Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Heidy
IP: uživatel10140
 Taky vám přijde, že jak vjedete do mlhy, tak to začně okamžitě nádherně táhnout? A nebo že bych z části jezdil na páru, jak se to ve válci ohřeje?  Vím, že se to tím schladí, ale to tahalo líp jak za studenýho motoru.Znatelnej rozdíl sem poznal jak já, tak kamarád co jel předemnou. Mohl na to mít třeba vliv oblak tekutýho dusíku, co zrovna pár km od toho utíkal z cisterny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 21:32
 robert bosch:kde se ta klapka nachází?jak se upravuje množsví nasávaného vzduchu?
Datum: 11. srpna 2010 21:32
Jméno: flow
IP: uživatel4625
 forsáž není že se do tryskového motoru začnou z trysek valit molekuly vody ale několika násobny objem paliva! a mohlo se to používat jen několik málo vteřin protože se \r\nzačal velmi zahřívat motor! ve 2sv. myslim u P-40 se do válců vstřikovala vodní pára také pro zvýšení výkonu ale neříkalo se tomu FORSÁŽ..
Datum: 11. srpna 2010 12:28
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Tryskový 4 válec  napsal sem pěknou blbost no  Jinak s tou forsáží máš pravdu
Datum: 10. srpna 2010 14:51
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10153
 Hmmm... ??? Tak u těch stíhaček se tomu říkalo "forsáž" nemýlím-li se a bylo to na zvýšení výkonu. Taky nutno podotkonut jaký spalovací objem motoru má stíhačka, ke všemu je tam motor tryskový a při tak vysoké teplotě spalovaní se aerosol vody rozložil na kyslík a vodík. Kyslík používají i svářeči, aby mohli dosahovat vysokých teplot při svařování kovů - bez něj ani ranu a vodík je výbušný. Spousta běžných spalovacích motorů jede lépe a klidněji ve vlhčím prostředí. Motoru v sání vlhký vzduch lépe vyhovuje. Spíš než něco jiného si myslím, že tam v konečném důsledku půjde o relativní hustotu vzduchu s mírně zvýšeným obsahem vody. U novějších aut je zcela bežná věc v sání vzduchu, která se jmenuje váha vzduchu. Typicky poruchová věc 1x za 2-4 roky se pokazí u koncernu značky VW tj. Audi, VW, Škoda ... Princip je takový, že přes odporový drát protéká napětí a průchodem elektrického proudu se tento drátek zahřívá. Zároveň je ale chlazený vstupujícím vzduchem a mění se jeho teplota, velikost protékajícího proudu a el. odpor. Jednu z těchto veličin obvykle tuším odpor, měří řídící jednotka a na základě jí, upravuje množství nasávaného vzduchu klapkou v sání. PS. FOGI: Kolik Válců ma tryskový motor stíhačky  ???
Datum: 09. srpna 2010 22:11
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Daves : nemáš pravdu..Když jedeš v mlze-Vodní pára a motor jí saje,tak se teplem srazí na vodu a krátkodobě se zvýši komprese,pač voda je nestlačitelná..Toto se kdysi ve válce dělalo se stíhačkama,že se přímo do válcu vstřikovala voda.
Datum: 08. srpna 2010 23:35
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jednoduche ... az bude u vas poradny dest tak hned jak prestane vem fichtla a jed se projet ... potahne jak pitomej.. neni to na zdynim jinym principu nez na tom ze se do valce natlaci vic vzduchu se smesi nic vic nic min... neco jako preplnovani u auta...
Datum: 08. srpna 2010 13:25
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
Datum: 08. srpna 2010 10:34
 to s tou parou môze byť alebo horúci motor tiahne slabšie ako ten čo má normálnu pracovnú teplotu a tým dusíkom je to veľka špekulácia
Datum: 08. srpna 2010 9:43
Jméno: Mirek
IP: uživatel10139
 Cau borci, docela by me zajimal vas nazor na ty polske valce co se daji vybrousit az na nejakych 60ccm, je v tom nejakej rozdil o proti originalnimu valci?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 9:45
 ale jedného dňa sa tie naše ČSské minú a čo potom to už fakt budeme musieť davať tie poľské
Datum: 08. srpna 2010 9:45
Jméno: Mirek
IP: uživatel10139
 ok diky moc
Datum: 08. srpna 2010 9:19
 Na 60cc nejdou brousit.Jinak tyto válce jsou úplně na pi*u.Včera jsem ho musel vymněnit za orig a hned jsem poznal ten rozdíl ! Ten tah ! Poláky rozhodně nebrat
Datum: 08. srpna 2010 7:45
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Čau wite jak je praví kryt motoru u jawy 21 tak jak jsem měmil ložisko a praštil jsem stim o stul tak pod ložiskem měco bylo a mě to odletělo někam příč newíte co tam bylo dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 19:29
 Je to takový plíšek jako mno kus plechu tenkýho ale nezapoměn uprostřed na dírku pro tyčky od spojky a štelování
Datum: 08. srpna 2010 19:29
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 ajo tak ty vymezovaci podložky mám doma,ale jak ju tam mám dat?
Datum: 08. srpna 2010 9:38
 Byla tam nejspíš vymezovaci podložka...
Datum: 08. srpna 2010 1:21
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 zdarec mám možnost koupit papíry na pařeza za 500kč je to dobrá cena?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 19:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jestli v tom nejni nějaká bota, tak je rozhodně ber...
Datum: 07. srpna 2010 19:21
Jméno: KaBys
IP: uživatel1163
 Zdarec Draci, chtěl sem se zeptat jak nějak tak lehce upravit seriovej karbec...chtěl bych to trochu oživit..  NEVÍ NEKDO JAK?  (pekáč)
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 23:42
Datum: 07. srpna 2010 23:42
 vylesteny anal sem jeste nevidel
Datum: 07. srpna 2010 21:58
Jméno: kabys
IP: uživatel3563
 a Kde na něj seženu kontakt?? a kolik to stojí???
Datum: 07. srpna 2010 21:41
 Jojo Wobymu mam ho od něj upravenej a dost to pomůže
Datum: 07. srpna 2010 21:32
 *wobymu
Datum: 07. srpna 2010 21:15
 stejsky upravuje i karburátory ??
Datum: 07. srpna 2010 21:07
 zabalit ho do krabice a poslat stejskymu
Datum: 07. srpna 2010 18:26
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Zdravim, nekdo s CZ 175(477), nevite cim by se dala nahradit paka zadni brzdy(s tim tisicihranem) popr jestly by tam pasovala http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2021.html ? Jeste mi chybi serizovaci sroub na uchyceni bowdenu(dole u kola, na brzde) mate nekdo nejakej napad jak to udelat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 17:21
 Čau mám na motokáře motor ČZ-175/450 a nejde mi do otáček předstih mám 4mm ale nevim podle čeho mám udělat vzdálenost kladívek prej to má být 0,4mm díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 22:20
 viz. Aleš, a předstih 4mm je moc, měl by být mezi 2,5-3mm, a to že nejde do otáček může bejt způsobený karburátorem, profoukni ho a seřiď dle příručky
Datum: 07. srpna 2010 22:20
 Nastav si píst do horní úvratě a u na kladívku mezi kontakty musíš naměřit spáru 0,4mm, dělá se to spárovými měrkami - takové plechové planžetky a je na nich vyraženo kolik mají setin nebo desetin milimetru. případně pokud máš originální nářadí k této ČZ,což asi nemáš když to máš v motokáře tak tam byly ty měrky na odtrh.
Datum: 07. srpna 2010 18:48
Jméno: Dawe
IP: uživatel10134
 čago draci hlee dostal sem od kamarada starou seriovou hlavu vybroušenou na poslední výbrus ten osmí ... vypadá docela dobře ...stačí koupit jen píst a kroužky a můžu na ní jezdit ? Bude to vůbec nějakej rozdíl z prvního výbrusu ? Díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 3:01
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 ale jak chches muzes skusit budes mit nahradni valec kdyby nahodu
Datum: 08. srpna 2010 3:01
Jméno: Dawe
IP: uživatel10134
 jasný válec  spletl sem to .. , dikyy takze to cenu asi ani mit nebude co  ?
Datum: 07. srpna 2010 16:59
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 zdar myslíš asi válec a poznat to možná trochu pude ale žádný zázrak a muzes normalne jezdi
Datum: 07. srpna 2010 16:56
 Zdarec hoši jaký karburátor na pionýrovi má největší výkon??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 1:26
 KL tej cestovce..muzu ji jen doporučit, je to super válec.Kdyby si se s tím svezl už by si nepovídal, jen o 2000 otáček....
Datum: 08. srpna 2010 1:26
 postul:je mi to jasné.. blb:ještě tak křídla že
Datum: 07. srpna 2010 22:04
 právě že jen o 2000ot.když budeš upravovat motor zjistíš že má větší výkon ale ve větších otáčkách ale taky se zmenšuje rozsah použitelných otáček.tzn  okud seriovka jede od 3500ot do 7000.ot.upravený motor na dvojnásobek třeba pojede od 6000ot do 8000ot.a chci tě vidět jak 3kvalt udržíš v romto rozsahu otáček
Datum: 07. srpna 2010 20:47
 jo voe,voe,voe,voe
Datum: 07. srpna 2010 20:28
 oničem? az se s ní svezes tak teprv mluv... ono tech 6.3 kone je jednou tolik co má pionýr v základu voe
Datum: 07. srpna 2010 19:08
Datum: 07. srpna 2010 19:05
 ty si trubka  omg... to neni jen kvůli otáčkám troubo  .... kdybys uměl číst v grafu tak bys viděl že na cestovce se dá při použití předepsaného karbecu a výfuku dostat 6.3 koně
Datum: 07. srpna 2010 18:52
 Jenom o 2000 otáček za min.  nechám to tak jede dobře
Datum: 07. srpna 2010 18:43
Datum: 07. srpna 2010 18:41
 na 60?
Datum: 07. srpna 2010 18:38
 upravit válec voe
Datum: 07. srpna 2010 18:36
 Tak jak vylepším výkon i když mám výkon super?
Datum: 07. srpna 2010 18:34
 povím ti tajemství.... v karbecu se výkon neschovává
Datum: 07. srpna 2010 18:32
Datum: 07. srpna 2010 18:30
 s karbecem z motorovky pokud se ti zázrakem podaří nastartovat tak se ani nerozjedeš
Datum: 07. srpna 2010 18:27
 postul:9500??  z motorové pily to nebude stačit??
Datum: 07. srpna 2010 18:14
 proto ve dvojici
Datum: 07. srpna 2010 17:42
 jawa-cezetak: tak to je hovno...by to hrozně uškrtil takhle malym karbem podle mě...nebo myslíš že by stačil?
Datum: 07. srpna 2010 17:42
 postul: dyt má jen 36mm difuzer  ...
Datum: 07. srpna 2010 17:38
 weber 45 DCOE
Datum: 07. srpna 2010 16:50
 zdarec. jsem u bratranca pres vykend a porad se hadame ohledne motorovych oleju do pionyra. ktery olej je nejlepsi a nejlip maze? Castrol 2T,Shell Advance a nebo Stihl? on mi rikal ze serepes co tam naleju ze to je vsechno pomerne stejne akorad to ma jinaci ceny. kdyz je to stejne jaktoze teda litr stihlu stoji 100 a litr castrolu i 250? v necem ten castrol musi byt lepsi dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 16:59
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 poradím dávej olej husqvarna XP 2T má zelenou barvu stojí 150 litr a jde poznat že jede líp a zachová vysokou životnost
Datum: 07. srpna 2010 16:59
Jméno: lukáš
IP: uživatel6617
 tam platíš hlavně značku ale určitě to v něčem bejt lepší musí.
Datum: 07. srpna 2010 16:45
 Cius draci muzete mi nekdo rict jak ma byt vypodlozkovany kladivko s kontaktem ? a jestli proud z civky se pousti do kladivka nebo kontaktu? a jestejestli yb mi nekdo mohl vysvetlit jak muze preskocit jiskra kdyz kladicka jsou od sebe tak prece nejde proud do indukcni civky ? mam v tom bordel muze mi na to nekdo odpovedet ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 0:56
 A hele co se tyce predstihu tak proste dam pist do horni uvrati a nastavim kladivka na 0,40 od sebe a pak dam pist do 1,6 a otocim statorem az se mi udela mezera mezi kontaky je to spravene pokd jsem to pochopil ?
Datum: 08. srpna 2010 0:56
 když jsou kontakty sepnuty je uzavřen primární okruh tzn.že se nabudí prim.vinutí v IC.když se kladívka rozepnou okruh se rozpojí a mag pole protne vinutí sek vinutí a na svíčce přeskočí jiskra.tedy když vše funguje jak má
Datum: 07. srpna 2010 23:16
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 22:23
 viz jwm .)
Datum: 07. srpna 2010 22:23
 Chtěl bych se zeptat mám Jawu 05 zastudena když jedu a uberu plyn tak myto zdechá ale jinak jak se zahřeje tak jede v poho myslíte že bude potřeba jen seštelovat trysku volnoběhu? Díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 17:07
 to je normální.studený motor potřebuje bohatší směs aby fungoval(sytič)jelikoš pincek nemá sytič ani jiné zařízení které by korigovalo složení směsi v závislosti na teplotě motoru,je karburátor nastaven na teplý motor takže múže mít nízké otáčky,díru atd když je to studené
Datum: 07. srpna 2010 17:07
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Ja myslel ze kdyz motka saje vzduch tak vylitava nesmyslne do otacek a robka bordel... toto mi pride spis ze je priskrceny, nekde pricpany, vejfuk, vzduchac apod
Datum: 07. srpna 2010 15:26
 Někde ti to saje faleš vzduch, nejčastěji to je : kolinko-karbec nebo hlava válec, podívej se jestli se ti nepovolila hlava
Datum: 07. srpna 2010 12:20
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Podle mě,ti někde motor podsává falešný vzduch...protože když sem za studena přidal plyn tak se to dusilo,ale když se motor zahřát tak se jako by ta dírka nebo něco zacpalo...a bylo to ok..  ,zkuse se kouknout na hlavu motoru a těsnění okolo karbece..
Datum: 07. srpna 2010 12:16
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 me zas u jednoho pionyra drzi volnobeh jen za tepla, pritom motor je 6000km po GO a slape nadherne. Nechapu jak ti to muze chcipat se studenym za jizdy mozna naka netesnost.
Datum: 07. srpna 2010 12:01
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hele volnoběh se šteluje vždy z tepla.. takže když máš za tepla volnoběh OK a za studena moc malej tak to je divný protože za studena mám volnoběh vždy větší než za tepla.. pčkej si na názory druhých...
Datum: 07. srpna 2010 11:33
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 v jakejch barvach delali ČZ 175/450. Docela se mi liby zluta, ale to asi origo neni??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 18:44
 A žlutá určitě není originál!
Datum: 07. srpna 2010 18:44
 Ahoj,tak dělali se samozřejmě klasické červené - odstín jako JAWA a pak černé,dále se vyráběly i vojenské verze - zelená, možná se dělaly ještě jiné odstíny,ale nevím...snad mě nekdo doplní když tak. Já mám tedy černou ČZ 175 450.05 DELUXE.
Datum: 07. srpna 2010 18:43
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdar draci, potřeboval bych vačku na jednosedlovýho pinska (555) ...!
V krámku není, nebo pasuje ta co tam je za stovku? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 16:42
 kup normalne tuhletu novou a udelej si tam druhou drazku.. jinak je to otoceny zhruba asi tak o 80°... minulej tejden sem ji vymenoval tak vím
Datum: 07. srpna 2010 16:42
 Nevím podle mě se dá sehnat někde po burzách, kámoších atd, ale jestli nová to nevím, já sám mám doma 2,ale ty sou KO.
Datum: 07. srpna 2010 14:12
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 A dá se někde sehnat? Díky
Datum: 07. srpna 2010 10:36
Jméno: standa
IP: uživatel10132
 pasuje,ale je jiná. Má zub posunutej asi o 30°....tzn ze otvira kladivko n naprosto nevhodnou dobu-tzn motor nejede
Datum: 07. srpna 2010 10:24
 Zdarec,máte někdo zkušenost s ojnicí (na jehlách) na fichtla ? Někdo tu minule psal že se to rozpadává.Co je lepší.Jehle nebo bronz futro ? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 12:03
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 jestli si to nekdy delal tak jde o h.... se mas taky by se mi siknul soustruh nakej malej
Datum: 07. srpna 2010 12:03
 udelal bych to doma,na soustruhu,ale nemám ten úchylkoměr.... Ale já jezdím za týpkem co to tady kousek ode mě dělá
Datum: 07. srpna 2010 11:46
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 ta ojnice tam pasuje uplne normalne bez zadnejch uprav jen to musis nekde nechat zrepasovat tu kliku doma to neudelas.
Datum: 07. srpna 2010 11:12
 No právě včera sem si všiml že mám už mírnou vůli v klice,tak bych chtěl udělat v zimě GO.Mám serii motor,do něj tu ojnici taky můžu dát?
Datum: 07. srpna 2010 10:46
Jméno: standa
IP: uživatel10132
 Ja mam jehlovy futro v RS motoru. Futro ok,jen po cca 500km musim menit čep,protoze cinká....na to co to dostava za kotel je to moc dobrý....mam CKR ojnici...mazu 1:30
Datum: 07. srpna 2010 10:27
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 ja mam jehlovy a uz mam najeto prez 6000 km motor vubec nesetrim a bez problemu motor chodi jako hodinky a muzu alspon mazat konecne 1:50 kvalitnejsim olejem, doporucuju!! zezacatku to moc nehon do otacek delato divny zvuky nez si to sedne dlouho to netrva.
Datum: 07. srpna 2010 10:10
Jméno: Dave\'s
IP: uživatel7401
 Jak je to stema zavodama co se jednou v Brehach u Prelouce nevi nekdo?! venku celkem dost fest prsi a ja nevim jestly se za takoviho pocasi budou konat jde mi o to ze to nemam zrovna 2x nejblize a nerad bych tam dojel a zjistil ze vlastne nic neni kvuly pocasi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 10:28
Jméno: standa
IP: uživatel10132
 prej se jede za kazdyho pocasi.....
Datum: 07. srpna 2010 10:28
 Zdravím potřeboval bych vědět jak patří zapojení elektriky na jawu 90... mám tachometr a sou na něm dvě kontrolky a nevím k čemu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 12:50
 diky moc...
Datum: 08. srpna 2010 12:50
Jméno: zipoman
IP: uživatel10094
 http://www.sesa-moto.cz/minulost/?c=5
Datum: 06. srpna 2010 23:52
 taky vám tedko blbnou tyhle stránky nebo je chyba na mé straně ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 21:36
 Optimalizovat to na nejmín bezpečnej(IE6) nebo zastaralej(FF1.0) mi příjde trochu přiblblý....
Datum: 07. srpna 2010 21:36
 JE to sice optimalizovaý na firefox, já používám operu, a problémy nemám.
Datum: 07. srpna 2010 15:43
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 scrofa: toto dela kdyz nenechas tu stranku nacist...
Mileyracing: taky se mi to stalo(vetsinou kdyz prvne vyplnis spatne priklad tak se to nejak posere) ale staci zmenit kategorii a je to vpoho...
a jak uz sem psal tak dole mate vypsany prohlizece se kteryma to slape vpoho..
Datum: 07. srpna 2010 15:30
 Hoší mě to teda nijak neblbne...
Datum: 07. srpna 2010 15:01
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 jj to mě dělá taky a nebo nemůžu otevřít nějakej dotaz
Datum: 07. srpna 2010 14:33
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 já napíšu neco a pořád mi to píše příklad spatne vyplnen a je dobre tak nevim jak kdy
Datum: 07. srpna 2010 13:10
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Me to funguje bez problemu, krom toho dole mate napsany pro ktery prohlizece to je delany
Datum: 07. srpna 2010 9:53
Jméno: viktor009
IP: uživatel10129
 Mě to taky blbne třeba se dívám na odpovědi na nějaký dotaz pak dát zpět a jsem třeba na straně 1254 místo na 1. A je toho vice...
Datum: 07. srpna 2010 7:27
 Co máš přesně na mysli pod pojmem ˇ"blbnuí stránky"?
Datum: 06. srpna 2010 23:04
 Chtěl bys se vás zeptat. Na týhletý stránce http://www.jawa-50.cz/clanek/dokumentace-elektricka-schemata.html je schéma jawa 250 typ 11 Pérák s bakelitovou (fenoplastovou) rozváděcí skříňkou(21. od vrchu). Jenže já mám takovou domavyráběnou spínačku(bošárna na plechu spolu s jednou kontrolkou) Když tu kontrolku zapojím jakoby místo toho ampérmetru, bude to fungovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 10:28
Jméno: ..
IP: uživatel600
 ondragam - zas vymejslíš píčoviny
Datum: 08. srpna 2010 10:28
Jméno: trubka
IP: uživatel10137
 Ondragam -koukám zase můj deníčku Jawa 250
Datum: 07. srpna 2010 21:30
|



|