Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: tofek
IP: uživatel9275
 zdar, s vape na 555 potrebuju zarovku dopredu 15W nebo 25W? Nekdo tady pise o zarovce 25W dopredu tak nevim, koupil jsem 15W tak snad jsem neudelal spatne...dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 16:20
Jméno: standa
IP: uživatel9294
 dozadu diodu a dopredu 25W a budes v noci svitit jako král........pár majitelů uz to psalo....bez zadniho svetla sviti vepredu zarovka 25W nádherně,líp jak na origo zapalovanim......
Datum: 27. dubna 2010 16:20
Jméno: tofek
IP: uživatel9275
 no to vape ma výkon 20W
Datum: 26. dubna 2010 21:03
 Jestli má výkon 20W, tak 15W dopředu a 5W dozadu.
Datum: 26. dubna 2010 17:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 podle toho jaký má to vape výkon...ale já myslím že tam bude asi 25w
Datum: 26. dubna 2010 15:52
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 čus hoši prosím poradte čím mám zalepit dušu okolo ventilka?dal jsem tam normální lepku na kolo a udělal díru přes kterou jsem prostrčil ventilek.ale furt to utíká.prosím čím to mám zalepit??díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2010 18:10
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 ok..díky moc hoši paráda..
Datum: 28. dubna 2010 18:10
Jméno: standa
IP: uživatel9294
 o necem bych vedel,ale je to extra prasárna......vemes aspon desítky podlozky,jednu spolecne s ventilkem protahnes dovnitř duší,zamažeš to starší tužší barvou,ale fakt fest a musi se dostat i pod duši kolem ventilku,zamazat poradne kolem ventilku zvenku,prilozit druhou podlozku,a opet zamazat barvou a jen lehce dotahnout pres origo misku ventilku a nechat ztuhnout-zgumovatět. Zhruba za pul dne dotahnout. Praktikuju to uz 10 let a kdyz to neni natrhlý moc,tak to drží...nekdy dokonce i na sucho a nebo jen s lepidlem,ale s tou barvou vzdy jistota 100%......mam takle zalepenej ventilek na 250 Peraku a drzi uz druhym rokem.....
Datum: 27. dubna 2010 16:26
Jméno: michalj21
IP: uživatel9256
 nejlepsi je koupit si novou duši
Datum: 26. dubna 2010 17:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 lepší jsou ty záplaty na auto když chceš přilepit ventilek...jsou pevnější a větší
Datum: 26. dubna 2010 15:54
 ja sem si udelal diru na tu lepku na kola a protah to ventilkem namatlal dole lepidlo nasadil dal dve drivka a utahl co nejvic to slo a rano sem k tomu prisel a nadhera to drží.
Datum: 26. dubna 2010 13:46
Jméno: sportak21
IP: uživatel8702
 Tak vyndej ten ventilek to diru zalep a udělej novou díru, do které pak ten ventilek opatrně vložíš.
Datum: 26. dubna 2010 13:15
Jméno: vasakr
IP: uživatel9279
 hele chlapy je mi 15 a chci se zeptat jestli si muzu tedka v patnacti udelat ridicak na krosku
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 13:49
 na motorku urcenou ma motocross ridicak nepotrebujes, protozes ni ani na silnici nesmis
Datum: 26. dubna 2010 13:49
Jméno: denzileck
IP: uživatel5857
 Zalezi na jakou co ja vim tak jen na Derbi senda se da v 15
Datum: 26. dubna 2010 9:12
Jméno: pavelc
IP: uživatel9278
 ahoj mam dodat ohledne toho ze sem ted na intenretu nasel čz 125/488 do tedka jsem si myslel ze se vyrabeli jen 180/487 ono je to stejny a ja jí prave mam a nejsem si jistej kterou z nich,jestli nevíte ktera ma kolik zeber? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 16:11
 čz 175(180) má na válci 8 žeber, 125 má jenom 7
Datum: 26. dubna 2010 16:11
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Podívej se na karburátor. Pro typ 488 je 2924 SBDb a typ 487 má 2926 SBDb. Rozdíl v průměru difuzéru a hlavní trysky.
Datum: 26. dubna 2010 10:28
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Já mam 125/488.ale rozdily ti nepovim to musi nekdo víc zkušenej.
Datum: 26. dubna 2010 8:44
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 16:49
Datum: 26. dubna 2010 16:49
 Je to zlý no....s trojčlenkou si sice člověk vystačí až do smrti ale musí se ji naučit taky používat...nehledě na to že tady je úplně k ničemu...  Množství benzínu v ml děleno pořadovaným poměrem = množství oleje v ml  Jak složité....
Datum: 26. dubna 2010 9:25
 marie terezie si to rozmyslela
Datum: 26. dubna 2010 7:44
 50ml, povinná školní docházka už je zrušená nebo co?
Datum: 26. dubna 2010 7:15
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Zdarec proč mě praská zadní žárovka mam tam tu malou cívku 6v 5w uš sem vyměnil 3 žárovky a žárovku mam 6v 5w dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 22:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyřešíš to tím,že zadní světlo napojíš paralelně na přední....jako to bylo u 30w zapalování-přední žárovka přebere většinu proudu a zadní nebude praskat...tzn že z každého přivodu na přední světlo natáhneš kabel k zadnímu světlu,ale nezapoměn že potom musíš mít žárovku z obou stran izolovanou
Datum: 25. dubna 2010 22:59
Jméno: sancho180
IP: uživatel9277
 To dělá přepětí ve vyšších otáčkách. je to problém u většiny babet a vyřešíš to připojením stabilizátoru napětí. Zapojil jsem stabilizátor a od té doby mám pokoj.
Datum: 25. dubna 2010 22:39
Jméno: Majkl
IP: uživatel9276
 No jde o to ze ta motorka nema regulaci napeti takze vyabi takovy napeti podle otacek motoru, cim vyssi otacky tim vyssi napeti takze pri plnym plynu po rovince to tam cpe treba i 16V no a pak teda 6V zarovka shori, hlavne kdyz ma malo wattu, protoze pak je tam tenoucky vlakno s malym odberem takze nesrazi svou zatezi dostatecne napeti a navic tenky vlakynko se spali driv, zadni zarovku bych zkusil 12V 5W treba by mela vydrzet dyl, do stadionu se taky davaly 6V predni a 12V zadni aby nepraskala a stejne se palila ta zadni...
Datum: 25. dubna 2010 22:36
Jméno: Ondra
IP: uživatel9246
 Nazdar hoši potřebují vaše cenne rady mam babetu 210 a nějak zlobí když jí nastartuji chvilku počkam než se zahřeje poté ji vytočím do otaček a když chci jed tak nasednu pridam plyn a nechce jed proste nejde do otaček a zdechne nevíím kde je problém nastojanu točíí doblba a když se na to nasedne tak ani nepopojede okousek !! nevíte kde je chyba ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 13:49
 to sem mel taky udelal jsem to ze sem vycistil uplne celej karbec dal novou svicku a jede jako blazen
Datum: 26. dubna 2010 13:49
Jméno: ondra
IP: uživatel9246
 odpoledne kouknu na krouzky ale spojkou to není tu jsem měl pred měsícem rozdělanou abyla ok !
Datum: 26. dubna 2010 8:53
 tak bud to potrebuje vybrus nebo krouzky-ze pri zatezi to proste nema silu utahnout,a nebo to bude spojka-ale nevim ktera,sou tam dve a me se pletou ty nazvy  babu sem mel chvili,tak ti snad nekdo poradi poradne
Datum: 25. dubna 2010 22:15
 zdar draci mám dotaz na mz víte někdo kolikátky kola má mz250??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 21:40
 přední 18, zadní 16
Datum: 25. dubna 2010 21:40
 nazdar potreboval bych radu mam mustanga mam motor po GO jede super oto nic ale chtel bych na nem nejak vylepsit zvuk to znamena jak pojedu tak aby to řvalo tak jak bych rval asfalt za sebou a kdyz zastavim nebo to budu mit normalne na volnobehu tak aby to hezky bublalo asi nejak takhle http://www.youtube.com/watch?v=Qbl2zyFFzgg
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2010 21:59
Datum: 27. dubna 2010 21:59
Jméno: GORI
IP: uživatel9282
 toto auto (GT) som videl z blizka v sobou pred nasim domom  na vlastne oci. je to auto z filmu "60second". toto treba pocut nazivo a nie z videa . tam sa zvuk hodne zkresluje. ale je to paradne auticko!
Datum: 26. dubna 2010 16:03
Datum: 25. dubna 2010 21:42
 Neni Mustang jako Mustang
Datum: 25. dubna 2010 21:17
 cest lidi nevite nekdo jak mam na pincku v motoru vytahnut ty prevodo mysky ty zlate co tam jsou oni maji zavit nebo je mam vyklepnut kladivkem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 21:04
 nejsou zlaté, ale jsou bronzové...nahřej karter a šroubem je vyklepni
Datum: 25. dubna 2010 21:04
 Zdarec motor mám rozpulený a chtěl bych poradit až to budu dávat dohromady tak jak to mám udělat aby mi to dobře těsnilo mezi převodovkou a klikovou skříní víte aby mi to zase nesálo ten olej jak před tím poradte nějakej trik DIKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 10:00
 Základ je rovný karter....
Datum: 26. dubna 2010 10:00
 Bohatě stačí samotnej silikon...nikdy jsem s tim neměl problém
Datum: 26. dubna 2010 7:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ted to dělal kámoš Lukoprenem a tím zeleným těsněním (klingeritem) a těsní to parádně takže já jsem pro tmel+těsnění
Datum: 25. dubna 2010 23:05
Jméno: standa
IP: uživatel9271
 hlavne vymen ty gufera. Pokud mas rovny dosedaci plochy karterů nepoškozený od otevirani sroubovakem a podobne tak staci tesnici papir a vazelina....pokud to mas uz slusne orvany tak doporucuju nejakej motorovej tmel odolnej proti benzinu a nebo idelani je Hermetik plus samozrejmne tesneni.....
Datum: 25. dubna 2010 21:28
Jméno: KOUDY.OK
IP: uživatel8547
 táta mi domu přinesl takovou tekutou gimi od retechu je to v takovy plechovce jako wd a kdy ji das mezi kartery a sroubama je ksobe stahnes tak ti nekápne ani kapka je to perfektni já sam tim mam utesnenej motor a je to nadhera
Datum: 25. dubna 2010 21:11
 těsnění+tmel a propustit to snad nemuže
Datum: 25. dubna 2010 21:06
 Nedávno jsem tu psal s vysokým volnoběhem u 555. Takže, když zacpu tu díru, kde je filtr, tak to chvíli běží a chcípne. Pak jsem pootočil s destičkou statoru, vůbec to nedrželo otáčky a nereagovalo na plyn, tak jsem to vrátil jak to bylo, vyměnil jsem i šoupátko, posunul jehlu, zase to nefungovalo. Tak jsem to nechal stát 2 hodiny na slunci a je po problému. Otáčky už jsou v pohodě, svíčka černohnědá, jezdí jak žihadlo, ještě musím vyměnit lanko, občas se kousne a pak to dělá bordel. A dotaz-kladívka se sepnou kdesi(když jsem to seřídil an 3mm, tak to zlobilo), v HÚ maj 0,4mm, ale po zbatek pohybu maj mezeru lehce přes 1mm- TO JE DIVNÝ, NE? PORAĎTE!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 23:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele ten odtrh 1mm ničemu nevadí..jestli to jezdí normálně tak to neřeš..a spi v klidu
Datum: 25. dubna 2010 23:07
 To není nepravidelný, to je naopak moc pravidelný na 2T motor... Když ten předstih seřídím na 3mm(tak to myslím má být), tak to vynechává. Plovák funguje v pohodě. A trysky mám obě na hovno, pomačkané, teformované atd. Ale žere to málo.
Datum: 25. dubna 2010 21:19
 dalo by sa povedať že sa ti zmes nezapáli pri každej kompresii a to je tzv. nepravidelný chod motora, môže to spôsobiť aj ten veľký predstih 3mm, keď neviem či sa dá taký nastaviť  , možno na tých starých zapaľovaniach hej
Datum: 25. dubna 2010 21:12
 hmmm štvortaktovanie pri otáčkach voľnobehu môže spôsobiť napríklad prasknutý plavák alebo bohatá zmes, stále preplavený karburátor možno veľká hlavná tryska, skontroluj
Datum: 25. dubna 2010 21:08
 Ne že bych z toho měl těžký spaní, ale zajímá mě to. A ten volnoběh není takový typický klap klap klap, ale takovej souvislej, spíš jak nějaký auto....
Datum: 25. dubna 2010 20:43
 pred tydnem sem koupil mustanga zrezliho jako kdyby byl ve vode tak pul roku ale motor sem rozdehal vnom je vsechno v dobrym stavu je fest klika tet sem objednal dily skoro za 5000 bylomi ho lito toho mustanga fichtlum zdar...bude oranzovej a bili blatniky jako byl pred xxx leti.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2010 22:37
Jméno: P1_P1_P1
IP: uživatel9316
 jo jo ja mam cerveneho a modreho mustanga  ten cervenej je 1980 a ten modrej je z 1969 - to byl asi dobry rok, ma starsi typ motoru s litinovou hlavou a daleko lip tahne  mam ho po pradedovi a jeste jsem na neho nemusel sahnout  akorat blatniky to ma trosku domrvene za ty roky .... jinak vpohode stroj
Datum: 01. května 2010 22:37
 Dotaz dělali se Čz prasata i 125 ccm?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 23:32
 dneska sem viděl jak někdo valil na praseti a vypadalo to dobře.. kámoš má v garáži taky prase a pěkně zachovalé  ikdyž lak asi není původní.. ale je to nádhera no..
Datum: 25. dubna 2010 23:32
 čau, můžu říct, že ty 175 neakej velkej rozdíl v jezdeni mezi 125 není..., a to prase, na to, jak je to těžký, tak to má docela velkej výkon, a docela dobře jede, nejkrásnější skůtr na světě!!!
Datum: 25. dubna 2010 20:57
 ne...ukaž mi tehdejší motor 125 který bez problému uvleče tak težkou kastly a ještě jezdce
Datum: 25. dubna 2010 20:22
 Chci se zeptat zda se dá sehnat starej policejní znak na přilbu jako samolepka a kdyžtak kde?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 20:12
Jméno: ronie
IP: uživatel9239
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/403078-250-592.html mít ty prachy............
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 20:47
Jméno: KOUDY.OK
IP: uživatel8547
 jo dost dobry ale nechce zato moc nato že to má tp
Datum: 25. dubna 2010 20:47
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 23:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no vzhledem k tomu že už speciál pomalu začíná mizet tak bych jí možná začal zvykat na naturál když už máš ten nový válec...ale jestli máš po ruce speciál tal lej speciál s olejem tak 1:30 a jak jsi psal tak jezdi tak na půl plynu...zajížděj tak 500km,no a když za to budeš rvát hned tak se to budto nekvalitně zajede a výsledný výkon bude chabý a nebo se ti to kousne ...jo a když už máš teda ten new válec a hlavu tak bych rozhodně zvolil nějakej kvalitnější olej než ten který se do toho lil z výroby...no a tu první jízdu moc neprotahuj a dávej tomu přestávky třeba po 5km a postupně ten interval přestávek zmenšuj no..to bude asi všechno
Datum: 25. dubna 2010 23:13
 víte nechci nic pokazit nebo to špatně zajet.. jinak prosím poradťe mi...
Datum: 25. dubna 2010 19:59
 Ahoj draci,mám dotaz a prosím o radu.Když chci něco svařovat na babetě ceočkem,musím něco odpojovat na elektrice? dík Rey
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 20:09
 A na ten hadr ceduli: POZOR nebezpečí výbuchu, jestli se potom nebudu mít do čeho utřít, tak mi bochnou nervy. POZOR
Datum: 25. dubna 2010 20:09
 Na tu nádrž kdyžtak hoď mokrej hadr...
Datum: 25. dubna 2010 20:00
 Jj na nadž bach tu bys při nejhoršim svařil jen jednou
Datum: 25. dubna 2010 19:44
 jj pozor na nadrz
Datum: 25. dubna 2010 19:01
 ne nemusíš,akorád bacha na nádrž
Datum: 25. dubna 2010 18:58
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 takže podle všechno jsem teda rozebral motor futra vůli nemají kolečka ani kolíčky nebo hřídele omleté nejsou krásně to zaskakuje jen se mi zdá že tyčinka je trošičku mimo a na automatu ta část se zuby je poohnutá dolů, takhle to vše funguje ale jakmile to dám dokupy beztak se to bude zase srát akorát jediné co na to ma u mě vliv je ten automat tak jak sem ho měl bylo to kolečko zaskočené asi jen do půlky tak ho dam co nejvic na kraj a tak je to krásně zaskočené tak mi držte palce aby to šlo popřípadě něco dodejte než to složím  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 18:21
Jméno: Ondra
IP: uživatel7238
 Čus draci nevíte jak vyměnit říditka na fichtlu. Sundal jsem plyn, brzdu, spojku, odšrouboval jsem šroub a teďnevi co dál.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 12:29
 Ten šroub uplnbě vyšroubuj,pak ho zase našroubuju zpět jenom asi jednou otočkou ho tam našroubuj a prašti to něj kladivem. řiditka se uvolní a muzes je vyndát ale bacha at neurves zavit jak dotoho budes klepat
Datum: 26. dubna 2010 12:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak podle ondrashe to rozhodně nedělej ! dělej to jak ti radil boocheer...zašroubuj ten šroub na pár závitů a pak to něj řízni kladivem a pak už ty řidítka jen vytáhneš
Datum: 25. dubna 2010 23:15
 normalne vysroubuj sroub a ted musis s tema ridfitkama ruzne kivat a tahat je na horu.. aspon me tak slo
Datum: 25. dubna 2010 19:47
 Ten šroub uplnbě vyšroubuj,pak ho zase našroubuju zpět jenom asi jednou otočkou ho tam našroubuj a prašti to něj kladivem. řiditka se uvolní a vypadne z nich taková železná jakoby hruška,která tu trubku řiditek rozevírá aby držely
Datum: 25. dubna 2010 17:45
|



|