Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Zdravičko,mám dotaz a sice jestli má nějakej vliv to že mi kladivko u pionyra nedosedá celou plochou na kontakt,a jestli se to dá nějak spravit,aby to kladivko pěkně dosedalo celou plochou,díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2010 17:58
Jméno: Fogi
IP: uživatel10313
 Neboj se toho a tím šmirglem to zarovnej..nic se nestane  zarovnavl sem to minuly rok a ted sem celou sezonu jezdil a bez problemu
Datum: 08. září 2010 17:58
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Mi fík líta i když nedoseda celou plochou kladívka
Datum: 04. září 2010 23:11
 Taky na to tady koukám, ale přisahám že já kupoval kladívka za 120 kč u nás v mototechně.
Datum: 04. září 2010 14:24
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mě se taky u nových kladívek stává že nedosedají celou plochou na sebe( a to někdy dosti značně) normálně ohni kovadlinku(dolni čast) tak aby sedělo kladívko pěkně rovně celou plochou a je vše ok
Datum: 04. září 2010 12:27
 vačku to jo ta je dražší ale i tady se dívám že ceny se pohybují kolem 30kč za kladívko i kontakt
Datum: 04. září 2010 11:59
 No to si ze mě déláš srandu  kupoval sem vačku, za tu sem dal 109 a za kladívka 120, a byli klasické.
Datum: 04. září 2010 10:37
 120 klasické? mě stojí u nás kontakt 22 korun a kladívko 38
Datum: 03. září 2010 22:53
 A jinak mě kladívka obě části stály 120 kč.
Datum: 03. září 2010 22:38
 No nevím možná kecám, ale můj déda dal ruku do ohně že celá dotyková plocha kladívek je ze stříbra.
Datum: 03. září 2010 22:38
 jako celý ten váleček ten co je na tom tělesu kladívka? Kdyby to bylo ze stříbra tak to si piš že by to nestálo 40 korun. Ten váleček (kontakt) nevim z čeho je a na jeho povrchuje nanesena vrstva stříbra
Datum: 03. září 2010 22:35
 Malinko té poupravím. Ano je tam vrstva stříbra...ale je to celý střibrný, ne jen něco, ale celá ta dosedací plocha je ze stříbra.
Datum: 03. září 2010 22:26
 Smirkový papír? ti hráblo to ani neskoušej chlape... Na kontaktu kladívek je vrstva stříbra a ty když to zbrousíš tak to stříbro pujde do prčič a budou se ti kontakty opalovat a tvořit se na nich pecky... Je normální že to nesedí celou plochou ale nesmí to být vyhlé někde uplně pryč v tom případě bude už vymlácená taková ta guma v kladívku.
Datum: 03. září 2010 22:10
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Diky  ,zitra to zkusim
Datum: 03. září 2010 22:05
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 vem si smirkový papír jemný a tím to zarovnej tak aby to sedělo celou plochou. Musíš to zabrousit
Datum: 03. září 2010 21:52
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 anketa jaký olej používáte 1 M2T za 2 Shell Advance SX 2T za3 Mogul TSF za 4 jiný dal jsem to jsem jentak kdo maže ten jede
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2010 20:17
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 Shell Advence VSX z nouze Shell Advence SX
Datum: 04. září 2010 20:17
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 4,jinak 5
Datum: 04. září 2010 9:49
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 SUPER 2 Stroke DENICOL lubricants (130kč). Minerální nekouřivý olej i pro oddělené mazání.
Datum: 04. září 2010 7:57
 5 ....  .....debilni dotaz...hestli se nudis tak se namasiruj šaška...
Datum: 03. září 2010 21:20
 5,smažte to to někdo,je to tu furt dokola
Datum: 03. září 2010 21:00
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 volim variantu 4 Husqvarna a potom i variantu 5
Datum: 03. září 2010 20:55
 sem pro možnost čislo 5
Datum: 03. září 2010 20:49
 Přidávám i možnost 5 pro kterou by měli hlasovat lidi kteří si myslí že autor tohodle příšpěvku je k**ot
Datum: 03. září 2010 20:47
Jméno: 05
IP: uživatel8535
 ahoj jaky je prosim vas gufero na hrideli klikovky u pionyra 05??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 20:30
 Je tam gufero 15x35x7
Datum: 03. září 2010 20:30
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 čau draci chtěl bych se zeptat jaký je rozdíl mezi 2kroužkovím a 3 kroužkovým pístem díky za rady draci ad vám to jezdí v poho
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2010 9:23
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 díky za rady
Datum: 04. září 2010 9:23
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 DAVID: a spokojenost? jak to jezdi ?
Datum: 03. září 2010 21:46
Jméno: David
IP: uživatel7431
 ja jezdim 1 krouzek sila krouzku 1mm
Datum: 03. září 2010 21:20
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 A vlivem tření u 3K je i větší zahřívání motoru ja ho mám a jede to s tím slušne a i rychle.
Datum: 03. září 2010 20:48
 Jéé tahle otázka už tu je nepočitatelně...takže začnu. 3K má větší tření, lepší tah, menší spotřebu paliva, menší točivost motoru, u 2K je to naopak...nemá tak dobrej tah, ale zas větší rychlost,.
Datum: 03. září 2010 20:32
Jméno: Nunik
IP: uživatel8793
 Cau draci.... co rikate na kombinaci silne dvojiky a 10zubeho sekundarniho kolecka ? predpokladam ze to pojede pomalu ale na fichtl na cup v pohode ne? ze by to u tu 3 mohli lip vzit co? jen se ptam.. nechci tu rozjed nejakou ostrou scenu.. jak je to tady v posledni dobe bezny..  dikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2010 9:47
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja jezdil taky 10 sekundár(ted jsem přeztoupil an 11 primár) a dá se to krásně,ALE s převodovkou tak jak je original, žadna silna dvojka, jelikož jestli ti pionýr jede slušně tak na tratích jezdíš jen 2kou a trojkou...
Datum: 04. září 2010 9:47
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Zdravím , zase bych potřeboval poradit \\\\r\\\\nKdyž chvíly jedu tak mi to začne cukat a strácet výkon ale nacupuju za jízdy benál a začne táhnout a frčím dál je to špatným zářezem na jehle , špatná hladina v plováku nebo to chce větší trysku ? mám mustanga a mám tam 68 trysku
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2010 12:35
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 předem řikam že tu nechci do někoho rýpat.. Greadr: zkus se trochu logicky zamyslet, aby to jelo musim držet "cupovak", co s tim vlastně dělám?- zatlačuji plovák dolu, co se stane?- otevře se ventil a do plovákovky se napouští více benzínu a jede to, co bych měl dělat abych za jízdy necupoval?- neco aby se to vyrovnalo tomu cupování- ohnu plíšek nad plovákem nahoru aby se tam napouštělo benálu víc jako u cupování- co se stane?=pojede to!
nmevysvětlil jsem to moc dobře, ale doufám že jste pochopili co jsem tím myslel...
Datum: 04. září 2010 12:35
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 dík
Datum: 03. září 2010 22:50
 Nahoru
Datum: 03. září 2010 20:34
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 takže mám ten plíšek příhnout nahoru nebo dolu ?  abych tam toho teklo více
Datum: 03. září 2010 20:25
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 co tady melu sorry no jde tam málo paliva bude to chtit nastavit hladinu v plovákovce
Datum: 03. září 2010 20:17
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 co tady melu sorry no jde tam málo paliva bude to chtit nastavit hladinu v plovákovce
Datum: 03. září 2010 20:17
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 co tady melu sorry no jde tam málo paliva bude to chtit nastavit hladinu v plovákovce
Datum: 03. září 2010 20:17
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 jde ti tam málo benálu nastav věčí bohatost směsi
Datum: 03. září 2010 20:14
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec jen tak si jedu na čz 250 a najednou cítím že se mě světšily otáčky volnoběhu jak kdyby to někdo rychle tu trysku utáhl tak sem to scípnul pak to zase nastartuju a tak 5 sekund dobrý volnoběh supr a najednou zase otáčky uplně vyletijou a furt se drží na těch vysokých když jedu a přidám plyn a pak uberu tak to nechce spadnout na ty malý otáčky ty co tam mám naštelovaný podíval jsem se na svíčku a byla na ní jakoby kapka vody sem tam jak jsem jel to střelilo do karbecu udělalo to tokovej modrej kouř nevim nevim pomozte prosim diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2010 8:04
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Může to být i netěsnícím guferem pod zapalováním.
Datum: 04. září 2010 8:04
 falešněj vzduch, špatný těsnění...
Datum: 03. září 2010 23:22
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Zapalování předstih odtrh bych řekl ale moc o dvaapulach nevim
Datum: 03. září 2010 20:45
 Ahoj SESO chci se zeptat ,ty už tady nemáš výfukové koleno s falcem? Nutně bych jedno potřeboval  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2010 12:05
 no já měl za to že ten falc je tam proto aby to doslova nevyfouklo těsněni z vyfuku
Datum: 04. září 2010 12:05
 a udajně ty s falcem jsou kvalitnější... já mám bez falce a po dvou měsících se mi chrom změnil na matnou šedou barvu,prej se to u kolena s falcem stát nemůže jsem tu slyšel
Datum: 03. září 2010 21:26
 To je taková ta zarážka k výfuku, ale hlavné to slouží k tomu aby ti to tam tolik nefoukalo....
Datum: 03. září 2010 20:34
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 jsem začátečník a proto se ptám co jeto falec ? díky
Datum: 03. září 2010 20:15
 =-O
Datum: 03. září 2010 20:00
 bude za mesic,,,
Datum: 03. září 2010 19:35
Jméno: michalj21
IP: uživatel6220
 zdravícko mam jawu 350 354 spatne startuje ale jak chytne tak motor jede jak hodiny nevite cim by to mohlo byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 7:36
 kdyz zlobi baterka je to prdel no ale mel jsem vybitou baterku tak ze mi ani kontrolka na dobijeni misty nesvitila ale asi po 15 minutach tlaceni a nakopavani to nastartovalo na nakopnuti ale byli to nervy no
Datum: 14. září 2010 7:36
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 To mi dělala slabá baterka...
Datum: 04. září 2010 20:40
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 napr. svicka  nebo ji malo nacupujes..... ( zapnout kohoutek tak aby tekl benzin  poradne nacupovat... 3x4 slapnout bez klicku.... pak zamacknout klicek a nakopnout  )
Datum: 03. září 2010 19:18
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 04. září 2010 13:00
 hmm,, tak to sa nedivím že máte strhané závity v hlave keď sviečku od krúcate za tepla... normálne si choj zajazdiť vôbec ho nemusíš hnať na plný plyn, zohrej ho na pracovnú teplotu, vypni motor počkaj kým vychladne a kukni sa na sviečku. Ale bohatosť poznáš aj podľa toho ako ide fichtl za plynom.
Datum: 04. září 2010 13:00
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 To ti fik vydrzi 6 minut na benal v karbeci jo ?
Datum: 03. září 2010 21:24
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 Tak to delas spatne, dela se to, ze rozjedes stroj naplno, jedes naplno nejkaou dobu a ihned ho chcipnes, pak se kontroluje svicka... To co pises ty, je k nicemu.
