slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1116  1117  1118  1119  1120  1121  1122  1123  1124  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, dotaz jentak pro informaci ! kamarad furt tvrdí ze ukostření na + má jedine skutr manet 100 ! ale ja viděl kolik motorek z + ukosttření, proto se asi prodavaj rele + a -, ale to je jedno, ale prej to + ukostření není original někdo to předělaval a jsme se o tom bavili asi pul hodiny!!!ale me motorka na - ukostření nejezdí, ja jenom + ukostření a jak jste na tom ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Takže já mám ČZ 175 450 DELUXE ,rok výroby 1968 a baterie je ukostřena na plus, zato má ČZ 175 487 z roku 1986 má ukostřeno na mínus. většinou kývačky a možná i některé panelky mají ukostřené PLUS co já vím.
 
 
Datum: 16. července 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9907    
to neni o tom ze by sel elektroinstalací nejaký "mínusový" proud mensi jak nula....jen jde bud proud "doprava" a nebo "doleva"...podle toho znaminko! Mam Peraka,mel zapalovani z kyvacky ukostrenen minusem,ted mam zapalovani z peraka a taky ukostrene minusem....kejvacky a panelky jawy i čízy a skoro vsechny tyhle mašiny z dob 60-70 let meli ukostrenej plus.......az snad pak hranaty motory meli zase ukostrenej minus....
 
 
Datum: 15. července 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
záleží jaky pol je naznačen na zapalování ne ?
 
 
Datum: 15. července 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tatran 125, kostra je na +.
 
 
Datum: 15. července 2010 13:13
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejjednoduzsi je se kouknout do prirucky :-) ja mam peckovou knizku ktera je jen o motorkach jawa 250,350 perak a jawa 500 ohc...je tam vsechno,cela motorka rozebrana do posledniho sroubku..podle ty knizky jsme delali celou elektriku na perakovi,bez ni by sme byli straceny..motorka nam hazela jiskru jen na jeden valec (mam triapuli 2 valec) a s pomoci ty knizky sme to vyresili...takze podle miho nazoru je nejlepsi si nejakou takovou knizku sehnat,je tam fakt vsechno :-) dokonce i jak sundat kohoutek nadrze :-D
 
 
Datum: 15. července 2010 9:47
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi tak, prostě jim luplo v bedně že ukostřej plus, naprosto bezdůvodně.
 
 
Datum: 15. července 2010 0:19
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Pérák měl mínus na kostru, u kývaček a ze začátku i u panelek byl na kostru plus, ale žádnou výhodu a význam to nemělo. Později s nástupem silnějších dynam 50 nebo 55W se přešlo opět na ukostření mínus polem.
 
 
Datum: 15. července 2010 0:02
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
tak to mi celkem nejde do hlavy kdyz mate na kostre + tak vedeny napeti je vsechno v -nusu ? co to je za demenci se soudruzi z niceho nic rozhodli davat na kostru + nebo co ?
 
 
Datum: 14. července 2010 23:38
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pérák ale asi nebude origo...
 
 
Datum: 14. července 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vše más na + ? tak to je super, jsem mluvil ze znamym taky ma peraky i kejvy na +, ale me kamarad tvrdil ze prej kdyz bude bourka ze me to probije že je to picovina aby byl + kostra a takovy kecy,
 
 
Datum: 14. července 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám na plusu tatrana, jednu kejvu, druhou kejvu, třetí kejvu.
 
 
Datum: 14. července 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: Jawak petr      E-mail:      IP: uživatel7224    
Zdarec hosi jsem uplne zoufaly potrebuju se zbavyt veci co mam na pude abych mel na novu motorku yuki sm 125 mam plno veci piste si co budete potrebovat a skusim sehnat nebo ihned poslu zdarec draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2010 7:45
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zajic13: jj :-)
 
 
Datum: 16. července 2010 7:45
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
n3rv-jojo,taky uz musim zacit setrit na nejakou masinu..kdyz si ji koupim sam,budu z ni mit vetsi radost nez kdyz ji jen tak dostanu :-) dostanu jen nejakou tu tisicovku na pridani ale zbylejch 10,15 tisic si musim vydelat... :-)
 
 
Datum: 15. července 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lk: asi tak.. :-) Stejnak jim to kupujou papínci,a vůbec si toho neváží.Kdyby si tak každej na to sám našetřil,tak ví o čem mluvím.
 
 
Datum: 15. července 2010 22:18
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ja si spíš zase myslim, že yuki je pro hošíky, co o motorkách nemaj šajn... protože kdo rozumí motorkám, tak by si yuki v životě nekoupil a i ve stejný cenový relaci by našel nějakou alternativu a ne yuki
 
 
Datum: 15. července 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Yuki je motorka pro ty,co se v tom rádi hrabou..Jinak je celkem OK..motor jede pěkně,5 kvaltu..Co vic chtit za ty prachy..
 
 
Datum: 15. července 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zajic13: tak šetři ;-) :-D
 
 
Datum: 15. července 2010 11:41
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je fakt,ze s yuki nemam zadny zkusenosti,ale samotna cena novy motorky o tom vypovida..bejt tebou,koupim si radsi neco jinyho,pokud nechces jit do starsich jaw,kup si mz 125 sm nebo rt...kamarad ma SMko,je peckova,dobrej vykon,dily na to sou docela sehnatelny..a kdyz sem slysel ten zvuk,hned sem se do ni zamiloval :-) chtel bych ji v 16ti taky,ale jaksi na ni nemam penize :-(
 
 
Datum: 15. července 2010 9:51
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyser se na Yuki,čínskou mrdku.Kup nějakou pořádnou "dvácu".Na tu čínu ti žádná kunda nepude :-D :-D
 
 
Datum: 15. července 2010 8:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kdo má yuki š*ká kluky ...radši si kup KYMCO :-D
 
 
Datum: 15. července 2010 1:19
 
 
 
 
Jméno: grepak.s      IP: uživatel723    
Jdi dořiti s yuki... Tady sme na Jawáckým poli ! ;-)
 
 
Datum: 14. července 2010 23:49
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel9895    
souhlasím s ondragam hele udela fotky dílu dej to nejak do kupy a potom se bude vybírat a vezme si vic lidi myslím ale takhle z hlavy ti tezko nekdo rekne když to vidí tak potom ví co by se mju hodilo veř mi ondra má recht !
 
 
Datum: 14. července 2010 23:21
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
nic proti ale proč kupujes yuki? kdo te k tomu nuti ? dobrovolne to snad nechces ne ?
 
 
Datum: 14. července 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná kdybys dal fotku a seznam dílů..... To si většina lidí takhle nevymyslí, ale když to vidí....
 
 
Datum: 14. července 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: Absolut      IP: uživatel9724    
Zdravim, mám motor z mustanga a na něm je výfuk z jawy 555 (je pomačkaný a děravý). A problém je ve výfuku zdá se mi že motor strašně řve... chtěl bych nějaký nový výfuk ale nevím jaký.. chtel bych aby to řvalo méně xD narazil jsem na vyfuky HIKONE ale musel bych je dost přizpůsobit.. a nejsem si jistý výsledkem (aby to nebylo horší než to je :-( ) jsem omezený místem (motor není na motorce ale na vyrobené motokáře tak pokud by mi někdo poradil nějaky výfuk byl bych rád předem díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9907    
dej hikona....kdyz se naladí,tak to pojede víc....motokára nepotrebuje spodek jako fichtl......
 
 
Datum: 15. července 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hikone by jsi stejně musel upravovat...radši si tam dej ten z pionýra a kdyžtak si uprav potrubí
 
 
Datum: 15. července 2010 9:43
 
 
 
 
Jméno: Absolut      IP: uživatel9724    
Ja právě že nevím jestli se tam vleze a nemám možnost to odzkoušet, ten vyfuk z 555 se tam vleze tak tak hlavně vyškově
 
 
Datum: 15. července 2010 8:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
co takhle tam dát výfuk z mustanga??
 
 
Datum: 15. července 2010 1:20
 
 
 
 
Jméno: sindy      IP: uživatel9328    
mam jawa mosquito a na nem mam vyfuk HiKONE a sem s nim spokojeny sice par dropnych uprav ale kdyz se vybere ten spravny je to v pohode přeju hodne stastnych kilometru :-D
 
 
Datum: 14. července 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: colbat      E-mail:      IP: uživatel9894    
Koupím papíry na simsona s51 enduro..nabídnu slušnou cenu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2010 8:44
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motoinzerce,hyperinzerce....
 
 
Datum: 15. července 2010 8:44
 
 
 
 
Jméno: pioner21      IP: uživatel5056    
Čau mám problém mám fichtla jawu 21 a nejde mě nasadit segerovky na pručiny pruřiny mám nový a mezilanelu taky mám novou namáte newite jak to mám nasadit dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2010 23:32
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
ne tuhle sem nemyslel kdyz sem ji tu chtel najit tak uz tu nebyla z cehoz vypliva ze ji bud sesa uz nema nebo sem ji videl nikde jinde na netu vypadala skoro stejne az na to ze uprostred ty paky nebyla dira ale navareny takovy elko s takovou dirou ve tvaru Ucka podle toho sem si to ja navaril a funguje dobre.... nebo aspon fungovala uz nevim kde je ji konec budu muset udelat novou :-) Bugs &#174; by mohl upnout fotky ty svi :-)
 
 
Datum: 14. července 2010 23:32
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Termix: myslis toto?? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3288.html to na fichtla(20,21,23) nepoužijes,protože maji 5 pružin a bude ti to tam zavazet..tot muj nazor.
 
 
Datum: 14. července 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: pioner21      IP: uživatel5056    
bugs pošli mě ten navod bud sem nebo na icq 383502485
 
 
Datum: 14. července 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já na to mám dědův přípravek z ČSSR a zvládnu nasadit všech 5 segerek během okamžiku sám. :-)
 
 
Datum: 14. července 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
nechci nic rikat ale sesa tady prodava pripravek na to tak zceknout okopcit a svarit a mas po problemech...
 
 
Datum: 14. července 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo. on myslel že mu to tam nejde nasadit.a já si myslel že mu nejdou segrovky na ty kolíky :-D
 
 
Datum: 14. července 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
aaa byl si rychlejši :-)
 
 
Datum: 14. července 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Nejlépe se to dělá ve dvou :-) misto puvodnich podložek kup v železářstvi 1mm ocelove podložky(zlepši to přitlak spojky) nasad pružinu na ten kolik a podložku chyt do klesti a stema klestema s tou podložkou zatlac tu pružinu a kolega ti tam zasune segerku..
 
 
Datum: 14. července 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musej do dělat 2, jeden ať kleštěma stlačí pružinu přes podložku a druhej at ji tam prstem lehce namáčkne, pak naklepne kladivem a nakonec naklepne kladivem přes šroubovák.
 
 
Datum: 14. července 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to mi ale neřikej že ti na ty kolíky nejdou segrovky....nekoupil si nějaký menší?
 
 
Datum: 14. července 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: pioner21      IP: uživatel5056    
Jem se spletl!
 
 
Datum: 14. července 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bdue asi tím že nasazuješ segrovky na pružiny, ovšem ty se nasazujou na ty kolíky na spojkovým koši.
 
 
Datum: 14. července 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: Standa 12345      IP: uživatel9473    
Zdar mám Jawu 50/21 po renovaci ... a na motoru se renovoval spojku a koupil valec a pist 60ccm jezdilo to suprove a ted jsem na tom najel uz 1200km a zacal jit tezko (pri klidne jizde) mazu porad 1:25 nikdy to neudelal a od te doby uz jede jenom tak 60km/h asi jde tezko ... nevite nekdo jak je to mozne ? diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2010 1:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
koukni na zápalko jestli ti nedrhnou cívky
 
 
Datum: 15. července 2010 1:23
 
 
 
 
Jméno: Standa12345      IP: uživatel9473    
kdyz vytocim svicku jde trosku tiz ... ( jak byste to resili ? ) , zadnej bordel nikde nebyl vsechno jsem cistil ...
 
 
Datum: 14. července 2010 22:45
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vytahal se ti retez a nebo jina kravina.....to bude mechanickyho puvodu mimo motor
 
 
Datum: 14. července 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hochu asi se ti to pŕidírá, nebo vydírá bordelem,, oddělej svíčku, a pootáčej rotorem.a pozoruj jestli se ti motor točí ztuha nebo jde lehce
 
 
Datum: 14. července 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo, to sou ty nový nekvalitní válce, nen´nad origináln´válec :-)
 
 
Datum: 14. července 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zase soubor dotazů:SESO, jak jsi psal, můžeš mi vyměnit píst, pokud by to byl vadný kus a já ho lehce poškodil při montáži? Neznáte nějaké stránky, kde by byly návody na půlení motoru právě tak hezké, jako na půlení fichtla, ale potřeboval bych na tatrana, čz 150 mezitip, kejvačku 175(ty by se možná nechala rozpůlit naprosto stejně jak 250/350 v dočkalovi)? Někdo mi psal, že ať se těším, že budu mít duhovou převodovku(jezdil jsem bez oilu), co to znamená a jakej to ám vliv na funkci? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel9905    
ondragam.To zas bude soubor přiblblejch dotazů
 
 
Datum: 15. července 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To ondragam : běž se ho zeptat na chat, tam je tedkon online.
 
 
Datum: 14. července 2010 23:33
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Počkám ještě co odepíše on, já mám pocit, že to vymění jen nepoškozené, no nic. Pravděpodobně mu budu posílat i jednu součástku, tak tam přibalím tohle, ale musím se ujistit.
 
 
Datum: 14. července 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ondragame, psal jsi, že ti tam jde čep nakřivo a Sesa ti odepisoval ať mu to pošleš, že se na to podívá, jestli to je opravdu závada toho pístu. Jinak půlení Tatrana mi nepřišlo o nic težší než fichtla. Stačí si díly co patří k sobě dát někam zvlášť aby se ti nepletli s ostatníma a potom to třeba metodou pokus-omyl složíš. Možná by bylo lepší si to při rozebírání nafotit.
 
 
Datum: 14. července 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, von právě říkal ať to pošlu i s tím stahovákem, ale nevím, jestli si uvědomil, že jsem ho pokazil(to bylo napsané kousek pod a nevím, jestl ito četl)
 
 
Datum: 14. července 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Sice nejsem sesa,ale na prvni dotaz ti odpovím ti..Koupíš si mobil a praskne ti displej,koupiš si nový a že si ho vyměniš.U výměny poškodiš třeba základni desku.Co mysliš? vyreklamujou ti to v prodejně kde si ten mobil kupoval ??
 
 
Datum: 14. července 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: beldik93      IP: uživatel9840    
http://www.ulozto.cz/5330100/zapojeni-jpg.jpg tady mate zapojeni na ČZ 125/175 kulaty s kostrou + .... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: niklas      E-mail:      IP: uživatel6667    
dobry den potrebuji schema zapalovani na čz 175/450 jak tam jsou zapojeny ty kable na tych uhlikach a atd nemate nekdo navody na obrazku dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Ten pravý uhlík se uzemňuje na hmotu dynama a levý jde do svorkovnice na 61.
 
 
Datum: 14. července 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: Jirka H      IP: uživatel9892    
Dobrý den, mám problém na náhonu tachometrového lanka u rozety na jawe 555, rozložil jsem ho byl bez lanka a celý v bahně, tak jsem ho vyčistil a složil no a když jsem tam dal lanko a roztočil zadní kolo tak se lanko ani nepohlo vše mám pečlivě složene ale nevím kde je problém.... Nevíte kde by mohla být chyba ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: Jirka H      IP: uživatel9908    
Tak jsem to zase rozdělal a vypadá že je špatný ozubený převod, prostě problem je mezi ozubeným válečkem a ozubeným kolem. Pokusím se sehnat nové.
 
 
Datum: 15. července 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: marfy      IP: uživatel9230    
jestli ti nevipadli količky v rozete\\r\\n
 
 
Datum: 15. července 2010 7:11
 
 
 
 
Jméno: Jirka H      IP: uživatel9892    
Díky, zkusím to
 
 
Datum: 14. července 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus dat lanko obracene. mě to na jawette pomohlo
 
 
Datum: 14. července 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: Jirka H      IP: uživatel9892    
*Lanko je nove a namazane
 
 
Datum: 14. července 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
cus draci mam takovy problem jel jsem s bratrankem na vejlet asi 300Km na fechtlovi naky problemy byly utrzeny lanka svetla mrtvi rozstelovany magneto v kopci sme oba varili atd.. ale nejvetsi problem na fechtlovi mi zacala chcipat jednicka ze sla jakoby pres zuby jak kdyby se vysypali kolecka ale dvojka fungovala a trojka taky druhej den rano zase jednicka zazracne fungovala :-D ale odpoledne uz ne a zacalo se to same dit s trojkou taky nesla pak sla a nakonec uz sem mel na radicce az dole dvojku a nahore neutral a nic jinyho to znamenalo ze jsem musel jezdit na dvojku i pre 60Km/h takze za 3 dny milion zavad :-D kdyz sme prijeli motor jsem vicistil a rozpulil ale kolecka tam kde maji byt ani nebyla nak poskozena doddavam ze motor ma najeto jen necelych 3500Km za vase rady budu vdecny :-) rekl bych ze to bude radicim automatem ale kdyz sem ho zkousel ve sveraku tak cvakal pekne... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
ten si myslim ze byl tak akorat ... tim ze byl upadlej drzak vejfuku to taky nebylo ta uz fakt nevim no .Jde mi o to ze proste tam neni ta spoelhlivost no ze kdyz ten motor slozim a bude to fakat tak se mi to muze na dalsim vejletu stat znova ..
 
 
Datum: 14. července 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co moc napruženej řetěz? Ale to asi ne....
 
 
Datum: 14. července 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
to me napadlo jako prvni tak sem na ceste motor vytahl z ramu a utahl a tim to nebylo ....
 
 
Datum: 14. července 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky si ten motor mohl půlit zbytečně, pač jak máš zvrchu motoru šroubek na řadící automat, mohl se ti jen nepatrně povolit, a to mělo za důsledek tvůj problém.
 
 
Datum: 14. července 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: pupek      IP: uživatel8888    
Zdravim má někdo zkušenost s renovací tachometru na jawu 555. Už jsem to měl rozdělany je to trochu zarezly a je utržená taková pružinka. Nemá ten tachometr vyfocenej zevnitř nebo neni na to dokonce nějakej návod. Nebo bych to mněl dát někomu na repas. A nebo mně nejlevněji vyjde koupit novej? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: pupek      IP: uživatel8888    
*Nemá ten tachometr někdo vyfocenej zevnitř nebo
 
 
Datum: 14. července 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: Geroi      IP: uživatel6827    
Cus vsem skladam pionyra po dlasi renoovaci a chtel bych si stocit tachometr nevite jak se rozebira abych ho stocil nemuzu se do nej dostat ? dik vsem budu zajizdet motor tak by se mi to hodilo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2010 14:04
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde to tím motorkem nebo vrtačkou ale dělá se to i tak,že se odehne ten rámečem který by měl být chromový a v tom mechanismu je taková malinká hřídelka,která se vytáhne,čísla si nastavíš jak chceš a dáš jí tam zpět. Ovšem ta zpětná montáž rámečku je maturita a garantuju ti že jestli to děláš poprve tak se ti tam ten rámeček nepovede nasadit aby to vypadalo jako dřív
 
 
Datum: 17. července 2010 14:04
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale jestli ho chceš rozdělávat tak musíš šroubovákem odehnout zespopoda ten rámeček a pak se k tomu dostaneš ale já osobně jsem tam na tom nic nevykoukal
 
 
Datum: 14. července 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: Geroi      IP: uživatel6827    
Jenco ja to zkousle vrtackou ale to bylo nekonecny mam tam nakych 18 000
 
 
Datum: 14. července 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZOHNAJ NIAKY MALI ELEKTROMOTOR A ZAPOJ NA TO A STOC TONA NULU :-) JA TAK TO DELÁM :-)
 
 
Datum: 14. července 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tím že ho přetočíš, ho akorát zničíš
 
 
Datum: 14. července 2010 16:50
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8853    
Podle mě je to zbytečný, já bych počital km od současnýho stavu nebo kup nový
 
 
Datum: 14. července 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vopred sorry ze stranka je po madarsky a málokto to rozumje ,,,, CZ 250motocross valce na trabanta :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2010 16:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9890    
škoda že tomu nerozumím....predstava je to děsivá.....věřim že po naladění ten trabant dobře 50 koní mít bude a to je sakra dost.....
 
 
Datum: 14. července 2010 16:50
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 14. července 2010 16:16
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
takže super vymněnil sem tu staru cívku na te babetě jiskra jak blázen,dal jsem tam spátky tu novopu ještě větší jiskra,startuju jak blazen a ani neškytne,přitom karbec se leskne jak z venku tak zevnitř =) čistý už pomalu 4 den drbu stou skurvenou babetou a nic to už není normální víte ještě čím by to mohlo být???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hmmm tak to je potom dobra prdel tak asi to gufero no nebo nejake tesneni u karbca a tak a pokud nic ta skusit jinej karbec
 
 
Datum: 16. července 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
měl plně v pohodě valci pistu nic neni
 
 
Datum: 16. července 2010 8:27
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
joo o tom sem taky slyšel parkrat a co ten valec mel si dole ?
 
 
Datum: 15. července 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel7527    
Měl jsem podobný problém na své Babetě 210. Po dlouhém boji jsem zjistil , že si motor nasával přes gufero na klice falešný vzduch . Po výměně naskočil na první šlápnuti .
 
 
Datum: 15. července 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
to jsem už skoušel a nic
 
 
Datum: 15. července 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
předstih nehraje roli u babety jak se nastavi tak to jede ale ja bych to videl spiše na zadřenej valec kroužky šak skus vyndat svičku injekčni střikačku tam dej trochu benzina a skus to
 
 
Datum: 14. července 2010 23:49
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
jj to je všechno čisté karburátor byl celý odmontován a pročištěn
 
 
Datum: 14. července 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Máš na karburátoru ten plastový kryt a trubku do rámu ? Těsní ti dekompresor ? Když jsi čistil karburátor, je průchozí kanálek od přídavného vzduchu k trysce volnoběhu a od trysky volnoběhu je nepatrný otvor do rozprašovací komory.
 
 
Datum: 14. července 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já osobně bych vodělal hlavu a podival bych se co tam bude za prekvapko:-)
 
 
Datum: 14. července 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
sem skoušel ale nějak to pasuje takže tím to nebude
 
 
Datum: 14. července 2010 16:25
 
 
 
 
Jméno: pioner21      IP: uživatel5056    
a co svička
 
 
Datum: 14. července 2010 16:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co třeba seřídit předstih? :-D i u babety se to dělá ;-)
 
 
Datum: 14. července 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
u 207 myslim že kondenzátor neni
 
 
Datum: 14. července 2010 16:01
 
 
 
 
Jméno: pioner21      IP: uživatel5056    
Ao třeba viměnit Kondenzátor
 
 
Datum: 14. července 2010 15:33
 
 
 
 
Jméno: otas      IP: uživatel2115    
čau hele jak snížim hladinu v plovákový komoře u simsona s51 díky ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
ohnes pacičky plovaku směrem dolu..Sorry,ale na toto je simson forum..
 
 
Datum: 14. července 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: Fanoosh ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar, sehnal jsem si helmu VB a teď na ni sháním vodotisk se lvíčkem dopředu. Můžete mi někdo poradit kde hledat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: Fanoosh      E-mail:      IP: uživatel9752    
A na netu nic?
 
 
Datum: 14. července 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: Krutor      IP: uživatel7596    
Ahoj schanim to samy kdybys neco obejvil dej mi prosim vedet dik
 
 
Datum: 14. července 2010 16:40
 
 
 
 
Jméno: tolind ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Myslím, že jsem ho viděl na poslední burze...
 
 
Datum: 14. července 2010 13:40
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci byl by někdo tak hodný a znázornil by mi jak do tohoto schématu správně zapojit chcípák? Prostě ten vypínač motoru co bývá na pravý straně řidítek děkuji http://leteckaposta.cz/608563765 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy      IP: uživatel8993    
No já už mám chcípák takovou tu páčku jak bývá vpravo na řidítkách na 350 kách nebo ČZ 487
 
 
Datum: 14. července 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel6630    
normalně viveď drátek na cívku a kup si chcípák kterej to chcípne o kostru jesi mi rozumíš...
 
 
Datum: 14. července 2010 17:17
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Zdravim všechny draky a mám dotaz co všechno udělat u fíka,při přechodu na lepší olej?díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2010 10:50
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Díky,mazal jsem M2T,ted mám M2T ale dražší a lepší a má specifikaci API-TC
 
 
Datum: 14. července 2010 10:50
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj draku tak je dobré vyčistit součásti,které jsou zanesené většinou karbonem,který vzniká při spalování směsi benzinu s olejem. Karbon bývá většinu v hlavě motoru,válci,na pístu,ale mohl by být klidně i v klikové skříni. Dobré je to čistit technickým benzínem a pomáhat si starým pístním kroužkem,kterej je dostatčně ostrý a dost pomůže při dekarbonizaci. Taky záleží na jakej olej jsi jezdil předpokládám M2T nebo M6A a najký chceš přejít - nějaký lepší minerál a nebo polsyntetiku nebo syntetiku? podle mě stačí bohatě minerál,který musí mít specifikaci API-TC, starší oleje typu M2T nebo M6A mají tu specifikaci API-TB a je to pro starší a méně namáhané motory, musíš dávat víc oleje,při použití lepšího minerálu s API-TC nemusíš tak mazat - stačí poměr asi 1:40 - 1:50, já třeba používám v ČZ 175 487 REPSOL za asi 130Kč/litr a má API_TC,v motoru není snad žádný karbon,te´d víc kouří,protože je v záběhu a je tam více oleje, ale jinak je to dobrý olej. opravdu důležité je ty součásti pořádně vyčistit,oprat v tech. benzinu.
 
 
Datum: 14. července 2010 10:47
 
 
 
 
Jméno: Tubin      IP: uživatel6630    
čau,když se mi usštípl píst a tak sem použil už použitej ale s puodnim kroužkem vadí to něčemu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2010 9:08
 
<  1116  1117  1118  1119  1120  1121  1122  1123  1124  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 18:33:17 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu