Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 zdarec nemáte někdo kohoutek na jawu 21 mě strašně teče benzín a zbytečně stracím benzín a mám rezervu dole a navrh normal co stim těsnění jsem měnil asi 3x a furt to teče poradte dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2010 18:09
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Ja uš sem je měníl 3x  a furt to teklo tak jsem tak jesem je nasral a dal jsem novou pružinu  .
Datum: 04. září 2010 18:09
 kdyz tece pres packu tak kup novou gumicku..stoji 9 kc
Datum: 04. září 2010 14:36
 kdyz tece pres packu tak kup novou gumicku..stoji 9 kc
Datum: 04. září 2010 14:35
Jméno: Jawa50
IP: uživatel5056
 pravěže přez pačku to teče a jak se da stoho vyndat ta trubicka?
Datum: 04. září 2010 11:05
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Jestli teče přez páčku,dej silnější pružinu. Teče-li ve spoji dvou polovin kohoutu ,dej fíbrové těsnění a totéž platí ve spojení
s nádrží. Co se týká rezervy ,můžeš mít jinak nasazenou trubičku nebo jinou páčku. Může být i stržený závit v prostoru
páčky.
Datum: 04. září 2010 7:42
Jméno: zetoras
IP: uživatel8804
 Zdravim, Je nějake zakladni nastaveni bohatosti směsi na karburatoru u Jawy 350/632(634) ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2010 7:30
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Pro karburátor 2926 SBDb s HT 115 (2802) : jehla 3.z ,regulace vzduchu 1/2 - 1a 1/2 ot. Pro karburátor 2926 SBDb s HT 92
(2801) : jehla 2.z,regulace vzduchu 1/2 ot.
Datum: 04. září 2010 7:30
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 cus znate nejaky dracice co jezdej na pionyrovi nebo tak?ja ze sem skoro zadny nevidel
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2010 22:13
 tak to je drsny  jo existuji holky dračice i na silnejsich strojech
Datum: 06. září 2010 22:13
 tady létá jadna holka na mustangovi,má na to i řidičák a je jí 16 let... Pak tu jezdí jedna borka 17ti letá bez papírů a řidičáku na třindě 634,začínala na kývačce 125. Z ní máme fakt respekt
Datum: 03. září 2010 22:04
 kamoška má mustanga
Datum: 03. září 2010 22:02
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Zdravičko,mám dotaz a sice jestli má nějakej vliv to že mi kladivko u pionyra nedosedá celou plochou na kontakt,a jestli se to dá nějak spravit,aby to kladivko pěkně dosedalo celou plochou,díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2010 17:58
Jméno: Fogi
IP: uživatel10313
 Neboj se toho a tím šmirglem to zarovnej..nic se nestane  zarovnavl sem to minuly rok a ted sem celou sezonu jezdil a bez problemu
Datum: 08. září 2010 17:58
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Mi fík líta i když nedoseda celou plochou kladívka
Datum: 04. září 2010 23:11
 Taky na to tady koukám, ale přisahám že já kupoval kladívka za 120 kč u nás v mototechně.
Datum: 04. září 2010 14:24
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mě se taky u nových kladívek stává že nedosedají celou plochou na sebe( a to někdy dosti značně) normálně ohni kovadlinku(dolni čast) tak aby sedělo kladívko pěkně rovně celou plochou a je vše ok
Datum: 04. září 2010 12:27
 vačku to jo ta je dražší ale i tady se dívám že ceny se pohybují kolem 30kč za kladívko i kontakt
Datum: 04. září 2010 11:59
 No to si ze mě déláš srandu  kupoval sem vačku, za tu sem dal 109 a za kladívka 120, a byli klasické.
Datum: 04. září 2010 10:37
 120 klasické? mě stojí u nás kontakt 22 korun a kladívko 38
Datum: 03. září 2010 22:53
 A jinak mě kladívka obě části stály 120 kč.
Datum: 03. září 2010 22:38
 No nevím možná kecám, ale můj déda dal ruku do ohně že celá dotyková plocha kladívek je ze stříbra.
Datum: 03. září 2010 22:38
 jako celý ten váleček ten co je na tom tělesu kladívka? Kdyby to bylo ze stříbra tak to si piš že by to nestálo 40 korun. Ten váleček (kontakt) nevim z čeho je a na jeho povrchuje nanesena vrstva stříbra
Datum: 03. září 2010 22:35
 Malinko té poupravím. Ano je tam vrstva stříbra...ale je to celý střibrný, ne jen něco, ale celá ta dosedací plocha je ze stříbra.
Datum: 03. září 2010 22:26
 Smirkový papír? ti hráblo to ani neskoušej chlape... Na kontaktu kladívek je vrstva stříbra a ty když to zbrousíš tak to stříbro pujde do prčič a budou se ti kontakty opalovat a tvořit se na nich pecky... Je normální že to nesedí celou plochou ale nesmí to být vyhlé někde uplně pryč v tom případě bude už vymlácená taková ta guma v kladívku.
Datum: 03. září 2010 22:10
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Diky  ,zitra to zkusim
Datum: 03. září 2010 22:05
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 vem si smirkový papír jemný a tím to zarovnej tak aby to sedělo celou plochou. Musíš to zabrousit
Datum: 03. září 2010 21:52
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 anketa jaký olej používáte 1 M2T za 2 Shell Advance SX 2T za3 Mogul TSF za 4 jiný dal jsem to jsem jentak kdo maže ten jede
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2010 20:17
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 Shell Advence VSX z nouze Shell Advence SX
Datum: 04. září 2010 20:17
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 4,jinak 5
Datum: 04. září 2010 9:49
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 SUPER 2 Stroke DENICOL lubricants (130kč). Minerální nekouřivý olej i pro oddělené mazání.
Datum: 04. září 2010 7:57
 5 ....  .....debilni dotaz...hestli se nudis tak se namasiruj šaška...
Datum: 03. září 2010 21:20
 5,smažte to to někdo,je to tu furt dokola
Datum: 03. září 2010 21:00
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 volim variantu 4 Husqvarna a potom i variantu 5
Datum: 03. září 2010 20:55
 sem pro možnost čislo 5
Datum: 03. září 2010 20:49
 Přidávám i možnost 5 pro kterou by měli hlasovat lidi kteří si myslí že autor tohodle příšpěvku je k**ot
Datum: 03. září 2010 20:47
Jméno: 05
IP: uživatel8535
 ahoj jaky je prosim vas gufero na hrideli klikovky u pionyra 05??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 20:30
 Je tam gufero 15x35x7
Datum: 03. září 2010 20:30
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 čau draci chtěl bych se zeptat jaký je rozdíl mezi 2kroužkovím a 3 kroužkovým pístem díky za rady draci ad vám to jezdí v poho
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2010 9:23
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 díky za rady
Datum: 04. září 2010 9:23
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 DAVID: a spokojenost? jak to jezdi ?
Datum: 03. září 2010 21:46
Jméno: David
IP: uživatel7431
 ja jezdim 1 krouzek sila krouzku 1mm
Datum: 03. září 2010 21:20
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 A vlivem tření u 3K je i větší zahřívání motoru ja ho mám a jede to s tím slušne a i rychle.
Datum: 03. září 2010 20:48
 Jéé tahle otázka už tu je nepočitatelně...takže začnu. 3K má větší tření, lepší tah, menší spotřebu paliva, menší točivost motoru, u 2K je to naopak...nemá tak dobrej tah, ale zas větší rychlost,.
Datum: 03. září 2010 20:32
Jméno: Nunik
IP: uživatel8793
 Cau draci.... co rikate na kombinaci silne dvojiky a 10zubeho sekundarniho kolecka ? predpokladam ze to pojede pomalu ale na fichtl na cup v pohode ne? ze by to u tu 3 mohli lip vzit co? jen se ptam.. nechci tu rozjed nejakou ostrou scenu.. jak je to tady v posledni dobe bezny..  dikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2010 9:47
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja jezdil taky 10 sekundár(ted jsem přeztoupil an 11 primár) a dá se to krásně,ALE s převodovkou tak jak je original, žadna silna dvojka, jelikož jestli ti pionýr jede slušně tak na tratích jezdíš jen 2kou a trojkou...
Datum: 04. září 2010 9:47
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Zdravím , zase bych potřeboval poradit \\\\r\\\\nKdyž chvíly jedu tak mi to začne cukat a strácet výkon ale nacupuju za jízdy benál a začne táhnout a frčím dál je to špatným zářezem na jehle , špatná hladina v plováku nebo to chce větší trysku ? mám mustanga a mám tam 68 trysku
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2010 12:35
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 předem řikam že tu nechci do někoho rýpat.. Greadr: zkus se trochu logicky zamyslet, aby to jelo musim držet "cupovak", co s tim vlastně dělám?- zatlačuji plovák dolu, co se stane?- otevře se ventil a do plovákovky se napouští více benzínu a jede to, co bych měl dělat abych za jízdy necupoval?- neco aby se to vyrovnalo tomu cupování- ohnu plíšek nad plovákem nahoru aby se tam napouštělo benálu víc jako u cupování- co se stane?=pojede to!
nmevysvětlil jsem to moc dobře, ale doufám že jste pochopili co jsem tím myslel...
Datum: 04. září 2010 12:35
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 dík
Datum: 03. září 2010 22:50
 Nahoru
Datum: 03. září 2010 20:34
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 takže mám ten plíšek příhnout nahoru nebo dolu ?  abych tam toho teklo více
Datum: 03. září 2010 20:25
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 co tady melu sorry no jde tam málo paliva bude to chtit nastavit hladinu v plovákovce
Datum: 03. září 2010 20:17
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 co tady melu sorry no jde tam málo paliva bude to chtit nastavit hladinu v plovákovce
Datum: 03. září 2010 20:17
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 co tady melu sorry no jde tam málo paliva bude to chtit nastavit hladinu v plovákovce
Datum: 03. září 2010 20:17
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 jde ti tam málo benálu nastav věčí bohatost směsi
Datum: 03. září 2010 20:14
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec jen tak si jedu na čz 250 a najednou cítím že se mě světšily otáčky volnoběhu jak kdyby to někdo rychle tu trysku utáhl tak sem to scípnul pak to zase nastartuju a tak 5 sekund dobrý volnoběh supr a najednou zase otáčky uplně vyletijou a furt se drží na těch vysokých když jedu a přidám plyn a pak uberu tak to nechce spadnout na ty malý otáčky ty co tam mám naštelovaný podíval jsem se na svíčku a byla na ní jakoby kapka vody sem tam jak jsem jel to střelilo do karbecu udělalo to tokovej modrej kouř nevim nevim pomozte prosim diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2010 8:04
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Může to být i netěsnícím guferem pod zapalováním.
Datum: 04. září 2010 8:04
 falešněj vzduch, špatný těsnění...
Datum: 03. září 2010 23:22
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Zapalování předstih odtrh bych řekl ale moc o dvaapulach nevim
Datum: 03. září 2010 20:45
 Ahoj SESO chci se zeptat ,ty už tady nemáš výfukové koleno s falcem? Nutně bych jedno potřeboval  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2010 12:05
 no já měl za to že ten falc je tam proto aby to doslova nevyfouklo těsněni z vyfuku
Datum: 04. září 2010 12:05
 a udajně ty s falcem jsou kvalitnější... já mám bez falce a po dvou měsících se mi chrom změnil na matnou šedou barvu,prej se to u kolena s falcem stát nemůže jsem tu slyšel
Datum: 03. září 2010 21:26
 To je taková ta zarážka k výfuku, ale hlavné to slouží k tomu aby ti to tam tolik nefoukalo....
Datum: 03. září 2010 20:34
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 jsem začátečník a proto se ptám co jeto falec ? díky
Datum: 03. září 2010 20:15
 =-O
Datum: 03. září 2010 20:00
 bude za mesic,,,
Datum: 03. září 2010 19:35
Jméno: michalj21
IP: uživatel6220
 zdravícko mam jawu 350 354 spatne startuje ale jak chytne tak motor jede jak hodiny nevite cim by to mohlo byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 7:36
 kdyz zlobi baterka je to prdel no ale mel jsem vybitou baterku tak ze mi ani kontrolka na dobijeni misty nesvitila ale asi po 15 minutach tlaceni a nakopavani to nastartovalo na nakopnuti ale byli to nervy no
Datum: 14. září 2010 7:36
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 To mi dělala slabá baterka...
Datum: 04. září 2010 20:40
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 napr. svicka  nebo ji malo nacupujes..... ( zapnout kohoutek tak aby tekl benzin  poradne nacupovat... 3x4 slapnout bez klicku.... pak zamacknout klicek a nakopnout  )
Datum: 03. září 2010 19:18
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 04. září 2010 13:00
 hmm,, tak to sa nedivím že máte strhané závity v hlave keď sviečku od krúcate za tepla... normálne si choj zajazdiť vôbec ho nemusíš hnať na plný plyn, zohrej ho na pracovnú teplotu, vypni motor počkaj kým vychladne a kukni sa na sviečku. Ale bohatosť poznáš aj podľa toho ako ide fichtl za plynom.
Datum: 04. září 2010 13:00
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 To ti fik vydrzi 6 minut na benal v karbeci jo ?
Datum: 03. září 2010 21:24
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 Tak to delas spatne, dela se to, ze rozjedes stroj naplno, jedes naplno nejkaou dobu a ihned ho chcipnes, pak se kontroluje svicka... To co pises ty, je k nicemu.
Datum: 03. září 2010 19:55
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 ja to dělam tak že zapnu benzin a pak ho hned vypnu a motor běží asi tak 6 minut a tak chcípne
Datum: 03. září 2010 17:53
 Bohatou směsí...jestli to jen nastartuješ, a vyndáš svíčku tak bude vždy černá...ale nesmí bejt mokrá. Musíš jed 2 km na plnej plyn, pak hned chcípnout motor, a pak se teprve zkoumá barva svíčky.
Datum: 03. září 2010 17:49
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Zdravím napadlo mě jestli nejde udělat nějak po domácku nebo nějak Speciální chlazení na fichtla máte někdo stím skušenosti ? je to pitch*vina ale proč se nezeptat
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 23:37
Jméno: Gori
IP: uživatel10329
 stejski neni jediny ktori ma vodou chladeneho speciala... jedne pan ma presne taq isto riesene chladenie hlavi ako stejski ! klobuk dole!
Datum: 03. září 2010 23:37
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 jj souhlasím z Mischelnike
Datum: 03. září 2010 20:18
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 delaji se hvezdicove hlavy.. pak se montuji dalsi zebra na hlavu a valec... deleji se tunely na valce.... a udelat chlazeni s chladicem je uz trosku jina vec  bez vzručnosti.. a vecí na to potřebných to neuděláš... jinak napr. STEJSKY... to dokazal.. a vypadalo to zajimavě
Datum: 03. září 2010 19:26
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 jak se vylepšuje válaec aby to líp chladilo ?
Datum: 03. září 2010 18:49
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Jak speciální..podle otázky ani nevíš co chceš..
Datum: 03. září 2010 16:30
Posl.aktualizace: 03. září 2010 21:33
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hlavně bych se bál, jak tam píšou, že se to začíná "kousat".... pokud pak nezmáčkneš rychle spojku, můžeš oddělat celý motor a jsi tam kde byl pan Baťa s dřeváky. Hlavně u moderních 4V 1000ccm bych chtěl vidět jak dáš beztrestně plný plyn. jako 300 km/h po okresce.... nevím nevím jak by to dopadlo. to radši jezdit alespoň u 2T motorek 300 km volněji a pak už to je dobrý. U 4T motorek stačí těch 500-600 a můžeš taky jezdit. Rozhodně by tento způsob "zajíždění" chtělo zkusit na zkušebním motoru.
Datum: 03. září 2010 21:33
 no jo motor sa musi dostat co najrychlejsie na provoznú teplotu,,,ale ze preto novy motor vytocit na vsetky kvalty na max a potom len ked uz chce zadret pustit plyn ... divny clánok
Datum: 03. září 2010 19:49
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No zajímavé. Ale jakmile se to začne zakusovat, mohlo by se přijít o motor a pak jedině výbrus. Nevím jestli to je dobrý nápad. Zase na druhou stranu s tím rychlým zahřátím mají pravdu. Ale po pravdě: studený olej nemaže tak dobře jako olej teplý, nehledě k tomu, že je potřeba chvíli času, než se dostane na všechny místa v převodovce a to jak u 2T tak 4T. Dokonce velké 4T moderní motorky mají v manuálu napsáno, že se má motor nejdříve pomalu zahřát na provozní teplotu (vč. oleje), který se musí dostat na všechny místa (mají čerpadlo) a dokonale promazat všechny součástky. Když se tento olej tam nedostane a dáme plnej, tak se díly rychly opotřebí ne-li zadřou. to je můj názor.
Datum: 03. září 2010 18:11
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 cau draci delam GO na fika.. a dostal jsem se k otazce.. co stema pouzdrama co jsou v karterech.. na prevodovku... me se zdaji docela v dobrym stavu... a newim jak moc narocny je vymenit.. a pokud je to vubec nutny je menit??? dikes za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 19:50
Jméno: hh
IP: uživatel10330
 musej.. všechny jsou dělaný na malinko menší průměr a ty si je upravíš tak, aby v nich hřídel neměla žádnou vůli, ale mohla se otáčet..
Datum: 03. září 2010 19:50
 a co ty co tu má Sesa?ty se nemusejí vysoustružit?
Datum: 03. září 2010 19:47
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 prave ten vystrudnik bude docela problem no uvidime no  ale dik
Datum: 03. září 2010 14:40
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 je nutný je měnit pokud v nich má hřídel nějakou větší vůli. Mění se úplně stejnym způsobem jako ložiska. Po výměně je obvykle nutné je výstružníkem vysoustružit na průměr hřídele.
Datum: 03. září 2010 14:04
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 Čau draci pls porádíte mi jak udělat abych měl podsvícenej tachometr. Po případě kde bych mohl koupit nějaká světílka.\r\nDík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 16:57
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Mám tachometr podsvícený dvěma 5mm bílími led s rovnou ploškou (tyto led zajišťují větší úhel svícení než obyč. led) a mám je zapojený antiparalelně, tzn. že každá led svítí na jednu půlvlnu střídavého napětí co vyrobí magneto a celé to mám uchyceno i s odporem na vystřihnutém proužku z PET lahve, ze kterýho z jedné strany koukají ty 2 led a ty jsou vloženy do otvoru na tachometru, vše perfektně sedí a funguje to na 100%
Datum: 03. září 2010 16:57
 Mám tam jednu červenou ledku, napojenou na krabičku s dvěmi tužkovými bateriemi, a večer když jedu, vydím krásně. akorát sem měl problém ledku uchytit do tachometru...
Datum: 03. září 2010 16:21
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 když sem to kupoval tak tam měli i malý třewba po dvou nebo potřech..
Datum: 03. září 2010 16:09
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 je na 12ct voltů,ale 9v to taky usvítí a nesvítí to špatně viz.foto..ale s 12tkou to bude ještě lepší
Datum: 03. září 2010 15:57
Jméno: MB
IP: uživatel5908
Datum: 03. září 2010 15:56
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Nebo si někde sežeň nějakej led pásek..vyfotím ti co mam já..
Datum: 03. září 2010 15:48
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 Dík asi to zkusim s modrýma LEDkama
Datum: 03. září 2010 14:51
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 a nezapomeň na omezovací odpůrek správné hodnoty, jinak ledku do 1s odpálíš .)
Datum: 03. září 2010 14:48
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 no nejlepší tam bude dát asi tak LEDky záleží která bívají bílé červené zelene modre a dál nevim jestli jrště náky jsou jo asi ješzě žlu te jedna LEDka max tak 10 kč někde v elektru kde prodávaj hlavně žárovky káble prodlužky atd
Datum: 03. září 2010 14:42
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 no nejlepší tam bude dát asi tak LEDky záleží která bívají bílé červené zelene modre a dál nevim jestli jrště náky jsou jo asi ješzě žlu te jedna LEDka max tak 10 kč někde v elektru kde prodávaj hlavně žárovky káble prodlužky atd
Datum: 03. září 2010 14:42
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 správně je u rámečku v tachometru díra, kudy se k tachu dostává něco málo světla od hlavního světlometu. Mně osobně to stačí, nepotřebuju aby mě tachometr oslňoval, stačí že poznám kolik jedu...
Datum: 03. září 2010 14:06
 zdravim mnel bych dotaz : na jakej zarez mam dat jehlu kdys budu s fikem jezdit po lese a i mensi cross,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2010 23:44
 jak nekdo muze radit takhle nadalku....jehla se serizuje podle nastaveni karburatoru,kazdej motor je jinej takze pohrat a na jake poloze to pojede lepe a stabilneji tak to tak nech...
Datum: 05. září 2010 23:44
 jak nekdo muze radit takhle nadalku....jehla se serizuje podle nastaveni karburatoru,kazdej motor je jinej takze pohrat a na jake poloze to pojede lepe a stabilneji tak to tak nech...
Datum: 05. září 2010 23:43
 druhý z vrchu
Datum: 03. září 2010 16:22
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 pokud jede po silnici dobře a nepřehřívá se ani neztrácí výkon, neni důvod měnit polohu jehly
Datum: 03. září 2010 14:11
 Zdravím, kamarád má jawu 90, normálně se to dá nastartovat, ale chybí tomu řadicí hřídel. Dá se to nasadit bez rozpůlení motoru, třeba jako u kývačky, kde se sundá víko spojky, hřídel se namáčkne a pootočí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2010 18:47
 hele pozri to a uvidis!
Datum: 07. září 2010 18:47
 Zdar draci, mám dotaz ohledně mazání závodního motoru, který točí 9 - 10 tisíc. Raději se vás zeptám, ať to nezmrvim. Jaký mám zvolit poměr, abych nezadřel? Mám na nahoře klice klec. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2010 17:35
Jméno: michalj21
IP: uživatel10341
 kup si still do motorobych pil a davej 1:50
Datum: 05. září 2010 17:35
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Určitě 1:33 ad je to co je to..
Datum: 04. září 2010 11:48
 U těchto strojů ani tak nejde o kvalitu, jak o kvantitu oleje. Za mě 1:33.
Datum: 03. září 2010 19:35
 No což o válec, to umaže...ale ložiska na klice, futro ojnice, pístní čep. to už ti neumaže moc dobře ani 1:50, dej poměr 1:33. mín bych se netroufl.
Datum: 03. září 2010 16:23
 Jestli máš kvalitní olej tak 1:50 ale slyšel sem že se syntetickým olejem mažou fichtly i 1:100
Datum: 03. září 2010 15:28
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 1:33 nemůže nic zkazit, ale myslim že by to v poodě zvládlo i 1:40 (za předpokladu kvalitního oleje se specifikací API-TC)
Datum: 03. září 2010 13:59
|



|