Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 zdarec borci nevyfotily bys te me nekdo jak mate otočeny zapalovani abych mel ten nejlepší předstih!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 9:47
Jméno: Darius
IP: uživatel7726
 Hošku to je idividualí u každého motoru, to se nemužěš řídit podle ostatních, kup si pár měrek a začni ladit, podrobnosti najdeš na http://www.jawa-50.cz/, jde i o opetřebovanost tvých dílů, vůlí v motoru, atd atd....
Datum: 24. dubna 2010 9:47
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdarec draci. Mám na 555 takový problém. Když je motor studený musím roztláčet tak 30 metrů. Dřív chytl vždycky po metru. Z páky nechytne vůbec. Jakmile je teplý, chytí na páku v pohodě, takže ho ani neroztlačuju. Nevíte čím by to mohlo být? Nemám zkusit jinou svíčku? Dík za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 17:01
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Ok, sorry.
Datum: 24. dubna 2010 17:01
 Přesně,nejdřív vozkoušej 4 svíčky,různej tepelnej hodnoty,a pak sem tepve piš.Takovýto dotazy nechápu
Datum: 24. dubna 2010 11:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 co to třeba vyzkoušet a pak sem teprve dát dotaz kdyby to nešlo hm??za chvilku se tady někdo bude ptát jestli má utáhnout šroubek když je povolenej...
Datum: 24. dubna 2010 10:28
Jméno: KuBbiQ
IP: uživatel6617
Datum: 24. dubna 2010 9:47
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 http://www.videomix.cz/video/pyJ2v45wPoI/ podívej te se na to to jsou kokoti co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 11:51
 FAKT CURACI NIC K TOMU UZ RICT NEMUZU SOU PROSTE ZMRDI
Datum: 24. dubna 2010 11:51
Jméno: manas78
IP: uživatel9263
 Čau draci mám takový dotaz,za jízda mi teče benzín z karbecu kolem víčka,na volnoběh je to vpohodě,mám zvětšený kanály,hladina ok.plovák není děraví,nevím čím toje,díky za rady,je to karbec z pincka
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 23:59
Jméno: jawa22
IP: uživatel6582
 zdařte hele u mojí čezety 175/477 když to chci roztáhnouta na max a držim ji dlouho v otáčkach na 3 tak mi občas střili vejfuk ne že by se mi to nelíbylo ale aby to nějak nevadilo motoru a ješťe sem se chťel zeptat co si myslite když mi jede ta čezeta na 3 90km/h je to normal nebo je to malo na 4 to nemam kde na plnej roztahnout
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 10:27
 na trojku 90 je tak nějak normální...jinak to strileni muze byt malým předstihem
Datum: 24. dubna 2010 10:27
Jméno: musta
IP: uživatel6610
 zdar draci jezdim na benzin 91 special a dnes ho na pumpe nemeli meli tam jenom 95 natural tak se chci jestli to tam lit nekdo rikal ze potrebuju aditivum dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2010 11:11
Jméno: musta
IP: uživatel6610
 prý to propaluje písty bo co
Datum: 25. dubna 2010 11:11
Jméno: standa
IP: uživatel9257
 Moje osobní skusenost je,ze na speciál to jede líp,ale na naturál to jede taky dobre,ale musi se pridat malinko na predstihu a ucpat 2 diry na irboxu,pak je to v pohode. Zadny aditiva nepotrebujes,jen olej....
Datum: 24. dubna 2010 13:27
 tady jsou zas lidi chytří
Datum: 24. dubna 2010 11:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Datum: 24. dubna 2010 10:31
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 aditiva se pridavaji pouze do starych 4T motorů kvůli sedlům ventilů. U 2T absolutně zbytečné !!!!
Datum: 24. dubna 2010 10:05
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 nemusi se tam dávat
Datum: 24. dubna 2010 9:50
Jméno: 21
IP: uživatel9265
 To aditivum se tam dává na to aby ti ten Natural nerozežral kroužky....
Datum: 24. dubna 2010 8:02
Jméno: Horst
IP: uživatel8771
 Aditivum se používá u čtyřtaktů pro ochranu ventilů.Dvoutakty ventile nemaj!!!!!!!
Datum: 24. dubna 2010 0:30
Jméno: jawa22
IP: uživatel6582
 nemusíš ja to tam taky neleju ani u fichtlů ani u čezet jezdej furt dit je to jawa
Datum: 23. dubna 2010 23:27
 jasně že olej tam lejt musíš
Datum: 23. dubna 2010 23:00
Jméno: mates
IP: uživatel9262
 Jo to teda potřebuješ tak jako tam leješ olej.
Datum: 23. dubna 2010 22:55
 ne nepotřebuješ...
Datum: 23. dubna 2010 22:51
 custe chtěl jsem se zeptat mam simsona kdyz na nem jezdim hodku zak chcipne a nehazi jiskru za 30 minut to zase jde nakopnout ale i kdyz to nehazi jiskru tak to de roztlacit ale musi byt prudky kopec aby to mnelo tlak jinak to pri normalnim roztlaceni nechytne dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 13:31
Jméno: standa
IP: uživatel9257
 Jeden muj znamej ma stejnej problem a dodnes to nenasel. Proste to nastartuje,sveze se po vsi-jede to,chcipne to a jede to zase az druhej den.....kdykoliv prijel na pivo,tak domu tlacil....vymenil komplet kabeláž,usmernovaci a regulacni krabicky,tyristor,indučku,kabel na svicku,fajfku,svicku a proste je to nekde v zapalovani a furt to nemuze najit....pritom zapalovani se zdá Ok....takze by mi zajimalo kde je zakopanej pes? Snimac to nebude,protoze snimac bud funguje a nebo nefunguje,ale nic mezi....
Datum: 24. dubna 2010 13:31
 Měl jsem ten samý problém dříve na mustangu. Měl jsem tu novější odrušenou fajfku a pomohla ž výměna fajfky.
Datum: 24. dubna 2010 7:30
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Zkus vyměnil indučku... měl jsem stejnou závadu před lety. Když se indučka ohřála, tak přestala házet jiskru.
Datum: 23. dubna 2010 22:54
 Ještě jeden dotaz,kdybych si pořídil stejskyho úpravu válce,jak dlouho to musím zajíždět? Nechce se mi jezdit 1000 km jen tak zlehka...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 21:58
 Já myslím, že jo. Zkus a uvidíš. Občas mrkni na píst a podle toho uvidíš.
Datum: 23. dubna 2010 21:58
 JJ díky  ....bude stačit to mazání 1:25 kvalitní polosintetikou?
Datum: 23. dubna 2010 21:53
 Hele, ani né. Vůle 0,05mm je v pohodě. Já to moc taky nešetřil, jelikož mě tlačil čas. Když to pořádně namažeš a těch pár desítek km to budeš trochu šetřit a pak už tomu zkusíš trošku dávat, tak to bude v pohodě. Vojta Štumr najezdil před prvním závodem taky zhruba 100 km. Viz. http://fichtl-enduro.wbs.cz/
Datum: 23. dubna 2010 21:47
 jo super.to by bylo asi nejlepší volnější výbrus
Datum: 23. dubna 2010 21:41
 ale co bych pro fíka neudělal
Datum: 23. dubna 2010 21:41
 když mu řekneš že chceš volnejší výbrus tak to budeš zajíždět méně.
Datum: 23. dubna 2010 21:40
 jj jasný no,já jenže ještě nemám řidičák,teprve si budu dávat přihlášku,a zatím jezdím v lese kde je brutus ciklosteska,krásnej asfalt,jenže je to moc kopcovitý,a newím jak bych tam jezdil jen tak zlehka....
Datum: 23. dubna 2010 21:40
 Tady bych použil stejskyho slova: "Co neumažeš, to neukecáš" .. Hele, chvíli se holt budeš krotit. Něco málo najedeš, budeš mazat jako ďas a až to začne povolovat tak už bys tomu mohl začat trochu dávat.
Datum: 23. dubna 2010 21:38
 jo,dotaz směruje k cestovní úpravě
Datum: 23. dubna 2010 21:34
 Zdarec draci,když nechámm fíka stát s otevřeným kohoutem,do minuty mi z karbece chčije benzín,hladina je fakt OK.Takže vždycky kyž zastavím,musím vypnout kohout,a po minutě ho zas zapínat....když se mi to přechčije nejde to nastartovat,Nevít co to může býti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2010 22:30
Jméno: tomas
IP: uživatel9480
 mas prasklej plovak v karbulatoru (jako ja) XD, musis koupit novej
Datum: 23. května 2010 22:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus profoukat jehlovej ventil v pokličce plovákovky..já tam měl bordel a taky to furt teklo..
Datum: 24. dubna 2010 11:51
 já bych to spíše viděl na ten plovák,pač mi to chčije z plovákovky,když benzín vypnu,nechčije to,a nastartovat to jde....
Datum: 23. dubna 2010 22:50
Datum: 23. dubna 2010 22:11
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 seka se ti plovak
Datum: 23. dubna 2010 22:11
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 ahojte jaká baterka bude lepší na moji 175 když mám zapojené blinkry bud 4.5 AH nebo 6 Ah??? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 22:17
Jméno: Yakub
IP: uživatel9207
 určitě 6 Ah čím silnější baterie tím lepší já mam 125 a chtěl jsem 12 Ah, ale bohužel se mi nevešla do kaslíku, takže jsem musel koupit 6 Ah
Datum: 23. dubna 2010 22:17
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 Dobrý večer,chtěl bych se zeptat jestli musím nastavit předsthi a odtrh když sem na fichtla našrouboval nově vybroušený válec.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 21:42
 no teď večer jsem už mimo (těžky den  ) ale projistu zkontroluj ten odtrh a předstih. KDyžtak jestli ti tam jde do toho nového válce benzin apod.
Datum: 23. dubna 2010 21:42
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 a nevíš čím to muže být?
Datum: 23. dubna 2010 21:40
 bude asi chyba někde jinde. Předstih a odtrh šteluješ na zapalování ale radši to třeba zkontrlouj nikdy nevíš co se může stát.
Datum: 23. dubna 2010 21:34
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 jee že se mi ten předstih posunul?nebo odtrh
Datum: 23. dubna 2010 21:33
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 a když mě to pořád nechce chytnout?
Datum: 23. dubna 2010 21:32
 nemusíš
Datum: 23. dubna 2010 21:22
Jméno: Peca
IP: uživatel9261
 Cau hosi, na pincku 555 mam problem. Kdyz jedu tak mi to skube, proste to chvilku tahne najednou se to jak kdyby znova nadechne a zas...Myslite ze je usazenina v benzinu?Nebo neco jinyho?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 20:48
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 ucpané trysky nebo ti tam netece plynule benzín
Datum: 23. dubna 2010 20:48
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Zdar draci,tak jsem si namontoval new píst a zajíždím,mohl byste mi někdo poradit na jaký zařez mám dát jehlu poněvadž mě to vůbec nedrží otáčky ale jinak to lítá jak prase a třeba kdybyste mi napsali nějaké zkušenosti nastavení karbecu při zajíždění.Předem mooooc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 20:45
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jehlu na třetí zářež shora! a nastavit co nemenší volnoběh a netůrovat!!! na půl plynu maximálně
Datum: 23. dubna 2010 20:45
Jméno: kozí dech
IP: uživatel1859
 zdar pánové, dnes mi na stadionu s11 začal téct karbec když zapnu benál, u přeplavovacího kolíku, zítra to asi rozeberu?? snad plovák bude seklej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 10:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to mě dělá taky..když ho po zimě vytáhnu tak se plovák nějak přilepí na dno...stačí parkrát zmáčknout cupák a je to OK
Datum: 24. dubna 2010 10:34
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 no to může být seklý plováček
Datum: 23. dubna 2010 20:43
Jméno: Tomas
IP: uživatel7934
 deaci jak je mozny ze kdyz zahejbu prednim kolem do strany tak s nim normalne hejbu ne uplne ale hejbu kolo je utahly ale nwm cim to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 23:37
Jméno: jawa22
IP: uživatel6582
 stalo se mi neco podobnyho a stacilo dat tam vymezovacky mezi vidli a buben a uz se ani nehlo
Datum: 23. dubna 2010 23:37
 já jsem to trochu nepochopil dotaz protože je špatně formulován ale asi bych řekl že budou v prdeli silenbloky ve vidlicích
Datum: 23. dubna 2010 21:32
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 Jeste je možné že tam nemáš silony. Já jsem ten jeden silon omylem zarazil moc vysoko šroubovákem a ted to přední kolo má malou odchylku.
Datum: 23. dubna 2010 20:21
Jméno: Tomas
IP: uživatel7934
 jenom to kole se hejbe trochu do strany nemuze to bejt tim ze sou ty dva sroubky povoleny nahore?
Datum: 23. dubna 2010 20:19
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 tak tobě se mele jen přední kolo, nebo kolo i přední vidilice?
Datum: 23. dubna 2010 20:18
Jméno: Tomas
IP: uživatel7934
 no moc ne nebo me napadlo jak jsou nad tlumicema takovy ty dve sroubky tak jestli nejsou povoleny
Datum: 23. dubna 2010 20:15
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 jo jdou, a nebo je možný že tam taky vůbec nejsou.....jak moc se to mele do stran
Datum: 23. dubna 2010 20:14
Jméno: Tomas
IP: uživatel7934
 a dou tam vymenit loziska??
Datum: 23. dubna 2010 20:09
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 vymáčklý ložiska v bubnu, nebo malý šroub kterej to vše drží
Datum: 23. dubna 2010 20:03
Jméno: reno
IP: uživatel7357
 Dobry den, mam problem se zadnim plechem u sve jawy 21 jak delam co delam stale mi nesedi diry co drzi plech a kriz kdyz prisroubuuji plech tema dvema srouby nakonci tak jako by byl nize nez ma byt i jak je sedlo tak je mezi sedlem a plechem moc velka mezera nevite co muze byt spatne ? Diky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 19:59
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, nevíte odkolika a dokolika mají zítra otevreno na veletrhu v brně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 19:40
Jméno: george
IP: uživatel1834
 Čus seso bylo by možný udělat na zakázku 3 kroužkovej píst?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 19:52
 na zakázku ti udělají kolika kroužkový budeš chtít...ale nebude to stát 150kč jak klasický píst.
Datum: 23. dubna 2010 19:52
 Zdarec hoši čim to je když na fichtlovi jede na 1 dobře na 2 uš to chcípa a na 3 uš to nejde dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 11:37
Jméno: standa
IP: uživatel9257
 bus je to spatne serizeny a nebo uz je motor ojezdenej a chtel by opravu
Datum: 24. dubna 2010 11:37
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 nebo spatně seřízenej karbec..
Datum: 24. dubna 2010 9:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 předstih
Datum: 23. dubna 2010 18:54
 Ahoj mám problém s mojí jáwkou (350/634). Poslední dobou při jízdě vynechává. V praxi to vypadá tak, že jedu, motorka začne zpomalovat, nereaguje na plyn a najedou se chytne, se mnou to cukne, chvíli jedu v pohodě, ale pak to zase zpomalí a takhle pořád dokola. Karbec byl před měsícem komplet čištěný, svíčky jsou v pohodě a já už nevím, čím by to mohlo být. Ještě mě napadlo, že odkalovací filtřík, který je na hadičce vedoucí z nádrže do karbecu tam pouští vzduch, ale dneska jsem vyměnila hadičku, filtřík jsem dala pryč a cukalo to stejně. V čem by mohl být zakopaný pes?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 22:02
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Z nádrže teče benzín v dostatečném množství, když sundáš hadičku z karburátoru? Může být poucpaný kohoutek a nebo také odvzdušnovací dírka ve víčku nádrže. Dále je možné, že občas zůstává viset chvílemi plovák, případně dole pod hlavní tryskou cestuje nějaký bordel a občas se na trysku přisaje. Zkus ještě jednou zkontrolovat a vyčistit karbec. Ovšem podle toho jak problém popisuješ, tak může chvílemi i vynechávat zapalování na jednou z válců.
Datum: 23. dubna 2010 22:02
 bude zacpanej kohoutek, nebo se v nem hnulo tesneni a propousti malo benzinu - nedotejka
Datum: 23. dubna 2010 20:05
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 kondenzátor nebo podfukuje pod hlavou
Datum: 23. dubna 2010 18:50
|



|