česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1267  1268  1269  1270  1271  1272  1273  1274  1275  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawa50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec ja sem koupil do jawy 21 převodovej olej pp80 a chcu se zeptat jakej olej je lepši pp80 a nebo pp90 a jakej je mezi něma rozil dík :-D. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 23:51
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ano rozdíl je ve viskozitě. Uvedu příklad, já tedy byl nespokojený s převodovým olejem PARAMO gyrol 90W v mé čezetce 175 450, docela dost unášela spojka,ten olej je dost hustý. Koupil jsem tedy ten samý ale gyrol 80W a je řidší a to o dost a má podle mě lepší mazací schopnost a spojka teď funguje lépe bez velkého odporu a řadí se taky líp.To jest můj názor na tyto převodové oleje.
 
 
Datum: 03. dubna 2010 23:51
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel5056    
dík všem:-D
 
 
Datum: 03. dubna 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Aha :-D
 
 
Datum: 03. dubna 2010 22:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck: ne v hustote, ale ve viskozitě...
 
 
Datum: 03. dubna 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi 80 je řitší takže dělá menší odpor
 
 
Datum: 03. dubna 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: jawa50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
j a jakej je lepší pp80 nebo pp90
 
 
Datum: 03. dubna 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Rozdil je v hustotě...
 
 
Datum: 03. dubna 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci chci se zeptat jak je lozisko kola tak tam je jedno lozisko nebo dve se tam musej dat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v kazdym kole 2
 
 
Datum: 03. dubna 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50.      IP: uživatel8140    
Ahoj, měl bych dotaz nevíte někdo délku (rozteč) ojnice z ČZ 175/477? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar mám problém s fikem 21 nejde nastartovat chyba je v indukční cívce když tam dám indučku z pařeza 555 tak to nejede když tam dám ta co tym byla ta uzka 8v tak taky nejede a když tam dám taky tu uzkou ale novou taky 8v tak jede luxusně ale jaktože ta jedna cívka mě na fichtovi nejde a na čz 487 jo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: scrofa      IP: uživatel8364    
asi tam je jiný napětí
 
 
Datum: 03. dubna 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jeste jeden dotaz po kolika km ste delali 1vybrus??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 22:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele mám válec z roku 1967 a jezdím pořát na 0
 
 
Datum: 03. dubna 2010 22:04
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
na co to potřebuješ vědět proboha at se mužeš připravit kdy uděláš výbrus???????
 
 
Datum: 03. dubna 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50.      IP: uživatel8140    
po 1237,364km to jsou otazky...ovlivnuje to mnoho veci styl jizdy,olej, stav vzduchoveho fitru, bohatos smesi atd...
 
 
Datum: 03. dubna 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na čz po cca 40 000km
 
 
Datum: 03. dubna 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus draci mam problem s pionyrem kdyz pridam plnej plyn tak se dusi na kousek dobry ale karbec je cistej i kohout benzin tam tece trisky dobry svicka jina a nic i hladina dobra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
zaneseny výfuk
 
 
Datum: 03. dubna 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci,potřebuju poradit,když nastartuju draka tak vylítne do otáček a zůstane tak,strašně to řve,nevíte co s tím? :-( a ještě když při jízdě je slyšet takový pískání,nevím jestli od zápalka nebo od motoru,ale je to vysoký slabý pískání,čím to je?díky mocík za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 8:24
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
to denzilecek : Já sem ale nepsal nic o tom že mi vadí řev,nereaguje to na plyn,a tudíž to nejede ;-)
 
 
Datum: 04. dubna 2010 8:24
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
denzilcek: dratenka se dava do 4t:-D pokud budes mit nekdy cas tak se koukni jak funguje 2t motor na vyfuku:-D s tim skelnym vlaknem mas ale pravdu stim ze to se dava do koncovek vyfuku ( neco jako ma hikone) a ne do zakladniho fichtlackyho laufu:-D
 
 
Datum: 03. dubna 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
to tesneni muze byt spatne -natrzene ... takze bych ho vymenil a pokud ne tak jsou to ty krouzky pokud to soupatko jde az dolu a volne tka je dobre nasazene ( pokud volne nepujde koukni jestly je dobre dana pruzinka pres jehlu ta pak tlaci jehlu do boku a jehla se pridira v dire a soupe se seka) zkus kazdopadne to tesneni a kdys ne tak se koukni na ten valec 100% to pak budoou ty krouzky
 
 
Datum: 03. dubna 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Tak bud mas neco z karburatorem nebo jestli ti vadi to rvani tak si dej do vejfuku skelny vlakno ci dratenku:-D
 
 
Datum: 03. dubna 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
ok vačku namažu,ale to šoupátku jde krásně až dolů jak má jít,nikde při nasazování mi nedrhlo...no zkusim to ještě jednou...zítra...dík moc snad to pomůže..ta faleš nevim,nikde nic povolenýho není ani díra nic....uvidiíme.
 
 
Datum: 03. dubna 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
normalne co mas ten filc u vacky tak namaz olejem prevodakem, motorovim je to v celku jedno namaz to jen tak co si ten filc nasaje zbytek otri hadrem mohlo by se stat ze by se ti ten olej rostrikal na kontakty a pak by si se moril stim ze to zase nejede... k tem otackam... je nekolik variant psal si ze ti chodi lanko volne tak to vylucuju dalsi vec muze bejt ze soupatko neni nasazeno dobre v drazce proto je porat na plno otevrene nebo ti saje nekde falesny vzduch byva to na kolinku karburatru mezi valcem a karbecem a jestly ani to nepomuze tak sundej valec a koukni na krouzky budes mit v prdely zamky krouzku - coz je na nove
 
 
Datum: 03. dubna 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nesaje ti faleš? a to piskani muze byt vacka no
 
 
Datum: 03. dubna 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
to Daves: Jo přesně,hned jak to nastartuju tak to vyletí a začne to řvát,suchá vačka?ok namažu :-),a stačí obyč olej nebo co na to je? ;-) dík
 
 
Datum: 03. dubna 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
to nastartujes a jde to hned do plnych otacek? nebo jsou jen zvisene... jinak to piskani dela sucha vacka
 
 
Datum: 03. dubna 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no lanko je v pohodě to sem koukal,jj ten šroub volnoběhu sem zkusil utáhnout i povolit pak úplně vyndat a nic,pořád to samý,ještě odpoledne sem na to lítal...divný je že to dělá i když je to šoupě vyndaný a není tam vlastně lanko ani...
 
 
Datum: 03. dubna 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takze soupem to neni jo a volnobeh si povolil ?a nemas v haji to lanko ja sem mel jednou v haji lanko a delalo to taky
 
 
Datum: 03. dubna 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no šoupě sem vyndal celý a šroub volnoběhu teda taky a je to eště horší :-(,nic jinýho mě nenapadlo,proto píšu
 
 
Datum: 03. dubna 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud mas v haji lanko nebo nebo mas hodne pritahlej volnobeh nebo mas zasekly soupe tak to zkus a uvidis
 
 
Datum: 03. dubna 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: drhouse21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec draci,dnes jesem lítal a nějak to přstalo jet,sundám kryt kouknu a na filtru(Jawa 21) byla naprasklá ta trubice od karbecu k filtru,že to přisávalo falešná vzduch a nechtělo to vůbec jet....ještě když jsem o tom nevěděl,tak dnes z ničeho nic větší kopce za 1rych. st., to mě děsilo a pomýšlel jsem na výbrus,když sje mse rozjížděl od kámoše musel jsem si i nohama pomoct...no hrůza...naštěstí to bylo jen ta trubice k filtru...teď jsem to dodělal a jsem zvědav jak to zítra pofrčí, jen se chci zeptat,máte někdo zkušenost stím sportovním filtrem??Stojí to za něco nebo je to zbytečný na naší jawu :-) díky všem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 11:48
 
 
 
 
Jméno: gozer20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zajmave je že stači to že praskne ta trubice a už to jede na hovno to je zajmave
 
 
Datum: 04. dubna 2010 11:48
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no když si k tomu sportovnímu filtru "nenaladíš " karburátor, tak ti to pojede třeba i jako s tím prasklým kolenem...
 
 
Datum: 03. dubna 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
když nemaš upraveny karbec tak je to podle mě zbytečnééééééééé
 
 
Datum: 03. dubna 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
Co vlastně se mě na tý svíčce posere svíčka není nijak poškozená jak se ta svíčka vlastně rozbije????????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Kdyz mas vysunuty jiskriste,tak se to ulity da plynovym horakem napravit...ale malo kdy je pak ta jiskra jak nova...
 
