Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim, nevite nekdo jak mam sundat rotor u cz 150c kdyz nemam stahovák????
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 19:33
Jméno: beldik93
IP: uživatel9840
 hele mas uvnitř závit na 8 šroub jako u 125 čz ..tak ho tam našroubuj a vem račnu s vořechem a normalne škubni doprava s tou rašnou nasazenou na šroubu a ono ti to vyjede je to nasazeny na kuželi ...
Datum: 06. července 2010 19:33
 No jak tady říká péro bez toho to nepůjde ale taky záleží na tom jak ti tam to drží ten klínek ale nepáčil bych to ničím abysis to nezničil .Taky mám doma jawa 150/352 to je kývačka ale motor skoro stejný.
Datum: 27. června 2010 18:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 bez něho to nepůjde...a až ho sundáš tak dávej bacha at neztratíš klínek
Datum: 27. června 2010 12:44
 Zdarec hoši kurnik jak se objednavaj věci? PLSKY odpovězte\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 9:51
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Zdarec taky ste měli tak dotahli šroubky když jste pulili motor jawy 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 20:06
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Už má fšechni šroubky povojeny jupíííííííííííííí
Datum: 27. června 2010 20:06
 No tyvole to mě povídej když sme půlil motor ještě z výroby to bylo dotáhlí uplně na krev a někdy sme byl rád že sem to povolil a neožvejkal.
Datum: 27. června 2010 18:45
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 ja taky jsem nadaval.
Datum: 27. června 2010 14:57
 Mám stejnou zkušenost jako čezeťák.
Datum: 27. června 2010 14:39
 na 40 let nepůleném motoru to musí jít..... já když po sobě půlím motor tak nadávám který kkt to tam utahoval
Datum: 27. června 2010 14:37
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ty srouby nejsou moc dotahle ALE ZAKOUSLE VLIVEM TEPLA!!! staci si na sroub lehce klepnout( na hlavu sroubu) a i motor co nikdy nebyl pulenej de lehce....
Datum: 27. června 2010 14:35
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 tak na ten motor nesahl nikdo 40let
Datum: 27. června 2010 12:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak je odvrtej...po těch leteh je z nich máslo a kolikrát jdou rychlejc odvrtat než povolit
Datum: 27. června 2010 12:46
 omlouvám se,chtěl jsem napsat primárnímu
Datum: 27. června 2010 12:41
 že ti nejdou povolit šroubky kvuli nesundanému sek.kolečku? to je blbost
Datum: 27. června 2010 12:41
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Ale já ješte nemám sundaní Primární řetězové kolečko jestli to nemuže byt i tym.
Datum: 27. června 2010 12:32
 tak vem jeste sroubovak,a dej ho na ten sroubek,a parkrat na to klepni kladívkem,když ani to nepomůže tak zkusit nahřát horkovzdušnou pistolí
Datum: 27. června 2010 12:15
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 já sem to skoušel vrtačkou a nic ani šroubovakem to nede povolit?
Datum: 27. června 2010 12:12
 šroubovákem ne?nebudeš to přeci povolovat šuplerou....
Datum: 27. června 2010 12:00
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 a čim to povolit
Datum: 27. června 2010 10:53
 pokud to nebylo půlené a bylo to dotáhlé od výroby,tak to bylo hodně utáhly,když už to někdo půlil,už mi to povolit šlo
Datum: 27. června 2010 10:00
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Zdravim draci, prosím poraďte čím jste vypalovali(dekarbonovali) výfuk u pionýra? A dále, drátěnky. Kdy je měnit? Je lepší když tam jsou nebo bez? Díky H.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 18:42
 vykastruj výfuk a ten vnitřek vypal nebo vytří hadrem ale pak ti to sfialoví ale ty střeva vypal normálně a složto a necpi tam žádný drátěnky a tak pak to nemusí ani jet.
Datum: 27. června 2010 18:42
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
 jak říkám autogen nebo plynovej hořák
Datum: 27. června 2010 17:17
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 opravdu jsou k ničemu?? Nějakej účel plnit museli, třeba zachytávat nečistoty a následně ucpvat vejfuk   .. ještě nějaký další návrh jak vypalovat výfuk?  ten autogen by možná šel..
Datum: 27. června 2010 12:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli myslíš drátěnky na nádobí apodobně, tak ty tam jsou naprosto k ničemu..akorát to brzdí
Datum: 27. června 2010 12:47
 Propan butanem nechci ho znicit..
Datum: 27. června 2010 9:28
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
 taky se chystám na výfuk budu to dělat autogenem
Datum: 27. června 2010 8:57
 zdar draci, jak upravit seriový výfuk na jawě 21 na závody sériovek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 11:32
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 Zaprvé výfuk dokonale zbavit bordelu!!! Za druhé,pokud bude výfuk moc festovní,tak zkoušet ladit odpor vyfuku na prepazce uvnitr...kdyz bude moc volnej,strati to spodek,kdyz je moc festovní,tak to zase přichází o vršek....je to docela alchymie....chce to zkusebni okruh a hodne trpelivosti....
Datum: 27. června 2010 11:32
 Doutnik?
Datum: 27. června 2010 9:29
Posl.aktualizace: 27. června 2010 18:40
 mas patici na H4 a samozrejme k tomu prizpusobenou parabolu ? jestli ne tak to neni mozny ji tam dat
Datum: 27. června 2010 18:40
 no jako rotor už tam mám taky 75W - je z nějaké 350-ky, je na něm vidět že má i silnější dráty... tak pak už by to šlo?
Datum: 27. června 2010 0:40
 neni to o relé ale je to o dynamu...když máš dynamo 45w a bude odebýrat 55/60w tak odpálíš rotor, protože ho přetížíš.
Datum: 27. června 2010 0:26
Jméno: suedo
IP: uživatel9425
 čuste fichtlaři... chtěl bych si dat na pionýra misto předniho kola kolo ze stadiona 2.25/19 chtěl bych se zeptat jestli by šlo na tento rozměr sehnat krosový drapak ''špunty'' a taky bych chtěl si přeplest střed za větši bubnouvou brzdu jako u pionýra tak jestli nevíte z čeho by pasovaly špice?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 20:32
Jméno: suedo
IP: uživatel9425
 no pravě mam doma rafky tak sem to chtěl nějak využit... to je pravda no taky sem na tom uvažoval... jj dost tenký no skusim se teda podívat po tom z jawa 90 nebo nevite o někom rovnou co by vyměnil rafek kola ze stadiona za rafek z jawy 90??
Datum: 27. června 2010 20:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 2x najedeš na díru a máš ze stadionáckýho kola osmici
Datum: 27. června 2010 12:49
 drapák by mohl pasovat z horského kola
Datum: 27. června 2010 12:00
 To je strašně úzký ze stadiona na to drapák nemá cenu sežen si třeba z jawy 90
Datum: 27. června 2010 8:12
 Zdarec hosi dneska me zacal zlobit muj pincek.Kdyz je studeny tak napotreti chytne bezproblemu ale jak na nem 10 min jezdim,chcipnu a za 5 min nakopnut tak nechytne ani za boha,a kdyz ho roztlacim tak to na volnobeh chcipne proste nejde volnobeh nevim co tomu chybi trysky ciste benzin novy.Diky za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 18:50
 máš tam nejakou moc teplou svíčku asi.Jestli tam nemáš 19 nebo 17.Tohle mě dělalo na 17.Tak zkus dát 15 nebo 14 do tohodle vedra
Datum: 27. června 2010 18:50
 Svíčka je dobrá?
Datum: 27. června 2010 8:13
 Čus draci tak včera mě kámoš půjčil mustanga a ještě jeden kluk jel s moskqvitem a tak sme skusilo co to dá bylo to tak 1km do kopce mírnýho a potom rovinka ve městě .Zezačátku kopce mě mírně ujižděl poněvač to má dlouhý kvalty o proti moskvitu a pak v kopci sem ho začal dohánět a v zatáčce mírný skoro nahoře kopce sem ho předjel a říkal mě že jel něco kolem 75.Ale to bylo rychlost jako svině ...D:  no a potom sem to zaparkovali a hned projeli cajti .Sem myslel že půjdou po nás žesme překročili rychlost   .Ale stejnak 5kvalt moskvito a na to že to je ještě nový tak to zas tak moc nejede .
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 0:38
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ono treba nebude problem v prevodovce ale ve stylu razeni ... dle meho kdys cches tak to tam pada velice pekne jenze to je styl razeni: plny, ubrat, lupnout kvalt, plny zadna spojka a mezera je minimalni
ale prevodovka na toto neni dimenzovana... ale aspon nepadaji tolik otacky
Datum: 28. června 2010 0:38
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 já s vami nesoulasim na pincku je provodovka na hov-o prtoze to hrozne pada ty otacky a hlůavne na ladenych motorech mela byt 4kval ale se stejnou maximalkou ale mesimi mezerami aby otacky nepadaly ale aby motor mel porad optimalni otacky to by pak byla jina jizda
Datum: 27. června 2010 23:27
 BOCHEER:S tou 4 kvaltovou převodovkou máš pravdu taky sem nedávno složil fíka byl to sice šrot ale motr nebyl špatne ja dal sme tma 11 zub a to táhlo jako svině a těch 60 to jelo.Oni kdyby soudruzi jenom chtěly tak by dokázali udělat hodně namakanýho fíka.Neim proč to neudělali pak by to bylo uplně o nečem jiným .U tý seriovky mě u tý převodovky vadí akrotá taa mezera mezi 1 a 2 a pak už mezi tou 2 a 3 to už zas tak hrozný.
Datum: 27. června 2010 18:40
 MB:Abys věděl tak tadycty policajti co jsou u nás tak jsou na nás zasedlí a oni projížděli ale nezastavovali a jenom čuměli po nás .A žádný tady pohádky neříkám a neim proč by to nebylo možný jako podle tebe .A když tady takhle prudíš tak mě nemusíš odpovídat na dotazy a cpát si ty svoje blbý kecy někam jinam dement*.
Datum: 27. června 2010 18:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hoši to je můj mustang  ten motor jsem poskládal z dílů co mám doma a má ještě 0 výbrus a rozměr válce ( měřeno elektronicky ) 38,08mm no a napasoval jsem do něho kroužky a víc jsem s tím nedělal  a už dost lidí co jelo vedle mě mi říkalo že to jede 75...sám jsem tomu nechtěl věřit...ale včera jsem jel s kámošem na mustafoj (ve dvouch) no a předjeli jsme simsona jak prd
Datum: 27. června 2010 12:53
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 jo je muzu poslat foto motor je 5 tikanal se vodou chlazenou havou a sanim klapkou do kliky ze spodu a z hora valce je vyjfk proste do kopce to jede jak po rovine otacky porad 12000 ot prevody krasne jdou za sebou neni sebemensi pokles paradni
Datum: 27. června 2010 10:38
 jestli je to pravda tak to musí byt fakt dělo jak PRASE!!!!! Taky bych někdy chtěl něco takového ovšem jakou to bude mít žiotnost
Datum: 26. června 2010 23:56
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 Jeden borec kousek od nás má jawu 21 upravenou koplet ze 6stupnovou prevodovkou prevarene z ktm 85 to jezdi opravdu jak kroska do kopce 6plny jak nic vybec to nezdycha to rve asfalt samo ma tam tuning motor a hlavu ma vodou chlazenou
Datum: 26. června 2010 23:35
 Já bych tonu i věřil... na to že je to 5 kvalt tak nic moc.... Kdyby se dával čtyřkvalt do jawek 21 sériově už od výroby,víte co by to bylo za luxus? s 11zubem by to na čtverku dosahovalo stejný rychlosti jak na trojku s 13zubem a s tím 11z to má teda zátah jako kráva když je motor v dobrým stavu...
Datum: 26. června 2010 23:30
Jméno: MB
IP: uživatel5908
Datum: 26. června 2010 22:35
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 no nevim , verit se mi tomu nechce
Datum: 26. června 2010 22:22
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdarec hoši mám dotaz. Jel sem dneska na mustangovi celkem hodne do kopcu a on cosi vynechával. Prostě sem přidal plyn a jel normálně a najednou to zpomalilo a málo tahlo. Musel sem tomu pomáhat nohama pak se to zase rozjelo a dělalo to pořád než sem vyjel všechny kopce kde sem se chtěl dostat. Poraďte na co se mám podívat. Trysky jsou čisté benzín tam teče pěkně
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 17:08
Jméno: Doktor
IP: uživatel9778
 Podívej se na nohy, jestli nemáš puchýře
Datum: 28. června 2010 17:08
 Ty gufera vyměn...
Datum: 26. června 2010 22:30
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 Zdravimna jednom nejmenovaném webu jsem se dočetl, že vůfuk ze Simsona na Pionýru udělal veliký výkonostní postup ku předu. Mám tedy otázku, zda-li je to opravdu tak možné a jestli výfuk pasuje bez větších úprav i na pionýra (na kříž). Konkrétně na 05ku.
Díky za poznámky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 7:45
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 Díky moc za rady, moc se mi to hodí. Všim jsem si že jezdíš se 14-ti zubem, já tam mám 12 zubů, tak tam zkusim dát 13-ti.
Datum: 28. června 2010 7:45
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 Nechtějte po mě konkrétní detaily,protoze vám treba budou k nicemu.....ani jeden muj motor nebyl "normální"....ten první jel obvzláště blbě a současný spodek motoru zase jede obvzlaste dobře....ja se třeba 2 týdny pral s bohatou směsí.....predstih 1.6,trysky origo,hladina tak ja ma bejt,airbox origo otevrenej,výfuk origo a furt výkon nikde.....vymenil jsem postupně 3 karburátory až ten poslední najednou přinesl velký nárůst výkonu,až jsem tomu sám nevěřil....najednou byl motor živej,parádně se přetáčel a uz jen ladením detailů jsem výkon poslal výš a hezky jsem si namoduloval průběh,tak jak me se hodí..... doporučuju zkoušet vícero výfuků i karburátorů a on některý z nich bude "lepší" či "horší"....poznáš....to a samy plati o rotoru zapalování....nekterý vibruje,neketery ne....okem to nepoznas....chce to zkouset.....sou to kraviny....desny hovadiny.....ale je to onich!!!!
Datum: 27. června 2010 16:45
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 Mě zatím Pio bez viditelných uprav jede +/-90 a mám tam "jen" cestovní upravu,prevod 14/55 a spousty "nepodstatných"detailů......neexistuje univerzální rada/postup jak ladit....musíš si to zažít....postupně jsem upravoval několik původních vložek do doutníku,až se výkon pohnul kupředu-v podstatě tam mám navíc 2 díry 2x1cm+zevnitř vyčištěný výfuk....původní prepazka fungovala jako omezovač otáček,když jsem tam vložku nedal vůbec,tak to zase jelo špatně odspoda,když jsem jen vložku navrtal,tak to stále nebylo ono,takový nic dole nic nahoře,tak jsem tam postupně propilovával okna do čtverce až se dostavili vyšší max otáčky,ovšem zkoušel jsem to dál a dál az jsem zase stratil spodek,takze jsem musel opet udelat jinou prepazku a tu doladit,ale uz se to tam našlo....a k tomu neustále dorovnávat bohatost smesi a odpor sání....jsou to naprostý kraviny....ale než jsem resil tyhle naprostý kraviny,tak motor v "seriovym"nastavení s prevodem 14/55 jel sotva 80 z čehož jsem byl velmi zklamanej(to mi jela seriovka!  ).....pak sem si zacal hrát s detailama jako je odpor sání,vyska hladiny,vyska jehly,odpor výfuku,objem hlavy a předstih a dostal jsem se na dost slušnou urověn,ze motor na první stupen dosahne i 9000 otáček a po přeřazení na dvojku motor okamžitě akceleruje a maximálka na trojku je až skoro nebezpečná vhledem k původnímu podvozku....výfuk Simson sport byl fajn,byl prvním krokem kupředu,ale odškrcenej origo doutník ho překonal....
Datum: 27. června 2010 16:35
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 Pro Standu: právě to o tom výfuku jsem četl na stejskyho stránkách, myslim žes to tam psal ty. Já jsem si nechal udělat taky cestovní úpravu, pio mi jede 70, ale pořád tomu tak něco trochu chybí. S předstihem jsem si hrál, s bohatostí, vše seřízené tak jak má být... Nechci nějaký zběsilý úpravy, protože můj pio má technickou, takže rezonanční výfuk apod. nepřipadá v úvahu.
Datum: 27. června 2010 13:10
 to standa:mohl bys prosím napsat co to je hodně odškrcený doutník?jestli to teda není tajemství...
Datum: 27. června 2010 12:15
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 Na seriovce nemá význam zadnej "tuning"vejfuk....výfuk simson sport udelal velký pokrok na Cestovní upravě oproti vyfuku uplne seriovému,ovsem zanedlouho jeho uspech prekonal vhodne odškrcený origo doutník,který vykazuje vsechny vlastnosti,ktere jsou žádány... jinak vyfuk simson sport pomocí dvou objímek pasuje na kazdou jawu 50
Datum: 27. června 2010 11:10
 dachl21  řesne tak aj s kolenem sirsim a kratsim to musi bejt super
Datum: 27. června 2010 9:33
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 je tu nekdo schopnej vzit vyfuk hikone a oldadit ho ?
Datum: 26. června 2010 23:02
 odladěnej hikone s výletovou trubičkou dá parádní výkon,ovšem bez odladění a bez výletovky stojí za velký hebrejský,
Datum: 26. června 2010 22:56
 Ale odladěnej Hikone ho přidá dost...
Datum: 26. června 2010 22:31
 soráč vynechává mi klávesnice
Datum: 26. června 2010 21:52
 pokud myslíš vfuk simson sport,tak ten vkon nepřid,přid pouze točivý moment-asi 800 otáček
Datum: 26. června 2010 21:51
 prosimvas čím je způsobeno to že přehřátý motor je strašně líný? Nějaké velké tření? nebo špatné spalování? Nějak jsem se tímto nezabýval ale dneska jsem jel prudký kopec. po chvíle mi to tak tak tahla jednička. Zastavil jsem v hospodě a mezitím motor vychládl a pokračoval jsem v jízdě a najednou už jsem to hnal na trojku do toho kopce... Jen tak mě to zajímá. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 17:18
Jméno: Ursula
IP: uživatel9778
 Boocheer - v jiných příspěvcích kolikrát shodíš člověka, který radí moudře, nějakou svou debilitou, nebo přitakáváš nějakému nesmyslnému nápadu oproti správnému řešení problému a tady se ptáš na takovou banalitu! Příště bude co? Budeš machrovat o převodovkách a pak se ptát jak se startuje motorka?
Datum: 28. června 2010 17:18
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 Hele to je jednoduchý.....jak se motor mene chladi,tak se ohriva,jak se ohriva,tak lenivý a navíc se s teplotou karburátoru a klikové skrine meni objem nasateho vzduchu,hohatost smesi a dochází k mensimu chlazeni motoru smesi,protoze smes je taky teplá....hodne pomáhá svíčka N14C a aspon pul centimetru vysoke tesneni mezi sacim kolenem a válcem....neumíš si představit,jakou změnu to sebou přinese!!! Já osobně na CU mam takle odizolovaný karburátor a je neustále ledový a motor vadne uplne minimálně....a to musím dodat,že nezná otáčky nižší jak 6000 a kompresní poměr ma jeste malinko vyšší jak od Stejskyho.....fakt neco neskutecneho......ale za predpokladů,ze je vse správně seřízeno!!!
Datum: 27. června 2010 11:39
 aha... takže píst by se měl roztáhnout víc než vložka a vznikne velký tření? Až ted jsem si uvědomil že při stejné teplotě je hliník víc roztáhlý jak litina... Jsem hold blbec já když si něco uvdomím tak to chvili trvá
Datum: 27. června 2010 0:40
 co se děje s kovem když se zahřívá? roztahujese..... a hliník se roztahuje nejlíp a nejrychlej. tak co se děje ve válci když se píst roztáhne?
Datum: 27. června 2010 0:29
 jo to vím ale mě by zajímalo proč. Jestli se nějak zvyšuje tření? Ptám se jako malý mamlas ale docela mě to zajímá
Datum: 26. června 2010 23:58
 každý motor ztrácí se zvyšující teplotou výkon...to nevíš?
Datum: 26. června 2010 23:46
 jo to vím ale já jsem nemyslel jak dojde k přehřátí motoru. já jsem měl na mysli čím je způsobeno to že je motor líný když je přehřátý... i tak dík za odpovědi
Datum: 26. června 2010 23:33
 nebo špatně zvolená tepelná hodnota svíčky,bohatá směs
Datum: 26. června 2010 21:54
 je to tím že si jel pomalu a nebyl žádný nápor vzduchu....jinak řečeno nemělo se to jak chladit
Datum: 26. června 2010 21:17
Jméno: mates21sport
IP: uživatel9386
 čaute mám problém u sání na fichtlovy... origo airbox je zničenej vympácený to plastový koleno sou vněm díry a já nevým jak levně vyřešit to sání.. měl sem přesto silonku nadvakrát to ale pouštělo hodně a fichtl se dusil tak sem dal silonku na4X a už je to lepší dá se stím normálně jezdit ale nevýmjak je to dobrý jak dlouho to vydrží a tak se chcy zeptat jestly jste to někdo taky řešili a jaký máte zkušenosti dík za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 8:41
 zdar já sem to vyřešil tak že sem na koleno od airboxu dal dušu s kola favorit přítáhl eskapáskou ajeto.
Datum: 27. června 2010 8:41
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 hadice cca 10 centimetru , nahrej ji , prilep na ni filtr (origo s fichtla ) a druhej konec nasad na karburaci , funguje to jezdim na to
Datum: 26. června 2010 19:37
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 prosimvás když mám na ty moji čz 250 zapalování s pincka tak tam mám dat vačku z pincka nebo z ty čz???
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2010 20:00
 jj vacka z velkejch a hodnoty nastaveny samozrejme na čz 250
Datum: 26. června 2010 20:00
 sorry...já jsem se spletl já že máš na fechtlovi zapalovani z250ky... to se potom opravuji a určitě tam musí byt vačka z 250ky!!!
Datum: 26. června 2010 19:33
 určitě z pincka.
Datum: 26. června 2010 19:32
 zdar draci koupil jsem si výkonný válec s jednokroužkáčem, mám na ojnici válečkové ložisko, namontoval jsem válec a píst a zjistil jsem, že píst, když je v horní úvrati, tak je 1mm od hrany, sundal jsem to a koukám v porovnání s 2 kroužkem je ten jednokroužek fakt kratší ( hrany ) jinak na výšku ( ve středu ) je vysoký stejně. Tak nevim, jak to řešit dál, nejde mi to takhle vubec nastartovat, proste je tam 1mm navíc, poradte, dík čauves
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2010 23:07
Jméno: Jay
IP: uživatel5395
 Ja bych to taky tak udelal zkratit odspoda valec o 1mm ale vsechno si promer abys potom nezjistil ze prefuk jde do saciho kanalu nebo tak vis co dvakrat mer jednou rez
Datum: 26. června 2010 23:07
Jméno: Bubák
IP: uživatel8432
 to musis jeste o ten milimetr zkratit valec odspoda
Datum: 26. června 2010 19:06
 nemáš to náhodou 3k s přefukem pístem?
Datum: 26. června 2010 19:01
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
 ano, na krajích je kratší a uprostřed delší, a mě ten píst nepřesahuje válec, když je v horní úvrati , tak tam jeste chybí 1 mm aby to bylo zárovneň
Datum: 26. června 2010 18:29
Jméno: Jay
IP: uživatel5395
 Tak tady by ti asi nejlip poradil ten co ti ten valec prodal!!! ale jestly to dobre chapu tak ten pist je na krajich kratsi ale ve stredu je stejnej vysokej jako original?
Datum: 26. června 2010 18:14
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cus jestli jedinej defekt kterej to zpusobuje je snizena komprese tak bych to resil snizenim hlavy i 1 mm , horsi by bylo kdyby spravne nezaviral kanaly
Datum: 26. června 2010 17:59
 omg tak dám pod válec druhý těsnění a neřeším to ne? mám to u stejskyho sady taky tak
Datum: 26. června 2010 17:58
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 seso, super novinky, super prace. mel bych jenom takovej dotaz, jestli je moznost ze se tu nekdy objevi prevodovy kolecka/hridelky pro Jawu 550/555 ? diky predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2010 22:34
 Taky moc děkuju
Datum: 26. června 2010 22:34
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 ok, dik za odpoved
Datum: 26. června 2010 21:43
 38,25 snad az za 2 mesice
Datum: 26. června 2010 20:16
 zatim nemam nikoho kdo by to udelal za dobej peniz v pozadovene kvalite a prevodvku za 4000 tis by nikdo nekoupil
Datum: 26. června 2010 20:13
 Souhlasím.Taky bych měl dotaz:Budou jednokrouzkovy pisti s vrtanim 38,25 mm ?
Datum: 26. června 2010 17:31
 ahoj takovej problém mam 477 a jezdila mě krásně až do včerejška kdy mě začala občas sviti kontrolka dobíjení ale třeba po chvili zhasla, dneska sem kouknul na všechny dratky jestli nejsou vypadly ale nic i uhliky se mi zdaj dobry nevíte co s tim? rele je staré asi 2 měsíce a dobíjelo krasně .... do toho mi to začalo vyenchavat a dává to malou jiskru nevím jestli to má s tím něco společnyho. diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2010 21:41
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Můžeš mít sjeté uhlíky. Podívat se ještě jednou a kdyžtak vyměnit
Datum: 26. června 2010 21:41
 Baterka je v pohodě krásně to svítí troubí všechno. Ale prostě občas jedu svítí kontrokla pak zničeho nic zhasne nevim no
Datum: 26. června 2010 18:11
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Změř si napětí na akumulátoru. Možná to dobíjelo málo a je vybitý akumulátor.
Datum: 26. června 2010 18:04
 tak to že to vynechává bylo svíčkou byla špatná ale ta kontrolka se rosvěcí pořád
Datum: 26. června 2010 17:16
Jméno: pako
IP: uživatel9431
 cus lidi mam takovej problem davam dohromady motor jawa 90 a jaksi sem zapomel kam maji bejt dany takovy hodne hubeny asi virovnavaci podlozky u razeni u ty osy jestli jen na ose u vika dve nebo tri nebo jen jedna nahore u vika a jedna u karteru motoru  predem dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2010 13:19
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 mám dotaz mám pionyra, a nejde do otaček jel sem s kamošem do kopce ja jsem tam měl dvojku a on trojku, a když sem jel tak v něm cukalo, a na trojku nechtěl tahnout..čím by to mohlo být?..trysky jsem čistlil, nemuže to být vzduchovym filtrem?, děkuji za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 17:23
Jméno: Ursula
IP: uživatel9778
 V čem cukalo v tom tvojem kamarádovi? Na dvojku se cukal a do trojky jít nechtěl, jestli to nebude tím, že to není teplouš? Vyčisti mu výfuk, třeba příjde na chuť
Datum: 28. června 2010 17:23
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Jakou to má kompresi? podiv yse na filtr když bude zasranej vydělěj ho vyfoukej kompresorem pořádně zkontroluj zapalování kablíky a musí jet. Když nepojede tak zkontroluj ještě přívod benálu a výfuk
Datum: 26. června 2010 21:23
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
 vyčisti vejfuk,mrkni na kroužky
Datum: 26. června 2010 19:34
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar dneska sprovozním čz 250 ale je po výbrusu tak se chci zeptat ted až to nastartuju tak jak mám naředit benzin s olejem? a pak když to zajedu tak jaký poměr mám ředit olej a benzin? prosim napište jen ti co to víte abych to nezadřel dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2010 15:17
 to záleži na typu oleje,ale tyhle stroje nejsou moc otáčkové,takže postačí 1:33
Datum: 26. června 2010 15:17
|



|