Datum: 03. září 2010 19:55
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 ja to dělam tak že zapnu benzin a pak ho hned vypnu a motor běží asi tak 6 minut a tak chcípne
Datum: 03. září 2010 17:53
 Bohatou směsí...jestli to jen nastartuješ, a vyndáš svíčku tak bude vždy černá...ale nesmí bejt mokrá. Musíš jed 2 km na plnej plyn, pak hned chcípnout motor, a pak se teprve zkoumá barva svíčky.
Datum: 03. září 2010 17:49
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Zdravím napadlo mě jestli nejde udělat nějak po domácku nebo nějak Speciální chlazení na fichtla máte někdo stím skušenosti ? je to pitch*vina ale proč se nezeptat
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 23:37
Jméno: Gori
IP: uživatel10329
 stejski neni jediny ktori ma vodou chladeneho speciala... jedne pan ma presne taq isto riesene chladenie hlavi ako stejski ! klobuk dole!
Datum: 03. září 2010 23:37
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 jj souhlasím z Mischelnike
Datum: 03. září 2010 20:18
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 delaji se hvezdicove hlavy.. pak se montuji dalsi zebra na hlavu a valec... deleji se tunely na valce.... a udelat chlazeni s chladicem je uz trosku jina vec  bez vzručnosti.. a vecí na to potřebných to neuděláš... jinak napr. STEJSKY... to dokazal.. a vypadalo to zajimavě
Datum: 03. září 2010 19:26
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 jak se vylepšuje válaec aby to líp chladilo ?
Datum: 03. září 2010 18:49
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Jak speciální..podle otázky ani nevíš co chceš..
Datum: 03. září 2010 16:30
Posl.aktualizace: 03. září 2010 21:33
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hlavně bych se bál, jak tam píšou, že se to začíná "kousat".... pokud pak nezmáčkneš rychle spojku, můžeš oddělat celý motor a jsi tam kde byl pan Baťa s dřeváky. Hlavně u moderních 4V 1000ccm bych chtěl vidět jak dáš beztrestně plný plyn. jako 300 km/h po okresce.... nevím nevím jak by to dopadlo. to radši jezdit alespoň u 2T motorek 300 km volněji a pak už to je dobrý. U 4T motorek stačí těch 500-600 a můžeš taky jezdit. Rozhodně by tento způsob "zajíždění" chtělo zkusit na zkušebním motoru.
Datum: 03. září 2010 21:33
 no jo motor sa musi dostat co najrychlejsie na provoznú teplotu,,,ale ze preto novy motor vytocit na vsetky kvalty na max a potom len ked uz chce zadret pustit plyn ... divny clánok
Datum: 03. září 2010 19:49
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No zajímavé. Ale jakmile se to začne zakusovat, mohlo by se přijít o motor a pak jedině výbrus. Nevím jestli to je dobrý nápad. Zase na druhou stranu s tím rychlým zahřátím mají pravdu. Ale po pravdě: studený olej nemaže tak dobře jako olej teplý, nehledě k tomu, že je potřeba chvíli času, než se dostane na všechny místa v převodovce a to jak u 2T tak 4T. Dokonce velké 4T moderní motorky mají v manuálu napsáno, že se má motor nejdříve pomalu zahřát na provozní teplotu (vč. oleje), který se musí dostat na všechny místa (mají čerpadlo) a dokonale promazat všechny součástky. Když se tento olej tam nedostane a dáme plnej, tak se díly rychly opotřebí ne-li zadřou. to je můj názor.
Datum: 03. září 2010 18:11
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 cau draci delam GO na fika.. a dostal jsem se k otazce.. co stema pouzdrama co jsou v karterech.. na prevodovku... me se zdaji docela v dobrym stavu... a newim jak moc narocny je vymenit.. a pokud je to vubec nutny je menit??? dikes za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 19:50
Jméno: hh
IP: uživatel10330
 musej.. všechny jsou dělaný na malinko menší průměr a ty si je upravíš tak, aby v nich hřídel neměla žádnou vůli, ale mohla se otáčet..
Datum: 03. září 2010 19:50
 a co ty co tu má Sesa?ty se nemusejí vysoustružit?
Datum: 03. září 2010 19:47
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 prave ten vystrudnik bude docela problem no uvidime no  ale dik
Datum: 03. září 2010 14:40
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 je nutný je měnit pokud v nich má hřídel nějakou větší vůli. Mění se úplně stejnym způsobem jako ložiska. Po výměně je obvykle nutné je výstružníkem vysoustružit na průměr hřídele.
Datum: 03. září 2010 14:04
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 Čau draci pls porádíte mi jak udělat abych měl podsvícenej tachometr. Po případě kde bych mohl koupit nějaká světílka.\r\nDík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 16:57
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Mám tachometr podsvícený dvěma 5mm bílími led s rovnou ploškou (tyto led zajišťují větší úhel svícení než obyč. led) a mám je zapojený antiparalelně, tzn. že každá led svítí na jednu půlvlnu střídavého napětí co vyrobí magneto a celé to mám uchyceno i s odporem na vystřihnutém proužku z PET lahve, ze kterýho z jedné strany koukají ty 2 led a ty jsou vloženy do otvoru na tachometru, vše perfektně sedí a funguje to na 100%
Datum: 03. září 2010 16:57
 Mám tam jednu červenou ledku, napojenou na krabičku s dvěmi tužkovými bateriemi, a večer když jedu, vydím krásně. akorát sem měl problém ledku uchytit do tachometru...
Datum: 03. září 2010 16:21
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 když sem to kupoval tak tam měli i malý třewba po dvou nebo potřech..
Datum: 03. září 2010 16:09
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 je na 12ct voltů,ale 9v to taky usvítí a nesvítí to špatně viz.foto..ale s 12tkou to bude ještě lepší
Datum: 03. září 2010 15:57
Jméno: MB
IP: uživatel5908
Datum: 03. září 2010 15:56
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Nebo si někde sežeň nějakej led pásek..vyfotím ti co mam já..
Datum: 03. září 2010 15:48
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 Dík asi to zkusim s modrýma LEDkama
Datum: 03. září 2010 14:51
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 a nezapomeň na omezovací odpůrek správné hodnoty, jinak ledku do 1s odpálíš .)
Datum: 03. září 2010 14:48
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 no nejlepší tam bude dát asi tak LEDky záleží která bívají bílé červené zelene modre a dál nevim jestli jrště náky jsou jo asi ješzě žlu te jedna LEDka max tak 10 kč někde v elektru kde prodávaj hlavně žárovky káble prodlužky atd
Datum: 03. září 2010 14:42
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 no nejlepší tam bude dát asi tak LEDky záleží která bívají bílé červené zelene modre a dál nevim jestli jrště náky jsou jo asi ješzě žlu te jedna LEDka max tak 10 kč někde v elektru kde prodávaj hlavně žárovky káble prodlužky atd
Datum: 03. září 2010 14:42
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 správně je u rámečku v tachometru díra, kudy se k tachu dostává něco málo světla od hlavního světlometu. Mně osobně to stačí, nepotřebuju aby mě tachometr oslňoval, stačí že poznám kolik jedu...
Datum: 03. září 2010 14:06
 zdravim mnel bych dotaz : na jakej zarez mam dat jehlu kdys budu s fikem jezdit po lese a i mensi cross,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2010 23:44
 jak nekdo muze radit takhle nadalku....jehla se serizuje podle nastaveni karburatoru,kazdej motor je jinej takze pohrat a na jake poloze to pojede lepe a stabilneji tak to tak nech...
Datum: 05. září 2010 23:44
 jak nekdo muze radit takhle nadalku....jehla se serizuje podle nastaveni karburatoru,kazdej motor je jinej takze pohrat a na jake poloze to pojede lepe a stabilneji tak to tak nech...
Datum: 05. září 2010 23:43
 druhý z vrchu
Datum: 03. září 2010 16:22
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 pokud jede po silnici dobře a nepřehřívá se ani neztrácí výkon, neni důvod měnit polohu jehly
Datum: 03. září 2010 14:11
 Zdravím, kamarád má jawu 90, normálně se to dá nastartovat, ale chybí tomu řadicí hřídel. Dá se to nasadit bez rozpůlení motoru, třeba jako u kývačky, kde se sundá víko spojky, hřídel se namáčkne a pootočí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2010 18:47
 hele pozri to a uvidis!
Datum: 07. září 2010 18:47
 Zdar draci, mám dotaz ohledně mazání závodního motoru, který točí 9 - 10 tisíc. Raději se vás zeptám, ať to nezmrvim. Jaký mám zvolit poměr, abych nezadřel? Mám na nahoře klice klec. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2010 17:35
Jméno: michalj21
IP: uživatel10341
 kup si still do motorobych pil a davej 1:50
Datum: 05. září 2010 17:35
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Určitě 1:33 ad je to co je to..
Datum: 04. září 2010 11:48
 U těchto strojů ani tak nejde o kvalitu, jak o kvantitu oleje. Za mě 1:33.
Datum: 03. září 2010 19:35
 No což o válec, to umaže...ale ložiska na klice, futro ojnice, pístní čep. to už ti neumaže moc dobře ani 1:50, dej poměr 1:33. mín bych se netroufl.
Datum: 03. září 2010 16:23
 Jestli máš kvalitní olej tak 1:50 ale slyšel sem že se syntetickým olejem mažou fichtly i 1:100
Datum: 03. září 2010 15:28
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 1:33 nemůže nic zkazit, ale myslim že by to v poodě zvládlo i 1:40 (za předpokladu kvalitního oleje se specifikací API-TC)
Datum: 03. září 2010 13:59
Jméno: parek
IP: uživatel723
 Cau kluci, prosímvás, v čem spočívá změna polohy jehly?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 23:24
Jméno: parek
IP: uživatel723
 JJ pochopil, díky...
Datum: 03. září 2010 23:24
Jméno: Sharker
IP: uživatel3429
 její poloha ovlivňuje bohatost směsi ve stření poloze šoupátka a její změna spočívá v posunování zajišťovacího plíšku mezi zářezy na jehle (čim je plíšek vejš, tim je jehla níž a směs je chudší, a naopak). Doufám že sem správně pochopil otázku.
Datum: 03. září 2010 8:42
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Zdravím , tak sem už mého fichtla spravil a dva dny jezdil ale jak bylo mokro ted tak sem samozřrjmě nevydržel a vyletěl na pole jezdil sem ale prostě se mi to pořád nějak sere ,jede dobře ale jak chvíli jedu na plný tak mi začne v hlavně něco drncat nechám to odpočinout a pak sem jel dál,na nízké otáčky to jede v pohodě ale jak to dám do plného někde do kopce když potřebuju dýl výkon tak to strácí a netahá , není to přidřené ? jestli tak se asi pos*eru tet sem kupoval nové lamely na spojku , segment , ind.cívku prostě se stím sral celý týden a zase se mě to nevyplatilo  \\\\jak sem s toho pole dojel domů tak to bylo ještě horší už to jakoby samo chcípalo volnoběh nedržel .. ale je nastaven dobře jen když sem přidávál do plynu což je špatně,hodil sem do garáže . vyčistil svíčku , trysky a skusil nakopnout , nakopl sem dostalo se to do otáček a pak to chcíplo jak sem přidal plný v tom neutrálu tak se to jakoby dusilo a chcíplo\\\\r\\\\na ještě říkám mám píst po 5.výbrusu ale pístní krožky sou tam nové.. může být i píst v ha*zlu ? Prosím poradte dík za každé rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 19:06
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 překlik  né když jedu dýl ale Když jedu chvíly
Datum: 03. září 2010 19:06
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Když jedu dýl tak mi to začne strácet výkon ale nacupuju za jízdy benál a začne táhnout a frčím dál je to špatným zářezem na jehle , špatná hladina v plováku nebo to chce větší trysku ? mám mustanga a mám tam 68 trysku
Datum: 03. září 2010 19:03
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 dík za rady
Datum: 03. září 2010 18:51
 Že to chvíli vynechávalo, střílelo z vejfuku a pak se to rozjelo může bejt odtrhem, taky mi to dělalo, jak se to ohřálo tak se asi zvětšil ten váleček a bylo to lepší.A nebo to může bejt jen špatná svíčka. Zkontroluj, jestli Ti to kladívko v zápalku dostatečně kmitá, co já se toho natlačil než sem na to přišel.
Datum: 03. září 2010 17:32
 Pro motor se sériovýma komponentama zvol 2K píst, pro závodní 1K
Datum: 03. září 2010 16:25
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 už asi vím dnes sem to skusil znovu chvíli nechytalo a pak to bouchlo z výfuku a chytlo chvíli vynechávalo a pak v pohodě jelo ... napadlo mě zasraný výfuk , ale skusil sem pak ještě vyčistit filtr sání a jelo to dobře ale porjistotu ten výfuk někdy vyčistím ... a poradtě ještě někdo pude to hodně poznat o výkonu ? když mám tet 5. výbrus píst a kdybych tam dal nový ? a který je lepší 1kroužkový nebo 2kroužkový píst ?
Datum: 03. září 2010 15:10
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 dík za rady , ale nevím jestl ise mám do tho pustit i tak sem vyměnil dost náhr.dílu a tet klikovka válec .. další prachy oplatí se mi to vůbec ?
Datum: 03. září 2010 13:31
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 To už bude možna vyjebana klikovka,pist,kroužky..pokud je to to přesne tka jak myslim..
Datum: 03. září 2010 12:58
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 jak je na tom teplota motoru, nepřehřejvá se? nepřisává někde (pod zapalkem, pod válcem, pod přírubou karbu) falešnej vzduch? neni moc velkej předstih? to jestli je přidřenej je následek některejch z věcí, co sem napsal.
Datum: 03. září 2010 9:47
Jméno: karlos
IP: uživatel2994
 koukni na privod benzinu, hladinu paliva plovakovce. Jestli mas podezreni na pridreni tak zkontroluj pist a valec takhle to nejde rict, jestli je pridrenej
Datum: 03. září 2010 9:04
Jméno: pepa
IP: uživatel10146
 čau, nemáte někdo zkušenos s tím bezkontakním zapalováním na pionýra, co se tím zlepší, máto výhody nebo i nevýhody? dík, zdarec
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 16:58
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mám toto zapalko asi rok, je opravdu bezúdržbové a nic se při aplikaci upravovat nemusí, jen sesa píše že se nesmí namočit, ja už několikrát měl vodu tak že v ni byl celej rotor(prostě plny vyko vody) a jezdil jsem s tim atd... a vše ok
Datum: 03. září 2010 16:58
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 ne levi ale pravy sorry
Datum: 03. září 2010 14:45
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 to bez kontatní zápolko je lepší než originál jedeš na nizké otáčky a furt to dost svítí mato malou udržbu a bude to i trochu líp táhnout nevýhoda asi jenom že budeš muset trochu zbrousit levé výko ze vnitř víc tady http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2276.html
Datum: 03. září 2010 13:51
 ja bych taky prave myslel si dat na fichtla ze sekacky ale nevim z jakeho typu a jak to pak nastavit
Datum: 03. září 2010 13:23
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Taky bych si chtíel pořídit bezkontakt kámoš ho má spolu s hikonem a malo upravami v motoru a pekně se ten motor vytočí a lepe chytá...ale ja nwm esi můžu vzit z naší stare sekačky
Datum: 02. září 2010 22:42
|



|