česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1039  1040  1041  1042  1043  1044  1045  1046  1047  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: foxik      E-mail:      IP: uživatel6667    
ahoj draci potreboval bych schema jak zapojit elktriku u čz 175 jen zapalovani s baterkou a relatkem dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: foxik      E-mail:      IP: uživatel6667    
jeto čž 175/450 s kulatym motorem
 
 
Datum: 01. září 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak si stáhni schéma k tý tvojí a odmysli si z něj všechno co nepotřebuješ... kdo má vědět co je to za čízu, esli kulatá nebo hranatá...
 
 
Datum: 01. září 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
No štestí mel extremní a nevíte na toho chlapka kontakt odkoupil bych od něho motor :-Dvypada pojizdne
 
 
Datum: 03. září 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buď si myslim že to nedobrzdil a zastavil až na kolejích a tak seskočil,nebo mu to na tom zdechlo,protože kdyby to chtěl záměrně přejet tak buď by to stihl a nebo ho to srazilo...
 
 
Datum: 02. září 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10323    
TO ze mel stesti je pravda!! Ale z prdele kliku rovnou. taky si myslim,ze tomu nic neni,to by este jezdilo....videl sem horsiho a jezdil.....hlavne ze chlap je celej....nechapu jak nekdo vjede pod vlak???!
 
 
Datum: 02. září 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ted me docela dostava ta hadka co to bylo:-Djako myslim jestli to byl nebo nebyl pio....:-D
 
 
Datum: 02. září 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teď jde o to jestly tam nezajel,protože to nedobrzdil :-D chudáci oba dva..
 
 
Datum: 02. září 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
Neuvěřitelný, kdyby to byla nějaká Yamaha z plastu, tak nevim, jak by to přežil :-D
 
 
Datum: 02. září 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo - slysel jsem o tom - ale ze tady na to najdu odkaz - fakt dobry - taky to mam par desitek kilaku - zajedu na par srotaku v okoli a beztak ho tam uvidim :-) - a budu mit nahradní díly :-)
 
 
Datum: 02. září 2010 11:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hošííí ten pionýr ješte bude jezdit xD
 
 
Datum: 01. září 2010 23:45
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak ten měl štěstí,nemůžu pochopit jak ten řidič vyvázl s lehkým zraněním když pionýr je srolovaný v kolejišti.Ten motor vypadá že to přežil,jestli neni někde naspodu proražený
 
 
Datum: 01. září 2010 22:55
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten člověk měl nepočitatelně víc štěstí než rozumu..
 
 
Datum: 01. září 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul ® postul taky sem to chcel napsat 40 let stará motorka a bezpečnější jak nějaký BMW.Sranda měl štěstí.
 
 
Datum: 01. září 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady jasně vidíte že pincek je bezpečnější než jakákoli japonská motorka
 
 
Datum: 01. září 2010 18:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karlos: taky si myslim že tady ani Tempo nepomůže :-D
 
 
Datum: 01. září 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj stesti preje pripravenym a JAWArum :-D BTW Yuri myslim, ze tohle uz nevyklepe :-D
 
 
Datum: 01. září 2010 18:03
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
mál šatstie že prežil ale na oplátku by toho pinča mohol dať dokopy ked ho tak položil do smútku
 
 
Datum: 01. září 2010 16:57
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No fakt mal velké stastie........ nejde mi do hlavi :-D
 
 
Datum: 01. září 2010 16:12
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty jo tak to čumím,...to je zázrak...krom toho od tohodle přejezdu bydlím pár desítek kilometrů.
 
 
Datum: 01. září 2010 16:02
 
 
 
 
Jméno: Johnny15      IP: uživatel5695    
zdar draci mám očouzlej válec asi 2 cm na straně kde jsem měl i píst očouzlej aš k píst čepu někdo tu psal že je blbě vyvážená ojnice vádí to jízdě? podfukujeto?jde to nák spravit ? díky za rady aspon 5 příspěvku prosím draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli je to očouzený až takhle tak nové kroužky nejspíš nepomůžou...válec už asi taky bude docela šišatej...
 
 
Datum: 01. září 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Když už to má něco najeto tak to je normální, dá se to omezit výměnou kroužků ale neznamená to že to špatně tahne mě 05 podfukovala až za 3 kroužek a kde se na to hrabaly 21.Má na to vliv taky olej protože s "moderním" olejem to neni až tak vidět jako třeba s M2T.
 
