slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1144  1145  1146  1147  1148  1149  1150  1151  1152  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši jak mám na kluzácích dole jak je ten šroub co drží kolo ..(předí) jak to mám zvětšit t díru ? nějaký magor mi to totiž pořádně rozklepal kladivem zespodu. :-( jako ten šroub tam projde jen když ho tam namlátím kladivem.nebo to mám tak nechat natvrdo?namlátit ho tam a hotové ? nebo můžu tam dát užší šroub?prosím a díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 16:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jinak je fakt, že každej nějak začínal :-)
 
 
Datum: 28. června 2010 16:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
mě by spíš zajímalo kolik je tobě, když se tady ptáš na takové dotazy... myslíš že jsme tady všichni tak blbí a tohle ti sežereme, když se o stránku dál ptáš proč ti tam nejde dát osa(podle tebe šroub:-D), když si měnil futra?? proč ti tam teda nešla dát? Nějakej blbeček do toho mlátil palicí vid?(nechci ti sahat do svědomí:-D) A Ještě ty seš asi fakt velkej mechanik, když se ptáš jestli bys tam mohl dát tu osu menší:-D :-D to je moc hochu ... až ty strávíš tolik nocí co já v dílně na jawách a zetkách, tak si mužeme popovídat... jinak čim by si to chtěl asi zvětčit? flexou to asi nepude nemyslíš? Jestli je to sklepaný minimálně, tak to protáhni vrtákem, pokud je to hodně, tak se rozhodně nesnaž to něčim nahřívat a rovnat, ale kluzák vyměň, případně uřírni tu trubičku a navař tam trubičku o stejných rozměrech(hlavně stejný vnitřní průměr!!!) a někdy stačí zapřemýšlet přímo v dílně než hned letět k PC měj se směšnej frajere
 
 
Datum: 28. června 2010 16:49
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lk - než něco napíšeš tak zkus třeba nějak pouvažovat. ! co asi když jich mám těch fichtlů víc ? ty vole ty jsi z první třídy nebo co?a když si tak chytrý a nechceš poradit tak co se ozýváš?tady se z toho fakt stává stránka idiotl kteeří si myslí jací nejsou frajeři když sedí celé dny jen u pc. :-D je to směšné.!
 
 
Datum: 27. června 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tim magorem myslíš sebe??? (viz dotaz o pár stránek dál) http://www.fichtlpokec.cz/nejede-pomoc-defekt/id151020.html?odpovedet=1
 
 
Datum: 26. června 2010 10:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to neni šroub, ale osa...a otázka jak zvětšit díru je fakt zajímavá...co takhle třeba vrtákem??? a užšíosu tam dát nemůžeš...
 
 
Datum: 25. června 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nazdar hele mam na 6V dobijeni fichtla použit 8V baterku abych tam nemusel davat regec slo by to?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemělo by se to náhodou usměrnit?
 
 
Datum: 23. listopadu 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: peky29      E-mail:      IP: uživatel9050    
no právě mě jde oto, jestli někdo nemá ODZKOUŠENe schéma vytvoření toho dobijení. Jinak stou elektrikou sme natom tak stejně. Ja si opravim tak elektriku ve fekálovi :-D:-D ale jinak na všechno mám lidi, to neni problém :-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hel já elektrice vubec nerozumim ale když ty ji rozumiš tak proč tam ten regl nedáš?
 
 
Datum: 23. listopadu 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: peky29      E-mail:      IP: uživatel9050    
Čus chlape. můžeš mi prosimtě poradit, jak vytvořit do dobijení stou baterkou? Díky moc :-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel1696    
ehm ehm vim toho o elektrine vic nez ty ale tohle si chcu od skusenejch lidi akorat overit ja totiz se elektrine venuju a taky se jim ucim na PRŮMYSLOVÉ škole!!!!! a udělal sem to tak že tam mam 8V baterklu a bez regecu to vali ta byterka to vydrzi presne tak jak sem mel vypocitano a jak sem ocekaval!!!!!!
 
 
Datum: 18. července 2010 11:27
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ti asi o elektrike veľa nevieš daj tam baterku 6V a aspoň minimalne 4Ah ( ampérhodin) to je jej kapacita ale pokiaľ nevie veľa o elektrike tak nerieš to dobíjanie moja rada
 
 
Datum: 25. června 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9763    
ne
 
 
Datum: 25. června 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zd nevite esi mi bude do fichtla stacit 6Ah baterka??? a jestli mi to utahne vsehno jako svetla zapalovani troubeni a jeste blinkry esi to bude stacit dobijet odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
mala by stačiť len si porieš aby tito primerane dobíjalo lebo ak do nej pustiš veľa ampére tak ju skare
 
 
Datum: 25. června 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec chtěl bych se zeptat jestli když si chcu na fichtla dat baterku jestli bude na usměrnění stačit gretz o max prutoku 10Amper a jestli bude zapotřebí regec, děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 16:05
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ja sem si koupil gretz. 10A takze nemuzu ovlivnit co v tom je za diody a ani mi nerikal z jakejch je to vyrobeny a jakej bys mi teda doporucil regulator? a nws jak to je kdyz dam treba do grtzu 1A diody jakej bude vyslednej max prou protekajici??? dik moc
 
 
Datum: 25. června 2010 16:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9763    
Kdyz to skusim spočítat,tak jedna cívka je 6V/15 dává to kolo 2.5A jedna....pokud das 3x cívku 15W,tak to je 3x2.5A tj. 7.5A....z vlastní zkušenosti vim,že to dohromady dává víc,okolo 8A,mozna trochu víc.....takze by to melo stacit.....pouzij do mustku shotkyho diody,maj lepsi nabeh a min zerou nez klasický....samozrejmne nezapomen na nejakou regulaci...at bez svetel nevyvaříš baterku
 
 
Datum: 25. června 2010 16:02
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když jedu na mustangu a stojím a chci tam dát jedničku tak logicky zmáčknu spojku že.. :-D a dám řadičku nahoru.no a ted když se chci rozjet tak sem v háji protože tam je vždy dvojka tak musím z té dvojky dát jedničku.prostě z neutrálu nejde dát jednička.jen málokdy.a ještě.prokluzuje mi koppáka ( start páka) :-D spojka by měla být nastavenná dobře tak nevímm .co mám ještě zkusit? díky moc a nezlobte se ! :-D díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nenzl : díky . pero. - říkám když se chci rozjet a né když dojíždím.zas tak blbý nejsem abych neuměl dát při podřazování jedničku... ;-)
 
 
Datum: 25. června 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a nebo to bude tím , že když dojíždíš tak tam dáš neutrál mezi 2-3
 
 
Datum: 25. června 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pritahni automat a kup novy lamely a bude to ok
 
 
Datum: 25. června 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, čím muže bejt že mi u Stadionu s11 nejde kvaltovat? Se stadionem nemám eště moc zkušeností. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 14:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prekontroluj lanko riadenia a pripadne nastav to s tim stelovacim srobem, nastav na 1. aby mal lanko presne len 1-1,5mm mrtvy krok a 2. by malo fungovat
 
 
Datum: 25. června 2010 14:52
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Zdarec draci,menší dotaz,svíčka na mym pincku dává takovou modrou a slabou jiskru,jak udělat to aby dávala krásně jasnou jiskru,jinak pionyr jezdí v pohodě,ale čas od času začne blbnout a svíčka dává ještě menší jiskru. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Ale nechápu proč třeba po sto kilometrech jde jiskra ještě menší,úplně nepatrná a pionýr za jízdy najednou začne blbnout.
 
 
Datum: 25. června 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9763    
to nemusí bejt vzdy pravda....mam rotor,kterej umí na 3 cívkách svítit H4 zarovkou z auta o vykonu 55/60W a kdyz sem na ten rotor posadil obyc zapalovani,tak jiskra slabá....takze to muze bejt i statorem!! Ale rozhodně pokud alespon nejaka jiskra je,tak to staci....me miniaturní jiskra funguje i v 9000 otackach...
 
 
Datum: 25. června 2010 16:04
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
nabudit rotor
 
 
Datum: 25. června 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
čus čus jedete nekdo na závody na kašavu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 13:24
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel9762    
Zdravím. Jedete někdo v sobotu na fichtlcup do Březhradu (u Hradce Králové)? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 11:51
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel9107    
Čest Jawaři pořebuju se zeptat jak nepřesnějš udělám odtrh na MUSTANGOVI........ dotedka sem to dělal od oka a jede to perfektně akorát bych chtěl vidět jak to jezdí pořádně vyštelované.... díky za každou odpověď... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když to jezdí tak na to nešahej a náhodou abys věděl tak každej fík je atipickej takže u 05 sme musel mít odtrh tak 0,2 a zas u druhýho tak 2mm.:-D:-Dtake si moc nevybereš
 
 
Datum: 27. června 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdeno: neni to mněrka, je to měrka...konkrétně spárová měrka...ale odtrh ti to neukáže...spíš podle ní uděláš odtrh, ne? :-)
 
 
Datum: 25. června 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: zdeno7311      IP: uživatel6313    
Prodava se na to přimo mněrka daš tam tu mněrku a to ti přesne ukaže jaky maš odtrh
 
 
Datum: 25. června 2010 12:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,vyměnil sem píst u cestovky za 1 kroužkový,a už jedu tak trochu kde bych chtěl,ale furt to není ono,po rovině se motor roztočí na 74 km/h,z mírného kopce asi na 79 km/h,s dvoukroužkovým sem jel z mírného kopce 74km/h ted dám stejný výsledek na rovině.Ladil jsem snad všechno,a už si nevím rady.Zaškrcoval sem vzduchovej filtr,čímž sem pomohl akceleraci motoru,měnil předstih,momentálně mám 1.6,koupil sem nový kladívka,dal odtrh 0.4.Zbrousil sem hlavu s válcem pastou na ventili,výfuk karbec,válec,sem pečlivě utěsnil tmelem+papírovým těsněním,Ale furt se nemůžu dostat na 8700 ot/min.Momentálne mám v karbutárátoru 3 zářez,kuli záběhu,už sem najel asi 600 km,na jednokroužkovej píst asi 160.myslíte můžu dát na druhej zářez?Válec se nijak nepřidírá,Pomůžu tomu nějak?možná tam nějaký ty škrábance sou,ale když přejedu prstem necejtím je.Už si fakt nevím rady co bych měl udělat,děkuju za každou odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 11:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj,já jezdím natural 95+motul 510 v pomru 1:33,jehla třetí zářez,svíčka hnědá,
 
 
Datum: 27. června 2010 11:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9769    
Zatim Naturál 95 + Motorex Speedmix 2T v poměru 1:25...svicka vypálená cihlová....ale uplně na 100% cihlová není,takze mam jeste rezervu na ochuzení smesi:-D
 
 
Datum: 27. června 2010 11:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě jsem se chtěl stando zeptat,na jaký benzín jezdíš?
 
 
Datum: 25. června 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svíčka je hnědá,asi brzo snéžím na druhej zářez,hrdlo karbece je utěsněno profesionálně,tam nemůže co unikat.novej vzducovej filtr mám taky,staré měli takové kulaté díry,a ten novej má obdelníkový,
 
 
Datum: 25. června 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9763    
Dachl: vyhod seriovej vejfuk a nebo z nej vyndej jednu prepazku(u doutniku),uz asi po dvacáty rikam,ze az mudes mit jehlu dole,tak to pojede....dokud to mas bohaty jehlou,tak to nejede....jakou barvu ma svicka?? dokud je hnědá,tak to strácí dobře jednoho koně....jo a bacha....na starej dobrej vzduchovej filtr mi to nejelo,musel sem koupit ten novej,víc pruchozi....sání musi tesnit na hrdlu karbecu!! Sou to vyslovene krávoviny,ale dela to strasne moc....a treba me to na tu stejskalovou hlavu nejelo...dal sem tam takovou moji spešl vyhrabanou na burze z krabice bordelu o minimálnim objemu s dvouma ulamanejma zebrama a minimální antidetonacni sterbinou a jak to letí už si asi slyšel:-D
 
 
Datum: 25. června 2010 16:16
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já s 555 jezdím 70, za dobrych podmínek 75 na rovine... z kopce pres 80
 
 
Datum: 25. června 2010 15:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
méte to ějaký začarovaný hoši...kámoš s tou cestovkou jede 75 do takového středního kopečka
 
 
Datum: 25. června 2010 15:18
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky není nikde napsáno, že těch otáček dosáhneš na 3.rs
 
 
Datum: 25. června 2010 14:01
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Mám taky cestovku s dvoukroužkáčem. Vytáhl jsem z toho po rovince 65-70 km/h (tachák měří trošku nepřesně). Ale taky to nějak se mi zdá takové línější v určitých otáčkách. Bohatost akorát. všechny ty možnosti jsem taky zkoušel ale pořád jakoby tomu motoru něco chybělo. 0
 
 
Datum: 25. června 2010 12:22
 
 
 
 
Jméno: lukaspustka1      IP: uživatel9384    
dobrej kdo ma zajem o sportovni valce na pionyra volejte cislo 731 788 966 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 15:02
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel1303    
tady je odkaz na jeden z válců od pana Chruňáka : http://motorky.bazos.cz/inzerat/6225382/zaVODNI-VALEC-JAWA-50-PIONYR.php kdybych na tomdle válci nejel jeden závod, tak bych vůbec neřek že todle může chodit, ale jede to parádně byl sem hodně překvapenej co to umí:-)
 
 
Datum: 25. června 2010 15:02
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel6255    
to si dostal :-D:-D
 
 
Datum: 25. června 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jeden takový sportovní válec bych bral...Podmínky...chtěl bych cca 11-12 koní v otáčkách řekněme 10-10,5tis. Samozřejmě bych to chtěl potvrzeno grafem s brzdy společně s nákresem výfuku a parametry sání komprese a podobně... Poté se domluvíme na ceně. Díky....
 
 
Datum: 25. června 2010 11:32
 
 
 
 
Jméno: Patas      IP: uživatel9761    
Zdar hosi.Chtel bych se zeptat jaky benzin se lije do jawy 21 special nebo natural.A mohl bych treba smichat natural se specialem a v jakem pomeru a kolik oleje do benzinu nalit.A motor se tim nekazi ze se to smichava nebo radej jezdit jen na jeden druh.Diky za vsechny odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 16:50
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nic se nestane pojede to... Na speciál mi to jede o poznání lépe a méně to vadne... Tad už jezdím na natural... první zrušili special jenom u nás tak jsem pto něj jezdil všude možně kde ho ještě měli a ted ho zrušili už definitivně tak mě nic jiného nezbyde než na pionýru jezdit na natural a do škodovky lít aditiva
 
 
Datum: 25. června 2010 16:50
 
 
 
 
Jméno: sramda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar já na natural protože speciál se bude prej rušit.
 
 
Datum: 25. června 2010 10:37
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to tvůj pionýr,lej si do toho co uznáš za vhodné,ovšem když smícháš natural se specialem nic se nestane,jen nevím proč bys to dělal?Lepší je lít jeden benzín s dobrým 2t olejem,lepší oleje můžeš míchat 1:45 s bronzovým okem v ojnici,1:50 s jehlama.
 
 
Datum: 25. června 2010 10:28
 
 
 
 
Jméno: Harmi      IP: uživatel9602    
Čau ,rád bych se zeptal jaké používáte svíčky (výrobce a označení) na Dandy 125 ,popřípadě na Sporta ,Dakar ,... Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdar hoši co mám použít na vyčištění ráfků od rzi zevnitř tam co si sedá duše? ocelovým kartáčem to nejde. Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak tu rez nedostaneš úplně ani kdyby jsi vysral hovno uchem....jedině otryskat
 
 
Datum: 25. června 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
smirkem sem to zkousel taky ale nic moc chci tu rez uplně dostat dolů aby to bylo hladké
 
 
Datum: 25. června 2010 13:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já to drbal smirkem a taky šlo
 
 
Datum: 24. června 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: Harmi      IP: uživatel9602    
já jsem na to použil drátěnej kotouč co se upne do vrtačky. Tím to šlo parádně
 
 
Datum: 24. června 2010 22:51
 
 
 
 
Jméno: sakisen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím chlapi, nemáte někdo doma navíc masku na pionýra s kulatým otvorem na tachometr? (myslím ten černý plastový díl do kterého pasuje přední světlo :-) Nebo dá se někde sehnat? Na krámku jsem ji nenašel.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci jak je to s registrací motorky na nezletilího? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2010 23:54
 
 
 
 
Jméno: dachlmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš mít souhlas obou rodičů, já už mam na sebe 2 motorky...
 
 
Datum: 21. července 2010 23:54
 
 
 
 
Jméno: zetoras      IP: uživatel8804    
Jestli maš občanku Tak neni problem
 
 
Datum: 24. června 2010 23:15
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na uřadě všechny papíry podepíše tvuj zakonnej zástupce a pak je podepíšeš ají ty.
 
 
Datum: 24. června 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na úřadě můžou chtít souhlas zákonýho zástupce.
 
 
Datum: 24. června 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: james12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je lepši si koupit kyvačku nebo panelku .zase panelka je o 1.5kw silnejsi ale mi se libi kyvačka a vám? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: boslubos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To lomeno 02 vidím prvně, prostě je to 559 z roko 1964. Hlavně chci říc že jsem se tomuto tématu nikdy nevěnoval a všechny zkušenosti jsem pozbíral z inzerátů při koupi mého stroje a při následných opravách jak mé motorky tak bratrovy.Letos jsme si koupili záložní motor, který právě generálkujem. Spíš si myslím, že to s těma ložiskama je právě naopak. Že 3 ložiska maj první panelky jako pozůstatek z kývačky a pak se zjistilo že je to zbytečný(dřív než odejdou ložiska tak se pokazí něco jinýho a když už je to rozpůlený tak...) a začely se dávat 2. Jen můj názor, moc tomu nerozumím, před 3 roky sem nerozeznal kyvku od panelky.
 
 
Datum: 27. června 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jaký máš typ panelky, je to 559/02 z roku 1962 nebo 1963?
 
 
Datum: 27. června 2010 7:55
 
 
 
 
Jméno: boslubos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nechci nic vyvracet, brácha má Panelku asi 8 let já teprv 2 roky a s tímto jsme ještě problém neměli. Brácha dělal generálku motoru když ji koupil a loni v zimě teprv po druhe, takže si myslím že slušný. Nicméně můžu s jistotou říct že podle hlavy to nikdo nepozná a že je převážná většina motorů z panelky s dvěma ložiskama, takže si nevybereš.
 
 
Datum: 26. června 2010 15:25
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jedno ložisko na levé straně kliky se neosvědčilo, brzy odešlo, protože bylo dost namáháno primárním převodem. Konstruktéři chtěli prostě ušetřit, ale brzy zjistili, že udělali chybu a rychle se vrátili k tříložiskovému uložení.
 
 
Datum: 26. června 2010 7:50
 
 
 
 
Jméno: boslubos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
soráč za ten překlep že je to tam dvakrát
 
 
Datum: 25. června 2010 17:29
 
 
 
 
Jméno: boslubos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Toto slyším prvně, proč by se ktomu vraceli, kdybi byli na každé straně dvě ložiska tak budiž, ale na co na jedné dvě a na druhe jedno. Máme doma 3 motory z Panelky každej jsem viděl rozdělanej, na jednom svíčka tak na druhým onak a všechny maj jen 2 ložiska. Jediná nevýhoda u svíčky dozadu, že má spalovák dvakrát tak velkej jak u svíčky navrch, ale nevým jestli to má vliv na výkon, protože ten spalovák je lépe propracovaný. Mě se líbí jak má panelka propracovanej motor, proto Panelka. Nejvíc se mi líbí jawa 250 sport, teť nevým označení asi 590 ale je jich málo a cena je vysoká. Pak se mi líbí 559 ale nelíbí se mi 592-hranatá nádrž a přední blatník. Takže rozhodně bych ti doporučil 559 a jestli se ti nelíbí ta maska tak si tam můžeš dat z kývačky, ale potom musíš dat jiný světlo tachometr a spínačku.
 
 
Datum: 25. června 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: boslubos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Toto slyším prvně, proč by se ktomu vraceli, kdybi byli na každé straně dvě ložiska tak budiž, ale na co na jedné dvě a na druhe jedno.\r\nMáme doma 3 motory z Panelky každej jsem viděl rozdělanej, na jednom svíčka tak na druhým onak a všechny maj jen 2 ložiska.\r\nJediná nevýhoda u svíčky dozadu, že má spalovák dvakrát tak velkej jak u svíčky navrch, ale nevým jestli to má vliv na výkon,\r\nprotože ten spalovák je lépe propracovaný. Mě se líbí jak má panelka propracovanej motor, proto Panelka. Nejvíc se mi líbí jawa 250 sport, teť nevým označení asi 590 ale je jich málo a cena je vysoká. Pak se mi líbí 559 ale nelíbí se mi 592-hranatá nádrž a přední blatník. Takže rozhodně bych ti doporučil 559 a jestli se ti nelíbí ta maska tak si tam můžeš dat z kývačky, ale potom musíš dat jiný světlo tachometr a spínačku.
 
 
Datum: 25. června 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Dvouložiskové uložení kliky měly pouze první panelky, ale potom se brzy přešlo na uložení kliky opět tříložiskové jako u kejvaček. Poznáš to tak, že u dvouložiskového provedení není svíčka v ose válce, ale trochu šikmo. Ovšem na takový motor už narazíš málokdy.
 
 
Datum: 24. června 2010 23:30
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
rozhodne ber kývačku v dobrém zachovalém stavu a pojízdnou se vším funkčním
 
 
Datum: 24. června 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: james12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mi se libi vic kyvačka ale zas panelka je silnejši a proc ne dvouloziskovou a jak to poznam
 
 
Datum: 24. června 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co chces, ale neber dvouloziskovou.
 
 
Datum: 24. června 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
no a teda ten šroubek na tu bohatost když povolím tak zvětším bohatost nebo ho musím utáhnout abych zvětšil bohatost směsy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bohatost zvětšuješ utahováním..čím víc utažený, tím míň jde vzduchu a jde víc benzínu
 
 
Datum: 24. června 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je stejný stahovák rotoru na tatrana jako na čz 150? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2010 20:50
 
<  1144  1145  1146  1147  1148  1149  1150  1151  1152  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.06.2025 20:26:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu