Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 prosím Vás jaký benzín mám let do mustanga?vím že se tam lil special ,ale ten už tak nebývá tak není snadné ho sehnat..můžu tam nalét něco jiného?jestli jo taak mám při změně nějak vymýt nádrž???četl jsem že se tam může let Natural 95 , ale nevím.,jestli je to pravda tak jak se to míchá ? v jakém poměru?a ještě prosím co byste doporučili za olej na míchání s benzínem?díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 10:16
Jméno: Dusde
IP: uživatel9046
 Já jezdím na natural 95 + Repsol moto 2T town 1:40 a jezdí bez problémů
Datum: 08. června 2010 10:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 lej tam jenom natural 95 a olej Mogul TSF v poměru 1:30
Datum: 25. dubna 2010 19:13
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 letecký benzí ?? co to sakra je?  to se neda jen tak koupit ne?
Datum: 25. dubna 2010 17:31
Jméno: Lakatoš
IP: uživatel9046
 Já jezdím na letecký benzin 1:40 Repsol Competition a na výkonu to jde znát. Můžu jen doporučit
Datum: 25. dubna 2010 13:47
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 ok.díky moc všem.s předstihem jsem zatím nic nedělal protože mi to nedává smysl jak tam je nejaka ta mira.nevi od ceho se to meri nebo jak.ale inac díky moc
Datum: 25. dubna 2010 12:03
Jméno: standa
IP: uživatel9271
 proste to musi seridit tak aby to ted jelo co nejlíp na natural.....sám pozná co to bude delat
Datum: 25. dubna 2010 11:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jedině je podebrat něčím špičatým no...jo a při tom přechodu na natural se prý musí trošku přidat na předstihu ale o tom ví něco Standa...
Datum: 25. dubna 2010 10:55
Jméno: dáezell
IP: uživatel9238
 ok díky moc.a ještě takový blbý dotaz: jak je píst a jsou tam ty pojistné kroiužky čepu.. víte jaký má tvar,...¨: ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_296.html a já mám na obou stranách zlomený ten zobáček za který se vytahujou.prosím Vás jak to mám vytáhnout?díky moc....
Datum: 25. dubna 2010 9:58
 co bude klepat?
Datum: 25. dubna 2010 9:22
 No, nevim jestli 98, jestli to nebude už klepat... Ale 95 bys tam mohl, možna to bude trošinku vic cinkat a dostanou dostat trosku vic čepy atd. Ale co dělat, když 91ku za chvilu z rušijou.... Já liju olej tak jak se má a dyycky trošinku plknu navic,,,
Datum: 25. dubna 2010 9:04
 přechod ze speciálu na natural je bezproblému..nádrž vylévat nemusíš...maž pořád stejně. já sem nikdy nepoužil speciál, vždy bere jen natural 95 nebo 98, olej používám CASTROL 2T, ředím tak jak to od oka trefím.
Datum: 25. dubna 2010 1:28
Jméno: díezell
IP: uživatel9238
 hojte.prosím Vás chci se zeptat proč mám na mustangovi píst s dvěma pístními kroužky a na Jawě 20 mám 3 pístní kroužky?jaký to má význam že na jednom mám 2 a na druhém 3 ? a ještě prosím :vadí když mám na te 20 ten třetí kroužek (směrem od svíčky dozadu) zlomený a je ho tam jen asi něco okolo půlky??? ale ostatní dva jsou v pohodě celé......díky moc ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 20:57
Jméno: díezell
IP: uživatel9238
 hoši díky moc...abych vám pravdu řekl tak já jsem ještě na fichtlu pořádně nevalil.  hlavně že mám 3 a nejezdí..  nejsou časya hlavně prachy.norm.mám mustanga a tam sem měnil kroužky a asi už potřetí bo sem ho vždy při montáži zlomil  ted tam mám samozřejmě taky zlomený..ale to se spraví..  díky moc..
Datum: 25. dubna 2010 20:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 předpokládám že máš ten typ jawy 20 s lištama,tedy ten starší..no a nejdřív se do všechn pionýrů dávali 3 kroužkový písty no a pak nějakej borec přišel na to že to pry se 2 kroužkama jede ,,líp'' no a tak se tam začli dávat 2 kroužky...co jsem zpozoroval tak ten se 2 kroužkama má menší spotřebu ,ale ten se 3 zase odost líp táhne do kopců,ten kopec co jsem jel s 3kroužákem celý na trojku tak dnes ho s 2kroužákem vyjedu tak do 3/4 tzn. 2kroužák točí víc otáček ale zase ztrácí na síle a 3 kroužák má větší sílu ,ale menší rychlost (samozřejmě záleží na opotřebení atd..)
Datum: 25. dubna 2010 11:01
 jj vymen novy ja dal novy pist i krouzky pac jeden byl ustiplej trochu i ty 2 uz byly divny vimenil jsem je i s pistem a ten leti o dost lip nez predtim
Datum: 25. dubna 2010 7:08
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 10:54
 draci neprudte,, docele gut stranka.. na zacatek super,,, mel bys videt moje,,, a to ja uz mam za sebou pul mega nastevnika http://pocatek.sesa-moto.cz/ram.htm tak prestante delat ramena a uvedomte si ze kazdej musi nekde zacinat,,,
Datum: 25. dubna 2010 10:54
 zas je tam ten drát v té trysce!!!furt dokola čištění trysek,schema zapojení a hromada pravopisných chyb
Datum: 25. dubna 2010 7:28
Jméno: trubka
IP: uživatel9269
 dodal bych ještě :tyto stránky vytvořil ..náctiletý fichtlař , který vše pochytal na internetovém pokecu
Datum: 24. dubna 2010 23:00
Jméno: UltraMotorkář
IP: uživatel5685
 a zas a zas a zas a zas a zas ..pořád dokola...bože, nechceš radši zapojit mozek a uvědomit si že miliontá stránka už asi nemá smysl... stejně každej půjde na jawa-50.cz kde nejsou blbý žvásty a ty stránky jsou k něčem, neblbněte už ..
Datum: 24. dubna 2010 22:28
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 mě se ty stránky líbí, sice tam nic moc neni ale aspoň je to pěkně seřazený
Datum: 24. dubna 2010 22:26
 myslím že sem se ptal první...řekni kolik to je..pak ti povim muj nazor na ten web.
Datum: 24. dubna 2010 22:26
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 proč?
Datum: 24. dubna 2010 22:24
 prostim tě..kolik že ti je?
Datum: 24. dubna 2010 22:20
 Caw draci nevite jak zkratit ocelove lanko ale potrebuji tam mit ten zalisovany konec.Sice ustipnout to dokazu ale nevim si rady jak tam mam dat ten konec nejakou radu diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 23:05
 Diky moc zitra vyzkousim
Datum: 24. dubna 2010 23:05
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1513.html
tady to vidis jak to vypada
Datum: 24. dubna 2010 22:55
 Vezmi kulatinu o prumeru, aby se ti vesla do te diry...cca v prostredku vyvrtej diru, aby se tam veslo lanko...provrtej to durch..potom z čela vrtej díru abys tam mohl udelat zámit o prumeru 4-5 mm. ja to delal na mou 350 a je to v cajku
Datum: 24. dubna 2010 22:50
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 zdar draci je to dobry to tyristorove zapalko na fichtla? budu to montovat v pondeli na mustanga a bude to mit vetsi silu do kopce?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 16:31
 môžem ti ho len doporučiť.. je to skvelá vec pre tých čo majú kladívka, stým zapaľovaním som docielil väčšiu iskru, neopaľujú sa kontakty na kladivku, menšiu spotrebu, lepšie štartovanie a môžem nastaviť maximálne malý voľnobeh s pravidelnými otáčkami, a to že či ťahá lepšie do kopca som si nevšimol  ..ide skôr celkovo lepšie
Datum: 25. dubna 2010 16:31
 Čus draci tak sem denska byl projet svoji 21 po GO motoru .Pěkně se to hřeje ale jedeto jakoby čím dál líp ale zezačátku to bude nejhorší no než se to rozjezdí..chtěl bych se zeptat kolik km ste zajížděli vy pístní kroužky????.......300km? nebo i víc nebo mín .......Díky za odpvoědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 22:10
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Do 500 km to moc nehoň (jezdi tak na půl plynu a do 50 km/h, od 300 km to sem tam na chvilku protáhni do vyšší rychlosti, aby motor potom nebyl línej), po 500 km už tomu začni pomalu nakládat a kolem 1000 km je to kvalitně zajeto
Datum: 24. dubna 2010 22:10
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 hele podle tabulek 1000km ale ja to zajel pomalinku na 3 nadrze a jezdi nanherne...
Datum: 24. dubna 2010 22:09
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Zdravím,prosimvás myslíte že když mi nedoléhá štelovací šroub spojky ke spojkové tyčce,že je možné že tam nemám spojkovou kuličku?Nebo nevíte čím to může být?Protože mě vůbec nejde seštelovat spojka prostě ten šroubek nedoléhá k tyčce.Předem moooc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 20:51
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Se tam podívej a uvidíš...
Datum: 24. dubna 2010 20:51
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 co se stane, když vyměním karburátor za jinej typ?ovlivní to něco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 19:26
Datum: 25. dubna 2010 19:26
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 kekz: Mam doma karbec Mikuni 34mm, co sem mel na svoji Pragovce, ma dvojnasobny difuzor, co fekal, takze kdyz ho tam dam, tak mi pionyr pojede uplne nejvic nejlip? Nevim proc ti blbci na zavodech jezdi nejaky 21 Bingy a nenarvou tam neco takovyho, asi tomu vubec nerozumi.
Datum: 25. dubna 2010 12:42
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 jé tak tomu nerozumím... ale poradím ti... čím větší difuzor (průměr karbecu) tím líp ti to pojede.... ale zase pojede to hůř, když vyměníš karbec s difuzorem 15 za karbec s průměrem 14.. chápeš ne??
Datum: 25. dubna 2010 9:54
 Mezi těmito karburátory je rozdíl jen v otryskování.
Datum: 24. dubna 2010 22:00
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 když místo jikov 2924SBD12b dám jikov 2924SBD11b
Datum: 24. dubna 2010 21:26
 i to í jakej karbec a na čem.... pokud dáš třeba karbec z fechtla na bebettu tak ti to pojede jak nikdy.... dyžtož napiš.. poradím jestli budu vědět...
Datum: 24. dubna 2010 21:08
Jméno: lollek
IP: uživatel6644
 cau draci nemáte někdo blatníky na mustanga na novějši typ?Kdyžtak napište emil sorry že je to inzerát
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 21:16
 jakub.kralik@seznam.cz jo a poslal bych ti je jedine kdyz mi posles penize predem,muzes mi verit,prodavam i na aukru,s dobirkou mam spatny zkusenosti,je drazsi a hodnekrat se mi balik vratil,poslal sem ho znova na stejnou adresu a az potom dosel...
Datum: 24. dubna 2010 21:16
Jméno: lollek
IP: uživatel6644
 tak mi napiš email a poosles foto ok?
Datum: 24. dubna 2010 20:50
 cus,ja mam,sou ale v horsim stavu,..orezly,sou pochromovany ale to uz se nespravi ani silichromem..taky sou trochu pobouchany..ale kdyz si s nima das praci,vyklepes,zakytujes,nabarvis tak budou pekny
Datum: 24. dubna 2010 20:48
 čus draci dneska sem spravil kámošovi babču 207... byla to brnkačka  .... dělal sem co mohl ale narazil na jeden problém.... pořád to profukuje pod hlavou.. hooodně sem to utáhl a dal tam tmel.. docela dost sem to zastavil ale pořád profukuje.. prosím poraďte, co udělat, aby to tou hlavou neprofukovalo vůbec .. docela to profukuje dost a kouří se odtama... ale jede to nádherně..  divný....
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 21:42
Jméno: Ondra
IP: uživatel1553
 nastartuj to, nech to chvilku bezat, at sa to zahreje. pak by si to mnelo este sednut a mnelo by to jit este dotahnut.
Datum: 24. dubna 2010 21:42
 Dyštak mě opravte
Datum: 24. dubna 2010 20:45
 U těch babet hodně profukuval dekompresor a ne hlava, ale to bys napsal, tak s tou hlavou bych poradil leda tak zabrousit nebo těsnění jestli je, čímž si ale zmenšíš nepatrně kompresy.
Datum: 24. dubna 2010 20:44
Jméno: ferda
IP: uživatel1089
 cau draci mam problem s moji jawa 21 kdyz jedu delsi dobu a je zahrata tak mi to pak vubec nejde do otacek a skoro to uz nechce semnou jet a kdyz vymenim svíčku tak už jede jako drak nevite cím to muže byt ze mi to znici svicku protoze ta svicka pak už vubec nefunguje a pak mam další problém se světlama malo mi to svítí čím docílím aby mi to vice svitilo ??? protoze v noci skoro nevidim na cestu jak to malo sviti  dekuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 18:11
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 hele to jsem mel stejny sešteluj predstih presne merkou vymen kondik a dej silnejsi zarovku a mozna to taky dela ten kabel od civky indukcni odstrihni kousek z kazde sztrany a namontuj i na fajfku znovu a jedes..
Datum: 24. dubna 2010 18:11
Jméno: david
IP: uživatel9268
 zdar,mám problém u mé jawy 21.Za studena je volnoběh v pořádku,za tepla je ale motor jakoby pořád v otáčkách, když nastavím volnoběh tak to chvilku je normální ale pak nanovo.Nevíte čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 21:38
 Máš dvě možnosti ....1Bud koupit nový .Nebo za 2 vzít starý připilovat ho jakoby ze spoda od filtru a trošku víc můžeš kámoš to taky tak udělal a pak to bylo dobrý .....musím si s tím vyhrát mno
Datum: 24. dubna 2010 21:38
Jméno: matoosh
IP: uživatel9267
 zdar.. ake je cislo gufera ktore je pri sekundarnom koliesku?? a dalo by sa jazdit aj bez neho? lebo do mesta sa dostanem az v pondelok
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 21:44
 vadí něčemu když budeš jezdit bez oleje?
Datum: 24. dubna 2010 21:44
Jméno: Ondra
IP: uživatel9246
 Nazdar hoši potřebuju helpnout mam babku 210 a když ji startnu tak jde do otaček ale když na níí sednu tak vubec se nechce vytocit do otacek a po chvili zdechne !! nevííte cim to muze byt trysky jsou cisté !! filtr také nevíím kde by mohla byti chyba !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 19:44
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 čuss.. s tímto ti moc neporadím ale zkus nějak jinak nastavit přestih, zkontrolovat, jestli to třeba někde neprofukuje, nebo jestli to třeba nesaje falešnej vzduch! (kolem kolena karbecu atd...)taky mě toto dělala bába... bylo to tím, že profukovala hlava a byl blbej předstih.... zkus to prostě poladit....
Datum: 24. dubna 2010 19:44
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 Zdarec. Nevíte někdo o nějakém osvědčeném způsobu jak vyčistit palivový kohoutek na Pionýrovi? Kromě profouknutí kompresorem. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 23:12
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Právě ten osvědčený způsob je profouknutí kompresorem.
Datum: 25. dubna 2010 23:12
 Cau proste sundej ho z fika a rozdelej ho a vycisti to vevnitr a bude to OK
Datum: 24. dubna 2010 16:45
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 Hele chci se zeptat jestli je po zimě dobré vyměnit olej v převodovce (jawa 20), a jestli se tam dává stejnej jak do benzímu M2T?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 16:47
 Cau jestly jsi jezdil pred zimou tak to ani menit nemusis ale nedavej tam M2T neco jinyho treba napr PP80 .
Datum: 24. dubna 2010 16:47
 Dava se nejcastejc PP80
Datum: 24. dubna 2010 14:15
 Čau draci, není někdo mezi Váma, komu se doma váli výfuk Hikone a chce se ho zbavit? Můžeme se dohodnout, klidně i za něco vyměnit, doma mám spoustu dílů jak na fichtl, tak i na 175. Omlouvám se za inzerci. Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2010 13:36
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 napster:čau nemáš prosimtě rukojeť plynu na tu ČZ?dík
Datum: 29. dubna 2010 13:36
 275036408
Datum: 24. dubna 2010 23:00
Jméno: george
IP: uživatel1834
 čus já mám doma hikone a klidně ti ho prodám napiš icq ad se mužem domluvit
Datum: 24. dubna 2010 22:08
 Ahoj, to víko nemám.
Datum: 24. dubna 2010 17:35
 čau no hikone sice nemám ale jaký máš díly na tu 175?Já mám 487 a sháním víko pod sedlem levý,kdyžtak můžes písnout na icq 400924390 dík.
Datum: 24. dubna 2010 16:20
 cus draci mam problem s mustangem, mam tam novej kondik, indukcku, kabel, svicku, minulej tejden jeste jezdil, pak prisel jeden takovej "opravář" a "nastavil" mi predstih, tak ze ho nakopnul a tocil s dynamem, kdyz to mel tak s tim kousek popojel a chciplo to, od ty doby to nejede, tak jsem nastavil predstih znova podle priducky 1,8, odtrh jsem nastavil na 0,45mm, ale furt to nejede, a misto toho aby se jiskra zvetsila tak zmizela uplne ani kdyz dam prst do fajfky tak nedostanu kypu, a mezi kladivkama je uplne malinka jiskra
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 15:35
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 souhlsaím se standou a taky je dobré to vše vyzkoušet přes zárovku cívku zvlášt pak i s kladivkama a ak i s indukčkou .... tam kde tak sem to zkoušel i ja když mi najednou přestal jit mustaf ,nakonec to bylo indukčkou ... hold byl to ještě originál .
Datum: 24. dubna 2010 15:35
Jméno: standa
IP: uživatel9257
 pokud kladivka slabe jiskri tak to v zapalovanim neni akorat ze ta jiskra nemuze pres inducku na kostru(na svicku) takze skus vymenit VN kabel,fajfku,svicku pripadne dej novou inducku a bude po problemu....taky je mozny ze se ti nekde kostri kabel od kladivka na inducku....
Datum: 24. dubna 2010 15:04
 a nemuze to bejt civka?
Datum: 24. dubna 2010 13:25
 uklepanej konektor, nebo "opravar" zapomel na izolaci na kladivkach. Kdyz sundas viko tak taky nehodi ? nekde bude nejspis kostrit, nebo uklepanej kabilek (ty stary to radi delaj) projdi znova kabel po kabelu zapalovaci okruh
Datum: 24. dubna 2010 12:57
Jméno: díezell
IP: uživatel9238
 prosím Vás jak má asi být umístěn filtr na přívodové hadičce benzínu do karbecu? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 18:38
 já mám ze škodovky filtr na fichtlu a teče to
Datum: 24. dubna 2010 18:38
Jméno: KuBbiQ
IP: uživatel6617
 Ahoj na filtru je sipka ?
Datum: 24. dubna 2010 18:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je na něm šipka která musí směřovat ke karbecu tak ho neotoč
Datum: 24. dubna 2010 12:57
 jak umístěn ? Dej si ho kde chceš tam kde máš místo.
Datum: 24. dubna 2010 12:53
Jméno: díezell
IP: uživatel9238
 hoj draci.prosím Vás jak mám vycisti tlumic vyfuku jawa 50/23 ??odsrouboval jsem ten zadni ,,kryt´´ a dál nevím.díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 9:55
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 nemáš zač...
Datum: 25. dubna 2010 9:55
Jméno: díezell
IP: uživatel9238
 ok.sorry že se tak ptám.jo jo mám klasiku.ok zkusím to.ještě raz díky !
Datum: 25. dubna 2010 0:33
 twl prostě odšroubuj ten zadní kryt a vytáhni ho(ten kousek jako kdyby váleček plechu, v němž sou 2 díry odkud to kouří..toto půjde dobře... pak ve vnitřku máš další část tlumiče a musíš to za něcochytit( za nějakou díru co v tem je nebo za kraj nebo za něco a tahej to ven... toto de těžko ale jak tovytáhneš tak máš vyhráno.. hlavně netahej tu tyčku se závitem....dyžtož když ti to fakt epůjde tak ten vejfuk nahřej nad sporákem ( v místě, kde je ten tlumič- někde uprostřed)..jakej vůbec máš vejfuk??doufám že ten, co bejvají normálně na mustangách...
Datum: 24. dubna 2010 21:14
Jméno: díezell
IP: uživatel9238
 jo ale jako ještě jak tam je ten ,,kryt´´ ???jako ta koncovka vzadu co je na 10 matce.tak to tam mám ještě nechat a za to to táhnout nebo za co to mám vytáhnout??za co to mám chytit??? díky moc
Datum: 24. dubna 2010 20:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 za ten závit ne...chtyni ten tlumič za něco (jde to blbě) a prostě to tahej ven
Datum: 24. dubna 2010 13:41
Jméno: díezell
IP: uživatel9238
 jak to myslíš vytáhni? za co nebo jak to mám vytáhnout? za ten závit co zezadu trčí ? jinak díky moc
Datum: 24. dubna 2010 13:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vytáhni ten tlumič..půjde to dost těžko ale jde to
Datum: 24. dubna 2010 12:58
|



|