 
Datum: 01. září 2010 15:19
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
http://www.youtube.com/watch?v=TN9VwAF1kCk&feature=related .čus nevíte jak ten fechtl mohl tak začat hořet?? :-P odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2010 23:14
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednou jdem přišel k jednomu blbečkovi a on si pěkně nalél do plastového kýbla 2 litry benzinu,hodil tam výfuk a zapálil to... no debil,přijdu,kýbl se mu roztavil,ten benzin se rozlél po celém dvoře,my jsme to nemohli uhasit... kýble s vodou jsme na to čáchali a to vždy zase chytlo,pak donesl jakousi starou deku,udusili jsme to a bylo uhašené
 
 
Datum: 02. září 2010 23:14
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Me začal hořet válec,když jsem zkoušel jestli svíčka dává jiskru.Za 30 vteřin uhašený...Nevím proč tam ten šulín šaškuje s mobilem než aby došel pro kýbl s vodou a polil to...
 
 
Datum: 02. září 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chytla mi 175 kyvka a uhasil jsem ji bez jakykoliv potizi
 
 
Datum: 02. září 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Uhasit to jde máš pravdu ale bez prolbémů ne to už zas takovou pravdu nemáš... Schválně vylej na beton 5 litrů benzínu,zapal to a lej po tom vodu... benzin je lehčí jak voda,nadnáší se na hladině té vody a na té hladině taky hoří... Takto si to myslím já :-D
 
 
Datum: 02. září 2010 16:33
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenco: to se teda hodne pletes jde to uhasit bez problemu
 
 
Datum: 02. září 2010 14:54
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyliajte olejovy benzin doma zapalte a skuste to uhasit s vodou........nedá sa to
 
 
Datum: 02. září 2010 12:59
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně že kolem toho 5 minut chodí s telefonem a natáčí to... kýbl vody a je po ohni, přitom si stěžuje jaká je to škoda...
 
 
Datum: 02. září 2010 12:11
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jsou s prominutím debilové... Mě řekni co to má za význam podpálit fehtla a zavézt ho do šrotu,beztak ti hasiči jich stáli nějaké prachy a ve šrotu za to víc jak 3 kila nedostali.. a kdyby to prodali na netu někomu do dobrých ruk za 2 000 tak udělají nejlépe jenže ne oni musí byt kokoti a podpálit ho
 
 
Datum: 01. září 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No kurva to je ale kokot opravdu vymaštění já bych ho vyliskal ať se probere trochu a prej "Sranda za 2000"....no nalil do nádrže 5 l a polil zadek fíka benzínem nebo něčím no a to chytlo..na FACKU A POŘÁDNOU! Zapálit nějakou novou naleštěnou Yamahu by nedokázal, ale zapálít starého veterána to by mu šlo!
 
 
Datum: 01. září 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Toho fagana bych zabil normálně omg zapalí to schválne a eště volá hasiče no omg ja bych to uhasil troskou vody a ne hasici mg
 
 
Datum: 01. září 2010 14:04
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle je tottal kokot...mohl to uhasit, a beztak to zaalil sám at si tam píše co chce.
 
 
Datum: 01. září 2010 13:38
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci. mam nekolikproblemu.za a JAk muzu srovnat smajdavou rozetu?za B puli sem motor na pionorovi 21 a kdyz sem rozdelal spojku tak sem si vsiml ze ten spojkovej kos ma volny ty tycky je jich 5 ktere maji nakonci ty drazky na pojistky Vadi to ze to je volny?chci se pak dale zeptat co muze byt ze se mi docela dost hreje motor...myslel sem ze to je chuda smes ale tim to neni svicku mam n15c...zacalo se to prehrivat v cervenic v tech vedrech a od ty doby se to occa po 20 minutech prehriva a prestava tahnout v cem to muze byt?Dales se taky chci zeptat jaka orig. barva modry na pio?a jeste jedna otazka nastvoval sem volnobeh a i kdyz mam skoro sroubek na konci porad sou otacky nizke co to muze byt?karbec je cistej....diky moc vse je to na pio21.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o      IP: uživatel10321    
motor je po go...valec je ok...jenom muze to delat velky predstih?
 
