česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1004  1005  1006  1007  1008  1009  1010  1011  1012  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
čau draci,opět mám menší problém :-D dneska sem sundaval kryt od spojky,tam kde je primár no a sundal sem i řadící hřídel,zjistil sem totiž že jedna ta tyčinka pojistná jak je na těch pružinkách je povylezlá a díky tomu mi spojka dělala bordel,nicméně to jsem dal dohromady,a začal sem skládat vše tak jak bylo,a tady se ptám na můj první dotaz - jak poznám startovací polohu?Tzn.do jaké polojy přesně má zapadnout ta hřídelka?Zkoušel sem to dvěma způsoby a pokaždé mi spojka vůbec nezabírá,když chci roztlačit a hodim tam kvalt,nic se neděje,je to jakoby naprázdno,to je ten problém no.Nevíte co s tím případně jak to opravit?Jinak nic jiného sem nesundaval ).díky moc předem :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2010 14:04
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
super ok :-) hotovo a vše funguje;-) díkec,ještě musim koupit lanko,tohle je po smrti :-D
 
 
Datum: 07. října 2010 14:04
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Řadící hřídel zatlačíš do náboje unašeče řazení a otočíš ve směru ot.hodinových ručiček. Tím se zajistí poloha hřídele ve startovací poloze. Toto se má též udělat před demontáží víka a potom to drží pohromadě.
 
 
Datum: 07. října 2010 13:44
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim vas :-) na tehle fotce,u jawy 350/638,to benzinove cerpadlo co tam ma je original?davali se tam nebo je to nejaka uprava?ptam se jen protoze by me to zajimalo :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj je to tak :-) pry tam ma i vypinac ze za jizdy muze vypnout privod benzinu a dojet jen benzin z plovakovky kdyby potreboval a td.. :-)
 
 
Datum: 07. října 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no kdyby tam dal podtlakovej kohoutek tak by to bylo na pohled hezci :-D Jenco: Takovej BOSAK s cipem muze bejt zajimavej :-D
 
 
Datum: 07. října 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude to pravdepodobne imobilizer :-D ale naco? :-D:-D
 
 
Datum: 07. října 2010 15:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stejná funkce jako kohoutek, akorát automatické :-)
 
 
Datum: 07. října 2010 13:42
 
 
 
 
Jméno: king2      IP: uživatel10484    
Souhlasim s koleckem treba jak zapnes klicek na spincce tak se to otevre!A nemusis myslet na otvirani a zavirani benzinu!
 
 
Datum: 07. října 2010 13:19
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko-a na co je tam dobrej? :-)
 
 
Datum: 07. října 2010 11:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řekl bych, že je to elektromagnetickej ventil, kterej uzavírá a otevírá přívod paliva...
 
 
Datum: 07. října 2010 10:53
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky si nejsem jistej jestli je to cerpadlo,ale co jineho.vede k tomu kabel a je to zapojene za palivovym sitkem..zkusim mu napsat a pak sem dam vedet :-)
 
 
Datum: 07. října 2010 9:15
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10498    
nevim co to je, ale originál určitě ne..
 
 
Datum: 07. října 2010 9:11
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 07. října 2010 9:05
 
 
 
 
Jméno: honza13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, nevite nekdo kolik nejvic jede ČZ 150? díky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2010 14:23
 
 
 
 
Jméno: honza13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky
 
 
Datum: 07. října 2010 14:23
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak 85 km/h víc bych jí netočil
 
 
Datum: 07. října 2010 8:31
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel10178    
kterej pist je lepši dve dražky kroužky nebo tři ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2010 16:10
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
preferuju starou dobrou dvojku tří prej více se zahřívá ale zase má vetší kompresi ale jezdím na dva nechcu ani 3 ani 1 kroužek
 
 
Datum: 08. října 2010 16:10
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel10412    
Ne,už takle sem byl dost vláčenej diskusema kvuli mýmu neuspěchu s prvním RS válcem,ale věř že to není nic novýho pod sluncem.... ozvi se na mail,proberem to
 
 
Datum: 07. října 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jsem zastánce 2kruhu na seriove, stando- mužeš trochu popsat tvůj válec? :-)
 
 
Datum: 07. října 2010 18:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Hele vim že se řiká,že jednokroužek nemá takovej spodek jako 2-3kruh,ale neni to až taková pravda....válec kterej jsem si udělal naposledy se otáčkama blíží cestovní úpravě v zakladnim nastavení,ale odspoda jede víc jak seriovej a to mám jednokroužkovej píst a 90kg!! Tohle se mi u Cestovní Upravy nikdy nepodařilo docílit,vždycky to jelo až po přimáčknutí spojky a až tak od 5000 otáček...ted to má spodek jak 555,prostě traktor:-D ....tzn. ze neplatí tvrzení že 1K pist je horší....záleží na válci.....taky hafo moc na seřízení směsi....výfuk....atd....na seriovku bych ovsem jednokruh nedaval! Ze sou dnesní pubertaci arogantni ignoranti je realita,ale nic s tim nenadelate,to je dobou a výchovou....když už otec nesmí dát výchovnou facku synovi,tak potom dá syn výhružnou pěstí otci a protože je pod zákonem,nic se mu nestane......a otec ani matka ho zbít nemužou,protože by šli sedět.....
 
 
Datum: 07. října 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dach21: musíš pochopit, že chce něco on po nás, tak by se podle toho měl zachovat, nemyslíš??? To fichtl: už jsi se omluvil, všechno je v pořádku, my už tu jenom rozebíráme obecnej problém...
 
 
Datum: 06. října 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko : jo já to chápu :-)..ale přeci tu nemusíte učit zdravit draky..stejně po čase pŕijde další tepak, a bude to to samý..to by se tu neřešili problémy ale zdravení.
 
 
Datum: 06. října 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
přesně jak řiká kolečko, za našich začátků nebyl fichtlkrámek ani fichtlpokec, tudíž když byl problém, museli jsme nad ním přemýšlet a řešit ho, až v krajním případě za někým jít a slušně ho požádat o pomoc, ne jako dnes, kdy někomu chcípne fichtl a on první co udělá je že to napíše na fichtlpokec aniž se podívá alespoň na svíčku a raďte.. co se týče počtu kroužků na pístu, sdílím názor s kolegou Boocheerem..
 
 
Datum: 06. října 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor s doukruhem se dá krásně vytočit,s tříkruhem se sice tolikv ytočit endá ale neni to taková hrůza,jede to s ním nějak o 5km pomaleji ale zato lépe tahá kopce,má lepší akceleraci a lépe se s ním jezdí ve dvou. Já jsem zase zastánce tříkruhů,cením u pincka hlavně sílu a co nejlepší tah odspodu... už jsou ale těžko dostupné ale v brusírnách ještě občas nějaké zásoby jsou
 
 
Datum: 06. října 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl21: musíš pochopit, že my jsme ještě ze staré školy...buď k nám prosím trochu tolerantní. Během našeho mládí jsme se totiž setkávali s opravdovými živými lidmi, ke kterým jsme si chodily pro rady co a jak opravit na motorce...a vždycky jsme pozdravily a slušně poděkovali, snad se tomu tenkrát říkalo slušnost, úcta...teď si nevzpomenu...
 
 
Datum: 06. října 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tříkroužek víc zahřívá válec kvůli většímu tření a taky ho rychlejc opotřebovává.Ber dvoukruh.
 
 
Datum: 06. října 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo to je pravda..ale já jsem přijdu, a řeší se tu zdravení..no to už je moc..jestli se to někomu nelíbí at drží hubu a krok
 
 
Datum: 06. října 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel7345    
Tohle je jenom tvrzení proti tvrzení jestli měl pozdravit nebo ne.. ale samozřejmě je to slušnost :-)
 
 
Datum: 06. října 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Omg vy z toho nadéláte..nepozdraví a neporadíte...pozrdarví poradíte..jak ve školce
 
 
Datum: 06. října 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
přijímá se.. žádnej neni lepší, záleží na tom jak chceš jezdit... tříkroužek se dlouho zajíždí, ale zas déle vydrží, míň to točí, jednokroužek je zas stavěnej do otáček, ale nebude táhnout odspoda... a dvoukroužek je takovej zlatej střed, slušnej zátah odspoda a dá se i vytočit, na normální ježdění asi nejlepší..
 
 
Datum: 06. října 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a hlavně se tu manie tohodle dotazu objevuje už minimálně půl roku tejden co tejden...bohužel někteří se s kompjůtrem ještě nesaznámili natolik, aby byli schopni použít kolonku hledat...
 
 
Datum: 06. října 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel10178    
pardon omlouvam se: čaute ............................................................ dik předem
 
 
Datum: 06. října 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
co takhle pozdravit, poděkovat..? tyhle výkřiky do tmy si nech nadoma...
 
 
Datum: 06. října 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel10446    
zdar prestal mi jezdit fichtl, zjisitl jsem ze je to odtrhem, tak jsem ho nasteloval na 0.5 mm pak jsem skousel 0.4 mm, uz sice jede, ale blbe tahne co s tim? kolik vubec ma bejt mm?\r\nA muze to byt taky predstihem ? a jak se meri u fichtla predstih, to musej bejt na to hodinky specialni, nebo si je vyrobit pomoci svicky..mate s tim skusenosti? diky za rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
seřiď zapalování dle příručky (případně FAQ zde na pokecu), předstih 1,6 - 1,9mm před HÚ, odtrh 0,4mm... po sundání hlavy se dá oředstih v pohodě měřit šuplerou..
 
 
Datum: 06. října 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: Lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, potřeboval bych jestli byste mi někdo nenašel kaký rozměry šroubů patřej do rámu mustafa který držej motor (jsou 4 jestli dobře počítám) nemužu to v pláncích najít. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2010 15:29
 
 
 
 
Jméno: lIl      IP: uživatel10027    
Cože ty nepoznáš osmičku šroubek? Tak to nevim co děláš na fK...
 
 
Datum: 07. října 2010 15:29
 
 
 
 
Jméno: Lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc
 
 
Datum: 06. října 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
šrouby M8, délka cca 5cm.. si snad dokážeš změřit jak dlouhej šroub potřebuješ aby se ti tam vešly podložky a matka...
 
 
Datum: 06. října 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: Lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
,,jaký" rozměry omlouvám se překlep
 
 
Datum: 06. října 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: mort      IP: uživatel6610    
caw hosi chceme s kamosema stavet čtyřkolku máme k dizpozici motor čz 250 s ceho by byla nejlepsi kostra jestli s trubek nebo neco jinyhho a jaky kola by se tam hodily aby to jelo je to na silnici takze nic velkyho a jakou tam mame dat brzdu ? prosim nekoho o radu nekoho kdo neco stavel a ma skusenosti. dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2010 22:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jinak pro inspiraci posílam foto co jsem stavěl já... sice to má jen 3 kola, ale třeba se ti něco z tý zadní nápravy bude hodit http://www.jawa-cz-kary.wgz.cz/fotogalerie/nova-trikolka.html ty fotky v tam musíš někde pohledat na nevim kolikátý stránce
 
 
Datum: 08. října 2010 22:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to máš v podstatě jedno...ja kdybych měl na výběr, tak dělam z jeklu, protože se snim bude rozhodně líp pracovat, hlavně řezat úhly(doma všechno řežu velkou flexou)
 
 
Datum: 08. října 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: mort      IP: uživatel6610    
lk : my se hadame s kamosema z ceho jestli trubky a nebo jekle a nemuzem se dohodnout
 
 
Datum: 07. října 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
kámoš stavel tak že přední naprava ze škoda 100 tršku upravena a řízení příze ram normal jawa 250 a vzadu na kyvce ma osu a tu kovku povarenou a vystuzenou brzdu kotouč a brzzdic ze škody octavia je tam vyhoda že ma lanko na řucku i kapalinu ale má jen lanka na to je to super je ten předek tršku tězši ale je to terení a skoky a teren neni problem skveje jezddi
 
 
Datum: 07. října 2010 14:35
 
 
 
 
Jméno: king2      IP: uživatel10484    
Kola koupis tady:www.montako.cz
 
 
Datum: 07. října 2010 13:21
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
asi tak co napsal hh ... lip bych to nenapsal... protože jestli nemáš trochu konstrukční představivost a myšlení, tak toho sám moc nepostavíš... ptát se zrovna třeba na brzdy, když ještě namáš šajna vubec o celkový kostrukci, dokonce ani z čeho bys ji chtěl dělat, je trochu předčasný a scestný...
 
 
Datum: 06. října 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mort: neříkej mu chytráku :-D kdyby ses trošinku zamyslel tak bys zjistil že má uplnou pravdu!!! Kdybych já stavěl motokáru či jinej vehikl, tak bych hledal inspiraci především u již postavených strojů, a rozhodně bych nečekal že mi tady někdo dá komplet návod...stačí trochu hledat
 
 
Datum: 06. října 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
zrovna od tebe to sedí :-D
 
 
Datum: 06. října 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: mort      IP: uživatel6610    
nj zase nakej chytrak
 
 
Datum: 06. října 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
místo na fichtlpokec to napiš do googlu a najdi si fotky nějakejch čtyřkolek jiných lidí, z toho čerpej inspiraci, případně i kontakt na dotazy.. podle toho na co se ptáš o tom víš kuloví...
 
 
Datum: 06. října 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel9534    
Zdravím,mám takový problém.Půlil jsem motor jenže mi na klikovce zůstali obě ložiska.Nezna někdo prosím nějaký způsob jak ložiska z kliky dostat ? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel9534    
tak už jsou dole,díky moc všem :-)
 
 
Datum: 07. října 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlepsi je stejne stahovak na loziska :-P :-D
 
 
Datum: 07. října 2010 14:59
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dvourameným stahovákem,teda jestli se vysunuly aspon trochu.
 
 
Datum: 06. října 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja´to dělal stranovým klíčem 30 a 22 :-D
 
 
Datum: 06. října 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já je sundal rukou :-D špatný čepy...
 
 
Datum: 06. října 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jde taky, ale musí o být fakt dost tlusté šroubováky.
 
 
Datum: 06. října 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
ja jsem pod to zatlouk 3 nebo 2 sroubovaky a bylo
 
 
Datum: 06. října 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel9534    
díky zítra zkusím to zas bude piplačka :-)
 
 
Datum: 06. října 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Položit kliku na částečně otevřenej svěrák, podebrat montérpákama a položit se ně ně plnou vahou.
 
 
Datum: 06. října 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus co všecko potřebuji abych mohl jezdit ilegálně na babettě 207 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: vysavac      IP: uživatel9958    
Nic kromě babetty...Ilegálně
 
 
Datum: 11. října 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Občanku musíš mít u sebe kdykolik, když se pohybuješ dále jak 50m od svého bydliště (tzn. že když jdeš vynést odpadky tak ji mít nemusíš), takže i na motorce, pokud jedeš dál jak 50m od svého domu, a to že nejspíš jedeš, tak jsi povinnen u sebe mít občanku :-)
 
 
Datum: 07. října 2010 7:23
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
díky a sory to "i" tam enmá bejt xD
 
 
Datum: 06. října 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
tak to buď rád že tě nekontrolovali, asi by z toho nebyl velkej průser, ale mohli by se na tom svézt.. už když tě zastaví tak je typická fráze "poprosím váš řidičský průkaz, občanský průkaz a doklady od vozidla.."
 
 
Datum: 06. října 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak s tou občankou jsi mě zaskočil, už jezdim přes rok jenom s ŘP.
 
 
Datum: 06. října 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A joo až teď jsem si toho všim, že chce ilegálně :-D Třeba myslel legálně ale nevěděl, že ilegálně=nelegálně :-D :-D
 
 
Datum: 06. října 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jo počkat on psal "Ilegálně" :-D no tak to ti stačí jen ta babetta :-D
 
 
Datum: 06. října 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
webster: to asi ne, musíš mít řidičák a k tomu ještě doklad totožnosti (nejlépe na stejné jméno :-) ), tedy občanku nebo pas
 
 
Datum: 06. října 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A dobrou náladu :-D Mě komisař v autoškole řikal, že občanka není třeba, že jí nahradí řidičák.
 
 
Datum: 06. října 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
řidičák skupiny Am, občanku, povinný ručení uzavřený na číslo rámu, helmu, benzín...
 
 
Datum: 06. října 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: krosss      IP: uživatel10178    
čaute hej newim co mam delat proste fichtl nechce tahnout když jede po rovnem tak uplne spoko ale když přijde kopeček nekdy skoro ani newyjede co stim?, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hej pořadně to zešteluj jak to ma byt když to nepojede tak vybrus
 
 
Datum: 06. října 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: krosss      IP: uživatel10178    
a co ten pist??????????
 
 
Datum: 06. října 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: krosss      IP: uživatel10178    
jo a este jaky je lepši pist ?? co ma tři nebo dva kroužky ??
 
 
Datum: 06. října 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
péro: fichtl a předstih 5mm? to ani nenastartuje, maximálně to párkrát kopne... a kdyby to náhodou roztlačil, na volnoběh to stejně chcípne... kross: 3mm je docela hodně, zkus se trefit do rozmezí 1,5 - 2mm před HÚ..
 
 
Datum: 06. října 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele když bude kloudnej motor tak bude táhnout i s předstihem 5mm .. když už je vylítanej tak to chce go
 
 
Datum: 06. října 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: krosss      IP: uživatel10178    
kolik tak? nastavil jsem tam 3mm newim jestli je to mam dobře?,
 
 
Datum: 06. října 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: krosss      IP: uživatel10178    
hej tetkom sem tam dal novou
 
 
Datum: 06. října 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
přesně jak píše hh .. nebo máš třeba ještě malej předstih..
 
 
Datum: 06. října 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
možno chudá směs, možno přicpanej karburátor, možná vylítanej válec.. dost by nám pomohlo kdybys řek jakou má barvu svíčka
 
 
Datum: 06. října 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: szpyro      IP: uživatel10178    
čest hej co mam delat na fichtlu když chci přidat plyn tak ho tak přidusi a pak se spamatuje?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: Colombo      IP: uživatel10044    
bud snizit jehlu nebo to tak moc neprechlastavat benzinem pred startem
 
 
Datum: 06. října 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
snížit jehlu o jeden zářez
 
 
Datum: 06. října 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel10495    
Ahoj,nevíte někdo,jestli pasuje válec z Babety 210 na typ 207? Děkuji. Franta. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2010 15:19
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Kekz: proč kraviny? Babetta není špičkový výrobek přesného strojírenství, takže tam nějaké rozměrové odchylky v rámu, držácích motoru a ostatních dílech mohou být. Já jsem musel upravovat, tys nemusel. Pro ostatní uživatele to znamená, že se mohou vyskytnout obě možnosti.
 
 
Datum: 19. října 2010 15:19
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
to co tu skoro všichni píšete jsou skoro všecky kraviny!! mám vlastní zkušenosti.. a válec na z b.210 pasuje na babettu 207 výborně a nemusí se nic upravovat!! aspoň teda u mojí báby páč já mám původní babču 207 a když sem tam dal válec, hlavu, koleno, karbec z b.210 tak pohoda !!jedinná úprava ale tomu se tak říkat nedá byla že sem ohl trošičku nahoru držák indučky... z důvodu žeber na válci.. jinak to tam všecko pasovalo úplně normálně bez úprav... koleno tam vešlo v poho!
 
 
Datum: 19. října 2010 7:04
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Jediná drobná úprava rámu spočívá v odříznutí poloviny držáku indukčky, na fotce je to dobře vidět. Pracnější je úprava kolene mezi karburátor a válec. Koleno z 207 má správný ohyb, ale jeho spodní příruba nepřekryje sací kanál na válci. Je potřeba vyrobit novou spodní přírubu a mosazí připájet na místo příruby původní. http://img824.imageshack.us/i/p6240002r.jpg Koleno z 210 se nedá použít. Je málo vyhnuté do boku, takže se karburátor nevejde pod rám. Pro ty, kteří se do podobných úprav pustí: Nečekejte razantní zvýšení výkonu tohoto stroje! Mě motor točí max 6600ot/min což je 44km/h po rovině, ale do kopce jdou otáčky samozřejmě dolů, jako u každé jiné jednorychlostní 207.
 
 
Datum: 07. října 2010 22:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lexa: to jo ale musíš upravit rám... jinak bez úprav nepasuje ;-)
 
 
Datum: 07. října 2010 16:59
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Válec pasuje, ale je potřeba vyrobit nové koleno mezi válec a karburátor a uříznout 1/2 držáku indukční cívky. http://img706.imageshack.us/gal.php?g=p6260006d.jpg
 
 
Datum: 06. října 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepasuje... nevejde se tam žebrování... uz sem to zkousel... ale prelisovat vlozku jde
 
 
Datum: 06. října 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si taky myslim, že pasuje.
 
 
Datum: 06. října 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel9389    
Pasuje
 
 
Datum: 06. října 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepasuje
 
 
Datum: 06. října 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
nešel by dat na fíka kondenzátor s větší kapacitou? a co by se po tom zlešilo ? mělo by to treba vižší otáčky??????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak vyšší otáčky tím určitě nedocílíš....;-)
 
 
Datum: 07. října 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jasný, já to napsal jen jako prevenci dalších dotazů typu "jak moc se to zlepší když to udělám" a "když tam dám 50 kondíků, budu mít na svíčce svářečku" apod..
 
 
Datum: 06. října 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já vim, já pouze napsal že by se defakto nic nezlepšilo...
 
 
Datum: 06. října 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
zkrátka a dobře je jiskra na dobře fungujícím a seřízeném sériovém zapalování dost dobrá na to, aby zaručila normální provoz za každých podmínek.. tady expert se jen ptal, co by se stalo/zlepšilo, tak sem mu odpověděl.. je to jen čistě teoretická úvaha, v praxi sem to nezkoušel a nemam v plánu na tom něco měnit..
 
 
Datum: 06. října 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyby to mělo nějakej zásadní vliv, tak to tam je už z výroby...tim že tam dáš větší kondík, tak stejnak nic nezískáš...
 
 
Datum: 06. října 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
tim sem ale nikoho nechtěl navnadit aby to dělal :-D pokud máš vše v pořádku, je jiskra dobrá až dost a nějakejch 6kV na svíčce bohatě stačí!!!
 
 
Datum: 06. října 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Takze kdyz tam dam silnejsi kondik tak se zlepsi jiskra? nebude to mit nejake nevyhody? jinak kde se da sehnat silnejsi kondik nez je na pio?
 
 
Datum: 06. října 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
čistě teoreticky by se zvýšilo napětí indukované v sekundárním vinutí indukční cívky, takže by mohla být kvalitnější jiskra.. na otáčky to vliv nemá, rozhodně ne v kladnym slova smyslu..
 
 
Datum: 06. října 2010 18:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nic by se nezlepšilo...
 
 
Datum: 06. října 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau draci myslíte že motor z čz 175 stačí na traktora domácí výroby k tomu aby šlo třeba orat pole a tak dále. A ještě jedna věc jestli někdo rozumíte magnetce jak se seštelovává a jaké s ní máte zkušenosti děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nevim no... jakože asi stačí(když bude hodně zpřevodovanej), ale stejně bych se poohlídnul aspon po tý dvěapůli... někdy se až nestačim divit, co ty lidi postavěj... udělaj obdélníkovej rám z úček metr na dva, nápravy z vejtry a k tomu všemu tam šoupnou motůreček zrovna třeba tu stopětasedmu... vždycky se divim, že se to vubec rozjede ... hodně taky záleží, jak velký to plánuješ(aby to bylo řádně dotížený), jako převodovku ktomu napasuješ a jaký kola tomu dáš... bez pořádnejch kol a dotížení se s jednoradličnym pluhem ani nehneš a mužeš to mít zpřevodovaný jak chceš...
 
 
Datum: 06. října 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
znáš traktor TZ-4k-14? dříve jsme s ním orali celý pole a měl toho plný zuby...radši bych tam dal motor z 250
 
 
Datum: 06. října 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ak dobre spevoduješ niet problem lenže musíš mať dajaký ventilátor lebo inak motor zadreš
 
 
Datum: 06. října 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: Barny1      IP: uživatel10471    
Ahoj jak moc vadi nensi rýha na válci ..diky..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
záleží na definici pojmu "menší" (jestli si teda správně vykládám "nensi";-).. jezdit se s tim dá, ale bude to míň táhnout v závislosti na velikosti rýhy páč ti tou rýhou bude utíkat komprese..
 
 
Datum: 06. října 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: kobliha      IP: uživatel10494    
cau draci prosim vas nevite o nake strance kde se prodavaji crossove pneu z rozmery na fichtla? dik kobliha odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: kobliha      IP: uživatel10494    
nojo :-D tak uz objednavej :-D
 
 
Datum: 06. října 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: Lukyns555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vojto ty jsi honan kdyt já dělám v pneuservisu...:-DDD
 
 
Datum: 06. října 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: kobliha      IP: uživatel10494    
dik :-)
 
 
Datum: 06. října 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám jedno takové blbé a hodně zastaralé řešení...co takhle vzít nohy a dojít do pneuservisu? :-) Přijde mi to jednoduší...
 
 
Datum: 06. října 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
moto krámek
 
 
Datum: 06. října 2010 17:54
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
hoj lidi když vyšteluju fíka přes hvězdicovou hlavu a pak tam dám klasickou z pio tak to bude furt dobře vyštelované ne ? já jen protože vějířová má jiný spalovací prostor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2010 15:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
pres hvezdicovou hlavu pomocí uchylkoměru predstih seridis uplně nejpřesněji,v seriové hlvě ne,protože neměříš kolmo k pístu
 
 
Datum: 07. října 2010 15:39
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to se někdy člověk dozvídá věci....
 
 
Datum: 06. října 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nezáleží na tvaru spalováku ale na objemu, pokud ho má hvězdicová menší, tzn větší kompresní poměr, a ty tam dáš hlavu s větším spalovákem, (menší kompresní poměr) možná bude třeba malinko zvednout předstih.. pokud je objem spalováku stejnej, neni potřeba nic měnit
 
 
Datum: 06. října 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, mám jawu 350/639 a plánuju dělat celou repasi motoru (výbrusy, klika, ložiska...) a chci se zeptat zvlášť těch, kteří mají s těmito motory zkušenosti jak je to složité oproti jednoválcovým motorům, jak je to s těma jehličkovýma ložiskama, jestli se to nějak všechno nerozsype, popř. nějaké fígle. Zkrátka jestli se mám do toho pouštět a jestli to zvládnu (zkušenosti z půlením motorů mám, pouze ale jednoválcových) Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zase o tolik horší to není...v nejhoršim to jistí nějakej návod na netu...jinak ty jehličky...já to montuju tak, že uříznu kus starého pístního čepu, do oka ojnice dám vazelínu, pak ten uříznutej kus čepu a pak ho obskladam jehličkama, nasunu na to píst, a normálnim pístním čepem tenhle pomocnej vysunu...
 
 
Datum: 06. října 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
čau draci kolik má být prosím převodovýho oleje v jawě 350/640?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2010 15:32
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Obsah 1,2 viz: http://www.sesa-moto.cz technický popis.
 
 
Datum: 06. října 2010 15:32
 
 
 
 
Jméno: pal      IP: uživatel4328    
caw. proc je fichtl tak poruchovej ? a jak se snizi spotreba u vetsi motorky ? treba u kyvacky ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co je poruchového nebo co se kazí nejvíce?
 
 
Datum: 06. října 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
přesně jak řiká boocher, fichtl je tak poruchovej jak kvalitně se provádí údržba a jak se k němu člověk chová.. spotřeba se dá snížit provozováním motoru v otáčkách, kdy nejlíp reaguje na plyn (tzn nepodtáčet, nepřetáčet, nejezdit max rychlostí..) a citlivou rukou
 
 
Datum: 06. října 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a taky protože většina majitelů jsou 13ti letí kokoti... co to taky má dělat když to po 20 letech vytáhneš z garáže,jedeš s tým na pokle arveš to co to dá přes jamy přes kamení... Například já mám na mém pionýru najeto přes 30 000Km bez jediné poruchy. Prostě kdo si myslí že koupíá motorku a bude s ní jezdit do konce života tak je hovado,motorka potřebuje udržbu a pečování
 
 
Datum: 06. října 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: Jirka H      IP: uživatel10492    
a taky proto že jsou to padesatky a každej to rve na plny kule
 
 
Datum: 06. října 2010 15:09
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
fichtli sou poruchovi páč je dělali na slovensku
 
 
Datum: 06. října 2010 14:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spotřebu u větší motorky snížíš tim, že budeš mít trochu citlivější pravou ruku...
 
 
Datum: 06. října 2010 14:33
 
<  1004  1005  1006  1007  1008  1009  1010  1011  1012  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 19:17:23 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu