slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1142  1143  1144  1145  1146  1147  1148  1149  1150  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: skulldemon      E-mail:      IP: uživatel6601    
Zdravim, nevite nekdo jak mam sundat rotor u cz 150c kdyz nemam stahovák???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: beldik93      IP: uživatel9840    
hele mas uvnitř závit na 8 šroub jako u 125 čz ..tak ho tam našroubuj a vem račnu s vořechem a normalne škubni doprava s tou rašnou nasazenou na šroubu a ono ti to vyjede je to nasazeny na kuželi ...
 
 
Datum: 06. července 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jak tady říká péro bez toho to nepůjde ale taky záleží na tom jak ti tam to drží ten klínek ale nepáčil bych to ničím abysis to nezničil .Taky mám doma jawa 150/352 to je kývačka ale motor skoro stejný.
 
 
Datum: 27. června 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
bez něho to nepůjde...a až ho sundáš tak dávej bacha at neztratíš klínek
 
 
Datum: 27. června 2010 12:44
 
 
 
 
Jméno: RockAdio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec hoši kurnik jak se objednavaj věci? PLSKY odpovězte\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 9:51
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Zdarec taky ste měli tak dotahli šroubky když jste pulili motor jawy 21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Už má fšechni šroubky povojeny jupíííííííííííííí:-)
 
 
Datum: 27. června 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tyvole to mě povídej když sme půlil motor ještě z výroby to bylo dotáhlí uplně na krev a někdy sme byl rád že sem to povolil a neožvejkal.
 
 
Datum: 27. června 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
ja taky jsem nadaval.:-)
 
 
Datum: 27. června 2010 14:57
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám stejnou zkušenost jako čezeťák. :-D
 
 
Datum: 27. června 2010 14:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na 40 let nepůleném motoru to musí jít..... já když po sobě půlím motor tak nadávám který kkt to tam utahoval :-D
 
 
Datum: 27. června 2010 14:37
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
ty srouby nejsou moc dotahle ALE ZAKOUSLE VLIVEM TEPLA!!! staci si na sroub lehce klepnout( na hlavu sroubu) a i motor co nikdy nebyl pulenej de lehce....
 
 
Datum: 27. června 2010 14:35
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
tak na ten motor nesahl nikdo 40let
 
 
Datum: 27. června 2010 12:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak je odvrtej...po těch leteh je z nich máslo a kolikrát jdou rychlejc odvrtat než povolit
 
 
Datum: 27. června 2010 12:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omlouvám se,chtěl jsem napsat primárnímu
 
 
Datum: 27. června 2010 12:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že ti nejdou povolit šroubky kvuli nesundanému sek.kolečku? to je blbost
 
 
Datum: 27. června 2010 12:41
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Ale já ješte nemám sundaní Primární řetězové kolečko jestli to nemuže byt i tym.
 
 
Datum: 27. června 2010 12:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak vem jeste sroubovak,a dej ho na ten sroubek,a parkrat na to klepni kladívkem,když ani to nepomůže tak zkusit nahřát horkovzdušnou pistolí
 
 
Datum: 27. června 2010 12:15
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
já sem to skoušel vrtačkou a nic ani šroubovakem to nede povolit?
 
 
Datum: 27. června 2010 12:12
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šroubovákem ne?nebudeš to přeci povolovat šuplerou....
 
 
Datum: 27. června 2010 12:00
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
a čim to povolit
 
 
Datum: 27. června 2010 10:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud to nebylo půlené a bylo to dotáhlé od výroby,tak to bylo hodně utáhly,když už to někdo půlil,už mi to povolit šlo
 
 
Datum: 27. června 2010 10:00
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
Zdravim draci, prosím poraďte čím jste vypalovali(dekarbonovali) výfuk u pionýra? A dále, drátěnky. Kdy je měnit? Je lepší když tam jsou nebo bez? Díky H. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 18:42
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vykastruj výfuk a ten vnitřek vypal nebo vytří hadrem ale pak ti to sfialoví ale ty střeva vypal normálně a složto a necpi tam žádný drátěnky a tak pak to nemusí ani jet.
 
 
Datum: 27. června 2010 18:42
 
 
 
 
Jméno: zawy      IP: uživatel9346    
jak říkám autogen nebo plynovej hořák
 
 
Datum: 27. června 2010 17:17
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
opravdu jsou k ničemu?? Nějakej účel plnit museli, třeba zachytávat nečistoty a následně ucpvat vejfuk :-D:-D.. ještě nějaký další návrh jak vypalovat výfuk? :-) ten autogen by možná šel..
 
 
Datum: 27. června 2010 12:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli myslíš drátěnky na nádobí apodobně, tak ty tam jsou naprosto k ničemu..akorát to brzdí
 
 
Datum: 27. června 2010 12:47
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Propan butanem nechci ho znicit..
 
 
Datum: 27. června 2010 9:28
 
 
 
 
Jméno: zawy      IP: uživatel9346    
taky se chystám na výfuk budu to dělat autogenem
 
 
Datum: 27. června 2010 8:57
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, jak upravit seriový výfuk na jawě 21 na závody sériovek? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 11:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9769    
Zaprvé výfuk dokonale zbavit bordelu!!! Za druhé,pokud bude výfuk moc festovní,tak zkoušet ladit odpor vyfuku na prepazce uvnitr...kdyz bude moc volnej,strati to spodek,kdyz je moc festovní,tak to zase přichází o vršek....je to docela alchymie....chce to zkusebni okruh a hodne trpelivosti....
 
 
Datum: 27. června 2010 11:32
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Doutnik?
 
 
Datum: 27. června 2010 9:29
 
 
 
 
Jméno: Zufan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci, chtěl bych se zeptat jestli je možné do Jawy 250/592 namontovat tuto žárovku http://autodilykrc.cz/eshop/detail/zarovka-6v-h4-60-55w-p45t-41-asymetricka:6d99c0297822cfca ? Mám tam teďkej totiž výkonnější relé, které ma 75W a tak bych to chtěl využít alespoň na těch světlech. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mas patici na H4 a samozrejme k tomu prizpusobenou parabolu ? jestli ne tak to neni mozny ji tam dat
 
 
Datum: 27. června 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: Zufan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jako rotor už tam mám taky 75W - je z nějaké 350-ky, je na něm vidět že má i silnější dráty... tak pak už by to šlo?
 
 
Datum: 27. června 2010 0:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni to o relé ale je to o dynamu...když máš dynamo 45w a bude odebýrat 55/60w tak odpálíš rotor, protože ho přetížíš.
 
 
Datum: 27. června 2010 0:26
 
 
 
 
Jméno: suedo      IP: uživatel9425    
čuste fichtlaři... chtěl bych si dat na pionýra misto předniho kola kolo ze stadiona 2.25/19 chtěl bych se zeptat jestli by šlo na tento rozměr sehnat krosový drapak ''špunty'' a taky bych chtěl si přeplest střed za větši bubnouvou brzdu jako u pionýra tak jestli nevíte z čeho by pasovaly špice? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: suedo      IP: uživatel9425    
no pravě mam doma rafky tak sem to chtěl nějak využit... to je pravda no taky sem na tom uvažoval... jj dost tenký no skusim se teda podívat po tom z jawa 90 nebo nevite o někom rovnou co by vyměnil rafek kola ze stadiona za rafek z jawy 90??
 
 
Datum: 27. června 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
2x najedeš na díru a máš ze stadionáckýho kola osmici
 
 
Datum: 27. června 2010 12:49
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drapák by mohl pasovat z horského kola
 
 
Datum: 27. června 2010 12:00
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je strašně úzký ze stadiona na to drapák nemá cenu sežen si třeba z jawy 90
 
 
Datum: 27. června 2010 8:12
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      E-mail:      IP: uživatel7494    
Zdarec hosi dneska me zacal zlobit muj pincek.Kdyz je studeny tak napotreti chytne bezproblemu ale jak na nem 10 min jezdim,chcipnu a za 5 min nakopnut tak nechytne ani za boha,a kdyz ho roztlacim tak to na volnobeh chcipne proste nejde volnobeh nevim co tomu chybi trysky ciste benzin novy.Diky za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš tam nejakou moc teplou svíčku asi.Jestli tam nemáš 19 nebo 17.Tohle mě dělalo na 17.Tak zkus dát 15 nebo 14 do tohodle vedra
 
 
Datum: 27. června 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Svíčka je dobrá?
 
 
Datum: 27. června 2010 8:13
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci tak včera mě kámoš půjčil mustanga a ještě jeden kluk jel s moskqvitem a tak sme skusilo co to dá bylo to tak 1km do kopce mírnýho a potom rovinka ve městě .Zezačátku kopce mě mírně ujižděl poněvač to má dlouhý kvalty o proti moskvitu a pak v kopci sem ho začal dohánět a v zatáčce mírný skoro nahoře kopce sem ho předjel a říkal mě že jel něco kolem 75.Ale to bylo rychlost jako svině ...D::-Dno a potom sem to zaparkovali a hned projeli cajti .Sem myslel že půjdou po nás žesme překročili rychlost :-D:-D.Ale stejnak 5kvalt moskvito a na to že to je ještě nový tak to zas tak moc nejede . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 0:38
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
ono treba nebude problem v prevodovce ale ve stylu razeni ... dle meho kdys cches tak to tam pada velice pekne jenze to je styl razeni: plny, ubrat, lupnout kvalt, plny zadna spojka a mezera je minimalni ale prevodovka na toto neni dimenzovana... ale aspon nepadaji tolik otacky
 
 
Datum: 28. června 2010 0:38
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
já s vami nesoulasim na pincku je provodovka na hov-o prtoze to hrozne pada ty otacky a hlůavne na ladenych motorech mela byt 4kval ale se stejnou maximalkou ale mesimi mezerami aby otacky nepadaly ale aby motor mel porad optimalni otacky to by pak byla jina jizda
 
 
Datum: 27. června 2010 23:27
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
BOCHEER:S tou 4 kvaltovou převodovkou máš pravdu taky sem nedávno složil fíka byl to sice šrot ale motr nebyl špatne ja dal sme tma 11 zub a to táhlo jako svině a těch 60 to jelo.Oni kdyby soudruzi jenom chtěly tak by dokázali udělat hodně namakanýho fíka.Neim proč to neudělali pak by to bylo uplně o nečem jiným .U tý seriovky mě u tý převodovky vadí akrotá taa mezera mezi 1 a 2 a pak už mezi tou 2 a 3 to už zas tak hrozný.
 
 
Datum: 27. června 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
MB:Abys věděl tak tadycty policajti co jsou u nás tak jsou na nás zasedlí a oni projížděli ale nezastavovali a jenom čuměli po nás .A žádný tady pohádky neříkám a neim proč by to nebylo možný jako podle tebe .A když tady takhle prudíš tak mě nemusíš odpovídat na dotazy a cpát si ty svoje blbý kecy někam jinam dement*.
 
 
Datum: 27. června 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hoši to je můj mustang :-D ten motor jsem poskládal z dílů co mám doma a má ještě 0 výbrus a rozměr válce ( měřeno elektronicky ) 38,08mm no a napasoval jsem do něho kroužky a víc jsem s tím nedělal :-D a už dost lidí co jelo vedle mě mi říkalo že to jede 75...sám jsem tomu nechtěl věřit...ale včera jsem jel s kámošem na mustafoj (ve dvouch) no a předjeli jsme simsona jak prd :-D
 
 
Datum: 27. června 2010 12:53
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
jo je muzu poslat foto motor je 5 tikanal se vodou chlazenou havou a sanim klapkou do kliky ze spodu a z hora valce je vyjfk proste do kopce to jede jak po rovine otacky porad 12000 ot prevody krasne jdou za sebou neni sebemensi pokles paradni
 
 
Datum: 27. června 2010 10:38
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli je to pravda tak to musí byt fakt dělo jak PRASE!!!!! Taky bych někdy chtěl něco takového ovšem jakou to bude mít žiotnost
 
 
Datum: 26. června 2010 23:56
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
Jeden borec kousek od nás má jawu 21 upravenou koplet ze 6stupnovou prevodovkou prevarene z ktm 85 to jezdi opravdu jak kroska do kopce 6plny jak nic vybec to nezdycha to rve asfalt samo ma tam tuning motor a hlavu ma vodou chlazenou
 
 
Datum: 26. června 2010 23:35
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych tonu i věřil... na to že je to 5 kvalt tak nic moc.... Kdyby se dával čtyřkvalt do jawek 21 sériově už od výroby,víte co by to bylo za luxus? s 11zubem by to na čtverku dosahovalo stejný rychlosti jak na trojku s 13zubem a s tím 11z to má teda zátah jako kráva když je motor v dobrým stavu...
 
 
Datum: 26. června 2010 23:30
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel5908    
Je to byla náhoda:-D:-D:-Dzrovna když ste zastavili:-D:-D:-Dtohle vyprávěj lidem na perníku ..zas pohádky toto..
 
 
Datum: 26. června 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
no nevim , verit se mi tomu nechce
 
 
Datum: 26. června 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdarec hoši mám dotaz. Jel sem dneska na mustangovi celkem hodne do kopcu a on cosi vynechával. Prostě sem přidal plyn a jel normálně a najednou to zpomalilo a málo tahlo. Musel sem tomu pomáhat nohama pak se to zase rozjelo a dělalo to pořád než sem vyjel všechny kopce kde sem se chtěl dostat. Poraďte na co se mám podívat. Trysky jsou čisté benzín tam teče pěkně odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 17:08
 
 
 
 
Jméno: Doktor      IP: uživatel9778    
Podívej se na nohy, jestli nemáš puchýře :-)
 
 
Datum: 28. června 2010 17:08
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty gufera vyměn...
 
 
Datum: 26. června 2010 22:30
 
 
 
 
Jméno: Vitus      IP: uživatel6282    
Zdravimna jednom nejmenovaném webu jsem se dočetl, že vůfuk ze Simsona na Pionýru udělal veliký výkonostní postup ku předu. Mám tedy otázku, zda-li je to opravdu tak možné a jestli výfuk pasuje bez větších úprav i na pionýra (na kříž). Konkrétně na 05ku. Díky za poznámky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 7:45
 
 
 
 
Jméno: Vitus      IP: uživatel6282    
Díky moc za rady, moc se mi to hodí. Všim jsem si že jezdíš se 14-ti zubem, já tam mám 12 zubů, tak tam zkusim dát 13-ti.
 
 
Datum: 28. června 2010 7:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9769    
Nechtějte po mě konkrétní detaily,protoze vám treba budou k nicemu.....ani jeden muj motor nebyl "normální"....ten první jel obvzláště blbě a současný spodek motoru zase jede obvzlaste dobře....ja se třeba 2 týdny pral s bohatou směsí.....predstih 1.6,trysky origo,hladina tak ja ma bejt,airbox origo otevrenej,výfuk origo a furt výkon nikde.....vymenil jsem postupně 3 karburátory až ten poslední najednou přinesl velký nárůst výkonu,až jsem tomu sám nevěřil....najednou byl motor živej,parádně se přetáčel a uz jen ladením detailů jsem výkon poslal výš a hezky jsem si namoduloval průběh,tak jak me se hodí..... doporučuju zkoušet vícero výfuků i karburátorů a on některý z nich bude "lepší" či "horší"....poznáš....to a samy plati o rotoru zapalování....nekterý vibruje,neketery ne....okem to nepoznas....chce to zkouset.....sou to kraviny....desny hovadiny.....ale je to onich!!!!
 
 
Datum: 27. června 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9769    
Mě zatím Pio bez viditelných uprav jede +/-90 a mám tam "jen" cestovní upravu,prevod 14/55 a spousty "nepodstatných"detailů......neexistuje univerzální rada/postup jak ladit....musíš si to zažít....postupně jsem upravoval několik původních vložek do doutníku,až se výkon pohnul kupředu-v podstatě tam mám navíc 2 díry 2x1cm+zevnitř vyčištěný výfuk....původní prepazka fungovala jako omezovač otáček,když jsem tam vložku nedal vůbec,tak to zase jelo špatně odspoda,když jsem jen vložku navrtal,tak to stále nebylo ono,takový nic dole nic nahoře,tak jsem tam postupně propilovával okna do čtverce až se dostavili vyšší max otáčky,ovšem zkoušel jsem to dál a dál az jsem zase stratil spodek,takze jsem musel opet udelat jinou prepazku a tu doladit,ale uz se to tam našlo....a k tomu neustále dorovnávat bohatost smesi a odpor sání....jsou to naprostý kraviny....ale než jsem resil tyhle naprostý kraviny,tak motor v "seriovym"nastavení s prevodem 14/55 jel sotva 80 z čehož jsem byl velmi zklamanej(to mi jela seriovka!:-D).....pak sem si zacal hrát s detailama jako je odpor sání,vyska hladiny,vyska jehly,odpor výfuku,objem hlavy a předstih a dostal jsem se na dost slušnou urověn,ze motor na první stupen dosahne i 9000 otáček a po přeřazení na dvojku motor okamžitě akceleruje a maximálka na trojku je až skoro nebezpečná vhledem k původnímu podvozku....výfuk Simson sport byl fajn,byl prvním krokem kupředu,ale odškrcenej origo doutník ho překonal....
 
 
Datum: 27. června 2010 16:35
 
 
 
 
Jméno: Vitus      IP: uživatel6282    
Pro Standu: právě to o tom výfuku jsem četl na stejskyho stránkách, myslim žes to tam psal ty. Já jsem si nechal udělat taky cestovní úpravu, pio mi jede 70, ale pořád tomu tak něco trochu chybí. S předstihem jsem si hrál, s bohatostí, vše seřízené tak jak má být... Nechci nějaký zběsilý úpravy, protože můj pio má technickou, takže rezonanční výfuk apod. nepřipadá v úvahu.
 
 
Datum: 27. června 2010 13:10
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to standa:mohl bys prosím napsat co to je hodně odškrcený doutník?jestli to teda není tajemství...
 
 
Datum: 27. června 2010 12:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9769    
Na seriovce nemá význam zadnej "tuning"vejfuk....výfuk simson sport udelal velký pokrok na Cestovní upravě oproti vyfuku uplne seriovému,ovsem zanedlouho jeho uspech prekonal vhodne odškrcený origo doutník,který vykazuje vsechny vlastnosti,ktere jsou žádány... jinak vyfuk simson sport pomocí dvou objímek pasuje na kazdou jawu 50
 
 
Datum: 27. června 2010 11:10
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl21:-Přesne tak aj s kolenem sirsim a kratsim to musi bejt super
 
 
Datum: 27. června 2010 9:33
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
je tu nekdo schopnej vzit vyfuk hikone a oldadit ho ?
 
 
Datum: 26. června 2010 23:02
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odladěnej hikone s výletovou trubičkou dá parádní výkon,ovšem bez odladění a bez výletovky stojí za velký hebrejský,
 
 
Datum: 26. června 2010 22:56
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale odladěnej Hikone ho přidá dost...
 
 
Datum: 26. června 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
soráč vynechává mi klávesnice
 
 
Datum: 26. června 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud myslíš vfuk simson sport,tak ten vkon nepřid,přid pouze točivý moment-asi 800 otáček
 
 
Datum: 26. června 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosimvas čím je způsobeno to že přehřátý motor je strašně líný? Nějaké velké tření? nebo špatné spalování? Nějak jsem se tímto nezabýval ale dneska jsem jel prudký kopec. po chvíle mi to tak tak tahla jednička. Zastavil jsem v hospodě a mezitím motor vychládl a pokračoval jsem v jízdě a najednou už jsem to hnal na trojku do toho kopce... Jen tak mě to zajímá. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: Ursula      IP: uživatel9778    
Boocheer - v jiných příspěvcích kolikrát shodíš člověka, který radí moudře, nějakou svou debilitou, nebo přitakáváš nějakému nesmyslnému nápadu oproti správnému řešení problému a tady se ptáš na takovou banalitu! Příště bude co? Budeš machrovat o převodovkách a pak se ptát jak se startuje motorka?
 
 
Datum: 28. června 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9769    
Hele to je jednoduchý.....jak se motor mene chladi,tak se ohriva,jak se ohriva,tak lenivý a navíc se s teplotou karburátoru a klikové skrine meni objem nasateho vzduchu,hohatost smesi a dochází k mensimu chlazeni motoru smesi,protoze smes je taky teplá....hodne pomáhá svíčka N14C a aspon pul centimetru vysoke tesneni mezi sacim kolenem a válcem....neumíš si představit,jakou změnu to sebou přinese!!! Já osobně na CU mam takle odizolovaný karburátor a je neustále ledový a motor vadne uplne minimálně....a to musím dodat,že nezná otáčky nižší jak 6000 a kompresní poměr ma jeste malinko vyšší jak od Stejskyho.....fakt neco neskutecneho......ale za predpokladů,ze je vse správně seřízeno!!!
 
 
Datum: 27. června 2010 11:39
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha... takže píst by se měl roztáhnout víc než vložka a vznikne velký tření? Až ted jsem si uvědomil že při stejné teplotě je hliník víc roztáhlý jak litina... Jsem hold blbec já když si něco uvdomím tak to chvili trvá :-D
 
 
Datum: 27. června 2010 0:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co se děje s kovem když se zahřívá? roztahujese..... a hliník se roztahuje nejlíp a nejrychlej. tak co se děje ve válci když se píst roztáhne?
 
 
Datum: 27. června 2010 0:29
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to vím ale mě by zajímalo proč. Jestli se nějak zvyšuje tření? Ptám se jako malý mamlas ale docela mě to zajímá
 
 
Datum: 26. června 2010 23:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
každý motor ztrácí se zvyšující teplotou výkon...to nevíš?
 
 
Datum: 26. června 2010 23:46
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to vím ale já jsem nemyslel jak dojde k přehřátí motoru. já jsem měl na mysli čím je způsobeno to že je motor líný když je přehřátý... i tak dík za odpovědi
 
 
Datum: 26. června 2010 23:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo špatně zvolená tepelná hodnota svíčky,bohatá směs
 
 
Datum: 26. června 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to tím že si jel pomalu a nebyl žádný nápor vzduchu....jinak řečeno nemělo se to jak chladit
 
 
Datum: 26. června 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: mates21sport      IP: uživatel9386    
čaute mám problém u sání na fichtlovy... origo airbox je zničenej vympácený to plastový koleno sou vněm díry a já nevým jak levně vyřešit to sání.. měl sem přesto silonku nadvakrát to ale pouštělo hodně a fichtl se dusil tak sem dal silonku na4X a už je to lepší dá se stím normálně jezdit ale nevýmjak je to dobrý jak dlouho to vydrží a tak se chcy zeptat jestly jste to někdo taky řešili a jaký máte zkušenosti dík za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 8:41
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar já sem to vyřešil tak že sem na koleno od airboxu dal dušu s kola favorit přítáhl eskapáskou ajeto.
 
 
Datum: 27. června 2010 8:41
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
hadice cca 10 centimetru , nahrej ji , prilep na ni filtr (origo s fichtla ) a druhej konec nasad na karburaci , funguje to jezdim na to
 
 
Datum: 26. června 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
prosimvás když mám na ty moji čz 250 zapalování s pincka tak tam mám dat vačku z pincka nebo z ty čz??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj vacka z velkejch a hodnoty nastaveny samozrejme na čz 250
 
 
Datum: 26. června 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry...já jsem se spletl já že máš na fechtlovi zapalovani z250ky... to se potom opravuji a určitě tam musí byt vačka z 250ky!!!
 
 
Datum: 26. června 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
určitě z pincka.
 
 
Datum: 26. června 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci koupil jsem si výkonný válec s jednokroužkáčem, mám na ojnici válečkové ložisko, namontoval jsem válec a píst a zjistil jsem, že píst, když je v horní úvrati, tak je 1mm od hrany, sundal jsem to a koukám v porovnání s 2 kroužkem je ten jednokroužek fakt kratší ( hrany ) jinak na výšku ( ve středu ) je vysoký stejně. Tak nevim, jak to řešit dál, nejde mi to takhle vubec nastartovat, proste je tam 1mm navíc, poradte, dík čauves odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2010 23:07
 
 
 
 
Jméno: Jay      IP: uživatel5395    
Ja bych to taky tak udelal zkratit odspoda valec o 1mm ale vsechno si promer abys potom nezjistil ze prefuk jde do saciho kanalu nebo tak vis co dvakrat mer jednou rez ;-)
 
 
Datum: 26. června 2010 23:07
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel8432    
to musis jeste o ten milimetr zkratit valec odspoda
 
 
Datum: 26. června 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš to náhodou 3k s přefukem pístem?
 
 
Datum: 26. června 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel1859    
ano, na krajích je kratší a uprostřed delší, a mě ten píst nepřesahuje válec, když je v horní úvrati , tak tam jeste chybí 1 mm aby to bylo zárovneň
 
 
Datum: 26. června 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: Jay      IP: uživatel5395    
Tak tady by ti asi nejlip poradil ten co ti ten valec prodal!!! ale jestly to dobre chapu tak ten pist je na krajich kratsi ale ve stredu je stejnej vysokej jako original?
 
 
Datum: 26. června 2010 18:14
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
cus jestli jedinej defekt kterej to zpusobuje je snizena komprese tak bych to resil snizenim hlavy i 1 mm , horsi by bylo kdyby spravne nezaviral kanaly
 
 
Datum: 26. června 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omg tak dám pod válec druhý těsnění a neřeším to ne? mám to u stejskyho sady taky tak
 
 
Datum: 26. června 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
seso, super novinky, super prace. mel bych jenom takovej dotaz, jestli je moznost ze se tu nekdy objevi prevodovy kolecka/hridelky pro Jawu 550/555 ? diky predem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky moc děkuju
 
 
Datum: 26. června 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
ok, dik za odpoved :-)
 
 
Datum: 26. června 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
38,25 snad az za 2 mesice
 
 
Datum: 26. června 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zatim nemam nikoho kdo by to udelal za dobej peniz v pozadovene kvalite a prevodvku za 4000 tis by nikdo nekoupil
 
 
Datum: 26. června 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Souhlasím.Taky bych měl dotaz:Budou jednokrouzkovy pisti s vrtanim 38,25 mm ?
 
 
Datum: 26. června 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: Honza477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj takovej problém mam 477 a jezdila mě krásně až do včerejška kdy mě začala občas sviti kontrolka dobíjení ale třeba po chvili zhasla, dneska sem kouknul na všechny dratky jestli nejsou vypadly ale nic i uhliky se mi zdaj dobry nevíte co s tim? rele je staré asi 2 měsíce a dobíjelo krasně .... do toho mi to začalo vyenchavat a dává to malou jiskru nevím jestli to má s tím něco společnyho. diky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Můžeš mít sjeté uhlíky. Podívat se ještě jednou a kdyžtak vyměnit
 
 
Datum: 26. června 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: Honza477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Baterka je v pohodě krásně to svítí troubí všechno. Ale prostě občas jedu svítí kontrokla pak zničeho nic zhasne nevim no
 
 
Datum: 26. června 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Změř si napětí na akumulátoru. Možná to dobíjelo málo a je vybitý akumulátor.
 
 
Datum: 26. června 2010 18:04
 
 
 
 
Jméno: Honza477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to že to vynechává bylo svíčkou byla špatná ale ta kontrolka se rosvěcí pořád :-(
 
 
Datum: 26. června 2010 17:16
 
 
 
 
Jméno: pako      IP: uživatel9431    
cus lidi mam takovej problem davam dohromady motor jawa 90 a jaksi sem zapomel kam maji bejt dany takovy hodne hubeny asi virovnavaci podlozky u razeni u ty osy jestli jen na ose u vika dve nebo tri nebo jen jedna nahore u vika a jedna u karteru motoru :-( predem dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2010 13:19
 
 
 
 
Jméno: jawaaaaa      IP: uživatel9456    
mám dotaz mám pionyra, a nejde do otaček jel sem s kamošem do kopce ja jsem tam měl dvojku a on trojku, a když sem jel tak v něm cukalo, a na trojku nechtěl tahnout..čím by to mohlo být?..trysky jsem čistlil, nemuže to být vzduchovym filtrem?, děkuji za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: Ursula      IP: uživatel9778    
V čem cukalo v tom tvojem kamarádovi? Na dvojku se cukal a do trojky jít nechtěl, jestli to nebude tím, že to není teplouš? Vyčisti mu výfuk, třeba příjde na chuť :-)
 
 
Datum: 28. června 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Jakou to má kompresi? podiv yse na filtr když bude zasranej vydělěj ho vyfoukej kompresorem pořádně zkontroluj zapalování kablíky a musí jet. Když nepojede tak zkontroluj ještě přívod benálu a výfuk
 
 
Datum: 26. června 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: zawy      IP: uživatel9346    
vyčisti vejfuk,mrkni na kroužky
 
 
Datum: 26. června 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Zdar dneska sprovozním čz 250 ale je po výbrusu tak se chci zeptat ted až to nastartuju tak jak mám naředit benzin s olejem? a pak když to zajedu tak jaký poměr mám ředit olej a benzin? prosim napište jen ti co to víte abych to nezadřel dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to záleži na typu oleje,ale tyhle stroje nejsou moc otáčkové,takže postačí 1:33
 
 
Datum: 26. června 2010 15:17
 
<  1142  1143  1144  1145  1146  1147  1148  1149  1150  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 5:46:07 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu