česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1144  1145  1146  1147  1148  1149  1150  1151  1152  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec chtěl bych se zeptat jestli když si chcu na fichtla dat baterku jestli bude na usměrnění stačit gretz o max prutoku 10Amper a jestli bude zapotřebí regec, děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 16:05
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ja sem si koupil gretz. 10A takze nemuzu ovlivnit co v tom je za diody a ani mi nerikal z jakejch je to vyrobeny a jakej bys mi teda doporucil regulator? a nws jak to je kdyz dam treba do grtzu 1A diody jakej bude vyslednej max prou protekajici??? dik moc
 
 
Datum: 25. června 2010 16:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9763    
Kdyz to skusim spočítat,tak jedna cívka je 6V/15 dává to kolo 2.5A jedna....pokud das 3x cívku 15W,tak to je 3x2.5A tj. 7.5A....z vlastní zkušenosti vim,že to dohromady dává víc,okolo 8A,mozna trochu víc.....takze by to melo stacit.....pouzij do mustku shotkyho diody,maj lepsi nabeh a min zerou nez klasický....samozrejmne nezapomen na nejakou regulaci...at bez svetel nevyvaříš baterku
 
 
Datum: 25. června 2010 16:02
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když jedu na mustangu a stojím a chci tam dát jedničku tak logicky zmáčknu spojku že.. :-D a dám řadičku nahoru.no a ted když se chci rozjet tak sem v háji protože tam je vždy dvojka tak musím z té dvojky dát jedničku.prostě z neutrálu nejde dát jednička.jen málokdy.a ještě.prokluzuje mi koppáka ( start páka) :-D spojka by měla být nastavenná dobře tak nevímm .co mám ještě zkusit? díky moc a nezlobte se ! :-D díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nenzl : díky . pero. - říkám když se chci rozjet a né když dojíždím.zas tak blbý nejsem abych neuměl dát při podřazování jedničku... ;-)
 
 
Datum: 25. června 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a nebo to bude tím , že když dojíždíš tak tam dáš neutrál mezi 2-3
 
 
Datum: 25. června 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pritahni automat a kup novy lamely a bude to ok
 
 
Datum: 25. června 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, čím muže bejt že mi u Stadionu s11 nejde kvaltovat? Se stadionem nemám eště moc zkušeností. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 14:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prekontroluj lanko riadenia a pripadne nastav to s tim stelovacim srobem, nastav na 1. aby mal lanko presne len 1-1,5mm mrtvy krok a 2. by malo fungovat
 
 
Datum: 25. června 2010 14:52
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Zdarec draci,menší dotaz,svíčka na mym pincku dává takovou modrou a slabou jiskru,jak udělat to aby dávala krásně jasnou jiskru,jinak pionyr jezdí v pohodě,ale čas od času začne blbnout a svíčka dává ještě menší jiskru. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Ale nechápu proč třeba po sto kilometrech jde jiskra ještě menší,úplně nepatrná a pionýr za jízdy najednou začne blbnout.
 
 
Datum: 25. června 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9763    
to nemusí bejt vzdy pravda....mam rotor,kterej umí na 3 cívkách svítit H4 zarovkou z auta o vykonu 55/60W a kdyz sem na ten rotor posadil obyc zapalovani,tak jiskra slabá....takze to muze bejt i statorem!! Ale rozhodně pokud alespon nejaka jiskra je,tak to staci....me miniaturní jiskra funguje i v 9000 otackach...
 
 
Datum: 25. června 2010 16:04
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
nabudit rotor
 
 
Datum: 25. června 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
čus čus jedete nekdo na závody na kašavu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 13:24
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel9762    
Zdravím. Jedete někdo v sobotu na fichtlcup do Březhradu (u Hradce Králové)? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 11:51
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel9107    
Čest Jawaři pořebuju se zeptat jak nepřesnějš udělám odtrh na MUSTANGOVI........ dotedka sem to dělal od oka a jede to perfektně akorát bych chtěl vidět jak to jezdí pořádně vyštelované.... díky za každou odpověď... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když to jezdí tak na to nešahej a náhodou abys věděl tak každej fík je atipickej takže u 05 sme musel mít odtrh tak 0,2 a zas u druhýho tak 2mm.:-D:-Dtake si moc nevybereš
 
 
Datum: 27. června 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdeno: neni to mněrka, je to měrka...konkrétně spárová měrka...ale odtrh ti to neukáže...spíš podle ní uděláš odtrh, ne? :-)
 
 
Datum: 25. června 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: zdeno7311      IP: uživatel6313    
Prodava se na to přimo mněrka daš tam tu mněrku a to ti přesne ukaže jaky maš odtrh
 
 
Datum: 25. června 2010 12:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,vyměnil sem píst u cestovky za 1 kroužkový,a už jedu tak trochu kde bych chtěl,ale furt to není ono,po rovině se motor roztočí na 74 km/h,z mírného kopce asi na 79 km/h,s dvoukroužkovým sem jel z mírného kopce 74km/h ted dám stejný výsledek na rovině.Ladil jsem snad všechno,a už si nevím rady.Zaškrcoval sem vzduchovej filtr,čímž sem pomohl akceleraci motoru,měnil předstih,momentálně mám 1.6,koupil sem nový kladívka,dal odtrh 0.4.Zbrousil sem hlavu s válcem pastou na ventili,výfuk karbec,válec,sem pečlivě utěsnil tmelem+papírovým těsněním,Ale furt se nemůžu dostat na 8700 ot/min.Momentálne mám v karbutárátoru 3 zářez,kuli záběhu,už sem najel asi 600 km,na jednokroužkovej píst asi 160.myslíte můžu dát na druhej zářez?Válec se nijak nepřidírá,Pomůžu tomu nějak?možná tam nějaký ty škrábance sou,ale když přejedu prstem necejtím je.Už si fakt nevím rady co bych měl udělat,děkuju za každou odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 11:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj,já jezdím natural 95+motul 510 v pomru 1:33,jehla třetí zářez,svíčka hnědá,
 
 
Datum: 27. června 2010 11:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9769    
Zatim Naturál 95 + Motorex Speedmix 2T v poměru 1:25...svicka vypálená cihlová....ale uplně na 100% cihlová není,takze mam jeste rezervu na ochuzení smesi:-D
 
 
Datum: 27. června 2010 11:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě jsem se chtěl stando zeptat,na jaký benzín jezdíš?
 
 
Datum: 25. června 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svíčka je hnědá,asi brzo snéžím na druhej zářez,hrdlo karbece je utěsněno profesionálně,tam nemůže co unikat.novej vzducovej filtr mám taky,staré měli takové kulaté díry,a ten novej má obdelníkový,
 
 
Datum: 25. června 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9763    
Dachl: vyhod seriovej vejfuk a nebo z nej vyndej jednu prepazku(u doutniku),uz asi po dvacáty rikam,ze az mudes mit jehlu dole,tak to pojede....dokud to mas bohaty jehlou,tak to nejede....jakou barvu ma svicka?? dokud je hnědá,tak to strácí dobře jednoho koně....jo a bacha....na starej dobrej vzduchovej filtr mi to nejelo,musel sem koupit ten novej,víc pruchozi....sání musi tesnit na hrdlu karbecu!! Sou to vyslovene krávoviny,ale dela to strasne moc....a treba me to na tu stejskalovou hlavu nejelo...dal sem tam takovou moji spešl vyhrabanou na burze z krabice bordelu o minimálnim objemu s dvouma ulamanejma zebrama a minimální antidetonacni sterbinou a jak to letí už si asi slyšel:-D
 
 
Datum: 25. června 2010 16:16
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já s 555 jezdím 70, za dobrych podmínek 75 na rovine... z kopce pres 80
 
 
Datum: 25. června 2010 15:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
méte to ějaký začarovaný hoši...kámoš s tou cestovkou jede 75 do takového středního kopečka
 
 
Datum: 25. června 2010 15:18
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky není nikde napsáno, že těch otáček dosáhneš na 3.rs
 
 
Datum: 25. června 2010 14:01
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Mám taky cestovku s dvoukroužkáčem. Vytáhl jsem z toho po rovince 65-70 km/h (tachák měří trošku nepřesně). Ale taky to nějak se mi zdá takové línější v určitých otáčkách. Bohatost akorát. všechny ty možnosti jsem taky zkoušel ale pořád jakoby tomu motoru něco chybělo. 0
 
 
Datum: 25. června 2010 12:22
 
 
 
 
Jméno: lukaspustka1      IP: uživatel9384    
dobrej kdo ma zajem o sportovni valce na pionyra volejte cislo 731 788 966 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 15:02
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel1303    
tady je odkaz na jeden z válců od pana Chruňáka : http://motorky.bazos.cz/inzerat/6225382/zaVODNI-VALEC-JAWA-50-PIONYR.php kdybych na tomdle válci nejel jeden závod, tak bych vůbec neřek že todle může chodit, ale jede to parádně byl sem hodně překvapenej co to umí:-)
 
 
Datum: 25. června 2010 15:02
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel6255    
to si dostal :-D:-D
 
 
Datum: 25. června 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jeden takový sportovní válec bych bral...Podmínky...chtěl bych cca 11-12 koní v otáčkách řekněme 10-10,5tis. Samozřejmě bych to chtěl potvrzeno grafem s brzdy společně s nákresem výfuku a parametry sání komprese a podobně... Poté se domluvíme na ceně. Díky....
 
 
Datum: 25. června 2010 11:32
 
 
 
 
Jméno: Patas      IP: uživatel9761    
Zdar hosi.Chtel bych se zeptat jaky benzin se lije do jawy 21 special nebo natural.A mohl bych treba smichat natural se specialem a v jakem pomeru a kolik oleje do benzinu nalit.A motor se tim nekazi ze se to smichava nebo radej jezdit jen na jeden druh.Diky za vsechny odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 16:50
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nic se nestane pojede to... Na speciál mi to jede o poznání lépe a méně to vadne... Tad už jezdím na natural... první zrušili special jenom u nás tak jsem pto něj jezdil všude možně kde ho ještě měli a ted ho zrušili už definitivně tak mě nic jiného nezbyde než na pionýru jezdit na natural a do škodovky lít aditiva
 
 
Datum: 25. června 2010 16:50
 
 
 
 
Jméno: sramda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar já na natural protože speciál se bude prej rušit.
 
 
Datum: 25. června 2010 10:37
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to tvůj pionýr,lej si do toho co uznáš za vhodné,ovšem když smícháš natural se specialem nic se nestane,jen nevím proč bys to dělal?Lepší je lít jeden benzín s dobrým 2t olejem,lepší oleje můžeš míchat 1:45 s bronzovým okem v ojnici,1:50 s jehlama.
 
 
Datum: 25. června 2010 10:28
 
 
 
 
Jméno: Harmi      IP: uživatel9602    
Čau ,rád bych se zeptal jaké používáte svíčky (výrobce a označení) na Dandy 125 ,popřípadě na Sporta ,Dakar ,... Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdar hoši co mám použít na vyčištění ráfků od rzi zevnitř tam co si sedá duše? ocelovým kartáčem to nejde. Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak tu rez nedostaneš úplně ani kdyby jsi vysral hovno uchem....jedině otryskat
 
 
Datum: 25. června 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
smirkem sem to zkousel taky ale nic moc chci tu rez uplně dostat dolů aby to bylo hladké
 
 
Datum: 25. června 2010 13:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já to drbal smirkem a taky šlo
 
 
Datum: 24. června 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: Harmi      IP: uživatel9602    
já jsem na to použil drátěnej kotouč co se upne do vrtačky. Tím to šlo parádně
 
 
Datum: 24. června 2010 22:51
 
 
 
 
Jméno: sakisen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím chlapi, nemáte někdo doma navíc masku na pionýra s kulatým otvorem na tachometr? (myslím ten černý plastový díl do kterého pasuje přední světlo :-) Nebo dá se někde sehnat? Na krámku jsem ji nenašel.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci jak je to s registrací motorky na nezletilího? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2010 23:54
 
 
 
 
Jméno: dachlmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš mít souhlas obou rodičů, já už mam na sebe 2 motorky...
 
 
Datum: 21. července 2010 23:54
 
 
 
 
Jméno: zetoras      IP: uživatel8804    
Jestli maš občanku Tak neni problem
 
 
Datum: 24. června 2010 23:15
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na uřadě všechny papíry podepíše tvuj zakonnej zástupce a pak je podepíšeš ají ty.
 
 
Datum: 24. června 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na úřadě můžou chtít souhlas zákonýho zástupce.
 
 
Datum: 24. června 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: james12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je lepši si koupit kyvačku nebo panelku .zase panelka je o 1.5kw silnejsi ale mi se libi kyvačka a vám? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: boslubos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To lomeno 02 vidím prvně, prostě je to 559 z roko 1964. Hlavně chci říc že jsem se tomuto tématu nikdy nevěnoval a všechny zkušenosti jsem pozbíral z inzerátů při koupi mého stroje a při následných opravách jak mé motorky tak bratrovy.Letos jsme si koupili záložní motor, který právě generálkujem. Spíš si myslím, že to s těma ložiskama je právě naopak. Že 3 ložiska maj první panelky jako pozůstatek z kývačky a pak se zjistilo že je to zbytečný(dřív než odejdou ložiska tak se pokazí něco jinýho a když už je to rozpůlený tak...) a začely se dávat 2. Jen můj názor, moc tomu nerozumím, před 3 roky sem nerozeznal kyvku od panelky.
 
 
Datum: 27. června 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jaký máš typ panelky, je to 559/02 z roku 1962 nebo 1963?
 
 
Datum: 27. června 2010 7:55
 
 
 
 
Jméno: boslubos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nechci nic vyvracet, brácha má Panelku asi 8 let já teprv 2 roky a s tímto jsme ještě problém neměli. Brácha dělal generálku motoru když ji koupil a loni v zimě teprv po druhe, takže si myslím že slušný. Nicméně můžu s jistotou říct že podle hlavy to nikdo nepozná a že je převážná většina motorů z panelky s dvěma ložiskama, takže si nevybereš.
 
 
Datum: 26. června 2010 15:25
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jedno ložisko na levé straně kliky se neosvědčilo, brzy odešlo, protože bylo dost namáháno primárním převodem. Konstruktéři chtěli prostě ušetřit, ale brzy zjistili, že udělali chybu a rychle se vrátili k tříložiskovému uložení.
 
 
Datum: 26. června 2010 7:50
 
 
 
 
Jméno: boslubos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
soráč za ten překlep že je to tam dvakrát
 
 
Datum: 25. června 2010 17:29
 
 
 
 
Jméno: boslubos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Toto slyším prvně, proč by se ktomu vraceli, kdybi byli na každé straně dvě ložiska tak budiž, ale na co na jedné dvě a na druhe jedno. Máme doma 3 motory z Panelky každej jsem viděl rozdělanej, na jednom svíčka tak na druhým onak a všechny maj jen 2 ložiska. Jediná nevýhoda u svíčky dozadu, že má spalovák dvakrát tak velkej jak u svíčky navrch, ale nevým jestli to má vliv na výkon, protože ten spalovák je lépe propracovaný. Mě se líbí jak má panelka propracovanej motor, proto Panelka. Nejvíc se mi líbí jawa 250 sport, teť nevým označení asi 590 ale je jich málo a cena je vysoká. Pak se mi líbí 559 ale nelíbí se mi 592-hranatá nádrž a přední blatník. Takže rozhodně bych ti doporučil 559 a jestli se ti nelíbí ta maska tak si tam můžeš dat z kývačky, ale potom musíš dat jiný světlo tachometr a spínačku.
 
 
Datum: 25. června 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: boslubos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Toto slyším prvně, proč by se ktomu vraceli, kdybi byli na každé straně dvě ložiska tak budiž, ale na co na jedné dvě a na druhe jedno.\r\nMáme doma 3 motory z Panelky každej jsem viděl rozdělanej, na jednom svíčka tak na druhým onak a všechny maj jen 2 ložiska.\r\nJediná nevýhoda u svíčky dozadu, že má spalovák dvakrát tak velkej jak u svíčky navrch, ale nevým jestli to má vliv na výkon,\r\nprotože ten spalovák je lépe propracovaný. Mě se líbí jak má panelka propracovanej motor, proto Panelka. Nejvíc se mi líbí jawa 250 sport, teť nevým označení asi 590 ale je jich málo a cena je vysoká. Pak se mi líbí 559 ale nelíbí se mi 592-hranatá nádrž a přední blatník. Takže rozhodně bych ti doporučil 559 a jestli se ti nelíbí ta maska tak si tam můžeš dat z kývačky, ale potom musíš dat jiný světlo tachometr a spínačku.
 
 
Datum: 25. června 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Dvouložiskové uložení kliky měly pouze první panelky, ale potom se brzy přešlo na uložení kliky opět tříložiskové jako u kejvaček. Poznáš to tak, že u dvouložiskového provedení není svíčka v ose válce, ale trochu šikmo. Ovšem na takový motor už narazíš málokdy.
 
 
Datum: 24. června 2010 23:30
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
rozhodne ber kývačku v dobrém zachovalém stavu a pojízdnou se vším funkčním
 
 
Datum: 24. června 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: james12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mi se libi vic kyvačka ale zas panelka je silnejši a proc ne dvouloziskovou a jak to poznam
 
 
Datum: 24. června 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co chces, ale neber dvouloziskovou.
 
 
Datum: 24. června 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
no a teda ten šroubek na tu bohatost když povolím tak zvětším bohatost nebo ho musím utáhnout abych zvětšil bohatost směsy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bohatost zvětšuješ utahováním..čím víc utažený, tím míň jde vzduchu a jde víc benzínu
 
 
Datum: 24. června 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je stejný stahovák rotoru na tatrana jako na čz 150? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau zakolik a kde máte autoškolu na řidičák AM? díky u nás je to za 4800kč odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel9648    
Boskovice-autoškola Nečas :-)
 
 
Datum: 26. června 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
anthony a davide kde bydlíte? A1 a AM stoji 4800 každá
 
 
Datum: 25. června 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel6291    
Já jsem platil za A1 5000Kč.
 
 
Datum: 25. června 2010 14:41
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
se máte šmejdi :-D
 
 
Datum: 24. června 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
U nás je A1 za 3700kč
 
 
Datum: 24. června 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel9648    
4800? :-D mě to stojí 3300 :-D
 
 
Datum: 24. června 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
4800,- za AM?Se u vás posrali ne?:-D
 
 
Datum: 24. června 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na AM se vyser.....na pio s tím stejnak nemůžeš.
 
 
Datum: 24. června 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
zdarec mám pár dotazů na mojí čz 250 je karburátor s 3 tryskami jedne je normální a 2 sou z pružinkou jedne je ta volnoběh a druhá je na co ?????? na bohatost směsi ??????? čím šteluju tu bohatost na tom karbecu? A ještě odtrh je jak na pinckovy 0.4 mm ???????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty si magor vole..každý 2T jede na chudou směs líp, ale jen do té doby dokud se nezadře...a spotřebu s tím fakt neovlivníš....voe t yplačeš pro 4 litry benzínu...mě auto bere průmer 10 litrů a neplaču....se vzpamatuj hochu.
 
 
Datum: 24. června 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Já manuál k 353 nemám víš tak jsem to udělal tak od oka jak to jelo nejlíp. a když ho takto mám povolený tak to málo žere a kdyz ho budu mít jenom o 3/4 otáčky povolený bude žrat jak prase
 
 
Datum: 24. června 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustangisto: vole přečti si manuál k 353.... píšou že šroub bohatosti povolit o 3/4 otáčky......takto to máš mega chudé....si to sežere píst :-D
 
 
Datum: 24. června 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
No já nevím já mám 250/353 a já sem to povolil o 3,5 itáčky bohatost směsi a volnoběh taky tak nějak a drží to ten volnoběh pěkně
 
 
Datum: 24. června 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustangista: 3,5 otáčky je moc...mělo by to být o cca 1 otáčku ze zavřené polohy...
 
 
Datum: 24. června 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
když se podíváš na karbec a uvidíš dva šroubky jeden hore a jeden dole. Horní je tryska dolní co je na něm pružinka je bohatost směsi a třetí je na volnoběh taky je s pružinkou ten šoubek on zdvihá šoupátko. Dolní šoubek s pružinkou pod tryskou uplně přitáhni a pak povol asi o 3 a půl otáčky a volnoběžný šoubek povol podle sluchu a s citem točit tak aby byl volnoběh co nejnižší ale motor nezdechal
 
 
Datum: 24. června 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Trysky tam máš pouze dvě...ty dva štelovací šroubky nejsou trysky...ten vodorovnej je na naštelování přídavného vzduchu, tim vlastně reguluješ bohatost směsi na volnoběžné a mírně zvýšené otáčky...na bohatost směsi při vyšších otáčkách má vliv poloha jehly a velikost hlavní trysky...jinak odtrh 0,4
 
 
Datum: 24. června 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9375    
jedním přidáváš palivo a druhým vzduch
 
 
Datum: 24. června 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pomineme-li pošahané dobíjení a ampérmetr, co dělá na konci ten debilní kovový zvuk http://www.youtube.com/watch?v=BPHmEh4cMTQ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2010 23:50
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
je to dačo s kľukov toto mi robilo na tatrane tá motorka má svoje roky ta čo od nej chceš
 
 
Datum: 24. června 2010 23:50
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
mas recht :-D - dokud jede - tak to neres
 
 
Datum: 24. června 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dokud se to nezadře, budu jezdit na zvonící kliku.
 
 
Datum: 24. června 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klika nebo futro bude v hajzlu...
 
 
Datum: 24. června 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdá se mi jakoby to bylo něco za deklem spojky jakoby to asi byl segment jakkdyby tam něco klepalo
 
 
Datum: 24. června 2010 20:20
 
<  1144  1145  1146  1147  1148  1149  1150  1151  1152  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 19:11:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu