak kde se da sehnat silnejsi kondik nez je na pio?
Datum: 06. října 2010 18:44
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 čistě teoreticky by se zvýšilo napětí indukované v sekundárním vinutí indukční cívky, takže by mohla být kvalitnější jiskra.. na otáčky to vliv nemá, rozhodně ne v kladnym slova smyslu..
Datum: 06. října 2010 18:33
 nic by se nezlepšilo...
Datum: 06. října 2010 18:05
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau draci myslíte že motor z čz 175 stačí na traktora domácí výroby k tomu aby šlo třeba orat pole a tak dále. A ještě jedna věc jestli někdo rozumíte magnetce jak se seštelovává a jaké s ní máte zkušenosti děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 20:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nevim no... jakože asi stačí(když bude hodně zpřevodovanej), ale stejně bych se poohlídnul aspon po tý dvěapůli... někdy se až nestačim divit, co ty lidi postavěj... udělaj obdélníkovej rám z úček metr na dva, nápravy z vejtry a k tomu všemu tam šoupnou motůreček zrovna třeba tu stopětasedmu... vždycky se divim, že se to vubec rozjede ... hodně taky záleží, jak velký to plánuješ(aby to bylo řádně dotížený), jako převodovku ktomu napasuješ a jaký kola tomu dáš... bez pořádnejch kol a dotížení se s jednoradličnym pluhem ani nehneš a mužeš to mít zpřevodovaný jak chceš...
Datum: 06. října 2010 20:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 znáš traktor TZ-4k-14? dříve jsme s ním orali celý pole a měl toho plný zuby...radši bych tam dal motor z 250
Datum: 06. října 2010 19:55
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ak dobre spevoduješ niet problem lenže musíš mať dajaký ventilátor lebo inak motor zadreš
Datum: 06. října 2010 19:22
Jméno: Barny1
IP: uživatel10471
 Ahoj jak moc vadi nensi rýha na válci ..diky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 18:26
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 záleží na definici pojmu "menší" (jestli si teda správně vykládám "nensi"  .. jezdit se s tim dá, ale bude to míň táhnout v závislosti na velikosti rýhy páč ti tou rýhou bude utíkat komprese..
Datum: 06. října 2010 18:26
Jméno: kobliha
IP: uživatel10494
 cau draci prosim vas nevite o nake strance kde se prodavaji crossove pneu z rozmery na fichtla? dik kobliha
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 21:28
Jméno: kobliha
IP: uživatel10494
Datum: 06. října 2010 21:28
 Vojto ty jsi honan kdyt já dělám v pneuservisu...  DD
Datum: 06. října 2010 21:23
Jméno: kobliha
IP: uživatel10494
 dik
Datum: 06. října 2010 21:17
 Mám jedno takové blbé a hodně zastaralé řešení...co takhle vzít nohy a dojít do pneuservisu?  Přijde mi to jednoduší...
Datum: 06. října 2010 18:45
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 moto krámek
Datum: 06. října 2010 17:54
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 hoj lidi když vyšteluju fíka přes hvězdicovou hlavu a pak tam dám klasickou z pio tak to bude furt dobře vyštelované ne ? já jen protože vějířová má jiný spalovací prostor
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 15:39
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 pres hvezdicovou hlavu pomocí uchylkoměru predstih seridis uplně nejpřesněji,v seriové hlvě ne,protože neměříš kolmo k pístu
Datum: 07. října 2010 15:39
 to se někdy člověk dozvídá věci....
Datum: 06. října 2010 22:02
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nezáleží na tvaru spalováku ale na objemu, pokud ho má hvězdicová menší, tzn větší kompresní poměr, a ty tam dáš hlavu s větším spalovákem, (menší kompresní poměr) možná bude třeba malinko zvednout předstih.. pokud je objem spalováku stejnej, neni potřeba nic měnit
Datum: 06. října 2010 18:30
 Zdar, mám jawu 350/639 a plánuju dělat celou repasi motoru (výbrusy, klika, ložiska...) a chci se zeptat zvlášť těch, kteří mají s těmito motory zkušenosti jak je to složité oproti jednoválcovým motorům, jak je to s těma jehličkovýma ložiskama, jestli se to nějak všechno nerozsype, popř. nějaké fígle. Zkrátka jestli se mám do toho pouštět a jestli to zvládnu (zkušenosti z půlením motorů mám, pouze ale jednoválcových) Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 18:36
 Zase o tolik horší to není...v nejhoršim to jistí nějakej návod na netu...jinak ty jehličky...já to montuju tak, že uříznu kus starého pístního čepu, do oka ojnice dám vazelínu, pak ten uříznutej kus čepu a pak ho obskladam jehličkama, nasunu na to píst, a normálnim pístním čepem tenhle pomocnej vysunu...
Datum: 06. října 2010 18:36
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 čau draci kolik má být prosím převodovýho oleje v jawě 350/640?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 15:32
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
Datum: 06. října 2010 15:32
Jméno: pal
IP: uživatel4328
 caw. proc je fichtl tak poruchovej ? a jak se snizi spotreba u vetsi motorky ? treba u kyvacky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 19:36
 a co je poruchového nebo co se kazí nejvíce?
Datum: 06. října 2010 19:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 přesně jak řiká boocher, fichtl je tak poruchovej jak kvalitně se provádí údržba a jak se k němu člověk chová.. spotřeba se dá snížit provozováním motoru v otáčkách, kdy nejlíp reaguje na plyn (tzn nepodtáčet, nepřetáčet, nejezdit max rychlostí..) a citlivou rukou
Datum: 06. října 2010 18:38
 a taky protože většina majitelů jsou 13ti letí kokoti... co to taky má dělat když to po 20 letech vytáhneš z garáže,jedeš s tým na pokle arveš to co to dá přes jamy přes kamení... Například já mám na mém pionýru najeto přes 30 000Km bez jediné poruchy. Prostě kdo si myslí že koupíá motorku a bude s ní jezdit do konce života tak je hovado,motorka potřebuje udržbu a pečování
Datum: 06. října 2010 15:26
Jméno: Jirka H
IP: uživatel10492
 a taky proto že jsou to padesatky a každej to rve na plny kule
Datum: 06. října 2010 15:09
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 fichtli sou poruchovi páč je dělali na slovensku
Datum: 06. října 2010 14:41
 spotřebu u větší motorky snížíš tim, že budeš mít trochu citlivější pravou ruku...
Datum: 06. října 2010 14:33
|



|