Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: lago
IP: uživatel6664
 čau draci tak jsem si četl různé příspěvky ohledně převodovku u pionýra až sem došel k jednomu, který mě dostal : http://www.fichtlpokec.cz/prevodovka-spojka-prevody/id87248.html mám složený motor zlobí mě na něm jednička všechno mam vyměněné co by na to mohlo mít vliv ale pořád zlobí tak mě napadlo jestli to nemůže být tim nikdy jsem si žádného zářezu na ten mechanissmus nevšiml ... vždycky jsem jen ho utáhl poze těmi dvěma šrouby ... může to tedy mít vliv nějaky jinak řadit mi jde normálně ....
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 13:31
Jméno: lago
IP: uživatel6664
 no nwm jko spíš nechápu kde by ten zářez měl být ... a ten ocásek chápu ten konec automatu ten dlouhy ve kterem je pružinka a ten zobaček co pak přeskakuje podle toho co zařadíš .. je pravda ze když s automatem pohnu na jednu stranu tak ta jednička jede jakmile se za chvili zase posune jinam tak zase dělá problémy ...
Datum: 11. července 2010 13:31
 to je blbost že by sis toho nevšiml protože kdyby to v tom zářezu nebylo tak by ti to podle me nesly prisroubovat ty šroubky
Datum: 11. července 2010 13:05
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 cau .. dnes jsem delal spojku u fichtla ... vse sem nandal zpet a spojkovej kos i s lamelama..... skojkovej kos ma tak 1mm vuli do stran .... co stimm mam delat ??? muzu na to nozmalne jezdit
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 17:59
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Dá se na tom jezdit.dokud se to neroztrhá,ale vibruje to,vibrace to prenasi i na motor....neni to dobre...jak to ma snahu šmajdat,tak se vic ojizdi zuby lamel a primární řetez.......osobně mi jeden koš vydržel takle šmajdat skoro rok....byl vylágrovanej poměrně hodně....pak se jednoho dne roztrhnul,vylitali koliky,pruziny,segrovky a zarafnul se primár.......
Datum: 11. července 2010 17:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 neřešil bych to... kdybys to chtěl heftnou svářečkou, tak to pak bude určitě házet...nechal bych to jak to je, když to celý složíš, tak se to nemuže hnout..
Datum: 11. července 2010 13:35
Jméno: jawa
IP: uživatel9462
 cawte ja ma na mojich pionieroch vsetky volne a neni stim ziadny problem ked tam das strunky tak sa to any nepohne..
Datum: 11. července 2010 13:30
 Správně by se nemělo hejbat nic no, ale často se stává že se ty kolíčky vykloktaj,to se pak dá jednoduše opravit,ale u tvého připadu mě nenapadá jak to opravit,asi budeš muset koupit novej koš
Datum: 11. července 2010 12:36
 dachl 21... na tom kosi se nema hejbat zadnej dil cooo ???
Datum: 11. července 2010 12:34
 hochu tak to ti řeknu novej koš
Datum: 11. července 2010 12:30
 dachl21 ..... ty tycky jsou poradne privareny k tomu velkymu kolecku ale hejbe se tek vysoustruzenej kus tam kam nandavas lameli s mezilamelou ... co stim
Datum: 11. července 2010 12:20
 Jestli sem to správně pochopil,asi budeš muset opravit nejty...sou už vykloktaný
Datum: 11. července 2010 12:04
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 ted ho mam v ruce ... ten kulatej plisek se hejbejak sou na nem navareny ty tycky a pak ta trubicka zevnitr ozubena .... chytnu to za ten plech a zbylou casti kose hejbu ... ma to vuli 1 mm
Datum: 11. července 2010 11:54
 A máš ho pořádně utaženej?
Datum: 11. července 2010 11:47
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 lozisko nema zadnou vulii !!!
Datum: 11. července 2010 11:32
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a v akom stave je ložisko?
Datum: 11. července 2010 11:27
 Ahoj draci,mám problém,rozebral jsem na Pinckovi 21 Sport řadicí automat a jaksi jsem zapoměl,na jakém zoubku jsem měl ten zobáček s tou pružinou.Zkrátka abych to měl v ůrovni mezi 1 a 2.Poraďte mi,prosím.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 14:23
 Tak už to mám složený,draci.Já taky asi mám ještě v sobě nějakou tu promili,od rána mi to nemyslí.Ale jinak díky moc,jsem rád,že vás mám.Čau
Datum: 11. července 2010 14:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 kecam přesně naopak to je  zleva to jde 3-N-2-N-1, takže tty to musíš mít ve druhym výžezu ZPRAVA .... (asi ještě nějakou %o v sobě mam když si pletu strany  )
Datum: 11. července 2010 11:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jinak když se díváš zhora na automat, tak zprava to je: 3-N-2-N-1.... ty jestli chceš skládat v poloze N mezi 1 a 2, tak musíš mít zobážek zacvaklej v druhym výřezu zleva...
Datum: 11. července 2010 11:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 v podstatě je jedno v jaký poloze to budeš mít, jen podle toho pak složíš převodovku
Datum: 11. července 2010 11:31
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 Zdarec lidi driv jsme nekde nasle web s tim jak se serizuje razeni na stadionu a ted to nemuzu najit nemate nekdo neco podobnyho ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 12:22
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 ale driv to nedelalo je to divny az ted
Datum: 11. července 2010 12:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je u stadiona normální.....musíš se naučit řadit...roztáhni jedničku ,vyřad na neutrál ,počkej až klesnou otáčky motoru skoro na volnoběh a potom teprve zařad dvojku
Datum: 11. července 2010 11:31
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 No jo ale me jde o to ze kdyz zaradim dvojku tak to je strasna rana tak chci seridit lanko a pak mam podezreni na lamely
Datum: 11. července 2010 11:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 u stadiona jen napneš nebo povolíš lankoé...měl by tam být takovej napínák
Datum: 11. července 2010 11:02
 cus kdys udelam na babete 210. 8 vybrus pude to roslapat nevodela se tam naka spojka dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 11:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 se spojkou to nemá nic společnýho ...8 výbrus tomu nepřidá 10 koní na to , aby to strhlo čelisti
Datum: 11. července 2010 11:05
 Čus chlapi. Koupil jsem Jawu Stelu, nemá TP ani SPZ - dle předchozího majitele ani nikdy neměla. Nemá ale ani kartičku od výrobce. nevíte, kde se dá sehnat? A musí, nebo nemusí mít TP a SPZ? Díky moc za odpovědi a za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2012 11:20
 for Lexa-kolik stojí na stellu povinné ručení?
Datum: 23. dubna 2012 11:20
Jméno: jiri
IP: uživatel9961
 neví tady nekdo o nejakem mopedu schanim stella mokik na ND nemohu na tu svojí stelu sehnat přední tlumiče a zadné díly uz se nevyrabí ozvite se 777 644 915 díky
Datum: 21. července 2010 17:01
Jméno: jirka
IP: uživatel9961
 ja mam také stelu a ten chlap co mi jidaval tam mi rek ze na dopravce mi musi dat jine papiry ale pokud od toho nemas nic no nevim ja ted zrovna schanim stelu na nd ale nic nikde neprodavaj ani dily uz nejsou
Datum: 21. července 2010 16:57
 na stelu TP potřeba neni. stačí pojištění. Registrace do registru vozidel je dobrovolná. žádný policista po tobe TP chtít nebude
Datum: 13. července 2010 3:15
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Z novely zákona č. 56/2001 Sb.(nabyla účinnosti 1.9.2003), která zbavuje povinnosti doregistrovat mopedy a motokola pro ty, kteří tato motokola a mopedy uvedli do provozu před účinností zákona č. 56/2001 Sb. (tj. před 1.7.2001). Taková registrace zůstává na bázi dobrovolnosti. Povinná doregistrace se dle poslanecké novely zákona týká pouze mopedů a motokol zaregistrovaných po 1.7.2001.
Jak vlastně specifikovat Stellu - Mokik? Je to motocykl bez šlapadel nebo moped se stupačkama? Odpovědi S.w.i.n.e2 ®, ČZ 180 a informace z odkazu na motoinzerci jsou protichůdné. V zákoně se označení mokik nevyskytuje a jediným přesným údajem, ze kterého se dá vycházet je datum 1.7.2001. Kdo zná jednoznačnou odpověď?
Datum: 11. července 2010 14:53
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Duplikát technického osvědčení je úřední doklad o existenci konkrétního stroje s jedinečným identifikačním číslem vozidla (VIN), podobně jako technický průkaz k automobilu. Babetty se nemusí registrovat na dopravce, nemusí mít SPZ, ani nemusí na pravidelnou technickou kontrolu (i když najdou se nadšenci, kteří toto dobrovolně podstupují). Takže já jsem tento doklad (má formát A4) zatím použil při sjednávání povinného ručení a na babettě ho sebou nevozím. Jako doklad od vozidla sebou vozím výpis technického osvědčení (kartička rozměru 95 x 74 mm) a doklad o povinném ručení (zelená karta). Fotografie dokladů je na motoinzerci.
Datum: 11. července 2010 14:02
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Pokud má stupačky ,podléhá pravidelným technickým kontrolám a zákonitě i registraci.
Datum: 11. července 2010 13:33
 na stelu TP musis mit, i znacku vsechno k ni mam
Datum: 11. července 2010 13:13
 Lexa: jakou máš zkušenost s tím duplikátem TP na tu babetu ? Jezdíš na ni ? Kdyžtak napiš na ICQ 372742837. Dík
Datum: 11. července 2010 9:32
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
Datum: 11. července 2010 1:05
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Zdar,na babetu nemusíš mít SPZ,stačí akorád ta kartička..
Datum: 11. července 2010 0:15
 ahoj, mam dotaz, mam babetu 210 2rychl., ale nemam na ní výrobní štítek... da se to nekde sehnat nejak? dik moc za jakoukoli odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 23:07
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Každý dobrý prodejce auto-moto dílů musí být schopen štítek sehnat, ale spoléhat se na ně nelze takže:
http://www.buchtara.cz/buchtara/eshop/1-1-Vyrobni-stitky/4-2-Jawa/5/320-Vyrobni-stitek-Jawa-210-Babetta
nebo
http://www.motodilyeshop.cz/?article=5305
Chybějící údaje si vyrazíš pomocí razidel.
Datum: 10. července 2010 23:07
Jméno: Jawař
IP: uživatel4192
 zdravím všechny. seženu tady kontakt čislo nebo email na Sesa nebo na chlápka kterej to tu vede? potřebuji se s nim domluvit nějaké díli jestli má.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 0:03
 ja nevim proc s tim delate takove obstrukce,,, kdyz se nikdo zepta,,tak proc misto vasi vety ze je slepej ba blbrj,,tak misto toho jste meli napsat nailovku na me nebo CTR+C a pak CTR+V ,,nez delat takove obstrukce,,, nejdriv vytykate ze dotazy jsou stupidni,,ale jak tak koukam tak i odpovedi jsou stupido,, neblbnete,,nebo to tady bude jako u kolotocu
Datum: 11. července 2010 0:03
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Klidně bych ti to řek už před tím..ale řek sem si že toho si snad musí všimnout tak sem ti nechal a našel  takže vše ok
Datum: 10. července 2010 23:42
Jméno: Jawař
IP: uživatel4192
 nasel sice mi to trvalo ale nasel. akorat sem zjistil ze sem pekne slepej.
Datum: 10. července 2010 23:32
Jméno: Jawař
IP: uživatel4192
 nasel sice mi to trvalo ale nasel. akorat sem zjistil ze sem pekne slepej.
Datum: 10. července 2010 23:29
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 To neni o tom jestli umíš s PC nebo ne....když si zvládl napsat tenhle dotaz tak si to prostě musel i zvládnout najít
Datum: 10. července 2010 23:24
Jméno: Jawař
IP: uživatel4192
 blbej nejsem ale z pc moc neumim. uz to mam takze klidek.
Datum: 10. července 2010 23:16
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 obojí kdybys nebyl blbej...
Datum: 10. července 2010 23:12
Datum: 10. července 2010 22:42
Jméno: Jawař
IP: uživatel4192
 ted myslis ten kontak nebo ty díly???
Datum: 10. července 2010 22:34
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Když zapojíš mozek najdeš to sám a bez větších problémů
Datum: 10. července 2010 21:53
 dobrý den chci se zeptat co by asi tak mohlo být za závadu když jedu po rovině nebo do mýrného kopce tak mi mustang letí jak dělo a le jezdím se teď koupat skratkou a když jedu tam tak jede a když jedu spět tak mam před sebou tři kopce první táhlej a prudkej a ten většinu vijedu druhej mírnej a krátkej a pak ho rozjedu z kopce a najedu na třetí táhlej a většinou vijedu do půlky a zhebne nevim co mam dělat skusil jsem skoro vechno a kamarád to lítá na jawě 21 na trojiku plnej všechno.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 22:08
 Některý chyby jsou neodpustitelný, ale něco mu hold uteče no
Datum: 10. července 2010 22:08
  tož draci jsme tu někde na hodině češtiny
Datum: 10. července 2010 22:07
 A gramatika mu taky nic moc neříká, píše jak namrzlej Arab.
Datum: 10. července 2010 22:02
 Za pět   . Ne, má pravdu, pyšte bes chib, vipadá to divňe.... M. S., musím tě opravit, mustang je obecné, tudíž má malé písmeno správně- Jel na mustanguXJel na motocyklu značky Mustang. A chybí mu čárka za slovem kopce.
Datum: 10. července 2010 22:01
Jméno: M. S.
IP: uživatel7456
 Dobrý den ","chci se zeptat"," co by asi tak mohlo být za závadu"," když jedu po rovině"," nebo do m"í"rného kopce"," tak mi "M"ustang letí jak"o" dělo"," a"/_/"le jezdím se teď koupat "z"kratkou a když jedu tam"," tak jede a když jedu "z"pět tak m"á"m před sebou tři kopce první táhl"ý" a prudk"ý" a ten většin"ou" v"y"jedu"," druh"ý" mírn"ý" a krátk"ý" a pak ho rozjedu z kopce a najedu na třetí táhl"ý" a většinou v"y"jedu do půlky a zheb"???""," nev"í"m co m"á"m dělat "z"kusil jsem skoro v"š"echno a kamarád"ovi" to lítá na "J"awě 21 na troj"_"ku pln"ý" všechno. // PS: 33 chyb v jedné větě...
Datum: 10. července 2010 21:15
 Podívej se na hladinu v plovákovce, podle toho co si napsal soudím, že do karburátoru teče málo benzínu
Datum: 10. července 2010 21:14
Jméno: howard
IP: uživatel9648
 Zdar chlapi, mám problém na Mosquitu, pokaždy když zmáčknu spojku tak mi to chcípne, musím vždycky přidávat plyn, aby to to nechcíplo. Ne, že by mi to nějak moc vadilo, ale chystám se to prodat, tak bych to rád spravil..  Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 19:36
Jméno: howard
IP: uživatel9648
Datum: 11. července 2010 19:36
 Zdarec skus to poštelovat a kdyz nic tak vymen kryt mosquito mam taky
Datum: 11. července 2010 19:27
Jméno: howard
IP: uživatel9648
Datum: 10. července 2010 21:32
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 vymen v prevodovce olej...
Datum: 10. července 2010 21:24
Jméno: jawista
IP: uživatel9268
 zdravím,mám takovej problém s jawou 21.Ve vysokejch otáčkách na 2 vynechává,3 tam nejde vůbec.Když odělám filtr je to lepší ale pořád to není ono.Už jsem vyčistil karburátor,trysky,svíčku,nastavil odtrh a pořád to dělá to stejný.Nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 12:26
 skontroluj kohutek mozno je ucpaty,potom vicko u karbesa prefukaj abi tam sel krasne benzin,a nastav hladinu v plovakovce ,popr. vicisti vyfuk ked to nepomoze tak daj vjedet ok.
Datum: 11. července 2010 12:26
 Zkontroluj kladívka jestli nění na nich pecka.Potom se mrkni jakou ti to dává jiskru jestli není třeba oranžová a nebo slabá tak bych taky zkusil jinaj kondík.A ještě zkus dát větší hladinu v plovákovce.A svíčku taky zkus vyměnit a když už ani to ne tak si zkontroluj jestli ti třeba dráty nedrží jen na slovo dobrý vůle a nebo jestli třeba cívka není proseklá nebo něco tak.
Datum: 10. července 2010 20:03
 Zdravím.prosím Vás už opravdu nevím co mám dělat.Má jawa 50/21 stála 25 let v garáži.Předtím normálně jezdila.No tak vytáhl jsem ji vyčistil karbec atd.... Prostě připravil na jízdu.
Podařilo se mi ji na poprvé po 25 letech nakopnout.Prostě paráda.Prostě na 3 zuby to chytlo na první kop.  .No ale k problému...
Zmáčknu spojku,zařadím jedničku a pomalu pouštím spojku a přidávám plyn , prostě se rozjíždím.Jenomže nerozjíždím...  Začne to JAKO zabírat že se to rozjede.Ale nic.Prostě jak to má zabrat tak to vůbec netáhne a zdechne to.Komprese je
skvělá.Ve válci nejsou žádné příznaky zadření.Prostě nastartovaná je super , ale nejde s ní jet..  A když to roztlačuju (běžím vedle ní) tak to kousek jede a pak to zdechne.Jakmile zmáčknu spojku tak to zase chytne jako je tam volnoběh,..  Prostě už nevím.
ještě mi občas proklouzne koppáka.je možné že to je korkama na lamele? měl jsem to rozdělané a nevypdá to tak zle.jako jwe to sjeté ale myslím že ne zas tak hrozně.Jinak je vše OK.Spojku jsem zkoušel nastavit všeljak ale žádná změna.Prosím poradte.Díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 11:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 uživatel block a dalších jeho 5 nicků mě začíná pomalu ale jistě pěkně srát... na něco se zeptá, pak na to přijde, tak si pod jinym nickem poradí a pak si ještě poděkuje.... tohle se u něj objevovalo už u více dotazů.... jestli se chceš na něco zeptat, tak se ptej, ale blbce z nás nedělej!!!
Datum: 11. července 2010 11:45
 Yesss...block,shrek....díky moc hoši.je to karbec..diky moc.blok- byly to ty sací kanálky.díky moc chlape...paráda.. .-D
Datum: 11. července 2010 0:04
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Vyčisti vyfuk a pojede jak za mlada
Datum: 10. července 2010 23:42
 Na 99 procent si nevyčistil karbec na stoprocent.kanálky možná ale jak jsou ještě ty kanálky od sání zepředu karbecu....lamely to být nemůžou protože to by klouzalo nebo něco ale když to okamžitě zdechne v záběru je to karbec.jak říká shrek... a kdyby ne tak se omlouvám ale na 99 procent to je ono ..
Datum: 10. července 2010 23:19
 předpokládám že trysky jsi vyčistil,ale já bych to viděl na ucpanej karbec ,skus ho profouknout
Datum: 10. července 2010 22:22
Jméno: Jirka
IP: uživatel9861
 Já si myslím, že áš v benzínu vodu.
Datum: 10. července 2010 22:12
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Řekl bych lamele,měl jsem to samé na mustangu nevěděl jsem co s tím,šteloval ale pořád to nejelo tak jsem vyměnil komplet spojku a paráda.Jo,ještě se podívej jestli tam máš obě tyčky a kuličku to pak zas vůbec nejde seřídit.
Datum: 10. července 2010 20:19
 Koukni se na sekundární kolečko. Ta hřídelka, na které je nasazené, může být sjetá. Motor a převodovka se točí, ale řetěz a kolo už ne. Vlastní zkušenost.
Datum: 10. července 2010 20:17
 kdyz si to skladal,utahnul si poradne spojkovej kos?
Datum: 10. července 2010 19:10
 bud más moc utahlej sroubek serizovani spojky,nebo lamely KO
Datum: 10. července 2010 19:09
 Čau, mám takovej problém, mám tu na opravu pionýra, mám nově natahanou elektriku, háže jiskru že by to zabilo, vyšteloval jsem odtrh na 0,4 mm a předstih na 1,3 mm a pořád to nechce chytit a benzín taky teče, zkoušel jsem měnit kondenzátor, indučku i svíčku a nepomohlo to, za jakoukoliv radu budu vděčný, pokud víte někdo jak na to ozvěte se. Díky moc. Vojta
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 18:18
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 řešíte tady kraviny.....předstih je podle kompresního stupně,síly komprese,výšky vyfukovyho kanalu,zdvihu,vrtání a bla bla bla.....muzes mit blbe udelanou hlavu s mensim ci vetsim objemem a si s tabulkovejma hodnotama v řiti....a každa druha hlava je takle nejak zprasená...to a samy vyska vyfukovyho kanalu....desetina sem,desetina tam.....kdyz se ti potkaj díly s vetsima odchylkama,tak muzes jezdit jak 2.2mm tak 1.2mm predstihu.....ale dulezity je,aby to jelo dobre!!! Muzes mit dvacetkrat serizenej predstih 1.6mm hodinkama a je ti k ničemu,když tvuj fichtl potřebuje jinej.......tohle je debata o nicem.......a predstih nema vliv na vynechavani!!! Ale je dobrý,že když se ti potkaj díly s pozitivníma odchylkama,tak pak vznikají motory,které v serii točí k 8000 otáčkam a po rovině dosahují rychlosti přes 75km/h a nebo naopakmotory,ktere sice moc netočí,ale neskutecne tahnou,bezne zvladaji prevod 14/55 a jedou na 3 furt.......naopak kdyz se potkají na motoru díly s negativníma odchylkama,vznikají paskvili,ktere i po GO jedou sotva 60,nechytaj,hrejou se,serou se.....
Datum: 11. července 2010 18:18
 Vojta : ok,tak se sem pak dyžtak obrať
Datum: 10. července 2010 22:05
 350757472...bojis se? Ze na icq na tebe budu sam?
Datum: 10. července 2010 21:55
 Tak jsem zjistil co to bylo, špatný magneto, který bylo zhoblovaný vydřený drážky špatný kladívko tak tam dám jiný magneto ale nemůžu ho sundat protože je v magnetu strhanej závati tak nevím jak s tím dolů, rozmejšlím se nad kutilským zásahem převrtat to 9 mm vrtákem a udělat závit M 10 bude myslím klid zas tak závažnej problém to nebude bych řekl. Ale díky vám za rady, a jak tady zjišťujete něco s předstihem, tak na pionýru jsem nikdy předstih neřešil, na motorce jo, ale tady ne, tady se udělal oakorát odtrh, a předstih jsem udělal "báj očko" při nastartovaným motoru a lehce povoleným statoru a otáčel jsem s tím proti směru otáčení motoru, předstih byl vždy dobrej a jezdilo to výborně, sice občas když se tomu moc nacupovalo tak to nechytlo ale asi po pětimetrovej štafetě si dal říct a naskočil a hurá do světa. Díky vám moc, kdyby něco otočím se zase na vás.
Datum: 10. července 2010 21:45
 nn,nedodal jsem že s tebou nebudu komunikovat tady,ale raději na chatu
Datum: 10. července 2010 21:43
 ty seš divnej,a s podezřelejma lidma ja nekomunikuju,mohl bych s toho chytit michanou babovku a neštovice k tomu.takže čágo
Datum: 10. července 2010 21:37
 to bylo fakt vtipný,a duchaplný...
Datum: 10. července 2010 21:36
Datum: 10. července 2010 21:34
 hele vida...franky,dort,f_k v jednom...to je lepší než mˇišená bábovka tohle....
Datum: 10. července 2010 21:25
 neřešil,proč?
Datum: 10. července 2010 21:16
 není to přímo od 2.0 mm,ale obecně na vyšší předstih
Datum: 10. července 2010 21:15
 když jezdíš na předstih vyśší 2,0. mm. díly motoru ztrácejí o dost životnost, to ti tady někdo určitě potvrdí
Datum: 10. července 2010 21:08
Datum: 10. července 2010 20:56
 Dort : víš jaké je tvoje pravé jméno? Franky
Datum: 10. července 2010 20:53
 Taky bych se připojil k Dachlovi s předstihem, mě to nechtělo jet na 1,5 a když sem dal 1,6 tak to jelo výborně.
Datum: 10. července 2010 20:52
 1.2 az 1.5? to jsem teda ještě neviděl ani neslyšel  ....co by se melo stat,nestane se nic,pojede to normálně,jen se ti to bude krapet víc hřát,a asi nebude tak dobrej tah
Datum: 10. července 2010 20:51
 nevím jak ostatním,ale mě to na takhle malej předstih jelo,ale vynechávalo
Datum: 10. července 2010 20:42
Jméno: beldik93
IP: uživatel9840
 hele určite ti to kostri u kladivka jak jsou ty fibrove podložky...a když ne tak vyměn kladivko a kontakt stoji to asi 50kc
Datum: 10. července 2010 20:01
Jméno: Vojta
IP: uživatel3558
 Dobře zajdu to vyzkoušet, a přehodím ještě tu izolaci za ty pertinaxový kroužky, pokud vydržíte 10 minut řeknu co a jak dál, teď to jdu vyzkoušet. Díky za rady.
Datum: 10. července 2010 19:04
 předstih není dobře danej,dej 1:6-1-9,,,,to co tam máš ted je ukrutně málo
Datum: 10. července 2010 19:02
 a co ta izolace?
Datum: 10. července 2010 19:01
 A izolace, je tam daný něco jinýho než ten pertinax vypadá to jako nějaká kůže  , ale domnívám se, že když to háže jiskru a předstih když je dobře udělanej tak by měl chytit a ani na roztlačení nejde!
Datum: 10. července 2010 19:01
 tohle se má brát speciálním pilníčkem na kladívka...
Datum: 10. července 2010 19:00
 Na kladívkách není škvarek, vzal jsem to jemným šmirglem i kdyby se teda nemělo
Datum: 10. července 2010 19:00
 Nemá to na to sice vliv,,ale předstih máš moc malej...dej 1.6....nemáš škvarek na kladívkách?
Datum: 10. července 2010 18:56
 Máš doboru izolaci u kladívka?
Datum: 10. července 2010 18:53
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec mám dotaz na čz 250 jezdím a už táhne docela dobře ale když tomu dám tak to začne hodně hlasitě hučet u toho vzduchovýho filtru jakoby to málo sálo vzduchu je to tokový udušený chtěloby to jet víc ale cítím jak to ten filtr brzdí filtr je čistej !!! a ještě jednu otázku co se týče zadření je možne že sem to přidřel když mažu 1:30 dobrým olejem MOBIL a jehlu mám na 4 zářezu s hora takže bohátá směs a tu trysku mám tak o půl otáčky povolenou co myslíte já si mislím že to zadřít je blbost.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 12:22
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 mje na panelke tez ked pridam prudku plyn ,tak porad tu huci z teho filtra,ked okolo nekoho prejizdam a spravimto tak se lekne.Ale neni to dobre pujdem rozebirat vcil motor .
Datum: 11. července 2010 12:22
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Ty ji máš po výbrusu ? Jestli ne, dej jehlu níž a podívej se na svíčku .
Datum: 10. července 2010 18:51
 to s tím filtrem,bych spíš řekl že tam jde hodně vzduchu, chtěl by uškrtit, pokud mažeš 1:30 dobrým olejem,a jehlu máš na 4 zářezu,tak to by se nemělo přidírat
Datum: 10. července 2010 18:21
 Zdravim draci potřeboval bych radu mam Babetu 207 a vyhazuje žárovky.Motor normálně běží, ale když přidám plyn, tak vyhodí žárovky neví někdo čím by to mohlo být?Předem děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 16:57
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
Datum: 11. července 2010 16:57
Jméno: honza
IP: uživatel9857
 ale začalo to z ničeho nic a 12 se taky pálí a co zadní žárovka? a na zadní vyráběj taky 12?
Datum: 11. července 2010 0:44
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Chyba je ve světelných cívkách alternátoru, které vyrábějí vyšší napětí než 6V. Můžeš skusit žárovky na 12V, nebo odpojit jednu světelnou cívku. Jistotou je použití tohoto omezovače napětí: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1110.html. Omezovač se nesmí připojit přímo za alternátor, ale až za vypínač světla. Já ho na svojí 207 mám připevněný na rámu za levým plechovým krytem šlapacího řetězu a připojený na živý vodič vedoucí k zadnímu světlu.
Datum: 11. července 2010 0:06
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Jestli ti pálí vlákna, tak musíš na živý vodič přední žárovky vřadit omezovač napětí.
Datum: 10. července 2010 18:40
 zdarec, co presne patri do vejfuku (doutníík) u kývačky , mam jenom trubku co mi chyby ? a popřípadě nema někdo ten vnitřek nebo nejaky kontakt kde se da koupit v replice? díky moc za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 20:40
 nazdar,chtěl jsem se zeptat jestli někdo nemá doma moped KTM HOBBY ....dostal sem ho od známého ale na elektriku sem blbec..a je tam zrovna krpa v elektrice...a absolutně se v tom nevyznám tak jestli by mi někdo neposlal nějaký schéma nebo alespon fotku jak to má vypadat...byl bych vám moc vděčnej
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 13:42
Jméno: Jan Vondrák
IP: uživatel9856
 Zdravím všechny hele potřeboval bych nutně pomoci koupil jsem na svojí kejvačku nový elektronický regulátor MR7-P s ukostřením na + pol normálně jsem ho namontoval a motorka normálně běží ale ampérmetr na nádrži mi ukazuje nulu i když jedu nebo přidávám plyn pořád ukazuje nulu takže nevím jestli to dobíjí. Prosím poraďte co mám dělat nebo čím by to mihlo být popřípadě jak to mám proměřit díky za radu Honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 17:38
Jméno: Jan Vondrák
IP: uživatel9856
 ne ručička se ani nehne i když rozsvítím světla tak je pořád na nule vůbec nic nedělá.
Datum: 10. července 2010 17:38
 lita rucicka ze strany na stranu ? co to udela kdyz rozvitis svetla ? jde do minusu ? nebo je stale na nule ?
Datum: 10. července 2010 14:49
 Čau klucí potřebuju rychle poradit, zapojuju v hlavě u Mustanga světlo a klakson a nemůžu si poradit kterej drátek kam, prosim vás nepošlete mi třeba fotku jak to máte zapojený vy, nebo mi to vysvětlit jaká barva drátku má bejt kde, dík moc za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 22:39
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Jo
Datum: 10. července 2010 22:39
 76? máme stejnej rok výroby
Datum: 10. července 2010 22:09
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Hele já sem tady dneska poprvý tak nevim kde se vkládaj fotky.
Datum: 10. července 2010 21:40
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Tak sem ten štítek nakonec našel asi po půl hodině a je tam rok 1976.
Datum: 10. července 2010 21:35
 Fotku zveřejnit, ostatní se chtějí taky podívat.
Datum: 10. července 2010 16:21
 Ok,hlavně ten štítek neztrať
Datum: 10. července 2010 13:59
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Hele tak to ti přesně nepovim, řek bych že tam bylo asi 1970 nebo 1980, ale spíš to druhý. Ten štítek sem někde položil a nevim kde, pudu se po něm kouknout.
Datum: 10. července 2010 13:57
 Ještě jedna otázka,jakej rok výroby?
Datum: 10. července 2010 13:53
 Fakt pěkný  ...jen tak dál
Datum: 10. července 2010 13:51
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Máš to tam
Datum: 10. července 2010 13:47
 Mě klidně fotku můžeš poslat , rád se podívám . e-mail : dachl21@email.cz
Datum: 10. července 2010 13:39
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Já sem právě chtěl abych ho měl v co nejlepšim stavu, kdyby někdo chtěl pošlu vám fotku, jen mi dejte mejl.
Datum: 10. července 2010 13:36
 Tohle chce dobrou cívku na bzučák
Datum: 10. července 2010 13:35
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Aha tak díky kluci, tak já to měl dobře a předělávám to jak debil.
Datum: 10. července 2010 13:35
 Ovšem , já svítím a troubím zároveň , světla mi nejdou vypnout
Datum: 10. července 2010 13:34
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 to Vapi: dřív se jezdilo přes den bez světel, takže se dalo troubit, ale od určitého roku se musí jezdit na motorce přes den se zapnutým světlem, tak se logicky nedá troubit, protože všechen proud spotřebuje světlo a na klakson už nic nezůstává
Datum: 10. července 2010 13:33
 když si přečteš návod zjistíš že když svítíš,netroubíš.dřív motorka nemusela svítit ve dne tak to nikdo neřešil.když prohlídneš schema je to tak zapojené
Datum: 10. července 2010 13:32
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 A můžu i svítit i troubit najednou?
Datum: 10. července 2010 13:28
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Když ti to někdo vyfotí tak ti to je k hovnu,protože každej to může mít jinak  barva drátku a podob,já sem taky furt nevěděl jak to zapojit,jednou přišel kámoš,trochu mi to ukázal a teď mám celý schéma v hlavě,takže si dokážu zapojit co chci...
Datum: 10. července 2010 13:21
 To se neptej mě,a zeptej se pracovníku Považskej strojárny
Datum: 10. července 2010 13:05
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Tak k čemu tam pak ten klakson je když musim svítit a pak nemůžu troubit.
Datum: 10. července 2010 12:56
 jenže proto není dostatek proudu...všechno jde do světel,a na klaxon už ti nezbyde moc štávy
Datum: 10. července 2010 12:41
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Tak to snad musí i troubit i svítit najednou .
Datum: 10. července 2010 12:39
 tohle dělá každýmu fichtloj...ale mě to troubí i se zaplejma světlama,vypnout mi nejdou,.....
Datum: 10. července 2010 12:35
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Jo já sem to aktualizoval, já tam ma právě problém když zapnu el. jenom normálně bez světel tak troubim, ale jakmile to přepnu na světlo tak už netroubim.
Datum: 10. července 2010 12:19
 Ale jak tak na to schéma koukám,myslím že jeden drát vede na kostru,a druhý do přepínače světel,a následně do svételnej civky
Datum: 10. července 2010 12:18
 tak ještě je možný že si aktulizoval stránku....hele jak to z toho schématu poznáš nevím,já elektrice taky nerozumim.....
Datum: 10. července 2010 12:14
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 F5 sem ani jednou nezmáčk, potřeboval bych prostě fotku jestly někdo nemá
Datum: 10. července 2010 12:14
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 F5 sem ani jednou nezmáčk, potřeboval bych prostě fotku jestly někdo nemá
Datum: 10. července 2010 12:10
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Sakra se to nějak seklo sorry ale jak tam poznám kterej drátek mam kam přidělat?
Datum: 10. července 2010 12:09
 nemačkej dokola F5 pak se ti to kopíruje,
Datum: 10. července 2010 12:08
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 A kde to schéma najdu?
Datum: 10. července 2010 12:07
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 A kde to schéma najdu?
Datum: 10. července 2010 12:05
 tam si najdi jawa 50 typ 23 mustang
Datum: 10. července 2010 12:05
Datum: 10. července 2010 12:05
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 A kde to schéma najdu?
Datum: 10. července 2010 12:04
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 A kde to schéma najdu?
Datum: 10. července 2010 12:02
 a koukal ses už na schéma?
Datum: 10. července 2010 11:55
 Když přeliju olejovou skříň, vyteče to u fíka kolem sekundáru jako u jinejch našich strojů. Já jsem zaparkoval přes noc fichtla opřením o zeď(tudíž nebyl přelitej, ale olej vlivem celkem znatelného naklonění natekl ke kolečku) a pod stupačkou byla kaňka oleje.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 23:19
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Kvůli kance nejezdit 14 dni? moc to řesis, sem tam vždycky neco ukapne at už z karbce nebo kolem nakopavačky..Jestli to teče dost,tak skontroluj tu misku s O kroužkem u nakopavačky..Ja to tam mam a stejne mi to teče pač už je takova pomuchlana.
Datum: 11. července 2010 23:19
 Gufera jsem naklepal nový, tam bych problém neviděl. Dneska jsem motorku postavil rovně a 14 dní na ní nehrábnu, uvidím, jestli tam bude kaňka na papíře. Doufám, že to neteče mezi blokama.
Datum: 10. července 2010 22:04
Jméno: trubka
IP: uživatel9858
 kucero nemáš v těch guferech a simerincích trochu zmatek ?
Datum: 10. července 2010 20:24
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 nema cenu to okecavat pokud tece oleje nasleduje vymena gumovych tesneni a podlozek a to ze s toho nekterym prasatum tece olej je jenom lenost
Datum: 10. července 2010 19:50
 no buď máš špatný gufero na krytu a nebo simering za sekundárkem
Datum: 10. července 2010 17:47
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 to tam bude špatné gufero
Datum: 10. července 2010 13:08
 Správně by to nemělo týct nikde. I u sekundáru máš gufero.
Datum: 10. července 2010 12:46
 To máš pravdu , ale já mám ještě motor , kde se ten tesnici krouzek nedaval....
Datum: 10. července 2010 12:37
 Ale to by být nemělo, tam je taková gumička a plechový kroužek.
Datum: 10. července 2010 12:33
 to mám tak i já...a teče mi to ještě pod nakopávačkou
Datum: 10. července 2010 11:56
|



|