Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 20:01
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Já myslim,že je to mnohem lepší než většina fichtlu dělaná na cross. Tohle alespon trošku vipadá zajímavě.
Datum: 18. ledna 2010 20:01
 No viděl sem něco takovýho ....babeta upravený na minicross ale jako tohle babeta tak jak je to ne
Datum: 18. ledna 2010 17:25
Datum: 18. ledna 2010 17:10
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Jako je to fakt brutal tohle  se musi zlomit pri pouhym sjezdu obrubniku
Datum: 18. ledna 2010 16:49
Datum: 18. ledna 2010 16:32
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 22:28
Jméno: Kofola
IP: uživatel8469
 náhodou super stroj co ty víš třeba to jede dobře ale dívat se nato to za moc nestojí ale podle mně s tím někdo docela dlouho strácel trpělivost  DD
Datum: 18. ledna 2010 22:28
 no to je sila ale už som videl inzerat prerobená 207 na cross a to ti bol pohľad
Datum: 18. ledna 2010 17:33
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Zdravím!Je tady někdo z Plzně?Znam tu jen asi dva lidi z Plzně..Díky!Když tak tu nechte vaše icq
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 23:14
 zdar, já jsem z Plzně, moje icq 445-742-522, někdy pokecáme
Datum: 19. ledna 2010 23:14
Jméno: Jawař
IP: uživatel5299
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 22:31
Jméno: Kofola
IP: uživatel8469
 já bych ho bral estli je pravda co píše tak máš minimalně 4 hod práce ušetřené a tak 500kč za tu instalaci kladívka atd
Datum: 18. ledna 2010 22:31
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 No tak ja bych ho bral hned ale prvni dojet za majitelem vyzkoušet všechno zkontrolovat do detailu a projet to a potom přemýšlet jestli to koupit
Datum: 18. ledna 2010 19:28
Jméno: martin
IP: uživatel8455
 jestli je pravda to co píše, tak bych šel do toho jestli ti nevadí ta šílená barva
Ovšem nevíš jestli prodejce něco netají, takže nejlépe se dojet podívat a pak soudit, když píše že jsou dobré jízdní vlastnosti tak to asi bude v poho a 1500 Kč je docela pěkná cena
Datum: 18. ledna 2010 18:16
 Tak zvenku vypadá vcelku pěkně a zachovale. Já kdybych ho chtěl,dal bych za něj maximálně 2 000Kč. Z fotky nelze posoudit v jakém to je stavu. To chce projet,vyzkoušet,jestli je v pořádku motor,jestli v nem nemlátí atd... Pokud ho chceš jdi do něj
Datum: 18. ledna 2010 15:59
 ahojky draci, mám jawa dandy 50 motor sachs a mám problém nemužu sehnat ložiska na kliku sou tam jakési axiální ale boužel je nemohu sehant nesetkal se stím už někdo náhodou a jestli by nemohl poradit kde je sehant?? předem děkuji za jaké koliv odpovědi....
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 16:11
Jméno: Wafflen
IP: uživatel5851
 V tobexu na žižkově, tam maj uplně všechno
Datum: 18. ledna 2010 16:11
 caw pls mela JAWA 250/353 stejny rybiny jako 175/356, nebo byly vetsi ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 15:51
 ok dik ja ze nachazim jenom na 353 tak sem se chtel zeptat dik
Datum: 18. ledna 2010 15:51
 Kolena jsou delší a mají větší oblouk. Rybiny nevím.
Datum: 18. ledna 2010 15:47
Jméno: standa
IP: uživatel8487
 kolena i rybyny větší u 353 a o dost.....
Datum: 18. ledna 2010 15:21
 Zdar draci, je normální, aby indukční cívka byla tak horká, že na ní skoro neudržím ruku ?
Navíc, když jsem zkoušel jiskru přímo z baterky, tak hodila jiskru na svíčku jen občas, svíčka a kabel nové.
Díky za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 16:06
Jméno: sesa
IP: uživatel5223
 jak rykaj ty teplousi predemnou tak maj pravdu
Datum: 19. ledna 2010 16:06
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Pokud jí připojíš trvale ke zdroji (baterka), tak logicky za chvíli horká musí být (primární vinutí má cca 1,8 ohmu odpor), protože je spotřebičem. I provozem v pulzním režimu se nakonec ohřeje, ale ztrátové teplo by nemělo být moc veliké, protože by pak hrozil rozpad izolačních hmot uvnitř indukční cívky. Takže pokud hřeje v běžném režimu víc než obvykle, tak je zřejmě KO a to naznačuje i stav když hodí jiskru jen tu a tam... samozřejmě ale netuším co a jak jsi s ní vyváděl, ale pokud jsi testoval smysluplně a je pravda co píšeš, tak potom je KO.
Datum: 19. ledna 2010 8:08
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 No tak to je problém ta indučka by neměla být vůbec horká to ti může jít někde do zkratu nebo kostřit neco nemáš v pořádku všecko překontroluj
Datum: 18. ledna 2010 19:31
Jméno: martin
IP: uživatel8455
 Když vezmeme že je to jakýsi transformátor, v němž probíhá indukce a prochází elektrika, tak bude horká, nikdy jsem to teda nepozoroval ale je to legický, sáhni si na nabíječku od mobilu, taky se zahřeje.
S tou baterkou to nemusí být uplně ideální, může bejt špatnej dotek atd. hlavně jestli to tu jiskru hází na motorce a jede to s ní
Datum: 18. ledna 2010 18:20
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdar hoši, dávám do kupy 207 Bábu. Jak velká kulička má být o rotoru? 5mm se tam nevejde.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 19:28
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já tam klínek nemám, tak jsem si vyrobil z šroubu klínek a už je to ok. Ale já ho tam prostě nemám. Ten motor jsem půlil asi před 4 měsíci a už si to nepamatuji. Děkuji za rady!
Datum: 18. ledna 2010 19:28
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Je tam kolíček jako u pionýra.
Datum: 18. ledna 2010 17:17
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Rotor je na klínku na klikovce. V rotoru je taková vyhloubená dírka a v kuželu taktéž. Tak jsem usoudil, že je tam kulička. Ono pionýr tam má na klínku výstupek a v rotoru díru a ten výstuperk se nasune na to díru. Babeta tam výstupek neměla. Alespoň myslím.
Datum: 18. ledna 2010 17:08
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Kam chceš dávat kuličku ?
Datum: 18. ledna 2010 15:03
Jméno: Jarda
IP: uživatel8489
 Cau predem se omlouvam ze to sem cpu ale ma mz forach je mrtvo.menim gumove ulozeni kyvky vim jak to tam dat tojo ale zajimalo by me jestli se to nejak maze nez se to tam da a tak.taky mi sli celkem naprd vyndat ty stare nejsou tam treba nejak zalepene?diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 14:41
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,co myslíte jsou lepší korkový lamely do spojky,nebo ty nový co teď vyrábí(nevím z čeho,snad víte)díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 15:25
Jméno: standa
IP: uživatel8487
 Ja doporucuju Ferodo protoze co se týče seřizování,viskozity oleje,pritlaku pruzin či opotřebení mezilamely sou naprosto blbuvzdorný!! jen je treba je protahnou podle koše......korky sou korky,ale..... no.....to ferodo je blbuvzdorný
Datum: 18. ledna 2010 15:25
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 aha díky,sem slyšel ,že prý se ty ferodo méně opotřebujou(že zkrátka vydrží víc než ta motorka)-tak nevím
Datum: 18. ledna 2010 14:18
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 oboje dvoje sou skoro to samý,ale lepší bude asi ferodo,ale ono záleží i na stylu jízdy, jako jak se to rychle opotřebí
Datum: 18. ledna 2010 14:13
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,jdou vyměnit ložiska v motoru i bez půlení?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 20:07
 franky: to chce klid,třeba je to nejaky kluk co s motorkama začíná a vážně o tom nic neví. Určitě by to nějak šlo kdybys vytahl ty ségrovky ale opravdu nevím jak,nějakým pořádně velkým kladivem  Ale pokud chce uplně normální človek menit ložiska půlení ho nemine
Datum: 20. ledna 2010 20:07
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Bohužel to musíš rozpůlit flexou a pak zase svařit
Datum: 19. ledna 2010 20:34
Datum: 18. ledna 2010 20:15
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Tak bez půlení motoru ani ho... půlení ta nemine jinak to neudelas
Datum: 18. ledna 2010 19:34
 laparoskopicky.aspon slepák tak jde
Datum: 18. ledna 2010 18:54
Jméno: peterson
IP: uživatel8438
 sorry na 1000000% ne pomilil som sa
Datum: 18. ledna 2010 18:41
Jméno: peterson
IP: uživatel8438
 na 1000000= ne ...su skovane v kartroch=)
Datum: 18. ledna 2010 18:40
 Teoreticky by to třeba u spojky šlo ale jak bys to ložisko dostal vem to nevím ..takže prakticky určitě ne
Datum: 18. ledna 2010 17:21
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hochu, bez půlení ti to ani za nic nepůjde. Ložiska jsou schovaný mezi těmi 2 hlavními kartery, takže ty musíš půlit i když nechceš.
Datum: 18. ledna 2010 14:45
Datum: 18. ledna 2010 14:18
 čus potřeboval bych vědět o kolik desetin milimetru snížit hlavu na fichtlovi ??? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 10:17
 Stando já to dělám taky asi od jedenácti což je 9let taky blbec nejsem já to taky dělám od oka ty úpravy a taky to lítá naposled se mi s minimálními úpravami povedlo udělat 90Km/h taky sem chtěl poradit tak sme kolegové nebudem se hádat já si to občas rád ověřím výpočtem každej to dělá jinak já to udělal jako návod a každej at se rozhodne jak to bude dělat at nic ve zlém. zatim čest.
Datum: 20. ledna 2010 10:17
Jméno: standa
IP: uživatel3337
Datum: 18. ledna 2010 22:49
Jméno: Plisa
IP: uživatel1227
 Hele stando je videt ze si suveren ale jsou to moje stranky a co tam pisu mam podlozeny odbornou literaturou a mam vse vyzkouseny tak brzdi s tou teorii. Kazdej umi pomluvit co druhej vytvori a proto to mam podlozeny nebudu ze sebe delat blba nejakejma teoriema. A taky uz to nejakej patek delam tak me nejakej rejpal nerozhodi. Nevim kolik ti je ale vypada to ze moc za sebou toho nemas
Datum: 18. ledna 2010 21:55
Jméno: standa
IP: uživatel8487
 ba naopak,kdyz pominu část o přirovnání  to je prece pro vola,nalejt tam olej a udelat si rysku......zadny papiry,zadna propiska,zadny vypocty...jen je treba mit strikacku se stupnicí a rekneme decku neceho tekutyho
Datum: 18. ledna 2010 17:14
 standa: Nic proti, ale už podle úrovně dotazu lze usoudit, že pro něho je tvá odpověď nepoužitelná protože je moc
odborná. Jeho nazajímá podstata problému, on se ptá o kolik desetin, chce si přečíst jen číslo. Takže třeba 0,8mm. Jak jednoduché, čus.
Datum: 18. ledna 2010 16:50
Jméno: standa
IP: uživatel8487
 k seriovce se hodí objem hlavy 5.5ml.....takze zasroubuj do hlavy svíčku,hlavu postav do naprosté roviny,nalij do ni 5.5ml oleje a po hladinu hlavu sniž....to je jednodussi nez prepocty ml na mm ktere mi prisli uplne stejne teoretické jako výpočet kompresniho pomeru podle vrtání válce bez zahrnutí výšky vyfukoveho kanalu......hlavne nektere origo hlavy mají 6ml,nektere 7ml nektere dokonce 7.5ml to asi podle směny v továrně   takze opravdu na tyhle výpočty bych moc nedal.....
Datum: 18. ledna 2010 15:33
Datum: 18. ledna 2010 13:57
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 Čau, možná to sem nepatří ale scháním lamely na KTM SX 125 r.v. 1996 - nevíte kde seženu? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 20:51
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Klikni na červené pole ´´Hledat podle motorky" ,vyber KTM , klikni na 125 a vyber SX a rok 96. Jsou tam lamely r. 90-97 cena 850 kč.
Datum: 18. ledna 2010 20:51
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 J dík ale tady nemaj na ten můj model  Maj jen na novější
Datum: 18. ledna 2010 19:59
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Brumla.com Dáš výběr podle motocyklu.
Datum: 18. ledna 2010 14:59
Jméno: Kudláček Jakub
IP: uživatel6311
 Zdravím, koupím motor na MZ ETZ 251, nebo popřípadě celé moto, Špatný stav nevadí. Mé telefoní číslo je 777 802 620 nebo email 777802620@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 22:38
 zdar, mam jawu 555 a problem s prednim kolem, brzdou. Proste kdyz se kolo toci tak ten brzdovej stit porad dre o kolo. Tu podlozku tam mam, zkousel sem nekolik sad paken a porad stejny. Nemuzu prijit na to kde je problem, poradili byste? diky predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 18:24
 aha, to je dost mozny, mam je pekne sjety. zkusim! jinak diky moc za trpelivost
Datum: 18. ledna 2010 18:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já jsem měl takhle vydřenej buben od nejtú a tak jsem rozpletl kolo a nechal jsem o nějakou tu desetinu mm strhnout na souhtruhu a je to jako nový
Datum: 18. ledna 2010 17:34
Jméno: standa
IP: uživatel8487
 tak uz poslední tip.....posledni pakny si sjel na kov,udelal se ti tam žlábek s vystouplejma okrajema a o ne to prostě štěrchá.....jestli je to tak,tak to neres,ojede se to,ale garantuju,ze to spatne brzdí potom.......
Datum: 18. ledna 2010 17:16
 hm...zajimavy je ze kdyz vyndam pakny a dam tam stit bez paken tak je to v poradku, bez drhnuti. Co to znamena?
Datum: 18. ledna 2010 16:00
Jméno: standa
IP: uživatel8487
 to muze klidne delat ta krycí plechová puklička na ose......omylem si na ni na zemi šlápneš a uz to drhne.....
Datum: 18. ledna 2010 10:11
 ne, kolo z 555 a brzda z 555. akorat mam novou vidlici z mustanga nebo nejakyho fichtla (nebo byla uplne nova, voni se jednu dobu vyrabely), mohlo by to vadit?
Datum: 18. ledna 2010 9:17
Jméno: standa
IP: uživatel8486
 a neni problem jinde?? priklad.........do kola z 555 sice jde brzdovej stit z 21,ale "drhne"......
Datum: 17. ledna 2010 23:05
Jméno: Macek27
IP: uživatel8411
 čus draci psal jsem sem už mam jawa 250/559 udelanej motor a udelal jsem ten karbec jak jste napsaly ale motorka jede uplne nadherne ale asi tak po 5-8 km zdechne stření z vejfuku a vipne se cela elektrika a za 1 hodinu už jde proud a chytne na šlapnutí čím to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 21:04
 zkusil bych vyměnit relé jinak nevím, mám taky 559 předělanou , kdyžtak mi pošli fotky  díky ICQ: 434234624
Datum: 19. ledna 2010 21:04
Jméno: macek27
IP: uživatel8411
 svíčku mam i original co tam byla a koupil jsem novovu a dela to samí a zapalování dobijí 6,8 volt a mam novej kondík i s kladívkem a zapalko nastaveni 4mm předstih a 0.5 mm odtrh ale ze zapalovanim sem už skusil snad všechni možní polohy a furt to samí a už jedine to rele ale jestli to je v elektrice tak tam dam zapalko s fichtla stejne s tí 250tky mam krosku a světlo mi utahne i cívka
Datum: 19. ledna 2010 16:03
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 to můžeš mít něco se zapalováním neco nějaký kontakt na slabo daný
Datum: 18. ledna 2010 19:37
Jméno: standa
IP: uživatel8487
 tohle mi delalo spatny rele.......chciplo to a vystrelilo.....po zhruba 10 minutách uz zase jela......
Datum: 18. ledna 2010 11:07
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Jakou svíčku používáš ? Co třeba změnit tepelnou hodnotu svíčky ?
Datum: 18. ledna 2010 9:12
Jméno: matoosh
IP: uživatel8485
 zdar...co je kolko zubove primarne kolecko je lepsie??? 9 alebo 11?? jazdim mierny teren a polnacky.. a o kolko treba skratit retaz na 11 zub.??tam treba tu pol spojku??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 12:48
Jméno: casper.88
IP: uživatel6333
 já používám primární 9 a sekundárko 14 a frčí to jako sv..., Ale záleží jen na tobě jak jsi těžky a na jak moc velký extrém to použiješ. Musíš to vytkoušet co ti lépe vyhovuje
Datum: 18. ledna 2010 12:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já bych dal 11 primár...9 je už moc malý
Datum: 17. ledna 2010 21:13
 Zdar lidi, chci se zeptat jaká je přibližně životnost komplet nové řetězové sady na fichtla. Kolik km zhruba by měla vydržet? A kdybych koupil jenom nový řetěz na ješte dobrou rozetu kolik by to vydrželo? Nenajezdím toho tak moc, takže by stačil možná jenom řetěz? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 11:11
Jméno: standa
IP: uživatel8487
 nedá se soudit takle on-line......zalezi na spouste faktorů......jestli retez mazes,jestli ho mas spravne naplej,vycentrovaný kolo.....to ze ozubení rozet vypadá dobré neznamená že dobré je....po mých skusenostech uz menim vse najednou.....ponevadz a protoze.......vytahanej retez vytahá rozety a vytahaný rozety vytahaj retez.....a to je pak jak kdyz hazis perly svinim........jinak na komplet novou retezovku jsem uz najel asi 2000km a uz sem musel utahovat 2x retez....a uz se zacina vytahovat.....ale sem dobytek,retez mazu jednou za cas.......
Datum: 18. ledna 2010 11:11
Jméno: a.dd
IP: uživatel6692
 zdar,chtela bych se zeptat jake je cislo rafku na fichtlovi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 21:18
Jméno: martinsandaa
IP: uživatel8455
 pneumatika je 16 X 2,75
Datum: 17. ledna 2010 21:18
 V techničáku je: "Rozmer ráfkov 1,50 A×2."
Datum: 17. ledna 2010 21:18
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Myslím číslo 16 palců průměr
Datum: 17. ledna 2010 20:11
Jméno: karel
IP: uživatel8162
 čau potřeboval bych poradit jak zapojit zapalovací cívku na jawě 555 bez ničeho jiného jen cívku děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 21:21
Jméno: martinsandaa
IP: uživatel8455
Datum: 17. ledna 2010 21:21
|



|