 
Datum: 01. září 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v červenci v těch v těch vedrech se mi přehřejvala i čezeta, která se jindy ještě nepřehřejvala.. prostě moc velký vedro.. kdyžtak zkus vyčistit žebra, víc s tim asi nezmůžeš (za předpokladu že ostatní máš v pořádku)...
 
 
Datum: 01. září 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
S tím roznejtováním těch tyček souhlasím taky jsem to dělal ale ať ta rána není až moc velká aby jsi nezmáčkl drážku na druhé straně co se nasazuje segrovka co drží misku s pružinou::::ničeho se neboj uvidíš že máš na kladívku momenťák.
 
 
Datum: 01. září 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nepřidřel si válec? Jinak ty tyčky normálně většinou zpravíš, ty nejty sou vyrachtaný, párkráď do nichj bouchni kladivem přes majzlík a máš na pár motohodin klid.Jinak, nedrží ti volnoběh? Může to dělat už dost vytlu%cený šoupátko na místě kde dotahuješ šroub volnoběhu, popřipadě špatné gufero pod primárem. Velké ohřívání motoru může dělat i málo oleje v benzínu při velkých vedrech, malá hladina v plovákovce,Jehlu v karbecu dej 2 drážku z vrchu.
 
 
Datum: 01. září 2010 13:43
 
 
 
 
Jméno: Johnny15      IP: uživatel5695    
myslím výfukové koleno :-D
 
 
Datum: 01. září 2010 13:11
 
 
 
 
Jméno: Johnny15      IP: uživatel5695    
jestli to je volný myslím že to vadí ale nejsu si na 100% jistej. že se přehřívá a netáhne no skus vyčistit píst hlavu válce výfukový kanál vyfukové joleno a výfuk od karbonu a asi to bude chtít novy píst kroužky nebo aji výbrus . jo a ta modrá sice nevím jestli jeto originál ale měto připadá že je. asi origo modrá barva ral 4400
 
 
Datum: 01. září 2010 13:10
 
 
 
 
Jméno: Johnny15      IP: uživatel5695    
čau draci potřebuju tohle dořešit http://www.fichtlkramek.cz/pokec2/olej-mazani-pomer/id163633.html a rovnou se zeptat jakej olej je lepší Shell sx2 advance nebo mogul TSF díky za rady draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel10228    
ja se priklanim za mogul tsf me snim fichtl jede jak drak oproti shell mam odskouseno do poradneho kopce
 
 
Datum: 01. září 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
shell
 
 
Datum: 01. září 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: zdenda      IP: uživatel606    
jednoznačně Shell sx2 advance, mustang jede výborně i v níských otáčkách a moc nečudí ,MOGUL TSF je do sekaček ,motorové pily atd... je dělanej pro vysoko otáčkové motory ,prostě mojemu fechtlu nevoněl , tak jsem ho vyměnil za Shell...spokojenost.....
 
 
Datum: 01. září 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: Sharker_work      IP: uživatel3429    
lepší bude ten TSF, je to polosyntetika a taky je o dost dražší.. ale ten rozdíl na fichtlu nemáš šanci poznat, maximálně v karbonování, že ten shell oproti mogulu o trošku víc karbonuje, ale je to srovnání mezi těmahle dvě ma olejema, ve srovnání s M2T nekarbonuje ani jeden...
 
 
Datum: 01. září 2010 17:36
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, tímto vám chci ukázat svůj web, kde mimo počasí je také sekce jawa 23. Zde budu popisovat můj stroj, se kterým se chystám na závody. Budou zde napsány moje úpravy a a úspěchy, či néúspěchy. Zatim tam však z obsahu moc není, však doplnim i nějaké fotky brzy! http://www.meteostrankykojetice.wbs.cz Dík za návštěvu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2010 10:49
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D
 
 
Datum: 02. září 2010 10:49
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel1859    
jen aby to nebylo pořád nahoře....
 
 
Datum: 01. září 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: grego3      IP: uživatel10092    
Zdravim,co si myslite o tom že bych udělal z fichtla neco takovyho: httpwww.seitz.usrecaiha_trail_breaker.jpg co myslite vim ze to nebude tak vypadat ale precena kros po poli, v zimě na sněhu chcu aby tomělo vysokej záběr nebo zadni kolo-obrovskej drapak a vepredu lyže.To by bylo hodně dobrý.Na kros po zasněženym poli kde je 25cm sněhu by to bylo super.Nema někdo z vas neco takovyho doma?Případně jestli by mě mohl poslat fotky.Fakt diky.Čus -) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: grego3      IP: uživatel10092    
 
 
Datum: 01. září 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: milda123      IP: uživatel9236    
Cau pls jak zjistim jakou mam velikost pistu a krouzku.popripade ajkej mam vybrus????aniz bych to musel kuchat....dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2010 12:01
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sharker 487 byl rychlejsi :-D
 
 
Datum: 01. září 2010 12:01
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prumer pistu zjistis budto suplerou, nebo je na pistu vyrazenej
 
 
Datum: 01. září 2010 12:01
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sundáš hlavu válce, na pístu je vyražený číslo výbrusu, nultý výbrus je 38,00mm, 1 znamená první výbrus o velikosti vrtání 38,25mm a každé další číslo znamená o 0,25mm víc
 
 
Datum: 01. září 2010 12:00
 
 
 
 
Jméno: dachl-20      IP: uživatel9121    
čau chci se zeptat když dám nový píst a nové pístní kroužky tak jak pak musím zajíždět a kolik km se to zajížní a jak se jezdí při zajížnění díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2010 10:53
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Ano pokud je závada na pístu nebo kroužcích, ale neni nic s válcem tak proč dělat vybrus proste koupím kroužky a píst a hotovo..
 
 
Datum: 01. září 2010 10:53
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to uplně normální. Kroužky jdou do háje dřív než válec... Zajíždí se to cca 100 kilometrů s větším množstvím oleje v benzinu
 
 
Datum: 31. srpna 2010 23:42
 
 
 
 
Jméno: Lukin      IP: uživatel10320    
Nevím,co děláte,je uplně normální měnit píst s kružkama bez výbrusu,musel jsem to tak dělat už mockrát,když je malá kompres a válec je v dobrém stavu,tak stačí vyměnit jenom toto a nemusí se dělat nový výbru.
 
 
Datum: 31. srpna 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko: to se dnes dela misto vybrusu :-D
 
 
Datum: 31. srpna 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hm...mě by to taky zajímalo...nikdy jsem neměl důvod měnit píst a kroužky bez výbrusu :-D leda že by píst rupnul nebo tak něco? :-)
 
 
Datum: 31. srpna 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
hm...omg proc se ho ptas na takovou vec ?? to mění snad hodne lidi ne
 
 
Datum: 31. srpna 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel6603    
a proč měníš píst a kroužky jestli se můžu zeptat
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel10072    
řekl bych tak 200km ale hlavne nehonit v otackach a jezdit pomalu a hlavne nesmi jet 2 lidi pouze jeden
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude stačit tak 100km, prostě do první nádrže dej víc oleje...
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
Zdar draci,mám Jawu 350/640 a chci se zeptat,budu ji mít po výbrusu tak jakým olejem a v jakým poměru mám zajíždět?Nechci to podcenit,díky všem za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 23:50
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky jsem zajížděl motorku takovým stylem že jsem jezdil nejpomaleji co to dalo... No a po záběhu mi to vůbec nechtělo jet,bylo to líné,slabé,pomalé a když jsem asi 50x sjel dvoukilometrový kopec který byl pěkně prudký na plný plyn s přetočeným motorem tak tepve se to probralo a jezdí to normálně... to chce prostě jet těch 60,pak to vytáhnout na stovku,jet třeba pul minuty kilem a pak zase klesnout na 70,chvíli jet 70 a potom zase 90-100 prostě tak to střídat ale s rozumem... já tot ak zajíždím už léta a po zajetí mám vždy nejlepší motor ze všech jawařu od nás z okolí
 
 
Datum: 31. srpna 2010 23:50
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jetmárek: četl jsem že neni dobré jezdit po celou dobu záběhu v konstantní rychlosti. Motor si musí zvyknout na všechny režimy,takže i v době záběhu je potřeba ho pořádně vyhnat do větších otáček ale jenom jednou za čas a krátkodobě.
 
 
Datum: 31. srpna 2010 23:46
 
 
 
 
Jméno: Jetmárek      IP: uživatel8793    
Zdravim. ja mam tu samou masinu... a taky po vybrusu... budu mazat MOGUL TSF polosyntetika je to cajkovej olej? A chci zajizdet. tim stylem... ze az si ji vyzvednu ze servisu ttak u nas je takova karasna dlouha rovina.. cca 40km... tak ze tam poslu za 4 rychlost tak 60km/h.. a pofrcim tuhle rovinku tam a naspatek... a druhej den znova... a treba po 500 km bych zacal pridavat... slo by to tak???? pomer 1:33 :-) a kolik km se ma zajizdet?? mel jsme uz jednu cz 25O/455 a po 5OO km uz litala jak drak... 115 bez probelmu.. a jedina znamka pridreni nebo ..tak .. a to uz dostaval kour jako blazen :-) dikes moc za rady :-)
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakymkoli dvoutaktním se specifikací API-TC, poměr bude nejspíš v příručce, ale já bych dal 1:33, aspoň prvních tisíc km
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
cau potrebuju prehodit papiry z 450 na 455 myslite ze kdyz prehodim stitek s SPZ ze to projde? resim jak to udelat s cislem motoru kdyz to bude jinej tym jestli to projde?? jestli to jde oficialne!! pokud ne tak musim si pucit od kamose 450 hodit nane cisla a pak nechat vymazat cislo motoru, to je ta slozitejsi verze, ale bezproblemu. A koukaj na cisla na ramu?? ja vim akorat to ze kdyz chci vymazat cislo mortoru tak musi bejt jiny cislo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
tak to tedy udelam slozitejsi verzi
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
175 a 250 ti asi fakt neprojde, a ohledně čísel, mě na STK kontrolovali jenom ty.. Výmaz čísla motoru udělat můžeš nicméně ti furt musí souhlasit typ motoru, a to 450 a 455 nikdy nebude
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: jawass;      IP: uživatel9121    
čau četl jsem v jedné knížce o fíkoch že se dá dát převodovky z jawa nebo čz 175 a na motor z fíky a mám pak 4 stpnovou převodovku myslíte že je to pravda a že to jde to pak musím dát i řadící automat a to by pak bylo že bych měl na stratování a řazení jednu páčku nebo jak díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2010 12:00
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasný pasuje tam z čz 175 ale nevim model tady je vo tom celý článek http://www.jawa-50.cz/clanek/clanky-z-casopisu-svet-motoru-ctyrstupnova-prevodovka-pro-pionyra.html Ale dnes už to asi těžko někde seženete a jestli jo tak si připravte balik :-D
 
 
Datum: 01. září 2010 12:00
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale z naky motorky tam pasuje 4stupnova prevodovka mysli ze sem to nekde cet :-)
 
 
Datum: 01. září 2010 11:52
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako co tady píšeš mi příde jako absolutní hovadina...
 
 
Datum: 01. září 2010 10:06
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
U moji cz 175, mi jdou spatne rychlosti, jednicka tam treba skoro vubec nejde dokud neotocim zadnim kolem, nebo to tlacim na neutral a z niceho nic tam skoci rychlost, chtel bych se zeptat jestli to muze bejt jenom spojkou a nebo uz pulit..diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2010 18:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sharker: jo, jasný, já to blbě přečetl, myslel jsem že mu tam prostě dou blbě kvalty...
 
 
Datum: 01. září 2010 18:33
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špatně vystavující spojka ti tam nemůže sama házet kvalty z neutrálu, na neutrál se spojka netočí (když stojí motor), takže je jedno jestli je vypnutá nebo ne, tohle vypadá minimálně na ohnuté vydličky, rozpul to a uvidíš..
 
 
Datum: 01. září 2010 12:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
můře to bejt málo vystavující spojka
 
 
Datum: 31. srpna 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, nevíte jak se dá zpravit odskakující kladívko? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2010 15:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10323    
odskakující kladívko je něco jako omezovač otáček,doporucuju minimalne jednu pruzinu navíc.....v lepsim pripade zapalovani bezkontaktní....nedávno mi psal Ultramotorkář Spářa....problém jako svině,nedotáčela se mu cestovní uprava,na moji radu dal dve pruziny a najednou to jede:-D Verim,ze dokud budes mit kladivka,kterymi proteka proud řádově v ampérech,tak budou furt problémy jak s otáčkoměrem,tak preskakujici jiskrou a jakoby dvojitou jiskrou a tudíž i x násobné namerene otáčky....taky jsem ten otackomer mel....uz sem ho zlikvidoval:-D
 
 
Datum: 02. září 2010 15:48
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj rika sa tomu ze lietá alebo odskakuje, nevládze vrátit,,skus to tak ako wobby,, http://wobby23.freepage.cz/nova-stranka-99948/ dal dve pruziny
 
 
Datum: 01. září 2010 9:03
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No asi takhle...koupil sem si otáčkoměr. a ten na 3 RS ukazuje něco přes 13 000 ot/min...což je blbost..., blbě to ukazuje jen na vysoké otáčky, otáćkoměr je nastaven dobře, kladívka nový, vačka nová...a právě na stejskyho chatu mi někdo napsal že to může dělat i odskakující kladívko takhle to myslím, tzn že se nestačí vracet při téch otáčkách.
 
 
Datum: 31. srpna 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
těžko říct čemu řikáš odskakující, ale na vině může bejt samotný kladívko, jeho oska, vačka nebo v krajnim případě ohnutej čep kliky
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli se nevraci jak ma tak je unavena pruzinka tzn vymenit kladivko a bude to OK
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odskakujici... upresni to :-)
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jak jako odskakující ?:-D koukni se , jestli se ti nehejbe ta tyčka na který je to kladívko přidělaný...kdyžtak sundej stator a z druhý strany to roztemuj důlčikem
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      E-mail:      IP: uživatel7494    
Zdravim mam takovy napad chtel bych si upravovat meho pionyra chtel bych ho nechat v origo stavu(plechy atd...)jen tam dat predni tlumice ze simsona+svetlo.Chtel bych tuningovat pouze motor.Myslite ze to je dobry napad???Diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2010 15:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10323    
Určitě. Doporučuju válec alá stejskyho cestovní či RS uprava-(koupit a nebo vyrobit)+vhodně upravenou hlavu,origo vyfuk,origo karbec a jedeš si jak pán...mužes tam este dát 90mm kliku,vlozky,centrální vyšší podkovu,nechat si od nekoho na freze upravit origo karbec Jikov na větší průměr,pripadne vetsi vrtani valce 40-41mm...doporucuju sehnat stary origo nepobouchaný vyfukovy koleno!! ty nový maj silný stěny a vevnitř jsou znatelně užší a zbytečně to škrtí motor!...jen to zapalovani bych vyměnil....to je průserový....
 
 
Datum: 02. září 2010 15:56
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle toho na co to máš? Jestli na silnici, tak bych to nechal origo.
 
 
Datum: 01. září 2010 5:37
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,prosím o radu,jestly jdou barvit plastový díly?a jak?děkuji mockrát.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
SPREJEM NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!! LOUPE SE TO!!!! jinak ja plasty na minibice natrel normalne stetcem nejakou nitrocelulozovou barvou(nepamatuju si presnej nazev) kazdopadne to vytvorilo krasnou lesklou silnou vrstvu(ani stopy po stetci tam nejsou, slilo se to dohromady) a neloupe se :-)
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo dík,rád bych ti poradil ale babetu nemám,jen sned co jsem slyšel-karbec dellorto 14mm,vyfukovy koleno skrátit aby nezasahovalo hluboko do vyfuku,spřevodovat vic toho nevim sorry...
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel10310    
Jo jde to. Mě lakovali plastový díly na hondě v lakovně, ale mělo by to jít i normálním sprejem. Před lakováním jestli to je jen poškrábaný tak se to musí vybrousit zakitovat a přestříkat (přesprejovat). Nemam zkušenost s celoplastovými díly, no tomto plastu byla pod barvou taková bíložlutá vrstva. Kdyby jsi mi na oplátku poradil nějakou fintu na zrychlení babetty bylo by to supr :o)
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Myslim že sprejem no problem..........
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: pupek      IP: uživatel8888    
Zdarec nevíte někdo jak rozdělat šneka co pohání tachometr u pincka konkretně potřebuju dostat ven tu hřídelku na kterou se napojuje náhon tacha. Pls. jak se to dá vydělat musi se to rozlisovat nebo to jde jen nějak vyklepnout? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: pupek      IP: uživatel8888    
No a kde je ten klinek na to maly kolo šneka?? pls
 
 
Datum: 01. září 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Po tom co sundáš celej ten náhon vydloubneš ten velkej pojistnej kroužek a pod nim velký kolo šneka. Pak nějakou tyčkou vymlátíš klínek co zajišťuje malýho šneka a pak to celý vymáčkneš na druhou stranu než se napojuje náhon
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:30
 
 
 
 
Jméno: Hannz      IP: uživatel5620    
čus,jde to uplně jednoduše,sundej rozetu z kyvky,vyraž tu trubyčku co je v ty rozetě a vede skrz ložizko a kyvku,pak vem stahovák nebo ten hlník co je v něm ten šnek na tachometru pomalu dokola šroubovakem pač sty rozety todů a máš to sundaný,potom už to stoho hlníku vydloubneš
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaues draci, po delší době mám na vás opět jednu otázku. Plánuji zrenovovat pařízka 555. Některé části tam chybí, proto se vás chci zeptat, zda-li jsou některé části totožné s jinýma jako například jestli stupačkový kříž pasuje třeba z 20 nebo 21. Dále taky jestli bowdeny pasují z ostatních pionýrů. Nemůžu si teď vybavit uplně všechny díly proto bych byl rád kdybyste napsali o čem víte že pasuje, dost by mi to pomohlo. Díky předem za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj dík, no doufam že to neni nedostatkové zboží :-) ok ty bowdeny snad problém nebude :-)
 
 
Datum: 31. srpna 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel5908    
kříže stejný nejsou co vim,ale na burze jsou běžně k vidění...jinak bowdeny tu myslim sesa má na 555tku:-)
 
 
Datum: 31. srpna 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw, sry za OT, ale je tu hodne lidi co to budou vedet. Takze: Budu kupovat VAZ 2101, ale kdyz pridam prudce plyn 0 - plnej tak se motor utopi. Jde na karburatoru nastavit bohatost smesi ? Kdyztak o kolik ma bejt povolenej ? Bohuzel nemuzu na to ted kouknout. Dalsi vec: Je v ni ted zbytek Specialu, ale v okoli uz Special neprodavaj. Cetl jsem, ze prej ten motor umi chroupat bezolovnatej benzin. Je to pravda, nebo je to blabol a mam radsi nalejt Aditiva ? dik vsem a jeste jednou sry. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2010 0:00
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Motor žigula má hlavu z hliníkové slitiny a sedla ventilů jsou v hlavě zalisovaná a jsou tvrzená, takže žádné draslíkové aditivum není nutné. Aditivum je nutné v případě, že jsou sedla vyfrérované přímo v litinové hlavě např. Škoda řady 1000 MB- 130L nebo starší Ford Siera. Když tak se mrkni třeba na forum.ladaklub.com tam o těchto vozech najdeš informací dost.
 
 
Datum: 02. září 2010 0:00
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Určitě adytyva...!...vypálili by se sedla ventilů a pak už to nepojede...
 
 
Datum: 01. září 2010 14:32
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ze to 120 a spol nepoberou to vim, jen jsem slysel tohle. Tak ja tam ty aditiva radsi lejt budu oni zase nestojej svet
 
 
Datum: 01. září 2010 10:51
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli budeš brát bezolovnatý benzin, tak do něj rozhodně aditiva přidej. Ten motor pojede bez aditiv ze začátku uplně normálně, pomalu ale jistě se ti budou opotřebovávat sedla ventilů které na bezolovnatý benzín nejsou dělaná. Nevím jak VAZ ale znám kámoše který do škodovky aditiva nepřidával a teď mu ventily klepou jak šicí stroj... jestli se v něčem mýlím tak mě opravte...
 
 
Datum: 01. září 2010 10:30
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s tim ,ze bych to sesteloval podle prirucky ani nepocitam ma to najeto minimalne 100 000 kilaku, ale jenom tak orientacne abych vedel a dik
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
natural to pobere no problemo,no a tu bohatost musíš pořád zkoušet , protože ten motor už má něco najeto a pochybuju o tom že ti půjde seřídit podle příručky..
 
 
Datum: 31. srpna 2010 21:25
 
<  1039  1040  1041  1042  1043  1044  1045  1046  1047  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 14:02:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu