česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1120  1121  1122  1123  1124  1125  1126  1127  1128  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: james12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam mustanga a zlobi me zapalovani asi pred tydnem sem to musel roztlacovat na 1 do vysokych otaček aby to chytlo (benzinem to neni) tak sem koupil novou svičku a chytl na kopnuti a asi po tydnu to dela zase nevite cim to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2010 9:38
 
 
 
 
Jméno: teslastorm      E-mail:      IP: uživatel9869    
Ještě jsem zapomněl na poznámku, ředím v poměru 1:33 což se zdá hodně, ale ten CASTROL 2T kouří minimálně a s karbonem nemám větší problémy.
 
 
Datum: 12. července 2010 9:38
 
 
 
 
Jméno: teslastorm      E-mail:      IP: uživatel9869    
Ahoj, jezdím na tohle stroji už 9 let :-) ... měl jsem podobné nepochopitelné problémy, které ustaly s používáním jiného oleje do benzínu. Přešel jsem na MOGUL a momentálně už dva roky jezdím na Castrolu 2T a nevím, že by tam nějaká svíčka vůbec byla ;-). Čistě ze zvědavosti jsem ji nedávno vyndal a krásná srnčí hněď. Svíčku mám klasickou od BRISKU 15ctku. Předstih na 1,35 mm před úvratí a odtrh jsem dával na cigaretový papírek.
 
 
Datum: 12. července 2010 9:36
 
 
 
 
Jméno: honsek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus draci mam problem u 175 čz nejde mi do otacek - nema proud , sviti mi porat kontrolka na dobijeni a kdyz to mam nastartovany tak jak postupne pridavam vetsi odber el napr. svetla.. tak jde jeste do mensich otacek nez predtim.... diky ze odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2010 8:27
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Prohlédni stav uhlíků a kolektor rotoru, jestli nejsou zaneseny drážky. Bude-li vše OK, soustředˇse na regulátor napětí. Ten může být vadný .
 
 
Datum: 12. července 2010 8:27
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci tak dneska kolem pulnoci mě kámoš půjčil ČŽ 125 předělanou na 175 takže to byl typ 175/467 něco tak mno.Sem jel s tím poprvý v životě na rovince u nádraží nejdřív sem jel na trošku plynu a pak sem jel sem tak na půl plynu to táhlo jako svině .To sem měl co dělat abych se na tom udržel jel sem s tím 100-110 .Mám doma jawa čž 150 ale je to výkonem slabší ale má to větší kompresy a jde to líp odspoda no a točí to mín taky a spotřeba by byla taky určitě menší.Ale stejnak má to rok výroby 1969 tu ČŽ 125 a na to jak je to starý tak to jezdí jako kráva s tím by se i jiný 125 natřeli sice ne všechny ale stejnak taky na to kolik to točí oproti YAMAZE která točí 13 000 bych to srovnal na letiště a by jel s tou yamahou jenom na těch 5600 otáček a pak by se uvidělo jak by stíhal..A navíc ty dnešní motorky jsou nějaký tak drahý a hnusný to je hrozný měl sem se narodit před 50 lety co bych za to dal. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2010 8:10
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to dachl21: dekuju za chvili jedu na pumpu a neco z toho tam snad budou mit. to postul: souhlasim. koukal jsem na youtubu na videa o motonehodach smrtelnych a jawu nebo cz jsem tam nevidel :-D nektere moderni moto jsou pěkné ale ja bych se obaval tech dnesnich materialu. poctive jawy a čízy vydrželi dodnes- to jest jeden z dukazu kvality práce. nektere moderni moto se i me libi treba nektere čopriky nebo harleye ale asi bych si to nekoupil. Za polovicni cenu bych totiz koupil nakou jawu a jeste by zbylo na benál. :-D stejne auta. misto mercedesu moderního si koupim za stejnou cenu 3 trabanty ve kterych si taky vetsinu veci clovek opravi doma a jeste by zbylo na palivo. mě se taky strasne libi kdyz jedu pres vesnici a dedulove na lavickach se otaceji a s usmevem koukaji a vzpomínají na casy kdy to svym synum kupovali nebo jim to spravovali anebo na tom jezdili na ryby. :-D a to nemam zas az tak stareho veterana.
 
 
Datum: 13. července 2010 8:10
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdž jedu na své 555 lidi koukaj a otáčejí se.když vidí někoho na rychlé motorce pomyslí si kdy ho uvidí v novinách nebo ve zprávách v černé kronice.s nějakými čínskými vysavači si vytírám prdel.strčím 1 po 2 metrech dvojku a krásný zátah odspodu.to je klasika kterou miluju.z moderních leda tak enduro třeba xt nebo dr.jednoduché klasické
 
 
Datum: 12. července 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To standa : podle toho co sem četl na stejskyho chatu, tam bylo myslím něco přes 90 km/h?
 
 
Datum: 12. července 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa:Asi tak :-D Těch 85 s 13/55 si dal na tim tvojim upraveným stroji?
 
 
Datum: 12. července 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5172    
Já si začal užívat jízdu,když rychlost překročila 85km/h na rovině pri prevodu 13/55:-D Pak sem sednul na pařeza a zjistil sem,že na trojku jede jak muj fichtl když řadim z jedničky dvojku:-D
 
 
Datum: 12. července 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
škodovak : doporučuju motul 510,esso 2t special,agip moto mix 2t, tyhle oleje : maximální spokojenost
 
 
Datum: 12. července 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj... je to moc rychle nebo moc pomalu?? Mě i pionyrovi to 100% vyhovuje
 
 
Datum: 12. července 2010 15:13
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V 50 Km/h si užíváš jízdu?! :-D
 
 
Datum: 12. července 2010 14:17
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neboj. nejezdim rychle. ja si jizdu uzivam cca 50km/h. a M2T jsem akorat dojezdil a planuju neco lepsi. ale jeste nevim co :-D
 
 
Datum: 12. července 2010 14:08
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ááá doukám že jezdíš na M2T,to ti to nadšení moc dlouho nevydrží teda jestli nejezdíš tempem jako nákej dědula na babetě...
 
 
Datum: 12. července 2010 13:44
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vidis. musis vcas doplnovat palivo, delat pauzy na chlazeni a mit vse v kupě. Včera jeden skutrista po te co jsem ho predjel měl drobne problemy s viditelnosti :-D
 
 
Datum: 12. července 2010 12:09
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skodovak:Já mam uplně opačnou zkušenost,tlačím fichtla tak 5 x do tejdne po měste a motorkáři na pořádnejch strojích na mě mávají a smějí se mi :-D
 
 
Datum: 12. července 2010 11:44
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se dnešní motorky nelíbí, protože mi připadají všechny stejné. Já sem na poctivé Jawy a Čezety... ;-)
 
 
Datum: 12. července 2010 11:39
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jeste jedna krasna vec. Včera jsem byl u pumpy koupit si neco pod zub a u stojanu byl nakej chlapek s moooooderní motorkou. Nakou asi rychlou. Znacku nevim ale byla nova. Ja se do modernich kramplu neviznam. Ja si nesu veci k memu pionyrkovi a ten chlapek na me kouka jak na nakyho prdolu stylm "che! takovej mladej a takovyho krampla sedlá". Ja jsem si s usmevem zbalil susenky a colu a von mezitim zaplatil a chystal se k odjezdu. Chvili jsem ho pozoroval ale za 2 minuty startovani ani neškytla. Jsem se musel zasmat. Zapnul jsem benzin, jemne načutnul startpaku a už mi to krasne blafalo. Na ten jeho pohled nikdy nezapomenu :-D :-D ten musel bejt na prášky :-D jak mu ujede "starej krampl".
 
 
Datum: 12. července 2010 9:57
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč kuchat? Když je jawa nebo čz pořádně udělaná a ne doničená tak se tam nemá co kazit. Mě ještě nikdy nikde muj pionyr nenechal. To ze si delám po 30km pauzu je pro mě romantika. Nekde si zajedu na polnačku tam si dam na chvili pohov a pak zas jedu. Jede jako drak. A je to stara poctiva jawa. Nikdy nepůlená. A radsi jezdim s pionyrkem nez bych sednul na moderni masinu kde clovek sedi jak kdyby ho boleli zada a byla mu zima a ktera ma zvuk jak zplasena vosa. Kdyz neco velkeho tak jawu nebo čízu. Stary velky masiny maji nadhernej zvuk. Třeba "Rumpál". Kdo neslysel, nevi co to je. Nove moto maji jedinou vyhodu. Neni tam skoro zadna udrzba. Na druhou stranu se pocita s tim ze vydrzi 8 let a vyhodi se a koupi se nova. Kdyby soudruzi zpred 50 let delali takoveto moto, myslite ze by tady jeste nake jezdili??? nenene. Pochybuju ze za 50 let bude na veteran srazu naka nynejsi motorka. Ponevac umela hmota moc nevydrzi :-D
 
 
Datum: 12. července 2010 9:43
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem rád, v jaký době žiju... nemuzu vedet, jak bych se mel v roce 1958 nebo 2058... mě se nynější motorky líběj jak svi... hrozne moc :-D... já se tesim jak neco, az budu mit nejakou novejsi masinu... radsi masinu, která má 170 kilo, jede to, podvozek na výbornou než 350 skoro stejně těžkou, samej problém a požitek z jizdy naprd.... z pohledu jaware by nebylo co resit, sel bych do jawy... ale z pohledu rozumnyho motorkare bych si koupil moderni motku na poradny jezdeni a pak jawu na srazy atd.. tak, a ted me muzete kuchnout :-D
 
 
Datum: 12. července 2010 9:30
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja bych taky bral zivot pred padesati lety. To ze nebyl comp tehdy nikou nevadilo a naopak prave se lidi schazeli, jezdili spolu na parezech a podobne misto keckani na nakym FB. Taky byl levnejsi benzin a prodaval se tzv special mix. takze to mohl clovek s parezem primo k pumpe a natankovat hezky a zadny michaniny a podobne. Ja bych z meho pohledu rekl ze kdysi se moto delali na to aby vydrzeli, jezdili, dali se snadno opravit doma a byli hezke. Dnes jde jen o penize. Block motoru jako emental a z levnyho materialu. Ze pro lepsi chlazeni? nerek bych. spis aby se usetril material. Dnes jsou motorky zbytecne drahe, co se tyce rychlosti, nevim proc jsou tak dr.lí ti vyrobci ale at se nedivi ze jsou prestupky kdyz udelaji moto co vytahne 400km/h a daji nekomu aby s tim jezdil na dalnici. Vzhled dnesnich moto me odrazuje od koupi jakekoli z nich. Jak mi bylo krasne vcera predjizdet tlacici motorkare s modernimi masinami a ja na krasnym fikovi si to letim 55km/h a plne si to uzivam. Hold poctiva prace a prace pro penize, to je rozdil. s poctivou praci uz se setkame jen u starych moto. I trabanty. Motor supr a bezvadne auto ale proc neudela STK?? Protoze jsou prikazy ze shora aby nepousteli stare auta aby se prodavali nove. tzv srotovne je akce kterou drahe evropske unii neodpustim. Kolik adeptu na budouci veterany skoncilo v srotu. Ale s tim nic nenadelame. Budme radi ze nam motorky zati prochazeji technickou. (me uz pincka nechteli pustit pac jsem nemel brzdove svetlo tak jsem tam musel neco sviticiho udelat). At vam to jezdi. Poctivy praci a motorkam zdar!
 
 
Datum: 12. července 2010 9:10
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No hele, já mám Yamahu DT 80 LC2 rv. 1992 a kámoš má Jawu 250 kývačku a na projížďkách jedeme každej naplno a jedeme celou cestu těsně zasebou. Zase je pravda když se rozjíždíme do kopce, že má ze začátku náskok, ale ten po chvíli vyrovnám. Na to že mám tak malej obsah je to super. Takže bych novější motorky neodsuzoval, ale chápu, ČZ a Jawa jsou klasiky a taky se mi moc líbí. :-)
 
 
Datum: 12. července 2010 8:47
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Souhlasím je to věc názoru...
 
 
Datum: 12. července 2010 8:41
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no každej má svůj vkus třeba já-mě se ty nový motorky taky nelibí podle me je to hnus a ještě když pruměrná motorka dnešního světa váží asi 200kg tak už vidím jak to někdo zvedne ze země a nebo třeba když to na někoho spadne :-)já bych se chtěl narodit před 50ti lety jelikož tenkrát ani nebyly technický a takovýhle s*ačky a motorky tenkrát měly takovej líbivej tvar např. ČZ 150-tu miluju atd :-) :-)
 
 
Datum: 12. července 2010 8:07
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dnešní motorky sou zase o krok ve předu a nevím jako proč by měly bejt hnusný..
 
 
Datum: 12. července 2010 7:58
 
 
 
 
Jméno: howard      IP: uživatel9648    
co se týče motorek a všeho kolem toho, tak bych se taky nejraději narodil 50 let zpátky, ale co se týče toho, že bych byl bez komplu a ještě k tomu by mě čekal rok 1968, tak ne. :-D
 
 
Datum: 12. července 2010 7:52
 
 
 
 
Jméno: grepak.s      E-mail:      IP: uživatel723    
Cau chlapi, potřebuju poradit... Mam 05ku a nechce mi prostě chytat... Jiskra jak sviňa, zapojeny podle schématu,kope jak hajzl.. Ale ani neškytne...Nevíte čím to může být? Může býti karbec z 21ky na 05ce? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: Tvoje mama      IP: uživatel9893    
cuz Blazni.kamos ma 05 z1965 a ne nejede mu na novi svicky.vzdy ji musi mit chvilku zajetou v jinym fochovy.tak jestly neni problem v tomdle.jo a kdyztak skontroluj jestly mas mokrou svicku kdyz startujes jestly ne tak ti tam nejde beno...\r\n
 
 
Datum: 14. července 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo zkus střikačkou do válce střiknout benzín,jestli pak nastartuješ,chyba bude v karburátoru
 
 
Datum: 12. července 2010 10:36
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seřid předstih,odtrh,zkontroluj jestli není škvarek na kladívkách,dej jinou svíčku,a kondík
 
 
Datum: 12. července 2010 10:28
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mohl by tam být možná karbec ze Stadiona 1. typy 05 to měli
 
 
Datum: 12. července 2010 0:12
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ktomu karbci no jít by to mohlo, ale 05 má jiný difuzor (15mm a 21 má 17mm) a také má jiné trysky 60 a 38, kdežto 21 má 68 a 38 podle údajů na jawa-50.cz
 
 
Datum: 12. července 2010 0:09
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkoušel jsi i jinou svíčku? To že hazí venku neznamená, že hodí pod tlakem
 
 
Datum: 12. července 2010 0:04
 
 
 
 
Jméno: NKPMK      IP: uživatel1194    
Sportovní jízda. http://www.nkpmk.wz.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2010 8:46
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku prosim davej sem rovnou primej odkaz,,taktot nikdo nenajde a budou si myslet ze je to jen reklama,,bud presnejsi,,jen tak to bude mit ucinek,,di ksesa http://www.nkpmk.wz.cz/index_soubory/Page370.htm
 
 
Datum: 12. července 2010 8:46
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
ahoj draci uz nevim co mam delat dal jsem vybrousit valec na ČZ 175/450 a nechce to sednout uz kdyz byl po vybrusu tak vubec nemel kompresi a pist je spravne a zamky jsou malinko jinde od puvodni pistu to by snad vliv nemelo mit?? mam uz prez 1300 km a nic moc kdyz polozim nohu na nakopavacku tak se to propada pomalu jako kdyz je vybehanej valec lechce. Myslite ze by to slo reklamovat stim ze to ma spatnej tvar po vybrouseni?? nebo si to casem sedne?? je fakt ze jezdim na polosyntetiku tak to asi chvili trva nez se to zajede. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9865    
problem muze byt ve spatnem zajeti.....na peraku mam 0.vybrus a udajne treti pist a krouzky s vetsi toleranci jezdeny pres 50 let a tlačí tak,že i na dvojku jde kolo smykem,kdyz ho chces roztlacit.....kdyz kopne tak by zlomil nohu.....skoro na to skáču kdyz to startuju......175 by nemela mit o moc mensi kompresi....vybrus do šišata udelat snad ani nejde....na vade taky muze byt levny nekvalitni pist a krouzky......nebo fouká hlava....známýmu jezdil velorex pul roku na foukajici hlavu a jen obcas strelil a spatne chytal...
 
 
Datum: 11. července 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
Zdravím..nemáte někdo náhon na stadiona s 22 ten šnek?nebo neznate nějakou firmu která vyrábí něco takového'? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: cechl1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den chci se zeptat co mám dělat když mám Jawu 20 a má pařezácké zápalko když tam dám original tak nejede. Ale teď k problému TOto zapalování jede i v Mustangu a jede normálně A ta Java 20 se hřeje nejede a nemůžem jí seřídit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seřídit redstih,odtrh,třeba je chyba ve VN cabelu,fajkce, jiskra je pravidelná a modrá?
 
 
Datum: 11. července 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: cechl1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím mám doma Jawu Mustang a nevím co mám dělat. Když jedu do kopce, tak so zahřeje anechce jet, ale když je studenej tak jede vždy vijedu tak tři kopce, ten třetí většinou nevijedu. Nevín co s tím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2010 0:08
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud to moc zenes,nebo nemas cisty zebra na valci (nestiha se chladit motor),spatnej predstih (za studena by to melo jet hur nez za tepla) a nebo svicka se spatnou tepelnou hodnotou :-) ale u fichtlu je normalni,ze vadnou op zahrati..je to preci jen vzduchem chlazeny lezaty jednovalec,pokud ho porad zenes v otackach,vic se zahrejva nez chladi..
 
 
Datum: 12. července 2010 0:08
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel9560    
to bude nejspiš svička...kup si 14ku ta je do tepla a neměl bys mit problem ;-)
 
 
Datum: 11. července 2010 23:07
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tam jsme rozebrali tak možná pravopis. Možná by ses mohl ještě trochu polepšit, vijet vypadá podezřele..
 
 
Datum: 11. července 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cachl...na minulým dotazu uz jsme ti radili...
 
 
Datum: 11. července 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
skus sestelovat prectih, nejspis je moc velkej
 
 
Datum: 11. července 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: Lasty      IP: uživatel9864    
Ahoj, nesmíš to točit jak blázen, pak se to zahřeje moc a nejede to skoro vůbec!
 
 
Datum: 11. července 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: jawak petr      E-mail:      IP: uživatel7224    
Zdarec lidi muzu se zeptat proc mi muj fik jezdi hur jak vsem ostatnim mam tam 9zube kolecko ale porad je to takove divne mam kostru z mosquita a motor z pincka muzete mi nekdo poradit? diki moc nevim proc to kamosovi jede na prevod 55/13 aji 60km/h na ceste a tahne mu to a ja tam musim mit prevod 55/11 a 9z primarni kolecko aby me to trosku tahalo v terenu?diki zdarec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš udělaný GO?
 
 
Datum: 11. července 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel7794    
zdravim borci mam problem skladal sem si fika vse ok udelal sem predstih a odtrh jak ma byt odtrh 0.40 a predstih 1.8 nalil sem benzin a zacal sem startovat furt mi to nechatala az za chvili sem zacal jako by chytat ale nechytnu vzdycky to jakoby bzleptlo zakourilo se z vejfuku a nic svicku mam novou nevi te cim to muze byt uz fakt nevim dik :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele ale nevím to jistě,třeba to nějak jde změřit
 
 
Datum: 11. července 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj,proto ti píšu že měřákem se dá změřit pouze obvod,kondíku,a cívce
 
 
Datum: 11. července 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel7794    
jako myslel sem to ze bych vza merak a promeril treba odpor nebo tak
 
 
Datum: 11. července 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na zapalovací cívce změříš akorát obvod...u kondenzátoru myslím taky
 
 
Datum: 11. července 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel7794    
da se nejak zmerit kondenzator jestli je ok nebo Ko a jeste da se i nejak zmerit za zapalovaci civka ?
 
 
Datum: 11. července 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok tak zkus to co jsem psal dolej
 
 
Datum: 11. července 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel7794    
v benalu chyba nebude pac sem skousel dat benzin primo do valce pres inekcn srikacku
 
 
Datum: 11. července 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě bych dodal,podívej se i na hladini v plovákovce,může být moc velká nebo malá,a podívej se jakým proudem ti teče benzínovy kohout
 
 
Datum: 11. července 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkontroluj zapalovací cívku jestli nemá někde přerušené vinutí,dále se podívej na kladívka jestli nemáš špatně izolaci,nebo na nich nemáš škvarek,vyměnil bych kondenzátor,a pak by to mělo jet
 
 
Datum: 11. července 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel7794    
sory chosi sou tam chyby bylbne mi kalvesnice udelal sem predstih odtrh vse jak sem napsal nechytalo to pak to zacalo chytat ale jen to zbleptlo zakourilo se z vyfuku a nic nevite co stim a sry za ty chyby
 
 
Datum: 11. července 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
Zdravím borci. Tak jsem se po týdnu vrátil z dovolené. Bylo to parádní .Vybojoval jsem si motorku na dovolenou,ale motorka jaksi odmítala jezdit po výletech.....první den klekla baterka,druhý den jsem utrhnul ventilek hned 100m od karavanu,po pracné výměně duše za pomoci jednoho šoubovaku a hasaku jsem zjistil,ze se rozválela guma,když jsem dojížděl na měkkym kole....až čtvrtý den jsem vyjel směrem plzen na Krašov....35km jízdy ve dvou na šmajdajícím zadku....nikdy mi tak neboleli ruce:-D Další den 15km na zříceninu Týřov... měl jsem v plánu delší trasy,ale aspon neco....poprali sme se s tim já i pérák....budu ho muset zase dát do pucu...koupit baterku,pneumatiky a nechat přeplect kola....zase prachy v luftu...pred chvili jsem se vratil domu a hned mi prekvapil RS dvoukanál se vrátil z brusírny a vypadá úžasně:-) Ted prijdu sem a vidim ten stav.... lidi dejte si klídek.....hovadiny smáznem,na stupidity nepište.....taky to tak resim....asi ste si vsimly ze uz reaguju jen na normálni a věcný příspěvky...nema vyznam nekomu nadavat a snazit se nekomu domluvit.... proste ignorace.... Já odtud neodejdu,to se nemusíte strachovat....jen uz neni tolik času....dost času věnuju svojí přítelkyni,dost casu sezerou obě moje práce a dalsim zroutem volnýho času je RS stroj ve vývoji.....dnes jsou pro me bohuzel prinosnejsi pokecy alá stejsky,eddie,frikulín,jawaracing ci pejky webů....to je ted pro me tahoun.....RS fichtl a jeho maximálka.......i na péráka mi nezbývá čas a on mi to pak vrací:-D Tak se mejte borci a sorry za slohovku........doufam ze se tu nepokoušeme....sme prece lidi:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předevčírem praskla znova
 
 
Datum: 12. července 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jezdím denně 30 km od baráku, a zatím mě závada nepotkala, krom ucpané trysky.
 
 
Datum: 12. července 2010 10:30
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
luxuus :-D to je tak vždycky.. vyjedeš někam dál než 2 km od baráku a hned se ty poruchy na tebe seesypou... Postule, jsem rád, že nejsem jedinej, komu ta kyvka praská :-D
 
 
Datum: 12. července 2010 9:23
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel2141    
Ja byl od ctvrtka na rybach na Sazave, u vody ve stinu pekne v chladku, prijedu domu a vedro, ze by clovek chcipnul...
 
 
Datum: 12. července 2010 6:08
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To já byl asi před 14 dny na vyjížďce v rámci motosrazu. Nechal jsem se vyhecovat, abych vzal toho mýho žlutýho bleska a jel na vyjížďku. Stroj bez papírů, ale jel jsem. 60 km tam i zpět pod plným plynem. Není nic lepšího pro prověření stroje. Cestou zpět s doprovodem policie. Prostě zážitek. :-D
 
 
Datum: 11. července 2010 23:16
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
před 14 dny jsme jeli z opavy do šternberka (70km) samozřejmě 5 km před šternberkem mi praskla kyvka na 555.
 
 
Datum: 11. července 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
nemluv mi o tom.......nemuzu uz to zadní kolo z peraka ani videt....pul dne sem lital po rakovniku a hledal obchod kde maji alespon nejakou "19"duši....jeden prodejce mi velmi rozesmál....konstatoval,že 19 duše ted nemají,tak jestli bych nechtel zkusit "18" duši...od odborníka v barumce bych takovou reakcu necekal....
 
 
Datum: 11. července 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dneska jsme měli taky namířeno na Týřov...ale za Pavlíkovem se mi přetrhlo plynový lanko a kámošovi hned za mnou spadnul řetěz...takže sme 3 hodiny jawili u silnice, ale hlavně že sme dojeli :-)
 
 
Datum: 11. července 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
Zdar chlapi, konečně jsem zbrousil hlavu(zabrušovací a pastou jemnou) nasadil píst, nasunul válec... ale ted nevím jestli bude nutné předělávat předstih a odtrh? Se zapalováním jsem vůbec nehýbal.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne, s předstihem hejbat nemusíš
 
 
Datum: 11. července 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cawes draci chci se zeptat........kdyz si v 15 udelam řidičák na motorku tak muzu řídit i fichtla 20? ono se to ted prej bere podle novyho zakona podle kilowat nebo co a ja se v tom moc neorientuju..diky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2010 7:49
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
porid si jawu betku nebo new pionyra ten ma v papirech 45 km ale jede i 90 km odskouseno :-)
 
 
Datum: 14. září 2010 7:49
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
přesně jak říká Fogi, oni se na to tolik nedívají ale nesmís zpusobit bouracku jinak vsechno calujes, kamosi maj taky ridicak A1 a jezdijou na ČZ 175 a nikdo to neresi dokud neco neudelaj
 
 
Datum: 04. srpna 2010 9:42
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
ono my an i nešlo o to,že se poldové nedivaji na rychlost,ale o to, že jak zpusobiš nejakou bouracku,tak pojičtovna zisti,že na tu motorku nemáš ani řidičák,tak ti daji zaplatit vzniklou škodu a protože nejsi vydělečně činný tak to dají rodičum a ti by určitě neměli radost kdyby kvůli tobě někdo rozbil ferrari co ? :-D
 
 
Datum: 13. července 2010 11:49
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pak se omlouvám. Já ještě malej nemám poněvač u nás měli tech. problémy tak mi ho prý doručí dodatečně. Táta v malým TP rychlost psanou nemá. Tak se vám všem ještě jednou omlouvám :-)
 
 
Datum: 12. července 2010 11:26
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
AM je úplně na hovno.Kdyby tě sním chytli tak jako bys na to neměl řidičák.Takže lepší je nic neriskovat,ale pokud máš peníze navyhazování tak si jezdi klidně bez ŘP :-D.A to co píše ŠKODOVÁK je hovadina.V malým TP je psána rychlost ;-)
 
 
Datum: 12. července 2010 8:35
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud chceš udělat to co ti píše škodovák, riskuješ tím pokutu..a to že na to policajti nekoukaj to není vůbec pravda, nerazíš na nějakýho přísnějšího ,a máš pokutu na to tata. :-)
 
 
Datum: 11. července 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele chlupati na to nekoukaj. na ridicaku nemas napsano velkyma pismenama ze jen do 45km/h a poldu to nenapadne. a stejne v malym tehnicaku rychlost neni. a velkej sebou pry nosit nesmis. ja jezdim na jawa 20 a mam AM (akorate me do velkyho napsali max 45km/h). takze ja bych se niceho neobaval :-) pokut nebudes bourat a delat hlouposti tak by to melo byt ok
 
 
Datum: 11. července 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedá se nic dělat,na fichtla můžeš až od 16-ti
 
 
Datum: 11. července 2010 18:46
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Takze je to az od 16??! :-( jsem si koupil fichtla a nemuzu na nem jezdit achh jooo :-(
 
 
Datum: 11. července 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udělej si ho až v 16-ti ;-)
 
 
Datum: 11. července 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, složils sem motor a zapojil na skušebním rámu........ ale mám problém jiskra je žlutá > můžu tam dát indučku ze škody 120 ? je na 12v ale vím že na 175 se dá dát. Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele tak jsem sjel do mototechny a koupil indučku+kondik, jiskra je ale hrozně slabá :-( zejtra ještě skusim jinej zapalovací pol a pak se uvidí, Dík za rady
 
 
Datum: 12. července 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, v téhle chvĺi ti nic jiného nezbývá.
 
 
Datum: 12. července 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak co pouzit VN kabel ze 120??
 
 
Datum: 12. července 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele tak mam zádrhel, mam 2indučky ze 120ácy ale ani jedna nemá jehlu pro VN kabel, jak to mam pžipojit ?
 
 
Datum: 11. července 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo
 
 
Datum: 11. července 2010 18:42
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel5307    
Zdarec,mam problem když jsem naposled jezdil s babettou tak jezdila v pohodě.Když jsem jí po zimě vytáhl tak jela jen na 1/4 plinu a pak se dusila a chcípala.Vyměnil jsem benzín ale dělá to stejně.Pak jsem zkusil poštelovat volnoběh atd.a pořád jede velice pomalu a když se drobet rozjede hrozně drnčí a klepe sebou.Nenuže to bejt vyběhaným válcem,pístem?Předem všem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Úplně jsem zapomněl, že i výfuk je potřeba občas perfektně vyčistit, zvláště výfukový kanál ve válci a ohyb v koleni výfuku. V plášti tlumiče je přepážka se dvěma otvory, na které se při čištění zapomíná.
 
 
Datum: 11. července 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Webster: teoreticky máš pravdu, ale drážka pro aretační kolíček je v rotoru vyfrezována s velkou vůlí, která se na vnějším průměru rotoru projevuje možností pootáčet rotor asi o 1,5mm. Hodně babetistů má zkušenost, že babetta nepotřebuje přesné nastavení předstihu a že funguje v celém rozsahu, který umožňuje natočení statoru. V knize Eduarda Ďurkoviče o konstrukci a opravách babett se na stránce 83 píše:"K nastavování předstihu zapalování se přistupuje vždy po demontáži rotoru nebo statoru alternátoru".
 
 
Datum: 11. července 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lexa: s touto větou nemohu souhlasit:,,Budeš-li sundávat rotor alternátoru (při výměně gufer), budeš muset znova seřídit předstih zapalování." Pokaždý, když jsem to dělal, tak jsem na stator vůbec nesahal, stáhne se rotor, gufero vydloubneš šroubovákem, nové tam namlátíš nástavcem gola a kladívkem, zpátky tam dáš rotor. Se statorem nic nedělaš, tudíž netřeba nastavovat předstih.
 
 
Datum: 11. července 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Nádrže u babett reznou a rez ucpává sítko na dně nádrže, palivový kohout a hlavně karburátor. Pro dlouhodobou spolehlivost stroje je potřeba tyto díly vyčistit. Přes zimu z důvodu nepoužívání a stářím ztvrdla a vyležela se gufera těsnící klikový hřídel, tyto bude potřeba vyměnit. Dalším slabým místem u babett je těsnost mezi karburátorem a kolenem a mezi kolenem a válcem, těsnící plochy nejsou obrobeny s potřebnou přesností nebo jsou stářím pokřivené. Tyto plochy je jistější těsnit tmelem (např. Paulin), papírové těsnění nemusí těsnit po celé ploše. Budeš-li sundávat rotor alternátoru (při výměně gufer), budeš muset znova seřídit předstih zapalování.
 
 
Datum: 11. července 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samozřejmě karburátor, jak radí podemnou, pak bych také přetěsnil klikovou skříň
 
 
Datum: 11. července 2010 17:26
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seřídit karbec a předstih
 
 
Datum: 11. července 2010 17:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyčisti karburátor,
 
 
Datum: 11. července 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: Hofmi      IP: uživatel4180    
Nemá někdo na prodej trabanta v pojizdném stavu za dobrou cenu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2010 15:07
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel670    
Čuste!!! Mám dotaz: jaký je předstih na ČeZetě 125/476???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2010 0:04
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo take na http://www.sesa-moto.cz --- tam je skoro vse ;-)
 
 
Datum: 12. července 2010 0:04
 
 
 
 
Jméno: dornych ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tabulka předstihů je tady: http://etovar.cz/content/9-nastaveni_predstihu_jawa_cz
 
 
Datum: 11. července 2010 23:22
 
 
 
 
Jméno: lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zajíci bohužel si asi budem na tyhle dotazy muset zvyknout ... bohužel to honza: at se neřekneš když už se ptáš tk předstih má být podlemanuál 3,2mm ...
 
 
Datum: 11. července 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ono je lehci se zeptat nez zabrouzdat po netu vid?mas smulu,odeme odpoved neuslysis,nemas bejt linej :-P zabere ti to 15 sekund (mala napoveda-google nebo seznam)
 
 
Datum: 11. července 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ono je lehci se zeptat nez zabrouzdat po netu vid?mas smulu,odeme odpoved neuslysis,nemas bejt linej :-P zabere ti to 15 sekund (mala napoveda-google nebo seznam)
 
 
Datum: 11. července 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
čau na moji čz 250 mám tokovej malej problém hodně často musím čistit svíčku musim vyškrabat karbon mám ju černou a jsou na ní černé usazeniny je to tím že mažu 1:30 a mám jehlu na 4 zářezu s hora ?mám ju totiž po výbrusu tak chci aby to víc mazalo mám to tak nechat nebo tu jehlu mám posunout motor má najeto jen 100 km. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2010 13:40
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
ahoj mam dotaz mam babetu 207 1 rychlostní a když se zahřeje tak chcípne a nejde nastartovat čim to muže být????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Faktem je, že Zetky mívaj to samý, já bych tomu i věřil...
 
 
Datum: 11. července 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
prý jak se zahřeje tak to chtne skrat
 
 
Datum: 11. července 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
promin,ale tim to asi nebude..byt tebou,spis verim tady lidem na pokecu,podle me to civkou nebude! ;-) to by se tak chovalo i pri studenym motoru..spis mas chudou smes a nebo svicku se spatnou tepelnou hodnotou..
 
 
Datum: 11. července 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
mi to říkal chlápek co spravuje motorky už 40 let
 
 
Datum: 11. července 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
To je zajímavá informace, zapalovací cívka by své elektrické vlastnosti neměla měnit v závislosti na teplotě motoru. Vadná cívka by neměla fungovat ani při studeným motoru. Můžeš změřit odpor vadné cívky? Správná hodnota je 220 +/- 10 Ohmů. Impulzní cívka nosníku statoru má mít 17 +/- 1 Ohm.
 
 
Datum: 11. července 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
už vim čim to je cívka zapalování na statoru
 
 
Datum: 11. července 2010 16:08
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Může být chudá směs. Nepatrně přitáhni šroubek přídavného vzduchu. Otáčky motoru se po zahřátí nezvyšují ?
 
 
Datum: 11. července 2010 13:25
 
<  1120  1121  1122  1123  1124  1125  1126  1127  1128  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 15:57:52 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu