Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cus koupim motor na jawa 21... dik za nabidky. hlavne funkcni........
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 22:13
 kousek od ostravy ale to je fuk da se to poslat postou
Datum: 03. dubna 2010 22:13
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 a odkat si ?
Datum: 03. dubna 2010 10:56
 Prodávám tu jeden motor plně funkční. Před týdnem jsem s ním jezdil a jel dobře.Stačí namontovat,zapojit a odjet... Prodávám ho za 550Kč. S plne funkcnim karbecem za 650Kč. Jesli mas zajem pisni na mail a domluvime se. Je to z jawy 21 kubik1284@centrum.cz
Datum: 02. dubna 2010 20:15
 zdar,hele jak mam dat na babettu 210 řemen převodu?děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 20:10
 musíš vysunout buben rozběhové spojky. Vyšroubuj matici ve středu toho bubnu a stahovákem buben zhoď (neboj se nic z toho nevyletí a nic se nevysype) až bude sundaný buben tak sundej zbytek se startoacíma čelistma,to je tam jenom nasunuté no a pak už tam ten řemen dáš a všechno vrátíš zpět jak to bylo. přo trochu šikovnosti se ti tam ten řemen podaří nasadit bez zdělání spojky-alespon me se to tak povedlo
Datum: 02. dubna 2010 20:10
 Zdar muzu dat na jawu 21 indukční cívku z 250 jawy.?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 19:49
 jasny.. taky sem tak jezdil..
Datum: 02. dubna 2010 19:49
 Čaute lidi-kolikrát jde udělat výbrus na Jawě 350?....díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 18:59
 čest draci,když nakopávám fíka za studena okamžitě chytne bez plynu,za tepla ho musím roztláčet...někdy ale chytne (tot vyjímka) destičku v karbci mám na 2 zářezu,pomohlo by kdybych ji dal na 1?všeci moji kámoši jezdějí na prvním zářezu a tento problém nemají...a nebo by mi pomohlo sklepat odtrh na svíčce na 0.4 mm?díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 22:57
 no tak jak kdy ja sem ji dal na prvni zařez a jelo to jako prase proste rozdil ale jak kdy tobě to pojede třeba huře ale mam takovou skušenost že když ji daš niž že to lipe chyta
Datum: 02. dubna 2010 22:57
 n15c tam mám
Datum: 02. dubna 2010 20:35
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 se ptas...tak to prvne zkus ne a uvidis !
Datum: 02. dubna 2010 19:46
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 zkus svíčku brisk N15C
Datum: 02. dubna 2010 19:26
 hoj,kdo chcete nejaky dily na fichtla? mam jich mraky,prodam i jednotlive. moje icq 386291436,mobil 608375716
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 19:57
 cest mas naky kompletni motor??? co funguje nb muze byt bez valce a hlavy
Datum: 02. dubna 2010 19:57
 zdarec.. ako sa da najlepsie odstranit farba z laminatoveho blatniku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 11:53
 nejlepši mozna bude rozpouštědlo starých nátěrů....
Datum: 03. dubna 2010 11:53
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 šmirglem
Datum: 02. dubna 2010 19:38
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 čaute chlapi prosim kdyby někdo měl na prodej dobíjecí rele 6V/75W na 175 tak ho za levno koupím. kdyžtak napište na kraho@centrum.cz . diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 16:49
Jméno: no future
IP: uživatel4095
 čest tejpci .. mám dotaz jestli de dát motor z 175 ten hranatej na rám s jawy 250 popřípadě jestli by šly jenom předělat ty držáky motoru .. dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 13:57
Jméno: matoosh
IP: uživatel7303
 zdar.. stane sa nieco ked som nalial do benzinu normalny motorovy olej do auta? 15W40.. dymi to jak prasa.. ale surne som potreboval niekam ist na fichtly a iny olej som doma nemal.. vodi to necomu? okrem toho ze sa mi zakarbonuje piest a hlava?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2010 16:47
 Debil...
Datum: 05. dubna 2010 16:47
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 na olivový olej by to mozna taky jelo nemam to zjistene
Datum: 02. dubna 2010 20:25
 jo jinak ten motorový olej do auta-na to jsem taky jezdil nouzové a nic to nepodělalo. jenom to zkarbonovalo píst a hlavu a zasralo výfuk...
Datum: 02. dubna 2010 18:15
 mustangista: takže na olivový olej no problem jo?
Datum: 02. dubna 2010 18:14
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 pamtuj si ze jakymkoliv olejem krome vyjeteho fichtlovi neuskodis takze si to muze dymit kolik chce ale nesmi toho oleje byt moc staci tak 1:30, 1.33
Datum: 02. dubna 2010 17:08
 kdysi sem dal do benzínu nouzově převodový olej v poměru 1:20 a jelo to taky.... a nic se tomu nestalo
Datum: 02. dubna 2010 13:53
Jméno: david
IP: uživatel7920
 zdar když nastertuju fichtla (chytne na poprví) a chci se rozjet tak začne škubat jako kdyby měl málo benzinu a za chvíli se rozjede a když tam dám dvojku tak dělá to samý a za chvíli jede jak má hladinu mám nastavenou dobře a benzín mi tam teče v pohodě a jehlu mam na druhym zářezu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 12:53
 tohle dělá snad každej fichtl,je to tím že je motor studenej,a jak se malinko zahřeje už to jde víc do otáček,to je uplně normální
Datum: 02. dubna 2010 12:53
Jméno: fida
IP: uživatel3755
 zdar draci pionyr me nechce startovat za tepla co s tim diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 8:10
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 kroužky na 100 %
Datum: 03. dubna 2010 8:10
Jméno: Š.M
IP: uživatel5041
 V tom není žádná věda...stačí jenom přiklepnout elektrodu na svíčce. Aspoň teda mě to pomohlo. Za studena na poprvý a za tepla tky..
Datum: 02. dubna 2010 16:43
 Já nevim. Kamarád má pionýra typ 20. Když je to studené tak stačí jednou šlápnout a jede. Když jezdíme a motor je rozpálený jak prase tak zase stačí mu jedno kopnutí a jede. Ale mě prošlo rukama za celý život snad 50 pincků a ani jeden z nich nešel nakopnout když byl rozpálený... mám takové řešení. Když je motor rozpálený tak stačí pionýra naklonit na pravou stranu (na stranu na které je ručka plynu) a nakopnout. Jde to uplne krasne takto.
Datum: 02. dubna 2010 15:30
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Asi to bude pro tebe překvapením, ale drtivá většina fichtlistů má podobný problém. Buď to někomu startuje za studena, něbo za tepla. Málokomu při obou režimech. Tenhle problém by měli i jiné stroje, ale ty tento problém řeší pomocí sytiče. Takže vysvětlení je prosté, pokud nemá karburátor sytič, tak starty v obou režimech budou problematické. Bu´d zkrátka rád že vůbec nastartuješ, myslím že je tu i spousty jiných kteří mají motor v takovém stavu že bez atletických výkonů nenastartujou ikdyby čert na koze jel
Datum: 02. dubna 2010 14:11
 nebo mas bohatou smes...
Datum: 02. dubna 2010 13:27
 jakou máš tepelnou hodnotu svíčky?
Datum: 02. dubna 2010 12:54
Jméno: grisom
IP: uživatel9101
 zdar hoši musí bejt ta kartička k mopedu a jestli jo tak kde seženu novou vona tahle už je v dezolátnim stavu a nesouhlasej čísla rámu a motoru nebo jestli se dá stáhnout a vytisknout tak kde bych to stáhnul?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 16:57
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jde o to co mas za moped : normalne jednoduse staci si posat cislo ramu a motoru a jit na pojistovnu a pojistit zadnej ,,malej technicka -blocek nepotrebujes''
paklize si opravdu velmi velky puntickar a mas babettu jakejkoly typ 207,210 tak existuji internetove stranky kde za 500kc ti vystavi duplikat TP
Datum: 03. dubna 2010 16:57
Jméno: Ondra
IP: uživatel7238
 Čus draci nevíte proč mi chcípá motor když jedu a po 100m to začne kuckat a potom uplně přestane běžet.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 16:31
Jméno: jawa 21
IP: uživatel9092
 spatne serizena hlavni tryska nebo je ucpana...
Datum: 02. dubna 2010 16:31
Jméno: ondra
IP: uživatel7238
 svíčka je nová tak to tym asi nebude.
Datum: 02. dubna 2010 14:23
 vypadá to na benzín,koukni jestli nemáš zalomenou hadičku nebo jestli nemáš bordel v nádrži,či ucpané sítko...
Datum: 02. dubna 2010 12:07
 to může dělat mnoho věcí od špatného odtrhnu,předstihu,špinavého karbece,svíčky...akou má barvu svíčka?
Datum: 02. dubna 2010 12:01
 zdarec draci,je možné že když jsem přešel z naturalu na special,mám hnědější svíčky? nejsou přímo hnědé ale ne uplně cihlové...na naturalu to bylo VŠE OK.Míchám to s agip moto mix 2T..jo jinak hladina je OK,a destička v šoupátkové komoře na druhým zářezu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 11:49
Jméno: standa
IP: uživatel9096
 to je normální.....pozoroval sem to už vícekrát......muze za to predstih....
Datum: 03. dubna 2010 11:49
 u nás je z 10 pump co znám asi na 6 v mej blízkosti...ale je nějakej dražší než natural,prej už se do něj nedává olovo ale neco jiného...
Datum: 02. dubna 2010 13:53
 vy máte u vás special? U nás už ho vůbec nemáme tuším jenom na jedné benzince.
Datum: 02. dubna 2010 13:51
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Taks mel nechat natural
Datum: 02. dubna 2010 13:14
 nazdar chcem vymenit na pioniery sklo v predonom svetle lenneviem ako to sklo vybrat skusal som kliestami povihinat tie pliesky ale neda sa ta nie na to nejaky pripravok.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 11:45
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 no to musíš zo zadnej strany vybrať také také napružené drôty asi sú päť a tak vyberieš to sklo
Datum: 02. dubna 2010 11:45
 zdra chlapi,mam takový dotaz ,mam 20tku po generalce,nové kroužky atd startuje na podruhe ,mam problem z nastavením volnoběhu a svička je černa tak čím to muže byt ? jo leju do toho natural + oil husqvarna díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 16:54
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 problem s volnobehem - otlacene soupatko od volnobezneho sroubu, prisava nekde vzduch( gufero pod zapalkem, tesneni pod karbecem) cerna svicka: moc bohata smes (jehlu o zares vyse), premazavano
(mazat jinym pomerem) spatny predstih (palovo nedostatecne prohori a karbon se usazuje na svice) spatna teplotni hodnota svicky
( dej studenejsi pr: mas tam 17 tak tam soupni 15)
Datum: 03. dubna 2010 16:54
 jen pro vaši informaci husqarna je mineral
Datum: 02. dubna 2010 22:46
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Naky tvoje TSF je uuuuplny hovno proti husqvarne
Datum: 02. dubna 2010 22:14
 aje tohle neni zadnym soupatkem ani olejem prostě si seštěluj předstih a dej tam klasickej mogul tsf minerál a nedávej tam syntetiku nebo takovy ty moderni sračky
Datum: 02. dubna 2010 20:20
 ten volnoběh to už bude nejspíš ošoupané šoupátko,a to s tím že máš černou svíčku,může být tím že máš moc bohatou směs...udělej to co ti radí gozer
Datum: 02. dubna 2010 11:45
 jezdim na stejny olej a problem nemam ale podle me mas moc bohatou smes ( dej jehlu dolu) nebo špatnou svičku (skus jinou ) nebo pokud to nedrži tak to muže byt i předstih uvidiš co ti poradi ostatni
Datum: 02. dubna 2010 10:55
 zdar mám fichtla ale ten se pořád neustále s*re teď nejde vubec nastartovat a když chytne tak se dusí předtím jel luxusně ale pak sem ho normálně chcípl a už nešel nastartovat jiskru dává skoušel sem tak 10svíček ale furt nic různy odtrhy na svíčce a nic zápalko je seštelovany nevíte čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 10:56
Jméno: tony
IP: uživatel9100
 dobry den me to taky delalo a ja odpojil jsem z civky horni drat na svetlo tak to zase jede
s pozdravem tony
Datum: 02. dubna 2010 10:56
 vycisti karbec ale celej ne jenom trysky muze bejt zasvinenej kanalek. dela to porad, nebo jenom za tepla/studena ?
Datum: 02. dubna 2010 10:37
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 zdravím, scháním hlavu na čz 175/450 DE LUXE(má na konci hlavy závit na přichicení k držáku, kterej drží rám)..napiššte mi nějaký návrhy, nebo odkazy na internetu.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 10:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 když na to vzpomenu, tak se ti podivám..... jedu z 450 jsem tu určitě měl, ale nevim, jestli jsem ji už někomu nedal...
Datum: 02. dubna 2010 10:48
 Zdar mam jawu 21 a nechce mi jit do plnych otacek a dusí se, kdyz vytahnu svíčku tak je mokráá.? dik za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 14:54
 Tohle může dělat hodně věcí začal bych u zapálka a pak šel ke karbecu ..atd to může dělat hodně věcí
Datum: 02. dubna 2010 14:54
 nejdriv zacni jednodusima vecma-svicka,jehla,odtrh,predstih
Datum: 02. dubna 2010 10:06
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 asi ten předstih a odtrh jak píše zajíc13
Datum: 02. dubna 2010 9:57
 bohata smes,spatna svicka,spatnej odtrh a predstih..dej jehlu niz,vymen svicku,jestli to nepomuze,sesteluj odtrh a predstih
Datum: 02. dubna 2010 9:52
|



|