 
Datum: 03. dubna 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uleje se
 
 
Datum: 03. dubna 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
zdarec draci.. pls napište jaký máte zkušenosti s olejem M2T??? pls napište všechno, co se Vám s ním přihodilo, nebo jestli to neničí motor atd..:-):-):-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 13:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9116    
serte na debaty o m2t.....nekdy je lepsi ze tam aspon nejakej 2T olej nekdo dá......tady borci jezdili na vsechno a pak cumeli.....jo m2t je kaše,ale aspon neco v tom benzinu bejt musi........osobne ho nedoporucuju ale je to tak minimalni podminka pro chod motoru
 
 
Datum: 05. dubna 2010 13:12
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No do baby klidne davej,ale stejne bude motor hned zasvinenej..
 
 
Datum: 04. dubna 2010 15:21
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
aha díky za odpovědi...ale jako jede to teda dobře jo??? já to chci lít do zrenovované báby 207, skoro celej motor novej ale tak newím ale pravda je že kdyby ten olej stál z kulový tak teď asi na pinckách nesedíme :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2010 12:44
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel9104    
už jsi trapný denzilecku s tvými odpověďmi .Ve 14 jsi tady pioinženýr.
 
 
Datum: 03. dubna 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M2T do motoru?!?!?Nikdy!!!Zkousel sem to na retez a i ten to pomrvilo...
 
 
Datum: 03. dubna 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zadej si kekzi M2T do hledání - nekonečný debaty o M2T zabírají asi tak dvě třetiny tohoto servru a možná by si M2T zasloužilo vlastní ikonu na liště.
 
 
Datum: 03. dubna 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
no právě nic jinýho nebylo a fichtly jezdi pořad kurva a proč protzože se mazaly M2T!!!!!!!!!!!!! ale musim přiznat že už m2t nemažu!těch par korun mě nespasi
 
 
Datum: 03. dubna 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo souhlasim s kolecko
 
 
Datum: 03. dubna 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
argo: kdysi sice bylo pouze M2t, ale taky protože nic jinýho nebylo! Tohle je nekonečný téma, já řikám používat kvalitnější oleje, protože pak klesá opotřebení motoru, nemusíš tak často dekarbonizovat...to jsou pro mě dostatečný důvody proč M2T nepoužívat:-), ale kdo chce ušetřit peníze na nesprávnym místě, tak prosim, mažte s M2T:-)
 
 
Datum: 03. dubna 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
kdysi byl jenom M2T a jezdilo to tak nevim kdo se tady furt kurva holedba at jdou M2t do prdele
 
 
Datum: 03. dubna 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bez doprdele uz zase s M2T ale jinak ja sem na nej jezdil docela dlouho a jezdilo to na nej nadherne ale ja jezdil na M2T od parama
 
 
Datum: 03. dubna 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: scrofa      IP: uživatel8364    
davam do benzínu jenom tento jinak o nem nic nwm a motor neničí
 
 
Datum: 03. dubna 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar mám fichtla po vybrusu tak 100km a mychal sem tam olej 1:25 m2t ale dozvěděl sem se že to mužu zajíždět 1:33je to pravda?budu tam lejt tady ten olej http://www.zbozi.cz/clickthru?id=30830694&pos=9&ver=1270314301&type=item_new&url=http%3A//www.piloveretezy.cz/testeschopu/eshop/3-1-Maziva/6-2-Oleje-do-benzinu/5/418-Polosynteticky-olej-Oregon-2T-1-litr&card=10 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 12:12
 
 
 
 
Jméno: gozer20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo to bude luxus olej a je docela levnej každopadne bude asi lepši než M2T
 
 
Datum: 04. dubna 2010 12:12
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jezdil jsem z podobným OREGONEM a 1:45 to snese v pohodě...ale na zajíždění bych přeci jen dal 1:30
 
 
Datum: 04. dubna 2010 10:26
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S touhle polosyntetikou muzes v klidu i 1:40 a s rizikem pridreni futra aj 1:50...
 
 
Datum: 03. dubna 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci...co říkáte na olej Esso 2T special? je do pionýra dostačující? a dá se kupit na běžných pumpách.??splnuje specifikaci : API TC, ISO E-GC, TISI, JASO FC odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: reper.rambo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já používím mogul tsf-16 a sem spokojenej a 0,5l stojí 130 kaček a nemůžu si ho vychválit
 
 
Datum: 08. dubna 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do pionýra je dostačující M6A tak nevim co řešíš.
 
 
Datum: 04. dubna 2010 0:55
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to vím,API TC je nejlepší,,,ale mě by spíše zajímali ty další specifikace,kouřivost a takový...
 
 
Datum: 03. dubna 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz je to API TC tak je to dobry
 
 
Datum: 03. dubna 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
Zdar jak je možný že když jsem dal novou svíčku chvíli jezdil a pak ju vyndal tak byla uplně bílá tak jsem posunul jehlu na bohatší směs zase jsem chvilku jezdil a svíčka už byla mokrá a černá vlátil jsem teda jehlu jak byla před tím a svíčka už není bílá jak byla ale toková hnědočervená.A ještě jaký předstih lépe spaluje VELKEJ nebo MALEJ ??????? jakej mám dat když mám svíčku pořád vlhkou od oleje odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: květ      IP: uživatel1411    
zdar jawaři=vadí když je na pístu u kyvačky 250 ulomená přepáška dole na pístu dik za rady bugy..:-* odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
mno hele ber to takle .... myslis ze kdys ten pist vyrabely tak si rekly: tady udelame diru a dole nechame prepazku at je to vyrobne narocnejsi?:-) Pokud to tam je tak to ma nejakej svuj duvod ale podle me to pojede i bez te prepazky otazka je jak... ja kdys mel vystipnuty pist tak mi jel fichtl max 45 tim chci rict ze to pojede pekne na houby
 
 
Datum: 03. dubna 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau prosím o radu. Chtěl bych si ne svojem pinckovi upraveném do crossu udělat přední světlo(zední ne). Ale nevím jak to udělat. Našel jsem doma úplně novou 6V/25W žárovku kterou jsem měl připravenou do předního světla na mustangovi. Chtěl bych tlumené i dálkové světlo. Mohl by mi někdo napsat návod jak to zapojit?? Předem díky:-) a ať vám to jezdí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
když to maš do crossu tak se vyser na světlo stejně ho v terenu rozbiješ!!§§§
 
 
Datum: 03. dubna 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Hoši mám problém. Pořád se se*u se svým PIO. Je po GO a ne a ne jet. Přecucám karbec jede to cca 200-300m a konec. Musím nacucat a jet dál. Když držím cucák tak to jede, ale blbě. Nevím si s tím rady. Plováková hladina seřízena. Předstih OK, svíčka několikrát měněná. Zkoušel jsem měnit hl. trysku 68 za 72 a pořád stejné, ba i horší. Se 72 to jede 150m. Nevím, ale jak to seřídit. Mám jehlu na 3. zářezu, jelikož to má cca 5 km po výbrusu. Takže nebudu dávat na druhý. Druhýho PIO zajíždím také a nic. Nevím už si rady. Díky moc! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ak máš typ 05, tak tieto modely mali v nádrži taký labyrint, a keď sa zaniesol špinou netiekol benzín a fichtel nechcel frčať, vyčistiť :-) nechaj tam 68 trysku
 
 
Datum: 03. dubna 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
povedz mi ze ci delá to aj na rezervu aj na otvorenú polohu? lebo ked len na otvorenú polohu tak si vycisti trubicku v kohutiku co je za sietkou,, radsej daj to von z hlinikovej casti kohutika a potom to strc naspat.
 
 
Datum: 03. dubna 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli nemáš zasranej kohout nebo těsnění kohoutu jestli není už špatný
 
 
Datum: 03. dubna 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: mysak949      IP: uživatel1356    
tak jinej kohout
 
 
Datum: 03. dubna 2010 18:07
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Nebooj, taky mi to došlo. Ta je čistá jako dětská prdýlka. Úplně vyčíštěná.
 
 
Datum: 03. dubna 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: tomas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NO TAK TO JE JASNÝ-vyčisti nádrž
 
 
Datum: 03. dubna 2010 18:02
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No právě! Ale kohoutek jsem měl rozdělanej, vyčištěn, ale teče to z něj strašně pomalu. A když zmáčknu cucák, tak strašně dlouho trván, než přeteče
 
 
Datum: 03. dubna 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: mysak949      IP: uživatel1356    
nemáš přicpanej přívod benzinu ,nebo nejakou slabou hadičku(nestíha to dolejvat) :-)
 
 
Datum: 03. dubna 2010 17:47
 
 
 
 
Jméno: Š.M      IP: uživatel6876    
Čuzz draci...potřeboval bych radu. V plovákovej komoře mi porád dochází benzín nevím čím to je. Vyčistil jsem kohout, nádrž atd..na hadičce mám palivový filtr. Dík za jakoukoliv radu.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: james12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musis odsroubovat ten ventilek myslim klicem 7 nebo 5,5 a propichat jehlou aji tu duru pod tym tam se to zasrava a pak to vyfukej hubou
 
 
Datum: 03. dubna 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: Š.M      IP: uživatel6876    
Jo možná je to blbý......, ale nevím co stím ventilkem...pls poraď
 
 
Datum: 03. dubna 2010 17:20
 
 
 
 
Jméno: james12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus ventilek co zavira benzin
 
 
Datum: 03. dubna 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Cau pred nejakym casem cca rok z5 jsem pritahl domu cz 175/487 s tp a dostal jsem k ni + papiry na cz125/476 jde o to ze konecne bych se rad dokopal ty papiry prepsat na sebe... dobry to by nebyl takovej problem jde o to ze kdys uz bych chtel aby bylo moje jmeno v tp tak jak toho docilit motorku k tem 125 nemam jde to nejak prespat nebo musim shanet 125 premlatit to a hodit do depozitu? byl bych rad kdybych mel jen ty papiry a nechal bych si je odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 17:06
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ČAUTE , vim že to sem skoro nepatří , Povoluji jeden šroub je nehorázně utažený nevíte někde jak na to.Jedna se o to že kazety na jízdním kole se dotáhla stalím ježdění úplně nehorázně a tedka se ji snažím povolit a nic i když tak mám páku prostě nic. Neznáte nějaké fágle jak to povolit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
zadni kazeta ma opacny zavit.. hned jak mas posledni kolecko na kazete 7-8 nebo ja nevim jakym prevodem ti to konci tak je takova maticka s 2 dirkama nabruz si rysovaci jehlu dej ji do 1 dirky a po smeru hodinovich rucicek (ano nepletu se po smeru mas tam opacny zavit) klepej kladivkem na tu jehlu az to povolis.
 
 
Datum: 03. dubna 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Povoluji zadní kazetu . dávám novou kvuly řetazu a vubec to nejde
 
 
Datum: 03. dubna 2010 17:24
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
pokud povolujes zadni kazetu tak tam mas opacny zavit... pokud povolujes jen osicku zadniho kola ,, tak za to ku*va zaber'':-D to sami pro osu predni prevodove kazety... osicka ma normal zavit a kdyz chces vyndat osu ze stredu ramu tak matice ma tez opacny zavit
 
 
Datum: 03. dubna 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a pardon za gramatiku .spěchám . dikes
 
 
Datum: 03. dubna 2010 16:22
 
 
 
 
Jméno: Kukis      E-mail:      IP: uživatel8758    
Zdar draci, mam takovy problem: kdyz jedu na fichtlu rychlost do 50, tak uplne v poho, ale jak se snazim jet rychleji (aspon tech 60 :-D) tak me to nepusti tim, jakoby to prestalo stihat (jakoby motor zhasnul a za chvili jak zpomali zase v poho)... dela to ale jenom na 3, dvojka jde vytocit uplne nadherne, ale ta 3 proste nechce timhle zpusobem :-( poradi prosim nekdo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel8758    
Diky moc za rady, bylo to hladinou v plovakovce ;-) ted to mam problem uchladit, mam totiz snizenou hlavu a trochu upraveny valec... mel bych jeste maly dotaz: kdyz se mi to prehriva, pomuze jina svicka? mam tam ted brisku 15, tak nevim jestli kupit s vyssim nebo nizsim cislem...
 
 
Datum: 03. dubna 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo samotnej plovák prasklej.
 
 
Datum: 03. dubna 2010 16:24
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v plovakove komore oni vic plisek.. me se to taky stalo ale me to delalo ze za 1 uplne vsechno v pohode a na 2 uz mi to taky delalo ve vysokych otackach a 3 uz sem ani nemohl dat
 
 
Datum: 03. dubna 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: Kukis      E-mail:      IP: uživatel8758    
Predpokladas spravne, karbec, trysky, vsecko ciste, tam problem neni. Filtr do sani taky cisty (novy,vyzkousel jsem ho i sundat). Za 2 to jede i dlouhodobe, akorat to nemam odvahu trapit na dvojku prez cely mesto :-D Predstih je OK, odtrh tez...prave proto sem pisu, ze si uz nevim rady :-(
 
 
Datum: 03. dubna 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předpokládám že benzín ti tam teče,a karbec máš čistý....zkus zkontrolovat předstih,odtrh
 
 
Datum: 03. dubna 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jede to na dvojku na plný otáčky dlouhodobě?
 
 
Datum: 03. dubna 2010 15:18
 
<  1267  1268  1269  1270  1271  1272  1273  1274  1275  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 19:02:53 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu