Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim lidi.Potřebuju moc pomoc..Mám Mustanga a mám asi nějakou závadu na spojce,hrozně klouže.Sem nezkušenej stimhle,tak mi prosím poradte,jestli si mám koupit třeba něco nového.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 8:38
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Kup si převodový olej ,nejlépe PP 7,nebo PP 13. Ten starý vypustíš a naleješ nový.Když to nepomůže,kup nové spojkové
lamely (2ks.).
Datum: 11. srpna 2010 8:38
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Najdi si v okolí někoho kdo má fichtla ať ti to ukáže a vysvětlí.Je to lepší než to tady zdlouhavě vypisovat.
Datum: 10. srpna 2010 19:04
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Zdar , mám problém , když táhnu mustanga na neutrál tak to nějak divně křupe , lupká .. krytem to není
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 18:46
 díky
Datum: 10. srpna 2010 18:46
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 petrpavlicek v pohode clovek si to hned proste v te chvili neuvedomi...  Greadr: sekundar.... proste retez od motru k zadnimu kolu but presponovanej nebo mas sejdrem zadni kolo...
Datum: 10. srpna 2010 17:04
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 tak čím to je ??
Datum: 10. srpna 2010 15:31
 aha díky za objasnění
Datum: 10. srpna 2010 15:12
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 petrpavlicek primar je retez kterej je tazenej od kliky na vstupni hridel motoru cili pokud mas zarazenej neutral klika se ti netoci (pist se nikam nehejbe) tak nemuze primar drkat o karter... ano pri bezicim motoru ano ale jinak ne....
Datum: 10. srpna 2010 14:49
 mne to taky kdys chcipnu motorr a jedu zkopce tak to dělá kravál anebo kdys jedu jen na neutrál
Datum: 10. srpna 2010 14:45
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 *retez
Datum: 10. srpna 2010 14:44
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 krupe? tak to bude rezet koukni jestly neni nasponovanej a nebo ti jde krive kolo a retez nabiha na rozetu blbe proto to praska pak uz asi jen loziska v kolech
Datum: 10. srpna 2010 14:44
 skus ho vymnenit estli ho máš
Datum: 10. srpna 2010 14:43
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 a co stím?
Datum: 10. srpna 2010 14:39
 možná máš vytahanej primární řetěr a tenti drnká o ten dekl
Datum: 10. srpna 2010 14:35
 Čest draci mám problém z jawou 350 prevej válec mi nechce zapálit nebo nevimto 100% jiskru a palivo má,ale nejde nevíte cotomu může bejt ?předstich jsem kontroloval a je v pořádku,ale jemi divný že nejde levj jde ale pravej ne myslim si jstli to není karburátorem ?dík za rady co setu snad objeví
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 21:28
 njn asi indučky lidičky protože když jsem je prohodil sotva mi to čaplo když jsem jim dal pod svíčky benzín tak jsem místo pravý dal svou s fíka fungl novou a hodil ji na levej a zlevýho na pravej tak to chytlo tak jsem vzal tu zpravýho co jsem vyměnil a dal na fíka ani neškit takže asi to bude indučníma cívkamaale nemám dvě abych to moch pořádně vyskoušet takže nechám téma odevřený radtě dál
Datum: 10. srpna 2010 21:28
Jméno: vacin
IP: uživatel8209
 2 milacek: 350 má klikovku rozdělenou pro každý válec zvlášť. Zkus prohodit svíčky a indučky, když se ti to přestěhuje na druhý válec, tak budeš mít jasno.
Datum: 10. srpna 2010 21:03
 ten je jak novej jenže myslimsi že už je špatnej i otec sito myslí :/nevim a ty svíčky vždit jsou v poho pálej na babetě i na fíkovy tak proč by nepáleli zrovna tady když fuguje levej musí i existovat spůsob jak sprovoznit pravej
Datum: 10. srpna 2010 21:01
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 vis co ty n15yc su najhorsi svicky co poznam,este kort ked je to ta stim modrim napisem to tam ani nedavaj,skus si najit naku staru PAL n7 alebo neco podobniho,a karbes cistils??
Datum: 10. srpna 2010 20:42
 tak zas kdyby to mělo bejt gufero tak by netách ani ten druhej je to celková klikovka gufero si myslim že ne kladívka mám nové obě dvě spolu s kondikama a svíčkama tak že tipnu bud indučky nebo falešnej vzduch ale pod hlavou ne takže někde u karbecu ale blbýje že když mu dám já že mu tam trošku stříknu a nakopnu tak běžej oba ale po pěti vteřinách jde jen jeden a neudrží volnoběch
Datum: 10. srpna 2010 19:35
 jsou dvě možnosti, buďto neni co zapálit nebo neni čim, a jelikož je to 350 s jednim karburátorem, tak to bude buďto v elektrice (předstih, odtrh, pecka na kladívku/svíčce, někde špatnej kontakt nebo to probijí) a nebo ti to někde tahá falešnej vzduch (gufero pod altíkem, těsnění pod válcem)... chce to všechno projít... a pamatuj, že to, že ti svíčka háže jiskru venku, ještě neznamená, že ji musí házet i ve válci pod tlakem...
Datum: 10. srpna 2010 18:21
 Ne pístní kroužky měnil jsem je včera svíčky asi taky ne mám je nový brosk n15yc
a indučky když já nemám jkiný krom na fikovy  no skusim se zeptata souseda jestli mi pučí na skoušku apak napíšu co to dělá
Datum: 10. srpna 2010 15:44
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 karburatorem to neni ked ti pali levi tak musi palit aj pravi,ja bich hledal chybu v elektrice,prewdstih,konicek,inducka,svicka,popripade skontroluj kruzky cuss.ozvissa co to delá.
Datum: 10. srpna 2010 15:07
Jméno: rozeta
IP: uživatel9238
 hoj.jak mám prosím vás nastavit řetaz když nastavím na 3-4 zuby.pootočím kolem a je to najednou maximálně napllé.co s tím?vím že je to křivou rozetou.řetaz mám nový.ale co s tým?jak to nastavit?děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 20:22
Jméno: jirka
IP: uživatel10076
 ahoj mel jsem stejny problem po te co jsem nýty stare rozety a vence rozklepal. A jako nouzovou verzi jsem to řesil tak že jsem kolo pootočil tak aby byl řetěz povolený a zapředu jsem do vence klepal přez kousek prkínka kladivem, trochu jsem si s tím pohrál nekolikrát pootočil kolem a problem byl nouzove vyřešen ale když už tak taky doporučuji koupit vse nove.
Datum: 10. srpna 2010 20:22
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nikdy se nemeni jen retez kdys uz tak vse... stara rozeta ti vytaha novej retez vymen komplet a uvidis jak to krasne vystelujes takle nemas sanci uz je vydrena...
Datum: 10. srpna 2010 17:06
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja som to mal tiež až nakoniec som kúpil nový venec rozety no darmo musíš kupiť nový alebo natoľko povoliť retaž nech nešpanuje ale to nieje ono
Datum: 10. srpna 2010 15:05
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 nevíte někdo jak jednoduše a levně vyčistit nádrž byla tak 35 let bez benzímu takže celá vyrezlá a co potom vylít to nějakou barvou děkuji za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 1:29
 můžeš to vylejt dvousložkovou epoxidovou barvou, tu benzín nerozpustí, sám to tak mam na čezetě a je to dobrá věc...akorát je to pracnej postup no...ale nádrž už ti reznout nebude a navíc ji to v mém případě dobře utěsnilo, protože mi tekla kolem úchytu
Datum: 11. srpna 2010 1:29
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 J vyplachni to, nejlip benzinem.. a barvou rozhodne nevylejvat... ono kdyz michas benzin s olejem tak by to teoreticky moc reznout nemelo... pokud bys tam precijen nalil barvu nebo jinej sajrajt tak se to v kombinaci s benzinem rozlepta a pude do karburatoru, si predstav co ti to udela za paseku
Datum: 10. srpna 2010 19:28
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 a pak vyplachnout nalejt benzín a jezdit ničím to nemám vylejt nějakou barvou nebo něčím
Datum: 10. srpna 2010 19:24
 nasypat do vařící vody kyselinu citrónovou (teď si nejsem jistej poměrem, snad 1:10) a vylejt to do nádrže, vůči laku i kůži je neškodná (pokud neberu tu teplotu) a dokud je horká, funguje jako odrezovač...pohledej na netu určitě najdeš nějaký návody..
Datum: 10. srpna 2010 18:09
 lidi tak mu nekdo poradte jak se to dela s tou potravinářskou kyselinou
Datum: 10. srpna 2010 15:37
 s tou kyselinou vubec nevim jak se to dela ,já to delal jak sem psal a je to dobrý
Datum: 10. srpna 2010 15:36
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 zkusím to ale někde jsem četl o nějaký potravinářský kyselině citronový tím by to nešlo a jak bych měl postupovat
Datum: 10. srpna 2010 15:06
 já to udelal tak ze sem vylill starej benzín,a pak sem vuindal kohoutek a pak donádže sem nasypal co sem doma našel šroubky matičky a pak nadrž zacpal a pořádne sem stím drkal asi pul hodiny a nádrž byla jako nová a pak sem jí ešte vypláchnul benzínem ,a bylo hotovo
Datum: 10. srpna 2010 13:52
Jméno: Fikman
IP: uživatel3522
 Zdar, mam na fichtlovi od kamarada novy zapalko a pred tim jsem mel 30 W a ted 20 W budou mi fungovat svetla a klakson? jo a jeste muzu vymenit z myho staryho zapalka světelný póly na to 20 W zapalko?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 15:45
Jméno: Fikman
IP: uživatel3522
 a kdyz ji nevymenim?
Datum: 11. srpna 2010 15:45
Jméno: Sharky487
IP: uživatel3429
 pokud si měnil staror, musíš vyměnit i rotor (magnet).. jinak ti budou světla svítit normálně, akorád musíš vyměnit přední žárovku za 15/15W... koukni do schématu a bude ti to jasný..
Datum: 10. srpna 2010 13:27
 čau když skládám motor po go tak do kterého zubu na řadícím automatu mám dát ten zobáček díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 14:05
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 čus je to jedno ale dej to tak at je vydlicka nahore lip se to skada
Datum: 10. srpna 2010 14:05
Jméno: šnek
IP: uživatel9238
 prosím vás čím může být způsobeno žee mi nefunguje tachometr na 20 ? lanko mám nové a nic.je to tím šnekem?a co se tam sere nebo jak se to spravuje?co s tím mám udělat?a jak? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 21:00
 Zatoč zadním kolem jestli se točí šnek jestli ne vytáhni to a protoč.
Datum: 10. srpna 2010 21:00
 lanko je nové- nemaštěné
Datum: 10. srpna 2010 15:18
 zdar draci mám otázku na jawa 550 pařez chtěl bych vědět jestli je kříž stejný jako u fichtla 20 nebo jaký přesně byl na pařezovi??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 15:36
 rozhodně ale jestli ho tam chceš dat tak by to možná mohlo i pasovat  ale newím to jistě
Datum: 10. srpna 2010 15:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ne,je tam jiný
Datum: 10. srpna 2010 12:36
 Čus draci potřeboval bych poradit,jakej je rozdíl mezi simáckejma předníma vidlema jsou vidle ze skůtra s electronika a s endura stejně tvrdé a stejně dlouhé????předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 14:47
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Skůtrácký mají delší krk..
Datum: 10. srpna 2010 14:47
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau hoči přemýšlím že bych si nechal udělat vybrousit na osmý výbrus origoš válec jak to pak táhne je to dobré kolik by to stálo a jak se pak musí zajíždět díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 12:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to zbytečnost....udělej jen samotný výbrus a každý výbrus musíš zajíždět at je to 2 nebo 45...protě po výbrusu vždy zajíždět
Datum: 10. srpna 2010 12:38
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdar, co se stane když prohodim na jednosedlovym pionyrku ten kabel v zapalování co de do indukčky za ten co de do masky ?
Pojede to ? Bude to lépe svítit ? Spálím něco ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 11:30
 ty tu radis s lamelama ze sou ferodo spatny (nediv se,kdyz si nevymenil primarni kolecko,proto se ti vycochtali zuby od vytahanyho retezu) a pak se tu zeptas na takovouhle kravinu..pochopil sem to tak,ze chces svetla zapojit pres kladivka a zapalovani rovou na civku..  nemam slov
Datum: 10. srpna 2010 11:30
 presne tak nedelej kraviny kdys to prehodis nepude to do otacek a bude to v zapalovani jiskrit.
Datum: 10. srpna 2010 10:50
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 přestaň vymejšlet kraviny a buď rád že ti to jezdí..samozřejmě že by to nejelo a moh bys spálit indukčku...svíce N15C
Datum: 10. srpna 2010 10:19
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 A jakou svíčku bych tam v tom pionyrku měl mít ? Díky
Datum: 10. srpna 2010 9:26
Jméno: Honza
IP: uživatel6291
 Caw kluci ještě jednou se chci zeptat když mam danej ten sportovní filtr i na simálu, a nic jsem nemenil žadný trisky.Tak se tážu jestli to mam dát do původního stavu nebo ne? Ještě se chci zeptat jestli to žere? 4.5L/100Km ????? a taky počítám že to má jinej zvuk tak mi prosím poradte.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 19:03
 napiš na fórum o simsonech...
Datum: 12. srpna 2010 19:03
 zdar bejcí mam fichtla 20 :když nastartuju tak jde krásně ale jak tam kopnu za 1 tak se to zadusí a chcípne to?? nevim mam nove těsnění svíčku vše je vyčištěné akorát jsem daval z dětkovo 20tky celi vapečkoi z civkama díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 13:43
Jméno: drak
IP: uživatel9238
 sešteluj spojku tím šroubkem na pravém víku
Datum: 10. srpna 2010 13:43
Jméno: Rusty
IP: uživatel10046
 jo přesně tohle nám to na mustangovi dělalo když byla špatná spojka, mělo to vůli zabírat a někdy to chcíplo
Datum: 10. srpna 2010 12:23
 taky je mozny ze je spatna spojka?myslim to tak,ze jak tam kopnes jednicku,ma to tendenci zabirat a chcipne to jako pri spatnym rozjezdu..zkus drzet plyn v pulce a kopni jednicku
Datum: 10. srpna 2010 11:34
 Sesteluj si plovakovku......
Datum: 10. srpna 2010 10:17
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 14:05
 jj vim ze tak si to mislel ale to nevim podla mna nebudú stejné
Datum: 10. srpna 2010 14:05
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 Ne mislim jestli by tuta ojniční sada pasovala na kliku z 05 protože klika z 05 ma pístní čep taky 14,1
Datum: 10. srpna 2010 12:13
 mislim tak aby zo setrvaky 21ky aby udelal setrvaky 05ky
Datum: 10. srpna 2010 11:06
 cau! radsej si daj setrvaky sustruznikovi aby ti capi setrvakov odsustruzil na 15mm a budes klukovku ako novú
Datum: 10. srpna 2010 11:06
Jméno: tom
IP: uživatel9039
 Zdravim, stala se mi nemila vec (diky moji debilite) a sice to, ze mi omylem spadla perova podlozka do klikove skrine, a kdyz jsem nastartoval motor, tak perovka vyletla a zadrela pist ve valci. Myslite, ze mohlo dojit k poskozeni ojnice nebo kliky ? (bylo to pri nizkych otackach - volnobeh) Taky jsem si vsiml, ze ojnice ma vuli asi 1,5 mm do stran - mohlo by to nejak vadit? A jeste by me zajimal vas nazor na sadu 8. vybrus Made in POLAND, co tady ma Sesa.
Diky moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 15:02
Jméno: tom
IP: uživatel9039
 Ok, tak diky za postrehy
Datum: 10. srpna 2010 15:02
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 od valce k zradlu   jinak ten polskej valec si jen stezujou ..
Datum: 10. srpna 2010 15:00
 čokolády nic moc,ale ty karamelky (krowky) ty jsou dobrý
Datum: 10. srpna 2010 12:33
Jméno: Rusty
IP: uživatel10046
 no jasný, poláci neumí ani dobrou čokoládu udělat natož válec
Datum: 10. srpna 2010 12:19
 jo,ten válec je na hovnou.Předevčírem sem sním jel a musel sem to hned co sem pžijel vymněnit za orig,a hned šlo poznat jakje ten ČSR má tah
Datum: 10. srpna 2010 7:11
 vule 1.5mm do stran je v poho... s tou pojistkou to mas blbe no... klice to neudela nic.. pokud neni podrapany valec tak staci koupit jen pist. a n aten 8my vybrus kasly.... je to DODO.... jinak pojede onicem
Datum: 09. srpna 2010 23:49
Jméno: Dawe
IP: uživatel10147
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 8:00
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Ten vývojový vzorek se mi válí doma bez užitku. Mám v motorce bateriové CDI. Takže se mi ozvi na mail a domluvíme se.
Datum: 10. srpna 2010 8:00
 Dobrý den, prosím vás jestli by byl nekdo tak hodny a odpovedel mi na mou otazku. Pořídil jsem si nový valec s pistem (čep, kroužky a pod..) ma to být 60ccm a prichází dotaz musím pouzít jinou trisku v karburatoru? popřípade jakou. Dekuji za Odpověd. Prosím o odesilaní odpovedi na e-mail Dumbbas@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 11:42
Datum: 10. srpna 2010 11:42
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Nech si udělat vybrus na ČS válci a máš to stokrát lepší než tu čínu z polska...
Datum: 10. srpna 2010 9:20
 budu hadat,mas ho z aukra? oni vsude pisou,jakej je to mega tuning 60ccm,pritom to ma o nekolik ccm min,nez pisou a navic to neni zadnej tuning o vetsi kubature,jen jeden z nejvyssich vybrusu..
Datum: 10. srpna 2010 1:17
 Ten válec je špatnej protože je to nekvalitní odlitek z polska, trysky : VT 38, HT 68
Datum: 09. srpna 2010 22:15
 ešte se chci zeptat co je tam za puvodni trisky a jestli je to nutny ji vymenit a proč ten valecc je špatny dekuji za odpověd.
Datum: 09. srpna 2010 22:03
 Použij trysku 68...jinak ten vélec není 60 ccm,ale asi 55 ccm....a je to sra*ka válec.
Datum: 09. srpna 2010 22:00
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdare draci mam problém, fik mi moc žere (mustang), naliju tam pul litra a za deset kilaku je to pryč, mam to všechno seřizeny a vyčeštěny - da se řict !
Ale čím by to mohlo ještě být?
Díky za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 10:21
Jméno: hh
IP: uživatel3429
 Fana: sice snížíš spotřebu, ale s největší pravděpodobností to zadřeš
Datum: 10. srpna 2010 10:21
 no o trošku mín to žrát bude, jestli ti to znatelně změní výkon nevím,ale řekl bych že bude moc chudá směs, a bude motor za tepla trochu vadnout...ale řekl bych že to nebude moc znát.
Datum: 10. srpna 2010 9:27
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Mám tam ted tyden novej treti vybrus 
A když dám jehlu uplně dolu, plech nahoru tak to bude žrat o trošku min? A nepoznám to na výkonu?
Datum: 10. srpna 2010 9:17
 cože?pry nejde udělat..  na vylitanym valcu sem měl spotřebu 6.5 litru na sto!!1)už to nejelo takže šecky kvalty jenom plnej 2)bohata směs-a to mě to nikde nechcalo.(zkoušel sem to na přesne vypočitana vzdalenosti podle GPS)
Datum: 09. srpna 2010 23:03
 já sem četl litra  .... hele pokud jezdis v terenu na 1 a 2 tak je to normalni
Datum: 09. srpna 2010 21:47
 Hele tenhle dotaz si už tady myslím měl..tahle spotřeba není možná
Datum: 09. srpna 2010 21:40
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Nekdo neumi pocitat, je to 5 na 100... 
Tak co by to mohlo být?
Díky
Datum: 09. srpna 2010 21:32
 hele spotrba 10 litrů na 100km je nemozná  ....nekde ti to chcije a urcite jezdis v terenu na jednicku a dvojku ze
Datum: 09. srpna 2010 21:17
 Čau draci chci se zeptat jak mám upravit karburátor z křovinořeza aby mi fichtl jel líp?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 23:07
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 Blbe... Maly difuzor, poradne to neodladis a 2 karbce za sebe je ABSOLUTNI nesmysl.
Datum: 10. srpna 2010 23:07
 tak chci zkusit jak to pojede
Datum: 10. srpna 2010 11:52
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 2 karbce za sebe, co to je za nesmysl? Vycisti si original karbec a nevymyslej nesmysly...
Datum: 09. srpna 2010 22:47
 dva nemám jenom jeden
Datum: 09. srpna 2010 22:35
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Dej dva za sebe a ale jakoby je přidus...mám to odskoušeny na 555 a fakčí...
Datum: 09. srpna 2010 21:16
 Zahodit ho,vetsinou maji hodne malej difuzor..
Datum: 09. srpna 2010 21:10
|



|