česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1073  1074  1075  1076  1077  1078  1079  1080  1081  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Heidy      IP: uživatel10140    
Taky vám přijde, že jak vjedete do mlhy, tak to začně okamžitě nádherně táhnout? A nebo že bych z části jezdil na páru, jak se to ve válci ohřeje?:-D Vím, že se to tím schladí, ale to tahalo líp jak za studenýho motoru.Znatelnej rozdíl sem poznal jak já, tak kamarád co jel předemnou. Mohl na to mít třeba vliv oblak tekutýho dusíku, co zrovna pár km od toho utíkal z cisterny? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
robert bosch:kde se ta klapka nachází?jak se upravuje množsví nasávaného vzduchu?
 
 
Datum: 11. srpna 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: flow      IP: uživatel4625    
forsáž není že se do tryskového motoru začnou z trysek valit molekuly vody ale několika násobny objem paliva! a mohlo se to používat jen několik málo vteřin protože se \r\nzačal velmi zahřívat motor! ve 2sv. myslim u P-40 se do válců vstřikovala vodní pára také pro zvýšení výkonu ale neříkalo se tomu FORSÁŽ..
 
 
Datum: 11. srpna 2010 12:28
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Tryskový 4 válec :-D napsal sem pěknou blbost no :-D Jinak s tou forsáží máš pravdu :-)
 
 
Datum: 10. srpna 2010 14:51
 
 
 
 
Jméno: Robert Bosch      IP: uživatel10153    
Hmmm... ??? Tak u těch stíhaček se tomu říkalo "forsáž" nemýlím-li se a bylo to na zvýšení výkonu. Taky nutno podotkonut jaký spalovací objem motoru má stíhačka, ke všemu je tam motor tryskový a při tak vysoké teplotě spalovaní se aerosol vody rozložil na kyslík a vodík. Kyslík používají i svářeči, aby mohli dosahovat vysokých teplot při svařování kovů - bez něj ani ranu a vodík je výbušný. Spousta běžných spalovacích motorů jede lépe a klidněji ve vlhčím prostředí. Motoru v sání vlhký vzduch lépe vyhovuje. Spíš než něco jiného si myslím, že tam v konečném důsledku půjde o relativní hustotu vzduchu s mírně zvýšeným obsahem vody. U novějších aut je zcela bežná věc v sání vzduchu, která se jmenuje váha vzduchu. Typicky poruchová věc 1x za 2-4 roky se pokazí u koncernu značky VW tj. Audi, VW, Škoda ... Princip je takový, že přes odporový drát protéká napětí a průchodem elektrického proudu se tento drátek zahřívá. Zároveň je ale chlazený vstupujícím vzduchem a mění se jeho teplota, velikost protékajícího proudu a el. odpor. Jednu z těchto veličin obvykle tuším odpor, měří řídící jednotka a na základě jí, upravuje množství nasávaného vzduchu klapkou v sání. PS. FOGI: Kolik Válců ma tryskový motor stíhačky :-) ???
 
 
Datum: 09. srpna 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Daves : nemáš pravdu..Když jedeš v mlze-Vodní pára a motor jí saje,tak se teplem srazí na vodu a krátkodobě se zvýši komprese,pač voda je nestlačitelná..Toto se kdysi ve válce dělalo se stíhačkama,že se přímo do válcu vstřikovala voda.
 
 
Datum: 08. srpna 2010 23:35
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
jednoduche ... az bude u vas poradny dest tak hned jak prestane vem fichtla a jed se projet ... potahne jak pitomej.. neni to na zdynim jinym principu nez na tom ze se do valce natlaci vic vzduchu se smesi nic vic nic min... neco jako preplnovani u auta...
 
 
Datum: 08. srpna 2010 13:25
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Procti si odpovedi... tam to mas vysvetleny http://www.fichtlpokec.cz/tuning/id156947.html?odpovedet=1
 
 
Datum: 08. srpna 2010 10:34
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to s tou parou môze byť alebo horúci motor tiahne slabšie ako ten čo má normálnu pracovnú teplotu a tým dusíkom je to veľka špekulácia:-D
 
 
Datum: 08. srpna 2010 9:43
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel10139    
Cau borci, docela by me zajimal vas nazor na ty polske valce co se daji vybrousit az na nejakych 60ccm, je v tom nejakej rozdil o proti originalnimu valci? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 9:45
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale jedného dňa sa tie naše ČSské minú a čo potom to už fakt budeme musieť davať tie poľské:-(
 
 
Datum: 08. srpna 2010 9:45
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel10139    
ok diky moc ;-)
 
 
Datum: 08. srpna 2010 9:19
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na 60cc nejdou brousit.Jinak tyto válce jsou úplně na pi*u.Včera jsem ho musel vymněnit za orig a hned jsem poznal ten rozdíl ! Ten tah ! Poláky rozhodně nebrat :-)
 
 
Datum: 08. srpna 2010 7:45
 
 
 
 
Jméno: pioner21      IP: uživatel5056    
Čau wite jak je praví kryt motoru u jawy 21 tak jak jsem měmil ložisko a praštil jsem stim o stul tak pod ložiskem měco bylo a mě to odletělo někam příč newíte co tam bylo dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to takový plíšek jako mno kus plechu tenkýho ale nezapoměn uprostřed na dírku pro tyčky od spojky a štelování
 
 
Datum: 08. srpna 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: pioner21      IP: uživatel5056    
ajo tak ty vymezovaci podložky mám doma,ale jak ju tam mám dat?
 
 
Datum: 08. srpna 2010 9:38
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Byla tam nejspíš vymezovaci podložka...
 
 
Datum: 08. srpna 2010 1:21
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9706    
zdarec mám možnost koupit papíry na pařeza za 500kč je to dobrá cena? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jestli v tom nejni nějaká bota, tak je rozhodně ber...
 
 
Datum: 07. srpna 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: KaBys      IP: uživatel1163    
Zdarec Draci, chtěl sem se zeptat jak nějak tak lehce upravit seriovej karbec...chtěl bych to trochu oživit..:-) NEVÍ NEKDO JAK? :-) (pekáč) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 23:42
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady když chce někdo byt king tak se musi chovat jak vocas aha =D........ muj web je : http://wobby23.freepage.cz/nova-stranka-88616/ budu rád když se domluvíme :-)
 
 
Datum: 07. srpna 2010 23:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vylesteny anal sem jeste nevidel :-D
 
 
Datum: 07. srpna 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: kabys      IP: uživatel3563    
a Kde na něj seženu kontakt?? a kolik to stojí???
 
 
Datum: 07. srpna 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo Wobymu mam ho od něj upravenej a dost to pomůže :-)
 
 
Datum: 07. srpna 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*wobymu :-D
 
 
Datum: 07. srpna 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stejsky upravuje i karburátory ??
 
 
Datum: 07. srpna 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zabalit ho do krabice a poslat stejskymu :-D
 
 
Datum: 07. srpna 2010 18:26
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Zdravim, nekdo s CZ 175(477), nevite cim by se dala nahradit paka zadni brzdy(s tim tisicihranem) popr jestly by tam pasovala http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2021.html ? Jeste mi chybi serizovaci sroub na uchyceni bowdenu(dole u kola, na brzde) mate nekdo nejakej napad jak to udelat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 17:21
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel5573    
Čau mám na motokáře motor ČZ-175/450 a nejde mi do otáček předstih mám 4mm ale nevim podle čeho mám udělat vzdálenost kladívek prej to má být 0,4mm díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
viz. Aleš, a předstih 4mm je moc, měl by být mezi 2,5-3mm, a to že nejde do otáček může bejt způsobený karburátorem, profoukni ho a seřiď dle příručky
 
 
Datum: 07. srpna 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nastav si píst do horní úvratě a u na kladívku mezi kontakty musíš naměřit spáru 0,4mm, dělá se to spárovými měrkami - takové plechové planžetky a je na nich vyraženo kolik mají setin nebo desetin milimetru. případně pokud máš originální nářadí k této ČZ,což asi nemáš když to máš v motokáře tak tam byly ty měrky na odtrh.
 
 
Datum: 07. srpna 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: Dawe      IP: uživatel10134    
čago draci hlee dostal sem od kamarada starou seriovou hlavu vybroušenou na poslední výbrus ten osmí ... vypadá docela dobře ...stačí koupit jen píst a kroužky a můžu na ní jezdit ? Bude to vůbec nějakej rozdíl z prvního výbrusu ? Díky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 3:01
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
ale jak chches muzes skusit budes mit nahradni valec kdyby nahodu :-D
 
 
Datum: 08. srpna 2010 3:01
 
 
 
 
Jméno: Dawe      IP: uživatel10134    
jasný válec :-D spletl sem to .. , dikyy takze to cenu asi ani mit nebude co :-) ?
 
 
Datum: 07. srpna 2010 16:59
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
zdar myslíš asi válec a poznat to možná trochu pude ale žádný zázrak a muzes normalne jezdi
 
 
Datum: 07. srpna 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec hoši jaký karburátor na pionýrovi má největší výkon?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 1:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
KL tej cestovce..muzu ji jen doporučit, je to super válec.Kdyby si se s tím svezl už by si nepovídal, jen o 2000 otáček....
 
 
Datum: 08. srpna 2010 1:26
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
postul:je mi to jasné.. blb:ještě tak křídla že:-D
 
 
Datum: 07. srpna 2010 22:04
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
právě že jen o 2000ot.když budeš upravovat motor zjistíš že má větší výkon ale ve větších otáčkách ale taky se zmenšuje rozsah použitelných otáček.tzn:-Pokud seriovka jede od 3500ot do 7000.ot.upravený motor na dvojnásobek třeba pojede od 6000ot do 8000ot.a chci tě vidět jak 3kvalt udržíš v romto rozsahu otáček
 
 
Datum: 07. srpna 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo voe,voe,voe,voe:-D
 
 
Datum: 07. srpna 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oničem? az se s ní svezes tak teprv mluv... ono tech 6.3 kone je jednou tolik co má pionýr v základu voe :-D
 
 
Datum: 07. srpna 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
máš pravdu troubu jsem zrovna spravoval tak budu asi trouba:-D:-Dcestovka je o ničem já jsem na hory:-D:-Dno někdy i na cesty:-D:-D
 
 
Datum: 07. srpna 2010 19:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty si trubka :-D omg... to neni jen kvůli otáčkám troubo :-D.... kdybys uměl číst v grafu tak bys viděl že na cestovce se dá při použití předepsaného karbecu a výfuku dostat 6.3 koně ;-)
 
 
Datum: 07. srpna 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jenom o 2000 otáček za min.:-Dnechám to tak jede dobře:-D
 
 
Datum: 07. srpna 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty si trubka :-D... http://www.jawa50speed.wz.cz/zavodni.html a vyber si co chces..
 
 
Datum: 07. srpna 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
na 60?
 
 
Datum: 07. srpna 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
upravit válec voe :-D
 
 
Datum: 07. srpna 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak jak vylepším výkon i když mám výkon super?:-D
 
 
Datum: 07. srpna 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
povím ti tajemství.... v karbecu se výkon neschovává :-D
 
 
Datum: 07. srpna 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
 
 
Datum: 07. srpna 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s karbecem z motorovky pokud se ti zázrakem podaří nastartovat tak se ani nerozjedeš :-D
 
 
Datum: 07. srpna 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
postul:9500??:-Dz motorové pily to nebude stačit??
 
 
Datum: 07. srpna 2010 18:14
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proto ve dvojici
 
 
Datum: 07. srpna 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa-cezetak: tak to je hovno...by to hrozně uškrtil takhle malym karbem podle mě...nebo myslíš že by stačil?
 
 
Datum: 07. srpna 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul: dyt má jen 36mm difuzer :-D...
 
 
Datum: 07. srpna 2010 17:38
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
weber 45 DCOE
 
 
Datum: 07. srpna 2010 16:50
 
 
 
 
Jméno: janek      E-mail:      IP: uživatel8217    
zdarec. jsem u bratranca pres vykend a porad se hadame ohledne motorovych oleju do pionyra. ktery olej je nejlepsi a nejlip maze? Castrol 2T,Shell Advance a nebo Stihl? on mi rikal ze serepes co tam naleju ze to je vsechno pomerne stejne akorad to ma jinaci ceny. kdyz je to stejne jaktoze teda litr stihlu stoji 100 a litr castrolu i 250? v necem ten castrol musi byt lepsi dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 16:59
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
poradím dávej olej husqvarna XP 2T má zelenou barvu stojí 150 litr a jde poznat že jede líp a zachová vysokou životnost
 
 
Datum: 07. srpna 2010 16:59
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel6617    
tam platíš hlavně značku ale určitě to v něčem bejt lepší musí.
 
 
Datum: 07. srpna 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cius draci muzete mi nekdo rict jak ma byt vypodlozkovany kladivko s kontaktem ? a jestli proud z civky se pousti do kladivka nebo kontaktu? a jestejestli yb mi nekdo mohl vysvetlit jak muze preskocit jiskra kdyz kladicka jsou od sebe tak prece nejde proud do indukcni civky ? mam v tom bordel muze mi na to nekdo odpovedet ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 0:56
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A hele co se tyce predstihu tak proste dam pist do horni uvrati a nastavim kladivka na 0,40 od sebe a pak dam pist do 1,6 a otocim statorem az se mi udela mezera mezi kontaky je to spravene pokd jsem to pochopil ?
 
 
Datum: 08. srpna 2010 0:56
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když jsou kontakty sepnuty je uzavřen primární okruh tzn.že se nabudí prim.vinutí v IC.když se kladívka rozepnou okruh se rozpojí a mag pole protne vinutí sek vinutí a na svíčce přeskočí jiskra.tedy když vše funguje jak má
 
 
Datum: 07. srpna 2010 23:16
 
 
 
 
Jméno: M4rk4s      E-mail:      IP: uživatel10133    
Zdravim, potřeboval bych se zeptat jestli můžu dát na svoji Jawu 350/634 (12V) tenhle přerušovač http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1655.html, protože každej blinkr nemá jen 10W ne? Ta žárovka tam by měla mít každá 21W .... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
viz jwm .)
 
 
Datum: 07. srpna 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: Johnny      E-mail:      IP: uživatel5695    
Chtěl bych se zeptat mám Jawu 05 zastudena když jedu a uberu plyn tak myto zdechá ale jinak jak se zahřeje tak jede v poho myslíte že bude potřeba jen seštelovat trysku volnoběhu? Díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je normální.studený motor potřebuje bohatší směs aby fungoval(sytič)jelikoš pincek nemá sytič ani jiné zařízení které by korigovalo složení směsi v závislosti na teplotě motoru,je karburátor nastaven na teplý motor takže múže mít nízké otáčky,díru atd když je to studené
 
 
Datum: 07. srpna 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Ja myslel ze kdyz motka saje vzduch tak vylitava nesmyslne do otacek a robka bordel... toto mi pride spis ze je priskrceny, nekde pricpany, vejfuk, vzduchac apod
 
 
Datum: 07. srpna 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Někde ti to saje faleš vzduch, nejčastěji to je : kolinko-karbec nebo hlava válec, podívej se jestli se ti nepovolila hlava
 
 
Datum: 07. srpna 2010 12:20
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Podle mě,ti někde motor podsává falešný vzduch...protože když sem za studena přidal plyn tak se to dusilo,ale když se motor zahřát tak se jako by ta dírka nebo něco zacpalo...a bylo to ok.. ;-),zkuse se kouknout na hlavu motoru a těsnění okolo karbece..
 
 
Datum: 07. srpna 2010 12:16
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
me zas u jednoho pionyra drzi volnobeh jen za tepla, pritom motor je 6000km po GO a slape nadherne. Nechapu jak ti to muze chcipat se studenym za jizdy mozna naka netesnost.
 
 
Datum: 07. srpna 2010 12:01
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
hele volnoběh se šteluje vždy z tepla.. takže když máš za tepla volnoběh OK a za studena moc malej tak to je divný protože za studena mám volnoběh vždy větší než za tepla.. pčkej si na názory druhých...
 
 
Datum: 07. srpna 2010 11:33
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
v jakejch barvach delali ČZ 175/450. Docela se mi liby zluta, ale to asi origo neni?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A žlutá určitě není originál!
 
 
Datum: 07. srpna 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj,tak dělali se samozřejmě klasické červené - odstín jako JAWA a pak černé,dále se vyráběly i vojenské verze - zelená, možná se dělaly ještě jiné odstíny,ale nevím...snad mě nekdo doplní když tak. Já mám tedy černou ČZ 175 450.05 DELUXE.
 
 
Datum: 07. srpna 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Zdar draci, potřeboval bych vačku na jednosedlovýho pinska (555) ...! V krámku není, nebo pasuje ta co tam je za stovku? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup normalne tuhletu novou a udelej si tam druhou drazku.. jinak je to otoceny zhruba asi tak o 80°... minulej tejden sem ji vymenoval tak vím
 
 
Datum: 07. srpna 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím podle mě se dá sehnat někde po burzách, kámoších atd, ale jestli nová to nevím, já sám mám doma 2,ale ty sou KO.
 
 
Datum: 07. srpna 2010 14:12
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
A dá se někde sehnat? Díky
 
 
Datum: 07. srpna 2010 10:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10132    
pasuje,ale je jiná. Má zub posunutej asi o 30°....tzn ze otvira kladivko n naprosto nevhodnou dobu-tzn motor nejede
 
 
Datum: 07. srpna 2010 10:24
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,máte někdo zkušenost s ojnicí (na jehlách) na fichtla ? Někdo tu minule psal že se to rozpadává.Co je lepší.Jehle nebo bronz futro ? Díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 12:03
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
jestli si to nekdy delal tak jde o h.... se mas taky by se mi siknul soustruh nakej malej
 
 
Datum: 07. srpna 2010 12:03
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udelal bych to doma,na soustruhu,ale nemám ten úchylkoměr.... Ale já jezdím za týpkem co to tady kousek ode mě dělá :-)
 
 
Datum: 07. srpna 2010 11:46
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
ta ojnice tam pasuje uplne normalne bez zadnejch uprav jen to musis nekde nechat zrepasovat tu kliku doma to neudelas.
 
 
Datum: 07. srpna 2010 11:12
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No právě včera sem si všiml že mám už mírnou vůli v klice,tak bych chtěl udělat v zimě GO.Mám serii motor,do něj tu ojnici taky můžu dát?
 
 
Datum: 07. srpna 2010 10:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10132    
Ja mam jehlovy futro v RS motoru. Futro ok,jen po cca 500km musim menit čep,protoze cinká....na to co to dostava za kotel je to moc dobrý....mam CKR ojnici...mazu 1:30
 
 
Datum: 07. srpna 2010 10:27
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
ja mam jehlovy a uz mam najeto prez 6000 km motor vubec nesetrim a bez problemu motor chodi jako hodinky a muzu alspon mazat konecne 1:50 kvalitnejsim olejem, doporucuju!! zezacatku to moc nehon do otacek delato divny zvuky nez si to sedne dlouho to netrva.
 
 
Datum: 07. srpna 2010 10:10
 
 
 
 
Jméno: Dave\'s      IP: uživatel7401    
Jak je to stema zavodama co se jednou v Brehach u Prelouce nevi nekdo?! venku celkem dost fest prsi a ja nevim jestly se za takoviho pocasi budou konat jde mi o to ze to nemam zrovna 2x nejblize a nerad bych tam dojel a zjistil ze vlastne nic neni kvuly pocasi.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 10:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10132    
prej se jede za kazdyho pocasi.....
 
 
Datum: 07. srpna 2010 10:28
 
 
 
 
Jméno: ADAM      E-mail:      IP: uživatel10128    
Zdravím potřeboval bych vědět jak patří zapojení elektriky na jawu 90... mám tachometr a sou na něm dvě kontrolky a nevím k čemu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 12:50
 
 
 
 
Jméno: ADAM      E-mail:      IP: uživatel10128    
diky moc...
 
 
Datum: 08. srpna 2010 12:50
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel10094    
http://www.sesa-moto.cz/minulost/?c=5
 
 
Datum: 06. srpna 2010 23:52
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky vám tedko blbnou tyhle stránky nebo je chyba na mé straně ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Optimalizovat to na nejmín bezpečnej(IE6) nebo zastaralej(FF1.0) mi příjde trochu přiblblý....
 
 
Datum: 07. srpna 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JE to sice optimalizovaý na firefox, já používám operu, a problémy nemám.
 
 
Datum: 07. srpna 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
scrofa: toto dela kdyz nenechas tu stranku nacist... Mileyracing: taky se mi to stalo(vetsinou kdyz prvne vyplnis spatne priklad tak se to nejak posere) ale staci zmenit kategorii a je to vpoho... a jak uz sem psal tak dole mate vypsany prohlizece se kteryma to slape vpoho..
 
 
Datum: 07. srpna 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoší mě to teda nijak neblbne...
 
 
Datum: 07. srpna 2010 15:01
 
 
 
 
Jméno: scrofa      IP: uživatel8364    
jj to mě dělá taky a nebo nemůžu otevřít nějakej dotaz
 
 
Datum: 07. srpna 2010 14:33
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
já napíšu neco a pořád mi to píše příklad spatne vyplnen a je dobre tak nevim jak kdy
 
 
Datum: 07. srpna 2010 13:10
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Me to funguje bez problemu, krom toho dole mate napsany pro ktery prohlizece to je delany
 
 
Datum: 07. srpna 2010 9:53
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel10129    
Mě to taky blbne třeba se dívám na odpovědi na nějaký dotaz pak dát zpět a jsem třeba na straně 1254 místo na 1. A je toho vice...
 
 
Datum: 07. srpna 2010 7:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co máš přesně na mysli pod pojmem ˇ"blbnuí stránky"? :-)
 
 
Datum: 06. srpna 2010 23:04
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chtěl bys se vás zeptat. Na týhletý stránce http://www.jawa-50.cz/clanek/dokumentace-elektricka-schemata.html je schéma jawa 250 typ 11 Pérák s bakelitovou (fenoplastovou) rozváděcí skříňkou(21. od vrchu). Jenže já mám takovou domavyráběnou spínačku(bošárna na plechu spolu s jednou kontrolkou) Když tu kontrolku zapojím jakoby místo toho ampérmetru, bude to fungovat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 10:28
 
 
 
 
Jméno: ..      IP: uživatel600    
ondragam - zas vymejslíš píčoviny
 
 
Datum: 08. srpna 2010 10:28
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel10137    
Ondragam -koukám zase můj deníčku Jawa 250
 
 
Datum: 07. srpna 2010 21:30
 
<  1073  1074  1075  1076  1077  1078  1079  1080  1081  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 21:15:45 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu