Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec chtěl bych se zeptat jestli když si chcu na fichtla dat baterku jestli bude na usměrnění stačit gretz o max prutoku 10Amper a jestli bude zapotřebí regec, děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2010 16:05
 no ja sem si koupil gretz. 10A takze nemuzu ovlivnit co v tom je za diody a ani mi nerikal z jakejch je to vyrobeny a jakej bys mi teda doporucil regulator? a nws jak to je kdyz dam treba do grtzu 1A diody jakej bude vyslednej max prou protekajici??? dik moc
Datum: 25. června 2010 16:05
Jméno: standa
IP: uživatel9763
 Kdyz to skusim spočítat,tak jedna cívka je 6V/15 dává to kolo 2.5A jedna....pokud das 3x cívku 15W,tak to je 3x2.5A tj. 7.5A....z vlastní zkušenosti vim,že to dohromady dává víc,okolo 8A,mozna trochu víc.....takze by to melo stacit.....pouzij do mustku shotkyho diody,maj lepsi nabeh a min zerou nez klasický....samozrejmne nezapomen na nejakou regulaci...at bez svetel nevyvaříš baterku
Datum: 25. června 2010 16:02
 když jedu na mustangu a stojím a chci tam dát jedničku tak logicky zmáčknu spojku že..  a dám řadičku nahoru.no a ted když se chci rozjet tak sem v háji protože tam je vždy dvojka tak musím z té dvojky dát jedničku.prostě z neutrálu nejde dát jednička.jen málokdy.a ještě.prokluzuje mi koppáka ( start páka)  spojka by měla být nastavenná dobře tak nevímm .co mám ještě zkusit? díky moc a nezlobte se !  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2010 15:57
 nenzl : díky . pero. - říkám když se chci rozjet a né když dojíždím.zas tak blbý nejsem abych neuměl dát při podřazování jedničku...
Datum: 25. června 2010 15:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nebo to bude tím , že když dojíždíš tak tam dáš neutrál mezi 2-3
Datum: 25. června 2010 15:14
 Pritahni automat a kup novy lamely a bude to ok
Datum: 25. června 2010 14:56
 Zdar draci, čím muže bejt že mi u Stadionu s11 nejde kvaltovat? Se stadionem nemám eště moc zkušeností. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2010 14:52
 prekontroluj lanko riadenia a pripadne nastav to s tim stelovacim srobem, nastav na 1. aby mal lanko presne len 1-1,5mm mrtvy krok a 2. by malo fungovat
Datum: 25. června 2010 14:52
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Zdarec draci,menší dotaz,svíčka na mym pincku dává takovou modrou a slabou jiskru,jak udělat to aby dávala krásně jasnou jiskru,jinak pionyr jezdí v pohodě,ale čas od času začne blbnout a svíčka dává ještě menší jiskru.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2010 16:18
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Ale nechápu proč třeba po sto kilometrech jde jiskra ještě menší,úplně nepatrná a pionýr za jízdy najednou začne blbnout.
Datum: 25. června 2010 16:18
Jméno: standa
IP: uživatel9763
 to nemusí bejt vzdy pravda....mam rotor,kterej umí na 3 cívkách svítit H4 zarovkou z auta o vykonu 55/60W a kdyz sem na ten rotor posadil obyc zapalovani,tak jiskra slabá....takze to muze bejt i statorem!! Ale rozhodně pokud alespon nejaka jiskra je,tak to staci....me miniaturní jiskra funguje i v 9000 otackach...
Datum: 25. června 2010 16:04
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nabudit rotor
Datum: 25. června 2010 15:54
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 čus čus jedete nekdo na závody na kašavu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2010 13:24
 Zdravím. Jedete někdo v sobotu na fichtlcup do Březhradu (u Hradce Králové)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2010 11:51
Jméno: petr
IP: uživatel9107
 Čest Jawaři pořebuju se zeptat jak nepřesnějš udělám odtrh na MUSTANGOVI........ dotedka sem to dělal od oka a jede to perfektně akorát bych chtěl vidět jak to jezdí pořádně vyštelované.... díky za každou odpověď...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 18:47
 když to jezdí tak na to nešahej a náhodou abys věděl tak každej fík je atipickej takže u 05 sme musel mít odtrh tak 0,2 a zas u druhýho tak 2mm.   take si moc nevybereš
Datum: 27. června 2010 18:47
 zdeno: neni to mněrka, je to měrka...konkrétně spárová měrka...ale odtrh ti to neukáže...spíš podle ní uděláš odtrh, ne?
Datum: 25. června 2010 21:59
Jméno: zdeno7311
IP: uživatel6313
 Prodava se na to přimo mněrka daš tam tu mněrku a to ti přesne ukaže jaky maš odtrh
Datum: 25. června 2010 12:46
 Zdar draci,vyměnil sem píst u cestovky za 1 kroužkový,a už jedu tak trochu kde bych chtěl,ale furt to není ono,po rovině se motor roztočí na 74 km/h,z mírného kopce asi na 79 km/h,s dvoukroužkovým sem jel z mírného kopce 74km/h ted dám stejný výsledek na rovině.Ladil jsem snad všechno,a už si nevím rady.Zaškrcoval sem vzduchovej filtr,čímž sem pomohl akceleraci motoru,měnil předstih,momentálně mám 1.6,koupil sem nový kladívka,dal odtrh 0.4.Zbrousil sem hlavu s válcem pastou na ventili,výfuk karbec,válec,sem pečlivě utěsnil tmelem+papírovým těsněním,Ale furt se nemůžu dostat na 8700 ot/min.Momentálne mám v karbutárátoru 3 zářez,kuli záběhu,už sem najel asi 600 km,na jednokroužkovej píst asi 160.myslíte můžu dát na druhej zářez?Válec se nijak nepřidírá,Pomůžu tomu nějak?možná tam nějaký ty škrábance sou,ale když přejedu prstem necejtím je.Už si fakt nevím rady co bych měl udělat,děkuju za každou odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 11:58
 jj,já jezdím natural 95+motul 510 v pomru 1:33,jehla třetí zářez,svíčka hnědá,
Datum: 27. června 2010 11:58
Jméno: standa
IP: uživatel9769
 Zatim Naturál 95 + Motorex Speedmix 2T v poměru 1:25...svicka vypálená cihlová....ale uplně na 100% cihlová není,takze mam jeste rezervu na ochuzení smesi
Datum: 27. června 2010 11:51
 ještě jsem se chtěl stando zeptat,na jaký benzín jezdíš?
Datum: 25. června 2010 19:55
 svíčka je hnědá,asi brzo snéžím na druhej zářez,hrdlo karbece je utěsněno profesionálně,tam nemůže co unikat.novej vzducovej filtr mám taky,staré měli takové kulaté díry,a ten novej má obdelníkový,
Datum: 25. června 2010 19:51
Jméno: standa
IP: uživatel9763
 Dachl: vyhod seriovej vejfuk a nebo z nej vyndej jednu prepazku(u doutniku),uz asi po dvacáty rikam,ze az mudes mit jehlu dole,tak to pojede....dokud to mas bohaty jehlou,tak to nejede....jakou barvu ma svicka?? dokud je hnědá,tak to strácí dobře jednoho koně....jo a bacha....na starej dobrej vzduchovej filtr mi to nejelo,musel sem koupit ten novej,víc pruchozi....sání musi tesnit na hrdlu karbecu!! Sou to vyslovene krávoviny,ale dela to strasne moc....a treba me to na tu stejskalovou hlavu nejelo...dal sem tam takovou moji spešl vyhrabanou na burze z krabice bordelu o minimálnim objemu s dvouma ulamanejma zebrama a minimální antidetonacni sterbinou a jak to letí už si asi slyšel
Datum: 25. června 2010 16:16
 já s 555 jezdím 70, za dobrych podmínek 75 na rovine... z kopce pres 80
Datum: 25. června 2010 15:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 méte to ějaký začarovaný hoši...kámoš s tou cestovkou jede 75 do takového středního kopečka
Datum: 25. června 2010 15:18
 Taky není nikde napsáno, že těch otáček dosáhneš na 3.rs
Datum: 25. června 2010 14:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Mám taky cestovku s dvoukroužkáčem. Vytáhl jsem z toho po rovince 65-70 km/h (tachák měří trošku nepřesně). Ale taky to nějak se mi zdá takové línější v určitých otáčkách. Bohatost akorát. všechny ty možnosti jsem taky zkoušel ale pořád jakoby tomu motoru něco chybělo. 0
Datum: 25. června 2010 12:22
Jméno: lukaspustka1
IP: uživatel9384
 dobrej kdo ma zajem o sportovni valce na pionyra volejte cislo 731 788 966
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2010 15:02
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 tady je odkaz na jeden z válců od pana Chruňáka :
http://motorky.bazos.cz/inzerat/6225382/zaVODNI-VALEC-JAWA-50-PIONYR.php
kdybych na tomdle válci nejel jeden závod, tak bych vůbec neřek že todle může chodit, ale jede to parádně byl sem hodně překvapenej co to umí
Datum: 25. června 2010 15:02
Jméno: xxx
IP: uživatel6255
Datum: 25. června 2010 14:55
 Jeden takový sportovní válec bych bral...Podmínky...chtěl bych cca 11-12 koní v otáčkách řekněme 10-10,5tis. Samozřejmě bych to chtěl potvrzeno grafem s brzdy společně s nákresem výfuku a parametry sání komprese a podobně... Poté se domluvíme na ceně. Díky....
Datum: 25. června 2010 11:32
Jméno: Patas
IP: uživatel9761
 Zdar hosi.Chtel bych se zeptat jaky benzin se lije do jawy 21 special nebo natural.A mohl bych treba smichat natural se specialem a v jakem pomeru a kolik oleje do benzinu nalit.A motor se tim nekazi ze se to smichava nebo radej jezdit jen na jeden druh.Diky za vsechny odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2010 16:50
 Nic se nestane pojede to... Na speciál mi to jede o poznání lépe a méně to vadne... Tad už jezdím na natural... první zrušili special jenom u nás tak jsem pto něj jezdil všude možně kde ho ještě měli a ted ho zrušili už definitivně tak mě nic jiného nezbyde než na pionýru jezdit na natural a do škodovky lít aditiva
Datum: 25. června 2010 16:50
 Zdar já na natural protože speciál se bude prej rušit.
Datum: 25. června 2010 10:37
 Je to tvůj pionýr,lej si do toho co uznáš za vhodné,ovšem když smícháš natural se specialem nic se nestane,jen nevím proč bys to dělal?Lepší je lít jeden benzín s dobrým 2t olejem,lepší oleje můžeš míchat 1:45 s bronzovým okem v ojnici,1:50 s jehlama.
Datum: 25. června 2010 10:28
Jméno: Harmi
IP: uživatel9602
 Čau ,rád bych se zeptal jaké používáte svíčky (výrobce a označení) na Dandy 125 ,popřípadě na Sporta ,Dakar ,... Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 22:27
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši co mám použít na vyčištění ráfků od rzi zevnitř tam co si sedá duše? ocelovým kartáčem to nejde. Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2010 15:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak tu rez nedostaneš úplně ani kdyby jsi vysral hovno uchem....jedině otryskat
Datum: 25. června 2010 15:20
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 smirkem sem to zkousel taky ale nic moc chci tu rez uplně dostat dolů aby to bylo hladké
Datum: 25. června 2010 13:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já to drbal smirkem a taky šlo
Datum: 24. června 2010 23:12
Jméno: Harmi
IP: uživatel9602
 já jsem na to použil drátěnej kotouč co se upne do vrtačky. Tím to šlo parádně
Datum: 24. června 2010 22:51
 Zdravím chlapi, nemáte někdo doma navíc masku na pionýra s kulatým otvorem na tachometr? (myslím ten černý plastový díl do kterého pasuje přední světlo  Nebo dá se někde sehnat? Na krámku jsem ji nenašel..
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 21:51
 Nazdar draci jak je to s registrací motorky na nezletilího? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 23:54
 Musíš mít souhlas obou rodičů, já už mam na sebe 2 motorky...
Datum: 21. července 2010 23:54
Jméno: zetoras
IP: uživatel8804
 Jestli maš občanku Tak neni problem
Datum: 24. června 2010 23:15
 Na uřadě všechny papíry podepíše tvuj zakonnej zástupce a pak je podepíšeš ají ty.
Datum: 24. června 2010 21:59
 Na úřadě můžou chtít souhlas zákonýho zástupce.
Datum: 24. června 2010 21:55
 co je lepši si koupit kyvačku nebo panelku .zase panelka je o 1.5kw silnejsi ale mi se libi kyvačka a vám?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 20:34
 To lomeno 02 vidím prvně, prostě je to 559 z roko 1964. Hlavně chci říc že jsem se tomuto tématu nikdy nevěnoval a všechny zkušenosti jsem pozbíral z inzerátů při koupi mého stroje a při následných opravách jak mé motorky tak bratrovy.Letos jsme si koupili záložní motor, který právě generálkujem. Spíš si myslím, že to s těma ložiskama je právě naopak. Že 3 ložiska maj první panelky jako pozůstatek z kývačky a pak se zjistilo že je to zbytečný(dřív než odejdou ložiska tak se pokazí něco jinýho a když už je to rozpůlený tak...) a začely se dávat 2. Jen můj názor, moc tomu nerozumím, před 3 roky sem nerozeznal kyvku od panelky.
Datum: 27. června 2010 20:34
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jaký máš typ panelky, je to 559/02 z roku 1962 nebo 1963?
Datum: 27. června 2010 7:55
 Nechci nic vyvracet, brácha má Panelku asi 8 let já teprv 2 roky a s tímto jsme ještě problém neměli.
Brácha dělal generálku motoru když ji koupil a loni v zimě teprv po druhe, takže si myslím že slušný.
Nicméně můžu s jistotou říct že podle hlavy to nikdo nepozná a že je převážná většina motorů z panelky
s dvěma ložiskama, takže si nevybereš.
Datum: 26. června 2010 15:25
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jedno ložisko na levé straně kliky se neosvědčilo, brzy odešlo, protože bylo dost namáháno primárním převodem. Konstruktéři chtěli prostě ušetřit, ale brzy zjistili, že udělali chybu a rychle se vrátili k tříložiskovému uložení.
Datum: 26. června 2010 7:50
 soráč za ten překlep že je to tam dvakrát
Datum: 25. června 2010 17:29
 Toto slyším prvně, proč by se ktomu vraceli, kdybi byli na každé straně dvě ložiska tak budiž, ale na co na jedné dvě a na druhe jedno.
Máme doma 3 motory z Panelky každej jsem viděl rozdělanej, na jednom svíčka tak na druhým onak a všechny maj jen 2 ložiska.
Jediná nevýhoda u svíčky dozadu, že má spalovák dvakrát tak velkej jak u svíčky navrch, ale nevým jestli to má vliv na výkon,
protože ten spalovák je lépe propracovaný. Mě se líbí jak má panelka propracovanej motor, proto Panelka. Nejvíc se mi líbí jawa 250 sport, teť nevým označení asi 590 ale je jich málo a cena je vysoká. Pak se mi líbí 559 ale nelíbí se mi 592-hranatá nádrž a přední blatník. Takže rozhodně bych ti doporučil 559 a jestli se ti nelíbí ta maska tak si tam můžeš dat z kývačky, ale potom musíš dat jiný světlo tachometr a spínačku.
Datum: 25. června 2010 17:27
 Toto slyším prvně, proč by se ktomu vraceli, kdybi byli na každé straně dvě ložiska tak budiž, ale na co na jedné dvě a na druhe jedno.\r\nMáme doma 3 motory z Panelky každej jsem viděl rozdělanej, na jednom svíčka tak na druhým onak a všechny maj jen 2 ložiska.\r\nJediná nevýhoda u svíčky dozadu, že má spalovák dvakrát tak velkej jak u svíčky navrch, ale nevým jestli to má vliv na výkon,\r\nprotože ten spalovák je lépe propracovaný. Mě se líbí jak má panelka propracovanej motor, proto Panelka. Nejvíc se mi líbí jawa 250 sport, teť nevým označení asi 590 ale je jich málo a cena je vysoká. Pak se mi líbí 559 ale nelíbí se mi 592-hranatá nádrž a přední blatník. Takže rozhodně bych ti doporučil 559 a jestli se ti nelíbí ta maska tak si tam můžeš dat z kývačky, ale potom musíš dat jiný světlo tachometr a spínačku.
Datum: 25. června 2010 17:27
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Dvouložiskové uložení kliky měly pouze první panelky, ale potom se brzy přešlo na uložení kliky opět tříložiskové jako u kejvaček. Poznáš to tak, že u dvouložiskového provedení není svíčka v ose válce, ale trochu šikmo. Ovšem na takový motor už narazíš málokdy.
Datum: 24. června 2010 23:30
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 rozhodne ber kývačku v dobrém zachovalém stavu a pojízdnou se vším funkčním
Datum: 24. června 2010 21:35
 mi se libi vic kyvačka ale zas panelka je silnejši a proc ne dvouloziskovou a jak to poznam
Datum: 24. června 2010 21:23
 Co chces, ale neber dvouloziskovou.
Datum: 24. června 2010 21:19
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 no a teda ten šroubek na tu bohatost když povolím tak zvětším bohatost nebo ho musím utáhnout abych zvětšil bohatost směsy
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 21:15
 bohatost zvětšuješ utahováním..čím víc utažený, tím míň jde vzduchu a jde víc benzínu
Datum: 24. června 2010 21:15
 Je stejný stahovák rotoru na tatrana jako na čz 150?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 20:50
 čau zakolik a kde máte autoškolu na řidičák AM?
díky u nás je to za 4800kč
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2010 17:56
Jméno: anthonny
IP: uživatel9648
 Boskovice-autoškola Nečas
Datum: 26. června 2010 17:56
 anthony a davide kde bydlíte? A1 a AM stoji 4800 každá
Datum: 25. června 2010 15:41
Jméno: Honza
IP: uživatel6291
 Já jsem platil za A1 5000Kč.
Datum: 25. června 2010 14:41
 se máte šmejdi
Datum: 24. června 2010 21:35
Jméno: David
IP: uživatel2156
 U nás je A1 za 3700kč
Datum: 24. června 2010 21:21
Jméno: anthonny
IP: uživatel9648
Datum: 24. června 2010 21:18
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 4800,- za AM?Se u vás posrali ne?
Datum: 24. června 2010 21:00
 na AM se vyser.....na pio s tím stejnak nemůžeš.
Datum: 24. června 2010 20:59
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdarec mám pár dotazů na mojí čz 250 je karburátor s 3 tryskami jedne je normální a 2 sou z pružinkou jedne je ta volnoběh a druhá je na co ?????? na bohatost směsi ??????? čím šteluju tu bohatost na tom karbecu? A ještě odtrh je jak na pinckovy 0.4 mm ????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 22:02
 ty si magor vole..každý 2T jede na chudou směs líp, ale jen do té doby dokud se nezadře...a spotřebu s tím fakt neovlivníš....voe t yplačeš pro 4 litry benzínu...mě auto bere průmer 10 litrů a neplaču....se vzpamatuj hochu.
Datum: 24. června 2010 22:02
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Já manuál k 353 nemám víš tak jsem to udělal tak od oka jak to jelo nejlíp. a když ho takto mám povolený tak to málo žere a kdyz ho budu mít jenom o 3/4 otáčky povolený bude žrat jak prase
Datum: 24. června 2010 21:39
 mustangisto: vole přečti si manuál k 353.... píšou že šroub bohatosti povolit o 3/4 otáčky......takto to máš mega chudé....si to sežere píst
Datum: 24. června 2010 20:49
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 No já nevím já mám 250/353 a já sem to povolil o 3,5 itáčky bohatost směsi a volnoběh taky tak nějak a drží to ten volnoběh pěkně
Datum: 24. června 2010 20:39
 mustangista: 3,5 otáčky je moc...mělo by to být o cca 1 otáčku ze zavřené polohy...
Datum: 24. června 2010 20:35
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 když se podíváš na karbec a uvidíš dva šroubky jeden hore a jeden dole. Horní je tryska dolní co je na něm pružinka je bohatost směsi a třetí je na volnoběh taky je s pružinkou ten šoubek on zdvihá šoupátko. Dolní šoubek s pružinkou pod tryskou uplně přitáhni a pak povol asi o 3 a půl otáčky a volnoběžný šoubek povol podle sluchu a s citem točit tak aby byl volnoběh co nejnižší ale motor nezdechal
Datum: 24. června 2010 20:31
 Trysky tam máš pouze dvě...ty dva štelovací šroubky nejsou trysky...ten vodorovnej je na naštelování přídavného vzduchu, tim vlastně reguluješ bohatost směsi na volnoběžné a mírně zvýšené otáčky...na bohatost směsi při vyšších otáčkách má vliv poloha jehly a velikost hlavní trysky...jinak odtrh 0,4
Datum: 24. června 2010 20:30
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 jedním přidáváš palivo a druhým vzduch
Datum: 24. června 2010 20:29
Posl.aktualizace: 24. června 2010 23:50
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 je to dačo s kľukov toto mi robilo na tatrane tá motorka má svoje roky ta čo od nej chceš
Datum: 24. června 2010 23:50
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 mas recht  - dokud jede - tak to neres
Datum: 24. června 2010 21:06
 Dokud se to nezadře, budu jezdit na zvonící kliku.
Datum: 24. června 2010 20:29
 klika nebo futro bude v hajzlu...
Datum: 24. června 2010 20:25
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdá se mi jakoby to bylo něco za deklem spojky jakoby to asi byl segment jakkdyby tam něco klepalo
Datum: 24. června 2010 20:20
|



|